#21735
hát ha a Z750 tudja velem tartani a lépést akkor azt hiszem az MPH -bán az óra!

Egyébként köszi a tippet majd ránézek a szelepre! A szerviz szabadságon van a héten. A bolgáriak pedig nekem messze vannak!
Attól még felhívhatod őket, talán szánnak rád 3 percet, lehet hogy azt mondják, hogy rá kell nézniük, de lehet,hogy nem egyedi eset és egyből tudnak neked okot mondani.
valószínűleg a szelep lesz a ludas mert nagyon rozsdás és nehezen mozog még Bovden nélkül is. Köszi a tippet!

Felhivom azért őket hogy mit mondanak köszi


a héten nem veszik fel a telefont, szerintem
25.-én lesznek, én akkor megyek
#21734
állítsd át mph-ról kmh-ra, úgy a 170 már 273km/h, azért nem megy gyorsabban!

Viccet félretéve ezt gondolom hatodikban produkálja, azt nézted, hogy mondjuk 3-as,4esben is elfogy az ereje? 200 fölé röhögve kéne gyorsulnia, és óra szerint 240 fölött kéne neki lassabban gyorsulnia, ott már nagyon függ a szélsebességtől és széliránytól a végsebesség, én még nem forgattam ki.
Ilyen problémáról nem hallottam még, 1 tippem van csak, nézd meg a katalizátor mögötti kipufogó pillangószelep nem szorult-e be zárt állásba, láttam már neten olyan fotót, amin szét volt rohadva. Szervízt gondolom hívtad már, mit mondtak?
hát ha a Z750 tudja velem tartani a lépést akkor azt hiszem az MPH -bán az óra!

Egyébként köszi a tippet majd ránézek a szelepre! A szerviz szabadságon van a héten. A bolgáriak pedig nekem messze vannak!
Attól még felhívhatod őket, talán szánnak rád 3 percet, lehet hogy azt mondják, hogy rá kell nézniük, de lehet,hogy nem egyedi eset és egyből tudnak neked okot mondani.
valószínűleg a szelep lesz a ludas mert nagyon rozsdás és nehezen mozog még Bovden nélkül is. Köszi a tippet!

Felhivom azért őket hogy mit mondanak köszi
#21733
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
állítsd át mph-ról kmh-ra, úgy a 170 már 273km/h, azért nem megy gyorsabban!

Viccet félretéve ezt gondolom hatodikban produkálja, azt nézted, hogy mondjuk 3-as,4esben is elfogy az ereje? 200 fölé röhögve kéne gyorsulnia, és óra szerint 240 fölött kéne neki lassabban gyorsulnia, ott már nagyon függ a szélsebességtől és széliránytól a végsebesség, én még nem forgattam ki.
Ilyen problémáról nem hallottam még, 1 tippem van csak, nézd meg a katalizátor mögötti kipufogó pillangószelep nem szorult-e be zárt állásba, láttam már neten olyan fotót, amin szét volt rohadva. Szervízt gondolom hívtad már, mit mondtak?
hát ha a Z750 tudja velem tartani a lépést akkor azt hiszem az MPH -bán az óra!

Egyébként köszi a tippet majd ránézek a szelepre! A szerviz szabadságon van a héten. A bolgáriak pedig nekem messze vannak!
Attól még felhívhatod őket, talán szánnak rád 3 percet, lehet hogy azt mondják, hogy rá kell nézniük, de lehet,hogy nem egyedi eset és egyből tudnak neked okot mondani.
#21732
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
állítsd át mph-ról kmh-ra, úgy a 170 már 273km/h, azért nem megy gyorsabban!

Viccet félretéve ezt gondolom hatodikban produkálja, azt nézted, hogy mondjuk 3-as,4esben is elfogy az ereje? 200 fölé röhögve kéne gyorsulnia, és óra szerint 240 fölött kéne neki lassabban gyorsulnia, ott már nagyon függ a szélsebességtől és széliránytól a végsebesség, én még nem forgattam ki.
Ilyen problémáról nem hallottam még, 1 tippem van csak, nézd meg a katalizátor mögötti kipufogó pillangószelep nem szorult-e be zárt állásba, láttam már neten olyan fotót, amin szét volt rohadva. Szervízt gondolom hívtad már, mit mondtak?
hát ha a Z750 tudja velem tartani a lépést akkor azt hiszem az MPH -bán az óra!

Egyébként köszi a tippet majd ránézek a szelepre! A szerviz szabadságon van a héten. A bolgáriak pedig nekem messze vannak!
#21731
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
állítsd át mph-ról kmh-ra, úgy a 170 már 273km/h, azért nem megy gyorsabban!

Viccet félretéve ezt gondolom hatodikban produkálja, azt nézted, hogy mondjuk 3-as,4esben is elfogy az ereje? 200 fölé röhögve kéne gyorsulnia, és óra szerint 240 fölött kéne neki lassabban gyorsulnia, ott már nagyon függ a szélsebességtől és széliránytól a végsebesség, én még nem forgattam ki.
Ilyen problémáról nem hallottam még, 1 tippem van csak, nézd meg a katalizátor mögötti kipufogó pillangószelep nem szorult-e be zárt állásba, láttam már neten olyan fotót, amin szét volt rohadva. Szervízt gondolom hívtad már, mit mondtak?
#21730
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
egyenletesen megy, vagy rángat is?
egyenletes csak lassú
#21729
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
egyenletesen megy, vagy rángat is?
#21728
Sziasztok
Adott egy 1200 Multi és az a probléma hogy nem akar menni üzemodtól függetlenül max 170 körül megy de a véget már nehézkesen erőlködve. 0 -ról viszonylag jól gyorsul de az sem az igazi.

Az üzemanyag szintjelző egyébként kezd rakoncátlankodni nem mutat jól illetve néha szenzor hibát dob ki. Viszont az erőtlenség ettől függetlenül is megvan.

Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valami tipp hogy mi lehet? Eléggé idegesít a jelenség! Köszi előre is! :)
#21727
Sziasztok. Lassan esedékesnek tűnik egy kuplung csere. Egész jó áron találtam komplett szettet, de felmerült pár kérdés. Egyrészt a gyári dob ugye gumipogácsás, ami a szettben van, az nem. Okozhat ez bármilyen gondot? Nem verném szét a váltót, ha lehet. Másrészt a nyomólap mennyire szokott kopni? Hány lamella garnitúrát bír ki? Harmadrészt, nektek kb hány km-t megy el egy lamella szett? A negyedik pedig, hogy a belső fogas lamellából miért 2-vel van kevesebb, mint külső fogasból? Hová kell duplán tenni a külső fogast? Köszi előre is a válaszokat.
#21726
Köszönöm, ha nem sikerül venni, akkor kiiktatás lesz. De nem drámás a csere, szóval ha kapok addig, akkor simán megoldom.
A használtért is 20-at kérnek... Így nem éri meg szerintem.
A magyar után gyártott fesz. szabályzó tökéletes. Nekem évek óta teszi a dolgát egy S4R-ben, barátomnak pedig a 1098ban van. 16 ezer forint környékén mozog. Kínai fos után gyártottat ne vegyél! Vagy a magyar, vagy bontva 20 környékén találsz akár itthon akár ebay-en. Ha beszerelted én egy töltés visszajelzőt is raknék fel biztos ami biztos a nyugalom érdekében! ;)
Magyar után gyártott??? És 16k? Hol lehet olyat venni? Legolcsóbbat 23k-ért találtam az isten háta mögött 23,5 kilométerrel.
Az enyém így néz ki, de ettől már van újabb ami vízhatlan. Nem tudom hol tudsz venni, az enyémbe még az előző tulaj rakatta bele a MotoRossoban.
Csatolmányok
(93.34 KiB) Még senki sem töltötte le.
#21725
Köszönöm, ha nem sikerül venni, akkor kiiktatás lesz. De nem drámás a csere, szóval ha kapok addig, akkor simán megoldom.
A használtért is 20-at kérnek... Így nem éri meg szerintem.
A magyar után gyártott fesz. szabályzó tökéletes. Nekem évek óta teszi a dolgát egy S4R-ben, barátomnak pedig a 1098ban van. 16 ezer forint környékén mozog. Kínai fos után gyártottat ne vegyél! Vagy a magyar, vagy bontva 20 környékén találsz akár itthon akár ebay-en. Ha beszerelted én egy töltés visszajelzőt is raknék fel biztos ami biztos a nyugalom érdekében! ;)
Magyar után gyártott??? És 16k? Hol lehet olyat venni? Legolcsóbbat 23k-ért találtam az isten háta mögött 23,5 kilométerrel.
#21724
Köszönöm, ha nem sikerül venni, akkor kiiktatás lesz. De nem drámás a csere, szóval ha kapok addig, akkor simán megoldom.
A használtért is 20-at kérnek... Így nem éri meg szerintem.
A magyar után gyártott fesz. szabályzó tökéletes. Nekem évek óta teszi a dolgát egy S4R-ben, barátomnak pedig a 1098ban van. 16 ezer forint környékén mozog. Kínai fos után gyártottat ne vegyél! Vagy a magyar, vagy bontva 20 környékén találsz akár itthon akár ebay-en. Ha beszerelted én egy töltés visszajelzőt is raknék fel biztos ami biztos a nyugalom érdekében! ;)
#21723
Szép Napot, sziasztok!

