#19038
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja
Árban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték :( A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.

@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz :)
most kell majd kopót cserélnem, ha igazán tutira akarsz menni létezik stm 48 fogas kosár és lamella, csak előbb nyerni kell a lottón
#19037
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja
Árban nem volt nagy különbség, és alapjáraton a kisebb tömeg miatt elvileg nem üt akkorát, ebből kiindulva esett rá a választás, megpróbálom, megátjuk milyen lesz. Az említett belső magot még nem kell cserélni.
Az a 33e km nagyon jó akkor, nekem most december, és közel 7000 km óta kb 1mm-el nőtt a holtjáték :( A kuplung a szarnál is szarabb állapotban van.

@Ton-up : Ha nem lesz jelentkező, akkor ez a megoldás lesz :)
#19036
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Ha úgyis dobós a lamella, egyszerű és nagyszerű...

http://www.ducati.ms/forums/attachments ... 000991.jpg
#19035
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
Dobra/magra gondoltam. Gyárilag az alu kosaras is fém lamellákkal jön, nem a vas eszi, hanem a km ;) felesleges volt alu-t venni
Enyémbe most 33ezer van és kutya baja
#19034
Sziasztok! Van esetleg valakinek kölcsönbe Veszprém környékén olyan szerszáma, amely a kuplung cseréhez kell? (Clutch holder tool).
https://www.google.hu/search?q=ducati+c ... 82#imgdii=_

Köszönöm a válaszokat előre is!
hamarabb barkácsolsz magadnak egy ilyet, cserélni kell a dobot is különben?
ha a kosárra gondolsz akkor igen, mert megette a vas lamellaszett. Megvan már minden, az új kosár és az új gyári alu adige lamellaszett is. Néztem a képeket amiket a belinkelt keresés dobott ki, csak ha van itt a környéken valakinek ilyen, akkor nem barkácsolnék/barkácsoltatnék.
#19030

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)

Nagyon kellemetlen egyébként amikor ott folyik.
Nekem a 695-ösön menet közben ahogyan csöpögött pont a hátó gumi bal szélére szórta ahogy haladtam, balra úgy kanyarodtam mintha jégen mennék mert nem tudtam hogy éppen mennyire olajos a gumi. És ez persze hol máshol történt mint Olaszország kellős közepén....
Automatára vált mint a láncfűrész .
#19029
Hello!
Olyan kerdesem lenne hogy 620-as Monsteren az olajos kupplungot hogyan lehet ellenörizni? Ill. milyen karbantartasi dolgokra kell odafigyelni?
Es ha vki egy picit segitenie hogy hogyan müködik azt megköszönnem mert fogalmam sincs rola. (honnan kapja az olajat stb stb. )
kerestem neten de nem talaltam semmit.....


töltsd le a könyvét és okosodj!
#19028
Hello!
Olyan kerdesem lenne hogy 620-as Monsteren az olajos kupplungot hogyan lehet ellenörizni? Ill. milyen karbantartasi dolgokra kell odafigyelni?
Es ha vki egy picit segitenie hogy hogyan müködik azt megköszönnem mert fogalmam sincs rola. (honnan kapja az olajat stb stb. )
kerestem neten de nem talaltam semmit.....
#19027
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
jó hogy nem cukrász vagy ;)
Utána elfogyaszthattam volna .
így is, ha hód lennél ;)
#19026

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)

Nagyon kellemetlen egyébként amikor ott folyik.
Nekem a 695-ösön menet közben ahogyan csöpögött pont a hátó gumi bal szélére szórta ahogy haladtam, balra úgy kanyarodtam mintha jégen mennék mert nem tudtam hogy éppen mennyire olajos a gumi. És ez persze hol máshol történt mint Olaszország kellős közepén....
#19025
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
jó hogy nem cukrász vagy ;)
Utána elfogyaszthattam volna .
#19024
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.

Köszönöm a javaslatot!
Egyenlőre még megyek vele valamennyit, aztán megnézem hogy még mindig folyik-e, ha igen akkor cserélem az O gyűrűket is. Hát akkor én se fogok szenvedni a nem gyárival. Egyébként se olyan drága, többe kerül a posta, akkor érdemes mindjárt többet rendelni. :)
#19023
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.

Ha javasolhatok valamit, a pálcán lévő két O gyűrűt csak gyárira cseréld.
Nekem Rosso-ék 2x cserélték nem gyárira (hisz csak két nyamvadt adott méretű gumigyűrű), mind a két alkalommal kb. 2000km után újra elkezdett folyni.
Harmadik alkalomra rendeltek gyárit és azóta nem folyik már több mint 1 éve.

Gondolom van valami anyag különbség, de tény ami tény nem gyárival elkezd folyni hamar, gyárival nem.

Filléres tétel, Maráczi Zsolt - maleducati szerez neked gyárit.
#19022
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.

Helló!
Azt hiszem igen, de közben tegnap rávettem magam és lecsavaroztam a munkahengert, szerencsére nem folyt ki semmi, csak a kinyomó pálca volt ott. utána le a lánckerék, aztán már látszott is a szimering típusa: 25x47x7 (600-as monsternél) simán ki tudtam pattintani csavarhúzóval, aztán rá az új. Meleg motornál érdemes cserélni, úgy könnyebb.
Csak azért írtam le, hátha valakinek tudok ezzel segíteni.

Remélem jó lesz, de gyanús, hogy a munkahengernél is van egy kis szivárgás, ott a pálcán két O gyűrű van, meg a munkahengeren is egy tömítés, de majd kiderül.
#19020
A kerék kieggyensúlyozása . Asztalos lévén az adott dolgokkal kell dolgoznom és bevált .
Csatolmányok:
fenykep-0120.jpg
fenykep-0120.jpg (1.03 MiB) Megtekintve 10104 alkalommal
fenykep-0119.jpg
fenykep-0119.jpg (1.03 MiB) Megtekintve 10104 alkalommal
fenykep-0118.jpg
fenykep-0118.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 10104 alkalommal
#19019
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !
Nagy hiba, hogy állt. De nem számítottam arra, hogy hátulról belém jönnek. nagyjából ez az oka a pihenőnek.
Erről nem volt tudomásom .
#19018
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
Ez lenne az? :

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... -1328.html

A kuplung munkahenger csak 3 csavar, nyugodtan leveheted.
#19017
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !
Nagy hiba, hogy állt. De nem számítottam arra, hogy hátulról belém jönnek. nagyjából ez az oka a pihenőnek.
#19016
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.
Egyik hengernél sincs szikra? Lehet hibás: a trafó, pipa kilazulva, gyújtó kábel hibás, szar a gyertya, gyújtásjeladó bedöglött
egyik hengernél sincs szikra. Azt hiszem inkább szerelőhöz viszem:)
#19015
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
A legnagyobb hiba hogy másfél évig állt !
Avatar
 SQ
#19014
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.

Ötlet:
Próbáld meg bikázni, mert túl nagy az áramfelvétele az önindítónak és lehet, hogy ezért nincs szikra!
A gyújtás elektrónika csatijai eloxidálódhattak ennyi idő után. . .
#19013
Akksi jó, teker rendesen. Vezetékek jók és bisztosítékok is jók. Viszont szikra nincs a gyertyánál.
Egyik hengernél sincs szikra? Lehet hibás: a trafó, pipa kilazulva, gyújtó kábel hibás, szar a gyertya, gyújtásjeladó bedöglött
#19011
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
Mondjuk aksi?
#19010
Sziasztok,

Monster 750-em van, másfél éve letettem azóta egyszer indítottam most meg nincs szikra. Cseréltem már gyertyát még sincs szikra. Ha valaki tudja mi lehet a hiba megköszönném:)
#19009
Sziasztok!

Monster 600-hoz első lánckerék tengely szimering méretet tud valaki mondani?
Szivárog az olaj, összeken mindent, rámegy a láncra, attól meg minden olajos lesz. Sehol nem találok méretet, szerelési leírásban is csak cikkszám van. Addig nem akarok nagyon szétszedni, amíg nincs meg az új, mert ha jól látom, akkor még a kuplung munkahengert is le kell venni, hogy lejöjjön a lánckerék...

Jól gondolom, hogy kívülről is ki lehet cserélni? Remélem nem kell hozzá szétszedni a blokkot, azt nem vállalnám be.
#19008
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)
cnc racing szerintem fajin!
#19007
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)
rizomát, le kell szarni, nekem is az volt, cseréltem az 5 év alatt vagy 3at ;)
#19006


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)


ha a rizoma annyira nem megbízható/ tartós, akkor mit ajánlanál?
lehetőleg olyan legyen, amin van "E" szám :)
#19005

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?

