- 6 years ago
#21438
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! Szia! Nekem csinálta az ST4... Ha jobbra döntöd a mocit akkor a bal füstöl... próbáld ki.... egy olajcsere után megjavult!!! nézd meg hogy van e elég olaj benne?
- 6 years ago
#21437
Hali! Gondoltam hasznos lesz ha leírom a tapasztalatot. 1 éve ugyanígy januárban (hosszabb állás után) első használatkor elkezdett az egyik telószár folyni. Akkor leírtam, hogy nem kellett szimmeringet cserélni, mert egy spéci tisztítóval megoldottuk pár perc alatt, "megnézzük meddig tart majd" alapon. Na egy teljes évig hibátlanul tette a dolgát, helyre lett rakva a deformálódott/elkoszolódott szimmering, most tegnap újra elkezdett folyni, neki is állok kitakarítani.
A lényeg: 3000 Ft, és ha még nem csereérett az olaj, szimering (pl 2 éven belül cseréltél), érdemes adni neki egy esélyt, nálam bevált
https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0 trükkös cucc, erdemes megnezni you tube videokat hasonlo izek hasznalatarol, akar sk is lehet faragni szinte barmibol, ami vekony es elegge stabil hézagoló lemezt mondtak még hogy jó lehet, de ebben az a pláne, hogy a retek nagy részét ki is szedi. Ennyi pénzért inkább célszerszámot használok
- 6 years ago
#21436
Hali! Gondoltam hasznos lesz ha leírom a tapasztalatot. 1 éve ugyanígy januárban (hosszabb állás után) első használatkor elkezdett az egyik telószár folyni. Akkor leírtam, hogy nem kellett szimmeringet cserélni, mert egy spéci tisztítóval megoldottuk pár perc alatt, "megnézzük meddig tart majd" alapon. Na egy teljes évig hibátlanul tette a dolgát, helyre lett rakva a deformálódott/elkoszolódott szimmering, most tegnap újra elkezdett folyni, neki is állok kitakarítani.
A lényeg: 3000 Ft, és ha még nem csereérett az olaj, szimering (pl 2 éven belül cseréltél), érdemes adni neki egy esélyt, nálam bevált
https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0 trükkös cucc, erdemes megnezni you tube videokat hasonlo izek hasznalatarol, akar sk is lehet faragni szinte barmibol, ami vekony es elegge stabil
- 6 years ago
#21435
Hali! Gondoltam hasznos lesz ha leírom a tapasztalatot. 1 éve ugyanígy januárban (hosszabb állás után) első használatkor elkezdett az egyik telószár folyni. Akkor leírtam, hogy nem kellett szimmeringet cserélni, mert egy spéci tisztítóval megoldottuk pár perc alatt, "megnézzük meddig tart majd" alapon. Na egy teljes évig hibátlanul tette a dolgát, helyre lett rakva a deformálódott/elkoszolódott szimmering, most tegnap újra elkezdett folyni, neki is állok kitakarítani.
A lényeg: 3000 Ft, és ha még nem csereérett az olaj, szimering (pl 2 éven belül cseréltél), érdemes adni neki egy esélyt, nálam bevált
https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0
A lényeg: 3000 Ft, és ha még nem csereérett az olaj, szimering (pl 2 éven belül cseréltél), érdemes adni neki egy esélyt, nálam bevált
https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0
- 6 years ago
#21434
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! A kipuban van az az anyag , amit a zajcsillapitas miatt tesznek bele, olyan, mint az uveggyapot az epitoiparbol. Valahol kialakul egy magasabb homersekletu goc, valoszinuleg csak egy hegesztesi varrat vagy szerencsetlenul maradt sorja, ami tulheviti ezt a francot. De az inditas utan par perc mulva leallitas nem nagyon tamogatja az elmeletemet. Ennek ellenere nehezen kepzelem, hogy valami a motorbol jonne. Inkabb a kipuf lesz az...
- 6 years ago
#21433
sziasztok
monster 620
hidegen minden okés, de mikor 85 fok fölé megy az olaj, kezd elmenni az alapjárat, és lefullad, ha nem adok neki gázt.
valakinek volt már hasonló?
monster 620
hidegen minden okés, de mikor 85 fok fölé megy az olaj, kezd elmenni az alapjárat, és lefullad, ha nem adok neki gázt.
valakinek volt már hasonló?
- 6 years ago
#21432
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! sztem egyszerűen csak vmi szennyeződés került a dobba...de passz. Az enyém még nem produkált ilyesmit.
