Oldal: 21 / 61

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 10:49 am
Szerző: LM
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

Meglehet, viszont kimondottan YT12B-BS akksit keres. Ha ez volt benne gyárilag én nem raknék bele eltérő típusszámút, amit te írtál az más. Ettől függetlenül még persze jó lehet. Meg kellene nézni mit ír a kezelési könyv.

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 10:45 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...
banner volt nekem is S4R-ben, és soha nem volt bajom vele, relatív olcsó

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 10:38 am
Szerző: cszsolt
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 10:25 am
Szerző: LM
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 10:17 am
Szerző: ricsi
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...
sztem ezt ne feszegessük,mert az ausztrál dollárban kapott fizetés ausztrál dollárban mért ducatira lehet elkölteni, és a világon a legdrágábbak a típusok a kenguruk földjén.

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 9:54 am
Szerző: negga
Lang-ban klubtagoknak van kedvezmeny, Toplite markajelzesut keresd.
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...

 

Elküldve: Thu Apr 06, 2017 8:10 am
Szerző: gonzales
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)
Lang-ban klubtagoknak van kedvezmeny, Toplite markajelzesut keresd.
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 10:59 pm
Szerző: Laczkó85
A fuvókát meglesem, igy fejből nem tudom milyen van benne, egy szetszedest megér.
A vezetekkoteg is esélyes lehet, az évek során a dorzsolodestol tobb helyen is látok szigetelesi hibákat, amiket eddig orvosoltam, a kotegbe meg nem neztem bele, de lehet, hogy ott is erdemes lenne kutakodni.

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 8:59 pm
Szerző: motormouse
Meló után nekiálltam és minden létező csokit széthúztam, vastagon befujtam kontakt spray-vel. Szerintem még az üzemanyag szintjelző is kapott, de annak se árt ha megbízható. Első sorban a gyújtótrafó melletti két két csokira koncentráltam. Szemre szépek voltak a csatik, korrozió, pára sehol. És lássátok csodát, némi köszörülés után beröffent. Tekintve hogy egy hete próbálkozok mindennel, épp csak a megyés püspököt nem hívtam ki ördögűzésre, pozitív vagyok. Most kicsit pihentetem pár napig, ha utána is indul akkor beruházok egy pár csatlakozóra, és kicserélem őket.
Addig is köszönöm mindenkinek az ötleteket, segítséget!
Szia! Nekem az S4R-en volt egy olyan hibám, hogy a ventillátorok nem akartak mindig elindulni. Végül a vezetékkötegben találtam meg a hibát. Kötegen belül (tehát szét kellett bontanom az egészet a tank alatt) több helyen közösítve vannak a vezetékek. Értsd ez alatt, hogy rásajtolt réz lemezkével több szálat is egymáshoz csatlakoztattak. Ezek az évek során párát kaptak, és eloxidálódtak. Relatív nagyobb darabokat ki kellett itt vágnom az aktuális vezetékekből, annyira el voltak oxidálódva, majd pótlás, forrasztás, zsugorcső és bandázs.Azóta hibátlan.

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 8:12 pm
Szerző: kopi
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Én szintén ezt tapasztaltam és a hiba oka az lehet hogy nem megfelelő alapjárati fúvóka van benne . Ennek következtében leköpi a gyertyát indítózáskor . Feltételezem hogy 42.5 ös van benne és 37.5 ös kéne . Gyárilag is a nagyobbat írja de az én tapasztalatom szerint az nem jó . Én kicseréltem és megszűnt a gond , nem nagy összeg de megkímél a bosszúságtól . http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... arburettor A nyolcas számú gyanúsítottról van szó .

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 7:11 pm
Szerző: motormouse
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)
Lang-ban klubtagoknak van kedvezmeny, Toplite markajelzesut keresd.
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 6:48 pm
Szerző: Laczkó85
Meló után nekiálltam és minden létező csokit széthúztam, vastagon befujtam kontakt spray-vel. Szerintem még az üzemanyag szintjelző is kapott, de annak se árt ha megbízható. Első sorban a gyújtótrafó melletti két két csokira koncentráltam. Szemre szépek voltak a csatik, korrozió, pára sehol. És lássátok csodát, némi köszörülés után beröffent. Tekintve hogy egy hete próbálkozok mindennel, épp csak a megyés püspököt nem hívtam ki ördögűzésre, pozitív vagyok. Most kicsit pihentetem pár napig, ha utána is indul akkor beruházok egy pár csatlakozóra, és kicserélem őket.
Addig is köszönöm mindenkinek az ötleteket, segítséget!

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 5:26 pm
Szerző: Jipii
nekem a 620 monster és a mostani is pöcc röff.hónapok múlva is


ott valami gebasz lesz mondom

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 12:19 pm
Szerző: Laczkó85
A csatlakozó jó ötlet, meló után meglesem. Köszi!
4 holnap után pöccröf? Nálam esélytelen. 4 hét után rögtön kiveszem az akkut tölteni, nem is erőlködök már.

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 10:10 am
Szerző: Warpig
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Milyen szerelőknél voltál, hogy nem tudtak segíteni?
Abszolút nem a szerelők hibája, mert van, hogy hetekig nem tapasztalom a hibát, ha elgurulok egy szerelőhöz, akkor aznapra tuti indul, a szerelő nem találkozik vele. Olajcsere szíjcsere még a Fullgasnél Budaörsön, Moto Rossonál szelepet karbit állítottak be, kuplungot cseréltek két éve, ők sem tapasztalták a hibát, Aszalós Ádám Dunakeszin, ő végezte az utolsó szervizt (beázott a tank tömítés, víz volt a benzinben, gallyra tette az üzemanyag ellátórendszert), hozzáteszem teljes megelégedettségemre, mindent hozzáértően, pöpecül kijavított, beállított, ment is a gép mint a kisangyal, aztán egy hétig nem tudtam munkába járni vele, ritkábban indítottam, és a következő indítás már a jó öreg tortúra volt.
Nektek is érzékeny a gép arra, hogy pár napig nincs indítva, vagy a tiétek kevésbé érzékeny?
Nekem injektoros, de 4 hónap után nekem se úgy indul, mint nyáron. Viszont szezon közben pöcc-röff.

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 9:29 am
Szerző: Norba
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Ezzel én is játszottam egy darabig....Elektromos kontakt hiba vmelyik Csatinál...a motorvezérlővel kezd sztem....

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 9:16 am
Szerző: syke
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Milyen szerelőknél voltál, hogy nem tudtak segíteni?
Abszolút nem a szerelők hibája, mert van, hogy hetekig nem tapasztalom a hibát, ha elgurulok egy szerelőhöz, akkor aznapra tuti indul, a szerelő nem találkozik vele. Olajcsere szíjcsere még a Fullgasnél Budaörsön, Moto Rossonál szelepet karbit állítottak be, kuplungot cseréltek két éve, ők sem tapasztalták a hibát, Aszalós Ádám Dunakeszin, ő végezte az utolsó szervizt (beázott a tank tömítés, víz volt a benzinben, gallyra tette az üzemanyag ellátórendszert), hozzáteszem teljes megelégedettségemre, mindent hozzáértően, pöpecül kijavított, beállított, ment is a gép mint a kisangyal, aztán egy hétig nem tudtam munkába járni vele, ritkábban indítottam, és a következő indítás már a jó öreg tortúra volt.
Nektek is érzékeny a gép arra, hogy pár napig nincs indítva, vagy a tiétek kevésbé érzékeny?
Szerintem ez egyaltalan nem normalis.
En oktoberben bealltam vele a garazsba, marciusban raultem, es ugyanugy elsore indult, ahogy szokott. Pedig akksit sem toltottem.

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 9:01 am
Szerző: Laczkó85
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Milyen szerelőknél voltál, hogy nem tudtak segíteni?
Abszolút nem a szerelők hibája, mert van, hogy hetekig nem tapasztalom a hibát, ha elgurulok egy szerelőhöz, akkor aznapra tuti indul, a szerelő nem találkozik vele. Olajcsere szíjcsere még a Fullgasnél Budaörsön, Moto Rossonál szelepet karbit állítottak be, kuplungot cseréltek két éve, ők sem tapasztalták a hibát, Aszalós Ádám Dunakeszin, ő végezte az utolsó szervizt (beázott a tank tömítés, víz volt a benzinben, gallyra tette az üzemanyag ellátórendszert), hozzáteszem teljes megelégedettségemre, mindent hozzáértően, pöpecül kijavított, beállított, ment is a gép mint a kisangyal, aztán egy hétig nem tudtam munkába járni vele, ritkábban indítottam, és a következő indítás már a jó öreg tortúra volt.
Nektek is érzékeny a gép arra, hogy pár napig nincs indítva, vagy a tiétek kevésbé érzékeny?

 

Elküldve: Wed Apr 05, 2017 8:06 am
Szerző: Warpig
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?
Milyen szerelőknél voltál, hogy nem tudtak segíteni?

 

Elküldve: Tue Apr 04, 2017 11:48 pm
Szerző: Laczkó85
Sziasztok!
Van egy 99 évjáratú Monster 750-em ami régóta nehezen indul hidegebb időben, télen egyenesen esélytelen. A motor rendszeresen szervizelt, több szerelő is dolgozott rajta, de a hiba nem mindig jelentkezik így eddig érdemben nem tett egyik szerelő sem ezzel semmit. Ha sikerül beindítani amire az esély átlag 50-50 akkor aznapra megbízható, de a reggelek mindig neccesek. Tavasszal úgy indult hogy gyertya villanyrezsora és full aksi, bika, 2 óra kitartó próbálkozás gyertya ki kefél vissza... Szerintem ez se normális. A fekvő hengerem nem járt egy darabig, lehúztam a pipát,
akkor be beugrott kicsit majd elindult. A gyertyák újak, indítási próbálkozás során benzinesek. Gyertya pipát vettem rá újat , hát nem jött be. Kezdek kicsit rossz szemmel nézni a gépre , pedig nagyon szerettem. Volt valakinek hasonló esete?

 

Elküldve: Tue Apr 04, 2017 11:41 pm
Szerző: stafford
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)
Lang-ban klubtagoknak van kedvezmeny, Toplite markajelzesut keresd.

 

Elküldve: Tue Apr 04, 2017 11:30 pm
Szerző: motormouse
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

 

Elküldve: Tue Apr 04, 2017 8:54 pm
Szerző: Jagazo68
Kedves Mindenki!
Új vagyok, érdeklődöm.
A gépem Multistrada620 és nagyon macerás a lánc-kenés. Otthoni motoremelő még megoldható, de a világvégén nehezen. Ki tud középsztender megoldást. Lehet, hogy egy csöppet ront a vas képén, de hálás tartozék...lenne, ha lenne...

 

Elküldve: Fri Mar 31, 2017 9:00 pm
Szerző: gorazs
Nem cseréltem csavart, de újra próbálkoztam a légtelenítéssel. 2 decit átpréseltem buborékmentesen, azaz inkább segített a gravitáció meg némi tartályba fújás. De a kuplung kar nem keményedik fel. Állt egy napot, behúzom jó, aztán 3-4 mp múlva felenged. Ha ismét elkezdem a légtelenítést a kar ismét beesik, 8-10 húzásnál már érződik egy kis ellenállás, csavar kinyit, és bubi mentesen jön az olaj...... Hol lehet a gond?

Alulról fecskendővel tölts rá

 

Elküldve: Fri Mar 31, 2017 8:09 pm
Szerző: Styka
Nem cseréltem csavart, de újra próbálkoztam a légtelenítéssel. 2 decit átpréseltem buborékmentesen, azaz inkább segített a gravitáció meg némi tartályba fújás. De a kuplung kar nem keményedik fel. Állt egy napot, behúzom jó, aztán 3-4 mp múlva felenged. Ha ismét elkezdem a légtelenítést a kar ismét beesik, 8-10 húzásnál már érződik egy kis ellenállás, csavar kinyit, és bubi mentesen jön az olaj...... Hol lehet a gond?

 

Elküldve: Fri Mar 31, 2017 9:49 am
Szerző: Styka
Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy M695höz mekkora légtelenítő csavar kell? Illetve milyen hosszú és kúpos-e? A gép otthon van, és most jött a flash hogy ott lehet a gond a kuplung légtelenítésnél...

