Oldal: 7 / 61

 

Elküldve: Sun Jun 03, 2018 11:40 am
Szerző: gindele
Már bejelentkeztem Cegléden a szervizbe, aztán meglátjuk ott mit látnak, mondanak... így azért tényleg zavaró...azért is vettem injektoros motort, hogy ne keljen a babrálni az indításnál...és most bizony jóval többet kell gépészkedni vele mint a karbis monsterrel... :(

 

Elküldve: Sun Jun 03, 2018 6:53 am
Szerző: Jipii
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni indítás és alapjárat témában. Adott egy 2005 -ös Multistrada 1000DS ami nem akar beindulni csak ha húzok egy pici gázt (nagyon ritkán beindul gáz nélkül is, Február óta talán 2-3 alkalom) és ha be is indul akkor is lefullad ha nem tartom tovább a markolatot, ilyenkor 1500 -2000rpm között próbálom tartani...aztán ha nagyon lassan (tényleg nagyon lassan) visszaeresztem, beesik 1000rpm alá majd önerőből már feltornázza a normális alapjáratra, 1200rpm -re...többnyire...ezek után már nem nagyon szokott lefulladni...hidegen, melegen ugyan ezt csinálja, talán hidegen kicsivel tovább kell tartani a gazt, hogy ónerőből is működhessen a dolog. A gáz bovdent már beállítottam de máshoz nagyon nem tudok nyúlni. A motoron egy direkt szűrő (tisztítva) valamint egy home made kipufogó (csak a vége) van.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
sztem meg vidd szerelőhöz és kérj árat. így meg fogod utálni a motort. Hívd Dokit vagy Lacit és megmondják mire számits.

 

Elküldve: Fri Jun 01, 2018 11:27 am
Szerző: konika
SZIA GINDELE!
Elvileg ez típushiba.
Elektronika csinálja.
Vagy a műszerfal,vagy a cdi.
Mindkettő rettenetesen költséges.
Próbáld megszokni

 

Elküldve: Mon May 28, 2018 8:08 pm
Szerző: gindele
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni indítás és alapjárat témában. Adott egy 2005 -ös Multistrada 1000DS ami nem akar beindulni csak ha húzok egy pici gázt (nagyon ritkán beindul gáz nélkül is, Február óta talán 2-3 alkalom) és ha be is indul akkor is lefullad ha nem tartom tovább a markolatot, ilyenkor 1500 -2000rpm között próbálom tartani...aztán ha nagyon lassan (tényleg nagyon lassan) visszaeresztem, beesik 1000rpm alá majd önerőből már feltornázza a normális alapjáratra, 1200rpm -re...többnyire...ezek után már nem nagyon szokott lefulladni...hidegen, melegen ugyan ezt csinálja, talán hidegen kicsivel tovább kell tartani a gazt, hogy ónerőből is működhessen a dolog. A gáz bovdent már beállítottam de máshoz nagyon nem tudok nyúlni. A motoron egy direkt szűrő (tisztítva) valamint egy home made kipufogó (csak a vége) van.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.


 

Elküldve: Mon May 28, 2018 11:29 am
Szerző: tomc
Úgy néz ki mégse akkora a baj. Feltöltöttem a mostani Yuasa-t és indít rendesen. Nemrég voltam műszakin és ott párszor azért indítgatták egymás után, rossz volt hallani is. Az meríthette ki kicsit az akksit mivel utána nem volt valami frankó. Nem akarom elkiabálni de most jónak tűnik.

 

Elküldve: Fri May 25, 2018 6:54 pm
Szerző: Szmoli
Amennyire en ertem a dolgokat, a nagyobb indito aram nem forgat jobban, hanem tovabb. A feszultseg az, ami az inditaskor jobban porget.
Ahha, hát mind1 szerintem ha végleg kuka lesz ez az akksi akkor is kipróbálom a li ion-t. Mit veszíthetek, max bukok rajta egy pár 10 ezret és többet nem veszek olyat. De a Banner nekem óriási csalódás volt, kb. fél évet bírt, olyat tuti nem veszek többet ezért maradt a Yuasa.
nekem banner van második éve, semmi baja.
én 3 éve Banner-el vettem a mocit azóta is tökéletesen indít

 

Elküldve: Fri May 25, 2018 1:20 pm
Szerző: PETTI
A töltéssel semmi gond. Most jutott eszembe hogy elötte voltam műszakin ahol szeretettel indítgatták be a motort egymás után többször, de már hallani is rossz volt. Kivettem az akksit és kellett ám rátölteni mire visszajelzett a töltö hogy feltöltve. Azóta nem teszteltem de valoszinű jobb lesz. De ezt a lassu 'épphogy beindulást 'nem tudom mivel lehetne kiküszöbölni. Ezért gondoltam, hogy a nagyobb indítóáramú Li ion segíthet rajta.
Amennyire en ertem a dolgokat, a nagyobb indito aram nem forgat jobban, hanem tovabb. A feszultseg az, ami az inditaskor jobban porget.
Ahha, hát mind1 szerintem ha végleg kuka lesz ez az akksi akkor is kipróbálom a li ion-t. Mit veszíthetek, max bukok rajta egy pár 10 ezret és többet nem veszek olyat. De a Banner nekem óriási csalódás volt, kb. fél évet bírt, olyat tuti nem veszek többet ezért maradt a Yuasa.
nekem banner van második éve, semmi baja.

 

Elküldve: Fri May 25, 2018 12:35 pm
Szerző: elefantazia
TÉVEDTEM A FELSŐ SAPKA FELSŐ FALA TÖBB MINT 3mm VASTAG ,BŐVEN VAN HELY SZELEPET KÖSZÖRÜLNI.

