#21188
Üdv!
Ma gumiztattam az első kerekemet ( Monster 1000 DS), úgy tűnik csapágyakat is kellene cserélni, tudja valaki miilyen csapágyat takar a 75162.2566 cikkszám?
Köszi!
#21187
Sziasztok !
1;Nyitott kuplungfedelemen elrepedt a plexi , tudok ilyet vagatni Budapesten?
2; lehetseges az hogy a 97 st2 toltesi rendszeret atalakitsam a 99utanira ? Tudomasom szerint kell egy 99- egy generator dekli , egy masik alloresz , forgoreszt is kell cserelnem vagy az nem valtozott97-03 kozt
Csatolmányok:
img_1969.jpg
img_1969.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 9290 alkalommal
#21185
Nekem az egyik szezonzaro turam ert veget lancszakadassal.
210-nel az autopalyan.
32000 volt a lancban meg a fogaskerekekben is.

Hmm , de a feszesseg jo volt ? Nem volt szakaszosan megynulva ? Minden elozmeny nelkul ledobta?

Dehogynem volt.
De mar 10000-nel megvolt.
#21183
Mint írtam, a kilóméterórám plexije megrepedezett, és a keret néhány helyen kitört. Hosszas keresgélés után sajnos be kellett látnom, hogy nem lehet beszerezni, ezért nekiálltam a javításnak. Talán más is jár hasonló cipőben, ezért leírom a javítás menetét. A keretet Loctite SF 9225 kétkomponensű műanyag ragasztóval egészítettem ki, majd kittelés, alapozás, festés. A plexit kis kézimaróval tejes egészében eltávolítottam. Mivel nincs alulról perem, amihez az új üveget ragasztani lehetne, szükségmegoldáshoz folyamodtam A kör alakúra kivágott 2 mm vastag üveget a keretnek megfelelő szögben lecsiszoltattam. Primerezés után Teroson MS930 szerkezeti ragasztóval beragasztottam a helyére. Teljesen elégedett vagyok a végeredménnyel.
Csatolmányok:
km_17.jpg
km_17.jpg (1.26 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_14.jpg
km_14.jpg (1.3 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_13.jpg
km_13.jpg (1.2 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_19.jpg
km_19.jpg (919.15 KiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_6.jpg
km_6.jpg (1013.54 KiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_3.jpg
km_3.jpg (1.04 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
km_1.jpg
km_1.jpg (1.24 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
#21182
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Szerintem nem a láncspray fújkálás a lényeg. Attól csak dzsuvásabb lesz, ha koszos a lánc és még több fog beleragadni. A tisztítás a fontosabb. Ahhoz meg egy darab rongy kell és egy kis diesel üzemanyag vagy petróleum rá. Az nem bántja az O gyűrűket. Olajozni meg lehet egy kis motorolajjal is, de azt is letörlöm, ne fröcsköljön.
Én féktisztítóval pucolgatom
#21181
Nekem az egyik szezonzaro turam ert veget lancszakadassal.
210-nel az autopalyan.
32000 volt a lancban meg a fogaskerekekben is.

Hmm , de a feszesseg jo volt ? Nem volt szakaszosan megynulva ? Minden elozmeny nelkul ledobta?
#21180
Nekem az egyik szezonzaro turam ert veget lancszakadassal.
210-nel az autopalyan.
32000 volt a lancban meg a fogaskerekekben is.

Hmm , de a feszesseg jo volt ? Nem volt szakaszosan megynulva ? Minden elozmeny nelkul ledobta?
#21179
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Szerintem nem a láncspray fújkálás a lényeg. Attól csak dzsuvásabb lesz, ha koszos a lánc és még több fog beleragadni. A tisztítás a fontosabb. Ahhoz meg egy darab rongy kell és egy kis diesel üzemanyag vagy petróleum rá. Az nem bántja az O gyűrűket. Olajozni meg lehet egy kis motorolajjal is, de azt is letörlöm, ne fröcsköljön.
Azért a beállított láncfeszesség is számít, meg a motorozás stílusa
#21178
20k egy lánccal elég jó távolság szerintem.
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Szerintem nem a láncspray fújkálás a lényeg. Attól csak dzsuvásabb lesz, ha koszos a lánc és még több fog beleragadni. A tisztítás a fontosabb. Ahhoz meg egy darab rongy kell és egy kis diesel üzemanyag vagy petróleum rá. Az nem bántja az O gyűrűket. Olajozni meg lehet egy kis motorolajjal is, de azt is letörlöm, ne fröcsköljön.
#21176
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
32ezernél még nem cseréltem a láncot meg nem fújtam max egy évben 5x
Nekem 34 ezer után a hátsó lánckerék és a menesztő gumiszilentek is újszerű állapotban vannak. 22 ezernél tettem fel egy QX chain láncot meg egy új JT első lánkereket. Sajnos a lánc 12 ezer után elszakadt. Akkor kapott egy új első lánckereket, egy DID láncot (meg néhány CNC cuccot). Remélem ezzel már nem lesz baj.
Csatolmányok:
dscf6623.jpg
dscf6623.jpg (1.2 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
dscf6619.jpg
dscf6619.jpg (1.23 MiB) Megtekintve 9293 alkalommal
#21174
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Az kicsit erős, de minden menet után vagy ha fényes a lánc akkor nem árt!
Pár ezer km lehet vele spórolni!
valahol az 500km fujast olvastam.
És eső után.
Az sem rossz!
Avatar
 76
#21173
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Az kicsit erős, de minden menet után vagy ha fényes a lánc akkor nem árt!
Pár ezer km lehet vele spórolni!
valahol az 500km fujast olvastam.
És eső után.
Avatar
 76
#21172
22.000-nél járok,még a gyári van rajta!
akkor te nyomatékszegényen vezetsz :D
én 24000 cseréltem,de hat Sq és Devy........ :)
Amúgy kb12000
#21171
20k egy lánccal elég jó távolság szerintem.
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
Az kicsit erős, de minden menet után vagy ha fényes a lánc akkor nem árt!
Pár ezer km lehet vele spórolni!
#21170
láncom 20k-t sem ment el és cserés lett hirtelen.... :S
Viszont a hátsó lánckerék is mintha kotyogna. Az öt kis gumipogácsa halt volna meg, vagy mi a franc kophatott ott ki? Nem szedtem még le. Milyen gyakran szokták cserélni a gumi pogikat?
20k egy lánccal elég jó távolság szerintem.
ja, én nekem 16e
Ezeket a gumi szarokat is cserélted?
https://lh6.googleusercontent.com/-rtdc ... 3%2529.JPG

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a láncsprézés mennyit dob vagy nem dob az élettartamon. Egyik haverom majdnem minden tankolásnál fújkálja.
#21166
láncom 20k-t sem ment el és cserés lett hirtelen.... :S
Viszont a hátsó lánckerék is mintha kotyogna. Az öt kis gumipogácsa halt volna meg, vagy mi a franc kophatott ott ki? Nem szedtem még le. Milyen gyakran szokták cserélni a gumi pogikat?
20k egy lánccal elég jó távolság szerintem.
ja, én nekem 16e
#21165
láncom 20k-t sem ment el és cserés lett hirtelen.... :S
Viszont a hátsó lánckerék is mintha kotyogna. Az öt kis gumipogácsa halt volna meg, vagy mi a franc kophatott ott ki? Nem szedtem még le. Milyen gyakran szokták cserélni a gumi pogikat?
20k egy lánccal elég jó távolság szerintem.
#21163
láncom 20k-t sem ment el és cserés lett hirtelen.... :S
Viszont a hátsó lánckerék is mintha kotyogna. Az öt kis gumipogácsa halt volna meg, vagy mi a franc kophatott ott ki? Nem szedtem még le. Milyen gyakran szokták cserélni a gumi pogikat?
#21162
Sziasztok! Ha 65000km van a paripában (ST4_916) érdemes- e a blokkal komolyabban foglalkozni?(hajtókar csapágy főtengely cs.)
Köszönöm

Hat ha jo akkor en nem foglalkoznek vele , persze ha hosszutavon gondolkozol lehet 80 e korul erdemes szethuzni a blokkot, de ha nem fustol nem eszi az olajat , kompresszio , olajnyomas jo , akkor felesleges szerintem.
Amugy talan a motorrevu tartostesztjen olvastam hogy 25e km utan hatarertekrr koptak a hajtorud siklocsapagyak az st4 en , az st2 elvileg tartosabb kondrukcio , hat ha van felesleges penzed szezon vegen szedesd szet, kivancsi lennek milyen belul
#21161

