#20888
Sziasztok!

Egy korábbi (2016 októberi) kérdésemet szeretném kiegészíteni és a véleményeteket kérni.

Lánckerék-lánc csere lenne most aktuális a Monster 696-on. Ajánlottátok a JT lánckereket és DID láncokat (aranyozott lenne). Azt is kérdeztem, hogy ezt egy jó szerelő le tudná-e cserélni vagy csak márkaszerviz jöhetne szóba... de említettétek, hogy egy jó szerelő megoldja és nincs olyan extra, ami buktató lenne a történetben. Itt tartanék most és ebben a hónapban történne meg a csere, de...

Idő közben hallottam, hogy a Monster 696-on is szoktak az áttételen néha módosítani (márkaszervizes info), hogy kicsit jobban "ugorjon", de ez a végsebesség rovására megy, ami számomra abszolult nem probléma.

Kérdésem: van valakinek tapasztalat, hogy megéri-e ennél a típusnál konkrétan a gyári áttételen módosítani a vélhetően élvezetesebb menetteljesítményért? Ha igen, akkor meg tudnátok légy szíves mondani, hogy mi a gyári és mi az a módosított fogaskerék amire cserélnem kellene, hogy az áttétel módosuljon?

Köszönöm! :)

Idő közben csinosítgatom a mocit... pár alap matrica felhelyezésre került a felnire és a tankra is (elnézést a rossz képminőségért, ha majd az új lánc is rajta lesz, akkor dobok fel az albumba pár aktuális képet).

+ 1 kérdés:
Valakinek esetleg elfekvőben nincs Monster 696-ra Arrow, Leo, Termi dobja?

Itt tudsz számolgatni változtatni, látod a kb. végsebesség változásokat is az egyes fokozatokban.

http://www.gearingcommander.com/

Nekem 695 van a tiéd elődje, és hasonlóan megcsináltam ezt én is.

Nekem 15/42 volt a gyári és ezt növeltem 15/44 -re. Vigyázz mert emiatt 2 szemmel hosszabb lánc kellett ezt tartsd észben mielőtt változtatsz.

Lehet a 15 -ös elsőt is 14 -re cserélni akkor a lánc hosszúság maradhat a gyári, de én külföldi fórumokban azt olvastam annó hogy a 14-es kerékkel lesz egy kis hangja mert túl kicsit fordul már a lánc, de ezen a fórumon erről megoszlanak a vélemények, én a biztosra mentem és inkább a hátsót növeltem.

És igen, sokkal kellemesebb lett a fokozatok eloszlása, szóval hajrá.
Köszi, számolgatok! :) a változtatásokat majd megírom, a tapasztalatokkal együtt.
Nekem kisebb első, így rövidebb áttétel volt fent, mikor megvettem az M600-at. Pörgősebb volt tőle. 1-2 éve viszont nagyobbra cseréltettem az elsőt és a hátsót is, picit hosszabb áttétel lett ezzel. Viszont nyomatékosabbnak érzem, kiegyensúlyozottabnak, jobb így vezetni szerintem.
#20887
Sziasztok!

Egy korábbi (2016 októberi) kérdésemet szeretném kiegészíteni és a véleményeteket kérni.

Lánckerék-lánc csere lenne most aktuális a Monster 696-on. Ajánlottátok a JT lánckereket és DID láncokat (aranyozott lenne). Azt is kérdeztem, hogy ezt egy jó szerelő le tudná-e cserélni vagy csak márkaszerviz jöhetne szóba... de említettétek, hogy egy jó szerelő megoldja és nincs olyan extra, ami buktató lenne a történetben. Itt tartanék most és ebben a hónapban történne meg a csere, de...

Idő közben hallottam, hogy a Monster 696-on is szoktak az áttételen néha módosítani (márkaszervizes info), hogy kicsit jobban "ugorjon", de ez a végsebesség rovására megy, ami számomra abszolult nem probléma.

Kérdésem: van valakinek tapasztalat, hogy megéri-e ennél a típusnál konkrétan a gyári áttételen módosítani a vélhetően élvezetesebb menetteljesítményért? Ha igen, akkor meg tudnátok légy szíves mondani, hogy mi a gyári és mi az a módosított fogaskerék amire cserélnem kellene, hogy az áttétel módosuljon?

Köszönöm! :)

Idő közben csinosítgatom a mocit... pár alap matrica felhelyezésre került a felnire és a tankra is (elnézést a rossz képminőségért, ha majd az új lánc is rajta lesz, akkor dobok fel az albumba pár aktuális képet).

+ 1 kérdés:
Valakinek esetleg elfekvőben nincs Monster 696-ra Arrow, Leo, Termi dobja?