Van egy gyönyörűséges Ducati Monster 600-am de lenne vele egy is problémám amin ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.

Szóval motor higeden pöccre, szépen indul ahogy kell! Elindulsz szépen terheled majd elkezd kihagyni mint ha nem kapna üzemanyagot és le is áll. Ezután próbálhatod indítani de megse mukkan, még indítózni se indítózik. Gyújtás van, visszajelzők égnek. Hagyod pihenni egy pár percig, az önindító ismét indít és ismét pöccre indul. Ha ezután elindulsz ismétlődik a korábbi.

Van valami tippetek, hogy mi lehet probléma?

Köszönöm szépen előre is!
nem találkoztam még ilyen problémával, de elektronikus eredtű gondnak hangzik. Első körben multiméterrel mérnék akkut, töltést, esetleg megnézném van-e szikra, csatlakozókat megtisztogatnám. Üzemanyagra azért nem gondolnék, mert nem írtad hogy gázreakcióval alapjárattal gond van. Esetleg még ami előfordulhat, hogy a szívató mechanizmus nem működik megfelelően.... Bár nem attól az önindítónak tekerni kell, elektromos lesz a baj. Amikor először térdelt le az akku akkor volt ilyen hogy egyszercsak előjel nélkül nem tekert az önindító, az a stáció kimaradt, hogy erőlködött.
Egy méréshez kis segítség:
http://ezermester.hu/cikk-7501/Az_akkum ... vizsgalata
#21722
Szép Napot, sziasztok!

Van egy gyönyörűséges Ducati Monster 600-am de lenne vele egy is problémám amin ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.

Szóval motor higeden pöccre, szépen indul ahogy kell! Elindulsz szépen terheled majd elkezd kihagyni mint ha nem kapna üzemanyagot és le is áll. Ezután próbálhatod indítani de megse mukkan, még indítózni se indítózik. Gyújtás van, visszajelzők égnek. Hagyod pihenni egy pár percig, az önindító ismét indít és ismét pöccre indul. Ha ezután elindulsz ismétlődik a korábbi.

Van valami tippetek, hogy mi lehet probléma?

Köszönöm szépen előre is!
#21721
Köszönöm, ha nem sikerül venni, akkor kiiktatás lesz. De nem drámás a csere, szóval ha kapok addig, akkor simán megoldom.
A használtért is 20-at kérnek... Így nem éri meg szerintem.
#21719
a fesszabályzót tuti hogy nem a led tette tönkre.
Az ingadozó töltés amit korábban mértél,már az sem normális.
A használt ugyanolyan jó ha működik mint az új.
Más motorra való fesszabályzó is jó lehet rá,csak a watt szám stimmeljen.
pl 1 aprilia leonárdót simán elvisz 1 zsir új kinai 10ezerért
#21718
A hibát detektálni tényleg jó..., de felmerült bennem, hogy hátha nem is az okot találtam meg, hanem ez is csak egy következmény. A ledes hátsó lámpa és indexek nem okozhatják a feszszabályzó tragikus hirtelenséggel bekövetkező halálát?
Ha cserében gondolkozok mindenképpen újat érdemes, vagy a bontott is megteheti? Megnéztem pár boltot és betikkelt a szemem hogy 30-80 pisztolyorrú Mátyást kérnek egyért. A 30 még azt mondom na végülis, luxus motorozni, de a 80 kicsit túlzó. Szerdán vár a szerelő, de így mire kiérek Dunakeszire kivégzem az akut.
Érik bennem a gondolat, hogy télen behozom a gépet a céghez, ripityára szedem, kicserélgetem a tömítéseket, szimmeringeket, mindent ami elromolhat, elviszem a blokkot, vázat, villát porfestőhöz. Talán akkor lenne egy stabil szezon jövőre, és átállok a rum fogyasztásra kimerítő túra után érkezéskor, nem pedig túra helyett.
#21717
Meghalt a fesz. szabályzóm is most sikerült kimérni, amiatt permetezte a nyomorult a kénsavat. Az rejtély, hogy mikor beraktam az új akkut, még jó értékeket mértem. Ma meg 4V-16,5V között ingadozót töltésre. A motorom színkódjait honnan lehet kisilabizálni? Gondolok itt a generátorfedélre, a tank színére, a villa ezüst színére, illetve a váz arany/barna -nehéz eldönteni- színére.
Eddig se volt valami patika, mert a savat már egyszer ráküldte az előző tulajnál is a vázra, de most tényleg elkeserítően néz ki.