Szia
Uzemanyagszurut tavaly csereltem azota kb 3e km ment az jo , lambda leptetomotor nincs az st2 ben (97) A motor jol megy jol fogyaszt , nem durrog nem szerencsetlenkedik , jó. Vegignezem a gazbovden , dusito bovden szivotorkokban a csavarok rugok vmi nem lazulnle meg a fojtoszelepeket is , remelem megtalalom a hiba okat es vagy falsol vagy vmi a bovdennel van , koszi megegyzser

Apropo tps resetet csak gondolom diaggal lehet utni?
Igen. Szerezz be OBD 2 + fiat OBD átalakító kábeleket

Es a progi? Mi kell hozza vagy honnan?
#21158


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
Mint már előttem írták, itt már gyárilag szakadt a kuplungbovden.
Vmi vacak olajjal helyettesítették, be is fújtam wd40-el az olajat hogy jobban csússzon és ne kopjon:-DDD

Amiben több mint a hornet:
- Olajos kuplung:-D
- ABS
- Komolyabb fék BREMBO
- Nyomatékos
- Hang
- Kinézet, alkatrészek kidolgozottsága pl egy oldalú lengőkar, feni , váznyúlvány..stb.sorolhatnám.
- Ez meglepett de a váltó is pontosabb
- Fokozatkijelző (na jó ez maszek cucc)
- Nincs benzincsap (utáltam a hornetben)
- Nincs szivató (az is utáltam)
- Kitett sztendernél nem áll le ha be van húzva a kuplung.
- Nekem könnyebben indul, mint a honda.
- Állítható karok fék, kuplung....
- Megszabadultam a karbi szinkrontól.
- Műanyag tank (nem kezdi ki a benzin úgy mint a fémet).
- Erősebb lámpák.
- Végére a Legfontosabb L motor.

Ami nem:
- Kevesen értenek hozzá, bár ha egyszer megtalálod akihez hord ez is pipa.
- Aksi helye
- Ülés alatt semmi hely nincs.
- Dobozt nem tudsz rá tenni, vagy nem jó szívvel na jó ez egy plusz egy mínusz:-D

Igen, meglett a kuplung bowden hűlt helye nálam is..:-)

Nekem már egy ABS-es Hornetem volt, a mostani Monster 796-os is az, minden motorom az lesz a jövőben remélhetőleg, jó dolog.

A felfüggesztés is más, mint a Hornet, ez sokkal többet elfed az úttest hibáiból, de épp ezért kényelmesebb is, kezdem megszeretni.

Szeretem én is ezt a blokkot, egyedül azt nem hogy sorok között képtelenség lassan araszolni, 20alatt csak kuplunggal, de megszokható.
Lánccserénél berendeltem egy foggal kisebb lánckereket.
Jövőhéten szervíz, remélem helyreteszik ezt a nemindulás dolgot, aztán jöhet az 1600km olasz-osztrák túra. Remélem ott összerázódunk.

1988-ban már jártam ki a Hungaroringre még MZ-vel Ducatit hallgatni, ideje volt már, hogy legyen egy, na...:-)
A trükk az hogy nem araszolsz lassan 20 km/h alatt ;) ;). Ez nem roller :)
#21157
Elvileg a pumpa stabil fordulatszamon jar. Ugy szokott megdogleni, hogy kerreg aztan utana mar nem.is jar. Ha uzemanyag nyomas lenne szar,akkor eszre venned a fogyasztasban is. Durrogna a szegeny keverek miatt vagy nagyon sokat zabalna. Toki anno azt mondta hogy eltomodott uzemanyag szurotol elvileg lefulladhat alapjaraton a motor.
Azt nem tudom hogy lepteto motor van-e az st2-on? Az is bezavarhat Esetleg a szivato akadhat fent az porgetheti az alapjaroatot. Mondjuk egy tps reset nem artana lehet. Eloszor a helyedben megneznem a fojtoszelepeket hatha kerakodott a mocsok mielott szetszedem a tankot. Fujkald meg a fojtoszeleo tisztitoval. Meg az se mindegy gyari vagy nyitott remdszer van. Lambda szonda is baszakodhat.

