#21237
Sziasztok!
600as monster 99 es évjárathoz gázbowdent hol kaphatok?
Már sokfélét találtam de az évjáratot sajnos elfelejtik odairni és a méretek is külömböznek.
Avatar
 PR
#21236
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)
Nekem a 8E van benne, az a Multinak megadott típus, én nem is csicsáztam túl iridiummal,sima van benne 65 000km óta :D Van megadva nyomaték, 20 Nm-t ír a gyári 600 oldalas manual :D
De simán betekered kézzel ütközésig és utána ráhúzol korvával,mint a régi motoroknál :)

Köszi, nem is variálom túl, rendelem a 8E gyertyát!
#21235
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)
Nekem a 8E van benne, az a Multinak megadott típus, én nem is csicsáztam túl iridiummal,sima van benne 65 000km óta :D Van megadva nyomaték, 20 Nm-t ír a gyári 600 oldalas manual :D
De simán betekered kézzel ütközésig és utána ráhúzol korvával,mint a régi motoroknál :)
Avatar
 PR
#21234
Multi DS1000-nél gyertyát akarok cserélni. Ami benne van az NGK DCPR9E amely viszont mindenhol megtalálható.....pl. Lancia Thema-tól az
Aprilia ETV1000 Caponord (összes évjárat)
Aprilia RST1000 Futura (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Mille R (összes évjárat)
Aprilia SL1000 Falco (összes évjárat)
Aprilia RSV1000 Tuono /R (összes évjárat)
Aprilia RSV1000R (összes évjárat)
Ducati 748 Biposto/S/R/SP/SPS (összes évjárat)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (1999)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2000)
Ducati 996 Biposto/S/SPS/R/Monster S4R (2001)

A Multi DS1000-hez a DCPR8E tip. írják az alkatrészkeresők...szerintetek melyiket vegyem? Vagy tökmindegy?
Ja és a gyertyákat mekkora nyomatékkal kellene lehúzni? mert érzéssel szoktam a régebbi motoroknál, csak akkor adjuk meg ennek is a módját és legyen szakszerű. :-)
Avatar
 76
#21233
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
akkor nincs baj!
A jtvel semmi gond!
Ducatinal is csak a hátsó fogaskerék drága ha egyoldalú a lengokar,de ott a jt csak adapterest csinál ami szerintem csúnya!
De miután ktm van ez nem számíthat! :D
#21232
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
Ideje lenne már lecserelni vagy kiegesziteni a motorallomanyodat valami stilusosabb verdara már!!
Visszaszámlás megkezdődött!!!
#21231
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
Nem tudom itt nézted-e már: https://motoralkatresz.eu/motorok/ktm/6 ... ke_R/2008/

Valóban nincs 10k a két lánckerék, de én nem aggódnék emiatt.
#21230
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
ób+ hülyébbnél hülyébb kérdések, és a végén kiderül, h nem is vagy ducatis? :D

Természetesen csak viccelek, de lassan már a ducatiklub.hu volt az első találat a google-ben a "hogyan rendeljünk külföldről postával" keresésre :D
#21229
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?

Duke 690(2008)
Tudom, eretnekség itt, de mint egyszer írtam talán, ez az egyetlen olyan fórum Mo-n, ahol számithatok arra, hogy kapni fogok válszt. Még így is, hogy nem Ducatim van. Többi fórum elég halott. Sajnos. A KTM meg főleg. :(
Egyébként ezért a mai napig hálás vagyok Nektek.
#21228
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
ktm?
#21227
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?
Ha jól tiudom, osztrák motorja van.
Avatar
 76
#21226
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
milyen motorod van?
#21225
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
szerintem az fura, a hátsó elég húzós áron szokott lenne
#21224
Ide írom, nem találtam jobbat. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Megnyúlt a láncom. Cserélni szeretném a lánckerekekkel együtt. Ha motorspecifikusan keresem, mindig did láncot és JT lánckerekeket találok. Ahogy nézegetem a did akár még jó is lehet, de nekem túl olcsonak tűnnek a JT lánckerekek. Az első-hátsó sincs 10.000 Ft. Jó ez csak olcsó, vagy érdemes jobbat keresnem? Köszi
#21223
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.
Én átalakítottam, műszakira is úgy viszem, van egy monoposto utángyártott idomom ha érdekel, meg van egy pirosra fényezett üléstakaró idomom bipostora. A monohoz kell egy mono segédváz, felmegy a sima vázra is, csak kilóg a vége. Majd csinálok egy képet, hogy milyen a mono idom biposto vázon.
#21222
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.
nem lesz. legalábbis még soha nem hallottam, hogy megnézték volna a szállítható személyek számát egy ellenőrzésen :)
#21221
Ha lecsavaroznám a hátsó lábtartó konzolokat és levenném a hátsó ülést, helyette valami rövid monoposto kipuff borítással, akkor vajon lenne gond a yarddal egy esetleges közúti ellenőrzésen? Egyáltalán foglalkoznak ilyesmivel mostanság? Vizsgára simán visszatenném őket kb 10perc alatt. Egyedül motorozom és jobban is tetszene úgy a vas.
#21220
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
karbi szinkron, én két évente megcsináltatom, az alapvetően szükséges. meg fog szűnni a jelenség, hidd el.
#21219
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
Sokan évenkénti karbiszinkront javasolnak, én lehet megnézetném
Köszi szépen! Kezdésnek azért cserélek gyertyákat, hátha!