Eloszo is Matusalem 15. Utana gratula, vegre megvan a hiba, ami annyi bosszusagot okozott. Tehat nem meghalt a fesszabalyzo is, hanem az volt a ludas az elejetol fogva! A tultoltes okozta gozok toltak le a csovet, bar szerintem valahol szukulet van benne, hogy nyomas keletkezhetett. Szinugyben passz.
#21716
Meghalt a fesz. szabályzóm is most sikerült kimérni, amiatt permetezte a nyomorult a kénsavat. Az rejtély, hogy mikor beraktam az új akkut, még jó értékeket mértem. Ma meg 4V-16,5V között ingadozót töltésre. A motorom színkódjait honnan lehet kisilabizálni? Gondolok itt a generátorfedélre, a tank színére, a villa ezüst színére, illetve a váz arany/barna -nehéz eldönteni- színére.
Eddig se volt valami patika, mert a savat már egyszer ráküldte az előző tulajnál is a vázra, de most tényleg elkeserítően néz ki.

#21715
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani fényezőt? Az üléspúpot szeretném fényeztetni a motor matt fehér színére. Ja és lehetőleg Pest megyében vagy a Vác-Gödöllő vonalon legyen....bár végül is elmegyek akármerre, ha jó az idő :)

Üdv: g
Szia! Nekem a Puntót fényezte Turán a Zsámboki út 55 egy kisöreg. Folyton teli van melóval, és rinyál miatta, de ha azt végighallgatod, akkor bevállalja a dolgot és emberi áron, meg ügyes is. Azt hiszem ez a száma +36 (20) 4534823 Varjú József, de elég hülyén van elmentve, ebben nem vagyok biztos. A műhelye a lakhelyénél van, és biztos látni akarja előtte a motort. Nekem egy visszapillantót 8000-ért fújt színre.
Ha mész arra Őrbottyán felől, csábító a Vácszentlászló (szülőfalum) felé vezető jó kis kanyargós út, de Tura-Szentlászló között szar, Szentlászló-Zsámbok vonalon kerülj!:)
Szia! Köszi! Megkeresem. Az útvonalat is köszi, ránézek :D.
#21714
Már tényleg csak a móka kedvéért írom le. Reggel az eddig megszokott 3-4 csepp olaj helyett, egy jóképű fél literes tócsa fogadott a motor alatt. Ez már nem szivárgás sajnos, és nem is az én szerelőképességeim volumene. Megy a szervizbe, ismervén a műhelyek leterheltségét, tartok tőle, hogy a szezonomnak vizeltek, idénre is. :(
#21713
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani fényezőt? Az üléspúpot szeretném fényeztetni a motor matt fehér színére. Ja és lehetőleg Pest megyében vagy a Vác-Gödöllő vonalon legyen....bár végül is elmegyek akármerre, ha jó az idő :)

Üdv: g
Szia! Nekem a Puntót fényezte Turán a Zsámboki út 55 egy kisöreg. Folyton teli van melóval, és rinyál miatta, de ha azt végighallgatod, akkor bevállalja a dolgot és emberi áron, meg ügyes is. Azt hiszem ez a száma +36 (20) 4534823 Varjú József, de elég hülyén van elmentve, ebben nem vagyok biztos. A műhelye a lakhelyénél van, és biztos látni akarja előtte a motort. Nekem egy visszapillantót 8000-ért fújt színre.
Ha mész arra Őrbottyán felől, csábító a Vácszentlászló (szülőfalum) felé vezető jó kis kanyargós út, de Tura-Szentlászló között szar, Szentlászló-Zsámbok vonalon kerülj!:)
#21712
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani fényezőt? Az üléspúpot szeretném fényeztetni a motor matt fehér színére. Ja és lehetőleg Pest megyében vagy a Vác-Gödöllő vonalon legyen....bár végül is elmegyek akármerre, ha jó az idő :)

Üdv: g
#21711
szerintem jó oda a factory is
Nem vitatom, de az expertet sem érezném megalkuvásnak ;)
Összekeversz 10 est meg 2,5 est és kész :)
Olvastam valamit, hogy ilyet lehet, de magától a szereléstől is parázok még egy kicsit, nem hiányzik, hogy a folyadékkal is kutyuljak :)

Köszönöm a segítséget, keresek belevalót. :)

