Oldal: 18 / 61

 

Elküldve: Thu May 18, 2017 3:14 pm
Szerző: 76
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
meg kellene nézni a tankodat, lehet tiszta kosz / rozsda belül, és el van tömődve a benzinszűrőd. nálam hasonló gond volt (mondjuk ő fordulattól függetlenül fulladt), és tank takarítás / szűrőcsere segített.
persze,mert te ukrán benzint használsz!

 

Elküldve: Thu May 18, 2017 11:29 am
Szerző: ricsi
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
meg kellene nézni a tankodat, lehet tiszta kosz / rozsda belül, és el van tömődve a benzinszűrőd. nálam hasonló gond volt (mondjuk ő fordulattól függetlenül fulladt), és tank takarítás / szűrőcsere segített.

 

Elküldve: Thu May 18, 2017 9:33 am
Szerző: Balu
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.

 

Elküldve: Thu May 18, 2017 9:29 am
Szerző: gonosz
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?
ha 5000nél megindul akkor az nem 600as :)
ha van fordulatszámmérőd....jó neked :D

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 10:18 pm
Szerző: öreg
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
Ducati # 749, 848, 999, 1098, 1198
# ECU 5AMHW610 Ducati models are only supported by TuneECU for Android
FIAT OBD 2 átalakító kábel - budavill

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 9:12 pm
Szerző: dino74
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?
ha 5000nél megindul akkor az nem 600as :)

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 12:36 pm
Szerző: Balu
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 7:38 am
Szerző: Kajakman
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
Hali! Az ELM327 más csatival rendelkezik (és nem wifis hanem bluetooth-os de az lényegtelen) http://www.rcramer.com/bikes/848/software/index.html

https://sites.google.com/site/jpsreview ... t---review

SW: https://play.google.com/store/apps/deta ... 5.AllinOne

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 7:28 am
Szerző: XGab
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?

 

Elküldve: Tue May 16, 2017 6:46 pm
Szerző: Laky 749
Sziasztok!!
Valaki tud/ismer valaki olyat aki tudna segíteni 749-es komplett üzemanyag szivattyút szerezni nekem?

http://www.ebay.co.uk/itm/Ducati-749-99 ... SwRUhY8mwI

 

Elküldve: Tue May 16, 2017 6:44 pm
Szerző: Laky 749
Sziasztok!!
Valaki tud/ismer valaki olyat aki tudna segíteni 749-es komplett üzemanyag szivattyút szerezni nekem?

Van benzin pumpa posta koltseggel egyutt 140£.

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 7:26 pm
Szerző: dino74
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D
mi? Hüle vagy? Ha 110et elmész vele nem motorozol csak tologatod! 85km apukém! :D

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 7:25 pm
Szerző: dino74
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
nekem a sf is meg a monster is úgy kormolt mint egy távolsági ikarus

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 7:05 pm
Szerző: negga
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D
Nem tudod hova van állítva az idle trimered?
Kérdezd mar meg legközelebbi szerviznel? Alap diagnosztikai cucc is kiolvassa elvileg

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 6:57 pm
Szerző: wolvesmonster93
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 6:56 pm
Szerző: Tidzsi
Sziasztok!!
Valaki tud/ismer valaki olyat aki tudna segíteni 749-es komplett üzemanyag szivattyút szerezni nekem?

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 6:22 pm
Szerző: negga
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!

