#19138
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Vegyél olyan tisztítót, amit olajcsere előtt kell beleönteni
Olyasmire gondolsz mint a hipó ?
#19137
Trade7
Hi! s4r 2004-ből
170 Nm ha jól emlékszem........én annyival húztam meg azt hiszem........
(a nyomaték kulcs gyűlölőknek csak annyit , hogy a másik oldalon (amit elvileg 150Nm-rel kell meghúzni) szakszervízben(nem sufni tuning műhelyben),olyan szinten húzták rá és gondolom nem nyomatékkulccsal,hogy 2 méteres hosszabbítóval alig lehetett lelazítani)
Szerintem a nyomaték kulcs pontosan nekünk földi halandóknak való,akiknek nincs benne a kezében a szakma és a profizmus... ;)
Hi!
176Nm.A Rosso-ban megmondták.
Nyilván azért adják meg a meghúzási nyomatékot,mind az autós,mind a motoros szakmában,mert azt úgy tervezték.A szakszervizben vajon miért használják??!
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (167.6 KiB) Megtekintve 8707 alkalommal
#19136
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
Vegyél olyan tisztítót, amit olajcsere előtt kell beleönteni
#19135
Sziasztok!
Szerdán sikerült Ducati tulajdonossá válnom, hála egy 999-esnek. :)
Valószínűleg lesz még több kérdésem is, bízom benne hogy lesznek itt segítőkész emberek.
Jövő héten kezdeném is egy otthoni olajcserével. Motul 5100 10w40 3,5l. Érhet bármi meglepetés munka közben, esetleg tanács, tapasztalat?
#19133
Trade7
Hi! s4r 2004-ből
170 Nm ha jól emlékszem........én annyival húztam meg azt hiszem........
(a nyomaték kulcs gyűlölőknek csak annyit , hogy a másik oldalon (amit elvileg 150Nm-rel kell meghúzni) szakszervízben(nem sufni tuning műhelyben),olyan szinten húzták rá és gondolom nem nyomatékkulccsal,hogy 2 méteres hosszabbítóval alig lehetett lelazítani)
Szerintem a nyomaték kulcs pontosan nekünk földi halandóknak való,akiknek nincs benne a kezében a szakma és a profizmus... ;)
Hi!
176Nm.A Rosso-ban megmondták.
Nyilván azért adják meg a meghúzási nyomatékot,mind az autós,mind a motoros szakmában,mert azt úgy tervezték.A szakszervizben vajon miért használják??!
#19132
Trade7
Hi! s4r 2004-ből
170 Nm ha jól emlékszem........én annyival húztam meg azt hiszem........
(a nyomaték kulcs gyűlölőknek csak annyit , hogy a másik oldalon (amit elvileg 150Nm-rel kell meghúzni) szakszervízben(nem sufni tuning műhelyben),olyan szinten húzták rá és gondolom nem nyomatékkulccsal,hogy 2 méteres hosszabbítóval alig lehetett lelazítani)
Szerintem a nyomaték kulcs pontosan nekünk földi halandóknak való,akiknek nincs benne a kezében a szakma és a profizmus... ;)
#19118
Szíjfeszességmérővel csinálom ,pici hordozható és tökéletesen teszi a dolgát : ).
Meg szabad érdeklődni, hogy milyen mérőt használsz? Köszi!
#19117
s2r 1000-es gyári nyitott Termóhoz keresek db killert.
Esetleg rajzot, vagy valakit aki látott már ilyet és le is tudja gyártani méretpontosra.
Rendes cuccért rendes pénzt.
Nagyon tetszik a hangja de nem szeretném bőszíteni a szomszédokat, persze hétvégére száműzve lesz, kell a db :)
esetleg simateam.
http://www.simateam.hu
többen dicsertek, en meg nem voltam, de en is akarok egy kiveheto db killert a leo vince-be. ird meg majd legyszi, hogy kinel csinaltattad
#19116
s2r 1000-es gyári nyitott Termóhoz keresek db killert.
Esetleg rajzot, vagy valakit aki látott már ilyet és le is tudja gyártani méretpontosra.
Rendes cuccért rendes pénzt.
Nagyon tetszik a hangja de nem szeretném bőszíteni a szomszédokat, persze hétvégére száműzve lesz, kell a db :)
http://martindob.hu/

Martin biztos tudna csinálni, mondjuk Neked messze van...
#19115
s2r 1000-es gyári nyitott Termóhoz keresek db killert.
Esetleg rajzot, vagy valakit aki látott már ilyet és le is tudja gyártani méretpontosra.
Rendes cuccért rendes pénzt.
Nagyon tetszik a hangja de nem szeretném bőszíteni a szomszédokat, persze hétvégére száműzve lesz, kell a db :)
#19114
spriccel vagy csak nem mér?

áh én hibám totálisan. Olajat csereltem es ki akartam tisztítani a durva szűrőt is. Az egy dolog hogy most mar tudom hogy ki se kellett volna csavarnom, de amikor visszaraktam elneztem a tablazatban a nyomatek értéket es 19 helyett 46 al huztam meg, gondolhatod, faxba eltort... mindegy meg tokiek probalnak szerezni hetfon kiderul van e ha nincs rendelek,most egy csavar van a helyen ideiglenesen mert kellett a motorral mennem. Most nincs olajhomeres, ennyi a sztori, elbaxtam...
Hát ezért nem veszek nyomatékkulcsot soha !

Az tuti hogy nyomatékkulcs nélkül nem törtem volna bele, ebben igazad van :))
Mivel menetrögzítős alapból a csavar, így én is tudtam hogy nem szabad nagyon meghúzni, nomeg réz kis vacak. De ez már történelem.
#19113
Országomat kínálom cserébe ezért az olajhőmérőért ha van valakinek :(

http://www.ducatimcparts.com/products/D ... 45.2A.html

Igen, már mindenkit felhívtam Ceglédtől Budapestig, Tökiék még nézik hátha van egy nekik, egy lepukkant 620 -as blokkban ami náluk van.
spriccel vagy csak nem mér?

áh én hibám totálisan. Olajat csereltem es ki akartam tisztítani a durva szűrőt is. Az egy dolog hogy most mar tudom hogy ki se kellett volna csavarnom, de amikor visszaraktam elneztem a tablazatban a nyomatek értéket es 19 helyett 46 al huztam meg, gondolhatod, faxba eltort... mindegy meg tokiek probalnak szerezni hetfon kiderul van e ha nincs rendelek,most egy csavar van a helyen ideiglenesen mert kellett a motorral mennem. Most nincs olajhomeres, ennyi a sztori, elbaxtam...
Hát ezért nem veszek nyomatékkulcsot soha !
#19112
Országomat kínálom cserébe ezért az olajhőmérőért ha van valakinek :(

http://www.ducatimcparts.com/products/D ... 45.2A.html

Igen, már mindenkit felhívtam Ceglédtől Budapestig, Tökiék még nézik hátha van egy nekik, egy lepukkant 620 -as blokkban ami náluk van.
spriccel vagy csak nem mér?

áh én hibám totálisan. Olajat csereltem es ki akartam tisztítani a durva szűrőt is. Az egy dolog hogy most mar tudom hogy ki se kellett volna csavarnom, de amikor visszaraktam elneztem a tablazatban a nyomatek értéket es 19 helyett 46 al huztam meg, gondolhatod, faxba eltort... mindegy meg tokiek probalnak szerezni hetfon kiderul van e ha nincs rendelek,most egy csavar van a helyen ideiglenesen mert kellett a motorral mennem. Most nincs olajhomeres, ennyi a sztori, elbaxtam...
#19109
Sziasztok!
Segitségre lenne szükségem!
Van egy 749-em, és tegnap a fekvő hengerem megállt. Nem fizikailag, hnem vmi hibbádzik a robbanáshoz. Gondoltam hazagurulok egy hengerrel, nem vtam messze, de akkor levágta az benzinpumpa bitositékját is... :(
Gyertya cserélve 3000km-mel ezelőtt, motorlámpa világít, bizticsere után is csak egy henger megy...
Vkinek ötlete?
Elviszem szervizbe ha kell, de az alapokat átnézném, hogy a legalapvetőbb hibákat kizárjam. :)
Előre is köszönöm!
#19108
Köszönöm a válaszokat, sajnos még két hét amíg megjön a cucc, addig pihen a vas.... öröm van meg bodottág:S
Van esetleg valakinek, pdf formátumú szerelési kézikönyve Monster 750-hez? Ha lehet magyar nyelvű, de végülis bármilyen bükkfanyelven lehet, angol, német, olasz.
#19107
Sziasztok!

99-es, 750-es monsterem gázbowdene elszakadt, az új megrendelése folyamatban van. A visszahúzó bowdenről van szó. Cserélt már valaki ilyesmit? Ha jól látom, akkor a légszűrő alá tart, és elég szűk helyen fut, mennyire kell szétszedni érte a motort, vagy van valami buktató, trükk, tipp a cseréhez?
februárban cseréltem a sajátomon (M750) húzót. Szűknek szűk a hely, de megoldható mindenféle megbontás nélkül is, ha elég türelmes / ügyes vagy. :)
Én lusta voltam megbontani...
#19106
Sziasztok Ducatisok!!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 600-as Monsterem aminek az első teleszkópjában olajat szeretnék cserélni. Tudnátok segíteni abban, hogy mennyi olajjal kell feltöltenem a teleszkópot? 43 mm-es showa teleszkóp. A választ előre is köszönöm!!
4,5 deci ( boci geci ) villaszáranként . :)
Köszönöm a választ. Már meg is csináltam az olajcserét, úgy néz ki jó lett.
#19105
Sziasztok!

99-es, 750-es monsterem gázbowdene elszakadt, az új megrendelése folyamatban van. A visszahúzó bowdenről van szó. Cserélt már valaki ilyesmit? Ha jól látom, akkor a légszűrő alá tart, és elég szűk helyen fut, mennyire kell szétszedni érte a motort, vagy van valami buktató, trükk, tipp a cseréhez?
Mindenesetre le kell venned az airboxot és szidni fogod azt is aki kitalálta és azt is aki megcsinálta . Tapasztalatból mondom .
#19104
Sziasztok!

99-es, 750-es monsterem gázbowdene elszakadt, az új megrendelése folyamatban van. A visszahúzó bowdenről van szó. Cserélt már valaki ilyesmit? Ha jól látom, akkor a légszűrő alá tart, és elég szűk helyen fut, mennyire kell szétszedni érte a motort, vagy van valami buktató, trükk, tipp a cseréhez?
#19103
Sziasztok Ducatisok!!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 600-as Monsterem aminek az első teleszkópjában olajat szeretnék cserélni. Tudnátok segíteni abban, hogy mennyi olajjal kell feltöltenem a teleszkópot? 43 mm-es showa teleszkóp. A választ előre is köszönöm!!
4,5 deci ( boci geci ) villaszáranként . :)
#19102
Sziasztok Ducatisok!!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 600-as Monsterem aminek az első teleszkópjában olajat szeretnék cserélni. Tudnátok segíteni abban, hogy mennyi olajjal kell feltöltenem a teleszkópot? 43 mm-es showa teleszkóp. A választ előre is köszönöm!!
#19101
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
Hárfa hangoló az isten !!!
#19100
Szíjfeszességmérővel csinálom ,pici hordozható és tökéletesen teszi a dolgát : ).
Csatolmányok:
2014-06-17_16.26.41k.jpg
2014-06-17_16.26.41k.jpg (490.39 KiB) Megtekintve 8701 alkalommal
#19099
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
Egy gitáros gondolom nem az interneten keresett hangolóval hangol, hanem a zeneboltban vesz egyet..........és az annyira nem drága.......

Mobilra le kell tölteni egy gitárhangolót és kész.
(Ezt mint gitáros mondom)
#19098
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
Egy gitáros gondolom nem az interneten keresett hangolóval hangol, hanem a zeneboltban vesz egyet..........és az annyira nem drága.......
#19097
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Lecseréltem a vezérműszíjakat a gépen ,viszont a feszesség beállításánál túl sok értéket találok a neten. Van ahol 60Hz de van ahol szinte 160Hz értéket írnak. Hátha csinált már valaki ilyet (sőt biztos). Szóval 2004 620 monster mennyire kell a vezérműszíjak feszességet beállítani a vertikális és a horizontális hengerre külön külön?
Köszönöm!
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
#19096
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Lecseréltem a vezérműszíjakat a gépen ,viszont a feszesség beállításánál túl sok értéket találok a neten. Van ahol 60Hz de van ahol szinte 160Hz értéket írnak. Hátha csinált már valaki ilyet (sőt biztos). Szóval 2004 620 monster mennyire kell a vezérműszíjak feszességet beállítani a vertikális és a horizontális hengerre külön külön?
Köszönöm!
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
Ezt találtam , remélem segít:

1) 160hz/145hz (Downloaded Ducati S2R 800 manual).
2) 110hz/110hz (forum gossip)
3) 5mm go / 6mm no go Horizontal cylinder, 6mm go /7mm no go vertical cylinder (you tube ducati service)
4) 5mm go / 6mm no go for both cylinders (you tube Ducati service)
#19095
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Lecseréltem a vezérműszíjakat a gépen ,viszont a feszesség beállításánál túl sok értéket találok a neten. Van ahol 60Hz de van ahol szinte 160Hz értéket írnak. Hátha csinált már valaki ilyet (sőt biztos). Szóval 2004 620 monster mennyire kell a vezérműszíjak feszességet beállítani a vertikális és a horizontális hengerre külön külön?
Köszönöm!
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
#19094
Ezt tudtam eddig is .

Most már mások is :))

Érdekes, hogy igazából ez nem zselés akksi, meg általában a Yuasa -k sem amiket vesz az ember. Mégis gondozásmentesek, le ne vedd a tetejét, és tilos utánatölteni vizet.

Csak a külön kupakos akksikba kell töltögetni vizet, de akkor most akkor ezek igazából mik ? Nem is Zselés de mégsem szabad töltögetni.
ez. Fogyasztói társadalom. Nem zseles, hanem savas de ne nyulj hozza, gondozás mentes, ha valami van vegyél újat.
Na erről van a nagy BASZóóóóóóóóóóóóó .
#19093

Kopi, minden akksi savas, még az is amit a köznyelv zselésnek hív, csak abban fel van itatva a cucc és nem lötyög.
Ezt tudtam eddig is .

Most már mások is :))

Érdekes, hogy igazából ez nem zselés akksi, meg általában a Yuasa -k sem amiket vesz az ember. Mégis gondozásmentesek, le ne vedd a tetejét, és tilos utánatölteni vizet.

Csak a külön kupakos akksikba kell töltögetni vizet, de akkor most akkor ezek igazából mik ? Nem is Zselés de mégsem szabad töltögetni.
ez. Fogyasztói társadalom. Nem zseles, hanem savas de ne nyulj hozza, gondozás mentes, ha valami van vegyél újat.
#19092
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Lecseréltem a vezérműszíjakat a gépen ,viszont a feszesség beállításánál túl sok értéket találok a neten. Van ahol 60Hz de van ahol szinte 160Hz értéket írnak. Hátha csinált már valaki ilyet (sőt biztos). Szóval 2004 620 monster mennyire kell a vezérműszíjak feszességet beállítani a vertikális és a horizontális hengerre külön külön?
Köszönöm!

#19091
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Lecseréltem a vezérműszíjakat a gépen ,viszont a feszesség beállításánál túl sok értéket találok a neten. Van ahol 60Hz de van ahol szinte 160Hz értéket írnak. Hátha csinált már valaki ilyet (sőt biztos). Szóval 2004 620 monster mennyire kell a vezérműszíjak feszességet beállítani a vertikális és a horizontális hengerre külön külön?
Köszönöm!
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]