Elküldve: Thu Sep 14, 2017 9:16 am
Bocsánat az lemaradt.
2004-es 1000m3
2004-es 1000m3
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam.
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol Szia! Évjárat? Köbcenti?
Sziasztok!
Ha valakinek szüksége van M5-ös gumi rezgéscsillapítóra...
van
....jó áron eladó egy marékkal Szia! Ez ez ami az órát tartja?
Sziasztok, itt is felteszem a kérdésem, hátha nincs mindenki fészbúkon. Elhatároztam, hogy visszaállítom a futóművet (Monster S4) a gyári beállításokra, de a hátsó rugóstagon a nyomócsillapítás tekerője nem kattog. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi 1 klikk? Köszi (A kép csak illusztráció)
Fejlemény... Találtam többnyelvű kezelésit, az olaszban és a németben fordulat, az angolban és a franciában klikk... Reméljük, az olasz jó... Ez nem a húzó csillapítás tekerője ott fent? Általában közel fél úton szokott lenni a gyári érték annál egy kicsivel lágyabban. Ha gyári érték mondjuk 14 fordulat/klikk de csak kettő és felet fordul a teljesen becsavarttól a kicsavartig, akkor az mégiscsak klikk lesz. A kezelési szerint elöl van felül a rebound, alul a compression (az olaszban is, amennyire sikerült megfejtenem ), hátul pont fordítva. Elöl megadja az állítási tartományt, hátul viszont nem, így ebből nem tudtam kiindulni. A teljes tartományt nem ellenőriztem, hogy hány fordulat, beállítottam egyelőre max mínusz 2 fordulatra, aztán meglátjuk.
A közepesnél jóval lágyabbnak tűnik a gyári beállítás, elöl 14-ből -12 a nyomó, -11 a húzó, hátul nem emlékszek mennyiből (huszonvalamennyiből) -19 a húzó.
Köszi neked és Dinonak is.
Elküldve: Tue Sep 12, 2017 9:36 pmSziasztok, itt is felteszem a kérdésem, hátha nincs mindenki fészbúkon. Elhatároztam, hogy visszaállítom a futóművet (Monster S4) a gyári beállításokra, de a hátsó rugóstagon a nyomócsillapítás tekerője nem kattog. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi 1 klikk? Köszi (A kép csak illusztráció)
Fejlemény... Találtam többnyelvű kezelésit, az olaszban és a németben fordulat, az angolban és a franciában klikk... Reméljük, az olasz jó... Ez nem a húzó csillapítás tekerője ott fent? Általában közel fél úton szokott lenni a gyári érték annál egy kicsivel lágyabban. Ha gyári érték mondjuk 14 fordulat/klikk de csak kettő és felet fordul a teljesen becsavarttól a kicsavartig, akkor az mégiscsak klikk lesz.
Elküldve: Tue Sep 12, 2017 8:18 pmSziasztok, itt is felteszem a kérdésem, hátha nincs mindenki fészbúkon. Elhatároztam, hogy visszaállítom a futóművet (Monster S4) a gyári beállításokra, de a hátsó rugóstagon a nyomócsillapítás tekerője nem kattog. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi 1 klikk? Köszi (A kép csak illusztráció)
Fejlemény... Találtam többnyelvű kezelésit, az olaszban és a németben fordulat, az angolban és a franciában klikk... Reméljük, az olasz jó... nekem erdig mind kattogot a skyhookos multikat leszámítva. Az előfeszítés talán nem szokott
Elküldve: Mon Sep 11, 2017 2:58 pmSziasztok, itt is felteszem a kérdésem, hátha nincs mindenki fészbúkon. Elhatároztam, hogy visszaállítom a futóművet (Monster S4) a gyári beállításokra, de a hátsó rugóstagon a nyomócsillapítás tekerője nem kattog. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi 1 klikk? Köszi (A kép csak illusztráció)
Fejlemény... Találtam többnyelvű kezelésit, az olaszban és a németben fordulat, az angolban és a franciában klikk... Reméljük, az olasz jó...
