#20738
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne
a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni
akkor marad a gyári méret, nincs mihez mérni
gyári s4rs lendkerekem van ha ki nem dobtam
#20737

Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
:D Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)

Várjál, pontosítsunk:

1. Csavar kinyit
2. Kar behúz
3. Kar behúzva tart és csavar visszazár közben
4. Kar elenged
5. Ellenőrzöd, hogy a tartályban van -e még elég anyag ha nincs utántöltesz
6. Ismétlés

Így csinálod ?

Igen ahogy írtad.
#20736
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne
a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni
akkor marad a gyári méret, nincs mihez mérni
#20734
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne
a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni
#20733
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne
#20732
Megszámoltam 72 fogas és 18,5mm széles szíj van az 1100 Hyperen, az Unixtradenél lehet rendelni 71 fogasig és 74 fogastól (pár ezer forint), közte nincsen :-) Úgy látszik csak a Ducatinak szállítja a Gates.
Na mindegy, megy rá a gyári szíj, csak körbejártam a lehetőségeket.
#20731
attól függ mibe, de az r6ba pont kell
Úgy érted kell az elektronika?
igen, mert az r6 gyujtását nem tudod hol megcsapolni. Legalábbis az én 2003as r6 osomon így volt. De hívd fel Agot nekem is ő csinálta anno meg a monstert is ő lőtte be
Ok, köszi
#20730
Nem Ducatiba szerelném, de lenne egy kérdésem. A váltórudazatba építhető gyújtás megszakító kapcsoló önállóan is beszerelhető, vagy mindenképp kell hozzá elektronika.

http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965

Karburátoros R6-ba menne.
attól függ mibe, de az r6ba pont kell
Úgy érted kell az elektronika?
igen, mert az r6 gyujtását nem tudod hol megcsapolni. Legalábbis az én 2003as r6 osomon így volt. De hívd fel Agot nekem is ő csinálta anno meg a monstert is ő lőtte be
#20729
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..

Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik.
sztem a gates gyártja
#20728
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..

Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik.
A ducatinak a gates gyártja a szíjakat .
#20726
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..

Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik.
A gyári szijat a Gates gyártja. Más gyártó is létezik.

Bár, szerintem nekik is gyártják.
#20725
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
http://www.ducatiklub.hu/users/kmpeter

Köszönöm.
#20724
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
http://www.ducatiklub.hu/users/kmpeter
#20723
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..

Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik.
#20722
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
#20721

Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.

Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
#20720
Sziasztok.

Tudnátok abban segíteni, hogy milyen fogszámú vezérműszíj van az 1100-as Hypermotardon?
Miért érdemes megvenni a gyári Ducati szíjat 22ezer/db.-ért?
mert ha nem azt veszed, akkor utána jön a "szar a ducati, elromlik" nóta
#20719
Sziasztok.

Tudnátok abban segíteni, hogy milyen fogszámú vezérműszíj van az 1100-as Hypermotardon?
Miért érdemes megvenni a gyári Ducati szíjat 22ezer/db.-ért?
#20718
Sziasztok !
Hatso kerekcsapagyra lenne szuksegem (st2) .
Tud valaki olyan boltot ahol tipus szerint tudnak adni csapagyat , mert mindenhol kene vinni azt ami benne van de most januarig nem nagyon kesz idom szetszedni viszont a csapagyakat megvennem.
Koszi
#20715
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?

Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
:D Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)
Szia! Az első lépés, hogy a felső kuplunghengert légtelenítsd. Ha nincs rajta légtelenítő csavar, akkor az átfolyócsavart lazítsd fel, miután felpumpáltad. Amíg felül levegős, alul hiába légteleníted.
#20714
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?

Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
:D Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)

Várjál, pontosítsunk:

1. Csavar kinyit
2. Kar behúz
3. Kar behúzva tart és csavar visszazár közben
4. Kar elenged
5. Ellenőrzöd, hogy a tartályban van -e még elég anyag ha nincs utántöltesz
6. Ismétlés

Így csinálod ?
#20713
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?

Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
:D Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)
#20711
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?

Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
#20710
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
#20709
relé működteti, tank alatt van

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness

a 4-es

először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés?
nah asszem megvan a szitu, az a relé amit írtam nem az, hanem elvileg integrálva van a műszerfalba 620 on.... ez azt jelenti, hogy lehet összefüggés......
oké. Köszi
#20708
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
relé működteti, tank alatt van

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness

a 4-es

először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés?
nah asszem megvan a szitu, az a relé amit írtam nem az, hanem elvileg integrálva van a műszerfalba 620 on.... ez azt jelenti, hogy lehet összefüggés......
#20707
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
relé működteti, tank alatt van

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness

a 4-es

először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés?
#20706
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
relé működteti, tank alatt van

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness

a 4-es

először próbáld a gyári izzót
2db van egymás mellett. Teljesen ugyan azok. Próbáltam a megcserèlèsükkel. Semmi siker. Ok. Szerzek akkor gyári èrtèküt ès jelentkezem. Köszönöm.
#20705
Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit.
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
relé működteti, tank alatt van

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness

a 4-es

először próbáld a gyári izzót

#20704
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit.
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
#20702
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit.
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
#20700
Az ellenállást kivetted?
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit.
#20699
Sziasztok !

ST2-ben eltort a H3 izzot tarto rogzito rugo ami a foglalaton van.
Hol tudnek ilyet szerezni ? Vagy gyartatni vagy barmi?
Odadrotozni nem akarom .
#20698
Az ellenállást kivetted?
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
ez már opció. Meg néztem. 12v23w van benne. Veszek bele 12v10w. Holnap kiderül. És írok mi történt. Köszönöm.
#20697
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Az ellenállást kivetted?
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
#20696
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Az ellenállást kivetted?
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
#20695
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Az ellenállást kivetted?
#20694
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
álló és járó motornál van különbség?
semmi. Ugyan azt csinálja.
#20693
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
álló és járó motornál van különbség?
#20692
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Csatolmányok:
14449039_940249326080460_8185142182010188172_n.jpg
14449039_940249326080460_8185142182010188172_n.jpg (407.71 KiB) Megtekintve 8844 alkalommal
#20691
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hátsó indexlámpát szeretnék a féklámpa helyére a Monster 821-esembe extra rövíd rendszámtábla tartóval és hol tudnám ezeket beszerezni és ki tudná nekem megcsinálni?? Köszönöm!!!

Monster témába válaszoltam...
#20690
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hátsó indexlámpát szeretnék a féklámpa helyére a Monster 821-esembe extra rövíd rendszámtábla tartóval és hol tudnám ezeket beszerezni és ki tudná nekem megcsinálni?? Köszönöm!!!


#20689
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás

jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?

Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van.
Ez nagyon kritikus, érdekes probléma,amiről nagyon kevés info van, és egyik a gyártók nem szeretnek beszélni róla. Engem is érdekelne hány kilóméter van benne. hányadik tulaj, van-e info, hogy bejáratást korrektül csinálták, szervizelték? Mennyi, az annyi pontosan barban? Több műszerrel is megnéztétek, nem mérési hiba-e? Hátsó henger a gyengébb? Megnéztétek a szelephézagot mielőtt megbontjátok? Korábban kellett állítani?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]