- 6 years ago
#21431
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv!
- 6 years ago
#21430
Szia Lázár.
A tankkal kapcsolatban a kanizsai srácot ajánlani tudom.
Egyébként én is kanizsai vagyok és személyesen ismerem.
Komoly berendezése van és lelkiismeretes.
csá
szia,
köszi az infót, beszéltem vele telefonon, és valóban nagyon jófej volt!
Jövő héten postázom is neki, azt mondta egy hét alatt meglesz
- 6 years ago
#21429
Szia Lázár.
A tankkal kapcsolatban a kanizsai srácot ajánlani tudom.
Egyébként én is kanizsai vagyok és személyesen ismerem.
Komoly berendezése van és lelkiismeretes.
csá
A tankkal kapcsolatban a kanizsai srácot ajánlani tudom.
Egyébként én is kanizsai vagyok és személyesen ismerem.
Komoly berendezése van és lelkiismeretes.
csá
- 6 years ago
#21428
azzal nincs gond, viszont a kábelközegben van megtörve a vezeték, mert ha teljesen kifordítom a kormány balra, akkor müxik a jobb első index
mindenkinek köszi a tippeket!!!! ha szerencséd van, csak a gyorscsatlakozójával van probléma a lámpa mögött
sajnos nem, kicsit lejjebb tört meg a vezeték, jövő héten orvosolni fogom a lényeg, hogy megvan a hiba
- 6 years ago
#21427
Nem égett ki a hátsó lámpád?
azzal nincs gond, viszont a kábelközegben van megtörve a vezeték, mert ha teljesen kifordítom a kormány balra, akkor müxik a jobb első index
mindenkinek köszi a tippeket!!!! ha szerencséd van, csak a gyorscsatlakozójával van probléma a lámpa mögött
sajnos nem, kicsit lejjebb tört meg a vezeték, jövő héten orvosolni fogom
- 6 years ago
#21426
sziasztok! BUÉK!
sajnos a tankom fényezésre szorul...
tud valaki fekete alaphoz fehér DUCATI, piros MONSTER feliratos matricát?
vagy jó fényezőt, aki megcsinálja az "eredeti" tricolor festést?
köszi!
sajnos a tankom fényezésre szorul...
tud valaki fekete alaphoz fehér DUCATI, piros MONSTER feliratos matricát?
vagy jó fényezőt, aki megcsinálja az "eredeti" tricolor festést?
köszi!
- 6 years ago
#21425
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával? Nem égett ki a hátsó lámpád?
azzal nincs gond, viszont a kábelközegben van megtörve a vezeték, mert ha teljesen kifordítom a kormány balra, akkor müxik a jobb első index
mindenkinek köszi a tippeket!!!! ha szerencséd van, csak a gyorscsatlakozójával van probléma a lámpa mögött
- 6 years ago
#21424
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával? Nem égett ki a hátsó lámpád?
azzal nincs gond, viszont a kábelközegben van megtörve a vezeték, mert ha teljesen kifordítom a kormány balra, akkor müxik a jobb első index
mindenkinek köszi a tippeket!!!!
- 6 years ago
#21423
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával? Nem égett ki a hátsó lámpád?
- 6 years ago
#21422
Sziasztok,
tud valaki tippet adni tank javítással kapcsolatban? Ma szétszedtem a szörnyecskét és full rozsda a tank belül. Nagykanizsán találtam egy céget (Limitless KFT), találkozott már esetleg velük valaki?
tud valaki tippet adni tank javítással kapcsolatban? Ma szétszedtem a szörnyecskét és full rozsda a tank belül. Nagykanizsán találtam egy céget (Limitless KFT), találkozott már esetleg velük valaki?
