Elküldve: Sun Jun 15, 2014 9:32 pm
A savas akksikat nem is lehet úgy lezárni szerintem hogy fektetve is lehessen használni mert általában azokon van levegőtzető nyílás . És a savas akksik nem gondozás mentesek , időnként fel kell tölteni desztillált vízzel mivel elpárolog . A savnak mindíg el kell lepnie az ólom lamellákat mert különben idő előtt eloxidálódik az ólom , magyarán lebomlik .
Kopi, minden akksi savas, még az is amit a köznyelv zselésnek hív, csak abban fel van itatva a cucc és nem lötyög. Ezt tudtam eddig is .
Most már mások is )
Érdekes, hogy igazából ez nem zselés akksi, meg általában a Yuasa -k sem amiket vesz az ember. Mégis gondozásmentesek, le ne vedd a tetejét, és tilos utánatölteni vizet.
Csak a külön kupakos akksikba kell töltögetni vizet, de akkor most akkor ezek igazából mik ? Nem is Zselés de mégsem szabad töltögetni.
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 9:24 pmte én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát A savas akksikat nem is lehet úgy lezárni szerintem hogy fektetve is lehessen használni mert általában azokon van levegőtzető nyílás . És a savas akksik nem gondozás mentesek , időnként fel kell tölteni desztillált vízzel mivel elpárolog . A savnak mindíg el kell lepnie az ólom lamellákat mert különben idő előtt eloxidálódik az ólom , magyarán lebomlik .
Kopi, minden akksi savas, még az is amit a köznyelv zselésnek hív, csak abban fel van itatva a cucc és nem lötyög. Ezt tudtam eddig is .
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 9:21 pmte én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát A savas akksikat nem is lehet úgy lezárni szerintem hogy fektetve is lehessen használni mert általában azokon van levegőtzető nyílás . És a savas akksik nem gondozás mentesek , időnként fel kell tölteni desztillált vízzel mivel elpárolog . A savnak mindíg el kell lepnie az ólom lamellákat mert különben idő előtt eloxidálódik az ólom , magyarán lebomlik .
Kopi, minden akksi savas, még az is amit a köznyelv zselésnek hív, csak abban fel van itatva a cucc és nem lötyög. úgyám
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 8:51 pmMai Lecke.
A Párom motorjában megadta ,magát az akksi, persze hogy Péntek este kell hogy kiderüljön amikor másfél év után (Gyerek...) végre Vasárnap elmegyünk együtt motorozni.
Azonnal kellett egy akksi és itt emelném ki a motoralkatresz.eu partnerünk csodálatos hozzáállását miszerint szombat délután el tudtam ugrani hozzá egy akksiért.
De azért tanultam ma is valamit.
Yuasa akksik nem egyszerűek hogy rohadjanak meg.
YTZ7S ami kell bele, volt is, de ami volt az nem YTZ7S hanem TTZ7S.
A TTZ pontosan ugyanugy Yuasa csak nem made in Japan hanem Made in Taiwan, árban sem a TOPLITE kategória ami a Yuasa almárkája és jóval olcsóbb.
A TTZ általában nem a gyárban lezárva savazottan jön hanem fel kell savazni, nagyjából ennyi a különbség.
De amikor jobban utánaolvastam kiderült, hogy a Yuasa a TTZ akksikat nem javasolja oldalirányban 30 illetve hosszanti irányban 20 foknál jobban dönteni.
Persze a párom motorjában is szinte fekszik az akksi...
De aztán kiderült hogy nem a működés miatt nem szabad hanem mert nem a gyárban zárták le és ezért esetlegesen kifolyhat annak ellenére hogy zárt akksi.
Na mindegy majd néha ránézek, de a rohadt életbe egy rendes Yuasa -t akartam venni, nem is volt olcsó (bár akciós volt), és még így sem sikerült.
De mit bonyolítják már szét a dolgokat és a neten sincsen rendes info erről sehol úgy kell túrni hogy melyik Yuasa típus milyen. te én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát A savas akksikat nem is lehet úgy lezárni szerintem hogy fektetve is lehessen használni mert általában azokon van levegőtzető nyílás . És a savas akksik nem gondozás mentesek , időnként fel kell tölteni desztillált vízzel mivel elpárolog . A savnak mindíg el kell lepnie az ólom lamellákat mert különben idő előtt eloxidálódik az ólom , magyarán lebomlik .
Kopi, minden akksi savas, még az is amit a köznyelv zselésnek hív, csak abban fel van itatva a cucc és nem lötyög.
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 7:25 pmÉn épp a múlt héten vettem egy YT12B-BS-t, mivel váratlanul megadta magát amivel a gépet vettem. Keresgéltem a kompatibilis típusok között, de végül a Yuasa nyert. Ez gondozásmentes, de savcsomaggal érkezik, magadnak kell felsavazni, pihentetni, majd 100%-ra tölteni és kész. Én sem voltam eddig naprakész ezzel a típussal kapcsolatban, de bizony savas. Viszont úgy indította a gépet, hogy csak na, ezek szerint eddig nem volt normális akksim. A jó pap is holtig tanul mégis bután hal meg .
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 6:34 pmÉn épp a múlt héten vettem egy YT12B-BS-t, mivel váratlanul megadta magát amivel a gépet vettem. Keresgéltem a kompatibilis típusok között, de végül a Yuasa nyert. Ez gondozásmentes, de savcsomaggal érkezik, magadnak kell felsavazni, pihentetni, majd 100%-ra tölteni és kész. Én sem voltam eddig naprakész ezzel a típussal kapcsolatban, de bizony savas. Viszont úgy indította a gépet, hogy csak na, ezek szerint eddig nem volt normális akksim.
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 5:48 pmMai Lecke.
A Párom motorjában megadta ,magát az akksi, persze hogy Péntek este kell hogy kiderüljön amikor másfél év után (Gyerek...) végre Vasárnap elmegyünk együtt motorozni.
Azonnal kellett egy akksi és itt emelném ki a motoralkatresz.eu partnerünk csodálatos hozzáállását miszerint szombat délután el tudtam ugrani hozzá egy akksiért.
De azért tanultam ma is valamit.
Yuasa akksik nem egyszerűek hogy rohadjanak meg.
YTZ7S ami kell bele, volt is, de ami volt az nem YTZ7S hanem TTZ7S.
A TTZ pontosan ugyanugy Yuasa csak nem made in Japan hanem Made in Taiwan, árban sem a TOPLITE kategória ami a Yuasa almárkája és jóval olcsóbb.
A TTZ általában nem a gyárban lezárva savazottan jön hanem fel kell savazni, nagyjából ennyi a különbség.
De amikor jobban utánaolvastam kiderült, hogy a Yuasa a TTZ akksikat nem javasolja oldalirányban 30 illetve hosszanti irányban 20 foknál jobban dönteni.
Persze a párom motorjában is szinte fekszik az akksi...
De aztán kiderült hogy nem a működés miatt nem szabad hanem mert nem a gyárban zárták le és ezért esetlegesen kifolyhat annak ellenére hogy zárt akksi.
Na mindegy majd néha ránézek, de a rohadt életbe egy rendes Yuasa -t akartam venni, nem is volt olcsó (bár akciós volt), és még így sem sikerült.
De mit bonyolítják már szét a dolgokat és a neten sincsen rendes info erről sehol úgy kell túrni hogy melyik Yuasa típus milyen. te én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát A savas akksikat nem is lehet úgy lezárni szerintem hogy fektetve is lehessen használni mert általában azokon van levegőtzető nyílás . És a savas akksik nem gondozás mentesek , időnként fel kell tölteni desztillált vízzel mivel elpárolog . A savnak mindíg el kell lepnie az ólom lamellákat mert különben idő előtt eloxidálódik az ólom , magyarán lebomlik .
Elküldve: Sun Jun 15, 2014 5:40 pmMai Lecke.
A Párom motorjában megadta ,magát az akksi, persze hogy Péntek este kell hogy kiderüljön amikor másfél év után (Gyerek...) végre Vasárnap elmegyünk együtt motorozni.
Azonnal kellett egy akksi és itt emelném ki a motoralkatresz.eu partnerünk csodálatos hozzáállását miszerint szombat délután el tudtam ugrani hozzá egy akksiért.
De azért tanultam ma is valamit.
Yuasa akksik nem egyszerűek hogy rohadjanak meg.
YTZ7S ami kell bele, volt is, de ami volt az nem YTZ7S hanem TTZ7S.
A TTZ pontosan ugyanugy Yuasa csak nem made in Japan hanem Made in Taiwan, árban sem a TOPLITE kategória ami a Yuasa almárkája és jóval olcsóbb.
A TTZ általában nem a gyárban lezárva savazottan jön hanem fel kell savazni, nagyjából ennyi a különbség.
De amikor jobban utánaolvastam kiderült, hogy a Yuasa a TTZ akksikat nem javasolja oldalirányban 30 illetve hosszanti irányban 20 foknál jobban dönteni.
Persze a párom motorjában is szinte fekszik az akksi...
De aztán kiderült hogy nem a működés miatt nem szabad hanem mert nem a gyárban zárták le és ezért esetlegesen kifolyhat annak ellenére hogy zárt akksi.
Na mindegy majd néha ránézek, de a rohadt életbe egy rendes Yuasa -t akartam venni, nem is volt olcsó (bár akciós volt), és még így sem sikerült.
De mit bonyolítják már szét a dolgokat és a neten sincsen rendes info erről sehol úgy kell túrni hogy melyik Yuasa típus milyen. te én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát
Én mindenesetre ezt olvastam aztán a fene tudja.
Tény ami tény hogy a TTZ kezdeű Yuasa -l leírásában a neten benne van hogy 30 és 20 fokig kéne csak dönteni.
Klikk:
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=& ... GQ&cad=rja
Elküldve: Sat Jun 14, 2014 11:24 pmMai Lecke.
A Párom motorjában megadta ,magát az akksi, persze hogy Péntek este kell hogy kiderüljön amikor másfél év után (Gyerek...) végre Vasárnap elmegyünk együtt motorozni.
Azonnal kellett egy akksi és itt emelném ki a motoralkatresz.eu partnerünk csodálatos hozzáállását miszerint szombat délután el tudtam ugrani hozzá egy akksiért.
De azért tanultam ma is valamit.
Yuasa akksik nem egyszerűek hogy rohadjanak meg.
YTZ7S ami kell bele, volt is, de ami volt az nem YTZ7S hanem TTZ7S.
A TTZ pontosan ugyanugy Yuasa csak nem made in Japan hanem Made in Taiwan, árban sem a TOPLITE kategória ami a Yuasa almárkája és jóval olcsóbb.
A TTZ általában nem a gyárban lezárva savazottan jön hanem fel kell savazni, nagyjából ennyi a különbség.
De amikor jobban utánaolvastam kiderült, hogy a Yuasa a TTZ akksikat nem javasolja oldalirányban 30 illetve hosszanti irányban 20 foknál jobban dönteni.
Persze a párom motorjában is szinte fekszik az akksi...
De aztán kiderült hogy nem a működés miatt nem szabad hanem mert nem a gyárban zárták le és ezért esetlegesen kifolyhat annak ellenére hogy zárt akksi.
Na mindegy majd néha ránézek, de a rohadt életbe egy rendes Yuasa -t akartam venni, nem is volt olcsó (bár akciós volt), és még így sem sikerült.
De mit bonyolítják már szét a dolgokat és a neten sincsen rendes info erről sehol úgy kell túrni hogy melyik Yuasa típus milyen. te én még nem láttam gyárilag felsavazott yuasát
Elküldve: Sat Jun 14, 2014 9:45 pmMai Lecke.
A Párom motorjában megadta ,magát az akksi, persze hogy Péntek este kell hogy kiderüljön amikor másfél év után (Gyerek...) végre Vasárnap elmegyünk együtt motorozni.
Azonnal kellett egy akksi és itt emelném ki a motoralkatresz.eu partnerünk csodálatos hozzáállását miszerint szombat délután el tudtam ugrani hozzá egy akksiért.
De azért tanultam ma is valamit.
Yuasa akksik nem egyszerűek hogy rohadjanak meg.
YTZ7S ami kell bele, volt is, de ami volt az nem YTZ7S hanem TTZ7S.
A TTZ pontosan ugyanugy Yuasa csak nem made in Japan hanem Made in Taiwan, árban sem a TOPLITE kategória ami a Yuasa almárkája és jóval olcsóbb.
A TTZ általában nem a gyárban lezárva savazottan jön hanem fel kell savazni, nagyjából ennyi a különbség.
De amikor jobban utánaolvastam kiderült, hogy a Yuasa a TTZ akksikat nem javasolja oldalirányban 30 illetve hosszanti irányban 20 foknál jobban dönteni.
Persze a párom motorjában is szinte fekszik az akksi...
De aztán kiderült hogy nem a működés miatt nem szabad hanem mert nem a gyárban zárták le és ezért esetlegesen kifolyhat annak ellenére hogy zárt akksi.
Na mindegy majd néha ránézek, de a rohadt életbe egy rendes Yuasa -t akartam venni, nem is volt olcsó (bár akciós volt), és még így sem sikerült.
De mit bonyolítják már szét a dolgokat és a neten sincsen rendes info erről sehol úgy kell túrni hogy melyik Yuasa típus milyen.
Elküldve: Fri Jun 06, 2014 8:10 amKöszönöm a válaszokat, sikerült megoldani.
Kerestem a csatlakozóknál a kontkat hibát, amit Kopi írt. Úgy, hogy beindítottam és közbe mozgattam a vezetékeket. Hamar megtaláltam, hogy az a védőcső ami megy a kormányra az önindító kapcsolóhoz, azon van egy kis sérülés, kikoptatta az az alu távtartó ami a villát fogja. Egy piros vezetéket el is vágott benne teljesen, ami okozta ezt az egészet, vagy letestelte és azért állt le néha, vagy csak simán megszakadt... legalább megoldódott!
Jó motorozást
Elküldve: Thu Jun 05, 2014 10:41 pmKöszönöm a válaszokat, sikerült megoldani.
Kerestem a csatlakozóknál a kontkat hibát, amit Kopi írt. Úgy, hogy beindítottam és közbe mozgattam a vezetékeket. Hamar megtaláltam, hogy az a védőcső ami megy a kormányra az önindító kapcsolóhoz, azon van egy kis sérülés, kikoptatta az az alu távtartó ami a villát fogja. Egy piros vezetéket el is vágott benne teljesen, ami okozta ezt az egészet, vagy letestelte és azért állt le néha, vagy csak simán megszakadt...
Elküldve: Thu Jun 05, 2014 8:25 pmSziasztok!
Pár napja kezdődött a 600-as Monsteremnél egy olyan probléma, hogy néha induláskor miután berakom egyesbe és kezdem felengedni a kuplungot, akkor hirtelen megáll. nem úgy hogy lefullad, hanem rendes fordulaton, mintha levenném a gyújtást, azonnal lemegy a fordulat. Néha az is elég hogy berakom sebességbe vagy az után pár másodperccel.
Nem mindig csinálja ezt, van hogy egész nap jó, de néha mikor elkezdi akkor egymás után vagy 3x is leáll induláskor. Volt olyan is, hogy egyesben lassan mentem és egy pillanatra leállt, aztán a lendülettől vissza is indult és rántott egy nagyot.... Menet közbe rendes fordulaton viszont soha nem állt még le.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj? Sztender kapcsolóra gondoltam először, de szerintem nem, mert sebességbe engedi berakni, csak amikor engedem fel a kuplungot akkor állítja meg... szerintetek?
// Annyival romlott ma a helyzet, hogy elindultam és már nem csak induláskor állt le, hanem menetközbe is állandóan leállt és újraindult, miközben leállt, a fordulatszám mérő is nullát mutatott, pedig a motor lendületből még ment... valami kontakt hiba lehet, amitől elmegy a gyújtás? Lehet meg kéne nézni az összes csatlakozót a kábelkötegen , esetleg befújni kontaktsprével . Okszidálódnak a csatlakozások az esőtől meg a mosástól ilyenkor produkál ilyesmit .
Elküldve: Thu Jun 05, 2014 12:16 pmSziasztok!
Pár napja kezdődött a 600-as Monsteremnél egy olyan probléma, hogy néha induláskor miután berakom egyesbe és kezdem felengedni a kuplungot, akkor hirtelen megáll. nem úgy hogy lefullad, hanem rendes fordulaton, mintha levenném a gyújtást, azonnal lemegy a fordulat. Néha az is elég hogy berakom sebességbe vagy az után pár másodperccel.
Nem mindig csinálja ezt, van hogy egész nap jó, de néha mikor elkezdi akkor egymás után vagy 3x is leáll induláskor. Volt olyan is, hogy egyesben lassan mentem és egy pillanatra leállt, aztán a lendülettől vissza is indult és rántott egy nagyot.... Menet közbe rendes fordulaton viszont soha nem állt még le.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj? Sztender kapcsolóra gondoltam először, de szerintem nem, mert sebességbe engedi berakni, csak amikor engedem fel a kuplungot akkor állítja meg... szerintetek?
// Annyival romlott ma a helyzet, hogy elindultam és már nem csak induláskor állt le, hanem menetközbe is állandóan leállt és újraindult, miközben leállt, a fordulatszám mérő is nullát mutatott, pedig a motor lendületből még ment... valami kontakt hiba lehet, amitől elmegy a gyújtás? A gyertya jól adja a szikrát? A trafónál van áram rendesen?
Elküldve: Wed Jun 04, 2014 10:59 pmSziasztok!
Pár napja kezdődött a 600-as Monsteremnél egy olyan probléma, hogy néha induláskor miután berakom egyesbe és kezdem felengedni a kuplungot, akkor hirtelen megáll. nem úgy hogy lefullad, hanem rendes fordulaton, mintha levenném a gyújtást, azonnal lemegy a fordulat. Néha az is elég hogy berakom sebességbe vagy az után pár másodperccel.
Nem mindig csinálja ezt, van hogy egész nap jó, de néha mikor elkezdi akkor egymás után vagy 3x is leáll induláskor. Volt olyan is, hogy egyesben lassan mentem és egy pillanatra leállt, aztán a lendülettől vissza is indult és rántott egy nagyot.... Menet közbe rendes fordulaton viszont soha nem állt még le.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj? Sztender kapcsolóra gondoltam először, de szerintem nem, mert sebességbe engedi berakni, csak amikor engedem fel a kuplungot akkor állítja meg... szerintetek?
// Annyival romlott ma a helyzet, hogy elindultam és már nem csak induláskor állt le, hanem menetközbe is állandóan leállt és újraindult, miközben leállt, a fordulatszám mérő is nullát mutatott, pedig a motor lendületből még ment... valami kontakt hiba lehet, amitől elmegy a gyújtás?
Elküldve: Wed Jun 04, 2014 8:06 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról. Én az Öhlins szervízben cseréltettem olajat az első villaszárban is, mert enyém is nagyon lágy volt, imbolygott kanyarban. Azóta frankó minden.
Öhlins szervíz: 1095 Budapest Máriássy 8.
Elküldve: Wed Jun 04, 2014 8:01 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról. Szia, nekem a múlt héten emelték meg a Motorosso-ban, sajnos én otthon nem tudtam egyedül megcsinálni, mert fel kellett volna függeszteni a motort. A segédkeret két végén alul van az állítócsavar, ahol csatlakozik a két lengőkarhoz. Azt lehet kifelé csavarni és emeli a seggét. Jobb lett kanyarban szerintem.
itt a leírása hogyan kell: http://www.ducatisuite.com/rearheight.html
Elküldve: Mon Jun 02, 2014 9:06 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról.
Szia!
a KM órával kapcsolatban inkább a sprirál akadozása, illetve a meghajtó szerkezet kopása lehet az ok. Maga az óra szerkezet elég kitartó berendezés
Egy megtört spirál, vagy korábban már megszorult és emiatt a meghajtó akadt meg..
Kattogást nem hallani ha tolod a motort?
Cs.
Elküldve: Mon Jun 02, 2014 8:57 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról.
Nem tudom, hogy a 750 -esben milyen a km óra, de a régi klasszikus km óráknál amikor elkezdett ugrálni a mutató akkor az az elfáradt spirálrugót jelezte ami ellentart a mutatónak.
Elküldve: Sun Jun 01, 2014 9:28 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról. szuper!
Le van engedve, látszik az elején
Elküldve: Sun Jun 01, 2014 7:04 pmSziasztok! Új tag vagyok, tegnap óta Ducati Monster 750 tulajdonos! hát a motorra ráfér egy komoly szervizelés, ezért atomjaira szedem és rendberakom. Két dologban szeretnék tanácsot kérni: az egyik az ugráló kilóméteróra mutató (spirálhiba? órahiba?) A másik a számomra rettenetesen lágy futómű.
