Oldal: 20 / 61

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 6:05 pm
Szerző: 76
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van.
akkor valszeg még nem nyírtad ki!
Csak egy tipp,én egy rongyra szoktam petroleumot vagy brigeciolt locsolni és azzal törlöm át,utána befujom.kb az egész művelet állványon 10perc.

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 5:50 pm
Szerző: Vendég
Jut eszembe, a láncfeszességet terhelt (ráült) állapotban kell nézni?

igen termeszetesen

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 3:41 pm
Szerző: balage
Jut eszembe, a láncfeszességet terhelt (ráült) állapotban kell nézni?

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 3:40 pm
Szerző: balage
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van.

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 3:37 pm
Szerző: 76
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 3:22 pm
Szerző: balage
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 8:37 am
Szerző: 76
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)

 

Elküldve: Sat Apr 22, 2017 8:29 am
Szerző: gonosz
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.

 

Elküldve: Fri Apr 21, 2017 7:02 pm
Szerző: ForumRider
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
Nekem bejött a MOL Dynamic Moto Chain. Próbáltam már valami Motult is, nem emlékszem a pontos nevére, az nem sokáig tartott. Kék kupakos valvoline-t is sokan dicsérték régen.

 

Elküldve: Fri Apr 21, 2017 5:51 pm
Szerző: EchoPeti1
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
Nekem személy szerint a Motul és a YamaGlube jött be.

 

Elküldve: Fri Apr 21, 2017 5:24 pm
Szerző: balage
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B

 

Elküldve: Thu Apr 20, 2017 5:53 pm
Szerző: Robuss
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
Biztos hogy eredeti cuccok ezek? Mert pl néztem egy vezérműszíjat és feltűnően olcsó volt !
Ducati webshopról rendeltem végül mert Tisztelt Öreg tag pont utana küldte csak az OEM partsos oldalt ahol 12/db az eredeti szíj,én kb 10 perccel előtte a Ducati webshopról vettem végül 16400/db áron es a légszűrőt 7000 Ft ért,ennyiért szerintem eléggé eredetinek kell lennie,amúgy cikkszam alapjan kerestem es tény es való hogy lattam 7500 ért is valamelyik típushoz de nem a 620 ashoz.Keddre ér hozzám azt mondta a csávó telefonba.Akkor kiderül minden oké -e. Illetve azóta letöltöttem en is a gates frekvencia mérő programjat androidra,hát kíváncsi leszek rá.

 

Elküldve: Thu Apr 20, 2017 3:05 pm
Szerző: Betonkeverő
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
Biztos hogy eredeti cuccok ezek? Mert pl néztem egy vezérműszíjat és feltűnően olcsó volt !

 

Elküldve: Thu Apr 20, 2017 12:51 pm
Szerző: PETTI
http://jpdiag.akress.com/

ezzel lehet hangolni laptopról

 

Elküldve: Thu Apr 20, 2017 9:00 am
Szerző: Vendég

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 8:54 pm
Szerző: ForumRider
Ilyesmi tálcához valakinek esetleg van "szabásmintája"? Csinált esetleg hasonlót valaki?

https://japan.webike.net/products/1648195.html

https://www.croooober.com/en/item/4595809

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 8:32 pm
Szerző: mts
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
amikor kijött ez a típus, ilyennel néztek frekvenciát:
http://www.motorcycle-usa.com/photogall ... G_3531.jpg
A DDS előtt ez volt.

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 8:18 pm
Szerző: ricsi
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
amikor kijött ez a típus, ilyennel néztek frekvenciát:
http://www.motorcycle-usa.com/photogall ... G_3531.jpg

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 7:45 pm
Szerző: öreg
Én letöltöttem egy mobil alkalmazást GATES szíjfeszesség mérő!Egész jól be lehet vele lőni a bordás szíjat.Az inbuszkulcsos módszerrel szerintem túl laza.
Ezt keresed?
1-000-668-693 CLUTCH COVER GASKET
DUCATI MONSTER S2R 1000
1 957 Ft
Itt van:http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ver-clutch

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 7:34 pm
Szerző: öreg
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... classified

1-000-669-233 Vezérműszíj Ducati - gyári
DUCATI MONSTER 620

12 070 Ft

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 7:04 pm
Szerző: Robuss
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.

 

Elküldve: Wed Apr 19, 2017 10:11 am
Szerző: ricsi
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.
"ducati webshop" ez micsoda? a ducatinak tudtommal nincs webshopja :)
az imbuszkulcsos mérés nem ajánlott semmilyen esetben sem, ahogy a házi szíjcsere sem. a szíj és a szelephézag az, amit ha elhanyagolsz / spórolsz rajta akkor általában későbbiekben gondot tud okozni. szíjból utángyártottat semmiképp, a gyárit vedd meg. a felrakást és beállítást pedig csak saját felelősségre, gyári diagnosztika nélkül

 

Elküldve: Tue Apr 18, 2017 10:56 pm
Szerző: ForumRider
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.
legszurot motoralkatresz.eu-rol rendeltem.

 

Elküldve: Tue Apr 18, 2017 7:55 pm
Szerző: Golenya Gábor
Én letöltöttem egy mobil alkalmazást GATES szíjfeszesség mérő!Egész jól be lehet vele lőni a bordás szíjat.Az inbuszkulcsos módszerrel szerintem túl laza.

 

Elküldve: Tue Apr 18, 2017 7:41 pm
Szerző: Golenya Gábor
Hello!Én nemrég kérdeztem a BARDI-ba (Autós nagyker)olcsóbb volt a gyári ducati szíj mint bármely boltba,talán érdemes megkérdezni őket.

 

Elküldve: Tue Apr 18, 2017 6:39 pm
Szerző: Robuss
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.

 

Elküldve: Tue Apr 18, 2017 12:29 pm
Szerző: Reznor
Sziasztok,

nem tudja véletlenül valaki, hogy 620-as Monsteren mekkora nyomatékkal kell meghúzni az olajleeresztőcsavart?

Köszi!

 

Elküldve: Fri Apr 14, 2017 12:07 pm
Szerző: zartvilag
Sziasztok, ha esetleg szeretne valaki hasonló rendszámtábla tartót készíteni itt egy ötlet.

 

Elküldve: Thu Apr 13, 2017 9:00 pm
Szerző: Golenya Gábor
Aki ettől sokkal több időt számol fel az lehúzás lehet.

 

Elküldve: Thu Apr 13, 2017 8:27 pm
Szerző: balage
Hello!Legfeljebb fél óra.nem annyira bonyolult.viszonylag egész jól hozzáférhető.Remélem segitettem.
Igen, köszönöm!

 

Elküldve: Thu Apr 13, 2017 7:16 pm
Szerző: Golenya Gábor
Hello!Legfeljebb fél óra.nem annyira bonyolult.viszonylag egész jól hozzáférhető.Remélem segitettem.

 

Elküldve: Wed Apr 12, 2017 6:28 am
Szerző: balage
Sziasztok!

A vezérműszíjak cseréje egy 620-ason mekkora munka? Csak a munkaórák miatt kérdem.

 

Elküldve: Tue Apr 11, 2017 8:39 pm
Szerző: Laczkó85
Sziasztok!

A motorom indulása stabillá vált végre, hála az ötleteiteknek. A problémát a gyújtótrafók melletti dupla csatlakozók kontakt hibája okozta, némi tisztogatás, kontakt spray megoldotta. Két nap, majd most hat nap után is simán indult. Köszönöm a segítséget!

 

Elküldve: Tue Apr 11, 2017 8:30 am
Szerző: gonosz
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826
Ha szabad megjegyeznem ez egy szar, épp ma marta le a motoromat, szelepfedél, lengőkar, oldaldekni stb. .
Élt két napot.
Valószínűleg gyári hibás volt.
Még nem tudom mi lesz helyette, Yuasa 38 pénzért, vagy Banner SLA 13 ezerért.
Csak gyárilag zárt akksit könyörgöm, ha nem akartok így járni!
Én pont a Yuasaval jártam úgy, hogy kilehelte a lelkét két nap után...a Varta kiválóan tart azóta is. Random dolog, úgy fest benne van a pakliban. :(

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 9:13 pm
Szerző: zartvilag
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.
le kell szedned, és hátulján van a csavar, meg fogod találni :) ha le van véve, rakj rongyot a motorra, hogy ha lerakod, nehogy megkarcold a plexit
nem a leszedés okozott gondot hanem az óra szétszedés azon belűl a számlaphoz nem tudtam hozzáférni mert a felső plexi nem jött le. Roncsolás nélkül nem ment ezért visszaraktam mindent.

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 8:52 pm
Szerző: gagyi
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826
Ha szabad megjegyeznem ez egy szar, épp ma marta le a motoromat, szelepfedél, lengőkar, oldaldekni stb. .
Élt két napot.
Valószínűleg gyári hibás volt.
Még nem tudom mi lesz helyette, Yuasa 38 pénzért, vagy Banner SLA 13 ezerért.
Csak gyárilag zárt akksit könyörgöm, ha nem akartok így járni!

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 8:47 pm
Szerző: kopi
2500 / darab megfelelne ? :)

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 6:27 pm
Szerző: Styka
A kilométeróra tartó konzolhoz...

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 5:16 pm
Szerző: angel911
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)
ez az olajhűtőé?

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 3:54 pm
Szerző: Papajohn
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)
Hello,

powerbelt, SKF?

 

Elküldve: Mon Apr 10, 2017 1:52 pm
Szerző: Styka
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)

 

Elküldve: Sun Apr 09, 2017 4:57 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.
le kell szedned, és hátulján van a csavar, meg fogod találni :) ha le van véve, rakj rongyot a motorra, hogy ha lerakod, nehogy megkarcold a plexit

 

Elküldve: Fri Apr 07, 2017 7:55 pm
Szerző: zartvilag
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 8:49 pm
Szerző: LM

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

Meglehet, viszont kimondottan YT12B-BS akksit keres. Ha ez volt benne gyárilag én nem raknék bele eltérő típusszámút, amit te írtál az más. Ettől függetlenül még persze jó lehet. Meg kellene nézni mit ír a kezelési könyv.

Nézd meg jobban milyen típust linkeltem :-)
oe cikkszám YT12B-BS

Igazad van, bocsánat, én csak a hinlapon a termék nevet olvastam, az akksira már tényleg az van írva! :)

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 8:42 pm
Szerző: cszsolt

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

Meglehet, viszont kimondottan YT12B-BS akksit keres. Ha ez volt benne gyárilag én nem raknék bele eltérő típusszámút, amit te írtál az más. Ettől függetlenül még persze jó lehet. Meg kellene nézni mit ír a kezelési könyv.

Nézd meg jobban milyen típust linkeltem :-)
oe cikkszám YT12B-BS

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 8:17 pm
Szerző: kopi
Én egyszer vettem yuasát és többet soha ! Mindössze két szezont ment pedig télen meleg helységben volt és rendszeresen gondozva volt ! Unibat tal vettem a gépet és az ÖT szezont szolgált gond nélkül ugyanolyan körülmények között . Megjegyzem nem tudom milyen idős volt . Tavaly szezonkezdésnél vettem valami exide t 12500 ért és most kezdem vele a második szezont , még jó és ha tavaszra megadja magát már jól jártam a yuasához képest !

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 7:25 pm
Szerző: motormouse
:) Minden pozitív gondolkodású hozzászólást köszönök :) Gonzalesnek meg elnézem amiket ír, elvégre nem ismer :). Ezzel ezt a témát a magam részéről lezártnak tekintem, nem ide való.
Szóval, nem S4R, hanem 1100 Evo. Úgy tapasztaltam Ducatik indítórendszere meglehetősen alul van méretezve. Nem véletlenül használnak hozzá Yuasa aksit. Ezért is ragaszkodom hozzá. A mostani is indítja, de magas az önkisülése, ezért cserélném.

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 7:08 pm
Szerző: harpi
Ezt a prémium termék dolgot a fórumon kívül ne nagyon propagáld,nehogy meglincseljenek!!
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...
nem erről beszéltem, hanem az elvrol. Lehet spórolni, de ha már egy kb. 2000 forintos tétel (akku árának adó tartalma) gondot okoz akkor szerintem ezt az egész motorozást, mint hobbit kell átgondolni. Én is megnézem, honnan veszem az akkut, olajat, hova viszem szervizelni, stb. De megveszem a minőségi cuccot a motornak, beleértve sisak/ruha bármi, mert a Ducati többek között azért Ducati, mert prémium termék. Ezt ahhoz hasonlítanám, mint amikor vki megveszi a 316i bmw-t de kétezerért tankol bele és téli gumira már nem fussa.
Én szeretem a motorom,de ennyit még egy gépemre sem kellett költeni,pedig volt már egynéhány!
Inkább élmény motornak nevezném,mint prémiumnak!
Remélem senkit nem bántok meg a véleményemmel!

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 12:39 pm
Szerző: gonzales
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...
nem erről beszéltem, hanem az elvrol. Lehet spórolni, de ha már egy kb. 2000 forintos tétel (akku árának adó tartalma) gondot okoz akkor szerintem ezt az egész motorozást, mint hobbit kell átgondolni. Én is megnézem, honnan veszem az akkut, olajat, hova viszem szervizelni, stb. De megveszem a minőségi cuccot a motornak, beleértve sisak/ruha bármi, mert a Ducati többek között azért Ducati, mert prémium termék. Ezt ahhoz hasonlítanám, mint amikor vki megveszi a 316i bmw-t de kétezerért tankol bele és téli gumira már nem fussa.

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 11:02 am
Szerző: negga
Nekem is YT12B-BS van benne. Egész télen nem töltöttem és pöccre indult tavasszal...Előtte bosch volt,azt kellett tölteni.