 

Elküldve: Fri Mar 31, 2017 8:02 am
Szerző: pzsolti
Visszaraktam a gyári farokidomot a motorra. Ekkor vettem észre, h féklámpa csak az első fékre világít a hátsóra nem. Szerintetek mitől lehet? Ötlet?

 

Elküldve: Sun Mar 26, 2017 8:08 pm
Szerző: dino74
Erre gondoltam , tudtam hogy te csináltál már , akkor hagyom valamit kitalálok
az s2r 1000-hez ritkább de vegyél szerintem valami decat csövet marving vagy quat d, vagy nézz hozzá arrow vagy gianelli rendszert
Az lesz köszi, vagy furatok egy új lukat a decat ra mert ha így állna mint a képen az jó lenne de sajnos nem, inkább lefelé néz http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 0741459953
Agyalok még azon hogy van értelme ennek egyelt talán hisz így csak a horizontális hengernél mér a szenzor ?!
az s4rs-en a tőgy katalizátor előtti oldalában van a horizontális henger mellett. Ha a tied is lambdás akkor neked is ott van. Ha viszont kidobod a katlizátort előtte tedd fel a racing progit vagy egy racing elektronikát mert nagyon el fogja szegényíteni a keveréket a lambda mert megnő a co

 

Elküldve: Sun Mar 26, 2017 10:21 am
Szerző: robymonster
ez egy s4rs de sztem a tied is ilyen belül

https://postimg.org/gallery/uev949a/
Erre gondoltam , tudtam hogy te csináltál már , akkor hagyom valamit kitalálok
az s2r 1000-hez ritkább de vegyél szerintem valami decat csövet marving vagy quat d, vagy nézz hozzá arrow vagy gianelli rendszert
Az lesz köszi, vagy furatok egy új lukat a decat ra mert ha így állna mint a képen az jó lenne de sajnos nem, inkább lefelé néz http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 0741459953
Agyalok még azon hogy van értelme ennek egyelt talán hisz így csak a horizontális hengernél mér a szenzor ?!

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 9:38 pm
Szerző: dino74
Valaki herélt már ki s2r vagy s4r tögyet ? megoldható vagy felesleges szenvedni vele, azért kérdezem mert tavaly vetem a DANMOTO tol egy katalizátort kiváltó rendszert de a lambda szonda olyan szar helyen van hogy egy fasza balos kanyarban le ér, és nem akarok harmadjára is lambda szondát venni
ez egy s4rs de sztem a tied is ilyen belül

https://postimg.org/gallery/uev949a/
Erre gondoltam , tudtam hogy te csináltál már , akkor hagyom valamit kitalálok
az s2r 1000-hez ritkább de vegyél szerintem valami decat csövet marving vagy quat d, vagy nézz hozzá arrow vagy gianelli rendszert

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 8:18 pm
Szerző: robymonster
Valaki herélt már ki s2r vagy s4r tögyet ? megoldható vagy felesleges szenvedni vele, azért kérdezem mert tavaly vetem a DANMOTO tol egy katalizátort kiváltó rendszert de a lambda szonda olyan szar helyen van hogy egy fasza balos kanyarban le ér, és nem akarok harmadjára is lambda szondát venni
ez egy s4rs de sztem a tied is ilyen belül

https://postimg.org/gallery/uev949a/
Erre gondoltam , tudtam hogy te csináltál már , akkor hagyom valamit kitalálok

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 7:32 pm
Szerző: dino74
Valaki herélt már ki s2r vagy s4r tögyet ? megoldható vagy felesleges szenvedni vele, azért kérdezem mert tavaly vetem a DANMOTO tol egy katalizátort kiváltó rendszert de a lambda szonda olyan szar helyen van hogy egy fasza balos kanyarban le ér, és nem akarok harmadjára is lambda szondát venni
ez egy s4rs de sztem a tied is ilyen belül

https://postimg.org/gallery/uev949a/

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 7:30 pm
Szerző: dino74
Valaki herélt már ki s2r vagy s4r tögyet ? megoldható vagy felesleges szenvedni vele, azért kérdezem mert tavaly vetem a DANMOTO tol egy katalizátort kiváltó rendszert de a lambda szonda olyan szar helyen van hogy egy fasza balos kanyarban le ér, és nem akarok harmadjára is lambda szondát venni
ne heréld ki mert nagyon csicska hangja lesz és szerintem nem is tesz neki jót ha nem talál ki belőle a gáz. Én csináltam egyet amiben összekötöttem a csöveket de kibaszott nagy meló és illik interferenciacsövet tenni a kettő közé

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 4:44 pm
Szerző: robymonster
Valaki herélt már ki s2r vagy s4r tögyet ? megoldható vagy felesleges szenvedni vele, azért kérdezem mert tavaly vetem a DANMOTO tol egy katalizátort kiváltó rendszert de a lambda szonda olyan szar helyen van hogy egy fasza balos kanyarban le ér, és nem akarok harmadjára is lambda szondát venni

 

Elküldve: Sat Mar 25, 2017 10:00 am
Szerző: Kajakman
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
Lehet, hogy ez a szimmering "nem tudta", hogy neki más a baja, mert mióta ki lett tisztítva/szimmering helyre lett rakva ezzel a kis szaros műanyaggal, azóta tartja magát. 1 éve lett cserélve amúgy, és valszeg az volt a baj, h első út előtt nem töröltem át a teló szárat.
Adja Isten, hogy 2-3 évet bírjon,azzal már elégedett lennék!
Úton van Kínából nekem is ez a pucoló műanyag cucc, de leírásban 45-55 mm van megadva villaszár átmérőre. Az S4R elvileg 43mm. Jó lesz szerinted arra is?
max faragsz a "nem kampós" végéből :)

 

Elküldve: Fri Mar 24, 2017 8:30 pm
Szerző: negga
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
Lehet, hogy ez a szimmering "nem tudta", hogy neki más a baja, mert mióta ki lett tisztítva/szimmering helyre lett rakva ezzel a kis szaros műanyaggal, azóta tartja magát. 1 éve lett cserélve amúgy, és valszeg az volt a baj, h első út előtt nem töröltem át a teló szárat.
Adja Isten, hogy 2-3 évet bírjon,azzal már elégedett lennék!
Úton van Kínából nekem is ez a pucoló műanyag cucc, de leírásban 45-55 mm van megadva villaszár átmérőre. Az S4R elvileg 43mm. Jó lesz szerinted arra is?

 

Elküldve: Fri Mar 24, 2017 8:56 am
Szerző: Kajakman
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
Lehet, hogy ez a szimmering "nem tudta", hogy neki más a baja, mert mióta ki lett tisztítva/szimmering helyre lett rakva ezzel a kis szaros műanyaggal, azóta tartja magát. 1 éve lett cserélve amúgy, és valszeg az volt a baj, h első út előtt nem töröltem át a teló szárat.
Adja Isten, hogy 2-3 évet bírjon,azzal már elégedett lennék!

 

Elküldve: Thu Mar 23, 2017 3:13 pm
Szerző: dino74
fesszszabályzónál talán?
Az a baj a feszszabályzó az akkumulátorba visszaáramoltatott áram szabályozásáért felelős, nem sok köze van az önindítóhoz. Indító relé - kábelezés - önidító. A három között kell valahol keresnem a hibát, csak gondoltam hátha akad valaki aki mélyebbre ásta magát a dologban, vagy ismeri a ducok gyenge pontját ahol érdemes először keresnem a hibát.
Én helyedben kiszedném az indítómotort, és rápróbálnám, hogy úgy forgat-e. Gyanúsan hangzik az mondat, hogy az előző tulaj felújította önindítót! Ezt nem is értem...
én meg az indítórelét ha csak kattan

 