- 6 years ago
#21421
Tudomásom szerint az ST2-t gyárilag nem csutka kormánnyal szerelték! Na jó,igen nem a sportmotoros csutkára gondolok,hanem a gyárira. Ahelyett kéne a normál ökörszarv kormány ami bámi máson van,és ahhoz a felső kiflire valami befogó,vagy utángyártott kifli ami a normál kormányhoz van. Csak nem tudom hogy valaha valaki gyártott-e olyat... Gondolom ugyanolyan, mint a többi ST-é (meg a Monster S4-é), van utángyártott, szerintem itt is van aprón (nemrég még láttam), de lehet, hogy a többi Monster csőkormányhoz való felső villahídjával is megoldható, ha ugyanaz a geometria (kérdezz rá szerelőnél, lehet, hogy van is neki bontott). Létezik a gyári megoldáshoz is emelő, ebay-en láttam.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/l ... ozizionalo
Bocsánat, mégsem ebay-en láttam... http://www.drdesmo.com/ms4rise.htm Köszönöm a kifli geometrianak utána nézek. A második sem rossz ötlet:)
- 6 years ago
#21420
Sziasztok! Valaki tud valami okosságot arra hogy az ST2-re hogy lehet sima kormányt feltenni a csutkák helyett? Egy picit emelni kéne rajta,a delikvensnek rövid a karja és túl hasalós a pozíció..... Tudomásom szerint az ST2-t gyárilag nem csutka kormánnyal szerelték! Na jó,igen nem a sportmotoros csutkára gondolok,hanem a gyárira. Ahelyett kéne a normál ökörszarv kormány ami bámi máson van,és ahhoz a felső kiflire valami befogó,vagy utángyártott kifli ami a normál kormányhoz van. Csak nem tudom hogy valaha valaki gyártott-e olyat... Gondolom ugyanolyan, mint a többi ST-é (meg a Monster S4-é), van utángyártott, szerintem itt is van aprón (nemrég még láttam), de lehet, hogy a többi Monster csőkormányhoz való felső villahídjával is megoldható, ha ugyanaz a geometria (kérdezz rá szerelőnél, lehet, hogy van is neki bontott). Létezik a gyári megoldáshoz is emelő, ebay-en láttam.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/l ... ozizionalo
Bocsánat, mégsem ebay-en láttam... http://www.drdesmo.com/ms4rise.htm
- 6 years ago
#21419
Sziasztok! Valaki tud valami okosságot arra hogy az ST2-re hogy lehet sima kormányt feltenni a csutkák helyett? Egy picit emelni kéne rajta,a delikvensnek rövid a karja és túl hasalós a pozíció..... Tudomásom szerint az ST2-t gyárilag nem csutka kormánnyal szerelték! Na jó,igen nem a sportmotoros csutkára gondolok,hanem a gyárira. Ahelyett kéne a normál ökörszarv kormány ami bámi máson van,és ahhoz a felső kiflire valami befogó,vagy utángyártott kifli ami a normál kormányhoz van. Csak nem tudom hogy valaha valaki gyártott-e olyat...
- 6 years ago
#21418
Sziasztok! Valaki tud valami okosságot arra hogy az ST2-re hogy lehet sima kormányt feltenni a csutkák helyett? Egy picit emelni kéne rajta,a delikvensnek rövid a karja és túl hasalós a pozíció..... Tudomásom szerint az ST2-t gyárilag nem csutka kormánnyal szerelték!
- 6 years ago
#21417
Sziasztok! Valaki tud valami okosságot arra hogy az ST2-re hogy lehet sima kormányt feltenni a csutkák helyett? Egy picit emelni kéne rajta,a delikvensnek rövid a karja és túl hasalós a pozíció.....
- 6 years ago
#21416
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával? Autóknál úgy tudom, hogy testproblémák, korrodált csatlakozások, meg letestelő vezetékek okoznak többnyire ilyen anomáliákat. A relé biztos nem, mert közösen villogtatja az elsőt és a hátsót, nem okozhat olyan hibát, hogy az egyik jó, a másik meg nem. Ellenőrizném az indexek csatlakozóit, szükség szerint megtisztítanám őket, és ellenőrizném a vezetékeket, higy nincsenek-e kidörzsölődve valahol. Ezeket gyakorlatilag otthon ingyen meg lehet csinálni, de ha nem oldódik meg, szerintem fordulj szakemberhez.
Köszi a tippet, holnap átbogarászom a vezetékeket, remélem megtalálom a hiba okát!
- 6 years ago
#21415
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával? Autóknál úgy tudom, hogy testproblémák, korrodált csatlakozások, meg letestelő vezetékek okoznak többnyire ilyen anomáliákat. A relé biztos nem, mert közösen villogtatja az elsőt és a hátsót, nem okozhat olyan hibát, hogy az egyik jó, a másik meg nem. Ellenőrizném az indexek csatlakozóit, szükség szerint megtisztítanám őket, és ellenőrizném a vezetékeket, higy nincsenek-e kidörzsölődve valahol. Ezeket gyakorlatilag otthon ingyen meg lehet csinálni, de ha nem oldódik meg, szerintem fordulj szakemberhez.
- 6 years ago
#21414
Sziasztok!
