#20338


Köszi! Csak simán tegyem vissza ?
ha tudod. .. simán nem megy vissza:9


Rendben, megnézem.Ha kiesik meg kiesik...ki tudja hány lett már elhagyva...gondolom nem nagy para.

Köszönöm mindenkinek !
nem, szép lassan elhagyod majd a többit is. teljesen normális, de mindenki meglepődik először
#20337
A hűtőbordák közti rezonanciát szolgáltatott megakadályozni ez a gumipogácsa .


Köszi! Csak simán tegyem vissza ?
ha tudod. .. simán nem megy vissza:9


Rendben, megnézem.Ha kiesik meg kiesik...ki tudja hány lett már elhagyva...gondolom nem nagy para.

Köszönöm mindenkinek !
#20335
Sziasztok!

Kérdésem lenne: ez mi lehet a csatolt képen?

Láncápolás közben a motor ( Monster S2R 800) alatt találtam a kitámasztókarnál. Mivel épp egy házfelújítás fejeződött be pár napja, nem kizárt hogy onnan maradt vagy évek óta a földön hever...de jobb félni mint beszarni alapon gondoltam megkérdezem.
Kb 15 mm átmérőjű és 5 mm vastag műanyagnak vagy kemény guminak tűnik.

Nyugtassatok meg hogy csak paranoia és nem a monsterből esett ki. Köszi!
A hűtőbordák közti rezonanciát szolgáltatott megakadályozni ez a gumipogácsa .


Köszi! Csak simán tegyem vissza ?
ha tudod. .. simán nem megy vissza:9
#20334
Sziasztok!

Kérdésem lenne: ez mi lehet a csatolt képen?

Láncápolás közben a motor ( Monster S2R 800) alatt találtam a kitámasztókarnál. Mivel épp egy házfelújítás fejeződött be pár napja, nem kizárt hogy onnan maradt vagy évek óta a földön hever...de jobb félni mint beszarni alapon gondoltam megkérdezem.
Kb 15 mm átmérőjű és 5 mm vastag műanyagnak vagy kemény guminak tűnik.

Nyugtassatok meg hogy csak paranoia és nem a monsterből esett ki. Köszi!
A hűtőbordák közti rezonanciát szolgáltatott megakadályozni ez a gumipogácsa .


Köszi! Csak simán tegyem vissza ?
#20333
Sziasztok!

Kérdésem lenne: ez mi lehet a csatolt képen?

Láncápolás közben a motor ( Monster S2R 800) alatt találtam a kitámasztókarnál. Mivel épp egy házfelújítás fejeződött be pár napja, nem kizárt hogy onnan maradt vagy évek óta a földön hever...de jobb félni mint beszarni alapon gondoltam megkérdezem.
Kb 15 mm átmérőjű és 5 mm vastag műanyagnak vagy kemény guminak tűnik.

Nyugtassatok meg hogy csak paranoia és nem a monsterből esett ki. Köszi!
A hűtőbordák közti rezonanciát szolgáltatott megakadályozni ez a gumipogácsa .
Avatar
 76
#20332
Első villa állítgatás kapcsán írok. A múlt héten beépítésre került egy wilbers progresszív rugó a showa villába. A karakterisztikája fantasztikus, de azt hiszem érdemes lenne finomhangolni a rugóelőfeszítést, mert feljebb került a motor és a rugóút is más lett.
Feltöltöttem a manualt és szerintem hülyeséget ír. 27-es ábra a csatolt képen. Az a 11 mm -es előfeszítés sehogy nem jön ki a rajz szerint. Nem lehet, hogy a csavar aljához kell mérni? Szóval így 5 vágat látszik ki éppen és a rajz szerint 25 mm-es nagyjából az előfeszítés.
Nektek hogyan van ez belőve?
az rs nem ohlins van?
az ábrán showa van
igen,de ha rá megyek negga adatlapjara akkor rs-t látok,ezért nem értem.
#20331
Sziasztok!

Kérdésem lenne: ez mi lehet a csatolt képen?

Láncápolás közben a motor ( Monster S2R 800) alatt találtam a kitámasztókarnál. Mivel épp egy házfelújítás fejeződött be pár napja, nem kizárt hogy onnan maradt vagy évek óta a földön hever...de jobb félni mint beszarni alapon gondoltam megkérdezem.
Kb 15 mm átmérőjű és 5 mm vastag műanyagnak vagy kemény guminak tűnik.