Elküldve: Thu Mar 23, 2017 3:07 pm
Szerző: negga
Sziasztok! Hasznos tippet várnék, hová nyúljak először. Alany M900 karbis. Most lett kész, szépen hazavitt kb 100 km-t tettem bele, vasárnap óta indítózásnál a kuplung egyet mozdul, és ennyi... nem teker. Akksi új, ki is mértem, töltőre is került, bikázni is próbáltuk semmi. Önindító előző tulaj szerint felújított, bár kezdek kételkedni. Testhiba, kábelhiba, önindító hiba, nagyjából ezekre gyanakszom most. Van valakinek pontos tippje, hol érdemes kezdenem a hibakeresést? Hétvégén lesz időm, nekiállok, ha van bármi tanácsotok hol kezdjem el az sokat segítene.
fesszszabályzónál talán?
Az a baj a feszszabályzó az akkumulátorba visszaáramoltatott áram szabályozásáért felelős, nem sok köze van az önindítóhoz. Indító relé - kábelezés - önidító. A három között kell valahol keresnem a hibát, csak gondoltam hátha akad valaki aki mélyebbre ásta magát a dologban, vagy ismeri a ducok gyenge pontját ahol érdemes először keresnem a hibát.
Én helyedben kiszedném az indítómotort, és rápróbálnám, hogy úgy forgat-e. Gyanúsan hangzik az mondat, hogy az előző tulaj felújította önindítót! Ezt nem is értem...

 

Elküldve: Thu Mar 23, 2017 2:10 pm
Szerző: Uborkadaralo
Sziasztok! Hasznos tippet várnék, hová nyúljak először. Alany M900 karbis. Most lett kész, szépen hazavitt kb 100 km-t tettem bele, vasárnap óta indítózásnál a kuplung egyet mozdul, és ennyi... nem teker. Akksi új, ki is mértem, töltőre is került, bikázni is próbáltuk semmi. Önindító előző tulaj szerint felújított, bár kezdek kételkedni. Testhiba, kábelhiba, önindító hiba, nagyjából ezekre gyanakszom most. Van valakinek pontos tippje, hol érdemes kezdenem a hibakeresést? Hétvégén lesz időm, nekiállok, ha van bármi tanácsotok hol kezdjem el az sokat segítene.
fesszszabályzónál talán?
Az a baj a feszszabályzó az akkumulátorba visszaáramoltatott áram szabályozásáért felelős, nem sok köze van az önindítóhoz. Indító relé - kábelezés - önidító. A három között kell valahol keresnem a hibát, csak gondoltam hátha akad valaki aki mélyebbre ásta magát a dologban, vagy ismeri a ducok gyenge pontját ahol érdemes először keresnem a hibát.

 

Elküldve: Wed Mar 22, 2017 7:52 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok! Hasznos tippet várnék, hová nyúljak először. Alany M900 karbis. Most lett kész, szépen hazavitt kb 100 km-t tettem bele, vasárnap óta indítózásnál a kuplung egyet mozdul, és ennyi... nem teker. Akksi új, ki is mértem, töltőre is került, bikázni is próbáltuk semmi. Önindító előző tulaj szerint felújított, bár kezdek kételkedni. Testhiba, kábelhiba, önindító hiba, nagyjából ezekre gyanakszom most. Van valakinek pontos tippje, hol érdemes kezdenem a hibakeresést? Hétvégén lesz időm, nekiállok, ha van bármi tanácsotok hol kezdjem el az sokat segítene.
fesszszabályzónál talán?

 

Elküldve: Wed Mar 22, 2017 8:19 am
Szerző: Uborkadaralo
Sziasztok! Hasznos tippet várnék, hová nyúljak először. Alany M900 karbis. Most lett kész, szépen hazavitt kb 100 km-t tettem bele, vasárnap óta indítózásnál a kuplung egyet mozdul, és ennyi... nem teker. Akksi új, ki is mértem, töltőre is került, bikázni is próbáltuk semmi. Önindító előző tulaj szerint felújított, bár kezdek kételkedni. Testhiba, kábelhiba, önindító hiba, nagyjából ezekre gyanakszom most. Van valakinek pontos tippje, hol érdemes kezdenem a hibakeresést? Hétvégén lesz időm, nekiállok, ha van bármi tanácsotok hol kezdjem el az sokat segítene.

 

Elküldve: Mon Mar 20, 2017 7:21 pm
Szerző: harpi
Én itt veszem,elméletileg kisírtam valami kedvezményt a klubnak,jó fej az eladó!

http://www.motul-mintabolt.hu

Mond azt,hogy nem ismersz,lehet akkor ingyen lesz! :)
Kösz holnap felhívom őket!