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Tegnapelőtt elővettem a szörnyecskét, és arra lettem figyelmes, hogy a jobb első indexem nem villog( NEM ledes). A hátsó jó. Aztán leállítottam, ráadtam a gyújtást, akkor villogott első is hátsó is, majd egyszer csak gyorsabban kezdett el villogni mindkettő. A relével lehet a bibi?
Találkozott már valaki hasonló problémával?
- 6 years ago
#21412
Rá kéne valamit ragasztani hogy elérje a gombot mert valójában alaphelyzetben be kell hogy legyen nyomva és amikor húzod a kart ki kell hogy engedje . Igen, így láttam én is. Leellenőrzöm majd, hogy jól szereltem-e fel, aztán ha az rendben van, akkor megfúrom a gombbal szemben, belehajtok egy pici csavart, aztán annak a feje majd benyomja a gombot. Ha lefotózod, hogy mi a hiba, nem tudod megreklamálni? Ezek a kínaiak ha kell, küldenek még egyet...legalábbis ali-n van ilyenekre lehetőség. Hol vetted? Ebayen. Nem akarom bonyolítani annyira sztorit, egyszerűbb átalakítani, ahogy írtam. Nem is fog látszani
A teljes sztori amúgy az, hogy ettől az eladótól rendeltem már egy szettet, annak a adapter része (a fekete rész) nem stimmelt, másik típusú volt (ez van a gyárival közös fotón). Megreklamáltam, viszont volt egy kis félreértés. Azt hittem, hogy komplett karokat fog küldeni, ezért feldobtam beazonosításra és eladásra a Facebookra (vagy ide, nem is emlékszek már). Qweras le is csapott rá a felesége motorjához, októberben voltam otthon, hazavittem, elboltoltuk, jót beszélgettünk. A kis kínai viszont csak az adaptereket küldte (utólag visszaolvasva ezt is írta), úgyhogy megszívtam. Rendeltem hát egy másik szettet, a bukás végülis minimális, és ha megint rosszat küld, akkor sincs katasztrófa. Másodikra a jó polcról vette le az árut, csak ez a kis gikszer van. Megnézem majd a másik két adaptert (azonos a két oldali), de amúgy nem hiszem, hogy ekkora lenne a gyártási szórás, annál jobbnak tűnik sokkal.
Szerk.: Megnézegettem ma, a féklámpa kapcsoló kiugrott a helyéről. Visszapattintottam, tökéletes.
- 6 years ago
#21411
Az enyém olyan, mint a fotón az alsó, a forgásponttól balra eső "szarv" nyomja be alaphelyzetben a féklámpa kapcsoló gombját. Az új kar nem sikerült tökéletesre, el sem éri. Rá kéne valamit ragasztani hogy elérje a gombot mert valójában alaphelyzetben be kell hogy legyen nyomva és amikor húzod a kart ki kell hogy engedje . Igen, így láttam én is. Leellenőrzöm majd, hogy jól szereltem-e fel, aztán ha az rendben van, akkor megfúrom a gombbal szemben, belehajtok egy pici csavart, aztán annak a feje majd benyomja a gombot. Ha lefotózod, hogy mi a hiba, nem tudod megreklamálni? Ezek a kínaiak ha kell, küldenek még egyet...legalábbis ali-n van ilyenekre lehetőség. Hol vetted?
- 6 years ago
#21410
De igen , első szériás monster . Az enyém olyan, mint a fotón az alsó, a forgásponttól balra eső "szarv" nyomja be alaphelyzetben a féklámpa kapcsoló gombját. Az új kar nem sikerült tökéletesre, el sem éri. Rá kéne valamit ragasztani hogy elérje a gombot mert valójában alaphelyzetben be kell hogy legyen nyomva és amikor húzod a kart ki kell hogy engedje . Igen, így láttam én is. Leellenőrzöm majd, hogy jól szereltem-e fel, aztán ha az rendben van, akkor megfúrom a gombbal szemben, belehajtok egy pici csavart, aztán annak a feje majd benyomja a gombot.
- 6 years ago
#21409
és Akkor lehet, hogy valamit elbénáztam, viszek le holnap lámpát, és átnézem. Nem látszik jól a fotón, de úgy láttam, hogy még csak hozzá sem ér.
Kopi, nézegettem a motorod képeit, nem olyan a tiéd, mint ezen a képen a felső? De igen , első szériás monster . Az enyém olyan, mint a fotón az alsó, a forgásponttól balra eső "szarv" nyomja be alaphelyzetben a féklámpa kapcsoló gombját. Az új kar nem sikerült tökéletesre, el sem éri. Rá kéne valamit ragasztani hogy elérje a gombot mert valójában alaphelyzetben be kell hogy legyen nyomva és amikor húzod a kart ki kell hogy engedje .
- 6 years ago
#21408
Én is ilyet tettem az enyémre és semmi gond nem volt . ésNekem is volt hasonló, az is jó volt.... Akkor lehet, hogy valamit elbénáztam, viszek le holnap lámpát, és átnézem. Nem látszik jól a fotón, de úgy láttam, hogy még csak hozzá sem ér.
Kopi, nézegettem a motorod képeit, nem olyan a tiéd, mint ezen a képen a felső? De igen , első szériás monster . Az enyém olyan, mint a fotón az alsó, a forgásponttól balra eső "szarv" nyomja be alaphelyzetben a féklámpa kapcsoló gombját. Az új kar nem sikerült tökéletesre, el sem éri.
- 6 years ago
#21407
Kínai, ebayről. Nem sok híja van. Nem tanulmányoztam alaposabban, mert elég sötét van a garázsban, meg hát tavaszig van még idő. Én is ilyet tettem az enyémre és semmi gond nem volt . ésNekem is volt hasonló, az is jó volt.... Akkor lehet, hogy valamit elbénáztam, viszek le holnap lámpát, és átnézem. Nem látszik jól a fotón, de úgy láttam, hogy még csak hozzá sem ér.
Kopi, nézegettem a motorod képeit, nem olyan a tiéd, mint ezen a képen a felső? De igen , első szériás monster .
- 6 years ago
#21406
Milyen kar az, hogy nem nyomja be? Sok kell neki? Kínai, ebayről. Nem sok híja van. Nem tanulmányoztam alaposabban, mert elég sötét van a garázsban, meg hát tavaszig van még idő. Én is ilyet tettem az enyémre és semmi gond nem volt . ésNekem is volt hasonló, az is jó volt.... Akkor lehet, hogy valamit elbénáztam, viszek le holnap lámpát, és átnézem. Nem látszik jól a fotón, de úgy láttam, hogy még csak hozzá sem ér.
Kopi, nézegettem a motorod képeit, nem olyan a tiéd, mint ezen a képen a felső?Csatolmányok:
img_20170918_170853.jpg (687.08 KiB) Megtekintve 10543 alkalommal
- 6 years ago
#21404
Köszi, ezek szerint a gombot kell megtoldanom valahogy... Milyen kar az, hogy nem nyomja be? Sok kell neki? Kínai, ebayről. Nem sok híja van. Nem tanulmányoztam alaposabban, mert elég sötét van a garázsban, meg hát tavaszig van még idő. Én is ilyet tettem az enyémre és semmi gond nem volt .
- 6 years ago
#21403
Nem, fix helye van, valami mélyedésbe ül bele egy kiálló izé Köszi, ezek szerint a gombot kell megtoldanom valahogy... Milyen kar az, hogy nem nyomja be? Sok kell neki? Kínai, ebayről. Nem sok híja van. Nem tanulmányoztam alaposabban, mert elég sötét van a garázsban, meg hát tavaszig van még idő.Csatolmányok:
img_20171211_203609.jpg (508.14 KiB) Megtekintve 10543 alkalommalimg_20171211_152246.jpg (858.35 KiB) Megtekintve 10543 alkalommal
- 6 years ago
#21402
Sziasztok, az első fékkarnál a féklámpakapcsoló állítható? Megkapta a gép előre a karácsonyi ajándékát, de nem az igazi, alaphelyzetben nem nyomja be a gombot. Nem, fix helye van, valami mélyedésbe ül bele egy kiálló izé Köszi, ezek szerint a gombot kell megtoldanom valahogy... Milyen kar az, hogy nem nyomja be? Sok kell neki?
- 6 years ago
#21401
Sziasztok, az első fékkarnál a féklámpakapcsoló állítható? Megkapta a gép előre a karácsonyi ajándékát, de nem az igazi, alaphelyzetben nem nyomja be a gombot. Nem, fix helye van, valami mélyedésbe ül bele egy kiálló izé Köszi, ezek szerint a gombot kell megtoldanom valahogy...
