#21538
Sziasztok,
Most vettem egy Ducati 750ss és csak most barátkozznk. 2002 es és 23000km van benne
Elvileg a wolf motor 20000 km nél szervizelte.
Kérdésem hogy normális e a hengerfej környékén halló fémes kolompolás
És menet közben nagyobb sebeségnél motorfékezéskor halló süvítő hang.
Eddig nagymotorban csak japán egy és négyhengeresem volt tehát teljesen új a dolog számomra.
Válaszokat előre is köszönöm
Peti
Csatolmányok:
bd17bfa7-3211-4471-9388-e787a4702f1f.jpeg
bd17bfa7-3211-4471-9388-e787a4702f1f.jpeg (1.27 MiB) Megtekintve 11418 alkalommal
Avatar
 PR
#21537
ez sem érte meg :D
ezt mondhatnánk úgy is, hogy befektetés! :)
főleg ha találok hozzá féktárcsát, nem könnyű
ez csak ár kérdése! F@sza kerékhez f@sza féktárcsa dukál! :)
Anno az s4rs-ed is szépen fel volt öltöztetve...(hogy eladásnál hogyan jön ki belőle az ember?
Igazából nem kell és nem is szabad számolni plusszos biztos nem lesz a történet!)aszem valahol le is van mentve a fotója!
Avatar
 PR
#21534
@PR Honnan vetted a kerekeket?
az első az eredeti és fényeztettem a hátsó az tolnából való...hyper bontás. Görgözni kellett, mert elkaptak vele valamit...és maradt a fekete fény.
#21529
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
Most per pillanat nem tudom, majd ha szétment, akkor fogom megtudni, hogy megérte-e, de valószínű akkor már késő lesz. :D
#21527
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)
látnád én mit vettem
#21526
Mivel hetente 2x ott megyek el mellete, igy ma is benéztem a Louis-ba, csak hogy elverjem az időt, és láttam ott ilyen szerelős könyveket. Valakinek van esetleg olyan? Érdemes megvenni? Talán 10000 pénz körül lehet az ára. Nem akarok egy papírral többet itthon, de ha van benne értelmes infó, akkor megveszem. Vagy ha valakit érdekel, beszkennelem az egészet és olvassátok. Csak 2000-2006ig Monster vagy pedig 2015től scrambler, ami a boltban volt elérhető könyv.
Csatolmányok:
10053814-ducati_570_17.jpg
10053814-ducati_570_17.jpg (62.56 KiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21524
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)
Feneketlen kút a ducati :D
Avatar
 PR
#21523
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
ha belegondolok a kerekeimbe, amelyeket most feketítettem be...az sem érte meg...a BS gumikat meg szerintem nem cserélem le mert tisza bukó igy is a project...csak az a rohadt dizájn ne lenne...meg az ejszakai àlmok, elképzelések...tervek! :-)
Avatar
 PR
#21522
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
nem lehetett olcsó
mulatság....csinos lett
#21521
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Ez elmegy annyit mint a gyári? Mert különben nem érte meg
#21520
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Kösz!
#21519
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
A kosár az USA-ból jött, HDESA márkájú, könnyített alu kivitel, a vámon fennakadt, így lett a vége 44.500 Ft. A kopó lamella szett pedig Adige ami itthon 38.000 Ft volt kb.
Csatolmányok:
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (615.22 KiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21518
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
kosár honnan, ha szabad kérdezni?
#21517
Végül úgy döntöttem nem sz*rakodok használt alkatrészekkel, lecseréltem a lamella szettet és kosarat is újra, így már értem, hogy az előző miért volt "eléggé" használt. Hangban a különbségre kíváncsi leszek. :D
Csatolmányok:
28548108_1956232661071706_1804398120_o.jpg
28548108_1956232661071706_1804398120_o.jpg (1.12 MiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21516
Lehet velem van a baj, de nekem most éppen jobban tetszik csupaszon a vas, mint burkoltan.
Gondolatban már le is szedtem a hátsó részét, meg a fejidomot is :-) Solo naturale....
Persze amikor majd visszarakom, akkor az lesz a szépség. Így is jó meg úgy is jó, ez a motor mindenhogy jó.
Csatolmányok:
img_1001.jpg
img_1001.jpg (1.16 MiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21515
Ovi után kis segédemmel lapra szereltük és megragasztottuk az eltört alsó rögzítőt :-)
Jó büdös lett a lakásban a kétkomponensű miatt, csajok kiakadtak miattunk....
Jó lett.
Csatolmányok:
img_1075.jpg
img_1075.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 11426 alkalommal
img_6630.jpg
img_6630.jpg (507.88 KiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21513
Csak én nem látom a linket amit be akartam szúrni? Az előnézet még jó volt.
Nálam sem látszik semmi.
Csatolmányok:
screenshot_2018-02-14-17-10-10.png
screenshot_2018-02-14-17-10-10.png (683.08 KiB) Megtekintve 11426 alkalommal
#21510
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?
#21509
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?

#21508
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nem hála istennek! Melyik lepukkant önjelölt fejlesztőbrigád ez?
Avatar
 76
#21507
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
nekik nem szabad!
Így gyorsabban fognak odaerni a köv kanyarhoz. Ez elég veszélyes úgy ha fordítva ülnek a motoron!
#21506
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
én onnan inkább kiléptem :)
#21505
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
Láttam! röviden a véleményem hogy előre hátra nem oldal irányban minimálisat igen elvégre az lenne a lényege.

Egyébként nem egy nagy történet mindig a belső agyra szerelt rész kopik ki mert direkt puhább anyagból van, mikor supermotoztam akkor pesten egy erre szakosodott esztergályos csinált másik középrészt és újra szegecselte. Töredéke volt az új tárcsának. Persze ha fékező felület is kopott akkor nem érdemes.
#21504
Láttátok, hogy a facebook-on milyen komoly “szakmai” vita alakult ki arról, hogy szabad-e a féktárcsának 2 mm-t lógnia?
Majd kimozogja magát :)
#21502
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja
én 5-öst szoktam beletenni mikor sokat pályáztam akkor talán srf-et ha jól emlékszem
bocsi motul rbf
#21501
Srácok, Monster S4-hez (vagy úgy általában Desmoquatrohoz) milyen olajszűrő való? Mik az ajánlott típusok? Szerk.: Közben gugli a barátom lett, a Mann MW713 ajánlott?
#21500
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja
én 5-öst szoktam beletenni mikor sokat pályáztam akkor talán srf-et ha jól emlékszem
Avatar
 PR
#21499
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
így van, dot4-et ír a k.könyv...szilikon tudja
#21498
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
szilikon tudja ha ha nem dot 2 vagy 3at használsz
#21497
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
X-bike méretre gyárt neked.
#21496
Felraktam rizoma lábtartót, de rövid a gumi cső a féktartály és a főfék henger között. 13-14 centi.
Kérdés hol tudok venni hosszabbat? Van viton csövem, de nem tudom, hogy bírja-e a fékfolyadékot?
#21495
Kicseréltem a csatlakozókat, az első hengerre menő csövet kötöttem a szivattyú nyomóágára, így tökéletesen működik, fordítva nem próbáltam. A zsír jó ötlet volt, könnyedén becsusszant a helyére. Úgy gondolom, érdemes volt kicserélni a csatlakozókat. A régi már nem volt rugalmas, nem kattant határozottan a helyére, és a tank felnyitott állapotában kissé szivárgott is.
#21494
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.
ha te olasz mérnők lennél be lennél füzvezve és pont úgy szarnál bele mint ők :)
Dolgoztam olasz mérnökökkel ősszel hónapokig Modena melett. :) Fű helyett Lambrusco ment munkaidőben is motiváló eszközként :) ... Hét vége felé meg az aperitivo. Gondolkozom, hogy kiköltözöm várnak vissza.
Ilyen hülyeségekre valóban szarnak, csak lényeg számít ott.
Szóval a lényeg, hogy megnéztem nálam az egyik csövön van egy fehér gyűrű az a nyomóág..
M betű van rajta.
#21493
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.
ha te olasz mérnők lennél be lennél füzvezve és pont úgy szarnál bele mint ők :)
#21492
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Ha en olasz mernok lennek, akkor abba a ket kis izebe, de legalabb az egyikbe, amibe a csovek mennek, es a masik oldalon osszekotodnek egy sima atkoto csovel, elhelyeztem volna egy szelepet, ami az egyiranyusitast biztositja, es egyuttal segit a folyadekot benntartani, amikor nem jar a motor. Ha van ott az a szelep, akkor nem fog menni forditva, ha nincs, akkor pedig megy.
#21491
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
szerintem próbáld ki max nem indul be. Ha jár a motor akkor meg mindegy. Zsírozd be az O gyűrűt mielőtt beteszed
#21490
Kérdés: Kuplung fedő csavarjait anno valamelyik előző tulaj annyira szerette rácibálni, hogy megadta magát az egyik menet, mi ilyenkor a teendő? Talán egy kicsivel hosszabb csavar belefér még, már az egyik menetnél így megoldódott a probléma, de ha nem, marad még valami megoldás? Most a képen bekarikázott csavarhoz tartozó menet adta meg magát.
Menetfúró, ha nagyon szar akkor lehet perselyezni is...pl http://www.boellhoff.hu/hu/hu/koetoelem ... licoil.php


#21489
Köszi, még filózok rajta.
nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.
Szerintem a rajzos ábra a korrekt és a vízszintes henger feletti injektor a nyomóág és a 261-ik oldalon van felcserélve, de azt is el tidm képzelni, hogy jár fordított bekötéssel is.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]