A kutyulast nem ajállom, ha gyartanak 7,5w minosegut, minek kombinalni?
Csinaltal mar ilyen olajcserét?
Így gondolom én is. Ez lesz az első, szimering cserével egybekötve.
#21710
és Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
szerintem jó oda a factory is
Nem vitatom, de az expertet sem érezném megalkuvásnak ;)
és Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
Összekeversz 10 est meg 2,5 est és kész :)
Olvastam valamit, hogy ilyet lehet, de magától a szereléstől is parázok még egy kicsit, nem hiányzik, hogy a folyadékkal is kutyuljak :)

Köszönöm a segítséget, keresek belevalót. :)

A kutyulast nem ajállom, ha gyartanak 7,5w minosegut, minek kombinalni?
Csinaltal mar ilyen olajcserét?
#21709

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
és
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
szerintem jó oda a factory is
Nem vitatom, de az expertet sem érezném megalkuvásnak ;)

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
és
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
Összekeversz 10 est meg 2,5 est és kész :)
Olvastam valamit, hogy ilyet lehet, de magától a szereléstől is parázok még egy kicsit, nem hiányzik, hogy a folyadékkal is kutyuljak :)

Köszönöm a segítséget, keresek belevalót. :)
#21708
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
és
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
szerintem jó oda a factory is
#21707
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
és
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
Összekeversz 10 est meg 2,5 est és kész :)
#21706
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
és
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
Köszi. Nem akartam neten rendelni, és a kinézett boltban 7.5-ből csak Motul factory line van, expert nincs, de körülnézek akkor jobban a környékbeli boltokban.
#21705
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
a strohnál az eszement alkoholtartalom az íz rovására megy, de téki túlélötúrára azt szoktam vinni. Fagyálló:)

nem lehet, hogy az uj aksinak a sav szellozo csatlakozása valami minimumal szukebb , vagyis laza rajta az a levezeto cso? Azért ez nem normális, hogy leesik napi szinten!
Az a Matusalem 15 teljesen optimistává tett mélypesszimistábol, tehát megfelelo az ilyen stresszes helyzetek kezelésére. nem is sok az a 10rugó egy uveg grand reserváért.
Kegyetlen türelmes lettem tőle:) Lehetséges, majd kap még egy aba bilincset, és úgy korrekt lesz. Sok minden nem normális itt kérem szépen, de össze fog állni. Az vigasztal, hogy amúgy a motor hangja, viselkedése és az igazán fontos dolgok rendben működnek. És stabilan beindul, az előző szezonokban ez nem volt így, szóval fejlődünk.
#21704
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?
ne tegyél bele mást, erre a viszkozitásra vannak kitalálva a furatok
#21703
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?

Nekem a 900 SS-be 10W van a villába eloírva.
Rákerestem a 7,5W re , gyártják azt is tobben.
https://www.motul.com/gb/en/lubricants/ ... 01-2003%29
#21702
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
a strohnál az eszement alkoholtartalom az íz rovására megy, de téki túlélötúrára azt szoktam vinni. Fagyálló:)

nem lehet, hogy az uj aksinak a sav szellozo csatlakozása valami minimumal szukebb , vagyis laza rajta az a levezeto cso? Azért ez nem normális, hogy leesik napi szinten!
Az a Matusalem 15 teljesen optimistává tett mélypesszimistábol, tehát megfelelo az ilyen stresszes helyzetek kezelésére. nem is sok az a 10rugó egy uveg grand reserváért.
#21701
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
a strohnál az eszement alkoholtartalom az íz rovására megy, de téki túlélötúrára azt szoktam vinni. Fagyálló:)
#21700
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
Sziasztok. A Monster S4 kezelésije 7.5W olajat ír a villához, de 10-est kicsit könnyebb szerezni. Szabad/érdemes eltérni, vagy szerezzek 7.5-est bele?
#21699
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
mondjuk a stroh nem egy miőségi rum, ha jól tudom valami osztrák lekvárgyár mellékterméke. Ünnepelni nem azzal kell :D
#21698
Azt meghagyom a főtengely törésre, Matusalem 15 éves volt a nyerő. Másnap is lerúgta a csövet de amint megéreztem visszaraktam. Aztán elvezettem egy vadiúj nyomvonalon. Hétfőn meglátjuk jó lesz-e. El nem adom, az fix egyrészt a gép mint Motor nagyon bejön, nem váltanék vissza japóra, másrészt én nem tudok hazudni a vevőnek, hogy mekkora vételt csinál. Harmadrészt, anyagilag nem csőd a dolog, filléres holmik mennek tönkre, csak idegesítő, de egyszer véget ér majd a lejtő... És rengeteg rumom van még.
#21697
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)

S vegul milyen rumot nyitottál ki?Az ilyen nemu lelki problémához minimum Ron Zacappa 23 kell!
Vibracio razhatta le a csovet. Ha nincs a levezetoben dugulas, nem keletkezhet nyomás.
én erre stroh-t nyitottam volna
#21696
Jelentem friss Ducati tulaj lettem, turázni megvettem Szlovakia legolcsobb Ducatijat. Feleségem nem nagy oromére. A vegen csak annyit mondott, rendben, ha ilyen jaték kell. De mast nem kapsz szuletésnapodra!