A hátulja különösen lágy és nagyon alacsonynak tűnik. A magassága állítható esetleg? A rugóelőfeszítést mindenesetre majd feltekerem, hátha segít a dolgon...
Próbálok egy képet is felrakni a motorról.
Elküldve: Sat May 24, 2014 5:37 pm600-as Monster kuplungján lehet állítani valamit, vagy ha már közben meg-megcsúszik akkor cserések a lamellák?
Lamellákat egyben érdemes cserélni, vagy csak elég a kopókat? Van valami extra dolog amire oda kell figyelni a szerelésénél?
Köszi
Elküldve: Thu May 22, 2014 5:25 pmszép lett Kopi. Milyen löttyöket használtál savnak és a végén festéknek? Sima akkumulátorsav és ruhafesték . Csak ahogy Sztff is írta sokat számít az előkészítés . És ki kell tapasztalni a technológiát .
Elküldve: Thu May 22, 2014 9:27 amHát erre én is kíváncsi vagyok de egy próbát megér , főleg hogy tudatában vagyok mennyibe került . egyértelmű, nekem van itt cucc ami 5000ért már akkor csúnya volt amikor elhoztam, és volt kormányom szintén nem olcsón ami 1 szezon után lila volt mert kiszívta a nap Emlékezz a rizoma,gold és piros tertályokra.Azokat is megszívta a nap,hiába cicoma
..e Amúgy mdegy mire,hogy fújják,leghamarabb a pirossal,sárgával végez az UV
Elküldve: Thu May 22, 2014 9:24 amminden rosszindulat nélkül kiváncsi leszek mennyire lesz tartós, nekem elég rossz tapasztalataim vannak itthon eloxálást illetően Hát erre én is kíváncsi vagyok de egy próbát megér , főleg hogy tudatában vagyok mennyibe került . egyértelmű, nekem van itt cucc ami 5000ért már akkor csúnya volt amikor elhoztam, és volt kormányom szintén nem olcsón ami 1 szezon után lila volt mert kiszívta a nap Emlékezz a rizoma,gold és piros tertályokra.Azokat is megszívta a nap,hiába cicoma
..e
Elküldve: Thu May 22, 2014 8:04 amMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale ! A videó alapján csináltad? Mennyi ideig tartott? Szép lett! minden rosszindulat nélkül kiváncsi leszek mennyire lesz tartós, nekem elég rossz tapasztalataim vannak itthon eloxálást illetően Ezt az alkatrészt nem nagyon éri semmilyen súrlódás, nem olyan mint pl egy lábtartó, úgyhogy szerintem ez tartós lesz.
Elküldve: Thu May 22, 2014 7:42 amA videó alapján csináltad? Mennyi ideig tartott? Szép lett! minden rosszindulat nélkül kiváncsi leszek mennyire lesz tartós, nekem elég rossz tapasztalataim vannak itthon eloxálást illetően Hát erre én is kíváncsi vagyok de egy próbát megér , főleg hogy tudatában vagyok mennyibe került . egyértelmű, nekem van itt cucc ami 5000ért már akkor csúnya volt amikor elhoztam, és volt kormányom szintén nem olcsón ami 1 szezon után lila volt mert kiszívta a nap
Elküldve: Thu May 22, 2014 5:56 amszép lett Kopi. Milyen löttyöket használtál savnak és a végén festéknek?
Elküldve: Wed May 21, 2014 10:23 pmMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale ! Ez nagyon király lett. Korábban már láttam, hogy ügyes vagy, de ez viszi a prímet. Gratulálok!
Elküldve: Wed May 21, 2014 9:44 pmMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale ! A videó alapján csináltad? Mennyi ideig tartott? Szép lett! minden rosszindulat nélkül kiváncsi leszek mennyire lesz tartós, nekem elég rossz tapasztalataim vannak itthon eloxálást illetően Hát erre én is kíváncsi vagyok de egy próbát megér , főleg hogy tudatában vagyok mennyibe került .
Elküldve: Wed May 21, 2014 9:32 pmMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale ! A videó alapján csináltad? Mennyi ideig tartott? Szép lett! minden rosszindulat nélkül kiváncsi leszek mennyire lesz tartós, nekem elég rossz tapasztalataim vannak itthon eloxálást illetően
Elküldve: Wed May 21, 2014 8:59 pmMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale ! A videó alapján csináltad? Mennyi ideig tartott? Szép lett!