Itt tudsz számolgatni változtatni, látod a kb. végsebesség változásokat is az egyes fokozatokban.

http://www.gearingcommander.com/

Nekem 695 van a tiéd elődje, és hasonlóan megcsináltam ezt én is.

Nekem 15/42 volt a gyári és ezt növeltem 15/44 -re. Vigyázz mert emiatt 2 szemmel hosszabb lánc kellett ezt tartsd észben mielőtt változtatsz.

Lehet a 15 -ös elsőt is 14 -re cserélni akkor a lánc hosszúság maradhat a gyári, de én külföldi fórumokban azt olvastam annó hogy a 14-es kerékkel lesz egy kis hangja mert túl kicsit fordul már a lánc, de ezen a fórumon erről megoszlanak a vélemények, én a biztosra mentem és inkább a hátsót növeltem.

És igen, sokkal kellemesebb lett a fokozatok eloszlása, szóval hajrá.
Köszi, számolgatok! :) a változtatásokat majd megírom, a tapasztalatokkal együtt.
#20886
Mivel nem gyári , ezért átalakitásnak minősül , zajos , szabadon vannak forog részek a lábhoz közel, mittomén még miért , nem kenceficés vizsgára viszem , ezért kérdeztem , hogy vkinek volt e ezzel gondja , mert akkor visszateszem a gyárit.
Közük meg mindenhez van , ez lenne a műszaki vizsga értelme.

Nekem nem szóltak érte, de a gyári kipufogót vissza kellett tennem. Az kb 2 csavar volt.
#20885
Mivel nem gyári , ezért átalakitásnak minősül , zajos , szabadon vannak forog részek a lábhoz közel, mittomén még miért , nem kenceficés vizsgára viszem , ezért kérdeztem , hogy vkinek volt e ezzel gondja , mert akkor visszateszem a gyárit.
Közük meg mindenhez van , ez lenne a műszaki vizsga értelme.
engem Székesfehérváron kib...tak a nyitott fedél miatt vizsgáról. Vitatkoztunk egy darabig, majd annyira felhúzta magát a vizsgabiztos, hogy fél óra nyomozgatás után odahívott a laptopjához és mutatta a típusbizonyítványt, hogy gyárilag zárt van rajta. Arra hivatkozva, hogy forgó-mozgó alkatrész nem lehet könnyen hozzáférhető helyen - bukta volt. Illetve megszántak és azt mondták, tudják, hogy biztos "megvan otthon a polcon a gyári" úgyhogy húzzák haza érte, addig bent tartanak a soron. Persze nekem nem volt, úgyhogy telefonok sora és kaptam egyet kölcsönbe Lángi Tibitől, ezúton is örök hála érte! :)
Lényeg, ha van gyárid akkor szánd rá azt a 4 percet amíg kipörgeted azt a pár imbusz csavart... :)
#20884
Mivel nem gyári , ezért átalakitásnak minősül , zajos , szabadon vannak forog részek a lábhoz közel, mittomén még miért , nem kenceficés vizsgára viszem , ezért kérdeztem , hogy vkinek volt e ezzel gondja , mert akkor visszateszem a gyárit.
Közük meg mindenhez van , ez lenne a műszaki vizsga értelme.
#20883
Sziasztok!

Műszaki vizsgán mit szólnak , mit szólnak a nyitott kuplungfedélhez ?
Illetve rendeltem krómozott barnett kuplungrugót , de hosszabb mint a gyári kb 3-4mm-rel , beszereltem kipróbáltam , minden rendesen működik , okozhat valamilyen problémát?
Mi közük hozzá ?
zajartalom miatt a kerdes jogos, de nem hallottam hogy valaha barkinek gondja lett volna belole
#20882
Sziasztok!

Műszaki vizsgán mit szólnak , mit szólnak a nyitott kuplungfedélhez ?
Illetve rendeltem krómozott barnett kuplungrugót , de hosszabb mint a gyári kb 3-4mm-rel , beszereltem kipróbáltam , minden rendesen működik , okozhat valamilyen problémát?
Mi közük hozzá ?
#20881
Sziasztok!