Nyugtassatok meg hogy csak paranoia és nem a monsterből esett ki. Köszi!
Csatolmányok:
img_0669.jpg
img_0669.jpg (879.47 KiB) Megtekintve 9069 alkalommal
#20329
Első villa állítgatás kapcsán írok. A múlt héten beépítésre került egy wilbers progresszív rugó a showa villába. A karakterisztikája fantasztikus, de azt hiszem érdemes lenne finomhangolni a rugóelőfeszítést, mert feljebb került a motor és a rugóút is más lett.
Feltöltöttem a manualt és szerintem hülyeséget ír. 27-es ábra a csatolt képen. Az a 11 mm -es előfeszítés sehogy nem jön ki a rajz szerint. Nem lehet, hogy a csavar aljához kell mérni? Szóval így 5 vágat látszik ki éppen és a rajz szerint 25 mm-es nagyjából az előfeszítés.
Nektek hogyan van ez belőve?
az rs nem ohlins van?
az ábrán showa van
Avatar
 76
#20328
Első villa állítgatás kapcsán írok. A múlt héten beépítésre került egy wilbers progresszív rugó a showa villába. A karakterisztikája fantasztikus, de azt hiszem érdemes lenne finomhangolni a rugóelőfeszítést, mert feljebb került a motor és a rugóút is más lett.
Feltöltöttem a manualt és szerintem hülyeséget ír. 27-es ábra a csatolt képen. Az a 11 mm -es előfeszítés sehogy nem jön ki a rajz szerint. Nem lehet, hogy a csavar aljához kell mérni? Szóval így 5 vágat látszik ki éppen és a rajz szerint 25 mm-es nagyjából az előfeszítés.
Nektek hogyan van ez belőve?
az rs nem ohlins van?
#20327
Első villa állítgatás kapcsán írok. A múlt héten beépítésre került egy wilbers progresszív rugó a showa villába. A karakterisztikája fantasztikus, de azt hiszem érdemes lenne finomhangolni a rugóelőfeszítést, mert feljebb került a motor és a rugóút is más lett.
Feltöltöttem a manualt és szerintem hülyeséget ír. 27-es ábra a csatolt képen. Az a 11 mm -es előfeszítés sehogy nem jön ki a rajz szerint. Nem lehet, hogy a csavar aljához kell mérni? Szóval így 5 vágat látszik ki éppen és a rajz szerint 25 mm-es nagyjából az előfeszítés.
Nektek hogyan van ez belőve?
a 11mm a gyári beállítás és gyárilag ha jól emlékszem 4 csík látszik ami kb 3mm ca 12mm szóval az aljától kell mérned
#20326
Sziasztok.Új vagyok a csapatban,most újítottam be egy ST2-t.Semmi dokumentációm nincs hozzá.
Ebben kérnék segítséget.Keresek gépkönyvet,kezelési-használati-szerelési útmutatót lehetőleg magyar nyelven nyomtatott v. elektronikus formában bármelyik 2 szelepes vízhűtéses típushoz.
Ésszerű keretek között ingyen tudok nyomtatni-fénymásolni,ilyen módon segítve a fórumozókat.
Előre is köszönöm.
Ezen a linken leszedheted a workshop és a sima manualt, magyar szerintem sose volt......

https://www.dropbox.com/sh/2pn2cewp805v ... 3gKqa?dl=0
Köszönöm,meg is van...
#20325
Első villa állítgatás kapcsán írok. A múlt héten beépítésre került egy wilbers progresszív rugó a showa villába. A karakterisztikája fantasztikus, de azt hiszem érdemes lenne finomhangolni a rugóelőfeszítést, mert feljebb került a motor és a rugóút is más lett.
Feltöltöttem a manualt és szerintem hülyeséget ír. 27-es ábra a csatolt képen. Az a 11 mm -es előfeszítés sehogy nem jön ki a rajz szerint. Nem lehet, hogy a csavar aljához kell mérni? Szóval így 5 vágat látszik ki éppen és a rajz szerint 25 mm-es nagyjából az előfeszítés.
Nektek hogyan van ez belőve?
Csatolmányok:
monster_s4r_testastretta_2008_showa_default_parameters.jpg
monster_s4r_testastretta_2008_showa_default_parameters.jpg (459.12 KiB) Megtekintve 9069 alkalommal
#20324
Sziasztok.Új vagyok a csapatban,most újítottam be egy ST2-t.Semmi dokumentációm nincs hozzá.
Ebben kérnék segítséget.Keresek gépkönyvet,kezelési-használati-szerelési útmutatót lehetőleg magyar nyelven nyomtatott v. elektronikus formában bármelyik 2 szelepes vízhűtéses típushoz.
Ésszerű keretek között ingyen tudok nyomtatni-fénymásolni,ilyen módon segítve a fórumozókat.
Előre is köszönöm.
Ezen a linken leszedheted a workshop és a sima manualt, magyar szerintem sose volt......