Elküldve: Mon Aug 28, 2017 8:25 amSziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni? Én a helyedben megoldanám a problémát és nem kikötném, hallottunk már olyat, hogy ebből lett baleset, nem hiába találták így ki hidd el! Hát ja. Nemrég indítottam oldalsztenderen, de szarul tettem üresbe, a visszajelző világított, de félig egyesben volt. Ugrált magától három ugársban másfél métert mire kiugrott üresbe redesen.
Elküldve: Sun Aug 27, 2017 11:14 pmSziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni? Én a helyedben megoldanám a problémát és nem kikötném, hallottunk már olyat, hogy ebből lett baleset, nem hiába találták így ki hidd el! abszolút osztom
Elküldve: Sun Aug 27, 2017 8:35 pmSziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni? Én a helyedben megoldanám a problémát és nem kikötném, hallottunk már olyat, hogy ebből lett baleset, nem hiába találták így ki hidd el!
Elküldve: Sun Aug 27, 2017 4:33 pmSziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni? Kövesd végig a kábel útját, ha van csatlakozó akkor húzd le. Szerintem két vezetékes. Ezt a két vezetéket kell összezárni vagy megszakítani. Ha anya csatlakozó, akkor gem kapcsot kell hajlitani és bele szigetelő szalagozni. Lehet hogy csak széthúzni kell. Nem tudom hol és milyen az a csati a 748-on...
Elküldve: Sat Aug 26, 2017 10:20 pm
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ? O gyűrűre figyel, mert amikor leveszed szeretnek elszakadni, ha túléli visszafelé zsírozd be. A gyorscsatit is könnyű eltörni. Ja és nekem az s4rs-en folyt amikor le volt húzva a cső tehát könnyű dolga lesz!
Szétszedtem, szopóág, a pozitív vezeték kontaktos, Rosso meg félreértette mi kell nekem és csak egy benzinpumpa várt aminek kutya baja, tehát nem kell... Eh faszom...
Elküldve: Sat Aug 26, 2017 10:27 amSziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni?
Elküldve: Thu Aug 24, 2017 7:18 ama tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ? O gyűrűre figyel, mert amikor leveszed szeretnek elszakadni, ha túléli visszafelé zsírozd be. A gyorscsatit is könnyű eltörni. Ja és nekem az s4rs-en folyt amikor le volt húzva a cső tehát könnyű dolga lesz!
Elküldve: Thu Aug 24, 2017 3:01 ama tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ? O gyűrűre figyel, mert amikor leveszed szeretnek elszakadni, ha túléli visszafelé zsírozd be. A gyorscsatit is könnyű eltörni. Ja és nekem az s4rs-en folyt amikor le volt húzva a cső
Köszi srácok, a terv az, hogy holnap felveszem a másik pumpát rossóéknál, aztán beszélek Maráczi Zsoltival hogy küldjön nekem szépen 1 új O gyűrűt meg üzemanyag szűrőt, innen indulunk aztán ha megjöttek szétbombázom.
Egyébként, ez az üzemanyag szivattyú kontakt hiba eléggé ducati betegségnek tűnik a külföldi fórumok tele vannak vele. Persze még nem szedtem szét nem tudom, hol a kontakt hiba, de tuti, hogy az mert ütögetés után beindult. 99% -ban külföldi fórumokon mindenkinél az Epoxiba menő vezetékek döglenek meg, amelyek ennélfogva kb. javíthatatlanok mert még ha ki is bányászod az epoxit és kicseréled a kábeleket, hogyan csinálod meg atombiztosra vissza az egészet, hogy tuti ne follyon, ez még egy felkészült szwrvíznek is kihívás, kendácsolni meg semmiképpen nem szeretnék.