Műszaki vizsgán mit szólnak , mit szólnak a nyitott kuplungfedélhez ?
Illetve rendeltem krómozott barnett kuplungrugót , de hosszabb mint a gyári kb 3-4mm-rel , beszereltem kipróbáltam , minden rendesen működik , okozhat valamilyen problémát?
Csatolmányok:
img_1969.jpg
img_1969.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
#20880
most hogy rakerult a kipuff eleg durva lett. Lassan minden elindulasom veletlen egykerekbe trkollik...
14/41 el probalkozok majd.Felut a mostani, meg a gyari kozott. Te milyen fogszammal jartal anno?
gyárival 15/43, próbáltam a 14/43-at de siralmasan sokat forgott és a visszafordítóban 2-es alá nem is tudtam váltani, gyakorlatilag eltűnt egy fokozat, mentem olyannal mint a tied 14/42-vel az egy fokkal jobb volt, de nekem a gyári áttétellel volt jó. A 1098 sf is a gyárival volt a legjobb a multin viszont a 14-es kötelező előre. Gondolom neked az adapteres hátsó lánckerék miatt nincs 43-as hátra
nekem a multira 14es ment előre, és ég és föld. igaz így nem megy már az óra szerinti 220 (úgynevezett kajakmanozás) viszont kanyarból kigyorsítás minden alkalommal hatalmas vigyor
244 volt de szerintem mutat ez többet is csak nem néztem meg. Amúgy köszi :)
#20879
ja 14/42 azt hittem 15/42
most hogy rakerult a kipuff eleg durva lett. Lassan minden elindulasom veletlen egykerekbe trkollik...
14/41 el probalkozok majd.Felut a mostani, meg a gyari kozott. Te milyen fogszammal jartal anno?
gyárival 15/43, próbáltam a 14/43-at de siralmasan sokat forgott és a visszafordítóban 2-es alá nem is tudtam váltani, gyakorlatilag eltűnt egy fokozat, mentem olyannal mint a tied 14/42-vel az egy fokkal jobb volt, de nekem a gyári áttétellel volt jó. A 1098 sf is a gyárival volt a legjobb a multin viszont a 14-es kötelező előre. Gondolom neked az adapteres hátsó lánckerék miatt nincs 43-as hátra
nekem a multira 14es ment előre, és ég és föld. igaz így nem megy már az óra szerinti 220 (úgynevezett kajakmanozás) viszont kanyarból kigyorsítás minden alkalommal hatalmas vigyor
#20878
hosszúnak nem?
ja 14/42 azt hittem 15/42
most hogy rakerult a kipuff eleg durva lett. Lassan minden elindulasom veletlen egykerekbe trkollik...
14/41 el probalkozok majd.Felut a mostani, meg a gyari kozott. Te milyen fogszammal jartal anno?
gyárival 15/43, próbáltam a 14/43-at de siralmasan sokat forgott és a visszafordítóban 2-es alá nem is tudtam váltani, gyakorlatilag eltűnt egy fokozat, mentem olyannal mint a tied 14/42-vel az egy fokkal jobb volt, de nekem a gyári áttétellel volt jó. A 1098 sf is a gyárival volt a legjobb a multin viszont a 14-es kötelező előre. Gondolom neked az adapteres hátsó lánckerék miatt nincs 43-as hátra
#20877
Ennek a lánckerekes sztorinak nincs igazán jó megoldása. S4R-en gyári az 15/43, most 14/42 van,de ezt rövidnek érzem kicsit. Aki varosi egykerekezésban gondolkozik, annak hátul változatlan elöl egyel kisebb kerék, és így agresszívabb lesz 1-2 sebességben, aki túrázgatna és nem szereti ha nagyon pörög a motor annak elöl változatlan hátul mondjuk egyel kisebb, max 2vel...
hosszúnak nem?
ja 14/42 azt hittem 15/42
most hogy rakerult a kipuff eleg durva lett. Lassan minden elindulasom veletlen egykerekbe trkollik...
14/41 el probalkozok majd.Felut a mostani, meg a gyari kozott. Te milyen fogszammal jartal anno?
#20876
Ennek a lánckerekes sztorinak nincs igazán jó megoldása. S4R-en gyári az 15/43, most 14/42 van,de ezt rövidnek érzem kicsit. Aki varosi egykerekezésban gondolkozik, annak hátul változatlan elöl egyel kisebb kerék, és így agresszívabb lesz 1-2 sebességben, aki túrázgatna és nem szereti ha nagyon pörög a motor annak elöl változatlan hátul mondjuk egyel kisebb, max 2vel...
hosszúnak nem?
ja 14/42 azt hittem 15/42
#20875
Ennek a lánckerekes sztorinak nincs igazán jó megoldása. S4R-en gyári az 15/43, most 14/42 van,de ezt rövidnek érzem kicsit. Aki varosi egykerekezésban gondolkozik, annak hátul változatlan elöl egyel kisebb kerék, és így agresszívabb lesz 1-2 sebességben, aki túrázgatna és nem szereti ha nagyon pörög a motor annak elöl változatlan hátul mondjuk egyel kisebb, max 2vel...
hosszúnak nem?
#20874
Érdeklődöm, hogy kinek meddig bírja a kuplung szett? Monster 696-omban 36.000 km van és mintha nagyobb terhelésnél 4. 5. fokozatban egy pillanatra megcsúszna. Lehet, hogy csereérett lesz a kuplung?
#20872
Ennek a lánckerekes sztorinak nincs igazán jó megoldása. S4R-en gyári az 15/43, most 14/42 van,de ezt rövidnek érzem kicsit. Aki varosi egykerekezésban gondolkozik, annak hátul változatlan elöl egyel kisebb kerék, és így agresszívabb lesz 1-2 sebességben, aki túrázgatna és nem szereti ha nagyon pörög a motor annak elöl változatlan hátul mondjuk egyel kisebb, max 2vel...
#20871
Sziasztok!