https://www.dropbox.com/sh/2pn2cewp805v ... 3gKqa?dl=0
#20323
Sziasztok.Új vagyok a csapatban,most újítottam be egy ST2-t.Semmi dokumentációm nincs hozzá.
Ebben kérnék segítséget.Keresek gépkönyvet,kezelési-használati-szerelési útmutatót lehetőleg magyar nyelven nyomtatott v. elektronikus formában bármelyik 2 szelepes vízhűtéses típushoz.
Ésszerű keretek között ingyen tudok nyomtatni-fénymásolni,ilyen módon segítve a fórumozókat.
Előre is köszönöm.
#20321
Szia!

Én úgy láttam a hirdetésben, hogy 695-höz írja... nem tudom, hogy az jó-e a 696-hoz is (lehet, hogy univerzális, nem értek hozzá sajnos abszolult).
szia! Ilyet vettem, az ára jó.....
http://www.lincos.co.hu/motorkerekpar-t ... o-trf45502
Hát ez nagyon jó árban van! Amúgy még azt akartam kérdezni, hogy ilyen gumi tartós kell vagy az emelőszemes? De a linkből ítélve a gumis kell..... ugye? :)

Köszi!
gumist vegyél ne szemest, mert szerintem a 696 lengővilláján nincs menet a szemnek
#20320
Hello!

Úgy olvasom hogy ez jó lehet neked!

http://www.ebay.at/itm/RWSTVK-Montagest ... xyeR9TIICi
Szia!

Én úgy láttam a hirdetésben, hogy 695-höz írja... nem tudom, hogy az jó-e a 696-hoz is (lehet, hogy univerzális, nem értek hozzá sajnos abszolult).
szia! Ilyet vettem, az ára jó.....
http://www.lincos.co.hu/motorkerekpar-t ... o-trf45502
Hát ez nagyon jó árban van! Amúgy még azt akartam kérdezni, hogy ilyen gumi tartós kell vagy az emelőszemes? De a linkből ítélve a gumis kell..... ugye? :)

Köszi!
#20319
Sziasztok, ha már beleszaladtam az akkus témába, lenne egy-két kérdésem, hátha tud valaki valamilyen okosságot mondani.
Ugye a 2000-es 600-as Monsternek a gyári akksija Yuasa YB16AL-A2 (16Ah, 210A és 207x72x164-es méretben, J+) ez egy "hagyományos" akkumulátor és nem találok semmilyen AGM - gondozásmentes - helyettesítő akkut.
Már vagy 5 boltba próbálkoztam és ezekkel a paraméterekkel nem tudnak adni, mert vagy nem fér be, vagy kicsi az indítóáram azoknak amit eddig néztek.
(mindenképpen AGM-eset szeretnék berakni a motorba) valakinek van valami ötlete?javaslata?
rakjak be egy kisebb Ah-sat?
A Bannert próbáld nekem az van benne és teljesen jól működik és ráadásul zselés(gondozásmentes) .

Típusszámot tudsz mondani?
igen csak írj rám facebook-on hogy ne felejtsem el mert erőssen hajlamos vagyok rá sajnos
#20318
Sziasztok, ha már beleszaladtam az akkus témába, lenne egy-két kérdésem, hátha tud valaki valamilyen okosságot mondani.
Ugye a 2000-es 600-as Monsternek a gyári akksija Yuasa YB16AL-A2 (16Ah, 210A és 207x72x164-es méretben, J+) ez egy "hagyományos" akkumulátor és nem találok semmilyen AGM - gondozásmentes - helyettesítő akkut.
Már vagy 5 boltba próbálkoztam és ezekkel a paraméterekkel nem tudnak adni, mert vagy nem fér be, vagy kicsi az indítóáram azoknak amit eddig néztek.
(mindenképpen AGM-eset szeretnék berakni a motorba) valakinek van valami ötlete?javaslata?
rakjak be egy kisebb Ah-sat?
A Bannert próbáld nekem az van benne és teljesen jól működik és ráadásul zselés(gondozásmentes) .

Típusszámot tudsz mondani?
#20317
Sziasztok, ha már beleszaladtam az akkus témába, lenne egy-két kérdésem, hátha tud valaki valamilyen okosságot mondani.
Ugye a 2000-es 600-as Monsternek a gyári akksija Yuasa YB16AL-A2 (16Ah, 210A és 207x72x164-es méretben, J+) ez egy "hagyományos" akkumulátor és nem találok semmilyen AGM - gondozásmentes - helyettesítő akkut.
Már vagy 5 boltba próbálkoztam és ezekkel a paraméterekkel nem tudnak adni, mert vagy nem fér be, vagy kicsi az indítóáram azoknak amit eddig néztek.
(mindenképpen AGM-eset szeretnék berakni a motorba) valakinek van valami ötlete?javaslata?
rakjak be egy kisebb Ah-sat?
A Bannert próbáld nekem az van benne és teljesen jól működik és ráadásul zselés(gondozásmentes) .
#20316
Sziasztok, ha már beleszaladtam az akkus témába, lenne egy-két kérdésem, hátha tud valaki valamilyen okosságot mondani.
Ugye a 2000-es 600-as Monsternek a gyári akksija Yuasa YB16AL-A2 (16Ah, 210A és 207x72x164-es méretben, J+) ez egy "hagyományos" akkumulátor és nem találok semmilyen AGM - gondozásmentes - helyettesítő akkut.
Már vagy 5 boltba próbálkoztam és ezekkel a paraméterekkel nem tudnak adni, mert vagy nem fér be, vagy kicsi az indítóáram azoknak amit eddig néztek.
(mindenképpen AGM-eset szeretnék berakni a motorba) valakinek van valami ötlete?javaslata?
rakjak be egy kisebb Ah-sat?
#20315
Én csak azért kérdeztem, mert most nemrég vettem egy Monster-t és akkut kellett cserélnem benne mert a régi halott volt, és megmértük a töltést ami 13.5-ig ment fel max de volt alacsonyabb is. Csak mert az új akkut nem akarom gajra vágni.Volt két csatlakozó illetve a kettő csati közötti kábelek el voltak okszídálodva és égve. Ezeket javítottuk cseréltük. Találkozott már valaki hasonló problémával? Elméletileg most minden ok,van töltés is csak elég csúnyán nézett ki az a kábelszakasz.Rem nem lesz most már gond vele.
Igazából elmehet ezzel elég sokáig viszonylag jól,de idő előtt kell majd akkut cserélned nehéz saccolni 1-2 évente 4-5 helyett... 12,7 volt alatt semmilyen esetben nem lehet a töltés, mert akkor nincs töltés, hanem akkuról mész. Nekem a kínai szarnál ez volt :S, majd 13,2 ig ment fel max.
#20314
Sziasztok! Ha már fesszabályzóztok, nekem lenne egy kis problémám...adott egy s4, nem indul. A fesszabályzóból kijövő három vezetékes csati szénné égett. Hülye vagyok hozzá, de elsőre a fesszabályzó cseréjére gondolnék, nincs valakinél elfekvőben egy, itt bp környékén? Az se baj ha lenne hozzá egy generátor felőli csatlakozó is. De ha van egyéb ötletetek, szívesen venném! Köszi
Monster forumben egy ket honapja leírtam az én esetemet. Nekem gyári behalt és izzókat kiverte, akkut kiforralta. Utána 7000 Ft-os ali expresszes kínai... alapjáraton semmi töltés majd szétégette a csatit generátoroldalon három sárga vezeték. (rossonál cserélték a csatit)
Gyári fesszabályzót nem akrtam rendelni, mert nagyon szarok és drágák. Rendeltem egy Mosfetest Amerikából (Yamaha R1-ben van pont ilyen.)
Azóta nagyon stabil.
#20313
Köszi! Akkor felejtős ez a hirdetés sajnos... pedig nagyon kellene valami állvány a mocihoz (hogy végre a lánc olajozást egyedül tudjam csinálni) :)
Hello!

