- 6 years ago
#21588
de ha kevés a rugó akkor pont nem a kiemeléssel van gond hanem a csúszással
Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani
De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.
Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat ameddig engedi, addig kell húzni
Áh, akkor valszeg ezért eshetett ki
Mindenesetre reggel meghúzom a maradék ötöt, hátha az segít a mostani állapoton.
Köszi
- 6 years ago
#21587
Elmegyek én érte a világ végére is, csak tudjak hétvégén motorozni
Érdekes egyébként, nekem nem enged el rendesen a kuplung, berakom 1-be és már indul is el a gép, ha a féket fogom még le is fullad.
A váltás az kb olyan, mintha kuplung nélkü menni.
Mindenesetre dobtam egy PM-et, hátha össze tudjuk ezt hozni.
Tamac de ha kevés a rugó akkor pont nem a kiemeléssel van gond hanem a csúszással
Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani
De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.
Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat ameddig engedi, addig kell húzni
- 6 years ago
#21586
de megsúgom én is hagytam el és hazajöttem vele gondolkodás nélkül triesztből
Elmegyek én érte a világ végére is, csak tudjak hétvégén motorozni
Érdekes egyébként, nekem nem enged el rendesen a kuplung, berakom 1-be és már indul is el a gép, ha a féket fogom még le is fullad.
A váltás az kb olyan, mintha kuplung nélkü menni.
Mindenesetre dobtam egy PM-et, hátha össze tudjuk ezt hozni.
Tamac de ha kevés a rugó akkor pont nem a kiemeléssel van gond hanem a csúszással
Az a helyzet, hogyha azon a részen, ahol nincs meg a rugó jobban kiemelkedik a lenyomólap, a többi részen pedig nem, így ferdén áll az egész. Majd holnap levideózom, mert így nehéz elmondani
De ha már itt tartunk, honnan tudom mennyire kell lehúzni azokat a csavarokat? Mikor raktam be az új lemellákat csak úgy húztam meg őket, hogy kb egyforma távolságra legyenek a leszorító tányértól és végigpróbálgattam mind a 6 sebességet, hogy nyélgázra sehol se csússzon.
Reméltem, hogy a rugó majd feszíti azokat a csavarokat és ezért nem raktam menetrögzítőt, de mostmár figyelek rá.
Öszintén szólva szerintem az lehetett a gond, hogy beleért az egyik csavar a kuplungfedélbe, és az valahogy kicsavarta, vagy nem tudom.
Ilyen átlátszó plexis fedelem van (https://ducabike.com.au/products/cc1199 ... utch-cover) szépen végig is olvasztotta a plexit körbe, úgyhogy abból keríthetek rá egy újat
- 6 years ago
#21585
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul de megsúgom én is hagytam el és hazajöttem vele gondolkodás nélkül triesztből
Elmegyek én érte a világ végére is, csak tudjak hétvégén motorozni
Érdekes egyébként, nekem nem enged el rendesen a kuplung, berakom 1-be és már indul is el a gép, ha a féket fogom még le is fullad.
A váltás az kb olyan, mintha kuplung nélkü menni.
Mindenesetre dobtam egy PM-et, hátha össze tudjuk ezt hozni.
Tamac de ha kevés a rugó akkor pont nem a kiemeléssel van gond hanem a csúszással
- 6 years ago
#21584
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul de megsúgom én is hagytam el és hazajöttem vele gondolkodás nélkül triesztből
Elmegyek én érte a világ végére is, csak tudjak hétvégén motorozni
Érdekes egyébként, nekem nem enged el rendesen a kuplung, berakom 1-be és már indul is el a gép, ha a féket fogom még le is fullad.
A váltás az kb olyan, mintha kuplung nélkü menni.
Mindenesetre dobtam egy PM-et, hátha össze tudjuk ezt hozni.
Tamac Menetrögzítővel rakd be azokat a csavarokat!!
- 6 years ago
#21583
a hat darab rugóra meg tányérra gondolsz?
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul de megsúgom én is hagytam el és hazajöttem vele gondolkodás nélkül triesztből
Elmegyek én érte a világ végére is, csak tudjak hétvégén motorozni
Érdekes egyébként, nekem nem enged el rendesen a kuplung, berakom 1-be és már indul is el a gép, ha a féket fogom még le is fullad.
A váltás az kb olyan, mintha kuplung nélkü menni.
Mindenesetre dobtam egy PM-et, hátha össze tudjuk ezt hozni.
Tamac
- 6 years ago
#21582
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac a hat darab rugóra meg tányérra gondolsz?
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul de megsúgom én is hagytam el és hazajöttem vele gondolkodás nélkül triesztből
- 6 years ago
#21581
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac a hat darab rugóra meg tányérra gondolsz?
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul ha elmész érte szentendrére szerintem tudok adni
- 6 years ago
#21580
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac a hat darab rugóra meg tányérra gondolsz?
Szia, igen. Abból a hatból hagytam el egyet út közben, csavarostúl, leszorítóstul
- 6 years ago
#21579
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac a hat darab rugóra meg tányérra gondolsz?
- 6 years ago
#21578
Sziasztok,
Egy ideje már szeretnék egy hátsó emelőt a 796 Monsteremre, tudtok ajánlani valamit,
ami itthon kapható, és bevált? Úgy döntöttem belevágok egy olajcserébe, de a lánc ápolásához is jól jönne. Oldal sztenderen elég bénázás az egész.
Aksit cseréltem a múltkor, ehhez le kell szedni a tankot. Kiderült, 1-2 csavar hiányzik a tankról oldalt-alul. Ilyet honnan érdemes pótolni? (Talán annyi a speckó benne, hogy fekete, de a Ducatinál sose lehet tudni... )
Kösz
Üdv,
Joe
Szia!
796 van nekem is.
Ezt az emelőt vettem hozzá:
https://tomnerszerszam.hu/MOTORKEREKPAR ... TO-TRMT009
Nekem csak annyi nem tetszik benne, hogy amikor megemelem a motort egy kicsit jobb oldalra dönti el.
Csavarokat én is szeretnék rendelni, ha gondolod össze dobhatjuk kettőnk rendelését.
- 6 years ago
#21577
Sziasztok,
Egy ideje már szeretnék egy hátsó emelőt a 796 Monsteremre, tudtok ajánlani valamit,
ami itthon kapható, és bevált? Úgy döntöttem belevágok egy olajcserébe, de a lánc ápolásához is jól jönne. Oldal sztenderen elég bénázás az egész.
Aksit cseréltem a múltkor, ehhez le kell szedni a tankot. Kiderült, 1-2 csavar hiányzik a tankról oldalt-alul. Ilyet honnan érdemes pótolni? (Talán annyi a speckó benne, hogy fekete, de a Ducatinál sose lehet tudni... )
Kösz
Üdv,
Joe
Motoremelő: motorgumizala.hu
- 6 years ago
#21576
Sziasztok,
Egy ideje már szeretnék egy hátsó emelőt a 796 Monsteremre, tudtok ajánlani valamit,
ami itthon kapható, és bevált? Úgy döntöttem belevágok egy olajcserébe, de a lánc ápolásához is jól jönne. Oldal sztenderen elég bénázás az egész.
Aksit cseréltem a múltkor, ehhez le kell szedni a tankot. Kiderült, 1-2 csavar hiányzik a tankról oldalt-alul. Ilyet honnan érdemes pótolni? (Talán annyi a speckó benne, hogy fekete, de a Ducatinál sose lehet tudni... )
Kösz
Üdv,
Joe
Szia,
Emelőben sajnos nem tudok segíteni, de ha tényleg csak pár taró csavarról van szó és meg tudod mérni, akkor szerintem bárhol vehetsz bele.
Ha biztosra akarsz menni akkor az oemparts.hu-ról tudsz rendelni robbantott ábrás keresővel, az biztosan jó lesz bele.
Tamac
- 6 years ago
#21575
Sziasztok,
Egy ideje már szeretnék egy hátsó emelőt a 796 Monsteremre, tudtok ajánlani valamit,
ami itthon kapható, és bevált? Úgy döntöttem belevágok egy olajcserébe, de a lánc ápolásához is jól jönne. Oldal sztenderen elég bénázás az egész.
Aksit cseréltem a múltkor, ehhez le kell szedni a tankot. Kiderült, 1-2 csavar hiányzik a tankról oldalt-alul. Ilyet honnan érdemes pótolni? (Talán annyi a speckó benne, hogy fekete, de a Ducatinál sose lehet tudni... )
Kösz
Üdv,
Joe
Egy ideje már szeretnék egy hátsó emelőt a 796 Monsteremre, tudtok ajánlani valamit,
ami itthon kapható, és bevált? Úgy döntöttem belevágok egy olajcserébe, de a lánc ápolásához is jól jönne. Oldal sztenderen elég bénázás az egész.
Aksit cseréltem a múltkor, ehhez le kell szedni a tankot. Kiderült, 1-2 csavar hiányzik a tankról oldalt-alul. Ilyet honnan érdemes pótolni? (Talán annyi a speckó benne, hogy fekete, de a Ducatinál sose lehet tudni... )
Kösz
Üdv,
Joe
- 6 years ago
#21574
Üdv Uraim, segítséget szeretnék kérni Monster 600-assal vannak kisebb gondok.
Tavaly volt karbi szinkron a motoron, azóta kb 200 km-t ment, ennek ellenére a hátsó hengerbe a gyertya állandóan korom fekete, menet közbe durrog, puffog rángat amikor épp kedve szottyan. Mi lehet a hiba?Karbi szinkron lett elcseszve?
Hátha találkozott már vki ezzel a jelenséggel. https://alkatreszek.hu/gyertya-hiba-jel ... okai-csere
- 6 years ago
#21573
Üdv Uraim, segítséget szeretnék kérni Monster 600-assal vannak kisebb gondok.
Tavaly volt karbi szinkron a motoron, azóta kb 200 km-t ment, ennek ellenére a hátsó hengerbe a gyertya állandóan korom fekete, menet közbe durrog, puffog rángat amikor épp kedve szottyan. Mi lehet a hiba?Karbi szinkron lett elcseszve?
Hátha találkozott már vki ezzel a jelenséggel.
Tavaly volt karbi szinkron a motoron, azóta kb 200 km-t ment, ennek ellenére a hátsó hengerbe a gyertya állandóan korom fekete, menet közbe durrog, puffog rángat amikor épp kedve szottyan. Mi lehet a hiba?Karbi szinkron lett elcseszve?
Hátha találkozott már vki ezzel a jelenséggel.
- 6 years ago
#21572
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac
Nincs valakinek elfekvoben kuplung leszorító rugó és kupak otthon? Szívesen megvennem tole, sajnos én egyet elhagytam hétvégén és kb két hét míg megérkezik az új négyes szett.
Ha tudtok esetleg olyan boltot, szervízt, ahol lehet darabra venni, azt is szívesen fogadom )
900 Monsterrol van szó egyébként.
Előre is köszi a segítséget.
Tamac
- 6 years ago
#21571
Uraim!
Van baj, holnap túra lenne de az olaj leengedéskor ez a kis gumírozott acéldarab akadt fent a mágnesen.
Tudhatjuk mi a fene ez?
Egyébként tünetmentes a motor, ja s2r 1000 Átmérője úgy 8-10mm lehetett, talán valami rezgéscsillapító persely ahogy nézem valami meg is darálta. Én tuti elvinném szervízbe.
- 6 years ago
#21570
Uraim!
Van baj, holnap túra lenne de az olaj leengedéskor ez a kis gumírozott acéldarab akadt fent a mágnesen.
Tudhatjuk mi a fene ez?
Egyébként tünetmentes a motor, ja s2r 1000 Átmérője úgy 8-10mm lehetett, talán valami rezgéscsillapító persely
- 6 years ago
#21569
Uraim!
Van baj, holnap túra lenne de az olaj leengedéskor ez a kis gumírozott acéldarab akadt fent a mágnesen.
Tudhatjuk mi a fene ez?
Egyébként tünetmentes a motor, ja s2r 1000Csatolmányok:
dsc_0368.jpg (614.92 KiB) Megtekintve 10369 alkalommal
- 6 years ago
#21568
Uraim!
Van baj, holnap túra lenne de az olaj leengedéskor ez a kis gumírozott acéldarab akadt fent a mágnesen.
Tudhatjuk mi a fene ez?
Egyébként tünetmentes a motor, ja s2r 1000
Van baj, holnap túra lenne de az olaj leengedéskor ez a kis gumírozott acéldarab akadt fent a mágnesen.
Tudhatjuk mi a fene ez?
Egyébként tünetmentes a motor, ja s2r 1000
Csatolmányok:
dsc_0352.jpg (473.43 KiB) Megtekintve 10369 alkalommal
- 6 years ago
#21567
Sziasztok!
959 Panigalehoz keresek elfekvő fékkart. Ha jól tudom, gyárilag Bremboval szerelik. Valakinek esetleg elfekvő? Illetve, ha jó a sejtésem a 899-hez és meg egy pár típushoz is ua. fékkar a gyári.
köszi előre is!
T.
959 Panigalehoz keresek elfekvő fékkart. Ha jól tudom, gyárilag Bremboval szerelik. Valakinek esetleg elfekvő? Illetve, ha jó a sejtésem a 899-hez és meg egy pár típushoz is ua. fékkar a gyári.
köszi előre is!
T.
- 6 years ago
#21566
Következő a problémám: A motor pöccre indul, normálisan viselkedik, fél-3/4 gázig rendesen megy, viszont ha nyélgázon mennék akkor kicsit ingadozóan húz, és nem is úgy megy ahogy kéne, 200 fölé nem is tudok menni. (Monster S4R). Tank tavasszal volt szétszedve, benzinszűrő is cserélve volt akkor, a benzinpumpára gyanakodok. Kérdés, hogy honnan érdemes beszerezni. Láttam Németországból elvileg új Bosch gyárit 21.000 Ft-ért, oemparts-on pedig majdnem 70.000 Ft-ért van.
- 6 years ago
#21565
Tisztelt Tagtársak,
Monster 796-osom van. Ma reggel gyújtásra téve a gépet, benzinpumpa hang, majd önindító hang helyett sima benzinpumpa hang ismét.
Lámpa nem halványult, szóval motor nincs beállva. SIma biztosíték gond? Merre vannak a biztik ezen a gépen?
üdv
A motor jobb oldalán a tank alatt.
- 6 years ago
#21564
Tisztelt Tagtársak,
Monster 796-osom van. Ma reggel gyújtásra téve a gépet, benzinpumpa hang, majd önindító hang helyett sima benzinpumpa hang ismét.
Lámpa nem halványult, szóval motor nincs beállva. SIma biztosíték gond? Merre vannak a biztik ezen a gépen?
üdv
Monster 796-osom van. Ma reggel gyújtásra téve a gépet, benzinpumpa hang, majd önindító hang helyett sima benzinpumpa hang ismét.
Lámpa nem halványult, szóval motor nincs beállva. SIma biztosíték gond? Merre vannak a biztik ezen a gépen?
üdv
- 6 years ago
#21563
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter https://ducatiperformance.hu Koszi.
Peter
- 6 years ago
#21562
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter Illetve tudja-e valaki, hogy ki az a Szabó Gergő?! régiek tudják te kis pöcs miről beszélsz, itt irigykedkét, h nekem nem lett olyan a ruhám!Csatolmányok:
dino_homar.jpg (296.11 KiB) Megtekintve 10369 alkalommal
- 6 years ago
#21561
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter https://ducatiperformance.hu
- 6 years ago
#21560
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter Illetve tudja-e valaki, hogy ki az a Szabó Gergő?! régiek tudják te kis pöcs
- 6 years ago
#21559
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter Illetve tudja-e valaki, hogy ki az a Szabó Gergő?!
- 6 years ago
#21558
Sziasztok,
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter
Megvan valakinek Szabó Gergő elerhetosege? Ha igen, atkuldene?
Koszi
Peter
- 6 years ago
#21557
Sziasztok!
Most cseréltem ki az első fékbetéteket (monster 600).
Azt vettem észre, hogy felemelt állapotban, a kereket meglódítva kb. egy fél fordulatot tesz meg mielőtt megáll. Ezt elég kevésnek érzem. Súrlódó hangot hallok a betét és tárcsa felől.
Próbáltam kilométer meghajtó csiga nélkül is, ugyan olyan mint azzal.
Kérdésem, hogy ez normális? Ha nem mi lehet a gond, hol szorulhat?
Köszi előre is! sok minden lehet pl. dugattyú vissza toltad rendesen mielőtt az újat beraktad? fék olaj szintet nézted? elő fordul hogy kopott betétnél volt tele töltve most pedig hogy cserélted a dugattyú nem tud vissza menni teljesen mert sok a fékolaj benne. Illetve ha "úszó" nyereg akkor mozog szépen? vagy dugattyút sikerült vissza nyomn?i picit kopott és féloldalt nyomtad esetleg megszorult!? Fékolajszintet néztem, vettem is ki belőle mert az új betéttel sok volt és nem tudtam addig visszanyomni rendesen.
De akkor szétszedem még egyszer hátha valamit benéztem.
köszi
- 6 years ago
#21556
Sziasztok!
Most cseréltem ki az első fékbetéteket (monster 600).
Azt vettem észre, hogy felemelt állapotban, a kereket meglódítva kb. egy fél fordulatot tesz meg mielőtt megáll. Ezt elég kevésnek érzem. Súrlódó hangot hallok a betét és tárcsa felől.
Próbáltam kilométer meghajtó csiga nélkül is, ugyan olyan mint azzal.
Kérdésem, hogy ez normális? Ha nem mi lehet a gond, hol szorulhat?
Köszi előre is! sok minden lehet pl. dugattyú vissza toltad rendesen mielőtt az újat beraktad? fék olaj szintet nézted? elő fordul hogy kopott betétnél volt tele töltve most pedig hogy cserélted a dugattyú nem tud vissza menni teljesen mert sok a fékolaj benne. Illetve ha "úszó" nyereg akkor mozog szépen? vagy dugattyút sikerült vissza nyomn?i picit kopott és féloldalt nyomtad esetleg megszorult!?
- 6 years ago
#21555
Sziasztok!
Most cseréltem ki az első fékbetéteket (monster 600).
Azt vettem észre, hogy felemelt állapotban, a kereket meglódítva kb. egy fél fordulatot tesz meg mielőtt megáll. Ezt elég kevésnek érzem. Súrlódó hangot hallok a betét és tárcsa felől.
Próbáltam kilométer meghajtó csiga nélkül is, ugyan olyan mint azzal.
Kérdésem, hogy ez normális? Ha nem mi lehet a gond, hol szorulhat?
Köszi előre is!
Most cseréltem ki az első fékbetéteket (monster 600).
Azt vettem észre, hogy felemelt állapotban, a kereket meglódítva kb. egy fél fordulatot tesz meg mielőtt megáll. Ezt elég kevésnek érzem. Súrlódó hangot hallok a betét és tárcsa felől.
Próbáltam kilométer meghajtó csiga nélkül is, ugyan olyan mint azzal.
Kérdésem, hogy ez normális? Ha nem mi lehet a gond, hol szorulhat?
Köszi előre is!
- 6 years ago
#21554
Sziasztok!
Esetleg valakinek elfekvőben egy hátsó fék kapcsoló kábel? (OEM-PARTS 1-000-670-895)
Köszi!
Esetleg valakinek elfekvőben egy hátsó fék kapcsoló kábel? (OEM-PARTS 1-000-670-895)
Köszi!
Csatolmányok:
_20180407_184400.jpg (796.1 KiB) Megtekintve 10369 alkalommal
- 6 years ago
#21553
Sziasztok. Sport dobot szeretnek tenni egy Hyperstradara 821 -re, a kérdésem az lenne,hogy kell-e valamit állítani az elektronikan ?
- 6 years ago
#21552
Sziasztok, Kellemes husveti unnepeket en egy olyan kerdessel fordulnek hozzatok egy boldok monster 600as tulajdonosa vagyok korulbelul 1hete vittem x-bike szervizbe a mocit szezon elotti at nezetesre mondtak hogy jol jar minden oke csak egy kicsit tobb benzint kap a moci tunetek hideg inditasnal puffan a kipufogo egy kettot gaz adasra erotlen de egy 1,2 percig megyek vele es minden oke puffogas elmulik es gazadasra is reagal nekem a szervizes azt mondta szerinte nem nagy gond engem zavar szerintetek elobb utobb lesz ettol nagyobb baja vagy hagyjam azt is hozza tennem nem mindig csinalja volt mar valakinek hasonlo probléma?szerintetek mi lehet a gond es hova vigyem? elore is koszi a valaszokat Lehet egy karburátor szinkron beállítás ráférne...
Idézet:
"A többhengeres motoroknál gyakran előfordul, hogy az üzemeltetés során a hengerek töltésében eltérések alakulnak ki. Ez egyenetlen, rázkódó alapjáratot, ezáltal a szerkezeti egységekben jelentősebb igénybevételt jelent, és természetesen nagyobb fajlagos fogyasztás mellett gyengébb teljesítményt eredményez. Ezt kell rendszeresen ellenőrizni, szükség esetén beállítani." nem tudom mennyit szamit hogy tavaly szezon vegen belett allitva most peldaul semmi gond nem volt vele amikor indultam
- 6 years ago
#21551
Annyit meg elfelejtettem irni hogy 98as karbis monsterrol lenne szo Megkérdezik a papot egy kis faluban, atyám miért nem harangoznak ebben a faluban délben ? Ezer oka van annak fiam, először is nincs harang! Milyen légszűrő van a motoron, ha gyári, mikor volt cserélve? Ha sport,mikor volt tisztítva?Sport légszűrőhöz be lett-e állítva a porlasztó.A karbis motorok érzékenyek a külső hőmérsékletre. És a
többi- és a többi! Így gondolom, de ez semmit nem jelent, mert nem egy született Ducati szerelő vagyok! Sőt, nem is vagyok az! légszűrő meg volt nezve vagy is a szerivzbe megneztek es azt mondtak tokeletes
- 6 years ago
#21549
Sziasztok!
Egy monster 796-os kapcsán kérdeznék, eltettem télire októberben, mikor mentem érte az aksi halott volt, Vettem bele egy újat.
Amikor betettem kulcs kint, és mikor rárakom a sarut felpörög a benzinpumpa (azt hiszem).
A tank jobb oldalán található három biztiből (fehér tokban van) az utolsót azonnal kiver.
Lábon tettem le semmi baja nem volt, egyedül a csepptöltőre gyanakszom, de az is kikötöttem.
Na tipp mi lehet?
Így még szervízbe se tudok elgurulni vele, mert se kép se hang.
Köszönöm előre is!
Egy monster 796-os kapcsán kérdeznék, eltettem télire októberben, mikor mentem érte az aksi halott volt, Vettem bele egy újat.
Amikor betettem kulcs kint, és mikor rárakom a sarut felpörög a benzinpumpa (azt hiszem).
A tank jobb oldalán található három biztiből (fehér tokban van) az utolsót azonnal kiver.
Lábon tettem le semmi baja nem volt, egyedül a csepptöltőre gyanakszom, de az is kikötöttem.
Na tipp mi lehet?
Így még szervízbe se tudok elgurulni vele, mert se kép se hang.
Köszönöm előre is!
- 6 years ago
#21548
Sziasztok, Kellemes husveti unnepeket en egy olyan kerdessel fordulnek hozzatok egy boldok monster 600as tulajdonosa vagyok korulbelul 1hete vittem x-bike szervizbe a mocit szezon elotti at nezetesre mondtak hogy jol jar minden oke csak egy kicsit tobb benzint kap a moci tunetek hideg inditasnal puffan a kipufogo egy kettot gaz adasra erotlen de egy 1,2 percig megyek vele es minden oke puffogas elmulik es gazadasra is reagal nekem a szervizes azt mondta szerinte nem nagy gond engem zavar szerintetek elobb utobb lesz ettol nagyobb baja vagy hagyjam azt is hozza tennem nem mindig csinalja volt mar valakinek hasonlo probléma?szerintetek mi lehet a gond es hova vigyem? elore is koszi a valaszokat Lehet egy karburátor szinkron beállítás ráférne...
Idézet:
"A többhengeres motoroknál gyakran előfordul, hogy az üzemeltetés során a hengerek töltésében eltérések alakulnak ki. Ez egyenetlen, rázkódó alapjáratot, ezáltal a szerkezeti egységekben jelentősebb igénybevételt jelent, és természetesen nagyobb fajlagos fogyasztás mellett gyengébb teljesítményt eredményez. Ezt kell rendszeresen ellenőrizni, szükség esetén beállítani."
- 6 years ago
#21547
Annyit meg elfelejtettem irni hogy 98as karbis monsterrol lenne szo Megkérdezik a papot egy kis faluban, atyám miért nem harangoznak ebben a faluban délben ? Ezer oka van annak fiam, először is nincs harang! Milyen légszűrő van a motoron, ha gyári, mikor volt cserélve? Ha sport,mikor volt tisztítva?Sport légszűrőhöz be lett-e állítva a porlasztó.A karbis motorok érzékenyek a külső hőmérsékletre. És a
többi- és a többi! Így gondolom, de ez semmit nem jelent, mert nem egy született Ducati szerelő vagyok! Sőt, nem is vagyok az!
- 6 years ago
#21545
Sziasztok, Kellemes husveti unnepeket en egy olyan kerdessel fordulnek hozzatok egy boldok monster 600as tulajdonosa vagyok korulbelul 1hete vittem x-bike szervizbe a mocit szezon elotti at nezetesre mondtak hogy jol jar minden oke csak egy kicsit tobb benzint kap a moci tunetek hideg inditasnal puffan a kipufogo egy kettot gaz adasra erotlen de egy 1,2 percig megyek vele es minden oke puffogas elmulik es gazadasra is reagal nekem a szervizes azt mondta szerinte nem nagy gond engem zavar szerintetek elobb utobb lesz ettol nagyobb baja vagy hagyjam azt is hozza tennem nem mindig csinalja volt mar valakinek hasonlo probléma?szerintetek mi lehet a gond es hova vigyem? elore is koszi a valaszokat
- 6 years ago
#21544
Sziasztok
Kérdésem az lenne tudja-e valaki milyen időközönként kell gyújtógyertyát cserélni Monsterba?
Köszi Irídiumos gyertyát csak egyszer! Vagy is egyszer sem! Denso Irídium TT élettartam 120 000 Kilométer
- 6 years ago
#21543
Sziasztok
Kérdésem az lenne tudja-e valaki milyen időközönként kell gyújtógyertyát cserélni Monsterba?
Köszi 10.000 km.
- 6 years ago
#21542
Sziasztok
Kérdésem az lenne tudja-e valaki milyen időközönként kell gyújtógyertyát cserélni Monsterba?
Köszi
Kérdésem az lenne tudja-e valaki milyen időközönként kell gyújtógyertyát cserélni Monsterba?
Köszi
- 6 years ago
#21541
Nagyon köszönöm
Természetesen olajcsere megvolt és természetesen mozgó alkatrészeket is átvizslattam.
Szegény moci 2011 óta állt azaz 1500km mentek vele szóval ....
De nagyon imádom és hihetetlen hogy 140től milyen élményt ad
Remélem akkor a süvítés is csak az én füleimnek bántó és semmi Zn
Köszönöm uraim és örölük hogy itt lehetek
Természetesen olajcsere megvolt és természetesen mozgó alkatrészeket is átvizslattam.
Szegény moci 2011 óta állt azaz 1500km mentek vele szóval ....
De nagyon imádom és hihetetlen hogy 140től milyen élményt ad
Remélem akkor a süvítés is csak az én füleimnek bántó és semmi Zn
Köszönöm uraim és örölük hogy itt lehetek
- 6 years ago
#21540
Sziasztok,
Most vettem egy Ducati 750ss és csak most barátkozznk. 2002 es és 23000km van benne
Elvileg a wolf motor 20000 km nél szervizelte.
Kérdésem hogy normális e a hengerfej környékén halló fémes kolompolás
És menet közben nagyobb sebeségnél motorfékezéskor halló süvítő hang.
Eddig nagymotorban csak japán egy és négyhengeresem volt tehát teljesen új a dolog számomra.
Válaszokat előre is köszönöm
Peti a kolompolás a 750-es blokknál nem ritka, a "süvítő hang"-ot meg nem tudom elképzelni
egyébként ha a wolfnál volt szervizelve utoljára, akkor uccu olajcsere és társai, mert az nem mostanában lehetett.
- 6 years ago
#21539
Sziasztok,
Most vettem egy Ducati 750ss és csak most barátkozznk. 2002 es és 23000km van benne
Elvileg a wolf motor 20000 km nél szervizelte.
Kérdésem hogy normális e a hengerfej környékén halló fémes kolompolás
És menet közben nagyobb sebeségnél motorfékezéskor halló süvítő hang.
Eddig nagymotorban csak japán egy és négyhengeresem volt tehát teljesen új a dolog számomra.
Válaszokat előre is köszönöm
Peti Nalam sokkal oregebb ducatisok majd jolmegmondjak, de szerintem, desmo vezerles ide, hanyag olasz mernokok oda, nem kellene nagyon zorognie hengerfej kornyeken. Helyesbitek. Nem a hengerfej kornyeken zorog, hanem ugy ahogy van mindenutt csühög csattog, mert nagybummra van harmonizalva. Nem csodalkozom, ha nem nyomod meg a hasznos gombot pedig csupa olyan dolgot irtam le, amit en is csak megtanultam A visitasra nem tudok mit mondani. Hagyd ugy, majd kimozogja. Vagy vidd el egy rendes szerelohoz, aztan majd az jolmegmondja. Lenne meg otletem, de ha most latsz eloszor kozelrol ducatit japanok utan, akkor gondolom, hogy meg szoknod is kell a valtozast. En kifejezetten elvezem, amikor ugy indul be, mint valami T52-s orosz tank, csak a kodositest(alcazasi technika, szoval nem bug hanem ficsör) nem csinalja maga korul.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]