- 7 years ago
#20388
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában. Balaton felvidék,konkrétan Tapolca és környéke.Lehet némileg más a lakosság összetétele,mint mondjuk Tirolban... A lánc ne legyen fémből! Jogos...
- 7 years ago
#20387
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában. Balaton felvidék,konkrétan Tapolca és környéke.Lehet némileg más a lakosság összetétele,mint mondjuk Tirolban... A lánc ne legyen fémből!
- 7 years ago
#20386
Sziasztok!
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában. Balaton felvidék,konkrétan Tapolca és környéke.Lehet némileg más a lakosság összetétele,mint mondjuk Tirolban... A lánc ne legyen fémből!
- 7 years ago
#20385
Sziasztok!
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában. Balaton felvidék,konkrétan Tapolca és környéke.Lehet némileg más a lakosság összetétele,mint mondjuk Tirolban...
Akkor amit csak találsz vidd magaddal
- 7 years ago
#20384
Sziasztok!
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában. Balaton felvidék,konkrétan Tapolca és környéke.Lehet némileg más a lakosság összetétele,mint mondjuk Tirolban...
- 7 years ago
#20383
Hali,
Ma fedeztem fel 2005os Monsteremen, hogy piros lampanal allva alapjaraton gyorsabban, neha meg osszevissza sebesseggel villog az index. Ha emelek a fordulatszamon, akkor szepen lelassul normal villogasi sebessegre, de ha megint visszaengedem alapjaratra, akkor megint gyorsabban villog.
Feszszabalyozo kezdi megadni magat?
Udv
SZ ha ledesre van cserélve szokta csinálni ellenállás miatt
- 7 years ago
#20382
Sziasztok !
A kerdesem az lenne h a gyari vezermuszij elettartamarol mi az elfogadott velekedes. Tudom h 2ev/24000km es csere.
Jelenleg az en szijamba 12e km van es nem is fog tobbet menni iden sajnos .
A kerdesem az lenne h jov szezonban ha megyek 8-10e km ezzel a szijjal az meg beleferhet , vagy mindenkepp csereljem le?
Mas teszta , neha , most hirtelen nem emlekszem , de visszavaltasnal 4-3 ba vagy 3-2 be 10visszavaltasbol 2szer csattan egy nagyot vmi , nem tudom h honnan jon semmi rantas semmi mas erzet nincs , lancfeszesseg lancszett jo , foleg amikor alacsony fordulaton valtogatok vissza piros lampa stop tabla stb , dongetos menetben agressziv visszavaltasoknal sose. Vkinek tippje otlete?
Udv Gabor
Én sosem érem el a kilométert, most 3 évesen cseréltem úgy hogy 9 ezer volt a szíjakban.
- 7 years ago
#20381
Sziasztok!
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
Attól függ hova mész nyaralni, ha Ausztriába akkor még a kulcsot is benne hagyhatod éjszakára akkor sem viszik el. De egyébként én a bazi 3-4 kilós ABUS láncot lakatot viszem magammal általában.
- 7 years ago
#20380
Szerintem is! Ducati szerelőnek születni kell,azt megtanulni nem lehet!
Abszolút nem értek egyet!
Pont hogy ide kevés a szerelési tehetség, mert akkor bármelyik japán tucatmotoron edződött motorszerelő elboldogulna a ducatikkal.
Ami hiányzik, az pontosan a tanulás. Mondjuk a bolognai továbbképző központban! Tehát tipusspecifikus ismeretek néhány eszköz, meg rutin.
Az van hogy a Desmo szelephézagolásos részt gyakorolni kell, meg kell sok spéci kütyü, ami japán motorhoz például nem. Például frekvenciára húzzák a vezérműszíjat, míg a világon bárhol ez egyszerűbben megy a sokkal egyszerűbben ellenőrizhető meghúzási nyomatékra.
Pont azon gondolkozom, hogy ha lesz tőkém elmegyek ilyen képzésre, beszerzek kütyüket és beállok másodállásban időszakos rutin szervíz melókat csinálni.
Hatalmas a piaci rés, az igény nagy a szervíz szolgáltatás pedig szűkös. Ísten hat nap alatt teremtette a földet, a hetediken a Ducati szerelőket. Nagyon fáradt volt már, azért van olyan kevés belőlük!
- 7 years ago
#20379
Sziasztok!
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
A mocival mennénk nyaralni.Mit javasoltok alapfokú védelemnek:féktárcsazárat v.lánc-lakat kombót?
- 7 years ago
#20378
Eltörött a műanyag csat és sajnáltam 10 e forintot adni érte . Eddig kb 2 óra munka van benne .
Csatolmányok:
fenykep-0296.jpg (923.29 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0295.jpg (948.25 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0294.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0293.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0292.jpg (1020.6 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0291.jpg (995.4 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
fenykep-0290.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 9366 alkalommal
- 7 years ago
#20377
Hali,
Ma fedeztem fel 2005os Monsteremen, hogy piros lampanal allva alapjaraton gyorsabban, neha meg osszevissza sebesseggel villog az index. Ha emelek a fordulatszamon, akkor szepen lelassul normal villogasi sebessegre, de ha megint visszaengedem alapjaratra, akkor megint gyorsabban villog.
Feszszabalyozo kezdi megadni magat?
Udv
SZ
Ma fedeztem fel 2005os Monsteremen, hogy piros lampanal allva alapjaraton gyorsabban, neha meg osszevissza sebesseggel villog az index. Ha emelek a fordulatszamon, akkor szepen lelassul normal villogasi sebessegre, de ha megint visszaengedem alapjaratra, akkor megint gyorsabban villog.
Feszszabalyozo kezdi megadni magat?
Udv
SZ
- 7 years ago
#20376
Sziasztok !
A kerdesem az lenne h a gyari vezermuszij elettartamarol mi az elfogadott velekedes. Tudom h 2ev/24000km es csere.
Jelenleg az en szijamba 12e km van es nem is fog tobbet menni iden sajnos .
A kerdesem az lenne h jov szezonban ha megyek 8-10e km ezzel a szijjal az meg beleferhet , vagy mindenkepp csereljem le?
Mas teszta , neha , most hirtelen nem emlekszem , de visszavaltasnal 4-3 ba vagy 3-2 be 10visszavaltasbol 2szer csattan egy nagyot vmi , nem tudom h honnan jon semmi rantas semmi mas erzet nincs , lancfeszesseg lancszett jo , foleg amikor alacsony fordulaton valtogatok vissza piros lampa stop tabla stb , dongetos menetben agressziv visszavaltasoknal sose. Vkinek tippje otlete?
Udv Gabor
A kerdesem az lenne h a gyari vezermuszij elettartamarol mi az elfogadott velekedes. Tudom h 2ev/24000km es csere.
Jelenleg az en szijamba 12e km van es nem is fog tobbet menni iden sajnos .
A kerdesem az lenne h jov szezonban ha megyek 8-10e km ezzel a szijjal az meg beleferhet , vagy mindenkepp csereljem le?
Mas teszta , neha , most hirtelen nem emlekszem , de visszavaltasnal 4-3 ba vagy 3-2 be 10visszavaltasbol 2szer csattan egy nagyot vmi , nem tudom h honnan jon semmi rantas semmi mas erzet nincs , lancfeszesseg lancszett jo , foleg amikor alacsony fordulaton valtogatok vissza piros lampa stop tabla stb , dongetos menetben agressziv visszavaltasoknal sose. Vkinek tippje otlete?
Udv Gabor
- 7 years ago
#20375
Szerintem is! Ducati szerelőnek születni kell,azt megtanulni nem lehet!
Abszolút nem értek egyet!
Pont hogy ide kevés a szerelési tehetség, mert akkor bármelyik japán tucatmotoron edződött motorszerelő elboldogulna a ducatikkal.
Ami hiányzik, az pontosan a tanulás. Mondjuk a bolognai továbbképző központban! Tehát tipusspecifikus ismeretek néhány eszköz, meg rutin.
Az van hogy a Desmo szelephézagolásos részt gyakorolni kell, meg kell sok spéci kütyü, ami japán motorhoz például nem. Például frekvenciára húzzák a vezérműszíjat, míg a világon bárhol ez egyszerűbben megy a sokkal egyszerűbben ellenőrizhető meghúzási nyomatékra.
Pont azon gondolkozom, hogy ha lesz tőkém elmegyek ilyen képzésre, beszerzek kütyüket és beállok másodállásban időszakos rutin szervíz melókat csinálni.
Hatalmas a piaci rés, az igény nagy a szervíz szolgáltatás pedig szűkös.
- 7 years ago
#20373
Tudtok Budapesten olyan szervizt, ahol csinalnak diagnosztikat?
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni. Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt koszi, felhivom oket, hatha kepben vannak
- 7 years ago
#20372
birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla én sem, és csodálkoztam rajta. Majd Szilvásváradon elmesélem kitől hallottam nebassz! jössz? Jöttömre ma este 7 óra körül számítsatok dél felől
birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla én sem, és csodálkoztam rajta. Majd Szilvásváradon elmesélem kitől hallottam Én a szervízben dolgozó srác apjától úgy hallottam,hogy egyenlőre az aksit is keresik a Ducatikon! kúl
- 7 years ago
#20371
Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla én sem, és csodálkoztam rajta. Majd Szilvásváradon elmesélem kitől hallottam Én a szervízben dolgozó srác apjától úgy hallottam,hogy egyenlőre az aksit is keresik a Ducatikon!
- 7 years ago
#20370
Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla én sem, és csodálkoztam rajta. Majd Szilvásváradon elmesélem kitől hallottam nebassz! jössz?
- 7 years ago
#20369
Tudtok Budapesten olyan szervizt, ahol csinalnak diagnosztikat?
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni. Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla én sem, és csodálkoztam rajta. Majd Szilvásváradon elmesélem kitől hallottam
- 7 years ago
#20368
Tudtok Budapesten olyan szervizt, ahol csinalnak diagnosztikat?
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni. Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt birom az ilyen semmiből előtörő szakikat. Én elég régóta ducatizok magyarországon de még nem hallottam róla
- 7 years ago
#20367
Tudtok Budapesten olyan szervizt, ahol csinalnak diagnosztikat?
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni. Állítólag a motorrad-nál van valami nagy ducati fanatikus szaki, ódákat zengett róla valaki. Egy telefont próbálj meg, aztán jelezz vissza mi volt
- 7 years ago
#20366
Tudtok Budapesten olyan szervizt, ahol csinalnak diagnosztikat?
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni.
Moto rosso nem jo, oket hivtam a mult heten, es szeptember kozepere tudnanak idopontot adni.
- 7 years ago
#20365
Sziasztok,
A Multistrada 1000 ds, felső kormányhídja megegyezik valamely másik modellével? A gyári új horror áron van.
Üdv
Doki
A Multistrada 1000 ds, felső kormányhídja megegyezik valamely másik modellével? A gyári új horror áron van.
Üdv
Doki
- 7 years ago
#20364
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted??
A hiba az volt, hogy nem ellenőrizték a benzinszűrő csere után hogy tömít -e rendesen hanem rutinból úgy is okl, és elengedtek kvázi egy olyan motorral amiből csöpög a benin a kipufogóra és a hátsó hengerre.
Szerintem ez az ami gondnak számít.
- 7 years ago
#20363
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted?? Szerintem meg ne faszozzál itt senkit! Kulturált véleménycsere is létezik. A hibázás az mindig gond. Közúti járműveken, de különösen motornál az életed is múlhat rajta. Nyilván ez neked nem számít, de vedd figyelembe a többség inkább életben maradna. Én azt mondtam, hogy aki nem ismeri be hogy hibázik az egy fasz. Sem rád, sem másra nem gondoltam.. Kár magadra venni olyan szavakat amik nem rád vonatkoztak! A hibázás az gond, ez igaz! Viszont szerintem az a lényeg hogy bár hiba történt, de az ki is lett javítva rögtön, amint a hibára fény derült.
- 7 years ago
#20362
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted?? Szerintem meg ne faszozzál itt senkit! Kulturált véleménycsere is létezik. A hibázás az mindig gond. Közúti járműveken, de különösen motornál az életed is múlhat rajta. Nyilván ez neked nem számít, de vedd figyelembe a többség inkább életben maradna.
- 7 years ago
#20361
valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? persze,mert mi járunk oda!
- 7 years ago
#20360
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted??
Másnak nem adnám akkor sem a kezébe a gépet / csak Desmodokinak az elmondások alapján / Teljesen egyetértek veled. A hiba lehetősége benne van a munkában. A negatív élmény nyilvánvalóan nagyobb hírértékkel rendelkezik. Azt nem sokan szokták beírni, hogy milyen flottul megcsinálták ott a motort. Igen, meg azt sem hogy mindenkire van idejük (ha nem is azonnal) és a kérdésekre válaszolnak szívesen, ott lehetsz a motor mellett ha a kis munkákat csinálják, és még sok minden más ami miatt én mindig is hozzájuk fogok járni!!!
- 7 years ago
#20359
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted??
Másnak nem adnám akkor sem a kezébe a gépet / csak Desmodokinak az elmondások alapján / Teljesen egyetértek veled. A hiba lehetősége benne van a munkában. A negatív élmény nyilvánvalóan nagyobb hírértékkel rendelkezik. Azt nem sokan szokták beírni, hogy milyen flottul megcsinálták ott a motort.
- 7 years ago
#20358
valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en? Szerintem ez azért is túlzás, mert mondjuk aki dolgozik, az néha hibázik is. Aki meg ezt nem ismeri be az egy fasz! A hiba nem lett letagadva, és el is lett hárítva! Ez gondnak számít szerinted??
- 7 years ago
#20357
Na megvan, az AC és a tank közötti tömítés... Fasza...
Holnap megjelenek tökiéknél azonnali javításra mert pénteken indulunk és akárhogy nézzük ők cseszték el. Mondjuk minden csavaron tudok bőven húzni lehet hogy csak ennyi de nem reszkírozok hogy rám gyulladjon az országúton. valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
Egyre több a gond a rossonál...
Mennyi a prospektus szerinti fogyasztása 100 km-en?
- 7 years ago
#20356
érzem,hogy előre kitervelten, csoportosan elkövetett body elhagyás lesz! de mi a Csabával, Gergővel, Kecsóval megfogadtuk, hogy nem iszunk, hanem másnap reggel felkelünk, kirándulunk, vonatozunk Fátyolvízesésnél romantikus, egymást átkarolós-csókolózós képek is lesznek, mint a múltkor? meglátjuk mit hz a sors, egyelőre dalolászós fütyürészős kirándulás a terv
- 7 years ago
#20355
hétvégén lesz voupity, pénteken támadok érzem,hogy előre kitervelten, csoportosan elkövetett body elhagyás lesz! de mi a Csabával, Gergővel, Kecsóval megfogadtuk, hogy nem iszunk, hanem másnap reggel felkelünk, kirándulunk, vonatozunk Fátyolvízesésnél romantikus, egymást átkarolós-csókolózós képek is lesznek, mint a múltkor?
- 7 years ago
#20354
hétvégén lesz voupity, pénteken támadok érzem,hogy előre kitervelten, csoportosan elkövetett body elhagyás lesz! de mi a Csabával, Gergővel, Kecsóval megfogadtuk, hogy nem iszunk, hanem másnap reggel felkelünk, kirándulunk, vonatozunk érik a puccs!
- 7 years ago
#20353
valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec. finom voupity mozdulatokat használtak?
Pontosan, apró és halk kurvaanyázások kíséretében
- 7 years ago
#20352
finom voupity mozdulatokat használtak? hétvégén lesz voupity, pénteken támadok érzem,hogy előre kitervelten, csoportosan elkövetett body elhagyás lesz! de mi a Csabával, Gergővel, Kecsóval megfogadtuk, hogy nem iszunk, hanem másnap reggel felkelünk, kirándulunk, vonatozunk
- 7 years ago
#20351
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec. finom voupity mozdulatokat használtak? hétvégén lesz voupity, pénteken támadok érzem,hogy előre kitervelten, csoportosan elkövetett body elhagyás lesz!
- 7 years ago
#20350
valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec. finom voupity mozdulatokat használtak? hétvégén lesz voupity, pénteken támadok
- 7 years ago
#20349
Na megvan, az AC és a tank közötti tömítés... Fasza...
Holnap megjelenek tökiéknél azonnali javításra mert pénteken indulunk és akárhogy nézzük ők cseszték el. Mondjuk minden csavaron tudok bőven húzni lehet hogy csak ennyi de nem reszkírozok hogy rám gyulladjon az országúton. valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec. finom voupity mozdulatokat használtak?
- 7 years ago
#20348
tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
De egy csepp sincs sehol és nem is fogy a benzin túlzottan a hétvégén 243 -nál álltam meg tankolni és még nem égett a lámpa.
De mindjárt lemegyek felnyitom és szúrófénnyel átvizsgálom megint. Pénteken indulunk túrára és aggaszt a dolog.
Komolyan 240et megy? Nekem max 180nál már világít a lámpám! Valami beállítás problémám lehet vagy csak a kezem? dikk én 110et mentem el vele legmesszebb
Elvileg performance ecu van benne, lgalább is én úgy vttem
- 7 years ago
#20347
tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
Na megvan, az AC és a tank közötti tömítés... Fasza...