Úgy olvasom hogy ez jó lehet neked!

http://www.ebay.at/itm/RWSTVK-Montagest ... xyeR9TIICi
Szia!

Én úgy láttam a hirdetésben, hogy 695-höz írja... nem tudom, hogy az jó-e a 696-hoz is (lehet, hogy univerzális, nem értek hozzá sajnos abszolult).
szia! Ilyet vettem, az ára jó.....
http://www.lincos.co.hu/motorkerekpar-t ... o-trf45502
#20312
Én csak azért kérdeztem, mert most nemrég vettem egy Monster-t és akkut kellett cserélnem benne mert a régi halott volt, és megmértük a töltést ami 13.5-ig ment fel max de volt alacsonyabb is. Csak mert az új akkut nem akarom gajra vágni.Volt két csatlakozó illetve a kettő csati közötti kábelek el voltak okszídálodva és égve. Ezeket javítottuk cseréltük. Találkozott már valaki hasonló problémával? Elméletileg most minden ok,van töltés is csak elég csúnyán nézett ki az a kábelszakasz.Rem nem lesz most már gond vele.
#20311
Sziasztok! Ha már fesszabályzóztok, nekem lenne egy kis problémám...adott egy s4, nem indul. A fesszabályzóból kijövő három vezetékes csati szénné égett. Hülye vagyok hozzá, de elsőre a fesszabályzó cseréjére gondolnék, nincs valakinél elfekvőben egy, itt bp környékén? Az se baj ha lenne hozzá egy generátor felőli csatlakozó is. De ha van egyéb ötletetek, szívesen venném! Köszi
#20310
Igazából 14 Volt felett kell lennie picivel stabilan, különben szulfásodik idő előtt.

@hanzi320
Mérd meg alapjáraton, és különböző fordulatszámokon is 3-4-6 ezren is hogy stabil e vagy kúszik felfelé. Sokat szoptam vásárlás után ezzel. végül amerikai-japán feszültségszabályozót kellett vegyek drága pénzért...
én úgy tudom, hogy az akumlátor maximális "tároókapaitáa" 2,2V/cella. Az egy 6 cellás aksinál 13,2v, úgy tuodom, hogy ennél picivel nagyobb feszültséggel kell ölteni. Úgy emlékszem, hogy a ducati feszültségszabályzója 13,4 vagy 13,6 töltéssel mgy

Az a jó ha minél magasabb a feszültség. 14,4V felett indul meg a gázképződés, tehát ez alatt kell tartani.
Még az MZ re csináltam fesszabályzót ami kicsivel alapjárat felett már 14V ot állított be és teljes fordulatszámtartományban nem igadozott jelentősen ( 1-2 tized V) terheléssel... Nem is volt bonyplult elektronika.
Ezért nem értem a gyárival miért van gond többeknek is? Nekem jól müködik.
nem tudom, nekem 2004 óta soha nem volt fesszabályzó problémám, de haverok közül 3 is tönkre ment
Meg kell mérni mennyit tölt a fesszabályzó, de nekem most nincs olyan motorom ami mérvadó lenne
#20309
12 fölött kell lennie, így a 13,5 az jó. Idén szívtam ezzel én is, Töki instrukciói alapján mondhatom, hogy jó :).
Igazából 14 Volt felett kell lennie picivel stabilan, különben szulfásodik idő előtt.

@hanzi320
Mérd meg alapjáraton, és különböző fordulatszámokon is 3-4-6 ezren is hogy stabil e vagy kúszik felfelé. Sokat szoptam vásárlás után ezzel. végül amerikai-japán feszültségszabályozót kellett vegyek drága pénzért...
én úgy tudom, hogy az akumlátor maximális "tároókapaitáa" 2,2V/cella. Az egy 6 cellás aksinál 13,2v, úgy tuodom, hogy ennél picivel nagyobb feszültséggel kell ölteni. Úgy emlékszem, hogy a ducati feszültségszabályzója 13,4 vagy 13,6 töltéssel mgy