Elküldve: Wed May 21, 2014 7:40 pmMondhatom felbasztátok a cukromat és úgy döntöttem kipróbálom és a végén kiderült hogy nem küldöm eloxálásra a cuccokat ! Ilyet többet ne csináljatok mert a végén legyártok egy prototípust is ! Pl. 1201 Panigale !
Elküldve: Sat May 17, 2014 8:23 pmTavaly vettem egy ÖHLINS hátsó gátlót pici pénzért kb 20 éves , legalább is a típusszáma szerint . Felküldtem szervízbe Pestre , meg is csinálták és mondhatom tökéletesen működik .
Elküldve: Sat May 17, 2014 5:32 pmELOXÁLÁS otthon egyszerűen olcsón:
Egy bringás haverral készülünk kipróbálni, mert nem nagyon csinálja senki a közelbe
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=8923
a tartósságára kíváncsi lennék,mert amúgy nem egy atomfizika a videó alapján A folyamat valoban nem bonyolult. A minoseg (mind tartossagra, mind minosegre) leginkabb a felulet elokeszitesen mulik, a tobbi standard eljaras. Ennek ellenere jo eloxalo ceget meg nem mondtak nekem itthon Három éve eloxáltattam az Aerometal nevű céggel , monhatom hibátlan és nem fakult semmit . A tükörtartókat és a DOBOZOMON lévő csomagtartót eloxáltattam feketére . Most készülök felküldeni nekik pár cuccot , többek közt amit láttatok és a két villaszárat .
Elküldve: Sat May 17, 2014 10:28 amELOXÁLÁS otthon egyszerűen olcsón:
Egy bringás haverral készülünk kipróbálni, mert nem nagyon csinálja senki a közelbe
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=8923
a tartósságára kíváncsi lennék,mert amúgy nem egy atomfizika a videó alapján A folyamat valoban nem bonyolult. A minoseg (mind tartossagra, mind minosegre) leginkabb a felulet elokeszitesen mulik, a tobbi standard eljaras. Ennek ellenere jo eloxalo ceget meg nem mondtak nekem itthon
Elküldve: Sat May 17, 2014 10:26 amSziasztok!
Idom összehúzató gumis anyára lenne szükségem. Valaki tud nekem ebben segíteni?
Elküldve: Sat May 17, 2014 10:18 amELOXÁLÁS otthon egyszerűen olcsón:
Egy bringás haverral készülünk kipróbálni, mert nem nagyon csinálja senki a közelbe
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=8923
a tartósságára kíváncsi lennék,mert amúgy nem egy atomfizika a videó alapján
Elküldve: Sat May 17, 2014 9:54 amELOXÁLÁS otthon egyszerűen olcsón:
Egy bringás haverral készülünk kipróbálni, mert nem nagyon csinálja senki a közelbe
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=8923
Elküldve: Sat May 17, 2014 9:43 amAzokat is néztem, jókat is írtak róla csak hát igen.. az ár
Használtan lett 20-ért egy majdnem új állapotú kosár, 34-ért pedig a kopó Adige lamella szett. Ez így 54e együtt. Hivatalos úton ez a történet 140e Ft lett volna (70e a kosár + 70e a kopó lamellaszett). gyári ergál kosár? Igen, detto ugyanúgy néz ki, mint ami bent van most(leszámítva, h egyáltalán nincs beverődve )
Szétszedtem tegnap újra, és frankón mehetne valami szégyenfalra/ vagy valami olyan helyre, hogy itt aztán ki volt maxolva a megtett kilométer. Hozzátartozik a dologhoz, hogy több mint 2 hónapot vártam a lamellaszettre. A gap egyébként december óta bő 1mm-el nőtt, de lehet keveset mondok, már nem emlékszem. Már baszottul idegesített a holtjáték, és gondolom így még nagyobbat vert oda a kosárnak. Épp' ideje a cserének hát ez odavan
Elküldve: Sat May 17, 2014 9:05 amAzokat is néztem, jókat is írtak róla csak hát igen.. az ár
Használtan lett 20-ért egy majdnem új állapotú kosár, 34-ért pedig a kopó Adige lamella szett. Ez így 54e együtt. Hivatalos úton ez a történet 140e Ft lett volna (70e a kosár + 70e a kopó lamellaszett). gyári ergál kosár? Igen, detto ugyanúgy néz ki, mint ami bent van most(leszámítva, h egyáltalán nincs beverődve )
