#21038
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
köszi :)
biztos ami biztos, a kapcsolótól átnézem az izzóig...
#21037
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Vagy izzó.

"a féklámpa csak az első fékre világít. "
#21036
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
Vagy izzó.
#21035
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
#21034
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?


kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
#21033
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
#21032
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
#21031
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? :)
Ja . Telepátiával :) .
Avatar
 76
#21030
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? :)
Ja,Peti már hívott,hogy kényelmetlen a doboz! :)
#21029
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? :)
#21027
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
#21026
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mester nem lett az egy kicsit ferde? :)
Viszont bajban vagyok, mert a lányom a 9.szülinapjára sisakot szeretne és menjünk, menjünk, menjünk, a feleségem meg totál ki van akadva. pffff
#21025
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mester nem lett az egy kicsit ferde? :)
Nem így lett rögzítve, csak odatettem az elején :-)
Avatar
 76
#21024
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mester nem lett az egy kicsit ferde? :)
nem!
Ez tompitott kanyar rendszám tartó!
#21023
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Mester nem lett az egy kicsit ferde? :)
#21022
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni :-) közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla :-))
Csatolmányok:
img_3172.jpg
img_3172.jpg (1.53 MiB) Megtekintve 10565 alkalommal
img_3175.jpg
img_3175.jpg (660.16 KiB) Megtekintve 10565 alkalommal
#21021

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
ja azt vágom, a földre teli talppal mindkét lábbal már nem megy....úgy értettem
#21020
szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
#21018
Sziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?

Köszi a választ!

Engem nemrég vágtak ki első körben a műszakiról. Minden baromságba bele kötöttek, (pl.: helyzetjelző izzó, rendszámvilágítás, tükrök, stb.), de a levágott farok baromira nem érdekelte őket.
#21017
Sziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?

Köszi a választ!
Simán. Legtöbb helyen nincsenek képben arról, hogy eredetileg hogyan néz ki a motor.
#21016
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok.. :)

Hú akkor a válladig se érek :-)
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod :-) köszi
Nem tudom, de megkérdezem a Lacit...
#21014
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett
Csatolmányok:
img_1719.re_.jpg
img_1719.re_.jpg (1.68 MiB) Megtekintve 10565 alkalommal
#21013
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.

Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
#21012
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok.. :)

Hú akkor a válladig se érek :-)
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod :-) köszi
#21011
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
#21010
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok.. :)
#21009
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja? :-)
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség :-)
#21008
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
Én ezt használom!

BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2
Igen a saját oldalukon azt írták mással nem szabad, de gondoltam csak marketingfogás, vagy mégsem. :)
#21007
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
Én ezt használom!

BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2
#21005
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
Én ezt használom!
Csatolmányok:
img_7654.jpg
img_7654.jpg (221.78 KiB) Megtekintve 10565 alkalommal
#21004
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
#21002
Brigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? :)
https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML

Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag.
Ez a kerozinos dolog jó mert mindenhonnan leszedi a zsírt a koszt még ami rá van égve azt is csak sok ember túlzásban esik és sajnos a gyűrűk közül is kimossa a zsírt, én anno egy ruhadarabra öntöttem és úgy törölgetem a láncot
#21000
Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... :)
A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele
lehet Egyiptomba is wd40 használtak! :)
Ott a szkarabeusz bogár szar volt a menő :) :)
Avatar
 76
#20999
Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... :)
A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele
lehet Egyiptomba is wd40 használtak! :)
#20998
Pontosan melyik wd termék?
Az egyszerű WD 40

http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF
Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... :)
A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele
#20994
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja
igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. :)
én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom
Pontosan melyik wd termék?
#20993
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja
igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. :)
én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom
Avatar
 76
#20992
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja
igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. :)
#20989
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van.
akkor valszeg még nem nyírtad ki!
Csak egy tipp,én egy rongyra szoktam petroleumot vagy brigeciolt locsolni és azzal törlöm át,utána befujom.kb az egész művelet állványon 10perc.
a kerozin állítólag a legkirályabb erre a célra, már ha hozzá tudsz férni. Amerikában nem probéma, ott ajánlják ezt mindig
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]