Oldal: 59 / 61

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 2:29 pm
Szerző: dino74
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja
Árban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték :( A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.

@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz :)
most kell majd kopót cserélnem, ha igazán tutira akarsz menni létezik stm 48 fogas kosár és lamella, csak előbb nyerni kell a lottón

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 2:20 pm
Szerző: Kajakman
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja
Árban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték :( A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.

@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz :)

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 1:52 pm
Szerző: Ton-up
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Ha úgyis dobós a lamella, egyszerű és nagyszerű...

http://www.ducati.ms/forums/attachments ... 000991.jpg

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 1:39 pm
Szerző: dino74
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 1:29 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 1:01 pm
Szerző: dino74
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 12:31 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!

 

Elküldve: Fri May 16, 2014 10:57 am
Szerző: terracsabi
Hello!
Olyan kerdesem lenne hogy 620-as Monsteren az olajos kupplungot hogyan lehet ellenörizni? Ill. milyen karbantartasi dolgokra kell odafigyelni?
Es ha vki egy picit segitenie hogy hogyan müködik azt megköszönnem mert fogalmam sincs rola. (honnan kapja az olajat stb stb. )
kerestem neten de nem talaltam semmit.....

http://www.manualedereparatie.info/en/c ... ucati.html

innen töltsd le...

 

Elküldve: Thu May 15, 2014 6:18 pm
Szerző: kopi

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)

Nagyon kellemetlen egyébként amikor ott folyik.
Nekem a 695-ösön menet közben ahogyan csöpögött pont a hátó gumi bal szélére szórta ahogy haladtam, balra úgy kanyarodtam mintha jégen mennék mert nem tudtam hogy éppen mennyire olajos a gumi. És ez persze hol máshol történt mint Olaszország kellős közepén....
Automatára vált mint a láncfűrész .

 

Elküldve: Thu May 15, 2014 3:34 pm
Szerző: Papajohn
Hello!
Olyan kerdesem lenne hogy 620-as Monsteren az olajos kupplungot hogyan lehet ellenörizni? Ill. milyen karbantartasi dolgokra kell odafigyelni?
Es ha vki egy picit segitenie hogy hogyan müködik azt megköszönnem mert fogalmam sincs rola. (honnan kapja az olajat stb stb. )
kerestem neten de nem talaltam semmit.....


töltsd le a könyvét és okosodj!

 

Elküldve: Thu May 15, 2014 12:12 pm
Szerző: Hamatya
Hello!
Olyan kerdesem lenne hogy 620-as Monsteren az olajos kupplungot hogyan lehet ellenörizni? Ill. milyen karbantartasi dolgokra kell odafigyelni?
Es ha vki egy picit segitenie hogy hogyan müködik azt megköszönnem mert fogalmam sincs rola. (honnan kapja az olajat stb stb. )
kerestem neten de nem talaltam semmit.....

 

Elküldve: Thu May 15, 2014 7:50 am
Szerző: dino74
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
jó hogy nem cukrász vagy ;)
Utána elfogyaszthattam volna .
így is, ha hód lennél ;)

 

Elküldve: Thu May 15, 2014 1:15 am
Szerző: Vicctor

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)

Nagyon kellemetlen egyébként amikor ott folyik.
Nekem a 695-ösön menet közben ahogyan csöpögött pont a hátó gumi bal szélére szórta ahogy haladtam, balra úgy kanyarodtam mintha jégen mennék mert nem tudtam hogy éppen mennyire olajos a gumi. És ez persze hol máshol történt mint Olaszország kellős közepén....

 

Elküldve: Wed May 14, 2014 6:22 pm
Szerző: kopi
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
jó hogy nem cukrász vagy ;)
Utána elfogyaszthattam volna .

 

Elküldve: Wed May 14, 2014 3:59 pm
Szerző: Tamas88
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)

 

Elküldve: Wed May 14, 2014 3:30 pm
Szerző: Vicctor
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

 

Elküldve: Tue May 13, 2014 10:01 pm
Szerző: Tamas88
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

 

Elküldve: Tue May 13, 2014 9:06 pm
Szerző: dino74
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
jó hogy nem cukrász vagy ;)

 

Elküldve: Tue May 13, 2014 8:31 pm
Szerző: kopi
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .

 

Elküldve: Tue May 13, 2014 7:01 pm
Szerző: kopi
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !
Nagy hiba, hogy állt. De nem számítottam arra, hogy hátulról belém jönnek. nagyjából ez az oka a pihenőnek.
Erről nem volt tudomásom .

 

Elküldve: Mon May 12, 2014 9:06 pm
Szerző: PETTI
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

 

Elküldve: Mon May 12, 2014 9:13 am
Szerző: petibart
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !
Nagy hiba, hogy állt. De nem számítottam arra, hogy hátulról belém jönnek. nagyjából ez az oka a pihenőnek.

 

Elküldve: Mon May 12, 2014 9:11 am
Szerző: petibart
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.
Egyik hengernél sincs szikra? Lehet hibás: a trafó, pipa kilazulva, gyújtó kábel hibás, szar a gyertya, gyújtásjeladó bedöglött
egyik hengernél sincs szikra. Azt hiszem inkább szerelőhöz viszem:)

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 9:17 pm
Szerző: kopi
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 8:56 pm
Szerző: SQ
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.

Ötlet:
Próbáld meg bikázni, mert túl nagy az áramfelvétele az önindítónak és lehet, hogy ezért nincs szikra!
A gyújtás elektrónika csatijai eloxidálódhattak ennyi idő után. . .

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 8:42 pm
Szerző: PETTI
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.
Egyik hengernél sincs szikra? Lehet hibás: a trafó, pipa kilazulva, gyújtó kábel hibás, szar a gyertya, gyújtásjeladó bedöglött

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 5:28 pm
Szerző: petibart
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 11:23 am
Szerző: PETTI
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
Mondjuk aksi?

 

Elküldve: Sun May 11, 2014 10:58 am
Szerző: petibart
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)

 

Elküldve: Thu May 08, 2014 12:15 am
Szerző: Tamas88
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.

 

Elküldve: Wed May 07, 2014 5:33 pm
Szerző: Ton-up
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)
cnc racing szerintem fajin!

 

Elküldve: Wed May 07, 2014 4:41 pm
Szerző: dino74
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)
rizomát, le kell szarni, nekem is az volt, cseréltem az 5 év alatt vagy 3at ;)

 

Elküldve: Wed May 07, 2014 3:26 pm
Szerző: Dani


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)

 

Elküldve: Wed May 07, 2014 8:17 am
Szerző: PETTI

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?

Na,
azért egy kábelt forrasszunk már össze plusz Zsugorcső, értem én hogy nem jön szét a forrasztás nélkül sem, de szarul alszol hogy így csináltad meg (legalábbis én), meg szegény elektronoknak is segítsünk a tuti átjutásban az akadályon.
Nekem össze van forrasztva, csak arra írtam, hogy ha nem megy, akkor van más rögzítési lehetőség is.... :)

 

Elküldve: Wed May 07, 2014 1:27 am
Szerző: Vicctor
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?

Na,
azért egy kábelt forrasszunk már össze plusz Zsugorcső, értem én hogy nem jön szét a forrasztás nélkül sem, de szarul alszol hogy így csináltad meg (legalábbis én), meg szegény elektronoknak is segítsünk a tuti átjutásban az akadályon.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 9:12 pm
Szerző: PETTI


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)
:)

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 8:35 pm
Szerző: dino74
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 6:47 pm
Szerző: PETTI


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...

Nyilván sok, de ez egy olyan dolog, amit mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mennyit tud, mennyit hajlandó költeni az ilyen dolgokra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy eladásnál se fogja visszahozni az árát.
Akkor rendeld meg a gyári dolgokat, az a legegyszerűbb.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 6:22 pm
Szerző: Dani
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...

Nyilván sok, de ez egy olyan dolog, amit mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mennyit tud, mennyit hajlandó költeni az ilyen dolgokra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy eladásnál se fogja visszahozni az árát.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 6:02 pm
Szerző: PETTI

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...


 

Elküldve: Tue May 06, 2014 4:56 pm
Szerző: Dani
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
És csak a korbács kábel nélkül? :D :D :D
Nem rajongok az S&M-ért, de ha dögös, belevaló a csaj, akkor jöhet. :D

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 3:52 pm
Szerző: Ton-up

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
És csak a korbács kábel nélkül? :D :D :D

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 3:44 pm
Szerző: Dani
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 3:05 pm
Szerző: PETTI
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 3:04 pm
Szerző: Dani
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 3:02 pm
Szerző: Dani
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?
tudsz gyártani is, asszem Petti csinált utoljára


Ezek szerint ez csak arról szól, hogy megéri e nekem a Rizoma komplett rendszere, vagy kicsit olcsóbban házilag összebarkácsolom.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 2:59 pm
Szerző: PETTI
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 2:47 pm
Szerző: dino74
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?
tudsz gyártani is, asszem Petti csinált utoljára

 

Elküldve: Tue May 06, 2014 12:12 pm
Szerző: Dani
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?

 

Elküldve: Mon May 05, 2014 10:18 am
Szerző: Tamas88
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.
A gáz bovden vagy markolat nem ragadt meg esetleg?

Azzal nincs baj, az volt nekem is az első amit megnéztem, de könnyen mozog, alul is megnéztem és szépen ütközésig megy. A szívató is ugyanígy jó.


// Jó lett a motor. Kint volt a napon 1-2 órát, most kimentem és egyből beindult, a fordulat kb. 3000. Leállítottam, alátettem az emelőt és ahol a karburátoron van az a tárcsa amire megy a bovden, azt mozgattam, feszegettem, és utána jó lett. Ahogy néztem, elég 1mm elmozdulás is ahhoz, hogy felmenjen annyira a fordulat. Lehet hogy ez nem tudott visszamenni a helyére a kosztól, mert a bovden az viszont laza volt.