Szia
Uzemanyagszurut tavaly csereltem azota kb 3e km ment az jo , lambda leptetomotor nincs az st2 ben (97) A motor jol megy jol fogyaszt , nem durrog nem szerencsetlenkedik , jó. Vegignezem a gazbovden , dusito bovden szivotorkokban a csavarok rugok vmi nem lazulnle meg a fojtoszelepeket is , remelem megtalalom a hiba okat es vagy falsol vagy vmi a bovdennel van , koszi megegyzser

Apropo tps resetet csak gondolom diaggal lehet utni?
Igen. Szerezz be OBD 2 + fiat OBD átalakító kábeleket
#21156

Akkor uzemanyagpumpa ha precizek akarunk lenni.Azert meg fogom nezni a tankba az egesz szuro pumpa egyseget hogy esetleg egy cso vagy egy bilincs nem adta e fel , de gyanus h nem mindig csinalja es ha megallok szepen lassan de visszakolbaszolnalapjaratra , de mondjuk egy 20 mp kell mire fokozatosan csokken a fordulat. Uzemanyag pumpa relek jok , vagy a gazbovdennel van vmi vagy vmi csavar lelazult vagy falsol a heten szetszedem, es megint kosz
Elvileg a pumpa stabil fordulatszamon jar. Ugy szokott megdogleni, hogy kerreg aztan utana mar nem.is jar. Ha uzemanyag nyomas lenne szar,akkor eszre venned a fogyasztasban is. Durrogna a szegeny keverek miatt vagy nagyon sokat zabalna. Toki anno azt mondta hogy eltomodott uzemanyag szurotol elvileg lefulladhat alapjaraton a motor.
Azt nem tudom hogy lepteto motor van-e az st2-on? Az is bezavarhat Esetleg a szivato akadhat fent az porgetheti az alapjaroatot. Mondjuk egy tps reset nem artana lehet. Eloszor a helyedben megneznem a fojtoszelepeket hatha kerakodott a mocsok mielott szetszedem a tankot. Fujkald meg a fojtoszeleo tisztitoval. Meg az se mindegy gyari vagy nyitott remdszer van. Lambda szonda is baszakodhat.

Szia
Uzemanyagszurut tavaly csereltem azota kb 3e km ment az jo , lambda leptetomotor nincs az st2 ben (97) A motor jol megy jol fogyaszt , nem durrog nem szerencsetlenkedik , jó. Vegignezem a gazbovden , dusito bovden szivotorkokban a csavarok rugok vmi nem lazulnle meg a fojtoszelepeket is , remelem megtalalom a hiba okat es vagy falsol vagy vmi a bovdennel van , koszi megegyzser

Apropo tps resetet csak gondolom diaggal lehet utni?
#21155

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
Mint már előttem írták, itt már gyárilag szakadt a kuplungbovden.
Vmi vacak olajjal helyettesítették, be is fújtam wd40-el az olajat hogy jobban csússzon és ne kopjon:-DDD

Amiben több mint a hornet:
- Olajos kuplung:-D
- ABS
- Komolyabb fék BREMBO
- Nyomatékos
- Hang
- Kinézet, alkatrészek kidolgozottsága pl egy oldalú lengőkar, feni , váznyúlvány..stb.sorolhatnám.
- Ez meglepett de a váltó is pontosabb
- Fokozatkijelző (na jó ez maszek cucc)
- Nincs benzincsap (utáltam a hornetben)
- Nincs szivató (az is utáltam)
- Kitett sztendernél nem áll le ha be van húzva a kuplung.
- Nekem könnyebben indul, mint a honda.
- Állítható karok fék, kuplung....
- Megszabadultam a karbi szinkrontól.
- Műanyag tank (nem kezdi ki a benzin úgy mint a fémet).
- Erősebb lámpák.
- Végére a Legfontosabb L motor.

Ami nem:
- Kevesen értenek hozzá, bár ha egyszer megtalálod akihez hord ez is pipa.
- Aksi helye
- Ülés alatt semmi hely nincs.
- Dobozt nem tudsz rá tenni, vagy nem jó szívvel na jó ez egy plusz egy mínusz:-D

Igen, meglett a kuplung bowden hűlt helye nálam is..:-)

Nekem már egy ABS-es Hornetem volt, a mostani Monster 796-os is az, minden motorom az lesz a jövőben remélhetőleg, jó dolog.