 

Elküldve: Fri May 25, 2018 12:19 pm
Szerző: EchoPeti1
A töltéssel semmi gond. Most jutott eszembe hogy elötte voltam műszakin ahol szeretettel indítgatták be a motort egymás után többször, de már hallani is rossz volt. Kivettem az akksit és kellett ám rátölteni mire visszajelzett a töltö hogy feltöltve. Azóta nem teszteltem de valoszinű jobb lesz. De ezt a lassu 'épphogy beindulást 'nem tudom mivel lehetne kiküszöbölni. Ezért gondoltam, hogy a nagyobb indítóáramú Li ion segíthet rajta.
Amennyire en ertem a dolgokat, a nagyobb indito aram nem forgat jobban, hanem tovabb. A feszultseg az, ami az inditaskor jobban porget.
Ahha, hát mind1 szerintem ha végleg kuka lesz ez az akksi akkor is kipróbálom a li ion-t. Mit veszíthetek, max bukok rajta egy pár 10 ezret és többet nem veszek olyat. De a Banner nekem óriási csalódás volt, kb. fél évet bírt, olyat tuti nem veszek többet ezért maradt a Yuasa.
Banner nálam is kuka lett 1 év alatt, én utána Exide-ot vettem, 1 éve hibátlanul működik vegyes városi és kinti használat mellett.

 

Elküldve: Fri May 25, 2018 8:12 am
Szerző: tomc
Felzételezem, hogy a töltés a motorodon egyébként rendben van, és annak ellenére nem bírja a jelenlegi akkud.
A töltéssel semmi gond. Most jutott eszembe hogy elötte voltam műszakin ahol szeretettel indítgatták be a motort egymás után többször, de már hallani is rossz volt. Kivettem az akksit és kellett ám rátölteni mire visszajelzett a töltö hogy feltöltve. Azóta nem teszteltem de valoszinű jobb lesz. De ezt a lassu 'épphogy beindulást 'nem tudom mivel lehetne kiküszöbölni. Ezért gondoltam, hogy a nagyobb indítóáramú Li ion segíthet rajta.
Amennyire en ertem a dolgokat, a nagyobb indito aram nem forgat jobban, hanem tovabb. A feszultseg az, ami az inditaskor jobban porget.
Ahha, hát mind1 szerintem ha végleg kuka lesz ez az akksi akkor is kipróbálom a li ion-t. Mit veszíthetek, max bukok rajta egy pár 10 ezret és többet nem veszek olyat. De a Banner nekem óriási csalódás volt, kb. fél évet bírt, olyat tuti nem veszek többet ezért maradt a Yuasa.

 

Elküldve: Thu May 24, 2018 4:26 pm
Szerző: baseldon
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.
Felzételezem, hogy a töltés a motorodon egyébként rendben van, és annak ellenére nem bírja a jelenlegi akkud.
A töltéssel semmi gond. Most jutott eszembe hogy elötte voltam műszakin ahol szeretettel indítgatták be a motort egymás után többször, de már hallani is rossz volt. Kivettem az akksit és kellett ám rátölteni mire visszajelzett a töltö hogy feltöltve. Azóta nem teszteltem de valoszinű jobb lesz. De ezt a lassu 'épphogy beindulást 'nem tudom mivel lehetne kiküszöbölni. Ezért gondoltam, hogy a nagyobb indítóáramú Li ion segíthet rajta.
Amennyire en ertem a dolgokat, a nagyobb indito aram nem forgat jobban, hanem tovabb. A feszultseg az, ami az inditaskor jobban porget.

 

Elküldve: Thu May 24, 2018 3:05 pm
Szerző: tomc
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.
Felzételezem, hogy a töltés a motorodon egyébként rendben van, és annak ellenére nem bírja a jelenlegi akkud.
A töltéssel semmi gond. Most jutott eszembe hogy elötte voltam műszakin ahol szeretettel indítgatták be a motort egymás után többször, de már hallani is rossz volt. Kivettem az akksit és kellett ám rátölteni mire visszajelzett a töltö hogy feltöltve. Azóta nem teszteltem de valoszinű jobb lesz. De ezt a lassu 'épphogy beindulást 'nem tudom mivel lehetne kiküszöbölni. Ezért gondoltam, hogy a nagyobb indítóáramú Li ion segíthet rajta.

 

Elküldve: Thu May 24, 2018 1:27 pm
Szerző: elefantazia
TÉVEDTEM A FELSŐ SAPKA FELSŐ FALA TÖBB MINT 3mm BŐVEN VAN HELY SZELEPET KÖSZÖRÜLNI

Szelepállítés méréshez még,mert kacifántosan fogalmazott az előbb.
Nagyonröviden tömören:
-Van egy záró himba meg egy nyitó himba ezekhez egy záró közdarab(closer shim) meg egy nyitó közdarab(opener shim,ez sapka),és mindkettőnek van hézaga.Van egy nyitó hézag és egy záró hézag.Hézagot mérni szokásos módon lehet.

-Hézagot állítani viszont a közdarabok cseréjével lehet tehát meg kell őket mérni
-Megmérni a nyitó közdarabot a sapkát mikrométerrel egyszerű
-A záró közdarabnak van felül egy belső pereme ahová befekszik 2 kis félkör kifli acélgyűrű ,és feszül bele a szelepszáron lévő horonyba.
Emiatt a kis mélyeds miatt a záró közdarabon nem lehet pontosan megmérni mikrométerrel,kell egy közdarab ami teljes felületén belefekszik ráfekszik erre a peremre.De ennek a közdarabnak nagyon szabályosnak kell lennie,hiszen ezrededmilimétereket mérünk.

Nálam ráadásul egy régi pantah blokknál elég érdekes a sapka levétele és a záró közdarab levétele,himbatengely ki,szelepet nyitott állásba csak ekkor nyomható le a feszítőrugós záróhimba annyira hogy levehető legyen az alső záró közdarab.Mondjuk csak meg kell szokni, a himbatengely kivétele szerintem zseniálisan van megoldva.Az újabb blokkoknál viszont már simán arébbtolható a himba egy távtartó kivétele után az mégegyszerűbb.

http://www.ducatitech.com/2v/maint/adjust/

 

Elküldve: Wed May 23, 2018 9:20 am
Szerző: negga
Tegnap Samco vízcsövekre cseréltem a ronda gyárit. Viszont ami itt lényeg, hogy a kiegyenlítő tartályról lehúzva a csövet nem folyt ki a cuicc.
A tartály alját homokos iszapos lerakódás eltömítette, ergó nem funkcionált már kiegy tartályként egy ideje :S. Elég kicsi ott a csőkeresztmetszet, szóval nem kell neki sok.
Mindenkinek ajánlom, ennek a rendszeres ellenőrzését is . Elméletileg Rosso tavaly cserélt hűtőfolyadékot. Lehet hogy utána a friss közeg felkeverte a mocskot....
Mindenesetre elég masszív trutyi volt ott. Ezentúl 10000 ként hűtő folyadék cserét iktatok be és most meg átmosom liqui moly hűtő tisztítóval..

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 10:15 pm
Szerző: baseldon
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.
2016. októberében vettem a motoromat, ha jól emlékszek tavasszal került bele a Varta akksi. Októberben le lett támasztva, áprilisig se indítás, se töltés. Áprilisban elsőre beindult, aztán sajnos egyből sikerült lefullasztani, másodszorra nem indult már be a gép. Bő 3/4 órára töltőre raktuk, simán indult, mentem vele jobbra-balra (április 19-én pl 3 fokban vizsgáztatni :) ), nem volt semmi gond. Aztán június végén kihoztam lábon Franciaországba, motorozgattam vele (az év végéig összesen kb 8e km-t mentem), október környékén kezdte azt, hogy egy hét állás után rá kellett tölteni, mert bár forgatott, nem indult a motor. El is könyveltem, hogy a második szezon végén kuka, de azért nem adtam fel teljesen, a telet feltöltve a lakásban töltötte. Februárban mentem először a géppel, de akkor még kivettem minden menet után, és felhoztam a lakásba, de kb március közepe óta fixen benne van a gépben, április óta rátölteni sem kellett, pedig volt hogy 2-3 hétig nem mentem vele, és éjszaka rendszerint 10 fok alá hül a levegő. Áprilisban vettem egy akksit a biztonság kedvéért (Bannert), de egyelőre marad a dobozában, mert a Varta még mindig húzza. A tanulság részemről az, hogy ezek a Yuasánál jóval olcsóbb akksik is simán elmennek 2-3 évet kis odafigyeléssel (a szomszéd keveset használt plussz ridegtartott R1-ében LP vagy mi van, az is legalább 2 éves, és indít simán), így a Li-ion akksi nem kifizetődő.
Az egyszeru motorozasi felhasznalasban teljesen egyet tudok erteni. Szerintem nem is nagyon lehet meghatarozni, hogy ezek az akkuk mennyit birnak. 1-tol 10 szezonig barmennyi lehet, és valoszinu, hogy tobb olcso akkuval jobban jovunk ki, mint kevesebb dragaval a vegen. De ehhez azert tobb szezont kell vegig hasznalni egyazon motorral. De ezt az is manipulalja, hogy viszonylag gyakran valtanak a motorosok masik gepre, adott esetben mielott meg az akku problema lehetne, es ha igy nezem, akkor meg plane nem eri meg draga akkut hasznalni.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 8:47 pm
Szerző: PistaFR
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.
2016. októberében vettem a motoromat, ha jól emlékszek tavasszal került bele a Varta akksi. Októberben le lett támasztva, áprilisig se indítás, se töltés. Áprilisban elsőre beindult, aztán sajnos egyből sikerült lefullasztani, másodszorra nem indult már be a gép. Bő 3/4 órára töltőre raktuk, simán indult, mentem vele jobbra-balra (április 19-én pl 3 fokban vizsgáztatni :) ), nem volt semmi gond. Aztán június végén kihoztam lábon Franciaországba, motorozgattam vele (az év végéig összesen kb 8e km-t mentem), október környékén kezdte azt, hogy egy hét állás után rá kellett tölteni, mert bár forgatott, nem indult a motor. El is könyveltem, hogy a második szezon végén kuka, de azért nem adtam fel teljesen, a telet feltöltve a lakásban töltötte. Februárban mentem először a géppel, de akkor még kivettem minden menet után, és felhoztam a lakásba, de kb március közepe óta fixen benne van a gépben, április óta rátölteni sem kellett, pedig volt hogy 2-3 hétig nem mentem vele, és éjszaka rendszerint 10 fok alá hül a levegő. Áprilisban vettem egy akksit a biztonság kedvéért (Bannert), de egyelőre marad a dobozában, mert a Varta még mindig húzza. A tanulság részemről az, hogy ezek a Yuasánál jóval olcsóbb akksik is simán elmennek 2-3 évet kis odafigyeléssel (a szomszéd keveset használt plussz ridegtartott R1-ében LP vagy mi van, az is legalább 2 éves, és indít simán), így a Li-ion akksi nem kifizetődő.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 8:05 pm
Szerző: baseldon
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.
Felzételezem, hogy a töltés a motorodon egyébként rendben van, és annak ellenére nem bírja a jelenlegi akkud.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 6:55 pm
Szerző: tomc
Érdekes dolgok ezek a LI-ion akksikról. A töltővel én sem értek egyet hogy feltétlen szükséges hozzá digitális. Inkább azt olvastam hogy a túltöltésre érzékenyek de gondolom hosszabb távon. Na már most a jelenlegi töltőm elvileg nem tud túltölteni ha érzékeli hogy fel van töltve az akksi akkor nem tölti tovább (elvileg).
Nekem nem a súlycsökkenés lenne a cél. Inkább az hogy a 30 ezres Yuasa -ami eddig 2 évet bírt max és a 2. évben már eléggé köhögve indítja a gépet- leváltása lenne a cél. Amit kinéztem helyette 45 ezer körüli árral elég jó befektetés lenne ha kétszer annyit bírna mondjuk és simábban indítaná a motort.
Yuasa indítóárama mintha épphogy elég lenne hogy beindítsa a motort, ami 210 CA, a Li-Ion pedig 290CA -t tud. Szóval szerintem legközelebbre tesztelek egyet már csak kíváncsiság kedvéért is mert eléggé zavaró ez a nyögve indítózás + az önindítónak se vitamin szerintem.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 3:06 pm
Szerző: Tamas Zoltan
Ezt a cikket olvastam annak idejen, es nem igazan talaltam jonak abban az ertelemben, hogy megemliti ugyan, hogy a tolteshez digitalisan felugyelt tolto kell, viszont nekem nem jon le, hogy az aldiban kaphato, egyebkent digitalisan vezerelt toltore gondolt-e, avagy arra, ami a litium akksik problemaja, hogy a homerseklettol kezdve az egyenkenti cellafeszultsegen keresztul minden fraszt kell folyamatosan monitorozni, hogy a vegen fel is legyen toltve, mert azt azert az akar mennyire rendben levo motor sajat toltesfelugyelete(aka fesszabalyzo) sem tudja meg uj koraban sem.
Szerintem nem az aldisra gondolt a cikkíró, de mai modern motorok (pl. Panigale) feszabályzói talán már tudják, és megoldják ezt a feladatot.
Passz! :) Esetleg részleges megoldás képpen, fel lehet venni a kapcsolatot az újságíróval, hátha többet tud segíteni.
Ez szamomra jobb forrasnak bizonyult: https://www.motorradonline.de/werkstatt ... 45064.html
A lenyeg, hogy a litiumos motor akku nem olyan, mint ami a telefonban van, hanem mas a belseje, csak az egyszeruseg kedveert hivjak hasonloan. Mas toltot is ajanlanak hozza, de errol meg nem vagyok meggyozodve, hogy feltetlen kell, mert nem latom be, hogy miben mas az a tolto, mint az altalad is emlitett modern motor toltesrendszere, amely motor sima savas akkuval jon ki a gyarbol. Minden esetre, ha a sulycsokkentes a cel, akkor ez a jo irany.

Azért a robbanásra hajlamosabb akksik a "Lítiumosok" azt se árt figyelembe venni, plusz 45 fok felett instabillá válhatnak, ami egy motoron simán előfordul, néztem én is de ezek miatt elvetettem.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 1:23 pm
Szerző: baseldon

http://www.duc-store.de/epages/15495490 ... D=66475044

csak ezt ismerem . e -nelkül egy tapodtat sem !! ( Meröszerszam )
szelep beallito tüske ---egyszer voltam Boglaron , az ottani Serviceben Etalonnak nevezte egy krapek ...

itt vehetsz nyito sapkakat meretre, de elenörizd, mert a csomagban elöfordul, hogy rossz meret van becsomagolva !!!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_773.html

zarosapkak --a fent leirt Tüskekkel a meretet ellenörizd !!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_768.html
Miert nem elegendo egy hezagmero lemez? Az a helyzet, hogy meg nem lattam kozelrol a dolgot, csak talalgatok... Miert lesz a meres ezzel pontosabb?

ennek a sapkanak van belúl egy pereme, amin felfexik.
a sapka teteje es ez a perem kőzti tavra kell betenned egy uj sapkat , ez adja az uj erteket--amit ezekkel a "Tűskekkel" kell bemerned .0,05 ha lehet :)))
tehat egy belső eldugott erteket kell kinyomoznod a túskevel kimerni megrendelni berakni.
a belső perem kőrúli perem egy szoknya ami nem engedi oldalracsuszni a sapkat
lemerheted lemezzel is de nem tudod a sapka belső pereme es a teteje kőzti tavot, csak meres utan .
sajnos elkerőlhetetlen a túske
bocs de olyan fura betők jőnnek a tastaturomon----
nezd meg a fotokat mi hogy nez ki, minden mutatja magat :)))
ne probalkozz magad,a Boglariaknak biztosan van nagy doboz amiben 1000 sapka es egyeb kellek van.
akkor erdemes Investalnod, ha soxor akarsz szerelni, es van úgyesseged hozza
ha nem megy a nemet, google forditoja segithet
ez a Stein-Dinse ceg egy renomierte megbizhato kúldi a cuccokat villamgyorsan
sok sikert . . . .
Ha jol ertem a dolgot, akkor mondjuk a most motorban levo sapka es himba kozti tavot hiaba merem meg a lemezzel, a sapka vastagsagot azert nem tudom, mert nincs rairva(?) Tehat ha mondjuk veszek egy uj sapkat, arra sincs rairva, hanem meg kell merni ezzel a merodarabbal.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 12:53 pm
Szerző: baseldon
Ezt a cikket olvastam annak idejen, es nem igazan talaltam jonak abban az ertelemben, hogy megemliti ugyan, hogy a tolteshez digitalisan felugyelt tolto kell, viszont nekem nem jon le, hogy az aldiban kaphato, egyebkent digitalisan vezerelt toltore gondolt-e, avagy arra, ami a litium akksik problemaja, hogy a homerseklettol kezdve az egyenkenti cellafeszultsegen keresztul minden fraszt kell folyamatosan monitorozni, hogy a vegen fel is legyen toltve, mert azt azert az akar mennyire rendben levo motor sajat toltesfelugyelete(aka fesszabalyzo) sem tudja meg uj koraban sem.
Szerintem nem az aldisra gondolt a cikkíró, de mai modern motorok (pl. Panigale) feszabályzói talán már tudják, és megoldják ezt a feladatot.
Passz! :) Esetleg részleges megoldás képpen, fel lehet venni a kapcsolatot az újságíróval, hátha többet tud segíteni.
Ez szamomra jobb forrasnak bizonyult: https://www.motorradonline.de/werkstatt ... 45064.html
A lenyeg, hogy a litiumos motor akku nem olyan, mint ami a telefonban van, hanem mas a belseje, csak az egyszeruseg kedveert hivjak hasonloan. Mas toltot is ajanlanak hozza, de errol meg nem vagyok meggyozodve, hogy feltetlen kell, mert nem latom be, hogy miben mas az a tolto, mint az altalad is emlitett modern motor toltesrendszere, amely motor sima savas akkuval jon ki a gyarbol. Minden esetre, ha a sulycsokkentes a cel, akkor ez a jo irany.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 12:47 pm
Szerző: Vendég
Köszi sejtettem hogy lapkának is nevezhetik kissé erőltetetten ugyan hiszen ez egy hengerszerű test és egy kupak, nem ez a kérdés hanem ez a közdarab érdekel ami szükséges a pontos "lapka" méréshez ,ezt kapni e valahol itthon is.Elég fura hogy a ducati webshopjában nincsen ez a filléres holmi,hiszen ez alapvetés enélkül nincs pontos szelephézag állítás

http://www.duc-store.de/epages/15495490 ... D=66475044

csak ezt ismerem . e -nelkül egy tapodtat sem !! ( Meröszerszam )
szelep beallito tüske ---egyszer voltam Boglaron , az ottani Serviceben Etalonnak nevezte egy krapek ...

itt vehetsz nyito sapkakat meretre, de elenörizd, mert a csomagban elöfordul, hogy rossz meret van becsomagolva !!!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_773.html

zarosapkak --a fent leirt Tüskekkel a meretet ellenörizd !!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_768.html
Miert nem elegendo egy hezagmero lemez? Az a helyzet, hogy meg nem lattam kozelrol a dolgot, csak talalgatok... Miert lesz a meres ezzel pontosabb?

ennek a sapkanak van belúl egy pereme, amin felfexik.
a sapka teteje es ez a perem kőzti tavra kell betenned egy uj sapkat , ez adja az uj erteket--amit ezekkel a "Tűskekkel" kell bemerned .0,05 ha lehet :)))
tehat egy belső eldugott erteket kell kinyomoznod a túskevel kimerni megrendelni berakni.
a belső perem kőrúli perem egy szoknya ami nem engedi oldalracsuszni a sapkat
lemerheted lemezzel is de nem tudod a sapka belső pereme es a teteje kőzti tavot, csak meres utan .
sajnos elkerőlhetetlen a túske
bocs de olyan fura betők jőnnek a tastaturomon----
nezd meg a fotokat mi hogy nez ki, minden mutatja magat :)))
ne probalkozz magad,a Boglariaknak biztosan van nagy doboz amiben 1000 sapka es egyeb kellek van.
akkor erdemes Investalnod, ha soxor akarsz szerelni, es van úgyesseged hozza
ha nem megy a nemet, google forditoja segithet
ez a Stein-Dinse ceg egy renomierte megbizhato kúldi a cuccokat villamgyorsan
sok sikert . . . .

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 12:39 pm
Szerző: gizi
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy használ e valaki esetleg Li-Ion akksit ? Nézegettem őket elég jó paraméterekkel rendelkeznek. Következőnek ,ha úgy van rászánnám magam hogy vegyek egyet a 999- be. Eddig Yuasa-t használtam de kb. minden 2. évben cserés volt mert már alig akarja beindítani a gépet. Amit kinéztem 290 -es indítóárama van a mostani 210 helyett. Nem tudom ez probléma lehet e vagy inkább előnyére válik majd az önindítónak ?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... kumulator/
Ezt a cikket olvastam annak idejen, es nem igazan talaltam jonak abban az ertelemben, hogy megemliti ugyan, hogy a tolteshez digitalisan felugyelt tolto kell, viszont nekem nem jon le, hogy az aldiban kaphato, egyebkent digitalisan vezerelt toltore gondolt-e, avagy arra, ami a litium akksik problemaja, hogy a homerseklettol kezdve az egyenkenti cellafeszultsegen keresztul minden fraszt kell folyamatosan monitorozni, hogy a vegen fel is legyen toltve, mert azt azert az akar mennyire rendben levo motor sajat toltesfelugyelete(aka fesszabalyzo) sem tudja meg uj koraban sem.
Szerintem nem az aldisra gondolt a cikkíró, de mai modern motorok (pl. Panigale) feszabályzói talán már tudják, és megoldják ezt a feladatot.
Passz! :) Esetleg részleges megoldás képpen, fel lehet venni a kapcsolatot az újságíróval, hátha többet tud segíteni.


