Elküldve: Thu May 04, 2017 9:00 am
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad köszi
biztos ami biztos, a kapcsolótól átnézem az izzóig...
Elküldve: Thu May 04, 2017 8:12 amVisszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad Vagy izzó.
"a féklámpa csak az első fékre világít. "
Elküldve: Thu May 04, 2017 8:03 amVisszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad Vagy izzó.
Elküldve: Thu May 04, 2017 7:54 amVisszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Elküldve: Thu May 04, 2017 7:54 amVisszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Elküldve: Thu May 04, 2017 7:51 amVisszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
Elküldve: Wed May 03, 2017 10:57 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
Elküldve: Wed May 03, 2017 7:41 amMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? Ja . Telepátiával .
Elküldve: Tue May 02, 2017 9:20 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? Ja,Peti már hívott,hogy kényelmetlen a doboz!
Elküldve: Tue May 02, 2017 8:59 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol?
Elküldve: Tue May 02, 2017 12:21 pmNa, a petróleum tényleg nagyon pöpec cucc. Fogkefével rásegítettem, kicsit túlzásnak tűnhet, de gyönyörű lett a lánc...
Elküldve: Tue May 02, 2017 12:14 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla )
Elküldve: Mon May 01, 2017 9:22 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? Viszont bajban vagyok, mert a lányom a 9.szülinapjára sisakot szeretne és menjünk, menjünk, menjünk, a feleségem meg totál ki van akadva. pffff
Elküldve: Mon May 01, 2017 9:21 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? Nem így lett rögzítve, csak odatettem az elején
Elküldve: Mon May 01, 2017 7:59 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? nem!
Ez tompitott kanyar rendszám tartó!
Elküldve: Mon May 01, 2017 7:23 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde?
Elküldve: Mon May 01, 2017 7:10 pmMegtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla )
Elküldve: Mon May 01, 2017 5:57 pm
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz ja azt vágom, a földre teli talppal mindkét lábbal már nem megy....úgy értettem
Elküldve: Mon May 01, 2017 1:44 pmszia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 9:43 pmKöszi a válaszokat. Remélem nem lesz gond. Megpróbálom valami kisebb műhelynél.
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 9:34 pmSziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?
Köszi a választ!
Engem nemrég vágtak ki első körben a műszakiról. Minden baromságba bele kötöttek, (pl.: helyzetjelző izzó, rendszámvilágítás, tükrök, stb.), de a levágott farok baromira nem érdekelte őket.
Elküldve: Sat Apr 29, 2017 8:58 amSziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?
Köszi a választ! Simán. Legtöbb helyen nincsenek képben arról, hogy eredetileg hogyan néz ki a motor.
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 11:54 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
Hú akkor a válladig se érek
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod köszi Nem tudom, de megkérdezem a Lacit...
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 9:32 pmSziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?
Köszi a választ!
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 8:58 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 4:42 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 4:39 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
Hú akkor a válladig se érek
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod köszi
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 3:37 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 2:57 pmSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
Elküldve: Fri Apr 28, 2017 8:50 amSziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség
Elküldve: Thu Apr 27, 2017 2:10 pmSziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!
BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2 Igen a saját oldalukon azt írták mással nem szabad, de gondoltam csak marketingfogás, vagy mégsem.
Elküldve: Thu Apr 27, 2017 11:59 amSziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!
BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2
Elküldve: Thu Apr 27, 2017 11:52 am
Kb. ennyi!
Elküldve: Thu Apr 27, 2017 11:47 amSziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!
Elküldve: Thu Apr 27, 2017 11:41 amSziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
Elküldve: Tue Apr 25, 2017 6:44 pmBrigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag. Valóban lehet kapni!
Azt hiszem petróleummal kezdek, aztán meglátjuk...
Elküldve: Tue Apr 25, 2017 6:31 pmBrigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag. Ez a kerozinos dolog jó mert mindenhonnan leszedi a zsírt a koszt még ami rá van égve azt is csak sok ember túlzásban esik és sajnos a gyűrűk közül is kimossa a zsírt, én anno egy ruhadarabra öntöttem és úgy törölgetem a láncot
Elküldve: Tue Apr 25, 2017 4:21 pmBrigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag.
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 6:26 pmEz lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele lehet Egyiptomba is wd40 használtak! Ott a szkarabeusz bogár szar volt a menő
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 6:17 pmAz egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele lehet Egyiptomba is wd40 használtak!
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 4:24 pmPontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 3:50 pmén 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban...
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 3:17 pmigen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 2:17 pmHello, 848 olajleeresztő csavarnál az a kis tömités (oil crush washer) mekkora méretű?
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 1:51 pmWD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék?
Elküldve: Sun Apr 23, 2017 11:21 amWD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom
Elküldve: Sat Apr 22, 2017 9:09 pmWD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne.
Elküldve: Sat Apr 22, 2017 6:48 pmWD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja
Elküldve: Sat Apr 22, 2017 6:48 pmBrigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint?
Elküldve: Sat Apr 22, 2017 6:21 pmazt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd. Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van. akkor valszeg még nem nyírtad ki!
Csak egy tipp,én egy rongyra szoktam petroleumot vagy brigeciolt locsolni és azzal törlöm át,utána befujom.kb az egész művelet állványon 10perc. a kerozin állítólag a legkirályabb erre a célra, már ha hozzá tudsz férni. Amerikában nem probéma, ott ajánlják ezt mindig