#21837
Sziasztok!
Szíjfeszesség mérésnél használta már valaki a Gates Carbon Drive programot? Külföldi fórumokon dícs
érték, én kipróbáltam ma de semmire se jutottam vele 40 hz-től mértem 230 hz-ig elég sokféle értéket...

Van vele tapasztalata vkinek?
#21836
Sziasztok! Multistrada 1260S-hez keresek szervizkönyvet (nem a pecsételős fajtát, hanem a javításhoz, karbantartáshoz szükséges kézikönyvet). 1200-hoz megvan, de azért van néhány változás az újabb modellen. Ha valaki tud segíteni azt előre is köszönöm.
 Vendég
#21835
Egyelőre maradok a gyárinál és bízom benne, hogy tavaszra rendbe jön a kezem, aztán majd meglátjuk. Köszönöm a hasznos infókat! :)

probalj meg a masik kezeddel hokizni, mig rendbejön a masik:))
#21833
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
CNC RACING de cseréltem az S4Rs-en. Sokkal könnyebb a kuplung - mondjuk én inkább a kinézet miatt cseréltem -, viszont nem emel akkorát, és ez eleinte zavart.
Igen kevesebbet emel és nekem 2 ducati performance és 2 stm 28mm-es fosta el magát, viszont volt egy 32mm-es ncr azzal nem volt baj.
10532 km-nél cseréltem hat éve, most 48000 körül van, és egyenlőre semmi baja (csak el ne kiabáljam)
#21832
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
CNC RACING de cseréltem az S4Rs-en. Sokkal könnyebb a kuplung - mondjuk én inkább a kinézet miatt cseréltem -, viszont nem emel akkorát, és ez eleinte zavart.
Igen kevesebbet emel és nekem 2 ducati performance és 2 stm 28mm-es fosta el magát, viszont volt egy 32mm-es ncr azzal nem volt baj.
#21831
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
CNC RACING de cseréltem az S4Rs-en. Sokkal könnyebb a kuplung - mondjuk én inkább a kinézet miatt cseréltem -, viszont nem emel akkorát, és ez eleinte zavart.
#21829
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
https://www.ebay.com/itm/DUCATI-MONSTER ... :rk:1:pf:0

Ilyesmi kéne neked.
Már végig néztem mindet, megvan nagyjából az elképzelés, csak egy személyes tapasztalatra lettem volna kíváncsi. :D
Ja igen :) Sokkal könnyebb a kuplung!
#21828
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
https://www.ebay.com/itm/DUCATI-MONSTER ... :rk:1:pf:0

Ilyesmi kéne neked.
Már végig néztem mindet, megvan nagyjából az elképzelés, csak egy személyes tapasztalatra lettem volna kíváncsi. :D
Torzsa Krisz multiján ilyen volt, és sokkal könnyebb volt a kuplung. Viszont neki a drága CNC racing is elfosta az olajat x év után, úgy kellett hazaszenvednie kuplung nélkül. Szóval óvatosan milyet választasz.
#21827
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
https://www.ebay.com/itm/DUCATI-MONSTER ... :rk:1:pf:0

