Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot...