#19188
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
Kapaszkodj! A gyári is felxel van lecsapva
Én minden olajcserénél tisztíttattam
#19187
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
http://www.knfilters.ca/cleaning-pics.aspx
#19186
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.

Aszongya a K&N hogy szarjak bele 50.000 mérföldig normál használat mellett, ha koszos helyen használom akkor kicsit gyakrabban.

Mi a javasolt tisztítási intervallum tapasztalat alapján ?
#19185
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
nem, de én levágnám a szűrő tetejét a gecibe

Igen ezt már mondtátok, még agyalok, hogy hogyan lehetne szépen megcsinálni.
#19184
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
Gyárilag olajos. Vegyél majd tisztítókészletet is.
#19183
Megjött a K&N légszűrő.
Ezt csak beteszem és kész ugye ? Nem kell ilyenkor olajozni meg ilyenek.
nem, de én levágnám a szűrő tetejét a gecibe
#19181
Én megtettem!
De én vetem keihin fcr 39 karbit a gyári helyet a szívóhang és a gázreakció valami brutális jó lett

Akkor lehet majd én is állítom meg fúvókákat cserélek, de egyenlőre csak tisztítom. Jobban át kell olvasni majd a leírást, mert az angol tudásom nem valami fényes :D

Nem nagy ördöngösség ha van egy kis kézügyességed a szereléshez akkor megy gyorsan

Azzal nincs is problémám, lassan meg is vagyok az átalakítással, csak jövőhéten a légszűrőket kell beszereznem. Inkább az a gondom az átállítással, hogy nem tudom melyik fúvókát mekkorára cseréljem... Majd azért lehet próbálkozok, ezzel elrontani nem igazán tudom. :)
#19180
Sziasztok!
Ezt az átalakítást megcsinálta már valaki? http://www.ducatisuite.com/jetkit.html
Ki kellett vennem a karburátort tisztítani, mert hónapokig nem volt beindítva és most nem indul...

Nem akarom visszarakni az airboxot, elég volt kiszenvedni egyszer, így átalakítanám. Viszont az nem probléma, ha a karburátort nem állítom át? Nem akarom egyenlőre elállítani, majd inkább télen kísérleteznék vele, ha úgyse lehet motorozni meg jobban ráérek. Egyébként nyitott dob van már rajta.
Én megtettem!
De én vetem keihin fcr 39 karbit a gyári helyet a szívóhang és a gázreakció valami brutális jó lett

Akkor lehet majd én is állítom meg fúvókákat cserélek, de egyenlőre csak tisztítom. Jobban át kell olvasni majd a leírást, mert az angol tudásom nem valami fényes :D

Nem nagy ördöngösség ha van egy kis kézügyességed a szereléshez akkor megy gyorsan
#19179
Sziasztok!
Ezt az átalakítást megcsinálta már valaki? http://www.ducatisuite.com/jetkit.html
Ki kellett vennem a karburátort tisztítani, mert hónapokig nem volt beindítva és most nem indul...

Nem akarom visszarakni az airboxot, elég volt kiszenvedni egyszer, így átalakítanám. Viszont az nem probléma, ha a karburátort nem állítom át? Nem akarom egyenlőre elállítani, majd inkább télen kísérleteznék vele, ha úgyse lehet motorozni meg jobban ráérek. Egyébként nyitott dob van már rajta.
Én megtettem!
De én vetem keihin fcr 39 karbit a gyári helyet a szívóhang és a gázreakció valami brutális jó lett

Akkor lehet majd én is állítom meg fúvókákat cserélek, de egyenlőre csak tisztítom. Jobban át kell olvasni majd a leírást, mert az angol tudásom nem valami fényes :D
#19178
Sziasztok!
Ezt az átalakítást megcsinálta már valaki? http://www.ducatisuite.com/jetkit.html
Ki kellett vennem a karburátort tisztítani, mert hónapokig nem volt beindítva és most nem indul...

Nem akarom visszarakni az airboxot, elég volt kiszenvedni egyszer, így átalakítanám. Viszont az nem probléma, ha a karburátort nem állítom át? Nem akarom egyenlőre elállítani, majd inkább télen kísérleteznék vele, ha úgyse lehet motorozni meg jobban ráérek. Egyébként nyitott dob van már rajta.
Én megtettem!
De én vetem keihin fcr 39 karbit a gyári helyet a szívóhang és a gázreakció valami brutális jó lett
#19177
Sziasztok!
Ezt az átalakítást megcsinálta már valaki? http://www.ducatisuite.com/jetkit.html
Ki kellett vennem a karburátort tisztítani, mert hónapokig nem volt beindítva és most nem indul...

Nem akarom visszarakni az airboxot, elég volt kiszenvedni egyszer, így átalakítanám. Viszont az nem probléma, ha a karburátort nem állítom át? Nem akarom egyenlőre elállítani, majd inkább télen kísérleteznék vele, ha úgyse lehet motorozni meg jobban ráérek. Egyébként nyitott dob van már rajta.
#19176
gyari ecu atflashelese = performance ecu
Kepzeld ugy hogy a hardware az olyan mint egy pendrive, a gyari irasvedett (de megoldhato azaz flashelheto) a performance szinten de a racsing programmal. Ha lemasolsz egy performancet utana toredek aron tudsz a gyari helyere irni, hisz a hardver megmarad.

Értem, akkor már csak az a kérdés, hogy minek vesz valaki aranyáron Performance ECU -t ha ez megoldható így is ? :)

1 lehet hogy nem tud a flash lehetőségről
2 gyárit meg akarja tartani
3 flash ca 200€ DP ecu max 400€

Meglátjuk DesmoDoki hogy áll a kérdéshez anyagilag :)
#19175


Azt tisztázzuk már, hogy most akkor ha a Gyári ECU -t is át lehet Flash -elni, akkor mitől jobb a Perfrormance ECU ?
Attól, hogy azt lehet állítgatni finomhangolni és nem csak egy másik fix programot rátölteni ?

A kérdőjel nyilván abból ered hogy Ebay-en ha nézegetem rohadt drága egy Performance ECU.
gyari ecu atflashelese = performance ecu
Kepzeld ugy hogy a hardware az olyan mint egy pendrive, a gyari irasvedett (de megoldhato azaz flashelheto) a performance szinten de a racsing programmal. Ha lemasolsz egy performancet utana toredek aron tudsz a gyari helyere irni, hisz a hardver megmarad.

Értem, akkor már csak az a kérdés, hogy minek vesz valaki aranyáron Performance ECU -t ha ez megoldható így is ? :)

1 lehet hogy nem tud a flash lehetőségről
2 gyárit meg akarja tartani
3 flash ca 200€ DP ecu max 400€
#19174
Az ővén volt egy herélt gyári dob, légszűrő, nyitott fedél és performance ecu (ha igaz). Most gyári dob, sportlégszűrő zárt fedéllel és elvileg a performance ecu


Azt tisztázzuk már, hogy most akkor ha a Gyári ECU -t is át lehet Flash -elni, akkor mitől jobb a Perfrormance ECU ?
Attól, hogy azt lehet állítgatni finomhangolni és nem csak egy másik fix programot rátölteni ?

A kérdőjel nyilván abból ered hogy Ebay-en ha nézegetem rohadt drága egy Performance ECU.
gyari ecu atflashelese = performance ecu
Kepzeld ugy hogy a hardware az olyan mint egy pendrive, a gyari irasvedett (de megoldhato azaz flashelheto) a performance szinten de a racsing programmal. Ha lemasolsz egy performancet utana toredek aron tudsz a gyari helyere irni, hisz a hardver megmarad.

Értem, akkor már csak az a kérdés, hogy minek vesz valaki aranyáron Performance ECU -t ha ez megoldható így is ? :)
#19173

Ahogy mondod, ezért is került bele a FatDuc, a tököm tele volt a rángatással, meg a légszűrőbe való visszapufanással.

Pontosan ez a terv. Rajta van ugye a Leovince, tárgyaltuk egyszer már hogy néha megmakacsolja magát és durrog, aztán meg nem és nem tudom tetten érni hogy mi okozza, pont veled tárgyaltuk hogy nézzem meg hogy kifuj -e a kipufogó amikor meleg és lehül és ujra elindulok, de nem sehol egy pici lehelettnyi kifujás sincs.

Most megkapja a Sport légszűrőt (Ebay -ről már úton), aztán elviszem DesmoDokihoz hogy az ECU -t flash -elje meg és akkor leveszem a Fatduc O2-t.

A FatDuc O2 -vel ugyan valóban összehasonlíthatatlanul jobb a motor mint anélkül, de bosszant hogy igazából nem tudom, hogy ez okozza -e a néha meglévő durrogás problémát, meg úgy általában is nem lehet tudni hogy pontosan hogy változtatja meg a keverékarányt.

Szóval egy véleményen vagyunk, meglátjuk mi lesz belőle :)

Asszonyod 695 -öse hogy van megvariálva ? Mármint feltételezem, hogy nem állhattátok ti sem a rángatást visszapuffogást.
Az ővén volt egy herélt gyári dob, légszűrő, nyitott fedél és performance ecu (ha igaz). Most gyári dob, sportlégszűrő zárt fedéllel és elvileg a performance ecu


Azt tisztázzuk már, hogy most akkor ha a Gyári ECU -t is át lehet Flash -elni, akkor mitől jobb a Perfrormance ECU ?
Attól, hogy azt lehet állítgatni finomhangolni és nem csak egy másik fix programot rátölteni ?

A kérdőjel nyilván abból ered hogy Ebay-en ha nézegetem rohadt drága egy Performance ECU.
gyari ecu atflashelese = performance ecu
Kepzeld ugy hogy a hardware az olyan mint egy pendrive, a gyari irasvedett (de megoldhato azaz flashelheto) a performance szinten de a racsing programmal. Ha lemasolsz egy performancet utana toredek aron tudsz a gyari helyere irni, hisz a hardver megmarad.
#19172
gondolom még az asszony is beleszól :D
Azzal a kütyüvel pont a keveréket állítod be. Lambdaszondás ducatiknál nem tudsz a csavarral operálni azért van a kis doboz, nem szondásnál meg azért, higy otthon az asszony is tudja állítgatni. Ha már van rajta dob, szűrő és nyitott fedél, akkor flasheltesd meg az ecut, mert a performance ecuban teljesen más az injektor és a gyújtástérkép és a leszabályzás is. Ha csak szűrőt teszel be fedél nélkül akkor sztem hagyd így mert akkor értelmetlen. A dúsítót rajta hagyhatod ha flashelsz, akkor tudod finomhangolni bár felesleges mert sztem aki belövi jobban èrt hozzá mint mi

Ahogy mondod, ezért is került bele a FatDuc, a tököm tele volt a rángatással, meg a légszűrőbe való visszapufanással.

Pontosan ez a terv. Rajta van ugye a Leovince, tárgyaltuk egyszer már hogy néha megmakacsolja magát és durrog, aztán meg nem és nem tudom tetten érni hogy mi okozza, pont veled tárgyaltuk hogy nézzem meg hogy kifuj -e a kipufogó amikor meleg és lehül és ujra elindulok, de nem sehol egy pici lehelettnyi kifujás sincs.

Most megkapja a Sport légszűrőt (Ebay -ről már úton), aztán elviszem DesmoDokihoz hogy az ECU -t flash -elje meg és akkor leveszem a Fatduc O2-t.

A FatDuc O2 -vel ugyan valóban összehasonlíthatatlanul jobb a motor mint anélkül, de bosszant hogy igazából nem tudom, hogy ez okozza -e a néha meglévő durrogás problémát, meg úgy általában is nem lehet tudni hogy pontosan hogy változtatja meg a keverékarányt.

Szóval egy véleményen vagyunk, meglátjuk mi lesz belőle :)

Asszonyod 695 -öse hogy van megvariálva ? Mármint feltételezem, hogy nem állhattátok ti sem a rángatást visszapuffogást.
Az ővén volt egy herélt gyári dob, légszűrő, nyitott fedél és performance ecu (ha igaz). Most gyári dob, sportlégszűrő zárt fedéllel és elvileg a performance ecu


Azt tisztázzuk már, hogy most akkor ha a Gyári ECU -t is át lehet Flash -elni, akkor mitől jobb a Perfrormance ECU ?
Attól, hogy azt lehet állítgatni finomhangolni és nem csak egy másik fix programot rátölteni ?

A kérdőjel nyilván abból ered hogy Ebay-en ha nézegetem rohadt drága egy Performance ECU.
#19171

Van kis varia ami még beleszól mert beépítettem ezt a FatDuc O2 manipulátort ami megoldotta a 695 rángatás visszapuffogás betegséget, és ez jelentősen befolyásolja a keveréket.
Na majd ha megvan a szűr elviszem a Doktor bácsihoz hogy lőjék be szépen az egészet.