Na,
azért egy kábelt forrasszunk már össze plusz Zsugorcső, értem én hogy nem jön szét a forrasztás nélkül sem, de szarul alszol hogy így csináltad meg (legalábbis én), meg szegény elektronoknak is segítsünk a tuti átjutásban az akadályon.
Nekem össze van forrasztva, csak arra írtam, hogy ha nem megy, akkor van más rögzítési lehetőség is.... :)
#19004
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?

Na,
azért egy kábelt forrasszunk már össze plusz Zsugorcső, értem én hogy nem jön szét a forrasztás nélkül sem, de szarul alszol hogy így csináltad meg (legalábbis én), meg szegény elektronoknak is segítsünk a tuti átjutásban az akadályon.
#19003


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)
:)
#19002
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...
Szerintem teljesen rendben van ha valaki ennyit költ el indexre, van aki breitlinegt vesz amikor a tiko time is mutatja az időt nem? Különben a rizoma a felét nem bírja :)
#19001


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...

Nyilván sok, de ez egy olyan dolog, amit mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mennyit tud, mennyit hajlandó költeni az ilyen dolgokra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy eladásnál se fogja visszahozni az árát.
Akkor rendeld meg a gyári dolgokat, az a legegyszerűbb.
#19000
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...

Nyilván sok, de ez egy olyan dolog, amit mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mennyit tud, mennyit hajlandó költeni az ilyen dolgokra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy eladásnál se fogja visszahozni az árát.
#18999

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
Kicsit nem sok egy indexért? Azért mert rizoma, úgy se tudja rajtad kívül senki, hogy mi van rajta... én kb. 9 ezerből oldottam meg : ( a led szerintem ugyan olyan kínai mint az összes többibe)

http://www.ebay.de/itm/4-St-Motorrad-Be ... 3ce0f55c20

Vizet, jeget, mosást mindent kibír...

#18998
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
És csak a korbács kábel nélkül? :D :D :D
Nem rajongok az S&M-ért, de ha dögös, belevaló a csaj, akkor jöhet. :D
#18997

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
És csak a korbács kábel nélkül? :D :D :D
#18996
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?


Rizoma Action Index - 4*49€
Ellenállás stekkeres (párban adják) - 6,95€ (nem Rizoma, benéztem, grrr :) )
Rizoma kábel "korbács" -14,9€ -ezzel lehet megtoldani az index kábelt, ha rövid lenne

Link:

http://www.italo-shop.com/product_info. ... ction.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... inker.html

http://www.italo-shop.com/product_info. ... izoma.html
#18995
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
Nem kell forrasztani, elég a zsugocső, mennyibe kerül kompletten a rizoma indexel együtt?
#18994
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.

Nem forrasztottam már vagy 10éve. :D
Marad a stekkeres megoldás.
#18993
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?
tudsz gyártani is, asszem Petti csinált utoljára


Ezek szerint ez csak arról szól, hogy megéri e nekem a Rizoma komplett rendszere, vagy kicsit olcsóbban házilag összebarkácsolom.
#18992
Hátra elég 2db 10w25ohm ellenállás, én a drágábbat vettem bele ami kb. 2 e. ft volt, de van 400 ft. ért is, annyi, hogy párhuzamosan egy-egy oldalba az ülés alatt közbekötöd az index elé.
#18991
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?
tudsz gyártani is, asszem Petti csinált utoljára
#18990
Helló Mindenki! :)

Van egy S2R 800 Dark-om, amire szeretnék Rizoma Action LED-es indexeket felszerelni.
A kérdésem az lenne, hogy mi kell hozzá?
Érdemes megvenni a Rizomától az ellenállásokat és a "kábelkorbácsot" ?
#18989
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.
A gáz bovden vagy markolat nem ragadt meg esetleg?

Azzal nincs baj, az volt nekem is az első amit megnéztem, de könnyen mozog, alul is megnéztem és szépen ütközésig megy. A szívató is ugyanígy jó.


// Jó lett a motor. Kint volt a napon 1-2 órát, most kimentem és egyből beindult, a fordulat kb. 3000. Leállítottam, alátettem az emelőt és ahol a karburátoron van az a tárcsa amire megy a bovden, azt mozgattam, feszegettem, és utána jó lett. Ahogy néztem, elég 1mm elmozdulás is ahhoz, hogy felmenjen annyira a fordulat. Lehet hogy ez nem tudott visszamenni a helyére a kosztól, mert a bovden az viszont laza volt.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]