- 6 years ago
#21400
Sziasztok, az első fékkarnál a féklámpakapcsoló állítható? Megkapta a gép előre a karácsonyi ajándékát, de nem az igazi, alaphelyzetben nem nyomja be a gombot. Nem, fix helye van, valami mélyedésbe ül bele egy kiálló izé
- 6 years ago
#21399
Sziasztok, az első fékkarnál a féklámpakapcsoló állítható? Megkapta a gép előre a karácsonyi ajándékát, de nem az igazi, alaphelyzetben nem nyomja be a gombot.
Csatolmányok:
img_20171211_152343.jpg (689.6 KiB) Megtekintve 10543 alkalommal
- 6 years ago
#21398
Azt tudja valaki, hogy melyik verzio szerint mukodik a 2 henger? Ha meg rajtam kivul is erdekel valakit ez a kerdes, akkor itt egy ujabb kep, ami vegul is valaszt at. A kep a sima 2 hengeres V-twin. Nagyon vicces, hogy az angol zsargonban "big bang" elven mukodo motornak is hivjak...a lenyeg, hogy az 1-ek es a nullak (munka utem eloszlasa) nem egyenloen oszlanak el es ettol van a kivanatos hanghatas. Ami pedig technikailag nagyon erdekes, hogy mindennek ellenere a vibracios hatas is az egyik legjobban kiegyenlitett. Na, ezt pont nem erezni...A 4 hengereseknek az elosztasa meg viccesebb. Amig a 2 hengeresnel 270-450-270-450 fokonkent ismetlodik egy munkautem 2 teljes fotengely fordulat alatt, addig a 4 hengeresnel 90-200-90-340 fokonkent jelentkezik. Es a munka utemek eloszlasa 2 teljes fotengely fordulat mellett 2 hengerre 1001000, 4 hengerre 11011000. Tehat majdnem ugyanott poffen csak rogton 2-t is es ettol lesz olyan bivalyos. Olyan, mint amikor a Volga partjan megkettoztek a huzoemberek szamat es horukkra gyorsabban ment az uszaly, hiszen minden huzasnal tobb lett a vonoero. A Yamaha Big Bang-es a MotoGP-ben, az utcait nem tudom. Valami ahhoz hasonló, csak a V elrendezés miatt kicsit más gyújtássorrenddet használ a Panigale V4 blokkja is a cikkek szerint. Jut eszembe, gyujtassorrend, az az angolban jol hangzik, mert ugye "firing order", de az nem a gyujtas sorrendje, mert az meg megint mas, A magyar gyujtas-sorrend a 2 hengeresnel 1-2. A negy hengerenel 1342 vagy variald, ahogy akarod. De amugy nem nyelvorkodnek, mert nincs ra jo megoldasom, csak azert kotozkodom, mert a gyujtas sorrend alatt mast ertunk. Az angolban van ugye az "ignition order", na az a magyar gyujtas sorrend megfeleloje. Es a firing order az mondjuk lehetne vezerlesi rend, de ez sem jo igazan.
- 6 years ago
#21397
Azt tudja valaki, hogy melyik verzio szerint mukodik a 2 henger? Ha meg rajtam kivul is erdekel valakit ez a kerdes, akkor itt egy ujabb kep, ami vegul is valaszt at. A kep a sima 2 hengeres V-twin. Nagyon vicces, hogy az angol zsargonban "big bang" elven mukodo motornak is hivjak...a lenyeg, hogy az 1-ek es a nullak (munka utem eloszlasa) nem egyenloen oszlanak el es ettol van a kivanatos hanghatas. Ami pedig technikailag nagyon erdekes, hogy mindennek ellenere a vibracios hatas is az egyik legjobban kiegyenlitett. Na, ezt pont nem erezni...A 4 hengereseknek az elosztasa meg viccesebb. Amig a 2 hengeresnel 270-450-270-450 fokonkent ismetlodik egy munkautem 2 teljes fotengely fordulat alatt, addig a 4 hengeresnel 90-200-90-340 fokonkent jelentkezik. Es a munka utemek eloszlasa 2 teljes fotengely fordulat mellett 2 hengerre 1001000, 4 hengerre 11011000. Tehat majdnem ugyanott poffen csak rogton 2-t is es ettol lesz olyan bivalyos. Olyan, mint amikor a Volga partjan megkettoztek a huzoemberek szamat es horukkra gyorsabban ment az uszaly, hiszen minden huzasnal tobb lett a vonoero. A Yamaha Big Bang-es a MotoGP-ben, az utcait nem tudom. Valami ahhoz hasonló, csak a V elrendezés miatt kicsit más gyújtássorrenddet használ a Panigale V4 blokkja is a cikkek szerint. Igen, szinte minden motorgyar hasznalja a big-bang-es elrendezest is, csak apro reszleteiben van elteres. Szerintem egyebkent a leg beszedesebb az a 4 hengereseknel hasznalt extrem "kiegyenlitetlenseg", amit a Ducati mer csak nagyon eltolni egy iranyba kozuti motoron, es meg a Kawasaki un. long-bang-je, ami aztán minden big-bang-ek öreganyja, ahol van 2-2 munkautem 180 fokkal eltolva es aztan 540 fokot fordul csak ugy lenduletbol.
