Avatar
 76
#20988
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van.
akkor valszeg még nem nyírtad ki!
Csak egy tipp,én egy rongyra szoktam petroleumot vagy brigeciolt locsolni és azzal törlöm át,utána befujom.kb az egész művelet állványon 10perc.
#20985
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van.
Avatar
 76
#20984
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd.
#20983
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
A láncot lánctisztítóval fújtam, bár máshol azt írták, hogy a féktisztító sem bántja :P
Köszi mindenkinek!
Avatar
 76
#20982
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
azt már megtette 2 flakon fektiszitoval valszeg a tömítések közül is kiszedte a kenoanyagot! :)
#20981
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
én teflonos Motult használtam eddig, de arra figyelj, hogy előtte rendesen vakard le a láncról a cuccot lánctisztítóval, mert úgy ér vmit.
#20980
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
Nekem bejött a MOL Dynamic Moto Chain. Próbáltam már valami Motult is, nem emlékszem a pontos nevére, az nem sokáig tartott. Kék kupakos valvoline-t is sokan dicsérték régen.
#20979
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
Nekem személy szerint a Motul és a YamaGlube jött be.
#20978
Nemrég vettem a gépet, és 2 doboz féktisztítót elnyomtam a hátsó szekció tisztítására... :) Ezt megelőzvén a láncot mivel érdemes befújni? Régebben sima láncsprét használtam, erre most javasolták a teflonost, más a grafitost, stb. Ki mit használ ami jó és lehetőleg nem ken össze mindent?

B
#20977
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
Biztos hogy eredeti cuccok ezek? Mert pl néztem egy vezérműszíjat és feltűnően olcsó volt !
Ducati webshopról rendeltem végül mert Tisztelt Öreg tag pont utana küldte csak az OEM partsos oldalt ahol 12/db az eredeti szíj,én kb 10 perccel előtte a Ducati webshopról vettem végül 16400/db áron es a légszűrőt 7000 Ft ért,ennyiért szerintem eléggé eredetinek kell lennie,amúgy cikkszam alapjan kerestem es tény es való hogy lattam 7500 ért is valamelyik típushoz de nem a 620 ashoz.Keddre ér hozzám azt mondta a csávó telefonba.Akkor kiderül minden oké -e. Illetve azóta letöltöttem en is a gates frekvencia mérő programjat androidra,hát kíváncsi leszek rá.
#20976
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
Biztos hogy eredeti cuccok ezek? Mert pl néztem egy vezérműszíjat és feltűnően olcsó volt !
#20972
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
amikor kijött ez a típus, ilyennel néztek frekvenciát:
http://www.motorcycle-usa.com/photogall ... G_3531.jpg
A DDS előtt ez volt.
Csatolmányok:
s-l300.jpg
s-l300.jpg (47.61 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
#20971
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
amikor kijött ez a típus, ilyennel néztek frekvenciát:
http://www.motorcycle-usa.com/photogall ... G_3531.jpg
#20968
Köszönöm a segítségeteket,a motoralkatresz.eu n nincsen szíj,írtam nekik emailt és válaszoltak is hogy ehhez a típushoz nem tudnak. Bárdiba sincs, Zs+u ba volt dayco,olcsó is volt de szerintem nem jó hozzá,más a fogprofilja,a fogtávolság egyezik viszont alacsonyabb a profil és nem ül bele a vezérműkerékbe és lötyög rajta szóval azt vissza vittem(egyébként az volt a dobozon monster 500,600,750), voltam a motorossoba is,nagyon kedvesek és segítő készek a srácok ott,nekik pont elfogyott a gyári szíj 10 nap kb mire megjön,maradt ez a ducatiwebshop( http://ducatiwebshop.maleducati.hu/ ) ahol azt írják van készleten, most megpróbálom innen megrendelni illetve egy gyári légszűrőt is. A motoron véletlen se a spórolás a cél,persze ha lehet szeretném a jót/jó áron elven de amiből kell,természetesen szó nélkül megveszem a gyárit,csak van hogy feleslges. Rájöttem én is hogy a szíjnál kénytelen leszek a gyárit mert a többi vagy szar, vagy nincs. A légszűrőben meg nem számottevő az árkülönbség így az is gyári lesz. Vettem 4 csapágyat is a feszítőhöz illetve megkérdeztem a speciális vezető görgőket is de arra a szakemberek azt mondták nem kell cserélni csak ellenőrizni és ha rossz csak akkor csere,viszont ezek tökéletesek szóval mennek vissza. A feszesség pedig marad az imbuszos elven, amikor kijött ez a típus nem hiszem hogy a márka szervízben laptoppal frekvenciát néztek volna, annyira egyszerű az egész motor hogy nem hiszem hogy itt kéne elbuknia a dolognak ahogy utána jártam többen is használják ezt a módszert,hacsak valakinek nincs személyes negatív tapasztalat erre a frekvencia dologra ,azt szívesen fogadnám hogy ne a saját káromból tanuljak.
#20967
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.
"ducati webshop" ez micsoda? a ducatinak tudtommal nincs webshopja :)
az imbuszkulcsos mérés nem ajánlott semmilyen esetben sem, ahogy a házi szíjcsere sem. a szíj és a szelephézag az, amit ha elhanyagolsz / spórolsz rajta akkor általában későbbiekben gondot tud okozni. szíjból utángyártottat semmiképp, a gyárit vedd meg. a felrakást és beállítást pedig csak saját felelősségre, gyári diagnosztika nélkül
#20966
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.
legszurot motoralkatresz.eu-rol rendeltem.
#20963
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek nemrég lettem Ducati tulaj,egy Monster 620 i.e. a kedvenc.Olaszból érkezett és még most tartok a szervízelésnél a papírozás előtt. Fékfolyadékok és kuplung folyadék kész,gumik betétek jók,láncszett is szinte új.Eddig vettem bele Motul 5100 15W-50 es olajat,Champion olajszűrőt,Banner Bike Bull AGM+SLA akksit ,Denso gyertyákat.Légszűrőnél és a vezérműszíjnál akadtam el kicsit. Honnan és mit érdemes venni? Ducati webshopon találtam gyárit, ajánlott hely? illetve valaki szokott utángyártott szíjat venni? Honnan és milyet érdemes ha igen? Illetve az imbusz kulcsos szíjfeszesség mérés másnak is bevállt e már? Válaszotok előre is köszönöm.
#20961
Sziasztok, ha esetleg szeretne valaki hasonló rendszámtábla tartót készíteni itt egy ötlet.
Csatolmányok:
picsart_04-14-12.02.13.jpg
picsart_04-14-12.02.13.jpg (546.82 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
picsart_04-14-12.02.34.jpg
picsart_04-14-12.02.34.jpg (597.11 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
picsart_04-14-12.01.46.jpg
picsart_04-14-12.01.46.jpg (636.46 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
img_20170414_115704.jpg
img_20170414_115704.jpg (764.91 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
img_20170412_171445.jpg
img_20170412_171445.jpg (524.13 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
img_20170412_171515.jpg
img_20170412_171515.jpg (503.74 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
#20956
Sziasztok!

A motorom indulása stabillá vált végre, hála az ötleteiteknek. A problémát a gyújtótrafók melletti dupla csatlakozók kontakt hibája okozta, némi tisztogatás, kontakt spray megoldotta. Két nap, majd most hat nap után is simán indult. Köszönöm a segítséget!
#20955
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826
Ha szabad megjegyeznem ez egy szar, épp ma marta le a motoromat, szelepfedél, lengőkar, oldaldekni stb. .
Élt két napot.
Valószínűleg gyári hibás volt.
Még nem tudom mi lesz helyette, Yuasa 38 pénzért, vagy Banner SLA 13 ezerért.
Csak gyárilag zárt akksit könyörgöm, ha nem akartok így járni!
Én pont a Yuasaval jártam úgy, hogy kilehelte a lelkét két nap után...a Varta kiválóan tart azóta is. Random dolog, úgy fest benne van a pakliban. :(
#20954
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.
le kell szedned, és hátulján van a csavar, meg fogod találni :) ha le van véve, rakj rongyot a motorra, hogy ha lerakod, nehogy megkarcold a plexit
nem a leszedés okozott gondot hanem az óra szétszedés azon belűl a számlaphoz nem tudtam hozzáférni mert a felső plexi nem jött le. Roncsolás nélkül nem ment ezért visszaraktam mindent.
#20953
Sziasztok! Yuasa YT12B-BS aksit vennék. Merre találok jó árban? Létezik ebből replika, amit megszívhat az ember? :)

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826
Ha szabad megjegyeznem ez egy szar, épp ma marta le a motoromat, szelepfedél, lengőkar, oldaldekni stb. .
Élt két napot.
Valószínűleg gyári hibás volt.
Még nem tudom mi lesz helyette, Yuasa 38 pénzért, vagy Banner SLA 13 ezerért.
Csak gyárilag zárt akksit könyörgöm, ha nem akartok így járni!
#20950
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)
ez az olajhűtőé?
#20949
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)
Hello,

powerbelt, SKF?
#20948
Sziasztok!
Esetleg valakinek felesleges rezgéscsillapító csavarja? Vagy hogy honnan tudok beszerezni, nem 1500.-Ft/db árért...... :)
Csatolmányok:
rezgescsillapito.png
rezgescsillapito.png (39.91 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
#20947
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.
le kell szedned, és hátulján van a csavar, meg fogod találni :) ha le van véve, rakj rongyot a motorra, hogy ha lerakod, nehogy megkarcold a plexit
#20946
Sziasztok! Ennek a típusú órának hogyan tudom leszedni a felső fekete gyűrűjét? (kipörgött az egyik csavar és azt szeretném visszarakni :) ) Köszi előre.
Csatolmányok:
strumentazione_st2.jpg
strumentazione_st2.jpg (50.43 KiB) Megtekintve 9436 alkalommal
Avatar
 LM
#20945

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

Meglehet, viszont kimondottan YT12B-BS akksit keres. Ha ez volt benne gyárilag én nem raknék bele eltérő típusszámút, amit te írtál az más. Ettől függetlenül még persze jó lehet. Meg kellene nézni mit ír a kezelési könyv.

Nézd meg jobban milyen típust linkeltem :-)
oe cikkszám YT12B-BS

Igazad van, bocsánat, én csak a hinlapon a termék nevet olvastam, az akksira már tényleg az van írva! :)
#20944

Szia! Én inkább segíteni próbálnék...
Két monsteremben is használtam már Varta Powersports akkut, teljesen jó volt, ez is AGM akku, nagyjából ugyanazt tudja mint a Yuasa, csak sokkal kedvezőbb áron. Nézd meg itt:
https://www.akkutop.hu/varta_funstart_agm_12_ah_826

Gyanítom az S4r-ben is fektetve van az aksi mint az S4-emben.
Ide nem jó sima AGM. AGM + SLA kell.
Gondolom ezért is ragaszkodik a Yuasa-hoz.
Én a Yuasa-n kivül csak Bannerban találtam ilyet.
Ez kb harmada a Yuasa árának és nem biztos, h rosszabb...

https://www.akkutop.hu/banner_bike_bull ... 2b_bs_1329

Ez fektetve is beépíthető...

Meglehet, viszont kimondottan YT12B-BS akksit keres. Ha ez volt benne gyárilag én nem raknék bele eltérő típusszámút, amit te írtál az más. Ettől függetlenül még persze jó lehet. Meg kellene nézni mit ír a kezelési könyv.

Nézd meg jobban milyen típust linkeltem :-)
oe cikkszám YT12B-BS
#20943
Én egyszer vettem yuasát és többet soha ! Mindössze két szezont ment pedig télen meleg helységben volt és rendszeresen gondozva volt ! Unibat tal vettem a gépet és az ÖT szezont szolgált gond nélkül ugyanolyan körülmények között . Megjegyzem nem tudom milyen idős volt . Tavaly szezonkezdésnél vettem valami exide t 12500 ért és most kezdem vele a második szezont , még jó és ha tavaszra megadja magát már jól jártam a yuasához képest !
#20942
:) Minden pozitív gondolkodású hozzászólást köszönök :) Gonzalesnek meg elnézem amiket ír, elvégre nem ismer :). Ezzel ezt a témát a magam részéről lezártnak tekintem, nem ide való.
Szóval, nem S4R, hanem 1100 Evo. Úgy tapasztaltam Ducatik indítórendszere meglehetősen alul van méretezve. Nem véletlenül használnak hozzá Yuasa aksit. Ezért is ragaszkodom hozzá. A mostani is indítja, de magas az önkisülése, ezért cserélném.
#20941
Ezt a prémium termék dolgot a fórumon kívül ne nagyon propagáld,nehogy meglincseljenek!!
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...
nem erről beszéltem, hanem az elvrol. Lehet spórolni, de ha már egy kb. 2000 forintos tétel (akku árának adó tartalma) gondot okoz akkor szerintem ezt az egész motorozást, mint hobbit kell átgondolni. Én is megnézem, honnan veszem az akkut, olajat, hova viszem szervizelni, stb. De megveszem a minőségi cuccot a motornak, beleértve sisak/ruha bármi, mert a Ducati többek között azért Ducati, mert prémium termék. Ezt ahhoz hasonlítanám, mint amikor vki megveszi a 316i bmw-t de kétezerért tankol bele és téli gumira már nem fussa.
Én szeretem a motorom,de ennyit még egy gépemre sem kellett költeni,pedig volt már egynéhány!
Inkább élmény motornak nevezném,mint prémiumnak!
Remélem senkit nem bántok meg a véleményemmel!
#20940
Szia! Maradnék Yuasa-nál. De ha az eladó szemet hunyna pl. a termék adótartama felett, az baráti lenne :)
Mar elnezest hogy partvonalrol beugatok, de itt most tenyleg az akku adotartalman menne a sporolas? Mennyi penzrol beszelunk? Mert tenyleg akkor minek motor? Foleg ducati? Mi lesz amikor eloszor lesz zsebbe nyulos szerviz? Majd pistaba a sarkon megoldja kombinat fogoval?
Nem látom be hogy mi abban a gáz, ha valaki élni szeretne a spórolás lehetőségével, ha az adott! Még ha csak egy tank benzinről, vagy ebéd áráról is beszélünk...
Persze ausztrál dollárban kapott fizetés után nehéz lehet bele élnie magát az embernek...
nem erről beszéltem, hanem az elvrol. Lehet spórolni, de ha már egy kb. 2000 forintos tétel (akku árának adó tartalma) gondot okoz akkor szerintem ezt az egész motorozást, mint hobbit kell átgondolni. Én is megnézem, honnan veszem az akkut, olajat, hova viszem szervizelni, stb. De megveszem a minőségi cuccot a motornak, beleértve sisak/ruha bármi, mert a Ducati többek között azért Ducati, mert prémium termék. Ezt ahhoz hasonlítanám, mint amikor vki megveszi a 316i bmw-t de kétezerért tankol bele és téli gumira már nem fussa.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]