ForumRider,
A kommentet most nem nagyon ertem.
Gratula. A piac legolcsobb motorjat "mindig jo otlet" megvenni. En is igy tettem tavaly. Jovo ilyenkor majd add ossze, hogy mi mindenre kellett mennyit kolteni. Benne vagyok, hogy kozosen adjuk kozre a vegeredmenyeinket. Jo moka lesz, tanulsaggal.

Tartozol a beigért osszegzéssel!
#21695
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)

S vegul milyen rumot nyitottál ki?Az ilyen nemu lelki problémához minimum Ron Zacappa 23 kell!
Vibracio razhatta le a csovet. Ha nincs a levezetoben dugulas, nem keletkezhet nyomás.
#21694
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)


csere, ha csak a szívás van vele :(
Jaja, aztán hamarosan valaki regisztrál új felhasználóként, hogy ez meg ez a gond van a motorral :) :(


ez ilyen, semmi se tart örökké
minden autó, motor eljut egyszer abba a korba, állapotba, hogy folyamatosan csak a gond van vele
ismerős szitu..........
#21693
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)


csere, ha csak a szívás van vele :(
Jaja, aztán hamarosan valaki regisztrál új felhasználóként, hogy ez meg ez a gond van a motorral :) :(
#21692
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)


csere, ha csak a szívás van vele :(
#21691
Na most már tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Az új akku ledobta magáról a tegnap felaplikált túlfolyó csövet, azon az 5 kilométeren amíg hazajöttem a cégtől, akkor még tuti rajta volt, tudom, mert ellenőriztem, mikor visszakötöttem rá a nappalra leszedett sarut, nehogy ott merüljön le. Az akku szintre volt töltve, nem fölé, nem alá, a generátor multiméterrel mérve előírásszerűen töltött tegnap, és mikor hazaértem is, 14,2V-al, a cső úgy volt felrakva, mint eddig mindig, szépen egyenesen, törés nélkül.
Az állóhengert feketére marta a sav 20%-nyi felületen, a generátorfedél és a láncvédő kapott, a generátorfedél amúgy is repedt, annak már mindegy, kapott a kipufogó, az hál isten saválló, egy polír megoldja.
Nem tudom, hogy a rázkódás, vagy a túlnyomás miatt, esett le.
Amúgy bemértem, minden bizti, minden index, duda, rendszámtábla világítás, sőt főbiztosíték kivétele után is mérhető a nyugvó kóboráram.
Valami elpattant ma az agyamban, miután olvastam, hogy csak én szopok, én viszont brutálisat lassan négy éve, kegyetlenül elment a kedvem...
A mai etapra nincs indok, nincs hanyag előző gazda, vagy kinti tárolás, vagy ritka használat. Egyetlen racionális magyarázat marad, a démoni megszállás. Szerintem felkérem a Római megyéspüspököt egy jó kis ördögűzésre:)
Kíváncsian várom, hogy mit tartogat a holnap... durrdefekt, láncszakadás, vagy merő egyszerűséggel csak kikönyököl a hajtókar az oldalán??
Azt hiszem nyitok egy üveg rumot... :)
#21690
Az akksi vásárlás egyértelmű volt, tekintve, hogy cellazárlatos lett és 2 órán keresztül nem tartotta a feszkót. A nyertes egy JP lett, feltöltöttem savval, ment a töltőre. Sajnos szinte utcán parkolok így a csepptöltő nehezen kivitelezhető.

Amíg töltődött megszüntettem az alsó kuplungmunkahenger folyást, újra, remélem véglegesen. A frissen vásárolt, felújított munkahenger falán lévő lerakódások miatt egyenetlen volt a felület, és szerintem eltartotta a tömítést. Kézzel fel lett csiszolva, amennyire lehetett, egy barázda sajnos visszamaradt egy korábbi sérülésből. Ha nem áll meg az olajfolyás, akkor ez a munkahenger is kuka.

Elvileg már csak a repedt oldaldekninél szivárog az olaj. Azt viszont szerintem meghagyom a szerelőnek, még megsértődik, hogy elveszem a munkáját.
Töltés után az akku bele is került a vasba, utána tudtam méréseket végezni, sajnos kihúzott sluszkulcs mellett mértem 100 mA áramszivárgást, ami még akkor is sok lenne, ha egy beriasztott autóról beszélnénk. Ma délután folytatódik a hibakeresés. Ha nem lesz meg akkor egy áramtalanító kapcsoló beépítése várható, addig marad a saru le-fel szerelése hosszabb megállásoknál.
Közben elszakadt amúgy a kilométeróra spirálom, és melegedőfélben lévő motorral piros lámpa előtt megállva lefullad a motor, ha nem vigyázok, és nehezen indul újra, de már csak nevetni tudok azon, hogy folyamatosan van valami a géppel, imádom a rohadékot:) Szeretek szerelgetni, de kezdek kicsit aggódni, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat, 19 éves szegénykém, de jó lenne már egy hetet tökéletes géppel, problémamentesen motorozni.
Szia! Szép kis lista....de szerintem nem normális a folyamatos problémahalom. Az enyém 21 éves és egy szezont kivéve nem volt baja, végig tudtam vele menni, ahol és amikor akartam. Egyszer kellett bele akksi a 4 szezon alatt (kopp-kopp)...az említett Yuasa-fiaskó után. Szóval szerintem ne nyugodj bele, hogy "biztos csak öreg", mert nem hiszem, hogy törvényszerűek a gondok. Mondjuk úgy néz ki, nekem szerencsém van, talán gondos előző tulaja volt és a törése után jól összepakolták, mióta nálam van meg Kiss Gábor (Töki) viseli gondját, szóval értő kezekben van.
A lista nem teljes, a négy év alatt gázbovden-akksi-olajszivárgás a váltótól-kuplunglamella-elfáradt benzintank tömítés és ezzel járó berohadt üzemanyag pumpa-gyújtásprobléma, gyertyák, pipák kábelek-kormánycsapágy-elcsúszás miatti dekni repedés-kuplungmunkahenger-akksi-kilométerspirál-újra munkahenger. Itt tartunk jelenleg, ja meg egy hátsó gumi.
Nem tudom egyértelműen a motort okolni, mert nem fűtött garázsban áll, és a munka miatt eddig vagy hetekig nem tudtam menni vele vagy rövid távokra. Idén az első év, hogy huzamosabban használom, és így mintha sűrűbben jönnének a gondok is. Azért komoly bizodalmam van benne, hogy megáll ez a folyamat, lassan a kritikus részeken túljutok, hála a törődésnek. A szerelő megtalálása is gond volt az első két szezon azon csúszott meg, megnevezés nélkül, mert zűrös életük volt akkoriban, de 2 hónapot állt júli-augusztusban az egyik nagynál, hogy hozzá se fogtak. Aztán rátaláltam Aszalósékra Dunakeszin, és nagyon nagyon meg vagyok velük elégedve, jók, lelkiismeretesek, gyorsak olcsók. A saját szerelgetésnek az egyszerű logisztika az oka, kifejezetten utálok már kimenni, lerakni a motort, visszabuszozni várni, és ugyanezt vissza. Inkább megoldom amit csak tudok.
Ez 4 szezon 5k kilométer. Kezdem úgy érezni mint a pokeres aki nem tudja bedobni a lapokat és csak emeli a tétet.
#21689
Az akksi vásárlás egyértelmű volt, tekintve, hogy cellazárlatos lett és 2 órán keresztül nem tartotta a feszkót. A nyertes egy JP lett, feltöltöttem savval, ment a töltőre. Sajnos szinte utcán parkolok így a csepptöltő nehezen kivitelezhető.

Amíg töltődött megszüntettem az alsó kuplungmunkahenger folyást, újra, remélem véglegesen. A frissen vásárolt, felújított munkahenger falán lévő lerakódások miatt egyenetlen volt a felület, és szerintem eltartotta a tömítést. Kézzel fel lett csiszolva, amennyire lehetett, egy barázda sajnos visszamaradt egy korábbi sérülésből. Ha nem áll meg az olajfolyás, akkor ez a munkahenger is kuka.