Az a jó ha minél magasabb a feszültség. 14,4V felett indul meg a gázképződés, tehát ez alatt kell tartani.
Még az MZ re csináltam fesszabályzót ami kicsivel alapjárat felett már 14V ot állított be és teljes fordulatszámtartományban nem igadozott jelentősen ( 1-2 tized V) terheléssel... Nem is volt bonyplult elektronika.
Ezért nem értem a gyárival miért van gond többeknek is? Nekem jól müködik.
#20308
Üdv.
Érdeklődnék hogy 13,5 V töltés az akkumulátornál mérve,elég egy 600-as Monsternél? Illetve ha valakinek akadna elektromos rajza hozzá azt megköszönném!
Szép napot! :)
12 fölött kell lennie, így a 13,5 az jó. Idén szívtam ezzel én is, Töki instrukciói alapján mondhatom, hogy jó :).
Igazából 14 Volt felett kell lennie picivel stabilan, különben szulfásodik idő előtt.

@hanzi320
Mérd meg alapjáraton, és különböző fordulatszámokon is 3-4-6 ezren is hogy stabil e vagy kúszik felfelé. Sokat szoptam vásárlás után ezzel. végül amerikai-japán feszültségszabályozót kellett vegyek drága pénzért...
én úgy tudom, hogy az akumlátor maximális "tároókapaitáa" 2,2V/cella. Az egy 6 cellás aksinál 13,2v, úgy tuodom, hogy ennél picivel nagyobb feszültséggel kell ölteni. Úgy emlékszem, hogy a ducati feszültségszabályzója 13,4 vagy 13,6 töltéssel mgy
#20307
Üdv.
Érdeklődnék hogy 13,5 V töltés az akkumulátornál mérve,elég egy 600-as Monsternél? Illetve ha valakinek akadna elektromos rajza hozzá azt megköszönném!
Szép napot! :)
12 fölött kell lennie, így a 13,5 az jó. Idén szívtam ezzel én is, Töki instrukciói alapján mondhatom, hogy jó :).
Igazából 14 Volt felett kell lennie picivel stabilan, különben szulfásodik idő előtt.

@hanzi320
Mérd meg alapjáraton, és különböző fordulatszámokon is 3-4-6 ezren is hogy stabil e vagy kúszik felfelé. Sokat szoptam vásárlás után ezzel. végül amerikai-japán feszültségszabályozót kellett vegyek drága pénzért...
#20306
Üdv.
Érdeklődnék hogy 13,5 V töltés az akkumulátornál mérve,elég egy 600-as Monsternél? Illetve ha valakinek akadna elektromos rajza hozzá azt megköszönném!
Szép napot! :)
12 fölött kell lennie, így a 13,5 az jó. Idén szívtam ezzel én is, Töki instrukciói alapján mondhatom, hogy jó :).
#20305
Üdv.
Érdeklődnék hogy 13,5 V töltés az akkumulátornál mérve,elég egy 600-as Monsternél? Illetve ha valakinek akadna elektromos rajza hozzá azt megköszönném!
Szép napot! :)
13,5 V az teljesen jó szerintem ha a rajz egyezik a 620 ie-vel akkor nyert ügyed van mert azt elküldtem már facebook-odra :D
#20304
Üdv.
Érdeklődnék hogy 13,5 V töltés az akkumulátornál mérve,elég egy 600-as Monsternél? Illetve ha valakinek akadna elektromos rajza hozzá azt megköszönném!
Szép napot! :)
 Vendég
#20303
nem csak az a baj, hogy jo, vagy nem jo, hanem az, hogy draga
Lehet ugyanitt az Ebayon 25 juroert is kapni ezeket a teljesen felesleges tartokat.

(minek ??, csak egy kesöbb fölöslegesse valo szar, amit majd kesöbb problema eladni ?? amint a peldak mutatjak :))) )
#20301
Mivel a 696-os 2oldali lengőkaros, így a hátsót nem,max az elsőt
Köszi! Akkor felejtős ez a hirdetés sajnos... pedig nagyon kellene valami állvány a mocihoz (hogy végre a lánc olajozást egyedül tudjam csinálni) :)
Hello!

Úgy olvasom hogy ez jó lehet neked!

http://www.ebay.at/itm/RWSTVK-Montagest ... xyeR9TIICi
Szia!

