Avatar
 76
#21088
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
meg kellene nézni a tankodat, lehet tiszta kosz / rozsda belül, és el van tömődve a benzinszűrőd. nálam hasonló gond volt (mondjuk ő fordulattól függetlenül fulladt), és tank takarítás / szűrőcsere segített.
persze,mert te ukrán benzint használsz!
#21087
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
meg kellene nézni a tankodat, lehet tiszta kosz / rozsda belül, és el van tömődve a benzinszűrőd. nálam hasonló gond volt (mondjuk ő fordulattól függetlenül fulladt), és tank takarítás / szűrőcsere segített.
#21086
@dino74 na jó ez relatív. :) A megindulást úgy értettem, hogy úgy megy utána ahogyan kell. A megtorpanásnál meg konkrétan mintha teljesen elengedném a gázt (szinte fulladozik). Ha megcibálom a gázt akkor átlendül ezen a tartományon és ismét szép és jó minden.
Mindegy. Az a tuti ha begurulok vele egy szakihoz.
#21085
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?
ha 5000nél megindul akkor az nem 600as :)
ha van fordulatszámmérőd....jó neked :D
#21084
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
Ducati # 749, 848, 999, 1098, 1198
# ECU 5AMHW610 Ducati models are only supported by TuneECU for Android
FIAT OBD 2 átalakító kábel - budavill
#21083
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?
ha 5000nél megindul akkor az nem 600as :)
#21082
Helló,

Valaki találkozott már az alábbi jelenséggel? Adott egy 600-as karbis Monster. 5000 körüli fordulaton megtorpan, erőtlen, eldurrog a kipufogó. Nagy gázra átlendülve ezen a fordulaton hirtelen megindul és ismét rendesen adja le a teljesítményt...
Mi lehet a gond?
#21081
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
Hali! Az ELM327 más csatival rendelkezik (és nem wifis hanem bluetooth-os de az lényegtelen) http://www.rcramer.com/bikes/848/software/index.html

https://sites.google.com/site/jpsreview ... t---review

SW: https://play.google.com/store/apps/deta ... 5.AllinOne
#21080
Srácok, az Explorerhez használom az ELM327 wifis OBD-II olvasót, gondoltam ránézek a 749-re is. Ha használ valaki ilyent, milyen csatlakozó adapterrel és melyik "free" programmal nézi meg az adatokat?
#21078
Sziasztok!!
Valaki tud/ismer valaki olyat aki tudna segíteni 749-es komplett üzemanyag szivattyút szerezni nekem?

Van benzin pumpa posta koltseggel egyutt 140£.
#21077
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D
mi? Hüle vagy? Ha 110et elmész vele nem motorozol csak tologatod! 85km apukém! :D
#21076
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
nekem a sf is meg a monster is úgy kormolt mint egy távolsági ikarus
#21075
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D
Nem tudod hova van állítva az idle trimered?
Kérdezd mar meg legközelebbi szerviznel? Alap diagnosztikai cucc is kiolvassa elvileg
#21074
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
Az enyém 180-at sem megy el egy tankkal... :D
#21073
Sziasztok!!
Valaki tud/ismer valaki olyat aki tudna segíteni 749-es komplett üzemanyag szivattyút szerezni nekem?
Csatolmányok:
20160824_212039.jpg
20160824_212039.jpg (912.56 KiB) Megtekintve 9720 alkalommal
#21072
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!

