Avatar
 76
#19238
Üdv mindenki!
Nem régiben vásárolt motoromon szeretnék egy alap karbantartást csinálni, azaz olaj+szűrők.
ST2-vel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata?

Nézelődtem mert a gúgle a baárom, találtam ezt-azt!
olajszűrőnek : Hiflofiltro HF153
oljanak: 20w50??? ezt írja a gyári könyv? van ezzel tapasztalat más viszkozitásúval? ( spec Motul párti vagyok)
üza.szűrőt jó helyre rakta a tervző, Bárdi forgalmaz Mann-filtereset MAMWK44 alig 7rongyé, vagy van más tipus is?
Levegő szűrőt nem találtam értelmeset.

Előre is köszönöm a segítségeteket! :)
ha Motul akkor 15-50 ebből van 5100,7100,300v (7100 bőven eleg) direkt olasz motorokba csinaljak+a gyár is 15-50 ír.
Én idáig itt tudtam a legjobb aron vasarolni,mond hogy ducatis vagy.
http://www.motul-mintabolt.hu
Olajszűrőben gyárit tegyél bele,motorosso,Maráczi Zsolt,doki,pring
#19237
Üdv mindenki!
Nem régiben vásárolt motoromon szeretnék egy alap karbantartást csinálni, azaz olaj+szűrők.
ST2-vel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata?

Nézelődtem mert a gúgle a baárom, találtam ezt-azt!
olajszűrőnek : Hiflofiltro HF153
oljanak: 20w50??? ezt írja a gyári könyv? van ezzel tapasztalat más viszkozitásúval? ( spec Motul párti vagyok)
üza.szűrőt jó helyre rakta a tervző, Bárdi forgalmaz Mann-filtereset MAMWK44 alig 7rongyé, vagy van más tipus is?
Levegő szűrőt nem találtam értelmeset.

Előre is köszönöm a segítségeteket! :)
#19236
Szia Richárd! Köszönöm a válaszod! Érdekes a felvetés, hogy több kárt csinál mint hasznot de így végig gondolva teljesen logikus! Akkor marad az ésszel motorozás meg talán egy Casco ;)
Vagy esetleg másik megoldás, ha amúgy is tetszik neked a replika fényezés (FILA, Xerox stb.), akkor a neten elég jó áron lehet kapni komplett utángyártott idomgarnitúrákat. Már itthon is láttam pl. a Képesmotoron, OLX-en stb. hirdetni. Csak arra figyelj, hogy melyik évjárathoz valót árulnak. És akkor nem kell összeragasztgatni/átfényezni a gyárit és esetleges perec esetén nem a drága gyári holmit amortizálod. A tükör, kormány, fékkar, farokidom, lábtartó sajnos így is úgy is leér eldőlésnél...
Ezen is gondolkodtam már de egy jobb replika ruha is100-150e ezüst! Ezen a beruházáson még töprengenem kell de ez is 1 kiváló ötlet, köszi :)
Nekem van egy eladó FILA replika, melynek jól áll a távolság :). Szegény nagyon csúnya,de a célodnak megfelelne.
#19235
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Csak arra figyelj,hogy esés elött szereld át az idomot?!
Zotya én közvetlenül esés előtt szoktam, hogy addig ne kopjon :D
#19234
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Csak arra figyelj,hogy esés elött szereld át az idomot?!
#19233
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Szia Richárd! Köszönöm a válaszod! Érdekes a felvetés, hogy több kárt csinál mint hasznot de így végig gondolva teljesen logikus! Akkor marad az ésszel motorozás meg talán egy Casco ;)
Vagy esetleg másik megoldás, ha amúgy is tetszik neked a replika fényezés (FILA, Xerox stb.), akkor a neten elég jó áron lehet kapni komplett utángyártott idomgarnitúrákat. Már itthon is láttam pl. a Képesmotoron, OLX-en stb. hirdetni. Csak arra figyelj, hogy melyik évjárathoz valót árulnak. És akkor nem kell összeragasztgatni/átfényezni a gyárit és esetleges perec esetén nem a drága gyári holmit amortizálod. A tükör, kormány, fékkar, farokidom, lábtartó sajnos így is úgy is leér eldőlésnél...
Ja, és úgy tudom, hogy a tükör, lábtartó, fekkar és főleg a farokidom kompatibilis az 1986os 4 sebességed Enduro simsonnal :D
#19232
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Szia Richárd! Köszönöm a válaszod! Érdekes a felvetés, hogy több kárt csinál mint hasznot de így végig gondolva teljesen logikus! Akkor marad az ésszel motorozás meg talán egy Casco ;)
Vagy esetleg másik megoldás, ha amúgy is tetszik neked a replika fényezés (FILA, Xerox stb.), akkor a neten elég jó áron lehet kapni komplett utángyártott idomgarnitúrákat. Már itthon is láttam pl. a Képesmotoron, OLX-en stb. hirdetni. Csak arra figyelj, hogy melyik évjárathoz valót árulnak. És akkor nem kell összeragasztgatni/átfényezni a gyárit és esetleges perec esetén nem a drága gyári holmit amortizálod. A tükör, kormány, fékkar, farokidom, lábtartó sajnos így is úgy is leér eldőlésnél...
Ezen is gondolkodtam már de egy jobb replika ruha is100-150e ezüst! Ezen a beruházáson még töprengenem kell de ez is 1 kiváló ötlet, köszi :)
#19231
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Szia Richárd! Köszönöm a válaszod! Érdekes a felvetés, hogy több kárt csinál mint hasznot de így végig gondolva teljesen logikus! Akkor marad az ésszel motorozás meg talán egy Casco ;)
Vagy esetleg másik megoldás, ha amúgy is tetszik neked a replika fényezés (FILA, Xerox stb.), akkor a neten elég jó áron lehet kapni komplett utángyártott idomgarnitúrákat. Már itthon is láttam pl. a Képesmotoron, OLX-en stb. hirdetni. Csak arra figyelj, hogy melyik évjárathoz valót árulnak. És akkor nem kell összeragasztgatni/átfényezni a gyárit és esetleges perec esetén nem a drága gyári holmit amortizálod. A tükör, kormány, fékkar, farokidom, lábtartó sajnos így is úgy is leér eldőlésnél...
#19230
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
Szia Richárd! Köszönöm a válaszod! Érdekes a felvetés, hogy több kárt csinál mint hasznot de így végig gondolva teljesen logikus! Akkor marad az ésszel motorozás meg talán egy Casco ;)
#19229
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
Szia Tibor,
Nagyon még nem jártam utána, de én eddig csak idom fúrással láttam 749-999-en bukógombát.
Egyébként én úgy tudom, nem nagyon ajánlják a Trellis vázas motorokra a bukógombát, mert állítólag könnyen eltekeri a vázat ha leakad és akkor már jobb ha inkább csúszik a gép, az kevesebb kárt okoz és könnyebben javítható.
#19228
Sziasztok! Nemrég vettem egy 999et(2003) és azt szeretném kérdezni, hogy idom fúrás nélkül tudtok e valami esés védelmet a motorhoz(tengelyvég gombán kívül)?? Nagyon szép és sajnálnám ha baja esne! Előre is köszi és szép napot!
#19225
Sziasztok!
Első körben gondoltam itt a fórumon érdeklődöm: nincs-e valakinek esetleg eladó kormánya (Pazzaz vagy LSL) kisMonsterre? Illetve, ha nincs, van-e linketek, ahol rendelhetnék (már kaptam egy-két tippet, de gondoltam begyűjtöm az infókat)?

üdv
#19224
Sziasztok!

Újonc Ducatisként kérnék segítséget tőletek. 2008-as 696 indítómotorjához keresek szénkefetartót (4 szénkefés). Ha minden igaz Nippon-Denso.
Kérlek irjatok.
Előre is köszönöm.
#19223
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
Lehet állítani a léptetővillát, de célszerszám szükséges hozzá. Elképzelhető ,hogy a villa ellenrugója tört el, és akkor le kell bontani a lendkereket is, stb....
Köszönöm!!
#19222

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki
o-óóó :) Hát majd akkor kiszedi a Tomi kristály/ Biopon! ;)
ja, az a fűfoltot is kihozza
#19221
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki
o-óóó :) Hát majd akkor kiszedi a Tomi kristály/ Biopon! ;)
#19220

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki
#19219
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
#19218
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.
de csak a külsőt is kell. Benne van a leírásban ;)
#19217
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.
#19216
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
ez érthetőbb....
Csatolmányok:
bea.jpg
bea.jpg (277.32 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
#19215
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
Lehet állítani a léptetővillát, de célszerszám szükséges hozzá. Elképzelhető ,hogy a villa ellenrugója tört el, és akkor le kell bontani a lendkereket is, stb....
Csatolmányok:
villa.jpg
villa.jpg (162.72 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
#19213
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... logue.html

Innen tudsz letölteni ábrát róla, a másik kérdést majd valaki más megválaszolja :) .
Köszönöm szépen!! :)
#19212
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... logue.html

Innen tudsz letölteni ábrát róla, a másik kérdést majd valaki más megválaszolja :) .
#19211
Sziasztok!
Segítségért fordulok hozzátok. Van egy Ducati monster dark 600 2001-esem és elsősorban ehhez keresek robbantott ábrát vagy rajzot a blokkról. Tudtok esetleg weboldalt, ahol hozzájuthatok?
...Elkezdett idén hülyéskedni a váltóm - néha nem veszi be a kettest meg az ötöst, nehéz kitenni üresbe, stb., ehhez kapcsolódik a második kérdésem, hogy a léptetővillát lehet-e állítani és ha igen, akkor hol?
Köszönettel: Andi
#19210
Segítséget kérnék 2002-es 1000-es monsterhez tudja-e vki, hogy a szabadonfutója egyezik-e valamelyik másik modellel, vagy hogy hol tudnék beszerezni egyet.
Egyezhet akármelyik 1998 utáni modellel,de 2 különböző méretű volt családon belül is, Tehát elképzelhető, hogy rendelsz az M1000-hez és nem lesz jó, egy M620 meg jó lesz. Célszerű előbb szétszedned és utána biztosra menni.
#19209
Segítséget kérnék 2002-es 1000-es monsterhez tudja-e vki, hogy a szabadonfutója egyezik-e valamelyik másik modellel, vagy hogy hol tudnék beszerezni egyet.
#19208
Sziasztok!
Szeretnék venni nyomatékkulcsot, de nem tudom mekkora kellene, mert sehol nem találok táblázatot vagy bármiféle leírást, hogy melyik csavart mekkora nyomatékra kell húzni. Így meg mindig attól tartok hogy vagy kilazul, vagy beletépem... Nem tudjátok, honnan tudom kinézni az értékeket?

Tölts le egy Service Manual -t abban benne vannak az értékek.
Pl. innen:

http://www.manualedereparatie.info/hu/c ... ucati.html

De ha beírod a Google-be hogy Monster 600 Service Manual csomó linket kapsz.
#19207
Sziasztok!
Szeretnék venni nyomatékkulcsot, de nem tudom mekkora kellene, mert sehol nem találok táblázatot vagy bármiféle leírást, hogy melyik csavart mekkora nyomatékra kell húzni. Így meg mindig attól tartok hogy vagy kilazul, vagy beletépem... Nem tudjátok, honnan tudom kinézni az értékeket?
#19206
Nem tudom ismerjük-e vagy klubtársunk-e, de hasznos lehet:

Rajcsics Mihály (Jánoshalma)
+36-30-964-3532

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Ducat ... 484675.htm
Csatolmányok:
ducati_ulestakaro_idom_68009461087.jpg
ducati_ulestakaro_idom_68009461087.jpg (65.52 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
ducati_ulestakaro_idom_19009461577.jpg
ducati_ulestakaro_idom_19009461577.jpg (57.14 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
ducati_ulestakaro_idom_97009460890.jpg
ducati_ulestakaro_idom_97009460890.jpg (42.4 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
ducati_ulestakaro_idom_21009461862.jpg
ducati_ulestakaro_idom_21009461862.jpg (65.62 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
#19205
Üdv!
Valaki szerelt már fel ilyen fék- és kuplungkart? Ebay-en rendeltem ma nekiláttam de azt hittem egyszerűbb lesz. A gond az hogy a gyári karokból a nyomórudat ami a munkahengert működteti nem lehet kivenni csak ha kiütöm a perselyt és két részre szétszedem a kart amit nem akarnék mivel így bármikor visszaállítható az eredeti állapot. Azon gondolkozom, hogy esztergáltatok egy "hengert" 6-os menettel amit az új karokba teszek és az eredeti nyomórudakat használom fel....
Monsteren oldható az említett rúd egy imbusz csavarral, nálad nem? Viszont én is esztergáltattam egyet, mivel az előző tulaj szétbarmolta.
Nálam is egész pici imbuszcsavar rögzíti a nyomórudat a hengerben arra jutottam inkább gyártatok esztergályossal 2 másikat és akkor bármikor visszacserélhetem...
Inkább vegyél egy olyan imbuszkulcsot. Nem para, simán kijön a persely, miután kiszabadítod a rudat.
#19204
Üdv!
Valaki szerelt már fel ilyen fék- és kuplungkart? Ebay-en rendeltem ma nekiláttam de azt hittem egyszerűbb lesz. A gond az hogy a gyári karokból a nyomórudat ami a munkahengert működteti nem lehet kivenni csak ha kiütöm a perselyt és két részre szétszedem a kart amit nem akarnék mivel így bármikor visszaállítható az eredeti állapot. Azon gondolkozom, hogy esztergáltatok egy "hengert" 6-os menettel amit az új karokba teszek és az eredeti nyomórudakat használom fel....
Monsteren oldható az említett rúd egy imbusz csavarral, nálad nem? Viszont én is esztergáltattam egyet, mivel az előző tulaj szétbarmolta.
Nálam is egész pici imbuszcsavar rögzíti a nyomórudat a hengerben arra jutottam inkább gyártatok esztergályossal 2 másikat és akkor bármikor visszacserélhetem...
#19203
Üdv!
Valaki szerelt már fel ilyen fék- és kuplungkart? Ebay-en rendeltem ma nekiláttam de azt hittem egyszerűbb lesz. A gond az hogy a gyári karokból a nyomórudat ami a munkahengert működteti nem lehet kivenni csak ha kiütöm a perselyt és két részre szétszedem a kart amit nem akarnék mivel így bármikor visszaállítható az eredeti állapot. Azon gondolkozom, hogy esztergáltatok egy "hengert" 6-os menettel amit az új karokba teszek és az eredeti nyomórudakat használom fel....
Monsteren oldható az említett rúd egy imbusz csavarral, nálad nem? Viszont én is esztergáltattam egyet, mivel az előző tulaj szétbarmolta.
#19202
Na volt teszt, betettem a K&N légszűrőt.

Ami érzek, hogy hangosabb lett a motor még kipuban is.
De valahogy az egész motor mintha lelkesebben reagálna a gázadásra, jobb a gázreakció.

Persze lehet hogy Placebo az egész, de akkor is jobbnak tűnik és ha placebo ha nem ez a lényeg :D
#19201
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Tessék Viktor
http://www.knfilters.com/cleaning.htm

de kereshetsz videót is a youtube-on.

Köszi.
#19200
Üdv!
Valaki szerelt már fel ilyen fék- és kuplungkart? Ebay-en rendeltem ma nekiláttam de azt hittem egyszerűbb lesz. A gond az hogy a gyári karokból a nyomórudat ami a munkahengert működteti nem lehet kivenni csak ha kiütöm a perselyt és két részre szétszedem a kart amit nem akarnék mivel így bármikor visszaállítható az eredeti állapot. Azon gondolkozom, hogy esztergáltatok egy "hengert" 6-os menettel amit az új karokba teszek és az eredeti nyomórudakat használom fel....

Én is hasonlót vettem Ebay-ről, de nekem a 695 -ön nem volt ilyen gond, nemtom a streetfighter -en más -e. Ezekszerint igen.

(Ezzel K sokat segítettem... :))
#19199
Üdv!
Valaki szerelt már fel ilyen fék- és kuplungkart? Ebay-en rendeltem ma nekiláttam de azt hittem egyszerűbb lesz. A gond az hogy a gyári karokból a nyomórudat ami a munkahengert működteti nem lehet kivenni csak ha kiütöm a perselyt és két részre szétszedem a kart amit nem akarnék mivel így bármikor visszaállítható az eredeti állapot. Azon gondolkozom, hogy esztergáltatok egy "hengert" 6-os menettel amit az új karokba teszek és az eredeti nyomórudakat használom fel....
Csatolmányok:
wp_20141018_004.jpg
wp_20141018_004.jpg (332.65 KiB) Megtekintve 9292 alkalommal
#19198
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
Tessék Viktor
http://www.knfilters.com/cleaning.htm

de kereshetsz videót is a youtube-on.
#19197
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.

A dobozon és leíráson egyértelműen az van hogy No Cleaning required up to 50.000miles, szóval ez nem félreértés.

De ettől függetlenül egyetértek veletek és gyakrabban fogom tisztítani.

Hogyan zajlik egy ilyennek a tisztítása ?
Kifujkálod mint a papíros szűrőt aztán jól aláztatod a K&N olajjal ?
#19196
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
Kapaszkodj! A gyári is felxel van lecsapva
Én minden olajcserénél tisztíttattam

Hehe
Szerintem az lesz hogy szerzek egy másik tetőt ebay-en és azt vágom szét, szeretem megtartani a gyári dolgokat ahogy vannak, hogy legyen visszaút.
#19194
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.
így van. Ezek a szürök élet tartamban tudnak 50K-t. Tisztitani szerintem minden olajcserénél ajánlott.
#19193
Sracok, szerintem itt felreertes van :) Nem 50k km-enkent kell tisztitani, hanem annyi megy el egy ilyen szuro (talan). A tisztitas meg 1000km utan ajanlott.
#19192
a hyperen speciel a tankot(!) is le kell bontani a szűrőcseréhez (és ott a tank a műanyag borítás és a fél vezetékköteg alatt van, a teljes motor hosszában). szóval aki azt 5ezrenként megbontja, az vagy nagyon stréber vagy nagyon sok pénze van munkadíjra :)

szerintem mindenki tisztítsa annyinként, amennyinként akarja, mi leírtuk a tapasztalatokat :)
#19191
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
A nyitott (esetleg, ha megléped) szűrőház miatt nekem volt benne pár jobb sorsra érdemes bogár. Az olajcserénkénti tisztítás szerintem is megfelelő. Én nem várnék vele 50k kilométert.
50ezer mérföld azaz 80ezer km!!! Nevetséges.... Attól, hogy bogár nincs benne port fogott rendesen. 6-7 ezer után szerintem érdemes takarítani.
#19190
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
A nyitott (esetleg, ha megléped) szűrőház miatt nekem volt benne pár jobb sorsra érdemes bogár. Az olajcserénkénti tisztítás szerintem is megfelelő. Én nem várnék vele 50k kilométert.
#19189
nekem se a monsteren se a hyperen nem volt olyan, hogy kiszedtem volna és tisztítani kellett volna. szóval az 50ezer simán beleférhet, 10-20 ezer km után szupertiszták voltak.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]