 

Elküldve: Mon Mar 20, 2017 5:59 pm
Szerző: 76
Én itt veszem,elméletileg kisírtam valami kedvezményt a klubnak,jó fej az eladó!

http://www.motul-mintabolt.hu

Mond azt,hogy nem ismersz,lehet akkor ingyen lesz! :)

 

Elküldve: Mon Mar 20, 2017 5:25 pm
Szerző: harpi
Sziasztok!
Szeretnék olajat cserélni ! Jó volna valami biztos forrást találni ami vagy aki nem hamisított olajat árul!
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segíteni!
ha beviszed a full gashoz ott tuti nem basznak át, ha magadnak akarod cserélni akkor mondjuk olajshop.hu
Én a motoralkatresz.eu-tól rendeltem tavaly, Motul 7100-at,de nem tetszett,hogy a 4 literes flakonon nem találtam se gyártási időt se gyári kódot !Nem tudom mennyire megbízhatóak!

 

Elküldve: Mon Mar 20, 2017 3:01 pm
Szerző: szilvalé

Itt tudsz számolgatni változtatni, látod a kb. végsebesség változásokat is az egyes fokozatokban.

http://www.gearingcommander.com/

Nekem 695 van a tiéd elődje, és hasonlóan megcsináltam ezt én is.

Nekem 15/42 volt a gyári és ezt növeltem 15/44 -re. Vigyázz mert emiatt 2 szemmel hosszabb lánc kellett ezt tartsd észben mielőtt változtatsz.

Lehet a 15 -ös elsőt is 14 -re cserélni akkor a lánc hosszúság maradhat a gyári, de én külföldi fórumokban azt olvastam annó hogy a 14-es kerékkel lesz egy kis hangja mert túl kicsit fordul már a lánc, de ezen a fórumon erről megoszlanak a vélemények, én a biztosra mentem és inkább a hátsót növeltem.

És igen, sokkal kellemesebb lett a fokozatok eloszlása, szóval hajrá.
Köszi, számolgatok! :) a változtatásokat majd megírom, a tapasztalatokkal együtt.
Nekem kisebb első, így rövidebb áttétel volt fent, mikor megvettem az M600-at. Pörgősebb volt tőle. 1-2 éve viszont nagyobbra cseréltettem az elsőt és a hátsót is, picit hosszabb áttétel lett ezzel. Viszont nyomatékosabbnak érzem, kiegyensúlyozottabnak, jobb így vezetni szerintem.
Köszi! lehet marad nekem is a gyári verzió...

 

Elküldve: Sun Mar 19, 2017 8:21 pm
Szerző: Betonkeverő
Sziasztok!
Szeretnék olajat cserélni ! Jó volna valami biztos forrást találni ami vagy aki nem hamisított olajat árul!
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segíteni!
Az olaj témakörben ezt a témát már említette más is. Én innen rendelem meg az olajat amit gyárilag előírnak a motorba pontosan ezt: http://www.shellshop.hu/203-motorkerekp ... 0-1-liter/
Ez az oldal a hivatalos importor.

 

Elküldve: Sun Mar 19, 2017 8:21 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!
Szeretnék olajat cserélni ! Jó volna valami biztos forrást találni ami vagy aki nem hamisított olajat árul!
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segíteni!
ha beviszed a full gashoz ott tuti nem basznak át, ha magadnak akarod cserélni akkor mondjuk olajshop.hu

 

Elküldve: Sun Mar 19, 2017 7:42 pm
Szerző: Bandita
Csak egy tapasztalatot szeretnék megosztani. A motoralkatresz.eu oldalról rendelt fékbetéteknek közé sem volt a motoromhoz. Egyébként korrektek, mert javították a hibát a honlapon és száll. költség nélkül küldik az újat, az előzőt pedig ingyen visszaviszi a futár.
A lényeg, hogy ha rendeltek érdemes külön ellenőrizni, hogy valóban a motorhoz való terméket tünteti-e fel a honlapjuk.

 

Elküldve: Sun Mar 19, 2017 7:26 pm
Szerző: harpi
Sziasztok!
Szeretnék olajat cserélni ! Jó volna valami biztos forrást találni ami vagy aki nem hamisított olajat árul!
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segíteni!