A kulcs az üzemanyag plusz levegő arány. egy bizonyos légviszony szint alatt nincs előrelépés teljesítményben csak az üzemanyag pocsékolás.
Ha megnézed ennek a tunner srácnak a méréseit ezen a diagramon, akkor láthatod a légviszonyt és a teljesítményt egy diagramon:
http://www.bikeboy.org/graphs/s4rsg3.gif

ezen az látszik, hogy az alapjárati CO "idle trimmer" 60 pontos emelésével jól bedúsította a motort az egész tartományon, ellenben a teljesítményt a 4000 rpm felett abszolút nem változtatta a plusz benzin dózis.
Az Air-fuel értéket 12,5 (Lambda 0,85) alá vinni teljesen felesleges szívómotornál teljesítmény szempontjából normál üzemi tartományban, mert csak kormozni fog.
Itt található a teljes cikk egyébként.
http://www.bikeboy.org/s4rsmonstertermikit.html

Az a baj az idle trimmerel hogy nem egzakt érték hanem relatív, de mégis reménykedem, hogy valaki tudja az övét. amerikai fórumokon -10 és +27 között találtam értékeket...
Ki kéne mérni mérni a CO-t a csőben... úgy lenne a korrekt tudom...
#21071
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
Teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni!
#21069
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
Ja mert a menetszél jól hűt :):)
Azért kérdezem ezt az idle trimmert másnéven az alapjárati co beállítást mert alapvetően eltolja az egész tartományon a motor keveréket dús / szegény irányba. Most lett csak az elektronika megírva a rendszerhez. Kicsit sokat is zabál meg mintha kormosodna a kipuff gyári elekronikával meg nem csinálta.
#21068
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
Nekem is csak városban megy 70 fölé... :D
#21067
Kinek hol áll az idle trimmer értéke a motorján? -40 és plusz +40 között lehet állítani. Nekem most belőtték +20-ra és mintha dús lenne. motor hőfokot nem sikerül 70-re feltornászni.
#21066
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ
A széles görgőket nagyon ritkán kell cserélni.Lehet,hogy kiszolgálják a motorodat élethosszig.A dupla görgőket,ha úgy érzed,hogy kopottak v. szorulnak,cseréld.Sima,de NAGY FORDULATÚ golyóscsapágyak.Nem egy nagy összeg.
#21065
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ
Én is most cseréltettem , de ezt Én se tudom :D
#21064
Sziasztok!

Vezérműszíj cserekor az összes görgőt, csapágyat is cserélni kell itt, vagy elég minden második intervallumnál?
Monster 900 2001
Köszi a választ
Avatar
 76
#21059
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D

Amit írok Monster 796 ABS-el a tapasztalat, 4 éves szörny.
Nem tudom itt szokás-e tapasztalatokat leírni, de hátha másnak is lesz ilyen gondja.
Beteg volt a hátsó fék. Volt egy szerelő aki elvérzett rajta. Cserélte a nyomóhengert (pedálnál) újra. ez nem oldotta meg. Légtelenítette vagy 3 órát, ABS-nél is! Ez se.
Idegesített ezért neki estem, mondom max cserélem az összes folyadékot abból nem lehet baj, Brembo 5.1-est vettem a magasabb forráspont miatt, 5 kilóval drágább mint a többi, most komolyan az egy kv sincs....

A hátsó munkahengert leszedtem, átfűztem a keréken a jobb oldalra, így magasabbra tudtam tenni mint az olajtartály, és tudtam egyedül légteleníteni. Azt vettem észre, mintha nem mozogna mindkét nyomó oldal, így átmozgattam. Most már jó. A fékpedál a szerelő szerint nem állítható, ez se volt igaz, simán állítható, csak a munkahenger csatlakozását kell kintebb tekerni, és a pedálon lévő csavart kell beljebb, és láss csodát helyre állt minden, jó lett a nyomáspont, jól adagolható.
Azt is érdemes megnézni nem szorulnak-e a betétek, nálam szorult az egyik. Tudtam én, hogy a brembo nem csinál ilyen szar féket:-DDDD

Mivel maradt még olaj nem is kevés, és a fékolaj ha egyszer megbontod utána rövid idő alatt kuka, mert felveszi a vizet az olaj, és a forráspont is alacsonyabb lesz miatta.
Kicseréltem az első fékben is. Azon nem hozott változást, se jobb se rosszabb nem lett.
Viszont a a kuplung ég és föld lett! Sokkal könnyebben mozog nem terheli a kezet, bár olajos kuplung lévén eddig se nagyon terhelte. Ráadásul a váltás is jobb lett, szerintem jobban benyomja!

Ennyit arról mennyi idő alatt öregszik meg a fékolaj. Mert azért a kuplungnál is kapja a meleget rendesen, nem csak a féknél.

Nem buzdítok senkit arra, hogy a fékkel meg a kuplunggal babráljon, mert lehet hibázni, és akkor nagy baj lehet, de megéri cserélni, vagy cseréltetni, még egy ilyen viszonylag fiatal gépnél is.

Széles utat:-D
én 9 éves olajat engedtem le,mintha másik motorra ültem volna vissza!
Évente szoktam,utálom ha koszos a tartályban.
Motul 5.1
#21058
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D

Amit írok Monster 796 ABS-el a tapasztalat, 4 éves szörny.
Nem tudom itt szokás-e tapasztalatokat leírni, de hátha másnak is lesz ilyen gondja.
Beteg volt a hátsó fék. Volt egy szerelő aki elvérzett rajta. Cserélte a nyomóhengert (pedálnál) újra. ez nem oldotta meg. Légtelenítette vagy 3 órát, ABS-nél is! Ez se.
Idegesített ezért neki estem, mondom max cserélem az összes folyadékot abból nem lehet baj, Brembo 5.1-est vettem a magasabb forráspont miatt, 5 kilóval drágább mint a többi, most komolyan az egy kv sincs....

A hátsó munkahengert leszedtem, átfűztem a keréken a jobb oldalra, így magasabbra tudtam tenni mint az olajtartály, és tudtam egyedül légteleníteni. Azt vettem észre, mintha nem mozogna mindkét nyomó oldal, így átmozgattam. Most már jó. A fékpedál a szerelő szerint nem állítható, ez se volt igaz, simán állítható, csak a munkahenger csatlakozását kell kintebb tekerni, és a pedálon lévő csavart kell beljebb, és láss csodát helyre állt minden, jó lett a nyomáspont, jól adagolható.
Azt is érdemes megnézni nem szorulnak-e a betétek, nálam szorult az egyik. Tudtam én, hogy a brembo nem csinál ilyen szar féket:-DDDD

Mivel maradt még olaj nem is kevés, és a fékolaj ha egyszer megbontod utána rövid idő alatt kuka, mert felveszi a vizet az olaj, és a forráspont is alacsonyabb lesz miatta.
Kicseréltem az első fékben is. Azon nem hozott változást, se jobb se rosszabb nem lett.
Viszont a a kuplung ég és föld lett! Sokkal könnyebben mozog nem terheli a kezet, bár olajos kuplung lévén eddig se nagyon terhelte. Ráadásul a váltás is jobb lett, szerintem jobban benyomja!

Ennyit arról mennyi idő alatt öregszik meg a fékolaj. Mert azért a kuplungnál is kapja a meleget rendesen, nem csak a féknél.

Nem buzdítok senkit arra, hogy a fékkel meg a kuplunggal babráljon, mert lehet hibázni, és akkor nagy baj lehet, de megéri cserélni, vagy cseréltetni, még egy ilyen viszonylag fiatal gépnél is.

Széles utat:-D
#21057
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....
én egyszer a Rókának úgy beállítottam, hogy 20 km után lángoló kerékkel állt meg az m0-on :D
#21056
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt
Köszi! Kriszta is így szállt le párszor a Hondáról, ezzel viszont nem örülnék neki :-)) És én nem viccelek :-) Állítható kutyacsonttal vajon lehet ültetni is? Ebben fix hosszúségú van, gondolom Dark volt valaha... Elejét mennyivel engedtétek le? Ezt is be lehet ültetni 2cm-t mint a régiek voltak?
Ülést most keresek valami alakíthatót...
ülésem van alakítani való, lehet ültetni kutyacsonttal meg a telót is be tudod engedni de sztem az ülés elég
#21055
Sziasztok!

Hosszas várakozás után tegnap nekiestem a hátsó féknek és megcsináltam egy (796-on).
Már csak egy visszalap kellene, hogy így jó-e. Nekem érzésre fix a nyomáspont, de
kíváncsi vagyok másnak hol fog egy ugyanilyen gépen, mert az előző gépemhez képest egy
kicsit lentebb fog, bár az nem ugyanilyen motor volt....

#21054
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt
Köszi! Kriszta is így szállt le párszor a Hondáról, ezzel viszont nem örülnék neki :-)) És én nem viccelek :-) Állítható kutyacsonttal vajon lehet ültetni is? Ebben fix hosszúségú van, gondolom Dark volt valaha... Elejét mennyivel engedtétek le? Ezt is be lehet ültetni 2cm-t mint a régiek voltak?
Ülést most keresek valami alakíthatót...
#21053
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
persze csak poén spiccelt
#21052
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
lacsonyabb ülés volt neki rajta, gyári performance komfort, egyszer leengedtük az elejét de két személlyel majdnem leért a kipu aztán visszatettük. Patyi úgy oldoltta meg hogy ha nem ért le a lába eldőlt és megvárta mig valaki leveszi róla a motort :D
#21051
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez
sztender kapcsolót nézted? kösd rövidre, próbáld ki így is....


Hello! Ez már mint lehetőség nekem is eszembe jutott mert egyszer megszivatott már! Hogyan kössem rövidre??
#21050

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
Hali! Erről a láb hogy ér meddig dologról jut eszembe: Patyinak annó miket mókoltatok a 620-on hogy kényelmesen leérjen a lába? Nálunk is asszonynak éppen leér :-( Előre is köszi!
#21049
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mit látnak szemeim! Honnan, kitől lehet ilyet beszerezni? :-)
Meglepném vele kicsi feleségemet! (meg lehet magamat... )
:-)
#21048
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez
sztender kapcsolót nézted? kösd rövidre, próbáld ki így is....
#21047
Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom kitalálni mi lehet!! Ha nem megy akkor pedig irány a szerviz! Csak rohadt "messze" van mind békés megyéhez
#21046
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat
fesszabályzó vagy trafó, de inkább a trafó, ami elől van.......esetleg

#21045
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat

Hello!

Ugyanez a sztori volt nekem is, csere után ugyanúgy visszajött a probléma. A végén olyan szar volt, hogy úton a szervizbe le kellett támasztanom, és trélerrel felvitetni. Máig sem tudom, hogyan sikerült orvosolni a problémát, a motor már nincs a tulajdonomban, de Laci biztosan tudja, mit csináltak vele. Első alkalommal beállították az ECU-t, akkor jobb lett, 500km után ugyanolyan, akkor volt TPS csere, amivel megint húzta 5-600km-t, és akkor került fel Rossoba végleg. Ja, ez 900ss volt.
#21044
Hello Mindenki! Pár hónapja írtam nektek, TPS szenzor problémám lett a 999el! Tegnap megtörtént a cseréje szervizben( a hibakód is tps volt) resetelve stb stb.... Vidáman vágtatok hazfele a szakadó esőben és újra ugyanaz a jelenség... szaggatás, rángatás 4-5000 fordulat körül de nem állandóan csak néha! Ha húzok még gázt elmúlik ha elengedem akkor is( itt néha leáll de pöccre indul)...
Szívesen veszek jó ötleteket! A gyertyák újak!! Széles utat
#21043
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
kapcsoló lesz a ludas :-/ néha jó... most nincs jobb 5letem, kontakt spayvel befújom
#21042
Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
Sajnos nem tudom feltölteni mert nem engedi . A klubos keretbe féklámpát szereltem . Látni kéne .
Érdekes lehet :-)
#21041
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
Sajnos nem tudom feltölteni mert nem engedi . A klubos keretbe féklámpát szereltem . Látni kéne .
#21039


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Vagy izzó.

"a féklámpa csak az első fékre világít. "
Ja bocs! Szövegértés egyes :)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 61

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]