- 6 years ago
#21396
Azt tudja valaki, hogy melyik verzio szerint mukodik a 2 henger? Ha meg rajtam kivul is erdekel valakit ez a kerdes, akkor itt egy ujabb kep, ami vegul is valaszt at. A kep a sima 2 hengeres V-twin. Nagyon vicces, hogy az angol zsargonban "big bang" elven mukodo motornak is hivjak...a lenyeg, hogy az 1-ek es a nullak (munka utem eloszlasa) nem egyenloen oszlanak el es ettol van a kivanatos hanghatas. Ami pedig technikailag nagyon erdekes, hogy mindennek ellenere a vibracios hatas is az egyik legjobban kiegyenlitett. Na, ezt pont nem erezni...A 4 hengereseknek az elosztasa meg viccesebb. Amig a 2 hengeresnel 270-450-270-450 fokonkent ismetlodik egy munkautem 2 teljes fotengely fordulat alatt, addig a 4 hengeresnel 90-200-90-340 fokonkent jelentkezik. Es a munka utemek eloszlasa 2 teljes fotengely fordulat mellett 2 hengerre 1001000, 4 hengerre 11011000. Tehat majdnem ugyanott poffen csak rogton 2-t is es ettol lesz olyan bivalyos. Olyan, mint amikor a Volga partjan megkettoztek a huzoemberek szamat es horukkra gyorsabban ment az uszaly, hiszen minden huzasnal tobb lett a vonoero. A Yamaha Big Bang-es a MotoGP-ben, az utcait nem tudom. Valami ahhoz hasonló, csak a V elrendezés miatt kicsit más gyújtássorrenddet használ a Panigale V4 blokkja is a cikkek szerint.
- 6 years ago
#21395
Azt tudja valaki, hogy melyik verzio szerint mukodik a 2 henger? Ha meg rajtam kivul is erdekel valakit ez a kerdes, akkor itt egy ujabb kep, ami vegul is valaszt at. A kep a sima 2 hengeres V-twin. Nagyon vicces, hogy az angol zsargonban "big bang" elven mukodo motornak is hivjak...a lenyeg, hogy az 1-ek es a nullak (munka utem eloszlasa) nem egyenloen oszlanak el es ettol van a kivanatos hanghatas. Ami pedig technikailag nagyon erdekes, hogy mindennek ellenere a vibracios hatas is az egyik legjobban kiegyenlitett. Na, ezt pont nem erezni...A 4 hengereseknek az elosztasa meg viccesebb. Amig a 2 hengeresnel 270-450-270-450 fokonkent ismetlodik egy munkautem 2 teljes fotengely fordulat alatt, addig a 4 hengeresnel 90-200-90-340 fokonkent jelentkezik. Es a munka utemek eloszlasa 2 teljes fotengely fordulat mellett 2 hengerre 1001000, 4 hengerre 11011000. Tehat majdnem ugyanott poffen csak rogton 2-t is es ettol lesz olyan bivalyos. Olyan, mint amikor a Volga partjan megkettoztek a huzoemberek szamat es horukkra gyorsabban ment az uszaly, hiszen minden huzasnal tobb lett a vonoero.Csatolmányok:
270_450.jpg (244.68 KiB) Megtekintve 10543 alkalommal
- 6 years ago
#21394
Köszönöm a gyors válaszokat! Kezdem azzal h eléggé szerette az előző tulaj ha igaz szervizelte rendesen. Bár nem hivatalos szervizben, de a motor elég jó állapotú . Gonozva volt az látszik . 48kmvan benne ez állítólag de el is hiszem nem visszatkert. Megy mint az ördög indul alapjárat rendben. Olaj szép tiszta . Így baját nem tudok mondani. Csak hogy a blokk hangosabb de lehet ilyennek kell lenni. Nem Hiszem h szelep hang mert nem a hengerfejtől jön. Amúgy imádom teljesen más dimenzió vele repeszteni. Naugye jo az, ahogy van, hadd menjen csak az időnek kéne olyannak lenni! Apropó meg csak kérdeznék. Olajat milyet tegyek bele . Szűrőket hol szerzitek be és milyet ? Csak gyárit? Mondjuk én annak vagyok a híve. De olasz motorom meg nem volt Nem tudom hogy mik az igényei. ha Salami baja lenne akkor már szétesett volna
