#21338
Sziasztok!

Monster 620ie egyik naprol a masikra bemondta az unalmast. Gyujtas raadasakor nem lehet hallani hogy az AC szivna ahogy azelott tette, csak kattan egyet az elejen meg egyet par masodperc mulva, es hiaba inditozok nem akar beindulni a motor. Egyszer sikerult beinditani betolassal de most mar igy sem megy. Otlet hogy mi lehet a gond?
lemerült az akku?
Feltettem toltore hatha segit, sokat allt a motor de par nappal elotte meg beindult elsore, igaz nem mentem vele sokat, igy lehet nem toltott vissza eleget a kovi inditashoz
#21337
Üdv minden otthoni szerelőnek! Ha valakit esetleg érdekelne, 73740211A gyári szíj ezres multihoz, 32080 Ft postázva . Természetesen párban értendő!
akkor az az 1000 DS blokk..?!
#21336
Üdv minden otthoni szerelőnek! Ha valakit esetleg érdekelne, 73740211A gyári szíj ezres multihoz, 32080 Ft postázva . Természetesen párban értendő!
#21335
Sziasztok!

Monster 620ie egyik naprol a masikra bemondta az unalmast. Gyujtas raadasakor nem lehet hallani hogy az AC szivna ahogy azelott tette, csak kattan egyet az elejen meg egyet par masodperc mulva, es hiaba inditozok nem akar beindulni a motor. Egyszer sikerult beinditani betolassal de most mar igy sem megy. Otlet hogy mi lehet a gond?
Szerintem a kérdésben leírtad a választ. Elektromos AC vagy annak vezérlése.
#21334
Sziasztok!

Monster 620ie egyik naprol a masikra bemondta az unalmast. Gyujtas raadasakor nem lehet hallani hogy az AC szivna ahogy azelott tette, csak kattan egyet az elejen meg egyet par masodperc mulva, es hiaba inditozok nem akar beindulni a motor. Egyszer sikerult beinditani betolassal de most mar igy sem megy. Otlet hogy mi lehet a gond?
lemerült az akku?
#21333
Sziasztok!

Monster 620ie egyik naprol a masikra bemondta az unalmast. Gyujtas raadasakor nem lehet hallani hogy az AC szivna ahogy azelott tette, csak kattan egyet az elejen meg egyet par masodperc mulva, es hiaba inditozok nem akar beindulni a motor. Egyszer sikerult beinditani betolassal de most mar igy sem megy. Otlet hogy mi lehet a gond?
#21332
Csak egy feedback. Ha eddig nem használtatok iridiumos gyertyát és lassan átlagosnál lassabban indul meg hullámzó az alapjárat, akkor mindenképpen cseréljétek le iridiumosra és a gyertyahézagot húzzátok fel 0,9-1,0 mm ra.
Champion RG4HC-t cseréltem NGK CR9EIX-re. Első körülfordulásra indul a motor, hidegen eddig az alapjárati motor lengette hogy le ne fulladjon. Az iridiummal semmi ilyen nincs és a gázreakció is jobb simább lett. Abszolút megéri!
#21330
Találtam hozzá nem drágáért SAE adaptert is https://www.aliexpress.com/item/SAE-All ... 04415f49e1
Ha már kütyüs offtopikolás... ;)

Ezzel két legyet lehet ütni egy csapásra, USB aljzat, de van benne egy ilyen SAE csatlakozás, igy a motor akksijának töltésére is használható a motor bontása nélkül.

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-2-1A ... 1438.l2649

Szerk.: Magyarországra mennyiért küldik amit linkeltél? Franciaországba $46,.... kicsit sokallom a termék árához képest :D
Bár nem különösebben szakmai a téma, de hátha jól jön valakinek...
A LIDL-ben 5000 pénzért teljesen jó mikroprocis akksitöltőt lehet venni, én is ma ruháztam be egyre :-)
Az a típus, amit többször megírtak a Totalcaron is, és szinte az egész stábnak van már? :)


pontosan :-)

Teljesen jó lesz a kis "szörnyemhez" :-)




Egy ilyenre hajtok én is, amióta olvastam róla a TC-n :)
#21325
Bár nem különösebben szakmai a téma, de hátha jól jön valakinek...
A LIDL-ben 5000 pénzért teljesen jó mikroprocis akksitöltőt lehet venni, én is ma ruháztam be egyre :-)
Az a típus, amit többször megírtak a Totalcaron is, és szinte az egész stábnak van már? :)


pontosan :-)

Teljesen jó lesz a kis "szörnyemhez" :-)





#21324
Bár nem különösebben szakmai a téma, de hátha jól jön valakinek...
A LIDL-ben 5000 pénzért teljesen jó mikroprocis akksitöltőt lehet venni, én is ma ruháztam be egyre :-)
Az a típus, amit többször megírtak a Totalcaron is, és szinte az egész stábnak van már? :)
#21323
Bár nem különösebben szakmai a téma, de hátha jól jön valakinek...
A LIDL-ben 5000 pénzért teljesen jó mikroprocis akksitöltőt lehet venni, én is ma ruháztam be egyre :-)
#21322
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
Szerintem semmiképp ne hagyd nyitva a betöltőt, mert a párolgás miatt sűrűsödni fog ami benne marad. A legjobb a benzin tárolásának, ha légmentesen zárva van a tartály amiben tárolni akarod. Azért is kell csurig tankolni, hogy az üres tankon belül ne csapódjon ki a pára és az ne okozzon vízcseppeket belül, ha hőmérsékletváltozás, lehűlés van. Mert a vízcseppek okozhatnak galibát tavasszal.
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Megnéztem a lentebb belinkelt videot és üzemanyag ellátási rendszer tisztítására ajánlja a vezess.hu-s srác, hogy minden 3. v 4. full tankolásra 100as menjen bele az adalékok miatt amik tisztító meg minden egyéb hatását tud kifejteni és jót tesz. Érdemes megnézni.
A téli tárolásnál 95össel raktam el eddig és a tavaszi indításnál nem volt gond. Pöccröff indul. Csak a betankolt üzemanyagban lévő anyagok a téli tárolás ideje alatt leülepsznek és egy maszatos, de híg benzinsárrá állnak össze a tank alján. Ezt amúgy simán megfigyelheted, ha egy flakonba töltesz benzint és hagyod állni. Btw én is onnan vettem észre és ezzel kapcsoltam össze a tavaszi, majd tankolásról-tankolásra egyre jobban megszűnő döcögő motorjárást.
#21321
+1 utolsó: adalékot meg azért nem teszek bele, mert szerintem pont az adalék alkotóelemei fognak kiválni a gyári benzinből elsőként az állásidő alatt :-)
#21320
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
Szerintem semmiképp ne hagyd nyitva a betöltőt, mert a párolgás miatt sűrűsödni fog ami benne marad. A legjobb a benzin tárolásának, ha légmentesen zárva van a tartály amiben tárolni akarod. Azért is kell csurig tankolni, hogy az üres tankon belül ne csapódjon ki a pára és az ne okozzon vízcseppeket belül, ha hőmérsékletváltozás, lehűlés van. Mert a vízcseppek okozhatnak galibát tavasszal.
#21319
Szerintem ez a 100-as dolog csak marketing, ősszel én mindig letisztítottam, fullra feltöltöttem 95-el, láncot, bowdeneket beolajoztam, kerékbe kicsit több levegőt tettem és úgy tettem el télire a motorjaimat, néha beindítottam a garázsban egyszer-egyszer kb kéthavonta, nem volt bajom soha tavasszal a szokásos akksi feltöltésén kívül
De ha ebben az évben időközben szarabb lett a benzin minősége amiről nekünk persze nem szólnak és kiválik belőle valami kémiai trutyi majd, az okozhat jövőre problémát. De eddig nekem ilyen gondom nem volt, igyekszem mindig újszerű benzinkúton tankolni, ha lehet, főleg az utolsót ősszel.
#21318
Szerintem ez a 100-as dolog csak marketing, ősszel én mindig letisztítottam, fullra feltöltöttem 95-el, láncot, bowdeneket beolajoztam, kerékbe kicsit több levegőt tettem és úgy tettem el télire a motorjaimat, néha beindítottam a garázsban egyszer-egyszer kb kéthavonta, nem volt bajom soha tavasszal a szokásos akksi feltöltésén kívül
#21317
Hello! Állítólag 100al érdemes elrakni mert az nem okoz gondot semmiben. Ezt nézd meg:
Thx, nagyon jó video, a 2. rész is informatív volt.
Btw nem azzal volt baj, hogy nem indult pöccröffre. Simán indult vele. Csak az üledékkel volt a baj. Lehet, h a 100as lesz a megoldás :)
faszt, tök mindegy mit teszel bele! Elolvasta valaki mi van a 100-as benzinben?
Nekem a Laci azt mondta hogy tartósan nem is szabad benne 100-ast tartani, mert szétcsesz valami tömítést..
#21316
Hello! Állítólag 100al érdemes elrakni mert az nem okoz gondot semmiben. Ezt nézd meg:
Thx, nagyon jó video, a 2. rész is informatív volt.
Btw nem azzal volt baj, hogy nem indult pöccröffre. Simán indult vele. Csak az üledékkel volt a baj. Lehet, h a 100as lesz a megoldás :)
faszt, tök mindegy mit teszel bele! Elolvasta valaki mi van a 100-as benzinben?
#21315
Hello! Állítólag 100al érdemes elrakni mert az nem okoz gondot semmiben. Ezt nézd meg:
Thx, nagyon jó video, a 2. rész is informatív volt.
Btw nem azzal volt baj, hogy nem indult pöccröffre. Simán indult vele. Csak az üledékkel volt a baj. Lehet, h a 100as lesz a megoldás :)
#21314
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
Az én fém tankos 600-asom is mindig 100-as teli tankkal teszem el, eddig minden tavasszal készségesen feléledt.
Sosem foglalkoztam ilyenekkel, sosem volt baj sem vele! :D
#21313
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
Az én fém tankos 600-asom is mindig 100-as teli tankkal teszem el, eddig minden tavasszal készségesen feléledt.
#21312
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
Szoktak emlegetni valami adalékot is, de tapasztalatom nincs vele. Az enyém tavaly október elejétől idén áprilisig állt,.Shell 100-as (?) benzinnel volt feltöltve, nem volt semmi gond az első indításnál, pöccre indult.
#21309
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
620 nem műanyag tankos? Mert akkor mindegy csak az ac ne álljon szárazon
Műanyag tankos a 620ie? :) Mert akkor lehet, hogy csak minimális üzemanyagot hagyok benne, hogy ne ülepedjen le.
#21308
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
620 nem műanyag tankos? Mert akkor mindegy csak az ac ne álljon szárazon
#21307
Sziasztok! Lassan újra lerakom téli álomra a gépsárkányt. A sok-sok teendő mellett az üzemanyag szint feltöltéssel kapcsolatosan azonban elbizonytalanodtam. Ajánlás szerint csurig a tank, hogy a benzingőz ne kezdje ki a tank belsejét. Azonban a hosszabb állásban így a benzinben lévő anyagok leülepednek és az üzemanyag adagoló rendszert eltömíthetik, de legalábbis eléggé sokáig tart amíg kiürül a rendszerből az üledék. A másik opció, hogy csak egy pici üzemanyag van benne és nyitva hagyom a benzinbetöltő fedelet és hagyom az benzingőzt szabadon távozni. Mit gondoltok? Üdv, SZ
#21306
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam. :-)
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a segítséget. A hibák megoldottak.
A kuplungtárcsa volt a kopott. Kb 15 perc volt kicserélni. :-)
Az olaj hőmérséklet fals információjáért pedig az olajhűtőben lévő gomba felelt. Kb. a valós érték felét mutatta.
Az üzemanyagtankról meg kiderült, hogy ez típushiba és nem javítható csak cserélhető.
Állítólag a 2013 után készültekben javították a hibát.
Avatar
 PR
#21305
igen, 2 fent, 2 lent ;-)
Nekem a Multin 3 db van...abból az egyik megadta magát...ami nem is lenne probléma, mert idén mentem talán 40km-is! Ha így folytatom lehet a másik kettő szét sem megy! :-))
Azért egy képet küldhetnél pontosítás miatt, mert érdekelne.
köszi,
az átmérője 2mm-el sajnos kisebb lett a gyárinál.... ;-(
Kellene nekem is 3 db! Felhívnálak, de nem találok számot az a.lapodon...beszéljünk róla! :-)
#21304
igen, 2 fent, 2 lent ;-)
Nekem a Multin 3 db van...abból az egyik megadta magát...ami nem is lenne probléma, mert idén mentem talán 40km-is! Ha így folytatom lehet a másik kettő szét sem megy! :-))
Azért egy képet küldhetnél pontosítás miatt, mert érdekelne.
köszi,
az átmérője 2mm-el sajnos kisebb lett a gyárinál.... ;-(

Pont a múlthéten szált el kettő is! :(
Nekem kellene 3 db!
#21303
Szia! Ez ez ami az órát tartja?
igen, 2 fent, 2 lent ;-)
Nekem a Multin 3 db van...abból az egyik megadta magát...ami nem is lenne probléma, mert idén mentem talán 40km-is! Ha így folytatom lehet a másik kettő szét sem megy! :-))
Azért egy képet küldhetnél pontosítás miatt, mert érdekelne.
köszi,
az átmérője 2mm-el sajnos kisebb lett a gyárinál.... ;-(
Csatolmányok:
_20170917_151012.jpg
_20170917_151012.jpg (565.23 KiB) Megtekintve 9058 alkalommal
Avatar
 PR
#21302
Sziasztok!
Ha valakinek szüksége van M5-ös gumi rezgéscsillapítóra...
van :-)
....jó áron eladó egy marékkal ;-)
Szia! Ez ez ami az órát tartja?
igen, 2 fent, 2 lent ;-)
Nekem a Multin 3 db van...abból az egyik megadta magát...ami nem is lenne probléma, mert idén mentem talán 40km-is! Ha így folytatom lehet a másik kettő szét sem megy! :-))
Azért egy képet küldhetnél pontosítás miatt, mert érdekelne.
köszi,
#21301
Ügyes volt, hogy ezt elkésztette, gratula, teljen sok öröme benne. Ahogy néztem a képeket az jutott az eszembe, ha nagyon megunnám és én építeném át majd egyszer a 749-emet, akkor a kipuff csövet én nem vinném fel hátra, hanem valahol alul, még a hátsó kerék előtt véget is érne és nem tennék rá csilivili Ledes lámpákat, attól nekem olyan kínais lesz, elöl maradnék a régi Monster hagyományos nagy kerek, üveg lámpájánál valami sárgásfehér izzóval, hátul meg csak egy kicsi piros gomb parázslana az ülés alatt és ott is lenne vége. De ez meg lehet másnak nem tetszene annyira, szóval ez is jó a Ducatiban, lehet rajta alakítani kinek mi tetszik :-)
#21298
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni,hogy 1098-as tankját lehet javítani,( elfolyik belőle a benzin a fekete oldal védő burkolat mögött, valószínű gyári hibás.)Vagy tankot kell cserélni,ha igen akkor tud valaki használt piros tankot?sos.köszi
#21296
+Sztem meg vidd el a Rossoba és nézesd át....Ennyit megéri rááldozni...

Mindenképpen szeretném, az előzővel is hozzájuk jártam, de most napok óta nem tudom elérni őket telefonon.


Facebook-on kirakták a pontos okát hogy miért nem elérhetők! :D

2017. augusztus 24-től 2017. szeptember 10-ig SZABADSÁGON vagyunk.
E-mailekre, telefonokra ez idő alatt nem tudunk válaszolni.
2017. szeptember 11. hétfőtől ismét elérhetőek leszünk.

vagy már ezen a héten próbáltad akkor viszont passz hogy miért nem elérhetők!
#21295

Köszönöm.
Örülök, hogy ez nem hiba.
Már azt hittem vennem kell egy új hőgombát.
+Sztem meg vidd el a Rossoba és nézesd át....Ennyit megéri rááldozni...

Mindenképpen szeretném, az előzővel is hozzájuk jártam, de most napok óta nem tudom elérni őket telefonon.


Facebook-on kirakták a pontos okát hogy miért nem elérhetők! :D

2017. augusztus 24-től 2017. szeptember 10-ig SZABADSÁGON vagyunk.
E-mailekre, telefonokra ez idő alatt nem tudunk válaszolni.
2017. szeptember 11. hétfőtől ismét elérhetőek leszünk.
#21294
"A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után."

ez normális, levegős blokk lassan melegszik fel

Köszönöm.
Örülök, hogy ez nem hiba.
Már azt hittem vennem kell egy új hőgombát.
+Sztem meg vidd el a Rossoba és nézesd át....Ennyit megéri rááldozni...

Mindenképpen szeretném, az előzővel is hozzájuk jártam, de most napok óta nem tudom elérni őket telefonon.
#21293
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam. :-)
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol
Az üzemanyag szintjelző típushiba nekem 160 km után üreset mutat és még ugyanannyit utána simán elmegyek! 250 300 km simán kibír egy tank

A harmadik kérdésre pedig a válasz szerintem a nyitott fedél hogy szellőzőn rendesen én azzal vettem ilyesmi bajom sosem volt!
#21292
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam. :-)
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol
"A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után."

ez normális, levegős blokk lassan melegszik fel

Köszönöm.
Örülök, hogy ez nem hiba.
Már azt hittem vennem kell egy új hőgombát.
+Sztem meg vidd el a Rossoba és nézesd át....Ennyit megéri rááldozni...
#21291
Sziasztok!
Ha valakinek szüksége van M5-ös gumi rezgéscsillapítóra...
van :-)
....jó áron eladó egy marékkal ;-)
Szia! Ez ez ami az órát tartja?
igen, 2 fent, 2 lent ;-)
#21290
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam. :-)
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol
"A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után."

ez normális, levegős blokk lassan melegszik fel

Köszönöm.
Örülök, hogy ez nem hiba.
Már azt hittem vennem kell egy új hőgombát.
#21289
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy Multistrada 1000DS-t
750-es Monsterről váltottam. :-)
Nagyon tetszik de van néhány hibája. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt e már hasonlókat.
Az üzemanyag szintjelzője fél tankig normálisan fogy le de utána begyorsul és kb.20 km alatt leesik nullára.
A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után.
A harmadik és talán legfontosabb, hogy 1-2, ben ha odarántok hirtelen, olyan mintha megcsúszna a kuplung. elindul és utána hirtelen felpörög. Ez azért furcsa mert ha 5.-be vagy 6.-ba alacsony fordulatnál oda húzok neki, akkor ezt nem tapasztalom.
Minden segítséget és infót köszönök.
Üdv Mindenkinek!
eizol
"A másik amit nem tudok, hogy hiba e, a hőmérséklet kijelző sokáig csak a Lo-t mutatja majd lassan felmegy 45-50 fokig. Mindez kb 30 perc városi forgalom után."

ez normális, levegős blokk lassan melegszik fel
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]