Sziasztok!
Reggel kigurultam dunakeszire a vassal. rendben indult minden szuper, egy kicsi olaj szivárgást leszámítva, az sajnos megszüntethetetlen, három szervíz és én is belebuktam már. Megálltam vele a végcélom előtt. Két perc múlva be akarnám indítani, de sajnos csak némi elektromos hang jött az önindítóból és semmi más. A motort otthagytam, intéztem a dolgaimat, délután visszatértem. Akku szinte nullára leszívva, abban a pillanatban ahogy a kulcsot elfordítottam teker az önindító, úgy hogy a gombot nem nyomom. Ha kiveszem a kulcsot akkor is teker!!!! Még szerencse, hogy az akku totál lemerült délelőtt, mert valami, gondolom az önindító, szívta lefele, így ez a jelenség 3 perc alatt megszűnt. Haver elugrott bikakábelért, azzal a gép simán beindult, de az önindító még mindig tekert miközben járt a motor, és nem volt nyomva a gomb. Motor leállít, vészleállító kapcsoló szétszed, megvizsgál, érdemi átalakítást nem végeztem, csak megnéztem. Erre motor bikával beindul, simán jár minden tuti. A kapcsolót járó mototnál elkezdtem összerakni, egyszercsak megnyomtam a vészleállítót véletlenül. Motor leáll, simán újraindul. Aztán összeraktam teljesen próbából leállítottam, és innen teljes halál, nem teker az önindító, ötször szétszedtem a kapcsolót, a kábeleket mozgattam biztosítékokat nézegettem, elvileg minden jó helyen. A hibának semmi előjele nem volt, hacsak az nem hogy 20 alkalomból egyszer mintha akadt volna a gyujtáskulcs, nem simán kattant át, ez amit legjobban tudok a problémához kötni. Most a haver udvarában van, 600 kilométert tettem meg a legutolsó nagyszervíz és komplett átnézés óta. Sejtésem szerint ebből trailer lesz, vagy ott eszi meg a tél, mert ilyen megbízhatatlan járművem még az életben nem volt mint ez, és teljesen elment a kedvem a márkától is mostmár. 32000 kilométer van a gépben, de mintha elérte volna a végítélet, egymástól független alkatrészei mondják fel a szolgálatot egyik a másik után. Konstans folyik belőle az olaj, és főleg elektromos problémái vannak. Új akku kell bele, nekem is volt ez a hiba, és megoldotta...
Elküldve: Thu Oct 18, 2018 2:34 pm
Szerző: Laczkó85
Sziasztok!
Reggel kigurultam dunakeszire a vassal. rendben indult minden szuper, egy kicsi olaj szivárgást leszámítva, az sajnos megszüntethetetlen, három szervíz és én is belebuktam már. Megálltam vele a végcélom előtt. Két perc múlva be akarnám indítani, de sajnos csak némi elektromos hang jött az önindítóból és semmi más. A motort otthagytam, intéztem a dolgaimat, délután visszatértem. Akku szinte nullára leszívva, abban a pillanatban ahogy a kulcsot elfordítottam teker az önindító, úgy hogy a gombot nem nyomom. Ha kiveszem a kulcsot akkor is teker!!!! Még szerencse, hogy az akku totál lemerült délelőtt, mert valami, gondolom az önindító, szívta lefele, így ez a jelenség 3 perc alatt megszűnt. Haver elugrott bikakábelért, azzal a gép simán beindult, de az önindító még mindig tekert miközben járt a motor, és nem volt nyomva a gomb. Motor leállít, vészleállító kapcsoló szétszed, megvizsgál, érdemi átalakítást nem végeztem, csak megnéztem. Erre motor bikával beindul, simán jár minden tuti. A kapcsolót járó mototnál elkezdtem összerakni, egyszercsak megnyomtam a vészleállítót véletlenül. Motor leáll, simán újraindul. Aztán összeraktam teljesen próbából leállítottam, és innen teljes halál, nem teker az önindító, ötször szétszedtem a kapcsolót, a kábeleket mozgattam biztosítékokat nézegettem, elvileg minden jó helyen. A hibának semmi előjele nem volt, hacsak az nem hogy 20 alkalomból egyszer mintha akadt volna a gyujtáskulcs, nem simán kattant át, ez amit legjobban tudok a problémához kötni. Most a haver udvarában van, 600 kilométert tettem meg a legutolsó nagyszervíz és komplett átnézés óta. Sejtésem szerint ebből trailer lesz, vagy ott eszi meg a tél, mert ilyen megbízhatatlan járművem még az életben nem volt mint ez, és teljesen elment a kedvem a márkától is mostmár. 32000 kilométer van a gépben, de mintha elérte volna a végítélet, egymástól független alkatrészei mondják fel a szolgálatot egyik a másik után. Konstans folyik belőle az olaj, és főleg elektromos problémái vannak.
Elküldve: Thu Sep 06, 2018 6:35 pm
Szerző: Dani
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?
ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni
Én úgy tudom, hogy meleg láncra illik fújni, kb 500 km ént.....vagy több
szerintem nem km függő a dolog
a meleg láncnak annyi szerepe van, hogy a sprayflakonban található folyékony anyag, aminek csak az a célja, hogy a flakonbók a kenő anyag könnyebben távozzon, gyorsabban el tud párologni, és csak a kenő anyag maradjon a láncon
Elküldve: Thu Sep 06, 2018 4:31 pm
Szerző: PETTI
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?
ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni
Én úgy tudom, hogy meleg láncra illik fújni, kb 500 km ént.....vagy több
Elküldve: Thu Sep 06, 2018 9:34 am
Szerző: Dani
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?
ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni