Oldal: 60 / 61

 

Elküldve: Mon May 05, 2014 10:15 am
Szerző: PETTI
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.
A gáz bovden vagy markolat nem ragadt meg esetleg?

 

Elküldve: Mon May 05, 2014 9:57 am
Szerző: Tamas88
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.

 

Elküldve: Mon May 05, 2014 8:11 am
Szerző: PETTI
Hello mindenki!
Olyan kerdesem lenne h ki szeretnem venni mind a ket kereket, Ez mennyire maceras, es mire kell figyelni?
Ha valaki mar csinalt otthon ilyet, es megosztana velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönnem!
Az első keréknél a fékeket le kell szedned, hogy kijöjjön a kerék, arra figyelj hogy egy vékony rongyot rakj a féknyeregre, mert mikor veszed ki a felnihez hozzáér, és a rongynak hála szépen ki fog csúszni. A hátsóval semmi extra nincs. Elől a tengely elég nehezen jön ki, de egy ugyan olyan átmérőjű csővel, és valami rongy vagy gumival, amit aláteszel, hogy ne üsd szét ki lehet kocogtatni, mikor szereled össze lesz egy rövidebb persely, azt ne hagyd ki, majd ha mindent visszaraktál fékezz vagy kettőt és ennyi...

 

Elküldve: Mon May 05, 2014 5:57 am
Szerző: Hamatya
Hello mindenki!
Olyan kerdesem lenne h ki szeretnem venni mind a ket kereket, Ez mennyire maceras, es mire kell figyelni?
Ha valaki mar csinalt otthon ilyet, es megosztana velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönnem!

 

Elküldve: Wed Apr 30, 2014 1:26 pm
Szerző: Kajakman
Elkészült az egykarú "home-made" emelő prototípusa :)

Fater szerszámkészítő, elég jót dobott össze elsőre, a belső csap átmérője változó átmérőjű, ahogy kell. Ha igeny van rá, más is csinálna/csináltatna magának, rakok fel méreteket róla. (V02.00-ba kerül majd 2 keresztmerevítő alulra + a csap alá, de már így is megfelelően tart) Kb 5e Ft az anyagköltsége :)

 

Elküldve: Fri Apr 25, 2014 5:22 am
Szerző: dani104
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )
Mindenek előtt szerezz be egy 46-os dugókulcsot meg szereld le a kipufogót.Lógatással vigyázni a Digók nem tudnak hegeszteni! :-D
dugó kulcs....kipufogó.....lógatás.....hegesztés....hmmmm....mindíg ez az átkozott pornó......(szexhirdetésezamúgy?) :D

Nagyon köszi mindenkinek a segítséget,ötleteket.......azt hiszem marad a lógatás ténye ..... egyéb lehetőség hiányában....

@Imike Köszi barátom......azért nem is zaklattalak ezzel,mert gondoltam , hogy a több napos sztori nem járható...

@PETTI....bakker az a létra akkora,mint az égig érő paszuly..... :D , de jóóóó ;)


 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 10:20 pm
Szerző: imike
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )

Hi!
Első emelőt nem sikerült szereznem még. Ha több napra kell, lehet, hogy nem tudják majd odaadni. Majd szólok, hogy mi van.

 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 9:11 pm
Szerző: Ton-up
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )
Mindenek előtt szerezz be egy 46-os dugókulcsot meg szereld le a kipufogót.Lógatással vigyázni a Digók nem tudnak hegeszteni! :-D

 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 9:07 pm
Szerző: Vicctor
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )
pl.: a villát vettem ki, alu létra + két spanifer, évekig tudna így lógni szerintem... :)

Pont ilyen Tescos hátsó emelőm van nekem is :))
A Létra K. jó ötlet.

 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 9:00 pm
Szerző: PETTI
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )
pl.: a villát vettem ki, alu létra + két spanifer, évekig tudna így lógni szerintem... :)

 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 8:54 pm
Szerző: MihalyZotya
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )

Drága Rokon!
Tavalyelött indultam volna motorozni és ahogy kezdtem kitolni,alig akart gurulni.
Mondom:Mi a geci?
Hátsó kerék defekt(a büdös parasztja a hamut-benne sok kicsi csavarral- az utcai kátyúk feltöltésére használta.Hogy szakadt volna az anyjába a feje
Megoldás(parasztosan,de működött):csörlő és spanifer segítségével felhúztam a motort a cseresznyefára a két oldalsó kapaszkodónál fogva.
Próbáld meg Te is,Drága Testvérem,csak ésszel és óvatosan

 

Elküldve: Thu Apr 24, 2014 8:25 pm
Szerző: dani104
Kedves Fajtársaim!

Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....

Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....

Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....

Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ;) )

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 5:03 pm
Szerző: sarkany
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva
Jogos az észrevétel, 30-ra húztam le, a képen írtam el.
Szerintem ejtsd is be a telót, legalább a 2. csíkig. Az is sokat fog jelenteni

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 11:48 am
Szerző: dino74
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! :D Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!
ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején ;)
Te Dino! Itt fent az a kép nem a nappalidban készűlt? ;-)
de igen, viszont a gyerek a tied, le sem tagadhatnád annyira hasonlít rád :D

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 10:31 am
Szerző: Tomi
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! :D Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!
ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején ;)
Te Dino! Itt fent az a kép nem a nappalidban készűlt? ;-)

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 9:10 am
Szerző: dino74
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! :D Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!
ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején ;)

 

Elküldve: Tue Apr 01, 2014 8:29 am
Szerző: 76
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! :D Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 11:28 pm
Szerző: ricsi
elméletileg a hátsó teló miatt is rakoncátlankodhat az eleje. esetleg a villaszög túl meredek, ha nem állítható, akkor lehet állították egy fa segítségével?

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 11:25 pm
Szerző: stafford
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából
Ertsd ugy, hogy csapkodta a kormanyt, 120 korul csak vibralas de 160 utan mar nem voltam biztos, hogy kezzel meg tudom tartani. Es csak az eleje csinalta, Telok nem voltak beengedve es a gumicsere utan elmult.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 11:23 pm
Szerző: dino74
Mondjuk nekem meg nem szűnt, de sokkal jobb lett amikor átrugóztattam és átszelepelték elöl hátul, akkor hátul fel lett emelve elöl meg 2 csíkra leengedve. Kanyarba befelé sokkal jobb lett

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 11:19 pm
Szerző: dino74
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából
Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját.
guminyomás?

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 11:17 pm
Szerző: dino74
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából
Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját.
akkor neked nem szitál, hanem pumpál nem? Volt nekem is ilyen de én úgy éreztem, hogy alattam az egész motor jár. Nem lehet, hogy két személyel finomabban mész? Nekem akkor csinálta amikor nagyon vertem neki.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 10:52 pm
Szerző: Trade7
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából
Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 10:39 pm
Szerző: Trade7
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva
Jogos az észrevétel, 30-ra húztam le, a képen írtam el.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 10:36 pm
Szerző: Trade7
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
első-hátsó gumi szinte vadi új. A felszerelésük elott hasonló volt a motor viselkedése. Úgy gondolom a gumi kizárható.

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 8:48 pm
Szerző: sarkany
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 8:35 pm
Szerző: dino74
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 7:44 pm
Szerző: stafford
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!

 

Elküldve: Mon Mar 31, 2014 7:11 pm
Szerző: Trade7
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 9:41 pm
Szerző: 76
halkan jegyzem meg, hogy a róka otthon mosógépet szerel
persze,mert mossa a pénzt!

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 9:08 pm
Szerző: dino74
halkan jegyzem meg, hogy a róka otthon mosógépet szerel

 

Elküldve: Mon Jan 27, 2014 6:58 pm
Szerző: kecsó
Megy az úton is ,csak ritkán :-))

 

Elküldve: Sat Jan 25, 2014 1:26 pm
Szerző: Másszi
:-)

fénykép lopás közben ????
:-)

 

Elküldve: Sat Jan 25, 2014 1:11 pm
Szerző: SQ
Dino úgy néz ki hátulról, mint Hókuszpók! Tehát nem gányol, hanem varázsol! :)

 

Elküldve: Sat Jan 25, 2014 12:19 pm
Szerző: TorzsiMTS
Szégyellhetitek magatokat! De legalább az úton is láthatnánk azt az R-t :D

 

Elküldve: Sat Jan 25, 2014 11:36 am
Szerző: 76
Ráadásul R gányolnak! :)

 

Elküldve: Sat Jan 25, 2014 11:20 am
Szerző: Tomi
:-)

 

Elküldve: Fri Jan 24, 2014 1:04 pm
Szerző: Tamas88
Köszönöm a linkeket! A házi karburátor szinkronizálást én is néztem már valahol, de nem tudtam mennyire megbízható. Lehet majd ha ráérek megpróbálom én is.

Igen, ha lenne egy 2-3 milliós gépem, akkor biztos nem nyúlnék bele annyira itthon. Főleg hogy azok tele vannak elektronikával meg mindennel, ezt meg ahhoz képest egy egyszerű és átlátható gép.

 

Elküldve: Fri Jan 24, 2014 11:21 am
Szerző: Vicctor
Azt hozzá szeretném tenni,hogy ha a Tamás888-nak nem "csak"egy 600 -as karburátoros monstere van hanem egy "komolyabb"technikájú gépe ami kerül 2-3millióba akkor szerintem nem otthon szerelgetné a komolyabb dolgokat rajta már!Szerintem,de lehet,hogy tévedek!

Nekem is amikor volt egy régi amerikai autóm senkit nem tudtam aki megtudta volna szerelni és nekem kellett pedig életemben nem láttam még v8-s motort!Igaz azóta ismerek embereket erre felé,de akkor senkit nem ismertem.De addig olvastam,kérdeztem,próbálgattam az elején sok káromkodással,de sikerült a benzinpumpám,szűrőket,benzin tankot kicserélnem!Volt szerviz csak Pesten ami 250km-r és innen feltrélerezni meg vissza plusz a szerviz költség nagyon drága lett volna!
A szükség nagy úr ne felejtsük el!

Ezt nem vitatja senki Tamás888 is írta még a Monster topicban, hogy többek között ezért is vette a 600 -ast mert hogy egyszerű és sokmindent meg tud csinálni maga.

 

Elküldve: Fri Jan 24, 2014 8:58 am
Szerző: 996s
Azt hozzá szeretném tenni,hogy ha a Tamás888-nak nem "csak"egy 600 -as karburátoros monstere van hanem egy "komolyabb"technikájú gépe ami kerül 2-3millióba akkor szerintem nem otthon szerelgetné a komolyabb dolgokat rajta már!Szerintem,de lehet,hogy tévedek!

Nekem is amikor volt egy régi amerikai autóm senkit nem tudtam aki megtudta volna szerelni és nekem kellett pedig életemben nem láttam még v8-s motort!Igaz azóta ismerek embereket erre felé,de akkor senkit nem ismertem.De addig olvastam,kérdeztem,próbálgattam az elején sok káromkodással,de sikerült a benzinpumpám,szűrőket,benzin tankot kicserélnem!Volt szerviz csak Pesten ami 250km-r és innen feltrélerezni meg vissza plusz a szerviz költség nagyon drága lett volna!
A szükség nagy úr ne felejtsük el!

 

Elküldve: Fri Jan 24, 2014 7:52 am
Szerző: PETTI
Ezen az oldalon is vannak jó dolgok szépen leírva, a monster hozzászólásokban linkelte valaki....
A karbi szinkron is ott van...
Padawannak is 600 monstere van, mi egy KTM bolt-szervizbe vittük, ott simán megcsinálták a szelephézag-szinkron állítást, kb. 10 e. huf ba került.......lehet még annyi se.........

http://www.torig.hu/index.html/index.ph ... szij-csere

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 11:17 pm
Szerző: Vicctor
Köszönöm az infókat!

Hát ha már lábon tudom vinni a motort, mert lesz rendszám, meg jobban lesz pénzem, akkor nagyobb eséllyel viszem szervizbe, de egyenlőre most mindent meg tudok még csinálni. Majd megnézetem a szelephézagot meg a karburátor szinkront.

