Rég nem olvastam, variált vele? A magas kormány megvan, de azt még előtte alakították át.
nincs egy eredeti porcikája se, ha ő nem is cserélt már le dolgokat, így is szörnyszülött .) nem emlékszem pontosan, de írta hogy folyamatosan deültek ki, hogy mi van mivel kicserélve. mondjuk kb az orszg egyik legolcsóbb ducatija volt, szóval nem is tudom mire számított Ja, már a frászt hoztad rám
Úgy rémlik részben az említett szerelő, részben ő maga rendberakta. Az elejére kíváncsi lennék, arra azt írta, hogy Monster villával oldották meg, hogy csőkormányt fogadjon a felső híd. Más lenne ennyire a villa, hogy kompletten kell cserélni, nem elég csak a felső hidat? Vagy a hidak, és a köztük levő "tengely" más, de a szárak azonosak? Sok eredeti alkatrészt szerzett hozzá, ha jól emlékszek, a törött, típusidegen és hiányzó alkatrészek helyett, egyedül a kormányhoz nem nyúlt, mert direkt ilyet akart. Ezzel kapcsolatban nem világos, hogy miért nem maradt az ST vonalon (költői, gondolom a keret szűkössége miatt) Szereintem az is arnyalja a kepet, hogy Csikos olyan dolgokat vesz, amirol azert irni is lehet. Nem gondolom, hogy csak ez motivalja, de ez is. Adott markan belul a piacon elerheto legolcsobb valami beszerzese valamilyen szinten elosegiti a sztoritelling-et. Aztan van olyan is, hogy az ember hozzaszokik, hogy nem ugy van, hogy bemegy a boltba es vesz egy nadragot, mint az atlag ember, akire jo a konfekcio. Vannak, akiknek az nem jo, es ezert mar nem is keresik az elonyeit, hiszen tudjak, hogy nem talalhato meg. Pl. az ar ertek arany naluk nem ugy all ossze, hogy megveszem a legolcsobb, am meg erintetlen (konfekcionalt, ezert olcso) darabot. Igy is ugy is hozza kellene nyulnia, hogy magara szabja, akkor meg mar egyszerubb nem is torekedni az erintetlen darabok megtalalasara. Es itt most nem arrol van szo, hogy az ulest megvarratom szepre, vagy led indexet rakatok ra, hanem mondjuk a kormanyt kell athelyezni, hogy elheto legyen.