Na mindegy, kivezsem a mostanit ha valami nagyon látványos kontakt hiba van, mondjuk egy eleresztett forrasztás vagy ilyesmi azt nmég tudom orvosolni és max lesz egy tartalék pumpám, de ha nem lehet tutira azonosítani vagy az epoxis vezetékek közül valamelyik a hunyó akkor tuti csere a másikra.
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 10:37 pmHali,
695 tankjáról ha lehúzom a benzin cső csatlakozásokat akkor nem folyik alapból ugye ? a tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ? O gyűrűre figyel, mert amikor leveszed szeretnek elszakadni, ha túléli visszafelé zsírozd be. A gyorscsatit is könnyű eltörni. Ja és nekem az s4rs-en folyt amikor le volt húzva a cső
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 9:43 pmHali,
695 tankjáról ha lehúzom a benzin cső csatlakozásokat akkor nem folyik alapból ugye ? a tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ? Ja és majd elfelejtettem!
A tomitesekre vigyázz,könnyen szakadnak ha lukra mész!
Ha szakadna szólj,van itthon raktáron szívesen adok.
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 9:24 pmBeszereztem egy két liter Shell Advance Coolantot. Azt feltételeztem hogy ez 100% etilénglicol, de nincs ráírva egyértelműen, hanem az a szó van ott hogy Fertigmix.
A kérdés, hogy akkor most egy liter Shell Coolant kell meg két liter ioncserélt elegye vízkörbe vagy ~3 liter Shell Coolant (fertigmix)? Azért kérdezem mert más gyártónál már láttam előkevert cuccot ami víz nélkül megy bele az autóba... fertigmix=kész keverék Azt sikerült efordítanom hogy kész keverék, de az mit jelent fagyálló- víz keverékben. A ducati user manual 35-40%-os glikol-viz keveréket ajánl. Szóval nem tudom eldonteni hogy kell-e víz ehhez a szarhoz vagy nem... :S De ha tutira akarsz menni, ellenőrizd egy 500forintos fajsúlymérővel, bőven elég ha -20fokig fagyálló a kész keverék ami benne van. Gondolom úgyse motorozol -20fokban és télen a garázsban ahol tárolod sincs -20fok.
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 9:21 pmBeszereztem egy két liter Shell Advance Coolantot. Azt feltételeztem hogy ez 100% etilénglicol, de nincs ráírva egyértelműen, hanem az a szó van ott hogy Fertigmix.
A kérdés, hogy akkor most egy liter Shell Coolant kell meg két liter ioncserélt elegye vízkörbe vagy ~3 liter Shell Coolant (fertigmix)? Azért kérdezem mert más gyártónál már láttam előkevert cuccot ami víz nélkül megy bele az autóba... fertigmix=kész keverék Azt sikerült efordítanom hogy kész keverék, de az mit jelent fagyálló- víz keverékben. A ducati user manual 35-40%-os glikol-viz keveréket ajánl. Szóval nem tudom eldonteni hogy kell-e víz ehhez a szarhoz vagy nem... :S A 749 gyári könyv 56.oldalon szó szerint azt írja: " add a mixture of water and antifreeze Shell Advance Coolant or Glycoshell (35-40%) up to max mark"
Szóval egyértelműen 40% hűtőfolyadék és tegyél hozzá 60% vízet.
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 9:09 pmBeszereztem egy két liter Shell Advance Coolantot. Azt feltételeztem hogy ez 100% etilénglicol, de nincs ráírva egyértelműen, hanem az a szó van ott hogy Fertigmix.
A kérdés, hogy akkor most egy liter Shell Coolant kell meg két liter ioncserélt elegye vízkörbe vagy ~3 liter Shell Coolant (fertigmix)? Azért kérdezem mert más gyártónál már láttam előkevert cuccot ami víz nélkül megy bele az autóba... fertigmix=kész keverék Azt sikerült efordítanom hogy kész keverék, de az mit jelent fagyálló- víz keverékben. A ducati user manual 35-40%-os glikol-viz keveréket ajánl. Szóval nem tudom eldonteni hogy kell-e víz ehhez a szarhoz vagy nem... :S
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 7:47 pmBeszereztem egy két liter Shell Advance Coolantot. Azt feltételeztem hogy ez 100% etilénglicol, de nincs ráírva egyértelműen, hanem az a szó van ott hogy Fertigmix.
A kérdés, hogy akkor most egy liter Shell Coolant kell meg két liter ioncserélt elegye vízkörbe vagy ~3 liter Shell Coolant (fertigmix)? Azért kérdezem mert más gyártónál már láttam előkevert cuccot ami víz nélkül megy bele az autóba... fertigmix=kész keverék
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 6:13 pmHali,
695 tankjáról ha lehúzom a benzin cső csatlakozásokat akkor nem folyik alapból ugye ? a tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Köszi.
Persze, elektromos kábel is le lesz húzva róla, ki kell szednem az egészet mert kontaktos lett a pumpa, holnap megyek rossoékhoz egy bontottért, pont szabira megy Laci azért csinálom én.
A gyorscsatlakozót érdemes oldani és nem a rábilincselt csöveket gondolom, aztán fejreállítás és benzin kiönt ha már lent van a tank, vagy van más mód leereszteni ?
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 5:43 pmHali,
695 tankjáról ha lehúzom a benzin cső csatlakozásokat akkor nem folyik alapból ugye ? a tankban van az ac,tehát ne legyen gyujtason és vigyázz amikor lehuzod mert a csőben meg nyomás van,láttam már olyat a tükörben aki lehúzta és a szemébe fröccsent.
Tehát a válasz nem.
Elküldve: Wed Aug 23, 2017 3:51 pmHali,
695 tankjáról ha lehúzom a benzin cső csatlakozásokat akkor nem folyik alapból ugye ?
Elküldve: Tue Aug 22, 2017 9:48 pmBeszereztem egy két liter Shell Advance Coolantot. Azt feltételeztem hogy ez 100% etilénglicol, de nincs ráírva egyértelműen, hanem az a szó van ott hogy Fertigmix.
A kérdés, hogy akkor most egy liter Shell Coolant kell meg két liter ioncserélt elegye vízkörbe vagy ~3 liter Shell Coolant (fertigmix)? Azért kérdezem mert más gyártónál már láttam előkevert cuccot ami víz nélkül megy bele az autóba...
Elküldve: Fri Aug 18, 2017 9:39 pmSziasztok!
Ismertek Dunakeszi környêkén egy megbízható szerelőt, aki meg lehetne kérni, hogy megnézzen egy motort? Nyilván elmennék érte, meg is fizetném. Tulajdonképpen budapesti is jó, ahogy a távolságokat nézem. Nem Ducati még mindig. Csak amiatt írom, hogy nem kell Ducati specialista, gondolom elég ha ért a motorokhoz. (KTM450 smr)
Elküldve: Fri Aug 18, 2017 7:41 pmSziasztok!
Lakótársam 2003-as 620 is supersportja rakoncátlankodik. 5-10 kmes szakaszon semmi baja, de ha eléri a 110-112 fokot, amikor megáll, elkezd dadog i és lefullad. Ha behúzza a "szivatót" akkor nem áll meg. Egy hete kapott friss olajat, az nem hiszem hogy gond. Hidegen nem csinálja. Van ötletetek mi lehet? Illetve van a bal oldalon a kuplung hidraulika szelepnélmegy kémlelő ablak. Az mi? Ott mit lehet ellenőrizni? Mert odabent tök szárazság van. A jobb oldalo olaj checknél minden jó. (Nekem monsterem van azon nincs olyan ablak ott:( )Nagyon köszi!
