Oldal: 15 / 61

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 9:30 pm
Szerző: ForumRider
Van ennek valami fontos jentetőssége, vagy ne aggódjak, hogy elhagytam már párat?

700.1.027.1A Vibration damper pad

 

Elküldve: Sun Jul 16, 2017 10:36 pm
Szerző: padawan
Sziasztok!
600as monster 99 es évjárathoz gázbowdent hol kaphatok?
Már sokfélét találtam de az évjáratot sajnos elfelejtik odairni és a méretek is külömböznek.

 

Elküldve: Fri Jul 14, 2017 8:59 pm
Szerző: PR
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)
Nekem a 8E van benne, az a Multinak megadott típus, én nem is csicsáztam túl iridiummal,sima van benne 65 000km óta :D Van megadva nyomaték, 20 Nm-t ír a gyári 600 oldalas manual :D
De simán betekered kézzel ütközésig és utána ráhúzol korvával,mint a régi motoroknál :)

Köszi, nem is variálom túl, rendelem a 8E gyertyát!

 

Elküldve: Thu Jul 13, 2017 6:38 am
Szerző: TorzsiMTS
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)
Nekem a 8E van benne, az a Multinak megadott típus, én nem is csicsáztam túl iridiummal,sima van benne 65 000km óta :D Van megadva nyomaték, 20 Nm-t ír a gyári 600 oldalas manual :D
De simán betekered kézzel ütközésig és utána ráhúzol korvával,mint a régi motoroknál :)

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 10:00 pm
Szerző: PR
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 7:51 pm
Szerző: 76
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
akkor nincs baj!
A jtvel semmi gond!
Ducatinal is csak a hátsó fogaskerék drága ha egyoldalú a lengokar,de ott a jt csak adapterest csinál ami szerintem csúnya!
De miután ktm van ez nem számíthat! :D

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 6:25 pm
Szerző: negga
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
Ideje lenne már lecserelni vagy kiegesziteni a motorallomanyodat valami stilusosabb verdara már!!
Visszaszámlás megkezdődött!!!

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 5:30 pm
Szerző: Warpig
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
Nem tudom itt nézted-e már: https://motoralkatresz.eu/motorok/ktm/6 ... ke_R/2008/

Valóban nincs 10k a két lánckerék, de én nem aggódnék emiatt.

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 4:48 pm
Szerző: Kajakman
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
ób+ hülyébbnél hülyébb kérdések, és a végén kiderül, h nem is vagy ducatis? :D

Természetesen csak viccelek, de lassan már a ducatiklub.hu volt az első találat a google-ben a "hogyan rendeljünk külföldről postával" keresésre :D

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 4:15 pm
Szerző: Ruczak
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 2:55 pm
Szerző: ricsi
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 1:42 pm
Szerző: mts
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 9:06 am
Szerző: 76
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?

 

Elküldve: Sun Jul 09, 2017 9:20 pm
Szerző: ricsi
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
szerintem az fura, a hátsó elég húzós áron szokott lenne

 

Elküldve: Sun Jul 09, 2017 8:40 pm
Szerző: Ruczak
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi

 

Elküldve: Thu Jun 29, 2017 3:12 am
Szerző: PETTI
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.
Én átalakítottam, műszakira is úgy viszem, van egy monoposto utángyártott idomom ha érdekel, meg van egy pirosra fényezett üléstakaró idomom bipostora. A monohoz kell egy mono segédváz, felmegy a sima vázra is, csak kilóg a vége. Majd csinálok egy képet, hogy milyen a mono idom biposto vázon.

 

Elküldve: Thu Jun 29, 2017 12:00 am
Szerző: ricsi
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.
nem lesz. legalábbis még soha nem hallottam, hogy megnézték volna a szállítható személyek számát egy ellenőrzésen :)

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 9:46 pm
Szerző: XGab
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 8:17 pm
Szerző: gonosz
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
karbi szinkron, én két évente megcsináltatom, az alapvetően szükséges. meg fog szűnni a jelenség, hidd el.

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 5:52 pm
Szerző: Stex
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
Sokan évenkénti karbiszinkront javasolnak, én lehet megnézetném
Köszi szépen! Kezdésnek azért cserélek gyertyákat, hátha!

Milyet érdemes beletenni? Ha tudnátok típusszámot, linket küldeni azt nagyon megköszönném!

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 3:08 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
Sokan évenkénti karbiszinkront javasolnak, én lehet megnézetném

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 1:19 pm
Szerző: Stex
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 12:46 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

 

Elküldve: Wed Jun 28, 2017 12:35 pm
Szerző: Stex
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!

 

Elküldve: Tue Jun 27, 2017 10:17 pm
Szerző: negga
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
majd kiég a dugattyú közepe :D
Na lemertem a CO-t mindkét leömlőben nagy pontosságú gáz analizátorral.

Összefoglalom: Gyárilag az emisszios normak miatt a superbike blokkokat sajnos le kell butítani. Az alapjarati CO erteket eu besorolas alapjan 1,5 ujabban mar 0,5 % os ertekre lovik be gyarilag. Ettol szarul, rangatva jar gyarilag kis fordulatszamon. Altalaban gyarilag a vizszintes henger alapjarati levego csavarjavan szoktak beallitani az erteket mikozben a fuggoleges henger levego csavarjat szinte teljesen becsavarjak. Ettol gyarilag vizszintes szegenyebb mig a fuggoleges dusabb keverekkel jar. Akar hogy is ez kenyszeres megoldas es szar. Foleg miutan felkerul a nyitott rendszer es DP elktronika ami kiuti a lambda szabalyzast.

A leomlokben mert CO ertek arányos a motorba juto benzin levego aranyaval. Tehat a legviszonnyal. Az ajanlas nyitott rendszerekhez 3-6% egyesek a ducatikra v2 es blokk miatt 4-6 szazalekit javasolnak. Ahol a 6% inkabb versenypalyara javasolt. 5-6 szazalekos CO nal 9-10 literes tura fogyasztas nem lehetetlen.
CO trimmer erteket diag sziftverrel lehet allitani. Emelve az erteket mindket hengert dusitja egyenlo mertekben. Mig a kaorabban emlitett levego csavar kicsavarasaval ez az erteket csokkentjuk.
En +20 as trimmer ertekrol indultam aminel 9 litert fogyasztott.
Gyarilag a levego csavar allasa nalam
Vizszintes henger 1.25 fordulat
Fuggoleges henger 0.25 fordulat
Ezt erzesre kiegyenlitettem 0.75-0.75 fordulatra
Gazanalizatorral a vizszontes hengeren 4.1 % CO-t mertem mig a fuggoleges hengeren 7,3% ot ami brutalisan sok. De leginkabb a kulonbseg megdobbento. Abszolut nem volt szinkronban a ket henger. Ezutan trimmerrel +10 rol +5re mentem le. Es a vizszintes henferben 3.4% lett az alpjarati CO mig a fuggolegesben meg mindig 6.6 korul koszalt. Ezutan szepen lassan elkezdtem nyitni a fuggoleges henferen a levego csavart hogy csokkenjen le ott is a CO mivel plusz levegot adtam neki. Tobb mint egy fordulat kellett neki hogy lemenjen tehat 2,25 fordulatra all most a fuggoleges a vizszintes maradt 0.75 fordulaton a trimmer +5 es mindket hengerben 3.5% a CO es kibaszott elegedett vagyok vegre ;)

 

Elküldve: Mon Jun 26, 2017 10:09 pm
Szerző: dino74
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
majd kiég a dugattyú közepe :D

 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 10:04 pm
Szerző: ForumRider
aki esetleg 695-ön cserél láncot, lánckereket es marad a gyári áttételnél: 3 különböző user/service manualban a gyári lánckerék ill lánc hossz nem megfelelő. nem 15/48, 106 lánc, hanem 15/42, 102 lánc kell!

DID 520VX2-höz kétféle nittelőszemet lehet venni. Tudja valaki mi a különbség?
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... li_elutos/
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... ges_gyari/

teli elütős vs üreges gyári?


 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 9:54 am
Szerző: balage
Hi!

620-on a vízszintes henger alsó szelepfedél tömítés cseréjéhez le kell engedni az olajat vajon?


thx
B

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 9:58 pm
Szerző: lion-st2-
Sziasztok !
Tud valaki pontos informacioval szolgalni , hogy st2 milyen uzemanyagny

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 9:58 pm
Szerző: lion-st2-
Sziasztok !
Tud valaki pontos informacioval szolgalni , hogy st2 milyen uzemanyagnyomas erteket kene mernem, mennyi a jo ertek ? Hany psi vagy bar ?

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 7:52 pm
Szerző: Ducatiman66
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Helósok itt a fok de még mmindig nem tudom víz vagy olaj,mert nem midegy!

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 3:17 pm
Szerző: negga
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.
Á, az más. Majd oszd meg mi lesz, érdekel a végkifejlet.
Nézd meg hogy állnak a bypass levego csavarjaid is. A co trimmer + levego csavar nyitottsag adja ki a co erteket. Tobb frumon okvastam hogy ducatinal gyarilag becsavarjak teljesen a fuggoleges hengernel, de ha felkerul nyitott a rendszer akkor szinkronizalni kell.

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 1:22 pm
Szerző: wolvesmonster93
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...
Akkor a legjobb pályázni nem? :) Gondolom Nektek is van külön nyári perforált kenguru bőrruha :)
Naná.... Csak nem vettem fel, ezért a tökömön is ömlött a víz... :D

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 10:42 am
Szerző: Kajakman
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.
Á, az más. Majd oszd meg mi lesz, érdekel a végkifejlet.

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 10:40 am
Szerző: negga
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 10:30 am
Szerző: Kajakman
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...
Akkor a legjobb pályázni nem? :) Gondolom Nektek is van külön nyári perforált kenguru bőrruha :)

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 10:27 am
Szerző: wolvesmonster93
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 9:39 am
Szerző: Kajakman
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 8:03 am
Szerző: wolvesmonster93
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D

 

Elküldve: Fri Jun 23, 2017 7:23 am
Szerző: Kajakman
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?

 

Elküldve: Thu Jun 22, 2017 9:07 pm
Szerző: negga
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.

 

Elküldve: Wed Jun 21, 2017 1:11 am
Szerző: zartvilag
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi
nézd meg a méretét, 12est nem nagyon lehet venni, én legyártattam. (írd be a googleba PS12 kit)
Koszi, tényleg kevés van. ebay dobott néhányat ebben a méretben, de nem egyezik a sorszám. Azért még keresgélek. :)

 

Elküldve: Tue Jun 20, 2017 8:10 am
Szerző: Styka
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi
nézd meg a méretét, 12est nem nagyon lehet venni, én legyártattam. (írd be a googleba PS12 kit)

 

Elküldve: Mon Jun 19, 2017 9:55 pm
Szerző: zartvilag
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi

 

Elküldve: Sat Jun 17, 2017 8:07 pm
Szerző: negga
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!
5,6,7, egyben van. Roncsolással dontható.
Kösz az infot ! Akkor valszeg a 7-es rajta van. Viszont a 8-as tuti hiányzik, vagy az meg a gyári lánckerék része??

 

Elküldve: Sat Jun 17, 2017 7:02 pm
Szerző: mts
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!
5,6,7, egyben van. Roncsolással dontható.

 

Elküldve: Sat Jun 17, 2017 6:48 pm
Szerző: negga
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!

 

Elküldve: Sat Jun 17, 2017 6:29 pm
Szerző: angel911
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...
köszi....közben én is megtaláltam.

 

Elküldve: Fri Jun 16, 2017 9:41 pm
Szerző: öreg
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...

 

Elküldve: Fri Jun 16, 2017 9:41 pm
Szerző: öreg
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...