Én még a Ducati előtti korszakomban építettem egy olajos Karbiszinkron "gépet", jobban beállítottam vele a karbikat mint ahogyan a gyári Szervízben csinálták 14.000 Ft-ért.
Egyszerű és nagyszerű megoldás.

Innen leshetsz tippet a dologhoz:

http://www.virago.ro/2010/03/21/yamaha- ... iszinkron/

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 10:12 pm
Szerző: Tamas88
Köszönöm az infókat!

Hát ha már lábon tudom vinni a motort, mert lesz rendszám, meg jobban lesz pénzem, akkor nagyobb eséllyel viszem szervizbe, de egyenlőre most mindent meg tudok még csinálni. Majd megnézetem a szelephézagot meg a karburátor szinkront.

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 9:55 pm
Szerző: rigo

Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html

Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.

Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:

http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843
Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt. :D
Na látod Tamás, egyszer már bizonyított a kluboldal... még néhányszor belépsz ide és lelkesen fogod szervizbe is vinni a motorodat ;)

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 9:33 pm
Szerző: 996s

Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:

http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843
Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt. :D

Maleducati -nal nézd meg mindig,
Zsolt nagyon rendes, levélben akármilyen kérdésre válaszol, bármit megszerez és tuti forrás.
Ha esetleg hülyeséget akarnál rendelni (mint pl. az előző szíjad) akkor is szólna mivel ért a Ducatikhoz.

Nézd át az oldalon a Partnereink rovatot aki ott van az mind megbízható forrás.
Szerintem is a Zsolti a legkorrektebb ember és mindig rendelkezésre áll,ha szüksége van az embernek valamire!

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 9:23 pm
Szerző: Vicctor

Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html

Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.

Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:

http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843
Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt. :D

Maleducati -nal nézd meg mindig,
Zsolt nagyon rendes, levélben akármilyen kérdésre válaszol, bármit megszerez és tuti forrás.
Ha esetleg hülyeséget akarnál rendelni (mint pl. az előző szíjad) akkor is szólna mivel ért a Ducatikhoz.

Nézd át az oldalon a Partnereink rovatot aki ott van az mind megbízható forrás.

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 9:14 pm
Szerző: Tamas88
Tamás888,megkérdeztem egy angol fórumon ahol fent vagyok,hogy melyik szíj kell a tiedére,ha esetleg nem lenne meg a cikkszáma!

Make sure you were given the correct cambelts as the earlier (93-97) 600's had square tooth profiles.
The number you want is 73710021A for 2000.

Nem tudom,hogy a tied melyik évjárat,de ebből megtudod!Remélem ez valamit tudott segíteni!

Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html

Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.

Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:

http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843
Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt. :D

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 9:10 pm
Szerző: Vicctor
Tamás888,megkérdeztem egy angol fórumon ahol fent vagyok,hogy melyik szíj kell a tiedére,ha esetleg nem lenne meg a cikkszáma!

Make sure you were given the correct cambelts as the earlier (93-97) 600's had square tooth profiles.
The number you want is 73710021A for 2000.

Nem tudom,hogy a tied melyik évjárat,de ebből megtudod!Remélem ez valamit tudott segíteni!

Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html

Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.

Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:

http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 8:20 pm
Szerző: Tamas88
Elméletileg 1998 tól váltottak .
Igen, én szerintem is, mert ezen az oldalon erre a szíjra azt írják, hogy 1998-2001-ig, most az rendben van, hogy 98-tól, de azt nem értem, hogy miért 2001-ig. Ez a motor 2002-es, és pedig ugyanaz a szíj kell rá. Felhívtam a boltost bediktáltam a szíj kódját, neki se volt tiszta, azt mondta vannak keveredések a listában is...

Ja amúgy megvan a szíj félre járásának az oka, lehúztam a feszítőről a két csapágyat, és a külső totál kopott volt, ahogy ráztam elég durván csörögtek benne a golyók, kicsit a belsőben is. Ahogy fent voltak a tengelyen úgy nem tűnt fel nagyon, mert összeértek, így egymásba támaszkodtak.

 

Elküldve: Thu Jan 23, 2014 6:04 pm
Szerző: kopi
Elméletileg 1998 tól váltottak .