Oldal: 9 / 61

 

Elküldve: Mon Mar 12, 2018 5:52 am
Szerző: Péter750ss
Sziasztok,
Most vettem egy Ducati 750ss és csak most barátkozznk. 2002 es és 23000km van benne
Elvileg a wolf motor 20000 km nél szervizelte.
Kérdésem hogy normális e a hengerfej környékén halló fémes kolompolás
És menet közben nagyobb sebeségnél motorfékezéskor halló süvítő hang.
Eddig nagymotorban csak japán egy és négyhengeresem volt tehát teljesen új a dolog számomra.
Válaszokat előre is köszönöm
Peti

 

Elküldve: Fri Mar 02, 2018 5:25 pm
Szerző: PR
ez sem érte meg :D
ezt mondhatnánk úgy is, hogy befektetés! :)
főleg ha találok hozzá féktárcsát, nem könnyű
ez csak ár kérdése! F@sza kerékhez f@sza féktárcsa dukál! :)
Anno az s4rs-ed is szépen fel volt öltöztetve...(hogy eladásnál hogyan jön ki belőle az ember?
Igazából nem kell és nem is szabad számolni plusszos biztos nem lesz a történet!)aszem valahol le is van mentve a fotója!

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 9:29 pm
Szerző: dino74
ez sem érte meg :D
ezt mondhatnánk úgy is, hogy befektetés! :)
főleg ha találok hozzá féktárcsát, nem könnyű

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 6:54 pm
Szerző: PR
ez sem érte meg :D
ezt mondhatnánk úgy is, hogy befektetés! :)

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 6:44 pm
Szerző: PR
@PR Honnan vetted a kerekeket?
az első az eredeti és fényeztettem a hátsó az tolnából való...hyper bontás. Görgözni kellett, mert elkaptak vele valamit...és maradt a fekete fény.

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 6:39 pm
Szerző: PR
ez sem érte meg :D
Állat! :)

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 12:21 pm
Szerző: dino74
ez sem érte meg :D
Dísznek lesz vagy fel is rakod valamire? :)
felteszem

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 10:44 am
Szerző: negga
ez sem érte meg :D
Dísznek lesz vagy fel is rakod valamire? :)

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 10:04 am
Szerző: jaws46
ez sem érte meg :D
F@sza kerekek!!! :)

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 9:18 am
Szerző: EchoPeti1
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
Most per pillanat nem tudom, majd ha szétment, akkor fogom megtudni, hogy megérte-e, de valószínű akkor már késő lesz. :D

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 6:36 am
Szerző: dino74
ez sem érte meg :D

 

Elküldve: Thu Mar 01, 2018 6:33 am
Szerző: dino74
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)
látnád én mit vettem

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 8:59 pm
Szerző: baseldon
Mivel hetente 2x ott megyek el mellete, igy ma is benéztem a Louis-ba, csak hogy elverjem az időt, és láttam ott ilyen szerelős könyveket. Valakinek van esetleg olyan? Érdemes megvenni? Talán 10000 pénz körül lehet az ára. Nem akarok egy papírral többet itthon, de ha van benne értelmes infó, akkor megveszem. Vagy ha valakit érdekel, beszkennelem az egészet és olvassátok. Csak 2000-2006ig Monster vagy pedig 2015től scrambler, ami a boltban volt elérhető könyv.

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 8:31 pm
Szerző: SaPee
@PR Honnan vetted a kerekeket?

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 7:33 pm
Szerző: PETTI
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)
Feneketlen kút a ducati :D

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 7:04 pm
Szerző: PR
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 6:57 pm
Szerző: PR
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
nem lehetett olcsó
mulatság....csinos lett

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 6:53 pm
Szerző: dino74
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg

 

Elküldve: Wed Feb 28, 2018 6:24 pm
Szerző: angel911
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Kösz!

 

Elküldve: Tue Feb 27, 2018 7:09 pm
Szerző: EchoPeti1
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.

 

Elküldve: Tue Feb 27, 2018 6:30 pm
Szerző: angel911
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?

 

Elküldve: Tue Feb 27, 2018 5:30 pm
Szerző: EchoPeti1
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 10:48 pm
Szerző: XGab
Lehet velem van a baj, de nekem most éppen jobban tetszik csupaszon a vas, mint burkoltan.
Gondolatban már le is szedtem a hátsó részét, meg a fejidomot is :-) Solo naturale....
Persze amikor majd visszarakom, akkor az lesz a szépség. Így is jó meg úgy is jó, ez a motor mindenhogy jó.

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 10:41 pm
Szerző: XGab
Ovi után kis segédemmel lapra szereltük és megragasztottuk az eltört alsó rögzítőt :-)
Jó büdös lett a lakásban a kétkomponensű miatt, csajok kiakadtak miattunk....
Jó lett.

 

Elküldve: Thu Feb 15, 2018 10:07 pm
Szerző: Trade7
Csak én nem látom a linket amit be akartam szúrni? Az előnézet még jó volt.
igen
Te látod, András?

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 5:11 pm
Szerző: PistaFR
Csak én nem látom a linket amit be akartam szúrni? Az előnézet még jó volt.
Nálam sem látszik semmi.

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 4:31 pm
Szerző: Szmoli
Csak én nem látom a linket amit be akartam szúrni? Az előnézet még jó volt.
igen

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 3:39 pm
Szerző: Trade7
Csak én nem látom a linket amit be akartam szúrni? Az előnézet még jó volt.

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 3:38 pm
Szerző: Trade7
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?

 

Elküldve: Wed Feb 14, 2018 3:34 pm
Szerző: Trade7
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?


 

Elküldve: Sun Feb 11, 2018 6:44 pm
Szerző: dino74
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?

 

Elküldve: Sun Feb 11, 2018 5:57 pm
Szerző: 76
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nekik nem szabad!
Így gyorsabban fognak odaerni a köv kanyarhoz. Ez elég veszélyes úgy ha fordítva ülnek a motoron!

 

Elküldve: Sun Feb 11, 2018 9:53 am
Szerző: Kajakman
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
én onnan inkább kiléptem :)

 

Elküldve: Sat Feb 10, 2018 9:18 pm
Szerző: Szmoli
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
Láttam! röviden a véleményem hogy előre hátra nem oldal irányban minimálisat igen elvégre az lenne a lényege.

Egyébként nem egy nagy történet mindig a belső agyra szerelt rész kopik ki mert direkt puhább anyagból van, mikor supermotoztam akkor pesten egy erre szakosodott esztergályos csinált másik középrészt és újra szegecselte. Töredéke volt az új tárcsának. Persze ha fékező felület is kopott akkor nem érdemes.

 

Elküldve: Sat Feb 10, 2018 8:50 pm
Szerző: baseldon
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
Majd kimozogja magát :)

 

Elküldve: Sat Feb 10, 2018 9:27 am
Szerző: Trade7
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?

 

Elküldve: Tue Feb 06, 2018 10:04 pm
Szerző: dino74
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja
én 5-öst szoktam beletenni mikor sokat pályáztam akkor talán srf-et ha jól emlékszem
bocsi motul rbf

 

Elküldve: Tue Feb 06, 2018 10:04 pm
Szerző: PistaFR
Srácok, Monster S4-hez (vagy úgy általában Desmoquatrohoz) milyen olajszűrő való? Mik az ajánlott típusok? Szerk.: Közben gugli a barátom lett, a Mann MW713 ajánlott?

 

Elküldve: Tue Feb 06, 2018 10:03 pm
Szerző: dino74
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja
én 5-öst szoktam beletenni mikor sokat pályáztam akkor talán srf-et ha jól emlékszem

 

Elküldve: Mon Feb 05, 2018 8:40 pm
Szerző: PR
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja

 

Elküldve: Mon Feb 05, 2018 5:49 pm
Szerző: dino74
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz

 

Elküldve: Mon Feb 05, 2018 3:03 pm
Szerző: Warpig
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
X-bike méretre gyárt neked.

 

Elküldve: Mon Feb 05, 2018 9:19 am
Szerző: negga
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?

 

Elküldve: Sun Feb 04, 2018 8:32 pm
Szerző: Trade7
Kicseréltem a csatlakozókat, az első hengerre menő csövet kötöttem a szivattyú nyomóágára, így tökéletesen működik, fordítva nem próbáltam. A zsír jó ötlet volt, könnyedén becsusszant a helyére. Úgy gondolom, érdemes volt kicserélni a csatlakozókat. A régi már nem volt rugalmas, nem kattant határozottan a helyére, és a tank felnyitott állapotában kissé szivárgott is.

 

Elküldve: Sat Feb 03, 2018 9:53 pm
Szerző: negga
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.
ha te olasz mérnők lennél be lennél füzvezve és pont úgy szarnál bele mint ők :)
Dolgoztam olasz mérnökökkel ősszel hónapokig Modena melett. :) Fű helyett Lambrusco ment munkaidőben is motiváló eszközként :) ... Hét vége felé meg az aperitivo. Gondolkozom, hogy kiköltözöm várnak vissza.
Ilyen hülyeségekre valóban szarnak, csak lényeg számít ott.
Szóval a lényeg, hogy megnéztem nálam az egyik csövön van egy fehér gyűrű az a nyomóág..
M betű van rajta.

 

Elküldve: Sat Feb 03, 2018 3:10 pm
Szerző: dino74
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.
ha te olasz mérnők lennél be lennél füzvezve és pont úgy szarnál bele mint ők :)

 

Elküldve: Fri Feb 02, 2018 10:01 am
Szerző: baseldon
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.

 

Elküldve: Thu Feb 01, 2018 7:18 pm
Szerző: dino74
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
szerintem próbáld ki max nem indul be. Ha jár a motor akkor meg mindegy. Zsírozd be az O gyűrűt mielőtt beteszed

 

Elküldve: Thu Feb 01, 2018 3:43 pm
Szerző: PETTI
Kérdés: Kuplung fedő csavarjait anno valamelyik előző tulaj annyira szerette rácibálni, hogy megadta magát az egyik menet, mi ilyenkor a teendő? Talán egy kicsivel hosszabb csavar belefér még, már az egyik menetnél így megoldódott a probléma, de ha nem, marad még valami megoldás? Most a képen bekarikázott csavarhoz tartozó menet adta meg magát.
Menetfúró, ha nagyon szar akkor lehet perselyezni is...pl http://www.boellhoff.hu/hu/hu/koetoelem ... licoil.php



 

Elküldve: Thu Feb 01, 2018 1:17 pm
Szerző: negga
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Szerintem a rajzos ábra a korrekt és a vízszintes henger feletti injektor a nyomóág és a 261-ik oldalon van felcserélve, de azt is el tidm képzelni, hogy jár fordított bekötéssel is.