Elvileg már csak a repedt oldaldekninél szivárog az olaj. Azt viszont szerintem meghagyom a szerelőnek, még megsértődik, hogy elveszem a munkáját.
Töltés után az akku bele is került a vasba, utána tudtam méréseket végezni, sajnos kihúzott sluszkulcs mellett mértem 100 mA áramszivárgást, ami még akkor is sok lenne, ha egy beriasztott autóról beszélnénk. Ma délután folytatódik a hibakeresés. Ha nem lesz meg akkor egy áramtalanító kapcsoló beépítése várható, addig marad a saru le-fel szerelése hosszabb megállásoknál.
Közben elszakadt amúgy a kilométeróra spirálom, és melegedőfélben lévő motorral piros lámpa előtt megállva lefullad a motor, ha nem vigyázok, és nehezen indul újra, de már csak nevetni tudok azon, hogy folyamatosan van valami a géppel, imádom a rohadékot:) Szeretek szerelgetni, de kezdek kicsit aggódni, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat, 19 éves szegénykém, de jó lenne már egy hetet tökéletes géppel, problémamentesen motorozni.
Szia! Szép kis lista....de szerintem nem normális a folyamatos problémahalom. Az enyém 21 éves és egy szezont kivéve nem volt baja, végig tudtam vele menni, ahol és amikor akartam. Egyszer kellett bele akksi a 4 szezon alatt (kopp-kopp)...az említett Yuasa-fiaskó után. Szóval szerintem ne nyugodj bele, hogy "biztos csak öreg", mert nem hiszem, hogy törvényszerűek a gondok. Mondjuk úgy néz ki, nekem szerencsém van, talán gondos előző tulaja volt és a törése után jól összepakolták, mióta nálam van meg Kiss Gábor (Töki) viseli gondját, szóval értő kezekben van.
#21688
Az akksi vásárlás egyértelmű volt, tekintve, hogy cellazárlatos lett és 2 órán keresztül nem tartotta a feszkót. A nyertes egy JP lett, feltöltöttem savval, ment a töltőre. Sajnos szinte utcán parkolok így a csepptöltő nehezen kivitelezhető.

Amíg töltődött megszüntettem az alsó kuplungmunkahenger folyást, újra, remélem véglegesen. A frissen vásárolt, felújított munkahenger falán lévő lerakódások miatt egyenetlen volt a felület, és szerintem eltartotta a tömítést. Kézzel fel lett csiszolva, amennyire lehetett, egy barázda sajnos visszamaradt egy korábbi sérülésből. Ha nem áll meg az olajfolyás, akkor ez a munkahenger is kuka.

Elvileg már csak a repedt oldaldekninél szivárog az olaj. Azt viszont szerintem meghagyom a szerelőnek, még megsértődik, hogy elveszem a munkáját.
Töltés után az akku bele is került a vasba, utána tudtam méréseket végezni, sajnos kihúzott sluszkulcs mellett mértem 100 mA áramszivárgást, ami még akkor is sok lenne, ha egy beriasztott autóról beszélnénk. Ma délután folytatódik a hibakeresés. Ha nem lesz meg akkor egy áramtalanító kapcsoló beépítése várható, addig marad a saru le-fel szerelése hosszabb megállásoknál.
Közben elszakadt amúgy a kilométeróra spirálom, és melegedőfélben lévő motorral piros lámpa előtt megállva lefullad a motor, ha nem vigyázok, és nehezen indul újra, de már csak nevetni tudok azon, hogy folyamatosan van valami a géppel, imádom a rohadékot:) Szeretek szerelgetni, de kezdek kicsit aggódni, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat, 19 éves szegénykém, de jó lenne már egy hetet tökéletes géppel, problémamentesen motorozni.
#21687
Jelentem friss Ducati tulaj lettem, turázni megvettem Szlovakia legolcsobb Ducatijat. Feleségem nem nagy oromére. A vegen csak annyit mondott, rendben, ha ilyen jaték kell. De mast nem kapsz szuletésnapodra!

ForumRider,
A kommentet most nem nagyon ertem.
Gratula. A piac legolcsobb motorjat "mindig jo otlet" megvenni. En is igy tettem tavaly. Jovo ilyenkor majd add ossze, hogy mi mindenre kellett mennyit kolteni. Benne vagyok, hogy kozosen adjuk kozre a vegeredmenyeinket. Jo moka lesz, tanulsaggal.

De az osszeados buliban benne vagyok, Eur ban adom:
1350Eur vétel, 60Eur aksi, 40Eur szerviz, 70 Eur biztositas, 33 Eur nevreiras, 70 Eur olajak, Xeramic es lancspray.
1623Eur.
260 lessz 2 Angol szarmazasu uj kipufogo-ovalisak,E betusek.
1900Eur.
#21686
Baseldon,
En ezt pontosan tudom, eppen 2 kipufogot nezegetek a kibelezett Remus helyett, de egy dragabb motorban is benne van egy pofáraesés lehetosége.Max szobadisz lessz az SS modern szoborkent:-).

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 60
Nagy multistrada topic

Tènyleg olyan mint ha olajozott vasdaraboka[…]