#22018
Sziasztok! 1000es multin 90db, a Diavelen 101db van a plakettbe nyomva, Ausztriaban mihez tartsam magam?
(Multi termignoni full rendszer, Diavel bodis slip-on.) Koszi elore is.
#22012
Mai teszt eredménye: Az Alpine Worksafe füldugó is bőven elég motorozáshoz, a Motosafe szerintem tényleg csak árában különbözik az előbbitől. Nyitott és lezárt plexivel is háttér zajnak tűnik a menetszél, a brutál nyitott Mivv pufóm hangja egyáltalán nem fájóan hangos mint eddig kb 2 óra motorozás után, inkább élvezhető lett! Megérte minden forintja a füldugónak! :)
Én párszáz forintért vettem szerszámboltban és hibátlanul teszi a dolgát , megjegyzem nem a habszivacsos verzióra gondolok .
#22011
Mai teszt eredménye: Az Alpine Worksafe füldugó is bőven elég motorozáshoz, a Motosafe szerintem tényleg csak árában különbözik az előbbitől. Nyitott és lezárt plexivel is háttér zajnak tűnik a menetszél, a brutál nyitott Mivv pufóm hangja egyáltalán nem fájóan hangos mint eddig kb 2 óra motorozás után, inkább élvezhető lett! Megérte minden forintja a füldugónak! :)
#22010
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Ha elég gyorsan mész akkor lehagyod a hangot és kész .
#22009
Üdv!

A héten kerültek fel az új dobok a motoromra, viszont elég durva hangjuk van és egy idő után már zavaró a fülemnek olyan hangos, db killert viszont nem akarok betenni :D Alpine motosafe vásárlásán gondolkozok, eddig csak a szélzaj miatt de most már a kipuff miatt is. Valakinek van itt tapasztalata a termékkel kapcsolatban?
használom és nagyon jó a cucc. tipp: ne motosafe-t hanem worksafe-t vegyél, fele annyira és ugyanazt tudja (csak a motorosoknak el lehet adni drágábban, a légkalapácsolóknak meg nem)
#22008
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
igen, hallani, de elviselhetően. annyira jó, hogy ha messzire mész, nem zsibong bele a fejed .
#22007
Ha a hétvégén tényleg olyan idő lesz mint amit ígérnek akkor csinálok 1-2 videót! Köszönöm a válaszokat, szerintem a héten be is szerzek egy ilyen füldugót, anno gyárban dolgoztam 2 évig, ott is füldugóztam, nélküle is ki lehetett bírni de utána halkabban hallottam mindent, nem játék ez az biztos!
#22006
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)
Én ilyen füldugót használok. Persze sok a 7-8 eFt érte, de e között és egy sima szivacs dugó között kevés altrenatívát láttam, úgyhogy megvettem és nem bántam meg.
Igazából szélzaj miatt vettem, mert bár kedvelem az LS2 386-omat, 90-100 felett számomra bántóan zajos (valszeg kicsit lejjebb van az ingerküszöböm zaj terén).
Előtte próbáltam különböző egyszerű szivacs-szerű dugókat, de nekem nem volt praktikus. A Motosafe-et jól be lehet a fülbe helyezni, és ott is marad.
Szélzajt tényleg kiszedi, de mást is, így a kipuffogó hangját is. Legalábbis a 620-as gyári dobjának a frekvenciáit kiszűri eléggé, épp emiatt néha dugó nélkül megyek, hogy halljam a hangját :-)
#22005
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)
Akkor ezzel meg is dőlt az elméletem :) Ha lesz időd dobj fel egy HD videót youtube-ra róla, kíváncsi vagyok milyen a hangja.
#22004
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
Köszönöm a válaszodat, igen a dob belső átmérője elég nagy, de úgy rendeltem le, hogy 600-as monsterhez legyen jó, a kártyáján is ez van, tehát elvileg ehhez gyártották, tisztában voltam vele, hogy hangos lesz, de így legalább a szélzaj mellett van még egy nyomós okom az alpine moto safe beszerzése mellet ;)
#22003
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
Én így voltam régen a kawával, egy herélt dob volt rajta, alapból kurva jó hangja volt, de ugyanúgy bántotta a fülem hosszú úton, mint neked. Arról nem is beszélve, h annyira nyitott volt, ami ezresnek is elég lett volna. Egy helyi szakival gyártattam le utána ráméretezett dobokat, és mindjárt lett egy mély, de mégis kultúrált hangja, + megfelelő folytás miatt még nyomatékosabb is lett alul, ami egy 50Le-s gépnél sokkal fontosabb volt, mint ha egy 150Le-snél erősebb alul. Itt inkább arról szólt, hogy vissza kellett-e váltanom Almádiból Veszprémbe a dombon :)

Az S4R-en egy hozzá fejlesztett rendszer volt, utazótempónál stabil gázon szélzaj hangosabb volt, tehát nem volt túl hangos, gyorsításkor, motorféknél viszont megadta azt, amit hiányolunk sokan a gyári rendszertől.