Ilyesmi kéne neked.
Már végig néztem mindet, megvan nagyjából az elképzelés, csak egy személyes tapasztalatra lettem volna kíváncsi. :D
#21824
Van itt valaki, aki lecserélte a gyári kuplung munkahengert nagyobbra? Mennyivel könnyebb a kuplung húzása? Sajnos ősz óta visszatérő ínhüvely gyulladásom van ami nem tudom, hogy elmúlik-e valaha, és így gondolkozok ezen a megoldáson...
#21823
Sziasztok. Egy régi monster lámpa karima rögzítêséről (alul középen csavaros kellene, a héten lattam másfajtát, nem is tudtam róla :P ) tudna valaki egy klassz képet lőni nekem? Sikerült elszakítanom a csavart, és korábban sose figyeltem, mi hogy van benne. :)
#21821
Sziasztok!
Multistrada 620 hoz keresek a képen szereplő alkatrészt (ha minden igaz km/hjelzo és szelterelő tarto)
Ha van valakinek jelezze kérem vagy , hogy kit keressek ezügyben
Köszönöm
Csatolmányok:
0f510aaf-b265-446c-ae92-d9073fa0a915.jpeg
0f510aaf-b265-446c-ae92-d9073fa0a915.jpeg (278.25 KiB) Megtekintve 11192 alkalommal
#21820
Ebben a hosszú téli időszakban ti is beröffentitek néha? Ha más nem csak a hangja miatt.
Én sem. Az okosok szerint ugye hidegen van a legtöbb kopás, plussz ha nem melegszik be rendesen, akkor pára marad a blokkban. Az elsőt abszolút el tudom fogadni, a másodikkal azért vannak fenntartásaim. Nem látom értelmét alapjáraton pöfögtetni a garázsban, túráztatni meg főleg nem. Nem ugyanaz, de ami a hangot illeti, a youtube-on van bőven pótlék. ;)
Én téli elrakás előtt körbe videóztam a motoromat hogy bármikor meg tudjam hallgatni a hangját :D és ezt minden nap meg is teszem :D
#21819
Ebben a hosszú téli időszakban ti is beröffentitek néha? Ha más nem csak a hangja miatt.
első évben én is beindítottam, aztán sokat olvastam utána a témának, arra jutottam, hogy inkább hagyom állni. Így sem volt gond, mindíg beindult tavasszal, gond nélkül. Úgyhogy ezt a gyakorlatot követem az óta.
#21818
Ebben a hosszú téli időszakban ti is beröffentitek néha? Ha más nem csak a hangja miatt.
Én sem. Az okosok szerint ugye hidegen van a legtöbb kopás, plussz ha nem melegszik be rendesen, akkor pára marad a blokkban. Az elsőt abszolút el tudom fogadni, a másodikkal azért vannak fenntartásaim. Nem látom értelmét alapjáraton pöfögtetni a garázsban, túráztatni meg főleg nem. Nem ugyanaz, de ami a hangot illeti, a youtube-on van bőven pótlék. ;)
#21815
Nekem is volt fura zaj néha indulásnál, de nem mondanám kerregésnek. A szerelési kézikönyvben ezeket írják a kuplung hibái címszó alatt:
Olyan, mintha egy pillanatra megszorulna valami, aztán elhallgat. Nem minden indulásnál, csak néha. Mi lett a megoldás nálad?
Nem esküdnék meg, hogy ugyanaz a jelenség de nálam se volt minden esetben. Jellemzően ha hosszabban kellett csúsztatni a kuplungot. Úgy rémlik, az új kosarral és lamellákkal már nem csinálta, de erre se vennék mérget így hirtelen.
Rendben, köszönöm.
#21814
Sziasztok! Nekem is esedékes lenne ránézni a kuplungra. Amikor engedem fel a kart, akkor néha kerregő hang jön felőle. Van tippetek, hogy mi okozhatja ezt? Monster S4
Nekem is volt fura zaj néha indulásnál, de nem mondanám kerregésnek. A szerelési kézikönyvben ezeket írják a kuplung hibái címszó alatt:
Olyan, mintha egy pillanatra megszorulna valami, aztán elhallgat. Nem minden indulásnál, csak néha. Mi lett a megoldás nálad?
Nem esküdnék meg, hogy ugyanaz a jelenség de nálam se volt minden esetben. Jellemzően ha hosszabban kellett csúsztatni a kuplungot. Úgy rémlik, az új kosarral és lamellákkal már nem csinálta, de erre se vennék mérget így hirtelen.
#21813
Sziasztok! Nekem is esedékes lenne ránézni a kuplungra. Amikor engedem fel a kart, akkor néha kerregő hang jön felőle. Van tippetek, hogy mi okozhatja ezt? Monster S4
Nekem is volt fura zaj néha indulásnál, de nem mondanám kerregésnek. A szerelési kézikönyvben ezeket írják a kuplung hibái címszó alatt:
Olyan, mintha egy pillanatra megszorulna valami, aztán elhallgat. Nem minden indulásnál, csak néha. Mi lett a megoldás nálad?
#21812
Sziasztok! Nekem is esedékes lenne ránézni a kuplungra. Amikor engedem fel a kart, akkor néha kerregő hang jön felőle. Van tippetek, hogy mi okozhatja ezt? Monster S4
Nekem is volt fura zaj néha indulásnál, de nem mondanám kerregésnek. A szerelési kézikönyvben ezeket írják a kuplung hibái címszó alatt:
Csatolmányok:
img_20190108_150246.jpg
img_20190108_150246.jpg (506.7 KiB) Megtekintve 11192 alkalommal
#21811
Sziasztok! Nekem is esedékes lenne ránézni a kuplungra. Amikor engedem fel a kart, akkor néha kerregő hang jön felőle. Van tippetek, hogy mi okozhatja ezt? Monster S4
#21809
1 téma, sok kérdés :)

Szóval ősszel már eléggé úgy éreztem, hogy a kuplung lamellák elkoptak (Monster S4). Indulásnál már csak nagyon kicsi volt az a sáv, ahol nem csúszott. 3000-es fordulat környékétől már olyan érzésem volt, mintha csont a csontnak feszülne. Sokat megyek vele városban, szóval gyakran kell csúsztatnom.

Első kérdés, hogy ez a tipikus jele annak, hogy elkoptak a lamellák, vagy valami más lehet a baja (pl én lettem nagyon béna)? Hogyan tudom ezt biztosra megállapítani? Lekapom a lamellákat és mit kéne látni? Ha már ott tartok, mi mást ellenőrizzek (pl a kosarat és hogyan)?

Ti lamella szettet honnan szoktatok rendelni? Ilyenkor csak a külön kopó réteggel rendelkező lapokat kell cserélni, vagy a közöttük lévőket is?

Nyilván utána néztem valamennyire, de jobban bízok az itteni tapasztalatokban valahogy :) Köszi előre is.
Ha a lamella körme az egyik oldalon hozzáér a kosárhoz, a másik oldalon a hézag nem lehet nagyobb 0,6 mm-nél (általában sokkal nagyobb :P ). A kopólamella vastagsága nem lehet 2,8 mm alatt (3 mm az új), ha sík felületre fekteted, a lamella kopórétege és a felület között nem lehet 0,2 mm-nél nagyobb hézag (max ennyire lehet deformált a lamella). Ezeken kívül ami mérhető, a rugók hossza nyugalomban nem lehet 36,5 mm-nél kevesebb (ha rövidebbek, az összeszorító erő kevesebb lehet a kelleténél). A nyomólap felületét is ellenőrizni kell, valamint a legfelső lamellát, ha nagyon karcosak, egy kis polírral lehet javítani rajta, valamint a nyomólapban a csapágyat is ellenőrizni kell, ha nagy a játék, cserélni kell azt is.

Ja, és összerakásnál figyelj a lamellák sorrendjére, számít az is. A kosár cseréjéhez kelleni fog egy rögzítő szerszám, le kell venni a dobot is, a kosár csavarjait be kell ragasztani, és új csavarokat kell használni (normális kosárhoz adják), a dob anyáját 186 Nm-re kell húzni. A dob környékén van pár alátét meg tömítés, ezekre nagyon ügyelj, minden a megfelelő sorrendben kerüljön vissza. A lamellák sorrendje belülről kifelé: 2 sima tárcsa (2 mm vastag), 1 kopó, a 1,5 mm vastag konvex tárcsa (a dob felől legyen beljebb), majd váltakozva a maradék 6 kopó és a 6 sima tárcsa, értelemszerűen utóbbi zárja a sort.
#21808
1 téma, sok kérdés :)

Szóval ősszel már eléggé úgy éreztem, hogy a kuplung lamellák elkoptak (Monster S4). Indulásnál már csak nagyon kicsi volt az a sáv, ahol nem csúszott. 3000-es fordulat környékétől már olyan érzésem volt, mintha csont a csontnak feszülne. Sokat megyek vele városban, szóval gyakran kell csúsztatnom.

Első kérdés, hogy ez a tipikus jele annak, hogy elkoptak a lamellák, vagy valami más lehet a baja (pl én lettem nagyon béna)? Hogyan tudom ezt biztosra megállapítani? Lekapom a lamellákat és mit kéne látni? Ha már ott tartok, mi mást ellenőrizzek (pl a kosarat és hogyan)?

Ti lamella szettet honnan szoktatok rendelni? Ilyenkor csak a külön kopó réteggel rendelkező lapokat kell cserélni, vagy a közöttük lévőket is?

Nyilván utána néztem valamennyire, de jobban bízok az itteni tapasztalatokban valahogy :) Köszi előre is.
Nem tudom mennyi km van a kuplungodban, a kopó részt érdemes megnézni, hogy mennyire kopott, cserélni a kopót+kosarat szokták, kosarat látod nagyjából így is, hogy mennyire van beütődve meg persze hallod is, viszont ha csak kopót cserélsz kosár nélkül akkor hamarabb ki lesz verve a kopónak a foga és fordítva. Közöttük lévőt én nem nagyon hallottam, hogy szokás cserélni. Lényeg: az ilyen Newfren márkájú 20-25 ezer ft körüli lamella szettet kerüld mert az annyit is bír, én és még sokan mások pl. Adige-t használok, nekünk bevált, és ha egyben cseréled a kosárral akkor ügyelj arra, hogy össze illőek legyenek (pl alu)
#21807
1 téma, sok kérdés :)

Szóval ősszel már eléggé úgy éreztem, hogy a kuplung lamellák elkoptak (Monster S4). Indulásnál már csak nagyon kicsi volt az a sáv, ahol nem csúszott. 3000-es fordulat környékétől már olyan érzésem volt, mintha csont a csontnak feszülne. Sokat megyek vele városban, szóval gyakran kell csúsztatnom.

Első kérdés, hogy ez a tipikus jele annak, hogy elkoptak a lamellák, vagy valami más lehet a baja (pl én lettem nagyon béna)? Hogyan tudom ezt biztosra megállapítani? Lekapom a lamellákat és mit kéne látni? Ha már ott tartok, mi mást ellenőrizzek (pl a kosarat és hogyan)?

Ti lamella szettet honnan szoktatok rendelni? Ilyenkor csak a külön kopó réteggel rendelkező lapokat kell cserélni, vagy a közöttük lévőket is?

Nyilván utána néztem valamennyire, de jobban bízok az itteni tapasztalatokban valahogy :) Köszi előre is.
#21806
Végül relé és kapcsoló csere lett a gépen. Indul, berreg, megáll. Most.
:) A relé az egyszer nálam is megadta magát, de a szerelőm telefonon kitalálta mi a gond :) Szétszedtem, összeraktam, működött, aztán jött az új, az óta semmi gondja.
#21804
Üdv volna egy kis gondom, hogyan lehetne eltüntetni a kis olaj lámpát ? Mindig ki van cserélve olaj olajszűrő 6000 km cserélve.
esetleg egy olajgomba cserével
#21803
Üdv volna egy kis gondom, hogyan lehetne eltüntetni a kis olaj lámpát ? Mindig ki van cserélve olaj olajszűrő 6000 km cserélve.
Csatolmányok:
6221e704-2f51-4654-af40-34ca4e77152c.jpeg
6221e704-2f51-4654-af40-34ca4e77152c.jpeg (652.21 KiB) Megtekintve 11192 alkalommal
#21802
Egy ducati 90 fokos v-twin főtengelyt keresek. Bontott, hibás is jó.
Egy iskolai munkához kellene lerajzolnom a tengely és a méretei miatt kellene.
Tudna valaki segíteni, h hol találok ilyen alkatrészt? vagy rajzokat hozzá?
#21801
Megoldhatatlan hibával eddig nem találkoztam. Minden javítható, a szerelőm meg ugyes. A bajom azzal van, hogy a motor megbízhatatlan. Akik hasonló korú motorokat hajtotok, ti is így vagytok vele? Vagy csak én nyúltam bele ennyire? Az Mz-m és rf400-am se volt kutya, de azokhoz nem kellett trailer. Ehhez évente 1 szer kell.
Én mindig leírom, hogy én egy 1997-es M600-ast vettem, ami ráadásul újjá lett építve törés után az alapjaitól, de (lekopogom), csak itt a fórumon olvasom csodálkozva a leírt hibákat. Olajszivárgás van, nagyon pici, a szintben nem is mutatkozik...ezen kívül a négy év alatt, amióta nálam van, belement jópár deákferi a szervízbe, de csak a kötelezőbe (egyszer kellett azon kívül cserélni vmit). Soha, sehol nem hagyott ott és rendesen teszi a dolgát....jah: 31.000km-rel vettem az óra szerint (sztem több volt az) és most tart 66.000-nél, szóval nem volt kímélve. Szerencse is kell a dologhoz az biztos, de nem mondanám, hogy a típussal lenne hiba. Egyszerű gépek ezek, a hulladék is tud szépen csillogni ennek ellenére... sajnálom az eseted.
Közben megnyugodtam, nekem tegnap haza kellett buszozni Kesziről őt még most veri az eső. Mondjuk 1-1 Az állás:) a megbízhatóság szobra sosem lesz, az már fix, lehet a tiédben pont az a jó hogy valaki újjáépítette? Az enyém meg valami lefingott darab volt? Fene tudja. Az biztos hogy vásárláskor egyben volt, és ha két napja eltolom bármelyik szerelőhöz azt mondja rendben van csak kicsit szivárog az olaj, 1 ora alatt megszünteti no para. Ez most tudom hogy valami olyan hiszti lesz hogy lehet 2 perc alatt még tudnám oldani ha tudnám hová kell nyúlni. Már az is végigfutott az agyamon, hogy ti mind kézrátétellel gyógyítotok, csak én szívok mert nem értek hozzá. :)
#21800
Megoldhatatlan hibával eddig nem találkoztam. Minden javítható, a szerelőm meg ugyes. A bajom azzal van, hogy a motor megbízhatatlan. Akik hasonló korú motorokat hajtotok, ti is így vagytok vele? Vagy csak én nyúltam bele ennyire? Az Mz-m és rf400-am se volt kutya, de azokhoz nem kellett trailer. Ehhez évente 1 szer kell.
Én mindig leírom, hogy én egy 1997-es M600-ast vettem, ami ráadásul újjá lett építve törés után az alapjaitól, de (lekopogom), csak itt a fórumon olvasom csodálkozva a leírt hibákat. Olajszivárgás van, nagyon pici, a szintben nem is mutatkozik...ezen kívül a négy év alatt, amióta nálam van, belement jópár deákferi a szervízbe, de csak a kötelezőbe (egyszer kellett azon kívül cserélni vmit). Soha, sehol nem hagyott ott és rendesen teszi a dolgát....jah: 31.000km-rel vettem az óra szerint (sztem több volt az) és most tart 66.000-nél, szóval nem volt kímélve. Szerencse is kell a dologhoz az biztos, de nem mondanám, hogy a típussal lenne hiba. Egyszerű gépek ezek, a hulladék is tud szépen csillogni ennek ellenére... sajnálom az eseted.
#21799
Van egy elméletem, az akkus tippből jött az ötlet. Sajnos ellenőrizni mamár nem fogom, max holnap. Lehetséges-e, hogy a generátor nem töltött valamiért, az akku ezért kb3/4 óra alatt annyira lemerült, hogy nem indította a motort. Bár ez nem magyarázza bikázva miért nem indult. Nincs valakinek egy kapcsolási rajza?
https://www.dropbox.com/s/cdh70n46h0l2k ... 0.pdf?dl=0

azért nézd meg a biztosítékokat is
sztornó
#21798
Van egy elméletem, az akkus tippből jött az ötlet. Sajnos ellenőrizni mamár nem fogom, max holnap. Lehetséges-e, hogy a generátor nem töltött valamiért, az akku ezért kb3/4 óra alatt annyira lemerült, hogy nem indította a motort. Bár ez nem magyarázza bikázva miért nem indult. Nincs valakinek egy kapcsolási rajza?
https://www.dropbox.com/s/cdh70n46h0l2k ... 0.pdf?dl=0

azért nézd meg a biztosítékokat is
#21797
Van egy elméletem, az akkus tippből jött az ötlet. Sajnos ellenőrizni mamár nem fogom, max holnap. Lehetséges-e, hogy a generátor nem töltött valamiért, az akku ezért kb3/4 óra alatt annyira lemerült, hogy nem indította a motort. Bár ez nem magyarázza bikázva miért nem indult. Nincs valakinek egy kapcsolási rajza?
#21796
Megoldhatatlan hibával eddig nem találkoztam. Minden javítható, a szerelőm meg ugyes. A bajom azzal van, hogy a motor megbízhatatlan. Akik hasonló korú motorokat hajtotok, ti is így vagytok vele? Vagy csak én nyúltam bele ennyire? Az Mz-m és rf400-am se volt kutya, de azokhoz nem kellett trailer. Ehhez évente 1 szer kell.
#21795
2 hónapja döglött meg a feszültségszabályzó, az akkor kinyírta akkut, akkor kapot újat. És teljesen jól működött, erőteljesen tekert 45perccel korábban. Szerintem nem az, vagy valami leszívja. Ja meg bikázva se tekert önindítő, az akku kilőve szerintem.
Vidd el valami elektromos szakihoz, nálunk Debrecenben Tűzmanó néven tevékenykedik egy faszi, akármilyen elektromos hibával viszel hozzá motort kb 10 perc múlva tudja mi a baja. Aki ért jól hozzá (és nem csak előadja, hogy ért hozzá vagy lehúz pénzzel) az hamar meg tudja állapítani a hibát pár méréssel.
#21794
2 hónapja döglött meg a feszültségszabályzó, az akkor kinyírta akkut, akkor kapot újat. És teljesen jól működött, erőteljesen tekert 45perccel korábban. Szerintem nem az, vagy valami leszívja. Ja meg bikázva se tekert önindítő, az akku kilőve szerintem.
#21793
Sziasztok!
Reggel kigurultam dunakeszire a vassal. rendben indult minden szuper, egy kicsi olaj szivárgást leszámítva, az sajnos megszüntethetetlen, három szervíz és én is belebuktam már. Megálltam vele a végcélom előtt. Két perc múlva be akarnám indítani, de sajnos csak némi elektromos hang jött az önindítóból és semmi más. A motort otthagytam, intéztem a dolgaimat, délután visszatértem. Akku szinte nullára leszívva, abban a pillanatban ahogy a kulcsot elfordítottam teker az önindító, úgy hogy a gombot nem nyomom. Ha kiveszem a kulcsot akkor is teker!!!! Még szerencse, hogy az akku totál lemerült délelőtt, mert valami, gondolom az önindító, szívta lefele, így ez a jelenség 3 perc alatt megszűnt. Haver elugrott bikakábelért, azzal a gép simán beindult, de az önindító még mindig tekert miközben járt a motor, és nem volt nyomva a gomb. Motor leállít, vészleállító kapcsoló szétszed, megvizsgál, érdemi átalakítást nem végeztem, csak megnéztem. Erre motor bikával beindul, simán jár minden tuti. A kapcsolót járó mototnál elkezdtem összerakni, egyszercsak megnyomtam a vészleállítót véletlenül. Motor leáll, simán újraindul. Aztán összeraktam teljesen próbából leállítottam, és innen teljes halál, nem teker az önindító, ötször szétszedtem a kapcsolót, a kábeleket mozgattam biztosítékokat nézegettem, elvileg minden jó helyen. A hibának semmi előjele nem volt, hacsak az nem hogy 20 alkalomból egyszer mintha akadt volna a gyujtáskulcs, nem simán kattant át, ez amit legjobban tudok a problémához kötni. Most a haver udvarában van, 600 kilométert tettem meg a legutolsó nagyszervíz és komplett átnézés óta. Sejtésem szerint ebből trailer lesz, vagy ott eszi meg a tél, mert ilyen megbízhatatlan járművem még az életben nem volt mint ez, és teljesen elment a kedvem a márkától is mostmár. 32000 kilométer van a gépben, de mintha elérte volna a végítélet, egymástól független alkatrészei mondják fel a szolgálatot egyik a másik után. Konstans folyik belőle az olaj, és főleg elektromos problémái vannak.
Új akku kell bele, nekem is volt ez a hiba, és megoldotta...
#21792
Sziasztok!
Reggel kigurultam dunakeszire a vassal. rendben indult minden szuper, egy kicsi olaj szivárgást leszámítva, az sajnos megszüntethetetlen, három szervíz és én is belebuktam már. Megálltam vele a végcélom előtt. Két perc múlva be akarnám indítani, de sajnos csak némi elektromos hang jött az önindítóból és semmi más. A motort otthagytam, intéztem a dolgaimat, délután visszatértem. Akku szinte nullára leszívva, abban a pillanatban ahogy a kulcsot elfordítottam teker az önindító, úgy hogy a gombot nem nyomom. Ha kiveszem a kulcsot akkor is teker!!!! Még szerencse, hogy az akku totál lemerült délelőtt, mert valami, gondolom az önindító, szívta lefele, így ez a jelenség 3 perc alatt megszűnt. Haver elugrott bikakábelért, azzal a gép simán beindult, de az önindító még mindig tekert miközben járt a motor, és nem volt nyomva a gomb. Motor leállít, vészleállító kapcsoló szétszed, megvizsgál, érdemi átalakítást nem végeztem, csak megnéztem. Erre motor bikával beindul, simán jár minden tuti. A kapcsolót járó mototnál elkezdtem összerakni, egyszercsak megnyomtam a vészleállítót véletlenül. Motor leáll, simán újraindul. Aztán összeraktam teljesen próbából leállítottam, és innen teljes halál, nem teker az önindító, ötször szétszedtem a kapcsolót, a kábeleket mozgattam biztosítékokat nézegettem, elvileg minden jó helyen. A hibának semmi előjele nem volt, hacsak az nem hogy 20 alkalomból egyszer mintha akadt volna a gyujtáskulcs, nem simán kattant át, ez amit legjobban tudok a problémához kötni. Most a haver udvarában van, 600 kilométert tettem meg a legutolsó nagyszervíz és komplett átnézés óta. Sejtésem szerint ebből trailer lesz, vagy ott eszi meg a tél, mert ilyen megbízhatatlan járművem még az életben nem volt mint ez, és teljesen elment a kedvem a márkától is mostmár. 32000 kilométer van a gépben, de mintha elérte volna a végítélet, egymástól független alkatrészei mondják fel a szolgálatot egyik a másik után. Konstans folyik belőle az olaj, és főleg elektromos problémái vannak.
#21791
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?

ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni
Én úgy tudom, hogy meleg láncra illik fújni, kb 500 km ént.....vagy több


szerintem nem km függő a dolog
a meleg láncnak annyi szerepe van, hogy a sprayflakonban található folyékony anyag, aminek csak az a célja, hogy a flakonbók a kenő anyag könnyebben távozzon, gyorsabban el tud párologni, és csak a kenő anyag maradjon a láncon
#21790
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?

ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni
Én úgy tudom, hogy meleg láncra illik fújni, kb 500 km ént.....vagy több
#21789
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?

ez az s100-nak pár éve bevezetett terméke, azért nem érzel semmit, mert úgy csináltak meg, hogy ne legyen trutyis a lánc, ergo nem is kőpködi össze a motort
nem kell várni fújás után, egyből lehet menni
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]