Elküldve: Fri Aug 18, 2017 7:36 pmÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike megvan már az angol? Szólj ha kell én lementettem mikor végre meglett, de magyar nekem sincs
Elküldve: Fri Aug 18, 2017 6:21 pm
Igen az olajszint rendben van. Arra gondolta hogy gyorsuláskor hátramegy a olaj és akkor egy pillanatra elmegy a nyamás az érzékelőtől. Erre azért nem kellene bejelezni, ha rendben van a szint. Pont ezért kérdeztem az olajszintet, mert ha alacsony lenne akkor előfordulhat. Lehet h a szenzor rakoncátlankodik?
Köszi. Holnap rakok be egy másik szenzort azzal meglátjuk. Még előtte szerintem birizgáld meg járó motornál a stekkert, meg a belőle kijövő vezetéket, és figyeld közben a lámpát. Hátha csak kontakt probléma van, vagy megtört a vezeték
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 11:13 pmVan a motorban elég olaj? Ellenőrizted az olajszintet?
Igen az olajszint rendben van. Arra gondolta hogy gyorsuláskor hátramegy a olaj és akkor egy pillanatra elmegy a nyamás az érzékelőtől. Erre azért nem kellene bejelezni, ha rendben van a szint. Pont ezért kérdeztem az olajszintet, mert ha alacsony lenne akkor előfordulhat. Lehet h a szenzor rakoncátlankodik?
Köszi. Holnap rakok be egy másik szenzort azzal meglátjuk.
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 10:11 pmSziasztok! 620as monsterem eleg nehezen indul. Van hogy lassan, van hogy poccre indul de most legutobb egyaltalan nem sikerult beinditani.
Eleinte azt hittem a melegtol, de azota melegben is indult mar poccre.
Aztan egyszer azt hittem hogy viszonylag keves benzin+emelkedo miatt nem indult. A keves benzin annyit jelent h nincs tele, de a lampa meg nem egett. Attoltam egy lejtore (ertsd motor eleje lejebb mint a fara), poccre indult.
Kesobb eszrevettem hogy a szivato bowdenje le van lazulva, beallitottam, egy napig megint poccre indult hidegen, melegen (felig huzott szivatoval).
Most a szivato bowden jo feszes, de megint nem indul. A benzinpumpat hallom hogy zug, tegyuk fel hogy jo. Tobbszori gyujtas nem segit, ettol sem dul jobban.
A kerdesem, hogy mivel nem igen van idom szerelohoz vinni (ok is akkor dolgoznak amikor en) van-e valami amit hazilag ellenorizhetek, cserelhetek?
Az indito motor teker lelkesen, aram van, benzin elvileg van, de ezt tudom valahogy ellenorizni? Pl ha gyujtas utan kiszedem a gyertyat, akkor kene ott lenni benzinnek, ugye?
Ezen kivul szikra kellene, meg levego, ugye? Ezeket hogyan tudom lecsekkolni?
Mi massal lehet gond? Benzinszuro mondjuk? Illetve idonkent inditozas kozben is hallom hogy elcsuszik az utem es leall, ugyanolyan hanggal mint amikor a jaro motort allitom le normalisan. Lehet hogy szelephezagallitas kellene neki? 13ezer km van a motorban.
Barmilyen tippet szivesen fogadok amit keves szakertelemmel de kello lelkesedessel meg tudok tenni otthon, mert sajnos nem tudom mikor lesz idom szervizbe vinni.. koszi, udv ez most nem segít, csak tudd: az nem is igazából szivató, hanem kézigz, nem csinál semmit, csak előhúzza a gázbovdent. (autópályán remek tempomatként használható) ez ranezesre is feltunt, de eleg furcsa hogy ha a gazt huzom picit, az nem segit inditasnal, de ha a sziviato van ugyanarra a poziciora allitva, akkor meg indul egybol. (Maramikor) Na most az van, hogy felhajtottam a tankot és láttam hogy lecuppant a cső amin keresztül levegőzik. Ez egyébként elég rövid és csak úgy tudtam visszatenni hogy félkézzel tartottam félig felnyitott állapotban a tankot. Hogy ettől vagy inkább attól, hogy meglögyböltem a benzint a tankban azt nem tudom, de most megint pöccre beindult... Én inkább azt sejtem hogy az üzemanyagpumpával vagy a szűrővel lehet esetleg gond...