Én úgy láttam a hirdetésben, hogy 695-höz írja... nem tudom, hogy az jó-e a 696-hoz is (lehet, hogy univerzális, nem értek hozzá sajnos abszolult).
#20300
Szerintetek ezt Monster 696-hoz tudnám "használni" ?

http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom ... 710181.htm
Mivel a 696-os 2oldali lengőkaros, így a hátsót nem,max az elsőt
Köszi! Akkor felejtős ez a hirdetés sajnos... pedig nagyon kellene valami állvány a mocihoz (hogy végre a lánc olajozást egyedül tudjam csinálni) :)
Hello!

Úgy olvasom hogy ez jó lehet neked!

http://www.ebay.at/itm/RWSTVK-Montagest ... xyeR9TIICi

#20298
azt elvileg írja melyikbe kell beletenni, ha jól emlékszem és a Töki is nem rég azt mondta, hogy a 1000hez kellenek
És mire való?
ha jól emlékszem a 900-as 1000ds 1100ds blokkokhoz kell használni. Gyakorlatilag a rugótányér alá kell tenni, hogy ne feszíse elő annyira a rugót.
okka
#20295
Köszönöm, még egy kérdés, kinyomólaphoz adtak valami hézagoló alátéteket, amiket a rugóhoz kell rakni. Most azokat kell használni, vagy nem, vagy egyáltalán mire jó?
azt elvileg írja melyikbe kell beletenni, ha jól emlékszem és a Töki is nem rég azt mondta, hogy a 1000hez kellenek
És mire való?
ha jól emlékszem a 900-as 1000ds 1100ds blokkokhoz kell használni. Gyakorlatilag a rugótányér alá kell tenni, hogy ne feszíse elő annyira a rugót.
#20294
Köszönöm, még egy kérdés, kinyomólaphoz adtak valami hézagoló alátéteket, amiket a rugóhoz kell rakni. Most azokat kell használni, vagy nem, vagy egyáltalán mire jó?
azt elvileg írja melyikbe kell beletenni, ha jól emlékszem és a Töki is nem rég azt mondta, hogy a 1000hez kellenek
És mire való?
#20293
Köszönöm, még egy kérdés, kinyomólaphoz adtak valami hézagoló alátéteket, amiket a rugóhoz kell rakni. Most azokat kell használni, vagy nem, vagy egyáltalán mire jó?
azt elvileg írja melyikbe kell beletenni, ha jól emlékszem és a Töki is nem rég azt mondta, hogy a 1000hez kellenek
#20292
Köszönöm, még egy kérdés, kinyomólaphoz adtak valami hézagoló alátéteket, amiket a rugóhoz kell rakni. Most azokat kell használni, vagy nem, vagy egyáltalán mire jó?
#20289
Ha minden igaz, akkor a képen látható tömitőgyűrűre gondolsz, igaz?
Amikor levettem, észre sem vettem... Előszőr a benzincsővet próbáltam levenni, utána vettem észre hogy ezt a spéci csatlakozót kell levarázsolni amin a tömítés is van.

Köszi, mostmár tudom mire figyeljek!
ha elmenne szólj,küldök!
Először en se vettem észre,mert amikor lehuztam a benzincsovet pont a szemebe spiccelt! :D
Köszi, elvileg nemsoká összerakom, majd igyekszek vigyázni erre.

Én csak a tankot benzineztem össze szerencsére amikor szétszedtem...

Viszont, megérkezett az új benzinszűrő, és elég erős oldószeres, ragasztós szaga van. Normális ez?
No, nem szeretnék senkit izgalomban tartani, úgyhogy gondoltam megosztom veletek, hogy sikerrel lezártam a 'kisszervíz' projektet, sikerült mindent kicserélni, benzincsöveket visszatenni meg ilyenek.
A következő már lényegesen gördülékenyebb lesz.

Felvetődött bennem, hogy hagyon a benzinszűrőt a következő szervízig, de örülök, hogy nem tettem, meglehetősen koszos trutyi folyt ki belőle, tele szilárd darabkákkal (lsd csatolt kép). És ez elvileg kb. 9ekm után, úgy, hogy mindig nevessebb, nagy forgalmú kutaknál tankolok.

Csatolmányok:
img_20160701_185932.jpg
img_20160701_185932.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 9069 alkalommal
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]