Szétszedtem tegnap újra, és frankón mehetne valami szégyenfalra/ vagy valami olyan helyre, hogy itt aztán ki volt maxolva a megtett kilométer. Hozzátartozik a dologhoz, hogy több mint 2 hónapot vártam a lamellaszettre. A gap egyébként december óta bő 1mm-el nőtt, de lehet keveset mondok, már nem emlékszem. Már baszottul idegesített a holtjáték, és gondolom így még nagyobbat vert oda a kosárnak. Épp' ideje a cserének Na ilyet se lattam eddig, ennyire szetvert kuplungot
Elküldve: Sat May 17, 2014 9:01 ammost kell majd kopót cserélnem, ha igazán tutira akarsz menni létezik stm 48 fogas kosár és lamella, csak előbb nyerni kell a lottón Azokat is néztem, jókat is írtak róla csak hát igen.. az ár
Használtan lett 20-ért egy majdnem új állapotú kosár, 34-ért pedig a kopó Adige lamella szett. Ez így 54e együtt. Hivatalos úton ez a történet 140e Ft lett volna (70e a kosár + 70e a kopó lamellaszett). gyári ergál kosár? Igen, detto ugyanúgy néz ki, mint ami bent van most(leszámítva, h egyáltalán nincs beverődve )
Szétszedtem tegnap újra, és frankón mehetne valami szégyenfalra/ vagy valami olyan helyre, hogy itt aztán ki volt maxolva a megtett kilométer. Hozzátartozik a dologhoz, hogy több mint 2 hónapot vártam a lamellaszettre. A gap egyébként december óta bő 1mm-el nőtt, de lehet keveset mondok, már nem emlékszem. Már baszottul idegesített a holtjáték, és gondolom így még nagyobbat vert oda a kosárnak. Épp' ideje a cserének
Elküldve: Sat May 17, 2014 8:44 amCNC made in hand made Szép lett! Eloxot is házilag akarod megoldani? PETTI klubtárs mesélt valami módszert ételfestékkel
Elküldve: Sat May 17, 2014 8:19 amAlapanyag kb 100 forint . Munkaóra kb 2 . Eloxálás nagy kérdés , majd kiderül ! elox kell különben nem lesz szép
Elküldve: Fri May 16, 2014 7:47 pmAlapanyag kb 100 forint . Munkaóra kb 2 . Eloxálás nagy kérdés , majd kiderül !
Elküldve: Fri May 16, 2014 7:45 pmkopi, azt a ket csavart kurva gyorsan csereld le Ne aggódj nem az lesz csak valamivel rögzíteni kellett a kép kedvéért . Különben minden csavar ami lehetséges rozsdamentes a gépemen .
Elküldve: Fri May 16, 2014 7:31 pmkopi, azt a ket csavart kurva gyorsan csereld le
Elküldve: Fri May 16, 2014 7:25 pmCNC made in hand made
Elküldve: Fri May 16, 2014 3:47 pmÁrban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.
@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz most kell majd kopót cserélnem, ha igazán tutira akarsz menni létezik stm 48 fogas kosár és lamella, csak előbb nyerni kell a lottón Azokat is néztem, jókat is írtak róla csak hát igen.. az ár
Használtan lett 20-ért egy majdnem új állapotú kosár, 34-ért pedig a kopó Adige lamella szett. Ez így 54e együtt. Hivatalos úton ez a történet 140e Ft lett volna (70e a kosár + 70e a kopó lamellaszett). gyári ergál kosár?
Elküldve: Fri May 16, 2014 2:41 pmDobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja Árban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.
@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz most kell majd kopót cserélnem, ha igazán tutira akarsz menni létezik stm 48 fogas kosár és lamella, csak előbb nyerni kell a lottón Azokat is néztem, jókat is írtak róla csak hát igen.. az ár
Használtan lett 20-ért egy majdnem új állapotú kosár, 34-ért pedig a kopó Adige lamella szett. Ez így 54e együtt. Hivatalos úton ez a történet 140e Ft lett volna (70e a kosár + 70e a kopó lamellaszett).