Amiért mindezt leírtam, hogy nekem ezekből az lett a tanulság, hogy ha rendszert rakatsz a motorra, csakis olyat tegyél, ami arra lett kitalálva, és ne csak találomra egy "nagy nyitott dobot", annak nagy eséllyel buta hangja lesz, és pont ez lesz, amiről Te is beszélsz, h füldugó nélkül képtelen vagy vele menni... A menő márkás rendszerek (termi, akra, stb) drágák, ha szakival gyártatsz rá, simán van olyan, ami gázgyorsítós, saválló, és a megfelelő folytást adja, és nem lesz buta hangja. Ha jól emlékszem a klubnak van is valakinél kedvezménye 10-15%.

Javítsatok ki, ha rosszul látom, de az a szett Mivv dob amit fölraktál, bőven elég átmérőjű lenne egy multira is, nem csodálkozom, hogy túl hangos :)
#22002
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
Imádom a hangját, elhallgatnám évekig, csak sajnos hallás károsodást nem szeretnék, és 2 nap motorozás után fáj tőle a fejem is. Gyárilag alig van hangja, plusz jó, hogy hangos, észrevesznek jobban az autósok, így marad a füldugó, szélzaj sem hiányzik.....
#22001
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
jogos a kérdés! :) de továbbmennék.. Peti, ha már túl hangos akkor miért nem szeretnéd a DB killért?
#22000
nekem van . már a 2. szett. hasznos és j,. csak aránytalanul drága sztem...
Kipufogó hangot is jól halkít a szélzaj mellett?
Csak egy egyszerű kérdés.... Mi a francnak raktál rá sport dobot ha nem bírod a hangját?
#21997
Üdv!

A héten kerültek fel az új dobok a motoromra, viszont elég durva hangjuk van és egy idő után már zavaró a fülemnek olyan hangos, db killert viszont nem akarok betenni :D Alpine motosafe vásárlásán gondolkozok, eddig csak a szélzaj miatt de most már a kipuff miatt is. Valakinek van itt tapasztalata a termékkel kapcsolatban?
#21996
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )

Nekem is MIVV van a monsteren.
-Készülj a füldugóra... !!! :-))
az nem a gyújtáskapcsoló
#21995
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )

Nekem is MIVV van a monsteren.
-Készülj a füldugóra... !!! :-))
Csatolmányok:
monster_s_4.jpg
monster_s_4.jpg (800.58 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
#21994
Üdv!

Tavasszal kipufogó vásárlást tervezek, Monster 600-amra MIVV pufókat szemeltem ki. Kérdésem az lenne mivel kell még számolnom? Karburátoron gondolom állítani kell. Légszűrőből kell bele sport légszűrő? Vagy olvastam 1-2 helyen a légszűrőház megnyitását, esetleg az egész box kiszedését és két henger alakú sport légszűrő beszerelését ahogy az alábbi képen is megvan oldva. (bár a legutolsó megoldás nagyon tetszik :D )
Csatolmányok:
jetkitprelimbig.jpg
jetkitprelimbig.jpg (337.29 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
#21993
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)
Az én Termignoni-mat Töki és Matrix rakta rendbe a Moto Rosso-ban. Szintén sérült volt a bilics, illetve el volt égve az anyag benne.
Ha szeretnéd, tudok képet küldeni, hogy milyen lett.
az jó lenne köszi, de főleg még az ára érdekel :P
#21992
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)
Az én Termignoni-mat Töki és Matrix rakta rendbe a Moto Rosso-ban. Szintén sérült volt a bilics, illetve el volt égve az anyag benne.
Ha szeretnéd, tudok képet küldeni, hogy milyen lett.
#21991
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
köszönöm a tanácsot akkor nézelődöm hátha találok valami jót :)
#21990
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
igazából "bármelyik" kipufogós meg tudja csinálni, a lényeg hogy jó minőségű tömőanyagot használjon.
hogy hova menj, arra nincs tippem, hogy hova ne arra van: mastek.hu
#21989
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Monster 620-asomon Termingnoni karbon dobot hol tudok szerintetek gyorsan és szakszerűen javíttatni?
Újratömetés kéne meg egy kis javítás, mert a dob hátsó részén a bilincsnél csúsztak rajta és nem néz ki túl jól :)

Valamint olyan mintha meg lenne repedve a karbonpalást, erre van gyógyír?