- 6 years ago
#21393
Na jo, az elobb elragadott a hév, irok rendes valaszt is. Kezdjuk kerdesekkel. Mennyi km-van a gepjarmuben? Eleg igen/nem valaszolni arra, hogy 35000 folott van-e mar? Ha alatta van, akkor meg minden valoszinuseg szerint semmi baja, hacsak nem utottek kisfejszevel minden alkalommal. Szoval hanykm? Allitottak-e rajta szelepet az utobbi idoben, a 12000km-es întervallumnak megfeleloen? Esetleg cseréltek-e már benne olajat mostanság? Szerintem 35e km nem vízválasztó. Ha trehány volt a régi tulaj és nem szervizeltette (mondjuk ez a motoron is látszhat) akkor szerintem 10e km-nél is lelehet kockázni a motort! mondjuk ez igaz. Azt mondták régen is itt a fórumon, hogy egy duki akkor jó ha hangos...ha nincs akkora és olyan hangja akkor gáz van. Amikor egy ismerős autószervizbe levittem a mocit az első lánckereket lelazítani mindenki azt mondta állítsam le mert szétesik-csapágyas! Nyújtogatták a nyakukat mint a szurikáták!
A műszakin egy autó márkaszervizben is csak csóválgatták a fejüket...de én csak mosolyogtam! Termi dobbal volt problémájuk, én meg mutattam az e jelzést-és a sz.kuplunggal...hiába nem mindenki tudja milyen egy igazi motor.
- 6 years ago
#21392
Azt tudja valaki, hogy melyik verzio szerint mukodik a 2 henger? gyújt gyújt szív , lent tart kipufog
- 6 years ago
#21391
Köszönöm a gyors válaszokat! Kezdem azzal h eléggé szerette az előző tulaj ha igaz szervizelte rendesen. Bár nem hivatalos szervizben, de a motor elég jó állapotú . Gonozva volt az látszik . 48kmvan benne ez állítólag de el is hiszem nem visszatkert. Megy mint az ördög indul alapjárat rendben. Olaj szép tiszta . Így baját nem tudok mondani. Csak hogy a blokk hangosabb de lehet ilyennek kell lenni. Nem Hiszem h szelep hang mert nem a hengerfejtől jön. Amúgy imádom teljesen más dimenzió vele repeszteni. Naugye jo az, ahogy van, hadd menjen csak az időnek kéne olyannak lenni! Apropó meg csak kérdeznék. Olajat milyet tegyek bele . Szűrőket hol szerzitek be és milyet ? Csak gyárit? Mondjuk én annak vagyok a híve. De olasz motorom meg nem volt Nem tudom hogy mik az igényei.
- 6 years ago
#21390
Köszönöm a gyors válaszokat! Kezdem azzal h eléggé szerette az előző tulaj ha igaz szervizelte rendesen. Bár nem hivatalos szervizben, de a motor elég jó állapotú . Gonozva volt az látszik . 48kmvan benne ez állítólag de el is hiszem nem visszatkert. Megy mint az ördög indul alapjárat rendben. Olaj szép tiszta . Így baját nem tudok mondani. Csak hogy a blokk hangosabb de lehet ilyennek kell lenni. Nem Hiszem h szelep hang mert nem a hengerfejtől jön. Amúgy imádom teljesen más dimenzió vele repeszteni. Naugye jo az, ahogy van, hadd menjen
- 6 years ago
#21389
Köszönöm a gyors válaszokat! Kezdem azzal h eléggé szerette az előző tulaj ha igaz szervizelte rendesen. Bár nem hivatalos szervizben, de a motor elég jó állapotú . Gonozva volt az látszik . 48kmvan benne ez állítólag de el is hiszem nem visszatkert. Megy mint az ördög indul alapjárat rendben. Olaj szép tiszta . Így baját nem tudok mondani. Csak hogy a blokk hangosabb de lehet ilyennek kell lenni. Nem Hiszem h szelep hang mert nem a hengerfejtől jön. Amúgy imádom teljesen más dimenzió vele repeszteni.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]