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 9:52 pmSziasztok! Egy furcsa dolog van a géppel. Az olajnyomás lámpám be-be villog ha nagyobb gázt húzok. Ha fokozatosan adom a gázt vagy 6ezer körül pörög nem villan be. Mi lehet ez?
2001 monster 900 ie
Remélem mincs nagy baj. Van a motorban elég olaj? Ellenőrizted az olajszintet?
Igen az olajszint rendben van. Arra gondolta hogy gyorsuláskor hátramegy a olaj és akkor egy pillanatra elmegy a nyamás az érzékelőtől. Erre azért nem kellene bejelezni, ha rendben van a szint. Pont ezért kérdeztem az olajszintet, mert ha alacsony lenne akkor előfordulhat. Lehet h a szenzor rakoncátlankodik?
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 7:43 pmSziasztok! Nem tud valaki sürgősen rezgéscsillapító csavart az órához ( elméletileg 5ös menettel)
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 5:58 pmSziasztok! 620as monsterem eleg nehezen indul. Van hogy lassan, van hogy poccre indul de most legutobb egyaltalan nem sikerult beinditani.
Eleinte azt hittem a melegtol, de azota melegben is indult mar poccre.
Aztan egyszer azt hittem hogy viszonylag keves benzin+emelkedo miatt nem indult. A keves benzin annyit jelent h nincs tele, de a lampa meg nem egett. Attoltam egy lejtore (ertsd motor eleje lejebb mint a fara), poccre indult.
Kesobb eszrevettem hogy a szivato bowdenje le van lazulva, beallitottam, egy napig megint poccre indult hidegen, melegen (felig huzott szivatoval).
Most a szivato bowden jo feszes, de megint nem indul. A benzinpumpat hallom hogy zug, tegyuk fel hogy jo. Tobbszori gyujtas nem segit, ettol sem dul jobban.
A kerdesem, hogy mivel nem igen van idom szerelohoz vinni (ok is akkor dolgoznak amikor en) van-e valami amit hazilag ellenorizhetek, cserelhetek?
Az indito motor teker lelkesen, aram van, benzin elvileg van, de ezt tudom valahogy ellenorizni? Pl ha gyujtas utan kiszedem a gyertyat, akkor kene ott lenni benzinnek, ugye?
Ezen kivul szikra kellene, meg levego, ugye? Ezeket hogyan tudom lecsekkolni?
Mi massal lehet gond? Benzinszuro mondjuk? Illetve idonkent inditozas kozben is hallom hogy elcsuszik az utem es leall, ugyanolyan hanggal mint amikor a jaro motort allitom le normalisan. Lehet hogy szelephezagallitas kellene neki? 13ezer km van a motorban.
Barmilyen tippet szivesen fogadok amit keves szakertelemmel de kello lelkesedessel meg tudok tenni otthon, mert sajnos nem tudom mikor lesz idom szervizbe vinni.. koszi, udv ez most nem segít, csak tudd: az nem is igazából szivató, hanem kézigz, nem csinál semmit, csak előhúzza a gázbovdent. (autópályán remek tempomatként használható) ez ranezesre is feltunt, de eleg furcsa hogy ha a gazt huzom picit, az nem segit inditasnal, de ha a sziviato van ugyanarra a poziciora allitva, akkor meg indul egybol. (Maramikor)
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 4:28 pmSziasztok! Egy furcsa dolog van a géppel. Az olajnyomás lámpám be-be villog ha nagyobb gázt húzok. Ha fokozatosan adom a gázt vagy 6ezer körül pörög nem villan be. Mi lehet ez?
2001 monster 900 ie
Remélem mincs nagy baj. Van a motorban elég olaj? Ellenőrizted az olajszintet?
Igen az olajszint rendben van. Arra gondolta hogy gyorsuláskor hátramegy a olaj és akkor egy pillanatra elmegy a nyamás az érzékelőtől.
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 3:45 pmSziasztok! 620as monsterem eleg nehezen indul. Van hogy lassan, van hogy poccre indul de most legutobb egyaltalan nem sikerult beinditani.
Eleinte azt hittem a melegtol, de azota melegben is indult mar poccre.
Aztan egyszer azt hittem hogy viszonylag keves benzin+emelkedo miatt nem indult. A keves benzin annyit jelent h nincs tele, de a lampa meg nem egett. Attoltam egy lejtore (ertsd motor eleje lejebb mint a fara), poccre indult.
Kesobb eszrevettem hogy a szivato bowdenje le van lazulva, beallitottam, egy napig megint poccre indult hidegen, melegen (felig huzott szivatoval).
Most a szivato bowden jo feszes, de megint nem indul. A benzinpumpat hallom hogy zug, tegyuk fel hogy jo. Tobbszori gyujtas nem segit, ettol sem dul jobban.
A kerdesem, hogy mivel nem igen van idom szerelohoz vinni (ok is akkor dolgoznak amikor en) van-e valami amit hazilag ellenorizhetek, cserelhetek?
Az indito motor teker lelkesen, aram van, benzin elvileg van, de ezt tudom valahogy ellenorizni? Pl ha gyujtas utan kiszedem a gyertyat, akkor kene ott lenni benzinnek, ugye?
Ezen kivul szikra kellene, meg levego, ugye? Ezeket hogyan tudom lecsekkolni?
Mi massal lehet gond? Benzinszuro mondjuk? Illetve idonkent inditozas kozben is hallom hogy elcsuszik az utem es leall, ugyanolyan hanggal mint amikor a jaro motort allitom le normalisan. Lehet hogy szelephezagallitas kellene neki? 13ezer km van a motorban.
Barmilyen tippet szivesen fogadok amit keves szakertelemmel de kello lelkesedessel meg tudok tenni otthon, mert sajnos nem tudom mikor lesz idom szervizbe vinni.. koszi, udv ez most nem segít, csak tudd: az nem is igazából szivató, hanem kézigz, nem csinál semmit, csak előhúzza a gázbovdent. (autópályán remek tempomatként használható)
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 3:23 pmSziasztok! 620as monsterem eleg nehezen indul. Van hogy lassan, van hogy poccre indul de most legutobb egyaltalan nem sikerult beinditani.
Eleinte azt hittem a melegtol, de azota melegben is indult mar poccre.
Aztan egyszer azt hittem hogy viszonylag keves benzin+emelkedo miatt nem indult. A keves benzin annyit jelent h nincs tele, de a lampa meg nem egett. Attoltam egy lejtore (ertsd motor eleje lejebb mint a fara), poccre indult.
Kesobb eszrevettem hogy a szivato bowdenje le van lazulva, beallitottam, egy napig megint poccre indult hidegen, melegen (felig huzott szivatoval).
Most a szivato bowden jo feszes, de megint nem indul. A benzinpumpat hallom hogy zug, tegyuk fel hogy jo. Tobbszori gyujtas nem segit, ettol sem dul jobban.
A kerdesem, hogy mivel nem igen van idom szerelohoz vinni (ok is akkor dolgoznak amikor en) van-e valami amit hazilag ellenorizhetek, cserelhetek?
Az indito motor teker lelkesen, aram van, benzin elvileg van, de ezt tudom valahogy ellenorizni? Pl ha gyujtas utan kiszedem a gyertyat, akkor kene ott lenni benzinnek, ugye?