A felfüggesztés is más, mint a Hornet, ez sokkal többet elfed az úttest hibáiból, de épp ezért kényelmesebb is, kezdem megszeretni.

Szeretem én is ezt a blokkot, egyedül azt nem hogy sorok között képtelenség lassan araszolni, 20alatt csak kuplunggal, de megszokható.
Lánccserénél berendeltem egy foggal kisebb lánckereket.
Jövőhéten szervíz, remélem helyreteszik ezt a nemindulás dolgot, aztán jöhet az 1600km olasz-osztrák túra. Remélem ott összerázódunk.

1988-ban már jártam ki a Hungaroringre még MZ-vel Ducatit hallgatni, ideje volt már, hogy legyen egy, na...:-)
#21154
Sziasztok! Kértem segítséget tőletek pár hete mert a 999 menet közben néha berángatott, beszaggatott! MEG LETT A HIBA JUHÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon picit fel volt lazulva az oldalsó stender érzékelőm! Éppen egy picit lehetett megmozdítani de éppen elég volt, hogy megálljon.... azóta 2000 kilométert mentem és tünetmentes a gép! Amit csináltam: Levettem az érzékelőt, csatit széthúztam, kontaktspray, az érzékelő "hátulja" is nagyon koszos, fékporos volt ezt féktisztítóval és puha ronggyal takarítottam meg, a kábeleket és csatlakozókat vulkán szalaggal szigeteltem! Majd az érzékelő vissza és láss csodát!!!! Működik! Csak azért írtam le hátha segít másnak is! Köszönöm a segítséget! Széles utat
épp tegnap pucoltam a láncot es láttam olajos, dzsuvas tőle a kitamaszto felso része, köszi a tippet inkább kipucolom azt a csatit en is
#21153

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.

Akkor uzemanyagpumpa ha precizek akarunk lenni.Azert meg fogom nezni a tankba az egesz szuro pumpa egyseget hogy esetleg egy cso vagy egy bilincs nem adta e fel , de gyanus h nem mindig csinalja es ha megallok szepen lassan de visszakolbaszolnalapjaratra , de mondjuk egy 20 mp kell mire fokozatosan csokken a fordulat. Uzemanyag pumpa relek jok , vagy a gazbovdennel van vmi vagy vmi csavar lelazult vagy falsol a heten szetszedem, es megint kosz
Elvileg a pumpa stabil fordulatszamon jar. Ugy szokott megdogleni, hogy kerreg aztan utana mar nem.is jar. Ha uzemanyag nyomas lenne szar,akkor eszre venned a fogyasztasban is. Durrogna a szegeny keverek miatt vagy nagyon sokat zabalna. Toki anno azt mondta hogy eltomodott uzemanyag szurotol elvileg lefulladhat alapjaraton a motor.
Azt nem tudom hogy lepteto motor van-e az st2-on? Az is bezavarhat Esetleg a szivato akadhat fent az porgetheti az alapjaroatot. Mondjuk egy tps reset nem artana lehet. Eloszor a helyedben megneznem a fojtoszelepeket hatha kerakodott a mocsok mielott szetszedem a tankot. Fujkald meg a fojtoszeleo tisztitoval. Meg az se mindegy gyari vagy nyitott remdszer van. Lambda szonda is baszakodhat.

Szia
Uzemanyagszurut tavaly csereltem azota kb 3e km ment az jo , lambda leptetomotor nincs az st2 ben (97) A motor jol megy jol fogyaszt , nem durrog nem szerencsetlenkedik , jó. Vegignezem a gazbovden , dusito bovden szivotorkokban a csavarok rugok vmi nem lazulnle meg a fojtoszelepeket is , remelem megtalalom a hiba okat es vagy falsol vagy vmi a bovdennel van , koszi megegyzser
#21152
Sziasztok! Kértem segítséget tőletek pár hete mert a 999 menet közben néha berángatott, beszaggatott! MEG LETT A HIBA JUHÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon picit fel volt lazulva az oldalsó stender érzékelőm! Éppen egy picit lehetett megmozdítani de éppen elég volt, hogy megálljon.... azóta 2000 kilométert mentem és tünetmentes a gép! Amit csináltam: Levettem az érzékelőt, csatit széthúztam, kontaktspray, az érzékelő "hátulja" is nagyon koszos, fékporos volt ezt féktisztítóval és puha ronggyal takarítottam meg, a kábeleket és csatlakozókat vulkán szalaggal szigeteltem! Majd az érzékelő vissza és láss csodát!!!! Működik! Csak azért írtam le hátha segít másnak is! Köszönöm a segítséget! Széles utat
#21151

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.
Ducatiban nincs ilyen ???
ac pumpa nincs. Elektromos van.
Igazad van ! Nincs AC pumpa csak vákuumpumpa . https://www.google.hu/search?q=ducati+v ... g7OAULWi-M:
#21150
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.
Ducatiban nincs ilyen ???
ac pumpa nincs. Elektromos van.
#21149
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.
Ducatiban nincs ilyen ???
#21148
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.

Akkor uzemanyagpumpa ha precizek akarunk lenni.Azert meg fogom nezni a tankba az egesz szuro pumpa egyseget hogy esetleg egy cso vagy egy bilincs nem adta e fel , de gyanus h nem mindig csinalja es ha megallok szepen lassan de visszakolbaszolnalapjaratra , de mondjuk egy 20 mp kell mire fokozatosan csokken a fordulat. Uzemanyag pumpa relek jok , vagy a gazbovdennel van vmi vagy vmi csavar lelazult vagy falsol a heten szetszedem, es megint kosz
Elvileg a pumpa stabil fordulatszamon jar. Ugy szokott megdogleni, hogy kerreg aztan utana mar nem.is jar. Ha uzemanyag nyomas lenne szar,akkor eszre venned a fogyasztasban is. Durrogna a szegeny keverek miatt vagy nagyon sokat zabalna. Toki anno azt mondta hogy eltomodott uzemanyag szurotol elvileg lefulladhat alapjaraton a motor.
Azt nem tudom hogy lepteto motor van-e az st2-on? Az is bezavarhat Esetleg a szivato akadhat fent az porgetheti az alapjaroatot. Mondjuk egy tps reset nem artana lehet. Eloszor a helyedben megneznem a fojtoszelepeket hatha kerakodott a mocsok mielott szetszedem a tankot. Fujkald meg a fojtoszeleo tisztitoval. Meg az se mindegy gyari vagy nyitott remdszer van. Lambda szonda is baszakodhat.
#21147
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.

Akkor uzemanyagpumpa ha precizek akarunk lenni.Azert meg fogom nezni a tankba az egesz szuro pumpa egyseget hogy esetleg egy cso vagy egy bilincs nem adta e fel , de gyanus h nem mindig csinalja es ha megallok szepen lassan de visszakolbaszolnalapjaratra , de mondjuk egy 20 mp kell mire fokozatosan csokken a fordulat. Uzemanyag pumpa relek jok , vagy a gazbovdennel van vmi vagy vmi csavar lelazult vagy falsol a heten szetszedem, es megint kosz
#21146
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?

A.C. pumpa hagyományosan mechanikusan működtetett membrános pumpát jelent
http://www.uzwatrading.com/images/thumbs/0000244.jpeg
Ducatiban nincs ilyen.
Egy modern üzemanyagpumpa leginkább úgy hibásodik meg hogy nem szállít többet.
Vagy megy vagy nem megy kábé. Szerintem nem ez lesz az alapjáratért felelős.
#21145
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
Mint már előttem írták, itt már gyárilag szakadt a kuplungbovden.
Vmi vacak olajjal helyettesítették, be is fújtam wd40-el az olajat hogy jobban csússzon és ne kopjon:-DDD

Amiben több mint a hornet:
- Olajos kuplung:-D
- ABS
- Komolyabb fék BREMBO
- Nyomatékos
- Hang
- Kinézet, alkatrészek kidolgozottsága pl egy oldalú lengőkar, feni , váznyúlvány..stb.sorolhatnám.
- Ez meglepett de a váltó is pontosabb
- Fokozatkijelző (na jó ez maszek cucc)
- Nincs benzincsap (utáltam a hornetben)
- Nincs szivató (az is utáltam)
- Kitett sztendernél nem áll le ha be van húzva a kuplung.
- Nekem könnyebben indul, mint a honda.
- Állítható karok fék, kuplung....
- Megszabadultam a karbi szinkrontól.
- Műanyag tank (nem kezdi ki a benzin úgy mint a fémet).
- Erősebb lámpák.
- Végére a Legfontosabb L motor.

Ami nem:
- Kevesen értenek hozzá, bár ha egyszer megtalálod akihez hord ez is pipa.
- Aksi helye
- Ülés alatt semmi hely nincs.
- Dobozt nem tudsz rá tenni, vagy nem jó szívvel na jó ez egy plusz egy mínusz:-D

#21143
Sziasztok !
Valakinek halt mar meg Ac pumpaja ? Mik lehetnek a tunetek?
Ill van e ertelme megvenni a gyari Bosch-t 70e ert , esetleg van mas tipusazonos szivattyu ami konnyen beszerezheto (mint pl az olajgomba)
Vagy ebayrol rendeljek valamit aztan kesz 10e ert?
#21142
Alapjaratot tudsz allitani az alapjarai bypass csavarral. Jobb oldalrol latni fogod. Mindket hemgeren van egy. Eloszor ellenorizd milyen pozicioban van. Tegat mennyure van kitekerve a teljesen betekert allpottol.
Ha teljesen betekered akkor nem.kap levegot. Ha kifele tekered akkor elvileg novekszik az alaojarat. Minden motoron kicsit mas. De okolszavalykent mindket hengeren csavarj ki egy fordulatot a teljesen zart allapttol es nezd meg mi lesz...

Koszonom !
Találtam képet. Az Air bleed screwról beszéltem. Hivatalosan egyébként a két henger szinkronját szokták ezzel finomhangolni. Tehát a két torokban a nyomást kiegyenlíteni.

Ismet kosz !
#21141
Sziasztok !
Alapjaratot tudok allitani mechanikusan ? Vagy nem lehet vagy csak diaggal ?
Alapjaratot tudsz allitani az alapjarai bypass csavarral. Jobb oldalrol latni fogod. Mindket hemgeren van egy. Eloszor ellenorizd milyen pozicioban van. Tegat mennyure van kitekerve a teljesen betekert allpottol.
Ha teljesen betekered akkor nem.kap levegot. Ha kifele tekered akkor elvileg novekszik az alaojarat. Minden motoron kicsit mas. De okolszavalykent mindket hengeren csavarj ki egy fordulatot a teljesen zart allapttol es nezd meg mi lesz...

Koszonom !
Találtam képet. Az Air bleed screwról beszéltem. Hivatalosan egyébként a két henger szinkronját szokták ezzel finomhangolni. Tehát a két torokban a nyomást kiegyenlíteni.
Csatolmányok:
throttle_body_air_bleed_screws.jpg
throttle_body_air_bleed_screws.jpg (266.9 KiB) Megtekintve 9293 alkalommal
#21140
Sziasztok !
Alapjaratot tudok allitani mechanikusan ? Vagy nem lehet vagy csak diaggal ?
Alapjaratot tudsz allitani az alapjarai bypass csavarral. Jobb oldalrol latni fogod. Mindket hemgeren van egy. Eloszor ellenorizd milyen pozicioban van. Tegat mennyure van kitekerve a teljesen betekert allpottol.
Ha teljesen betekered akkor nem.kap levegot. Ha kifele tekered akkor elvileg novekszik az alaojarat. Minden motoron kicsit mas. De okolszavalykent mindket hengeren csavarj ki egy fordulatot a teljesen zart allapttol es nezd meg mi lesz...

Koszonom !
#21139
Sziasztok !
Alapjaratot tudok allitani mechanikusan ? Vagy nem lehet vagy csak diaggal ?
Alapjaratot tudsz allitani az alapjarai bypass csavarral. Jobb oldalrol latni fogod. Mindket hemgeren van egy. Eloszor ellenorizd milyen pozicioban van. Tegat mennyure van kitekerve a teljesen betekert allpottol.
Ha teljesen betekered akkor nem.kap levegot. Ha kifele tekered akkor elvileg novekszik az alaojarat. Minden motoron kicsit mas. De okolszavalykent mindket hengeren csavarj ki egy fordulatot a teljesen zart allapttol es nezd meg mi lesz...
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]