A kulcs az üzemanyag plusz levegő arány. egy bizonyos légviszony szint alatt nincs előrelépés teljesítményben csak az üzemanyag pocsékolás.
Ha megnézed ennek a tunner srácnak a méréseit ezen a diagramon, akkor láthatod a légviszonyt és a teljesítményt egy diagramon:
http://www.bikeboy.org/graphs/s4rsg3.gif

ezen az látszik, hogy az alapjárati CO "idle trimmer" 60 pontos emelésével jól bedúsította a motort az egész tartományon, ellenben a teljesítményt a 4000 rpm felett abszolút nem változtatta a plusz benzin dózis.
Az Air-fuel értéket 12,5 (Lambda 0,85) alá vinni teljesen felesleges szívómotornál teljesítmény szempontjából normál üzemi tartományban, mert csak kormozni fog.
Itt található a teljes cikk egyébként.
http://www.bikeboy.org/s4rsmonstertermikit.html

Az a baj az idle trimmerel hogy nem egzakt érték hanem relatív, de mégis reménykedem, hogy valaki tudja az övét. amerikai fórumokon -10 és +27 között találtam értékeket...
Ki kéne mérni mérni a CO-t a csőben... úgy lenne a korrekt tudom...

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 5:00 pm
Szerző: mts
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 3:52 pm
Szerző: Trade7
Sziasztok! Utolért a Monster betegség, elrepedt a műszerfal lencséje. Van valakinek eladó? 620-750-S2R-S4Rs, bármelyik érdekes lehet.

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 10:19 am
Szerző: negga
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 10:10 am
Szerző: wolvesmonster93
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D

 

Elküldve: Sun May 14, 2017 9:32 am
Szerző: negga
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 9:17 pm
Szerző: Robbie
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ
A széles görgőket nagyon ritkán kell cserélni.Lehet,hogy kiszolgálják a motorodat élethosszig.A dupla görgőket,ha úgy érzed,hogy kopottak v. szorulnak,cseréld.Sima,de NAGY FORDULATÚ golyóscsapágyak.Nem egy nagy összeg.

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 8:54 pm
Szerző: Gaben
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ
Én is most cseréltettem , de ezt Én se tudom :D

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 8:34 pm
Szerző: zartvilag
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 6:42 pm
Szerző: Styka
12mm-est én most gyártattam, mert ésszerű áron nem vagy egyáltalán nem lehet venni.

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 10:19 am
Szerző: Robbie
Sziasztok.Kupplung munkahengerhez/a felsőhöz,a karnál/ felújítókészletet hol keressek?

http://oem-parts.hu
Ott csak komplett van,tartallyal,karral.40 ropi.Karmantyu eleg lenne.

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 9:19 am
Szerző: Tamas Zoltan
Sziasztok.Kupplung munkahengerhez/a felsőhöz,a karnál/ felújítókészletet hol keressek?

http://oem-parts.hu

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 7:20 am
Szerző: Robbie
Sziasztok.Kupplung munkahengerhez/a felsőhöz,a karnál/ felújítókészletet hol keressek?

 

Elküldve: Thu May 11, 2017 7:50 pm
Szerző: 76
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D

Amit írok Monster 796 ABS-el a tapasztalat, 4 éves szörny.
Nem tudom itt szokás-e tapasztalatokat leírni, de hátha másnak is lesz ilyen gondja.
Beteg volt a hátsó fék. Volt egy szerelő aki elvérzett rajta. Cserélte a nyomóhengert (pedálnál) újra. ez nem oldotta meg. Légtelenítette vagy 3 órát, ABS-nél is! Ez se.
Idegesített ezért neki estem, mondom max cserélem az összes folyadékot abból nem lehet baj, Brembo 5.1-est vettem a magasabb forráspont miatt, 5 kilóval drágább mint a többi, most komolyan az egy kv sincs....

A hátsó munkahengert leszedtem, átfűztem a keréken a jobb oldalra, így magasabbra tudtam tenni mint az olajtartály, és tudtam egyedül légteleníteni. Azt vettem észre, mintha nem mozogna mindkét nyomó oldal, így átmozgattam. Most már jó. A fékpedál a szerelő szerint nem állítható, ez se volt igaz, simán állítható, csak a munkahenger csatlakozását kell kintebb tekerni, és a pedálon lévő csavart kell beljebb, és láss csodát helyre állt minden, jó lett a nyomáspont, jól adagolható.
Azt is érdemes megnézni nem szorulnak-e a betétek, nálam szorult az egyik. Tudtam én, hogy a brembo nem csinál ilyen szar féket:-DDDD