Köszi a brainstormingot
gondolom még az asszony is beleszól :D
Azzal a kütyüvel pont a keveréket állítod be. Lambdaszondás ducatiknál nem tudsz a csavarral operálni azért van a kis doboz, nem szondásnál meg azért, higy otthon az asszony is tudja állítgatni. Ha már van rajta dob, szűrő és nyitott fedél, akkor flasheltesd meg az ecut, mert a performance ecuban teljesen más az injektor és a gyújtástérkép és a leszabályzás is. Ha csak szűrőt teszel be fedél nélkül akkor sztem hagyd így mert akkor értelmetlen. A dúsítót rajta hagyhatod ha flashelsz, akkor tudod finomhangolni bár felesleges mert sztem aki belövi jobban èrt hozzá mint mi

Ahogy mondod, ezért is került bele a FatDuc, a tököm tele volt a rángatással, meg a légszűrőbe való visszapufanással.

Pontosan ez a terv. Rajta van ugye a Leovince, tárgyaltuk egyszer már hogy néha megmakacsolja magát és durrog, aztán meg nem és nem tudom tetten érni hogy mi okozza, pont veled tárgyaltuk hogy nézzem meg hogy kifuj -e a kipufogó amikor meleg és lehül és ujra elindulok, de nem sehol egy pici lehelettnyi kifujás sincs.

Most megkapja a Sport légszűrőt (Ebay -ről már úton), aztán elviszem DesmoDokihoz hogy az ECU -t flash -elje meg és akkor leveszem a Fatduc O2-t.

A FatDuc O2 -vel ugyan valóban összehasonlíthatatlanul jobb a motor mint anélkül, de bosszant hogy igazából nem tudom, hogy ez okozza -e a néha meglévő durrogás problémát, meg úgy általában is nem lehet tudni hogy pontosan hogy változtatja meg a keverékarányt.

Szóval egy véleményen vagyunk, meglátjuk mi lesz belőle :)

Asszonyod 695 -öse hogy van megvariálva ? Mármint feltételezem, hogy nem állhattátok ti sem a rángatást visszapuffogást.
Az ővén volt egy herélt gyári dob, légszűrő, nyitott fedél és performance ecu (ha igaz). Most gyári dob, sportlégszűrő zárt fedéllel és elvileg a performance ecu
#19170

Van kis varia ami még beleszól mert beépítettem ezt a FatDuc O2 manipulátort ami megoldotta a 695 rángatás visszapuffogás betegséget, és ez jelentősen befolyásolja a keveréket.
Na majd ha megvan a szűr elviszem a Doktor bácsihoz hogy lőjék be szépen az egészet.

Köszi a brainstormingot
gondolom még az asszony is beleszól :D
Azzal a kütyüvel pont a keveréket állítod be. Lambdaszondás ducatiknál nem tudsz a csavarral operálni azért van a kis doboz, nem szondásnál meg azért, higy otthon az asszony is tudja állítgatni. Ha már van rajta dob, szűrő és nyitott fedél, akkor flasheltesd meg az ecut, mert a performance ecuban teljesen más az injektor és a gyújtástérkép és a leszabályzás is. Ha csak szűrőt teszel be fedél nélkül akkor sztem hagyd így mert akkor értelmetlen. A dúsítót rajta hagyhatod ha flashelsz, akkor tudod finomhangolni bár felesleges mert sztem aki belövi jobban èrt hozzá mint mi

Ahogy mondod, ezért is került bele a FatDuc, a tököm tele volt a rángatással, meg a légszűrőbe való visszapufanással.

Pontosan ez a terv. Rajta van ugye a Leovince, tárgyaltuk egyszer már hogy néha megmakacsolja magát és durrog, aztán meg nem és nem tudom tetten érni hogy mi okozza, pont veled tárgyaltuk hogy nézzem meg hogy kifuj -e a kipufogó amikor meleg és lehül és ujra elindulok, de nem sehol egy pici lehelettnyi kifujás sincs.

Most megkapja a Sport légszűrőt (Ebay -ről már úton), aztán elviszem DesmoDokihoz hogy az ECU -t flash -elje meg és akkor leveszem a Fatduc O2-t.

A FatDuc O2 -vel ugyan valóban összehasonlíthatatlanul jobb a motor mint anélkül, de bosszant hogy igazából nem tudom, hogy ez okozza -e a néha meglévő durrogás problémát, meg úgy általában is nem lehet tudni hogy pontosan hogy változtatja meg a keverékarányt.

Szóval egy véleményen vagyunk, meglátjuk mi lesz belőle :)

Asszonyod 695 -öse hogy van megvariálva ? Mármint feltételezem, hogy nem állhattátok ti sem a rángatást visszapuffogást.
Power Commander orvosol mindent... ECU potméter tekergetés jó dolog állítasz is rajta de pontosan hova is???? Persze gazdaságosabb nem vitatom.
#19169
nem az ecut kell allitani, hanem a co szintet kell a nyitott dobhoz beloni

Van kis varia ami még beleszól mert beépítettem ezt a FatDuc O2 manipulátort ami megoldotta a 695 rángatás visszapuffogás betegséget, és ez jelentősen befolyásolja a keveréket.
Na majd ha megvan a szűr elviszem a Doktor bácsihoz hogy lőjék be szépen az egészet.

Köszi a brainstormingot
gondolom még az asszony is beleszól :D
Azzal a kütyüvel pont a keveréket állítod be. Lambdaszondás ducatiknál nem tudsz a csavarral operálni azért van a kis doboz, nem szondásnál meg azért, higy otthon az asszony is tudja állítgatni. Ha már van rajta dob, szűrő és nyitott fedél, akkor flasheltesd meg az ecut, mert a performance ecuban teljesen más az injektor és a gyújtástérkép és a leszabályzás is. Ha csak szűrőt teszel be fedél nélkül akkor sztem hagyd így mert akkor értelmetlen. A dúsítót rajta hagyhatod ha flashelsz, akkor tudod finomhangolni bár felesleges mert sztem aki belövi jobban èrt hozzá mint mi

Ahogy mondod, ezért is került bele a FatDuc, a tököm tele volt a rángatással, meg a légszűrőbe való visszapufanással.

Pontosan ez a terv. Rajta van ugye a Leovince, tárgyaltuk egyszer már hogy néha megmakacsolja magát és durrog, aztán meg nem és nem tudom tetten érni hogy mi okozza, pont veled tárgyaltuk hogy nézzem meg hogy kifuj -e a kipufogó amikor meleg és lehül és ujra elindulok, de nem sehol egy pici lehelettnyi kifujás sincs.

Most megkapja a Sport légszűrőt (Ebay -ről már úton), aztán elviszem DesmoDokihoz hogy az ECU -t flash -elje meg és akkor leveszem a Fatduc O2-t.

A FatDuc O2 -vel ugyan valóban összehasonlíthatatlanul jobb a motor mint anélkül, de bosszant hogy igazából nem tudom, hogy ez okozza -e a néha meglévő durrogás problémát, meg úgy általában is nem lehet tudni hogy pontosan hogy változtatja meg a keverékarányt.

Szóval egy véleményen vagyunk, meglátjuk mi lesz belőle :)

Asszonyod 695 -öse hogy van megvariálva ? Mármint feltételezem, hogy nem állhattátok ti sem a rángatást visszapuffogást.
#19168

Épp ez az hogy az ECU -n nem kellett állítani teljesen a gyári, mert szépen ketyeg a gép így is ritkán durran egyet egyet csak.
De majd lehet dumálok Desmodokival, ha jól tudom a gyár ECU -t is át lehet variálni.
nem az ecut kell allitani, hanem a co szintet kell a nyitott dobhoz beloni

Van kis varia ami még beleszól mert beépítettem ezt a FatDuc O2 manipulátort ami megoldotta a 695 rángatás visszapuffogás betegséget, és ez jelentősen befolyásolja a keveréket.
Na majd ha megvan a szűr elviszem a Doktor bácsihoz hogy lőjék be szépen az egészet.

Köszi a brainstormingot
gondolom még az asszony is beleszól :D
Azzal a kütyüvel pont a keveréket állítod be. Lambdaszondás ducatiknál nem tudsz a csavarral operálni azért van a kis doboz, nem szondásnál meg azért, higy otthon az asszony is tudja állítgatni. Ha már van rajta dob, szűrő és nyitott fedél, akkor flasheltesd meg az ecut, mert a performance ecuban teljesen más az injektor és a gyújtástérkép és a leszabályzás is. Ha csak szűrőt teszel be fedél nélkül akkor sztem hagyd így mert akkor értelmetlen. A dúsítót rajta hagyhatod ha flashelsz, akkor tudod finomhangolni bár felesleges mert sztem aki belövi jobban èrt hozzá mint mi
#19167
ahogy dino mondja, ez nyitott dob :)
és ha a nyitott dobhoz van lőve az ecu.d, akkor a szűrő berakása után nem kell semmit mókolnod.

Épp ez az hogy az ECU -n nem kellett állítani teljesen a gyári, mert szépen ketyeg a gép így is ritkán durran egyet egyet csak.
De majd lehet dumálok Desmodokival, ha jól tudom a gyár ECU -t is át lehet variálni.
nem az ecut kell allitani, hanem a co szintet kell a nyitott dobhoz beloni

Van kis varia ami még beleszól mert beépítettem ezt a FatDuc O2 manipulátort ami megoldotta a 695 rángatás visszapuffogás betegséget, és ez jelentősen befolyásolja a keveréket.
Na majd ha megvan a szűr elviszem a Doktor bácsihoz hogy lőjék be szépen az egészet.

Köszi a brainstormingot
#19166

Nincs nyitott dob csak egy Leovince SBK a killerrel benne, szóval azért van folytás.
Lehet beruházok egybe, abból nagy baj nem lehet ha jobban kap levegőt a gép.
ahogy dino mondja, ez nyitott dob :)
és ha a nyitott dobhoz van lőve az ecu.d, akkor a szűrő berakása után nem kell semmit mókolnod.

Épp ez az hogy az ECU -n nem kellett állítani teljesen a gyári, mert szépen ketyeg a gép így is ritkán durran egyet egyet csak.
De majd lehet dumálok Desmodokival, ha jól tudom a gyár ECU -t is át lehet variálni.
nem az ecut kell allitani, hanem a co szintet kell a nyitott dobhoz beloni
#19165
ha nyitott dobod van, akkro szinte "kötelező" a sportlégszűrő. ha nincs, csóri motorod szívószálon veszi a levegőt. miközben lefolyócsövön fingik :)

Nincs nyitott dob csak egy Leovince SBK a killerrel benne, szóval azért van folytás.
Lehet beruházok egybe, abból nagy baj nem lehet ha jobban kap levegőt a gép.
ahogy dino mondja, ez nyitott dob :)
és ha a nyitott dobhoz van lőve az ecu.d, akkor a szűrő berakása után nem kell semmit mókolnod.

Épp ez az hogy az ECU -n nem kellett állítani teljesen a gyári, mert szépen ketyeg a gép így is ritkán durran egyet egyet csak.
De majd lehet dumálok Desmodokival, ha jól tudom a gyár ECU -t is át lehet variálni.
#19164
Illetve majd kelleni fog egy nyitott légszűrőház is (bár nem tudom, hogy milyen a 695ben pontosan). Akkor a szívóhang is megérkezik majd ;)
le kell vágni a szűrőház tetejét is ahogy a performance is van, a sportlégszűrővel önmagában semmit sem érsz
Erre gondoltam én is!
#19163
Illetve majd kelleni fog egy nyitott légszűrőház is (bár nem tudom, hogy milyen a 695ben pontosan). Akkor a szívóhang is megérkezik majd ;)
le kell vágni a szűrőház tetejét is ahogy a performance is van, a sportlégszűrővel önmagában semmit sem érsz
#19162
Illetve majd kelleni fog egy nyitott légszűrőház is (bár nem tudom, hogy milyen a 695ben pontosan). Akkor a szívóhang is megérkezik majd ;)
#19161
Ha már légszűrő.
Ha vesz az ember egy K&N (tipp) ilyen olajos légszűrőt, és kvázi könnyebben lélegzik a motor, mennyire zavar be az elektornikának ? Elkezd durrogni a kipu ? Vagy ez még határeset ?
ha nyitott dobod van, akkro szinte "kötelező" a sportlégszűrő. ha nincs, csóri motorod szívószálon veszi a levegőt. miközben lefolyócsövön fingik :)

Nincs nyitott dob csak egy Leovince SBK a killerrel benne, szóval azért van folytás.
Lehet beruházok egybe, abból nagy baj nem lehet ha jobban kap levegőt a gép.
ahogy dino mondja, ez nyitott dob :)
és ha a nyitott dobhoz van lőve az ecu.d, akkor a szűrő berakása után nem kell semmit mókolnod.
#19158
Ha már légszűrő.
Ha vesz az ember egy K&N (tipp) ilyen olajos légszűrőt, és kvázi könnyebben lélegzik a motor, mennyire zavar be az elektornikának ? Elkezd durrogni a kipu ? Vagy ez még határeset ?
ha nyitott dobod van, akkro szinte "kötelező" a sportlégszűrő. ha nincs, csóri motorod szívószálon veszi a levegőt. miközben lefolyócsövön fingik :)

Nincs nyitott dob csak egy Leovince SBK a killerrel benne, szóval azért van folytás.
Lehet beruházok egybe, abból nagy baj nem lehet ha jobban kap levegőt a gép.
#19157
Ha már légszűrő.
Ha vesz az ember egy K&N (tipp) ilyen olajos légszűrőt, és kvázi könnyebben lélegzik a motor, mennyire zavar be az elektornikának ? Elkezd durrogni a kipu ? Vagy ez még határeset ?
ha nyitott dobod van, akkro szinte "kötelező" a sportlégszűrő. ha nincs, csóri motorod szívószálon veszi a levegőt. miközben lefolyócsövön fingik :)
#19156
Ha már légszűrő.
Ha vesz az ember egy K&N (tipp) ilyen olajos légszűrőt, és kvázi könnyebben lélegzik a motor, mennyire zavar be az elektornikának ? Elkezd durrogni a kipu ? Vagy ez még határeset ?
Avatar
 SQ
#19154
Végre megtaláltam azt a cuccot ami mindent visz, mint a piros hetes!
Nem bántja a fényezést és a műanyagot sem! Nagyon gyorsan szárad és foltmentesen tisztít!
Egy bringa szerelő ajánlotta és tényleg szuper!
2ezer párszáz pénz!
Csatolmányok:
motorex.jpg
motorex.jpg (839.65 KiB) Megtekintve 10287 alkalommal
#19153
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Hi!
Normális minőségű féktisztító spré.Tiszta alkohol,kiviszi a trutyit,olajos koszt is,majd szépen elpárolog.
Egyébként Dino banános tippje örök igazságot takar!
A féktisztító elég agresszív, nem marja szét?
Hi!
A jó minőség fontos!Munkámból adódóan szükségem volt tisztításhoz alkoholra.Mint tudjuk,a féktisztító az.Kipróbáltam jó néhány fajtát.Sajnos itt is igaz,hogy a drágább jobb.A BERNER által forgalmazottnál kötöttem ki.Prímán tisztít,könnyen párolog azaz szárad.
A tutifaszaolcsó kategóriában volt olyan,ami a cipőm talpát is oldotta!!
Lehet más típus is jó,én tovább nem mentem a próbálgatásban.
#19152
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Én langyos mosóporos vízben szoktam és tusrózsával öblítem . Csak óvatosan ki ne szakadjon mert akkor kuka . És nagynyomású levegővel meg ne própáld szárítani vagy kifújni !!!
Fiúk, legyen már banánra! Légszűrőtisztító a tuti, kioldja a szmötyit, én kb 3 éve vettem azóta használom
Én maradok a mosópornál . Mindig van otthon .
#19151
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Hi!
Normális minőségű féktisztító spré.Tiszta alkohol,kiviszi a trutyit,olajos koszt is,majd szépen elpárolog.
Egyébként Dino banános tippje örök igazságot takar!
A féktisztító elég agresszív, nem marja szét?
#19150
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Hi!
Normális minőségű féktisztító spré.Tiszta alkohol,kiviszi a trutyit,olajos koszt is,majd szépen elpárolog.
Egyébként Dino banános tippje örök igazságot takar!
#19149
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Én langyos mosóporos vízben szoktam és tusrózsával öblítem . Csak óvatosan ki ne szakadjon mert akkor kuka . És nagynyomású levegővel meg ne própáld szárítani vagy kifújni !!!
Fiúk, legyen már banánra! Légszűrőtisztító a tuti, kioldja a szmötyit, én kb 3 éve vettem azóta használom
#19148
Szia Róbert!
Gratulálok az új géphez! Néhány info-t összeszedtünk a "Ducati FAQ" topicban (jobb felül), ami esetleg segíthet néhány kérdés megválaszolásában.
Hi!
Megnéztem a FAQ részt.Ez komoly,hogy minden 10000-km nél gyertyát kell cserélni?Meg üzemanyagszűrőt?Másik motoromnál ugyanezt 48000-nél írja.Mondjuk az japán gép és v4.Nem hinném,hogy a ducatiban ennyivel gyengébb minőségű alkatrészek vannak!!!?
Gyertacsere nem biztos hogy kell 10000 enként , az üzemanyagszűrő pedig a benya minőségétől függ nem pedig a km től ! És mi köze a gyengébb alkatrésznek a gyertyához ? Talán a gyertya gyengébb minőségű .
Hi!
Konkrétan a gyertyára gondoltam.
#19147
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Szia Róbert!
Gratulálok az új géphez! Néhány info-t összeszedtünk a "Ducati FAQ" topicban (jobb felül), ami esetleg segíthet néhány kérdés megválaszolásában.
Hi!
Megnéztem a FAQ részt.Ez komoly,hogy minden 10000-km nél gyertyát kell cserélni?Meg üzemanyagszűrőt?Másik motoromnál ugyanezt 48000-nél írja.Mondjuk az japán gép és v4.Nem hinném,hogy a ducatiban ennyivel gyengébb minőségű alkatrészek vannak!!!?
Gyertacsere nem biztos hogy kell 10000 enként , az üzemanyagszűrő pedig a benya minőségétől függ nem pedig a km től ! És mi köze a gyengébb alkatrésznek a gyertyához ? Talán a gyertya gyengébb minőségű .
#19146
A gyári sportszűrőt mivel mossam, brigi vagy csak a spec tisztító folyadék a tuti ?
Én langyos mosóporos vízben szoktam és tusrózsával öblítem . Csak óvatosan ki ne szakadjon mert akkor kuka . És nagynyomású levegővel meg ne própáld szárítani vagy kifújni !!!
#19145
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Szia Róbert!
Gratulálok az új géphez! Néhány info-t összeszedtünk a "Ducati FAQ" topicban (jobb felül), ami esetleg segíthet néhány kérdés megválaszolásában.
Hi!
Megnéztem a FAQ részt.Ez komoly,hogy minden 10000-km nél gyertyát kell cserélni?Meg üzemanyagszűrőt?Másik motoromnál ugyanezt 48000-nél írja.Mondjuk az japán gép és v4.Nem hinném,hogy a ducatiban ennyivel gyengébb minőségű alkatrészek vannak!!!?
http://users.atw.hu/mb-w108/tech/gyertya_use.html
#19143
Ha esteres olajat raksz bele felesleges a tisztító!A tisztító árából inkabb vegyel jobb olajat.
Mondjuk én 7100 raknék bele az full szintetikus!
5100 technoszintetikus
7100-300v full szintetikus,a300v versenyzesre is alkalmas és dupla esteres.

Köszi a válaszokat! Gondoljátok, hogy full-szintetikussal jobban járnék? Anno RSV azt jobban ette.
#19142
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Szia Róbert!
Gratulálok az új géphez! Néhány info-t összeszedtünk a "Ducati FAQ" topicban (jobb felül), ami esetleg segíthet néhány kérdés megválaszolásában.
Hi!
Megnéztem a FAQ részt.Ez komoly,hogy minden 10000-km nél gyertyát kell cserélni?Meg üzemanyagszűrőt?Másik motoromnál ugyanezt 48000-nél írja.Mondjuk az japán gép és v4.Nem hinném,hogy a ducatiban ennyivel gyengébb minőségű alkatrészek vannak!!!?
Avatar
 76
#19141
Ha esteres olajat raksz bele felesleges a tisztító!A tisztító árából inkabb vegyel jobb olajat.
Mondjuk én 7100 raknék bele az full szintetikus!
5100 technoszintetikus
7100-300v full szintetikus,a300v versenyzesre is alkalmas és dupla esteres.
#19139
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Szia Róbert!
Gratulálok az új géphez! Néhány info-t összeszedtünk a "Ducati FAQ" topicban (jobb felül), ami esetleg segíthet néhány kérdés megválaszolásában.
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 61

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]