 

Elküldve: Tue May 22, 2018 12:14 pm
Szerző: baseldon
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy használ e valaki esetleg Li-Ion akksit ? Nézegettem őket elég jó paraméterekkel rendelkeznek. Következőnek ,ha úgy van rászánnám magam hogy vegyek egyet a 999- be. Eddig Yuasa-t használtam de kb. minden 2. évben cserés volt mert már alig akarja beindítani a gépet. Amit kinéztem 290 -es indítóárama van a mostani 210 helyett. Nem tudom ez probléma lehet e vagy inkább előnyére válik majd az önindítónak ?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... kumulator/
Ezt a cikket olvastam annak idejen, es nem igazan talaltam jonak abban az ertelemben, hogy megemliti ugyan, hogy a tolteshez digitalisan felugyelt tolto kell, viszont nekem nem jon le, hogy az aldiban kaphato, egyebkent digitalisan vezerelt toltore gondolt-e, avagy arra, ami a litium akksik problemaja, hogy a homerseklettol kezdve az egyenkenti cellafeszultsegen keresztul minden fraszt kell folyamatosan monitorozni, hogy a vegen fel is legyen toltve, mert azt azert az akar mennyire rendben levo motor sajat toltesfelugyelete(aka fesszabalyzo) sem tudja meg uj koraban sem.

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 11:58 am
Szerző: baseldon
Köszi sejtettem hogy lapkának is nevezhetik kissé erőltetetten ugyan hiszen ez egy hengerszerű test és egy kupak, nem ez a kérdés hanem ez a közdarab érdekel ami szükséges a pontos "lapka" méréshez ,ezt kapni e valahol itthon is.Elég fura hogy a ducati webshopjában nincsen ez a filléres holmi,hiszen ez alapvetés enélkül nincs pontos szelephézag állítás

http://www.duc-store.de/epages/15495490 ... D=66475044

csak ezt ismerem . e -nelkül egy tapodtat sem !! ( Meröszerszam )
szelep beallito tüske ---egyszer voltam Boglaron , az ottani Serviceben Etalonnak nevezte egy krapek ...

itt vehetsz nyito sapkakat meretre, de elenörizd, mert a csomagban elöfordul, hogy rossz meret van becsomagolva !!!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_773.html

zarosapkak --a fent leirt Tüskekkel a meretet ellenörizd !!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_768.html
Miert nem elegendo egy hezagmero lemez? Az a helyzet, hogy meg nem lattam kozelrol a dolgot, csak talalgatok... Miert lesz a meres ezzel pontosabb?

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 11:04 am
Szerző: tomc
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy használ e valaki esetleg Li-Ion akksit ? Nézegettem őket elég jó paraméterekkel rendelkeznek. Következőnek ,ha úgy van rászánnám magam hogy vegyek egyet a 999- be. Eddig Yuasa-t használtam de kb. minden 2. évben cserés volt mert már alig akarja beindítani a gépet. Amit kinéztem 290 -es indítóárama van a mostani 210 helyett. Nem tudom ez probléma lehet e vagy inkább előnyére válik majd az önindítónak ?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... kumulator/
Köszönöm szépen ! Pont egy ilyesmi cikkre lett volna szükségem :)

 

Elküldve: Tue May 22, 2018 7:01 am
Szerző: gizi
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy használ e valaki esetleg Li-Ion akksit ? Nézegettem őket elég jó paraméterekkel rendelkeznek. Következőnek ,ha úgy van rászánnám magam hogy vegyek egyet a 999- be. Eddig Yuasa-t használtam de kb. minden 2. évben cserés volt mert már alig akarja beindítani a gépet. Amit kinéztem 290 -es indítóárama van a mostani 210 helyett. Nem tudom ez probléma lehet e vagy inkább előnyére válik majd az önindítónak ?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... kumulator/

 

Elküldve: Mon May 21, 2018 11:50 pm
Szerző: tomc
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy használ e valaki esetleg Li-Ion akksit ? Nézegettem őket elég jó paraméterekkel rendelkeznek. Következőnek ,ha úgy van rászánnám magam hogy vegyek egyet a 999- be. Eddig Yuasa-t használtam de kb. minden 2. évben cserés volt mert már alig akarja beindítani a gépet. Amit kinéztem 290 -es indítóárama van a mostani 210 helyett. Nem tudom ez probléma lehet e vagy inkább előnyére válik majd az önindítónak ?

 

Elküldve: Sun May 20, 2018 9:10 pm
Szerző: elefantazia
Kösz tehát akkor magyarországon nem lehet megvenni ezt az egyszerű kis izét(aminél a megmunkálás pontossága ami fontos)Ez elég fura hogy Ebay-ról kell vennem,akkor otthon senki nem állít szelephézagot?
"tüske" néven nem dob ki találatot.

Tényleg ez milyen érdekes ha köszörülik a szelepet meg az üléket akkor annyira magasra megy hogy nem is lehet visszaszerelni?Ilyenkor új szelepet meg új üléket raknak,új nyitó záró sapkákat,nem is köszörülnek ducati szelepet?
De jó hogy hagytam úgy ahogy van nem volt semmi baja...csak a szelephézag

 

Elküldve: Sat May 19, 2018 8:14 pm
Szerző: Vendég
Köszi sejtettem hogy lapkának is nevezhetik kissé erőltetetten ugyan hiszen ez egy hengerszerű test és egy kupak, nem ez a kérdés hanem ez a közdarab érdekel ami szükséges a pontos "lapka" méréshez ,ezt kapni e valahol itthon is.Elég fura hogy a ducati webshopjában nincsen ez a filléres holmi,hiszen ez alapvetés enélkül nincs pontos szelephézag állítás

http://www.duc-store.de/epages/15495490 ... D=66475044

csak ezt ismerem . e -nelkül egy tapodtat sem !! ( Meröszerszam )
szelep beallito tüske ---egyszer voltam Boglaron , az ottani Serviceben Etalonnak nevezte egy krapek ...

itt vehetsz nyito sapkakat meretre, de elenörizd, mert a csomagban elöfordul, hogy rossz meret van becsomagolva !!!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_773.html

zarosapkak --a fent leirt Tüskekkel a meretet ellenörizd !!
https://www.stein-dinse.biz/Ducati/Moto ... 9_768.html

 

Elküldve: Sat May 19, 2018 8:06 pm
Szerző: kopi
Köszi sejtettem hogy lapkának is nevezhetik kissé erőltetetten ugyan hiszen ez egy hengerszerű test és egy kupak, nem ez a kérdés hanem ez a közdarab érdekel ami szükséges a pontos "lapka" méréshez ,ezt kapni e valahol itthon is.Elég fura hogy a ducati webshopjában nincsen ez a filléres holmi,hiszen ez alapvetés enélkül nincs pontos szelephézag állítás
Ha lett csiszolva a szelep és a fészek akkor már ezekre az akármikre úgyse lesz szükség .

 

Elküldve: Sat May 19, 2018 7:33 pm
Szerző: elefantazia
Köszi sejtettem hogy lapkának is nevezhetik kissé erőltetetten ugyan hiszen ez egy hengerszerű test és egy kupak, nem ez a kérdés hanem ez a közdarab érdekel ami szükséges a pontos "lapka" méréshez ,ezt kapni e valahol itthon is.Elég fura hogy a ducati webshopjában nincsen ez a filléres holmi,hiszen ez alapvetés enélkül nincs pontos szelephézag állítás

 

Elküldve: Sat May 19, 2018 1:28 pm
Szerző: PETTI
sziasztok
Magyarországon hol kapok és minek nevezik az opener/closer shim pontos méréséhez való közdarabokat.
köszönöm
szelep hézagoló, hézagoló lapka

 

Elküldve: Sat May 19, 2018 10:43 am
Szerző: elefantazia
sziasztok
Magyarországon hol kapok és minek nevezik az opener/closer shim pontos méréséhez való közdarabokat.
köszönöm

 

Elküldve: Fri May 18, 2018 10:15 pm
Szerző: dino74
Átmérője úgy 8-10mm lehetett, talán valami rezgéscsillapító persely
ahogy nézem valami meg is darálta. Én tuti elvinném szervízbe.
Jelentem szelepszár szimering a fotón látható tárgy.
Kaptam hozzá egy plusz darabot ha szükségem lenne rá.
Eddig bírta a motor valamelyik zugában, most viszont fényre vágyott és kijött :)
Állítólag nem egyedi az eset.
Beesett?
Nem baj van másik. :)
bízz benne, hogy nincs egy kis darabja valami rossz helyen

 

Elküldve: Fri May 18, 2018 8:56 pm
Szerző: gagyi
Átmérője úgy 8-10mm lehetett, talán valami rezgéscsillapító persely
ahogy nézem valami meg is darálta. Én tuti elvinném szervízbe.
Jelentem szelepszár szimering a fotón látható tárgy.
Kaptam hozzá egy plusz darabot ha szükségem lenne rá.
Eddig bírta a motor valamelyik zugában, most viszont fényre vágyott és kijött :)
Állítólag nem egyedi az eset.
Beesett?
Nem baj van másik. :)

 

Elküldve: Thu May 17, 2018 6:45 pm
Szerző: Máresz
Sziasztok, lehet volt már, de a tank hegesztésben tudtok segiteni? Nem szeretném addig elvinni a belső gyantáztatásra, amig nincs kijavitva egy apro folyás a felfogatásnál. Köszi, Üdv Máresz

 

Elküldve: Mon May 07, 2018 3:01 pm
Szerző: negga
féket is húzni kell :D
Utána már kénytelen voltam :)
lehet a kopólamella kopott, és nem emel ki rendesen
Vagy nincs kompresszió a motorban. De azt a mínusz harminc lóerőt csak észre vette volna menet közben :D.

 

Elküldve: Sun May 06, 2018 3:12 pm
Szerző: PETTI
Sziasztok!

Tegnap egy lejtős utcában várakoztam és sebességbe tettem a motort. Rajta ültem és azt vettem észre, hogy fokozatosan gurult volna lefelé. Ez minek a hibája lehet?
féket is húzni kell :D
Utána már kénytelen voltam :)
lehet a kopólamella kopott, és nem emel ki rendesen

 

Elküldve: Sun May 06, 2018 11:45 am
Szerző: Warpig
Sziasztok!

Tegnap egy lejtős utcában várakoztam és sebességbe tettem a motort. Rajta ültem és azt vettem észre, hogy fokozatosan gurult volna lefelé. Ez minek a hibája lehet?
féket is húzni kell :D
Utána már kénytelen voltam :)

 

Elküldve: Sun May 06, 2018 11:35 am
Szerző: Robuss
Sziasztok! Tegnap egy kirándulás során 100km után menetközben leállt a motor,egy 30A-es főbizti ment ki,átnéztem nem találtam semmi hibát szereztem egy új biztit kicseréltem és azt is egyből kilőtte,majd lett egy olyan ötlet hogy a feszszab halt meg széthúzom megnézem úgyis kilövi-e,úgy jó volt,majd össze dugtam kíváncsigából és azóta működik a motor simán elmotoroztam aznap,ez milyen hibára utalhat? Feszszabot letudom ellenőrizni hogy szar-e? mi okozhat zárlatot ami utána ilyen módon megszűnik? Segítségeteket köszönöm előre is.

 

Elküldve: Sun May 06, 2018 9:18 am
Szerző: PETTI
Sziasztok!

Tegnap egy lejtős utcában várakoztam és sebességbe tettem a motort. Rajta ültem és azt vettem észre, hogy fokozatosan gurult volna lefelé. Ez minek a hibája lehet?
féket is húzni kell :D

 

Elküldve: Sun May 06, 2018 8:27 am
Szerző: Warpig
Sziasztok!

Tegnap egy lejtős utcában várakoztam és sebességbe tettem a motort. Rajta ültem és azt vettem észre, hogy fokozatosan gurult volna lefelé. Ez minek a hibája lehet?

 

Elküldve: Sat May 05, 2018 3:17 pm
Szerző: Tamac
Hát itt borsodban kicsit kevés az egy négyzetmeterre eső szerelők száma :D a rosso nekem oda vissza 500km, emiatt nem vállaltam be.
Olvastam utána a neten, de ilyen össze vissza infókat láttam, a haynes manual nem mondott semmit, úgy voltam vele, hogyha nem elég akkor majd megcsúszik :))
Alapvetően szeretek szerelgetni, megígértem magamnak, hogy szelephezaghoz meg vezérléshez nem nyúlok, de a többit szeretem magamnak csinálni, eshát valamin meg kell tanulni a fortélyokat :D

Mindenesetre megvan a rugó dino jóvoltából, be is csavartam koppig, reggel majd kipróbálom, mert megölnek a szomszédok:D

Köszöntem uraim a segítséget, reggel beszámolok az eredményekről.

Pacsi
mondjuk ha nem tekersz be tövig dolgokat, inkább kereket se cserélj :D


Lol. Télre tervben van pedig egy komplett festés, de akkor majd kérek itt segítséget :D

 

Elküldve: Sat May 05, 2018 12:49 pm
Szerző: dino74
Hát itt borsodban kicsit kevés az egy négyzetmeterre eső szerelők száma :D a rosso nekem oda vissza 500km, emiatt nem vállaltam be.
Olvastam utána a neten, de ilyen össze vissza infókat láttam, a haynes manual nem mondott semmit, úgy voltam vele, hogyha nem elég akkor majd megcsúszik :))
Alapvetően szeretek szerelgetni, megígértem magamnak, hogy szelephezaghoz meg vezérléshez nem nyúlok, de a többit szeretem magamnak csinálni, eshát valamin meg kell tanulni a fortélyokat :D

Mindenesetre megvan a rugó dino jóvoltából, be is csavartam koppig, reggel majd kipróbálom, mert megölnek a szomszédok:D

Köszöntem uraim a segítséget, reggel beszámolok az eredményekről.

Pacsi
mondjuk ha nem tekersz be tövig dolgokat, inkább kereket se cserélj :D

 

Elküldve: Sat May 05, 2018 12:48 pm
Szerző: dino74
ameddig engedi, addig kell húzni
koppra kell húzni 5kg-al. Erre azt szoktam kérdezni, hogy miért nem viszed el szervízbe ha nem értesz hozzá?:D
Elég azt 5Nm-rel meghúzni.
bocs 0,5-öt akartam természetesen

 

Elküldve: Fri May 04, 2018 11:08 pm
Szerző: Tamac
Hát itt borsodban kicsit kevés az egy négyzetmeterre eső szerelők száma :D a rosso nekem oda vissza 500km, emiatt nem vállaltam be.
Olvastam utána a neten, de ilyen össze vissza infókat láttam, a haynes manual nem mondott semmit, úgy voltam vele, hogyha nem elég akkor majd megcsúszik :))
Alapvetően szeretek szerelgetni, megígértem magamnak, hogy szelephezaghoz meg vezérléshez nem nyúlok, de a többit szeretem magamnak csinálni, eshát valamin meg kell tanulni a fortélyokat :D

Mindenesetre megvan a rugó dino jóvoltából, be is csavartam koppig, reggel majd kipróbálom, mert megölnek a szomszédok:D

Köszöntem uraim a segítséget, reggel beszámolok az eredményekről.

Pacsi

 

Elküldve: Fri May 04, 2018 10:43 pm
Szerző: mts


Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani :D

De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.

Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat :(
ameddig engedi, addig kell húzni
koppra kell húzni 5kg-al. Erre azt szoktam kérdezni, hogy miért nem viszed el szervízbe ha nem értesz hozzá?:D
Elég azt 5Nm-rel meghúzni.

 

Elküldve: Fri May 04, 2018 10:17 pm
Szerző: dino74
de ha kevés a rugó akkor pont nem a kiemeléssel van gond hanem a csúszással


Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani :D

De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.

Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat :(
ameddig engedi, addig kell húzni
koppra kell húzni 5kg-al. Erre azt szoktam kérdezni, hogy miért nem viszed el szervízbe ha nem értesz hozzá?:D

 

Elküldve: Fri May 04, 2018 9:35 pm
Szerző: angel911


Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani :D

De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.

Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat :(
ameddig engedi, addig kell húzni


Áh, akkor valszeg ezért eshetett ki :D
Mindenesetre reggel meghúzom a maradék ötöt, hátha az segít a mostani állapoton.

Köszi
zalában van nekem.....