Mivel maradt még olaj nem is kevés, és a fékolaj ha egyszer megbontod utána rövid idő alatt kuka, mert felveszi a vizet az olaj, és a forráspont is alacsonyabb lesz miatta.
Kicseréltem az első fékben is. Azon nem hozott változást, se jobb se rosszabb nem lett.
Viszont a a kuplung ég és föld lett! Sokkal könnyebben mozog nem terheli a kezet, bár olajos kuplung lévén eddig se nagyon terhelte. Ráadásul a váltás is jobb lett, szerintem jobban benyomja!

Ennyit arról mennyi idő alatt öregszik meg a fékolaj. Mert azért a kuplungnál is kapja a meleget rendesen, nem csak a féknél.

Nem buzdítok senkit arra, hogy a fékkel meg a kuplunggal babráljon, mert lehet hibázni, és akkor nagy baj lehet, de megéri cserélni, vagy cseréltetni, még egy ilyen viszonylag fiatal gépnél is.

Széles utat:-D
én 9 éves olajat engedtem le,mintha másik motorra ültem volna vissza!
Évente szoktam,utálom ha koszos a tartályban.
Motul 5.1

 

Elküldve: Thu May 11, 2017 10:26 am
Szerző: Tamas Zoltan
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D

Amit írok Monster 796 ABS-el a tapasztalat, 4 éves szörny.
Nem tudom itt szokás-e tapasztalatokat leírni, de hátha másnak is lesz ilyen gondja.
Beteg volt a hátsó fék. Volt egy szerelő aki elvérzett rajta. Cserélte a nyomóhengert (pedálnál) újra. ez nem oldotta meg. Légtelenítette vagy 3 órát, ABS-nél is! Ez se.
Idegesített ezért neki estem, mondom max cserélem az összes folyadékot abból nem lehet baj, Brembo 5.1-est vettem a magasabb forráspont miatt, 5 kilóval drágább mint a többi, most komolyan az egy kv sincs....

A hátsó munkahengert leszedtem, átfűztem a keréken a jobb oldalra, így magasabbra tudtam tenni mint az olajtartály, és tudtam egyedül légteleníteni. Azt vettem észre, mintha nem mozogna mindkét nyomó oldal, így átmozgattam. Most már jó. A fékpedál a szerelő szerint nem állítható, ez se volt igaz, simán állítható, csak a munkahenger csatlakozását kell kintebb tekerni, és a pedálon lévő csavart kell beljebb, és láss csodát helyre állt minden, jó lett a nyomáspont, jól adagolható.
Azt is érdemes megnézni nem szorulnak-e a betétek, nálam szorult az egyik. Tudtam én, hogy a brembo nem csinál ilyen szar féket:-DDDD

Mivel maradt még olaj nem is kevés, és a fékolaj ha egyszer megbontod utána rövid idő alatt kuka, mert felveszi a vizet az olaj, és a forráspont is alacsonyabb lesz miatta.
Kicseréltem az első fékben is. Azon nem hozott változást, se jobb se rosszabb nem lett.
Viszont a a kuplung ég és föld lett! Sokkal könnyebben mozog nem terheli a kezet, bár olajos kuplung lévén eddig se nagyon terhelte. Ráadásul a váltás is jobb lett, szerintem jobban benyomja!

Ennyit arról mennyi idő alatt öregszik meg a fékolaj. Mert azért a kuplungnál is kapja a meleget rendesen, nem csak a féknél.

Nem buzdítok senkit arra, hogy a fékkel meg a kuplunggal babráljon, mert lehet hibázni, és akkor nagy baj lehet, de megéri cserélni, vagy cseréltetni, még egy ilyen viszonylag fiatal gépnél is.

Széles utat:-D

 

Elküldve: Thu May 11, 2017 6:22 am
Szerző: dino74
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D

 

Elküldve: Thu May 11, 2017 6:19 am
Szerző: dino74
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt
Köszi! Kriszta is így szállt le párszor a Hondáról, ezzel viszont nem örülnék neki :-)) És én nem viccelek :-) Állítható kutyacsonttal vajon lehet ültetni is? Ebben fix hosszúségú van, gondolom Dark volt valaha... Elejét mennyivel engedtétek le? Ezt is be lehet ültetni 2cm-t mint a régiek voltak?
Ülést most keresek valami alakíthatót...
ülésem van alakítani való, lehet ültetni kutyacsonttal meg a telót is be tudod engedni de sztem az ülés elég

 

Elküldve: Tue May 09, 2017 12:13 pm
Szerző: Tamas Zoltan
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....


 

Elküldve: Mon May 08, 2017 10:26 pm
Szerző: qweras
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt
Köszi! Kriszta is így szállt le párszor a Hondáról, ezzel viszont nem örülnék neki :-)) És én nem viccelek :-) Állítható kutyacsonttal vajon lehet ültetni is? Ebben fix hosszúségú van, gondolom Dark volt valaha... Elejét mennyivel engedtétek le? Ezt is be lehet ültetni 2cm-t mint a régiek voltak?
Ülést most keresek valami alakíthatót...

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 10:16 pm
Szerző: dino74
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 10:15 pm
Szerző: dino74
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 6:35 am
Szerző: meregtib
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez
sztender kapcsolót nézted? kösd rövidre, próbáld ki így is....


Hello! Ez már mint lehetőség nekem is eszembe jutott mert egyszer megszivatott már! Hogyan kössem rövidre??

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 6:27 am
Szerző: qweras

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 6:21 am
Szerző: qweras
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mit látnak szemeim! Honnan, kitől lehet ilyet beszerezni? :-)
Meglepném vele kicsi feleségemet! (meg lehet magamat... )
:-)

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 10:56 pm
Szerző: Hajek 1098
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez
sztender kapcsolót nézted? kösd rövidre, próbáld ki így is....

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 10:00 pm
Szerző: meregtib
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 3:24 pm
Szerző: PETTI
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat
fesszabályzó vagy trafó, de inkább a trafó, ami elől van.......esetleg


 

Elküldve: Sun May 07, 2017 2:20 pm
Szerző: imike
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat

Hello!

Ugyanez a sztori volt nekem is, csere után ugyanúgy visszajött a probléma. A végén olyan szar volt, hogy úton a szervizbe le kellett támasztanom, és trélerrel felvitetni. Máig sem tudom, hogyan sikerült orvosolni a problémát, a motor már nincs a tulajdonomban, de Laci biztosan tudja, mit csináltak vele. Első alkalommal beállították az ECU-t, akkor jobb lett, 500km után ugyanolyan, akkor volt TPS csere, amivel megint húzta 5-600km-t, és akkor került fel Rossoba végleg. Ja, ez 900ss volt.

 

Elküldve: Sat May 06, 2017 8:11 am
Szerző: meregtib
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 10:01 pm
Szerző: pzsolti
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
kapcsoló lesz a ludas :-/ néha jó... most nincs jobb 5letem, kontakt spayvel befújom

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 8:58 pm
Szerző: XGab
Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
Sajnos nem tudom feltölteni mert nem engedi . A klubos keretbe féklámpát szereltem . Látni kéne .
Érdekes lehet :-)

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 6:56 pm
Szerző: kopi
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
Sajnos nem tudom feltölteni mert nem engedi . A klubos keretbe féklámpát szereltem . Látni kéne .

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 9:31 am
Szerző: Papajohn
Vagy izzó.

"a féklámpa csak az első fékre világít. "
Ja bocs! Szövegértés egyes :)

segond

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 9:24 am
Szerző: Warpig


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Vagy izzó.

"a féklámpa csak az első fékre világít. "
Ja bocs! Szövegértés egyes :)