Holnap megjelenek tökiéknél azonnali javításra mert pénteken indulunk és akárhogy nézzük ők cseszték el. Mondjuk minden csavaron tudok bőven húzni lehet hogy csak ennyi de nem reszkírozok hogy rám gyulladjon az országúton. valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
Na probléma megoldva, nem volt egyszerű vagy 2 órát szöszöltek Tökiék vele, csiszolgatni kellett, az új tömítés sem segített de most pöpec.
- 7 years ago
#20346
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ? tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
Na megvan, az AC és a tank közötti tömítés... Fasza...
Holnap megjelenek tökiéknél azonnali javításra mert pénteken indulunk és akárhogy nézzük ők cseszték el. Mondjuk minden csavaron tudok bőven húzni lehet hogy csak ennyi de nem reszkírozok hogy rám gyulladjon az országúton. valakinél gyullad,valaki gyújtaná!
- 7 years ago
#20345
tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
De egy csepp sincs sehol és nem is fogy a benzin túlzottan a hétvégén 243 -nál álltam meg tankolni és még nem égett a lámpa.
De mindjárt lemegyek felnyitom és szúrófénnyel átvizsgálom megint. Pénteken indulunk túrára és aggaszt a dolog.
Komolyan 240et megy? Nekem max 180nál már világít a lámpám! Valami beállítás problémám lehet vagy csak a kezem?
243nál még nem gyulladt ki, 10,8 litert tankoltam bele. Elég lájtos 90-100 as országút után volt ez semmi várossal. Ha tépem neki 220 körül szokott gyulladni a lámpa. Lehet hogy azért van mert nekem rövidebb az áttétel a hátsó fogaskerék ki lett cserélve és ezért sokkal ideálisabbak aa fokozatok ilyen 100 körüli tempónál.
- 7 years ago
#20344
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ? tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
Na megvan, az AC és a tank közötti tömítés... Fasza...
Holnap megjelenek tökiéknél azonnali javításra mert pénteken indulunk és akárhogy nézzük ők cseszték el. Mondjuk minden csavaron tudok bőven húzni lehet hogy csak ennyi de nem reszkírozok hogy rám gyulladjon az országúton.
- 7 years ago
#20343
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ? tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
De egy csepp sincs sehol és nem is fogy a benzin túlzottan a hétvégén 243 -nál álltam meg tankolni és még nem égett a lámpa.
De mindjárt lemegyek felnyitom és szúrófénnyel átvizsgálom megint. Pénteken indulunk túrára és aggaszt a dolog.
Komolyan 240et megy? Nekem max 180nál már világít a lámpám! Valami beállítás problémám lehet vagy csak a kezem?
- 7 years ago
#20342
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ? tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
De egy csepp sincs sehol és nem is fogy a benzin túlzottan a hétvégén 243 -nál álltam meg tankolni és még nem égett a lámpa.
De mindjárt lemegyek felnyitom és szúrófénnyel átvizsgálom megint. Pénteken indulunk túrára és aggaszt a dolog.
- 7 years ago
#20341
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ? tank benzincső csati,bár ha ott enged akkor azt látnád,mert az ac nyom becsülettel.
Van tomitesem ha kell.
Vagy inkább az ac es a tank közötti tömítés!
- 7 years ago
#20340
Amióta a Rossonál volt a 695 és többek között benzinszűrőt is cseréltek benzinszag van a garázsban. Mentem már 400km -t azóta vele alapvetően semmi gond, meg nem benzines semmi, nem csöpög semmi, de mégis benzinszag van a garázsban, mintha párologna kicsit valahol.
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ?
Ötlet, hogy ez mi a nyáltól lehet ?
- 7 years ago
#20339
Sziasztok!
Ha leugrott a fényszóróban az izzóról az a műanyag, akkor baj van?
Egyszerűen lehet szerelni (szétszedni, visszarakni)? Vagy azért nem ilyen egyszerű....
Köszi!
Ha leugrott a fényszóróban az izzóról az a műanyag, akkor baj van?
Egyszerűen lehet szerelni (szétszedni, visszarakni)? Vagy azért nem ilyen egyszerű....
Köszi!
Csatolmányok:
imag2123.jpg (489.12 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
imag2124.jpg (483.04 KiB) Megtekintve 9366 alkalommal
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]