Oldal: 23 / 61

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 9:51 pm
Szerző: dino74
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
hol légtelenítetted elöször?

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 9:37 pm
Szerző: öreg
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
Levegős,

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 7:49 pm
Szerző: Robbie
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
Jó sokáig kell pumpálni,mire kinyomja.Sok folyadékot felvesz.

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 7:40 pm
Szerző: Penge
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 6:52 pm
Szerző: öreg
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 6:39 pm
Szerző: Penge
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 6:29 pm
Szerző: dino74
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
:) (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb)
:D így is én vagyok mindig a legrészegebb ;)

 

Elküldve: Wed Mar 01, 2017 7:20 am
Szerző: Kajakman
lopni kell nem gyártatni :P
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
:) (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb)

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 10:47 pm
Szerző: dino74
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
lopni kell nem gyártatni :P
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 9:17 pm
Szerző: wolvesmonster93
akkor kap egy kis előkezelést...
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
lopni kell nem gyártatni :P
Mikor lesz már meg a Multi?? :D

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 9:10 pm
Szerző: dino74
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
lopni kell nem gyártatni :P

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 8:58 pm
Szerző: wolvesmonster93
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 8:44 pm
Szerző: angel911
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban
Ok,THX!

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 8:40 pm
Szerző: dino74
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 8:39 pm
Szerző: angel911
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 8:11 pm
Szerző: wolvesmonster93
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 6:49 pm
Szerző: angel911
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 6:46 pm
Szerző: stafford
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 6:22 pm
Szerző: angel911
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!

 

Elküldve: Tue Feb 28, 2017 4:52 pm
Szerző: prter
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp

 

Elküldve: Sun Feb 26, 2017 9:00 am
Szerző: gonzales
Ma sikeresen befejeztem a gyors váltó installálást a 848-rá. A neten olvasható "tök egyszerű 20 perc alatt megvolt" egész egyszerűen kamu, kétszer két-két és fél óra izzadásba telt a folyamat. Ha valaki ilyesmin gondolkozik, akkor nyugodtan kérdezzen.

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 2:42 pm
Szerző: Robbie
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok?
Esetleg telóolaj?
pl: https://motoralkatresz.eu/termekek/Motu ... villaolaj/
Vegul is,miert ne? :)

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 2:39 pm
Szerző: Warpig
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok?
Esetleg telóolaj?
pl: https://motoralkatresz.eu/termekek/Motu ... villaolaj/

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 1:16 pm
Szerző: Robbie
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok?

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 9:41 pm
Szerző: Robbie
Sziasztok !

Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje :) , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.

Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.

Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ;) ugyse sok St látok
Ismét köszönjük a segítséget! :)

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 8:37 pm
Szerző: lion-st2-
Sziasztok !

Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje :) , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.

Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.

Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ;) ugyse sok St látok


 

Elküldve: Sat Feb 18, 2017 10:22 pm
Szerző: tomilst4
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Hibátlan! Ügyes vagy! A szelephézag állításba nem merek belefogni... Portugália egyéni túra? vagy lehetcsatléakozni

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 7:30 pm
Szerző: Robbie
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Köszönjük a kimerítő választ! :) Az ősszel zúgni kezdett 80 felett valami hátul,nyilván a kerékcsapágy az első számú jelölt.Viszont kiszerelt keréknél gyönyörűen,akadásmentesen forgatható.Lehet,hogy csak túlhúztam.
Fesszabályzóról:egy márkatárs itt a fórumon azt ajánlotta,ha az ECU a tápfeszt nem a fesszabályzóról,hanem direktben az akksiról kapja,az akksi pufferként működve megvédheti az ECU-t a hibás fesszabályzótól jövő túláramtól.Hozzáértő véleménye érdekelne.

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 4:29 pm
Szerző: negga
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Hát teljes motorelktronikát updatelni, meg taskaban vinni nem egyszerű mutatvány, Aztán Murphy törvény szerint ilyenkor minden fasza az árammal,de jön a mechanikus hiba.

A kerékcsapágy témakör viszont érdekes. Olvastam balesetveszélyes csapágydöglésről is, ahol a kormánygátló mentette meg a bukástól.
Valaki nem tud/olvasott ajánlásokat a csereintervallumra vonatkozóan? Tiédben hány kilóméter van?

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 3:47 pm
Szerző: lion-st2-
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 12:03 pm
Szerző: negga
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Reléket miért cserélted le? Állórésszel mi volt a gond?

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 8:05 am
Szerző: tomilst4
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Egy ilyen az enyémre is rá fér, mindent magad csináltál?

 

Elküldve: Thu Feb 16, 2017 4:42 pm
Szerző: Robbie
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Szia!Miből vetted észre,hogy csereérettek a hátsó kerékcsapágyak?
Mennyibe volt a fesszabályzó?Köszönöm.

 

Elküldve: Thu Feb 16, 2017 3:22 pm
Szerző: lion-st2-
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag

 

Elküldve: Tue Feb 14, 2017 10:52 am
Szerző: dani_87
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.
az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni :(
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/

Köszönöm szépen. Nekem így első látásra elég rémisztő, de a szakembör azt mondja nem lesz gond, celszerszam is van nála elvileg. :)

 

Elküldve: Mon Feb 13, 2017 3:37 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.
az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni :(
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/

 

Elküldve: Mon Feb 13, 2017 3:05 pm
Szerző: dani_87
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.

 

Elküldve: Tue Feb 07, 2017 6:14 pm
Szerző: robymonster
És a tervből végre valóság lett ...
Nagyon fasza gratula

 

Elküldve: Tue Feb 07, 2017 6:00 am
Szerző: Kajakman
És a tervből végre valóság lett ...
...és még a nap is kisütött :) szép!

 

Elküldve: Mon Feb 06, 2017 7:30 pm
Szerző: qweras
És a tervből végre valóság lett ...
Szép! Nem eladó? :-D

 

Elküldve: Mon Feb 06, 2017 7:25 pm
Szerző: Trade7
És a tervből végre valóság lett ...

 

Elküldve: Thu Jan 26, 2017 10:18 pm
Szerző: harpi
Biztos én vagyok hülye,de kifejtenéd???!!!

 

Elküldve: Thu Jan 26, 2017 8:41 am
Szerző: dino74
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati
Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet!
csak elfelejtik kinek mit hazudtak ;)

 

Elküldve: Wed Jan 25, 2017 11:17 pm
Szerző: Szmoli
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati
Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet!

 

Elküldve: Wed Jan 25, 2017 5:39 pm
Szerző: harpi
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati

 

Elküldve: Tue Jan 17, 2017 7:47 pm
Szerző: Terminator2
Üdv mindenkinek.Új tag vagyok.Vízhűtéses márkatársak tapasztalatát szeretném kikérni.A felső kiegyenlítőtartály...minden előzmény nélkű,keletkezett rajta egy gombostűnyi lyuk.Megragasztottam,erre pár hét után,ujra lesprccelte a bal csuklóm bent a városba.A ragasztás mellet újra apró lyuk.Járt már így valaki?

 

Elküldve: Sun Dec 25, 2016 3:03 pm
Szerző: Robbie
Először is Boldog Karácsonyt minden márkatársnak!
Tanács kellene:a mocin egy jó állapotú Tsubaki lánc van,egy kis bibivel.A toldószem rohadtul ki van kopva.Foglalkoznak a szerelők láncjavítással?Nem szívesen vennék meg egy komplett láncszettet,ha amúgy menthető.Persze csak szakszerűen,nem kockáztatnék meg egy szakadást.

 

Elküldve: Sat Dec 24, 2016 2:21 am
Szerző: Vicctor
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138


Miért akarsz ilyeneket csinálni egy szinte új motorral ?

 

Elküldve: Tue Dec 20, 2016 11:37 am
Szerző: LM
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138

Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell
Ezt tettszik! Köszönöm!!! :) van csuklós létrám, megpróbálom így (remélem eléggé szét tudom nyitni, hogy a motor is beférjen közé)

 

Elküldve: Tue Dec 20, 2016 11:35 am
Szerző: PETTI
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138

Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell