Avatar
 76
#21137
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D
Az szep. Ahhoz egy plusz szaz kilot fel kellene szednem :).
Kettesben ultem rajta harmincal gurultam a lejton, kuppling ki es a blokkolo kerekkel huztam a csikot az aszfalton...
egy szürke hétköznapi féktáv! :)
#21136
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D
Az szep. Ahhoz egy plusz szaz kilot fel kellene szednem :).
Kettesben ultem rajta harmincal gurultam a lejton, kuppling ki es a blokkolo kerekkel huztam a csikot az aszfalton...
de az övében nincs kompresszió :)
Én is 3. 4. fokozatban szoktam
#21135


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D
Az szep. Ahhoz egy plusz szaz kilot fel kellene szednem :).
Kettesben ultem rajta harmincal gurultam a lejton, kuppling ki es a blokkolo kerekkel huztam a csikot az aszfalton...
#21134


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D
te betolnád a kraz-t is rückwärtsben felezőben előre :D
#21133
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D

Hát remélem inkább megjavul a motor, Értem én hogy lelke van meg minden, de attól még indulhatna.
"lelke van meg minden, de attól még indulhatna" - ezt most teljességgel átérzem... :D
#21132


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D

Hát remélem inkább megjavul a motor, Értem én hogy lelke van meg minden, de attól még indulhatna.
#21131

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
... akkor azt jól nézd meg, mert az hidraulikus! :)

Megnéztem, tényleg az...:-)
#21130

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
S4R-t kettesben sík úton is simán be lehet tolni kb 5 méter alatt... Egy egész napos túrán így nyomtam olaszországban, szerintem sokan emlékeznek rá... :D
#21128
Milyen kuplunglamellát nem szabad venni? A páciens egy 2005-ös 1000-es multi.
Adige/Newfren lehet jó?
Kuplung kosarat még nem biztos, hogy cserélnem kell, azt csak akkor fogom látni ha meglesznek az új lamellák. Esetleg abból van valami jó ár érték arányú?
Üdv.
Adige jó newfren-el szoptunk többen is
#21127
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
én betoltam az ezres motort egészen pontosan 6-ik sebességi fokozatban, de még úgy is kellett kis lejtő hozzá :)
Avatar
 LM
#21126
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
... akkor azt jól nézd meg, mert az hidraulikus! :)
#21125
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.


Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.

Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak... :-)
#21124
Sziasztok !
Mi okozhatja azt a problemat hogy egy ora motorozas utan nem esik a fordulatszam 2000 ala olyan 2000-2500 korul van mintha huznam a gazt de nem huzom , sebbessegbe is uresbe is allo helyzetbe es menetkozbe is. Aztan leallitom elindulok es minden jo. 100oktanos benzint tankoltam az okozhatja?
fals levegő, amit csak akkor hap ha már bemelegedett (tágult a cucc)?

Nemtudom ,, majd megnezrm , de leallitom egybol indit es utana jo , es ma nem volt olyan meleg 65-70 fokos volt a viz , fura volt h elvettem a gazt es nem lassult ugy a motor , megalltam egy pirosnal es 2000 jart a motor es nem is akart visszamenni ...
Bementem tankolni egy kitra mert porzott a tank , telenyomtam es utana jo
nekem is játszotta ugyanezt még évekkel ez előtt...Kajakman tapintott rá a lényegre. Akkor vittem egyébként is nagyszervízre, megoldották gyorsan a Rossoban a többivel.
#21123
Milyen kuplunglamellát nem szabad venni? A páciens egy 2005-ös 1000-es multi.
Adige/Newfren lehet jó?
Kuplung kosarat még nem biztos, hogy cserélnem kell, azt csak akkor fogom látni ha meglesznek az új lamellák. Esetleg abból van valami jó ár érték arányú?
Üdv.
#21122
Sziasztok !
Mi okozhatja azt a problemat hogy egy ora motorozas utan nem esik a fordulatszam 2000 ala olyan 2000-2500 korul van mintha huznam a gazt de nem huzom , sebbessegbe is uresbe is allo helyzetbe es menetkozbe is. Aztan leallitom elindulok es minden jo. 100oktanos benzint tankoltam az okozhatja?
fals levegő, amit csak akkor hap ha már bemelegedett (tágult a cucc)?

Nemtudom ,, majd megnezrm , de leallitom egybol indit es utana jo , es ma nem volt olyan meleg 65-70 fokos volt a viz , fura volt h elvettem a gazt es nem lassult ugy a motor , megalltam egy pirosnal es 2000 jart a motor es nem is akart visszamenni ...
Bementem tankolni egy kitra mert porzott a tank , telenyomtam es utana jo
#21121
Sziasztok !
Mi okozhatja azt a problemat hogy egy ora motorozas utan nem esik a fordulatszam 2000 ala olyan 2000-2500 korul van mintha huznam a gazt de nem huzom , sebbessegbe is uresbe is allo helyzetbe es menetkozbe is. Aztan leallitom elindulok es minden jo. 100oktanos benzint tankoltam az okozhatja?
fals levegő, amit csak akkor hap ha már bemelegedett (tágult a cucc)?
Avatar
 76
#21120
Sziasztok.Hátsó fékbetét elkopott.A cseréje mennyire macera!?

Ha mar ez kerdes , sztem ne allj neki , a fek nem jatek.
hagyd,nem az elsőt mokolja! :)
Ugyanit 26000km után gyári érintetlen hátsó betét eladó! :)
#21119
Sziasztok !
Mi okozhatja azt a problemat hogy egy ora motorozas utan nem esik a fordulatszam 2000 ala olyan 2000-2500 korul van mintha huznam a gazt de nem huzom , sebbessegbe is uresbe is allo helyzetbe es menetkozbe is. Aztan leallitom elindulok es minden jo. 100oktanos benzint tankoltam az okozhatja?
#21117
Sziasztok.Hátsó fékbetét elkopott.A cseréje mennyire macera!?
Én közepesen vagyok ügyes/bátor szerelés tekintetében, de miután megnéztem pár videót erről a youtube-on ('ducati rear brake pads replacement') meglehetősen magabiztosan meg tudtam csinálni a Monsteren. Jól is sikerült, nem volt vele gond.
Beszereztem egy nyomatékkulcsot hozzá, mert precíz akartam lenni.
#21115
Sziasztok!

Persze, hogy nem vittem esőruhát ... így sikerült ma délután csontig áznom. Szó szerint. A tökömről is folyt a víz ... 60 fölött meg maga volt a jeges gyönyör ... Szóval szar volt, de hazaértem. Kis monster nem hagyott ott.

Miközben néhol térdig úszott a lábam a felverődő vízben, felmerült bennem a kérdés, hogy rozsdásodás megindulásának megakadályozása végett le kell-e törölni a vizet a láncról mikor hazaérek vagy ráér amikor majd újrakenem. Mivel már csak egy forró fürdő volt a fejemben, így nem néztem meg, de gondolom annyira lett redvás a lánc, mint maga a motor, ami biztos nem tenne jót, ha így indulnék el vele újra. Szóval rozsdásodás? Eső utáni rögtönzött vízeltávolítás? Vélemények?

Üdv,

SZ
Szerintem törölgetni nem érdemes leállás után, max következő indulás előtt pucold át és fújd be láncspray-vel...
#21114
Sziasztok!

Persze, hogy nem vittem esőruhát ... így sikerült ma délután csontig áznom. Szó szerint. A tökömről is folyt a víz ... 60 fölött meg maga volt a jeges gyönyör ... Szóval szar volt, de hazaértem. Kis monster nem hagyott ott.

Miközben néhol térdig úszott a lábam a felverődő vízben, felmerült bennem a kérdés, hogy rozsdásodás megindulásának megakadályozása végett le kell-e törölni a vizet a láncról mikor hazaérek vagy ráér amikor majd újrakenem. Mivel már csak egy forró fürdő volt a fejemben, így nem néztem meg, de gondolom annyira lett redvás a lánc, mint maga a motor, ami biztos nem tenne jót, ha így indulnék el vele újra. Szóval rozsdásodás? Eső utáni rögtönzött vízeltávolítás? Vélemények?

Üdv,

SZ
#21113
Adatlapod szerint 620-as monstered van, ehhez van kifugó ami ülés alá megy meg olyan is ami két oldalt lent megy.

Az ülés alatti doboknál elvileg nem ilyen a leömlő cső hanem S alakú mint itt:
http://www.forza-moto.com/upload/photo/ ... jpg-53.jpg

Ha két oldalt lent van kialkítva akkor van dob, ami hosszúkás, de más a felfüggesztése
http://houstonsuperbikes.com/images/F144769362.jpg

Meg van olyan, hogy két kövér dob két oldalt. Ez a kép nagyon hasonlít a tiédre
https://i.ytimg.com/vi/PLmnkMs8hN4/maxresdefault.jpg

Viszont ha megnézed a te dobod végén görbül a görbül a kis kiömlő csőszakasz, míg a képen egyenes. És a te dobod kicsit rövidebbnek tűnik mint a képen látható a matrica arányait nézve....
Annyit tudok, hogy 900-as monsterről van. Elképzelhető, hogy eredeti lesz, mert a csőbe bele van ütve, hogy DUC MON 900 ... Persze lehet, hogy ez nem jelent semmit... Tömés már nincs benne ahogy láttam.
Van ennek jelentősége (a fizikai megfelelőségeken kívül), hogy milyen motorról van? Ez egy full átmenő cső némi lukacsos belső résszel... :)
soha nem láttam még olyant, hogy egy dobba beleírtak volna típust, még típusspecifkus dobnál sem (ami ritkább, pl panigale, a többi általában legalább 2-3 modellre jó)
Akkor passz. A tömés hiánya amúgy se tetszik, nem akarom azzal kezdeni hogy szétberhelem.
#21112
Nem tudom, csak gyanús... Mennyi az új ára egy ilyen párosnak?
Adatlapod szerint 620-as monstered van, ehhez van kifugó ami ülés alá megy meg olyan is ami két oldalt lent megy.

Az ülés alatti doboknál elvileg nem ilyen a leömlő cső hanem S alakú mint itt:
http://www.forza-moto.com/upload/photo/ ... jpg-53.jpg

Ha két oldalt lent van kialkítva akkor van dob, ami hosszúkás, de más a felfüggesztése
http://houstonsuperbikes.com/images/F144769362.jpg

Meg van olyan, hogy két kövér dob két oldalt. Ez a kép nagyon hasonlít a tiédre
https://i.ytimg.com/vi/PLmnkMs8hN4/maxresdefault.jpg

Viszont ha megnézed a te dobod végén görbül a görbül a kis kiömlő csőszakasz, míg a képen egyenes. És a te dobod kicsit rövidebbnek tűnik mint a képen látható a matrica arányait nézve....
Annyit tudok, hogy 900-as monsterről van. Elképzelhető, hogy eredeti lesz, mert a csőbe bele van ütve, hogy DUC MON 900 ... Persze lehet, hogy ez nem jelent semmit... Tömés már nincs benne ahogy láttam.
Van ennek jelentősége (a fizikai megfelelőségeken kívül), hogy milyen motorról van? Ez egy full átmenő cső némi lukacsos belső résszel... :)
soha nem láttam még olyant, hogy egy dobba beleírtak volna típust, még típusspecifkus dobnál sem (ami ritkább, pl panigale, a többi általában legalább 2-3 modellre jó)
#21111
Ez most komoly, hogy hamisítják a termi dobot is???? Szerintem ha létezik is hamisítvány könnyen kiszúrod, a silány anyagminőség és gyenge varratok miatt.
tölts fel képet, úgy egyszerűbb beszélni róla.
Egyébként a termi karbon dob is szét tud égni, ha a DB killert benne hagyják és mondjuk úgy pályáznak vele.
Nem tudom, csak gyanús... Mennyi az új ára egy ilyen párosnak?
Adatlapod szerint 620-as monstered van, ehhez van kifugó ami ülés alá megy meg olyan is ami két oldalt lent megy.

Az ülés alatti doboknál elvileg nem ilyen a leömlő cső hanem S alakú mint itt:
http://www.forza-moto.com/upload/photo/ ... jpg-53.jpg

Ha két oldalt lent van kialkítva akkor van dob, ami hosszúkás, de más a felfüggesztése
http://houstonsuperbikes.com/images/F144769362.jpg

Meg van olyan, hogy két kövér dob két oldalt. Ez a kép nagyon hasonlít a tiédre
https://i.ytimg.com/vi/PLmnkMs8hN4/maxresdefault.jpg

Viszont ha megnézed a te dobod végén görbül a görbül a kis kiömlő csőszakasz, míg a képen egyenes. És a te dobod kicsit rövidebbnek tűnik mint a képen látható a matrica arányait nézve....
Annyit tudok, hogy 900-as monsterről van. Elképzelhető, hogy eredeti lesz, mert a csőbe bele van ütve, hogy DUC MON 900 ... Persze lehet, hogy ez nem jelent semmit... Tömés már nincs benne ahogy láttam.
Van ennek jelentősége (a fizikai megfelelőségeken kívül), hogy milyen motorról van? Ez egy full átmenő cső némi lukacsos belső résszel... :)
#21110
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.
#21109
Sziasztok!
Ha esetleg tudja valaki... hogyan lehet megállapítani egy használt márkás (Termi) dobról, hogy eredeti-e? Ha újra kell tömetni, az mekkora összeg és ki csinál ilyet?
Köszönet!
B
Ez most komoly, hogy hamisítják a termi dobot is???? Szerintem ha létezik is hamisítvány könnyen kiszúrod, a silány anyagminőség és gyenge varratok miatt.
tölts fel képet, úgy egyszerűbb beszélni róla.
Egyébként a termi karbon dob is szét tud égni, ha a DB killert benne hagyják és mondjuk úgy pályáznak vele.
Nem tudom, csak gyanús... Mennyi az új ára egy ilyen párosnak?
Adatlapod szerint 620-as monstered van, ehhez van kifugó ami ülés alá megy meg olyan is ami két oldalt lent megy.

Az ülés alatti doboknál elvileg nem ilyen a leömlő cső hanem S alakú mint itt:
http://www.forza-moto.com/upload/photo/ ... jpg-53.jpg

Ha két oldalt lent van kialkítva akkor van dob, ami hosszúkás, de más a felfüggesztése
http://houstonsuperbikes.com/images/F144769362.jpg

Meg van olyan, hogy két kövér dob két oldalt. Ez a kép nagyon hasonlít a tiédre
https://i.ytimg.com/vi/PLmnkMs8hN4/maxresdefault.jpg

Viszont ha megnézed a te dobod végén görbül a görbül a kis kiömlő csőszakasz, míg a képen egyenes. És a te dobod kicsit rövidebbnek tűnik mint a képen látható a matrica arányait nézve....
#21108
Sziasztok!
Ha esetleg tudja valaki... hogyan lehet megállapítani egy használt márkás (Termi) dobról, hogy eredeti-e? Ha újra kell tömetni, az mekkora összeg és ki csinál ilyet?
Köszönet!
B
Ez most komoly, hogy hamisítják a termi dobot is???? Szerintem ha létezik is hamisítvány könnyen kiszúrod, a silány anyagminőség és gyenge varratok miatt.
tölts fel képet, úgy egyszerűbb beszélni róla.
Egyébként a termi karbon dob is szét tud égni, ha a DB killert benne hagyják és mondjuk úgy pályáznak vele.
Nem tudom, csak gyanús... Mennyi az új ára egy ilyen párosnak?
Csatolmányok:
18556994_449157175463438_6742875168044347201_n.jpg
18556994_449157175463438_6742875168044347201_n.jpg (286.66 KiB) Megtekintve 10380 alkalommal
#21107
Sziasztok!
Ha esetleg tudja valaki... hogyan lehet megállapítani egy használt márkás (Termi) dobról, hogy eredeti-e? Ha újra kell tömetni, az mekkora összeg és ki csinál ilyet?
Köszönet!
B
Ez most komoly, hogy hamisítják a termi dobot is???? Szerintem ha létezik is hamisítvány könnyen kiszúrod, a silány anyagminőség és gyenge varratok miatt.
tölts fel képet, úgy egyszerűbb beszélni róla.
Egyébként a termi karbon dob is szét tud égni, ha a DB killert benne hagyják és mondjuk úgy pályáznak vele.
hamisítás = egy sima dobra ráraknak egy termi matricát, és kész
#21106
Sziasztok!
Ha esetleg tudja valaki... hogyan lehet megállapítani egy használt márkás (Termi) dobról, hogy eredeti-e? Ha újra kell tömetni, az mekkora összeg és ki csinál ilyet?
Köszönet!
B
Ez most komoly, hogy hamisítják a termi dobot is???? Szerintem ha létezik is hamisítvány könnyen kiszúrod, a silány anyagminőség és gyenge varratok miatt.
tölts fel képet, úgy egyszerűbb beszélni róla.
Egyébként a termi karbon dob is szét tud égni, ha a DB killert benne hagyják és mondjuk úgy pályáznak vele.
Csatolmányok:
uitlaten_533.jpg
uitlaten_533.jpg (141.76 KiB) Megtekintve 10380 alkalommal
#21105
Sziasztok!
Ha esetleg tudja valaki... hogyan lehet megállapítani egy használt márkás (Termi) dobról, hogy eredeti-e? Ha újra kell tömetni, az mekkora összeg és ki csinál ilyet?
Köszönet!
B
#21104
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv

Elso korben vegyel egy uj akksit sztem
#21103
Sziasztok, új vagyok a klubban, kb 1 hónapja vásároltam egy 796 ABSMonster-t, (az előző gépem 5évig egy Hornet volt). Tetszik a gép, mindennapi 25km-es munkábajáráshoz használom, de sajnos a hétvégi állások után nem indul hidegen. Eddig még hosszabb inditózások után csak csak elindult, de ma reggel már fe kellett tolnom a pincegarázsból, és egy lejtőn betolva beröffenteni. (Volt is meglepődés, egyesbe egyből blokkolt a kerék, kettesbe kellett tenni).
Juni 6-ra van időpontom a Moto Rosso-ba 24ezres szerviz ügyben, de nem biztos, hogy addig üzemképes marad.
Van valami pár alapdolog, amit meg tudnék nézni, mitől nem indul hidegen?
Melegen már gyönyörűen jár, szép alapjárattal, semmi problémám vele, azonkívül, hogy 25 alatt elég nehéz vele egyesben araszolni a sorok között, de ezen majd kisebb első lánckerékkel segítek..
üdv
#21102
Sziasztok!
Egy 99-es gyartasu Monster 750-van,amit nagyon szeretek.Viszont,ha bemelegszik sajnos felmegy az alapjaratom 2300-ig.
Letezik valami megoldas?
Elore is koszonom!




















#21101

Nekem is csinalta a 749-en eleinte, aztan mikor beszart az elektronika az ujjal mar nem csinalja.
Erdekes.
Kerestem a neten, az amerikai Duc fórumon többen írták, hogy kicserélték az injektorokat, TB-t, gyertyákat, benzinpumpát egyszerre és mégis eljátszotta továbbra is, így nem nagyon marad más válasz, mint a gyári programja hibás. Lehet neked az új elektronika azért segített, mert újabb. Mondjuk azt nem értem, hogy ha gyári hiba van akkor azt miért nem cseréli a gyár az összesen, hiszen ez a hiba életveszélyes lehet, amikor zöldre vált a lámpa és indulnak az autók, te meg a forgalomban beállsz előttük, mint a szög.

Igen igen veszelyesnek tartottam en is. Aztan hirtelen az ember nem tud mit csinalni behuzza kezet labat fulet farkat.
Az enyemen csupan lehet hogy szerncse volt a szerencsetlensegben hogy tonkre ment az ECU.
Amugy lehet hogy utanna se jartam volna.
Nekem akkor csinálta ezt az S4R, amikor állítva lett a idle trimmer (CO). Nagyon magas értéken volt, vissza lett állítva, és akkor ugyanígy lefulladtam induláskor. Vissza lett állítva és jó is lett :)
#21099
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.

Nekem is csinalta a 749-en eleinte, aztan mikor beszart az elektronika az ujjal mar nem csinalja.
Erdekes.
Kerestem a neten, az amerikai Duc fórumon többen írták, hogy kicserélték az injektorokat, TB-t, gyertyákat, benzinpumpát egyszerre és mégis eljátszotta továbbra is, így nem nagyon marad más válasz, mint a gyári programja hibás. Lehet neked az új elektronika azért segített, mert újabb. Mondjuk azt nem értem, hogy ha gyári hiba van akkor azt miért nem cseréli a gyár az összesen, hiszen ez a hiba életveszélyes lehet, amikor zöldre vált a lámpa és indulnak az autók, te meg a forgalomban beállsz előttük, mint a szög.

Igen igen veszelyesnek tartottam en is. Aztan hirtelen az ember nem tud mit csinalni behuzza kezet labat fulet farkat.
Az enyemen csupan lehet hogy szerncse volt a szerencsetlensegben hogy tonkre ment az ECU.
Amugy lehet hogy utanna se jartam volna.
#21098
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.

Nekem is csinalta a 749-en eleinte, aztan mikor beszart az elektronika az ujjal mar nem csinalja.
Erdekes.
Kerestem a neten, az amerikai Duc fórumon többen írták, hogy kicserélték az injektorokat, TB-t, gyertyákat, benzinpumpát egyszerre és mégis eljátszotta továbbra is, így nem nagyon marad más válasz, mint a gyári programja hibás. Lehet neked az új elektronika azért segített, mert újabb. Mondjuk azt nem értem, hogy ha gyári hiba van akkor azt miért nem cseréli a gyár az összesen, hiszen ez a hiba életveszélyes lehet, amikor zöldre vált a lámpa és indulnak az autók, te meg a forgalomban beállsz előttük, mint a szög.
#21097
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.
sajnos ez tipikus 749-999 tünet... Foleg melegben csinalja, mikor 1-esben vegig tolod a kocsik kozott nagy gazzal, motorfekkel. Valakinek naponta tobbszor is csinalja, nekem spec kb. 2 havonta egyszer. Megoldas: ugy allj meg, hogy a kocsik konnyen ki tudjanak kerulni :) Ha sokszor csinalja, lehet hogy Laciek tudnak valamit allitani az elektronikan stb. Aztan lehet hogy valaki mar tudja a tutit!
Igen, pont így történt. Szerencsére eddig csak ritkán fordult elő, kb heti 1x. Lelke van :-) (vagy gyárilag szoftver hibája)
#21096
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.

Nekem is csinalta a 749-en eleinte, aztan mikor beszart az elektronika az ujjal mar nem csinalja.
Erdekes.
#21095
Sziasztok. Ha nem tolti az akksit a generator , van valami otthoni jo tanacsotok a javitasra vagy ez szerviz ...? (Sportclassic 1000)
Godollo tersegeben gyorsszerviz ???
Motoroznek vegre de most meg nem engedi a technika :-(

Alloresz csere vagy felujitas , fesz. szab csere , akksi csere.
1Nincs toltes , alloresz jo -> fesz szab csere
2nincs toltes fesz szab jo ->alloresz csere v felujitas
3. Barmi baja is van mindent ki kell merni , mert egy rossz szabalyzo tonkre tudja baszni a generatort , egy megegett generator tonkre tud baszni egy uj szabalyzot , szoval vegig kell zongorazni , ha preciz akarsz lenni mindent csereled felujitod ez nem par ora lesz.
Renelem megoldodik udv
#21094
Sziasztok. Ha nem tolti az akksit a generator , van valami otthoni jo tanacsotok a javitasra vagy ez szerviz ...? (Sportclassic 1000)
Godollo tersegeben gyorsszerviz ???
Motoroznek vegre de most meg nem engedi a technika :-(

#21093
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.
Ha melegszik a motor nagyon, és lefullad akkor szegény a keveréked. Ha nyitott rendszered van DP elektronikával akkor kis dúsítás CO trimmeren segíthet. Esetleg emelni kellene az alapjárati fordulatszámot 1300 ra, ha alatta van.
#21092
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
karbis vagy injektoros? Ricsi amit mondott nézesd meg
#21091
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.
sajnos ez tipikus 749-999 tünet... Foleg melegben csinalja, mikor 1-esben vegig tolod a kocsik kozott nagy gazzal, motorfekkel. Valakinek naponta tobbszor is csinalja, nekem spec kb. 2 havonta egyszer. Megoldas: ugy allj meg, hogy a kocsik konnyen ki tudjanak kerulni :) Ha sokszor csinalja, lehet hogy Laciek tudnak valamit allitani az elektronikan stb. Aztan lehet hogy valaki mar tudja a tutit!
#21090
Először azt hittem, hogy én bénáztam el az indulást lámpánál, de nem. Egyszer-egyszer azt játszotta el az elmúlt hetekben a 749, hogy végigelőztem a városban az autósort, beálltam legelsőnek a lámpa alá, majd megfőttem a motoron ülve, főleg mikor bekapcsolt a venti, végre jön a zöld, ráhúznám a gázt, de katt, leállt. Na baszki. Hátam mögött dudálnak, középső ujj fel, Kulcs off- on, pár mp eltelik, óráknak tűnik,majd simán újraindít, hibátlan, tűz.
#21089
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
Hali! Az ELM327 más csatival rendelkezik (és nem wifis hanem bluetooth-os de az lényegtelen) http://www.rcramer.com/bikes/848/software/index.html

https://sites.google.com/site/jpsreview ... t---review

SW: https://play.google.com/store/apps/deta ... 5.AllinOne
Nekem wifis van. Budavillt felhívtam, van Fiat OBD csati átalakítójuk, köszi a válaszokat. Ha sikerül összekötni jelzem :-)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]