Ezen kivul szikra kellene, meg levego, ugye? Ezeket hogyan tudom lecsekkolni?
Mi massal lehet gond? Benzinszuro mondjuk? Illetve idonkent inditozas kozben is hallom hogy elcsuszik az utem es leall, ugyanolyan hanggal mint amikor a jaro motort allitom le normalisan. Lehet hogy szelephezagallitas kellene neki? 13ezer km van a motorban.
Barmilyen tippet szivesen fogadok amit keves szakertelemmel de kello lelkesedessel meg tudok tenni otthon, mert sajnos nem tudom mikor lesz idom szervizbe vinni.. koszi, udv
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 3:19 pmSziasztok! Egy furcsa dolog van a géppel. Az olajnyomás lámpám be-be villog ha nagyobb gázt húzok. Ha fokozatosan adom a gázt vagy 6ezer körül pörög nem villan be. Mi lehet ez?
2001 monster 900 ie
Remélem mincs nagy baj. Van a motorban elég olaj? Ellenőrizted az olajszintet?
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 2:03 pmSziasztok! Egy furcsa dolog van a géppel. Az olajnyomás lámpám be-be villog ha nagyobb gázt húzok. Ha fokozatosan adom a gázt vagy 6ezer körül pörög nem villan be. Mi lehet ez?
2001 monster 900 ie
Remélem mincs nagy baj.
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 1:48 pmköszi, köszi
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 1:33 pmÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike magyart nem fogsz találni, olasz és angol az összes szerelési útmutató. es esetleg tudsz linket dobni ahol az angolt le tudnám tölteni? https://www.manualslib.com/manual/61725 ... tml#manual
https://www.carlsalter.com/
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 1:23 pmÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike magyart nem fogsz találni, olasz és angol az összes szerelési útmutató. es esetleg tudsz linket dobni ahol az angolt le tudnám tölteni? http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do
2001-től vannak meg a felhasználói kézikönyvek és alkatrész listák, szerintem ezzel is előrébb vagy
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 12:46 pmÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike magyart nem fogsz találni, olasz és angol az összes szerelési útmutató. es esetleg tudsz linket dobni ahol az angolt le tudnám tölteni?
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 12:14 pmÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike magyart nem fogsz találni, olasz és angol az összes szerelési útmutató.
Elküldve: Thu Aug 17, 2017 3:16 amÜdv Mindenkinek. 98-as monsterhez keresek magyar szerelési kézikönyvet.van egyáltalán ilyen?
Köszike
Elküldve: Sat Jul 22, 2017 10:56 pmSziasztok! Valaki rendelkezik pontos méretekkel az alábbi kodú csavarról? (egy sztender tartó csavar)
771.1.048.1A kép, hogy melyik http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... es/ad.jpeg lol pont most vettem a 848-hoz mert legutóbbi pálya napon elhagytam. És előtte a monsterből is.
A méretei nincsenek itt meg de bármely ducati szerelő csípőből fogja vágni és adja is rögtön a polcról. Lehet az erősebb Loctite kell hozzá.
Elküldve: Wed Jul 19, 2017 3:04 pmSziasztok! Valaki rendelkezik pontos méretekkel az alábbi kodú csavarról? (egy sztender tartó csavar)
771.1.048.1A kép, hogy melyik http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... es/ad.jpeg lol pont most vettem a 848-hoz mert legutóbbi pálya napon elhagytam. És előtte a monsterből is.
A méretei nincsenek itt meg de bármely ducati szerelő csípőből fogja vágni és adja is rögtön a polcról.
Elküldve: Tue Jul 18, 2017 10:06 pmSziasztok! Valaki rendelkezik pontos méretekkel az alábbi kodú csavarról? (egy sztender tartó csavar)
771.1.048.1A kép, hogy melyik http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... es/ad.jpeg