Milyet érdemes beletenni? Ha tudnátok típusszámot, linket küldeni azt nagyon megköszönném!
#21218
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
Sokan évenkénti karbiszinkront javasolnak, én lehet megnézetném
#21217
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?

kb. 2 éve volt, mikor membránok lettek cserélve. akkor nagy gubanc csak nem lehet?
#21216
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
karbiszinkron?
#21215
Sziasztok!

A mai nappal elkezdett durrogni karbis monsterem, eddig ezt nem csinálta! (egyébként nem rossz :) )
Kicsit alapjáraton a hangja is megváltozott, nincs beteg hangja de nem olyan int volt mélyebb lett.
Indulni indul rendesen. Ami nem jó, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé használható előbb vissza kell váltanom mint eddig!
Mi okozhatja a jelenséget, mit kéne megnéznem elsők között?
Köszönöm szépen!
#21214
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
majd kiég a dugattyú közepe :D
Na lemertem a CO-t mindkét leömlőben nagy pontosságú gáz analizátorral.

Összefoglalom: Gyárilag az emisszios normak miatt a superbike blokkokat sajnos le kell butítani. Az alapjarati CO erteket eu besorolas alapjan 1,5 ujabban mar 0,5 % os ertekre lovik be gyarilag. Ettol szarul, rangatva jar gyarilag kis fordulatszamon. Altalaban gyarilag a vizszintes henger alapjarati levego csavarjavan szoktak beallitani az erteket mikozben a fuggoleges henger levego csavarjat szinte teljesen becsavarjak. Ettol gyarilag vizszintes szegenyebb mig a fuggoleges dusabb keverekkel jar. Akar hogy is ez kenyszeres megoldas es szar. Foleg miutan felkerul a nyitott rendszer es DP elktronika ami kiuti a lambda szabalyzast.

A leomlokben mert CO ertek arányos a motorba juto benzin levego aranyaval. Tehat a legviszonnyal. Az ajanlas nyitott rendszerekhez 3-6% egyesek a ducatikra v2 es blokk miatt 4-6 szazalekit javasolnak. Ahol a 6% inkabb versenypalyara javasolt. 5-6 szazalekos CO nal 9-10 literes tura fogyasztas nem lehetetlen.
CO trimmer erteket diag sziftverrel lehet allitani. Emelve az erteket mindket hengert dusitja egyenlo mertekben. Mig a kaorabban emlitett levego csavar kicsavarasaval ez az erteket csokkentjuk.
En +20 as trimmer ertekrol indultam aminel 9 litert fogyasztott.
Gyarilag a levego csavar allasa nalam
Vizszintes henger 1.25 fordulat
Fuggoleges henger 0.25 fordulat
Ezt erzesre kiegyenlitettem 0.75-0.75 fordulatra
Gazanalizatorral a vizszontes hengeren 4.1 % CO-t mertem mig a fuggoleges hengeren 7,3% ot ami brutalisan sok. De leginkabb a kulonbseg megdobbento. Abszolut nem volt szinkronban a ket henger. Ezutan trimmerrel +10 rol +5re mentem le. Es a vizszintes henferben 3.4% lett az alpjarati CO mig a fuggolegesben meg mindig 6.6 korul koszalt. Ezutan szepen lassan elkezdtem nyitni a fuggoleges henferen a levego csavart hogy csokkenjen le ott is a CO mivel plusz levegot adtam neki. Tobb mint egy fordulat kellett neki hogy lemenjen tehat 2,25 fordulatra all most a fuggoleges a vizszintes maradt 0.75 fordulaton a trimmer +5 es mindket hengerben 3.5% a CO es kibaszott elegedett vagyok vegre ;)
#21213
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
majd kiég a dugattyú közepe :D
#21212
aki esetleg 695-ön cserél láncot, lánckereket es marad a gyári áttételnél: 3 különböző user/service manualban a gyári lánckerék ill lánc hossz nem megfelelő. nem 15/48, 106 lánc, hanem 15/42, 102 lánc kell!

DID 520VX2-höz kétféle nittelőszemet lehet venni. Tudja valaki mi a különbség?
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... li_elutos/
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... ges_gyari/

teli elütős vs üreges gyári?

#21208
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Helósok itt a fok de még mmindig nem tudom víz vagy olaj,mert nem midegy!
#21207
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.
Á, az más. Majd oszd meg mi lesz, érdekel a végkifejlet.
Nézd meg hogy állnak a bypass levego csavarjaid is. A co trimmer + levego csavar nyitottsag adja ki a co erteket. Tobb frumon okvastam hogy ducatinal gyarilag becsavarjak teljesen a fuggoleges hengernel, de ha felkerul nyitott a rendszer akkor szinkronizalni kell.
#21206
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...
Akkor a legjobb pályázni nem? :) Gondolom Nektek is van külön nyári perforált kenguru bőrruha :)
Naná.... Csak nem vettem fel, ezért a tökömön is ömlött a víz... :D
#21205
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.
Á, az más. Majd oszd meg mi lesz, érdekel a végkifejlet.
#21204
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
tegnapi adat az összehasonlítás. Állítás előtte utána egyenes úton 100-al hatosban. Le fogom mérni a CO-t gáz analizátorral mindkét leömlőben az lesz a tuti.
elvileg: "Ducati service charts usually say 3 to 6%". 3%-ot célzom meg.

Tavaly gyári rendszerrel lambda szabályzással ez 80-85 fokon járt ugyanilyen melegben közúton.
#21203
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...
Akkor a legjobb pályázni nem? :) Gondolom Nektek is van külön nyári perforált kenguru bőrruha :)
#21202
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Tegnap 38!!! fok volt a Kakucson...
#21201
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
Belenéztem pár pályavideóba és bár a képen nem látszik, de 70 fok körül ment mind kakucson ,mind euroringen. Nekem a 90 fok soknak tűnik, azt csak városban araszolva sikerült elérni
Csatolmányok:
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg (833.7 KiB) Megtekintve 10857 alkalommal
#21200
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
Alig lehet 100 fok alatt tartani az enyémet... :D Tegnap a kakucson folyamatos menet mellett 89-91 fokos volt... :D
#21199
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
Azzal számoltál, hogy most azért 30+ Celsius fokok vannak napközben?
#21198
JPDiaggal a CO trimmer értéket +20 ról +7 re állítottam. Az alapjárat durva lüktető forszírozottból átment egy lágy kiegyensúlyozott szintre, és halkabb is lett. Menetközben az alacsony forudulati gázreakcióban egy hangyafasznyi tényleg elhanyagolható visszaesés. Fogyasztásban viszont minusz 1,5-2 liter !!! Motor üzemi hőfok 67-ről 75-re ment fel! 82-re van elvileg a gyár által méretezve.
#21197
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi
nézd meg a méretét, 12est nem nagyon lehet venni, én legyártattam. (írd be a googleba PS12 kit)
Koszi, tényleg kevés van. ebay dobott néhányat ebben a méretben, de nem egyezik a sorszám. Azért még keresgélek. :)
#21196
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi
nézd meg a méretét, 12est nem nagyon lehet venni, én legyártattam. (írd be a googleba PS12 kit)
#21195
Sziasztok! Hol tudnék beszerezni javítókészletet a kuplung karnál lévő munkahengerhez? Ha lassan húzom be elengedi a nyomást és befeketedik a fékolaj is rövid idő alatt. Monster 900 2001 gyári brembó
Köszi
#21194
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!
5,6,7, egyben van. Roncsolással dontható.
Kösz az infot ! Akkor valszeg a 7-es rajta van. Viszont a 8-as tuti hiányzik, vagy az meg a gyári lánckerék része??
#21193
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!
5,6,7, egyben van. Roncsolással dontható.
#21192
Csáó,

Lecseréltem a láncot, de mintha hiányozna néhány alkatrész. 7-es és 8-as alkatrész nekem nincs. JT adapter van fent... Lötyög is a lánckerék kicsit. Nektek meg van mindkettő gyűrű? Az adapter belső átmérője megegyezik a gyári lánckerékével vajon..?!
Csatolmányok:
sprocket.jpg
sprocket.jpg (174.61 KiB) Megtekintve 10857 alkalommal
#21191
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...
köszi....közben én is megtaláltam.
#21190
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...
#21189
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
75162.2566. This is also the same bearing for the sprocket carrier on this bike. I know that this bearing is a 6005 2RS (25x47x12). I have 4 of ...
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]