Köszi
#21988
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..
le kell húzni a palástot és meg kell tekinteni, hogy ki lehet e vágni
Akkor ezt is úgy kell "kiherélni" mint egy gyári dobot. Csak ez kulturáltan bontható...
#21987
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..
le kell húzni a palástot és meg kell tekinteni, hogy ki lehet e vágni
#21986
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
szeretnék kiszedni belőle a dB killert, csak ott akadtak el, hogy hogyan is kell?
én ezt a típust nem ismerem, az enyém nem ilyen..
#21985
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
sport dob ez csak régi, mi a cél különben?
#21984
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csinálok ma fotót az enyémről...
De ez nekem nem tűnik sportdobnak, csak egy palástcserélt vagy javított dobnak. :-(
Olyan ez így első ránézésre, mintha ráhúztak volna egy karbon palástot, és egy élszegővel le lenne zárva.
Látni kellene élőben, hogy mi is ez.
Többiek?
#21983
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
Végre eljutottam oda, hogy az információk alapján nekileselkedjek megint. :)
Lekaptam a dobot, hátulról sincs benne semmilyen kiszerelhető szűkítés stb. A képen látható módon a pálcával kinyomoztam, hogy egész hosszan lenyúlik az a betét ami a fojtást biztosítja szóval feltételezem ez a dob még nem rendelkezik ezzel az insert-es funkcióval... :(
Csatolmányok:
imag0564.jpg
imag0564.jpg (538.79 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
imag0549.jpg
imag0549.jpg (292.79 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
imag0557.jpg
imag0557.jpg (488.66 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
#21981
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A képen lévő szép darab! Ilyen van nekem is. Ha a szegecseknél bontod, csak a végét szeded le a palástról, magyarul szétszeded :-)
A dB killer a hátsó pipába van beletolva, egy csavarral+anyával befogatva alulról a pipához! Már ha street legal egyáltalán a dob :-)
#21979
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
A kepen lathato szegecek nem a db killert rogzitik hanem a palastot a kipu vegevel. db killert Termi nem szokta szegecselni, csavaros megtoldassal szoktak rogziteni. Van keped a sajat kipudrol?
#21978
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
sztem db killer nem lehet szegecselve, ha szegecselt akkor nem kiszerelhető vagy nem db killer? :)
#21977
Sziasztok,

Adott egy Monster 600 (utolsó karbis évjárat). Az alább linkelt Termignoni karbon dobok vannak rajta.
https://ducatiwestlake.com/wp-content/u ... xhaust.jpg
A szomszédok későn kelő típusok így gondoltam mi lenne ha kiszerelnénk DB killert. A gond az, hogy mint a képen is látható nem az egy csavaros megoldás van a dob végén aminek a kicsavarása után csak kicibálom a csövet hanem körbe van szegecselve.
Valaki már nyúlt hozzá ilyen dobokhoz? Jó lenne egy kis tapasztalati jó tanács mielőtt nekimegyek lefúrni a szegecseket.

Előre is köszönöm Uraim!
#21976
Üdv,

Keresek az MS4-emre sport dobokat. Ha esetleg van valakinek eldó, vagy tud valakiről aki el akar adni ehhez a típushoz passzoló kipufogó dobokat, akkor keressen nyugodtan. Az sem baj ha komplett rendszer van eladó, az ülés alá felhúzott verzió kivételével ( nekem az nem jön be, meg utassal szerintem zavaró).

Thx.
#21975
HP Corse kipu!
Csatolmányok:
hpcorse2.jpg
hpcorse2.jpg (285.08 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
hpcorse.jpg
hpcorse.jpg (453.22 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
hpcorse1.jpg
hpcorse1.jpg (427.8 KiB) Megtekintve 9509 alkalommal
#21974
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
ejej...biztos bringás a lelkem.....:(
ja,vagy meleg(nekem csak buzi) liberális pöcs,akiknek semmi nem tetszik,ha az szerintük nem jó.
Bezzeg vonaglani a kamion tetején az andrássy-n!!
#21973
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))
ott se voltam!

De ha bevezetik lesz klub helység! :)
Mármint a vesztegetést??? Mert akkor jó nagy klub helyiséget kérnénk szépen ;)
#21972
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))
ott se voltam!

De ha bevezetik lesz klub helység! :)
#21971
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!
Na, Sancikám Te inkább jobb ha lapítasz, amilyen hírek jönnek a "belváros" felől... :))
#21970
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
van isten!
#21969
Erről jut eszembe... Tegnap a Tv2 reggeli műsorában már egy ügyvéd arról parádézott, hogy a hangos kipufogókkal kapcsolatban már elindult valami szabályozás kezdemény... Ejejej, zavart érzek az erőben :(
ejej...biztos bringás a lelkem.....:(

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]