Egy korábbi (2016 októberi) kérdésemet szeretném kiegészíteni és a véleményeteket kérni.

Lánckerék-lánc csere lenne most aktuális a Monster 696-on. Ajánlottátok a JT lánckereket és DID láncokat (aranyozott lenne). Azt is kérdeztem, hogy ezt egy jó szerelő le tudná-e cserélni vagy csak márkaszerviz jöhetne szóba... de említettétek, hogy egy jó szerelő megoldja és nincs olyan extra, ami buktató lenne a történetben. Itt tartanék most és ebben a hónapban történne meg a csere, de...

Idő közben hallottam, hogy a Monster 696-on is szoktak az áttételen néha módosítani (márkaszervizes info), hogy kicsit jobban "ugorjon", de ez a végsebesség rovására megy, ami számomra abszolult nem probléma.

Kérdésem: van valakinek tapasztalat, hogy megéri-e ennél a típusnál konkrétan a gyári áttételen módosítani a vélhetően élvezetesebb menetteljesítményért? Ha igen, akkor meg tudnátok légy szíves mondani, hogy mi a gyári és mi az a módosított fogaskerék amire cserélnem kellene, hogy az áttétel módosuljon?

Köszönöm! :)

Idő közben csinosítgatom a mocit... pár alap matrica felhelyezésre került a felnire és a tankra is (elnézést a rossz képminőségért, ha majd az új lánc is rajta lesz, akkor dobok fel az albumba pár aktuális képet).

+ 1 kérdés:
Valakinek esetleg elfekvőben nincs Monster 696-ra Arrow, Leo, Termi dobja?

Itt tudsz számolgatni változtatni, látod a kb. végsebesség változásokat is az egyes fokozatokban.

http://www.gearingcommander.com/

Nekem 695 van a tiéd elődje, és hasonlóan megcsináltam ezt én is.

Nekem 15/42 volt a gyári és ezt növeltem 15/44 -re. Vigyázz mert emiatt 2 szemmel hosszabb lánc kellett ezt tartsd észben mielőtt változtatsz.

Lehet a 15 -ös elsőt is 14 -re cserélni akkor a lánc hosszúság maradhat a gyári, de én külföldi fórumokban azt olvastam annó hogy a 14-es kerékkel lesz egy kis hangja mert túl kicsit fordul már a lánc, de ezen a fórumon erről megoszlanak a vélemények, én a biztosra mentem és inkább a hátsót növeltem.

És igen, sokkal kellemesebb lett a fokozatok eloszlása, szóval hajrá.
nem mondta senki, hogy nem lesz hangosabb, hanem arról volt szó, hogy nem terheli meg jobban a láncot. A streetfighterem 150 a multim 160 lóerős volt és tök jó volt. Hangosabb lett az tuti de pont annyit ment el mint előtte. Régebben nekem is fejtörést okozott, de aztán elmagyarázták, hogy miért nem bántja és valóban vannak motorok amiken 12-es van, a gokartomon 6-os pl
#20870
Sziasztok!

Egy korábbi (2016 októberi) kérdésemet szeretném kiegészíteni és a véleményeteket kérni.

Lánckerék-lánc csere lenne most aktuális a Monster 696-on. Ajánlottátok a JT lánckereket és DID láncokat (aranyozott lenne). Azt is kérdeztem, hogy ezt egy jó szerelő le tudná-e cserélni vagy csak márkaszerviz jöhetne szóba... de említettétek, hogy egy jó szerelő megoldja és nincs olyan extra, ami buktató lenne a történetben. Itt tartanék most és ebben a hónapban történne meg a csere, de...

Idő közben hallottam, hogy a Monster 696-on is szoktak az áttételen néha módosítani (márkaszervizes info), hogy kicsit jobban "ugorjon", de ez a végsebesség rovására megy, ami számomra abszolult nem probléma.

Kérdésem: van valakinek tapasztalat, hogy megéri-e ennél a típusnál konkrétan a gyári áttételen módosítani a vélhetően élvezetesebb menetteljesítményért? Ha igen, akkor meg tudnátok légy szíves mondani, hogy mi a gyári és mi az a módosított fogaskerék amire cserélnem kellene, hogy az áttétel módosuljon?

Köszönöm! :)

Idő közben csinosítgatom a mocit... pár alap matrica felhelyezésre került a felnire és a tankra is (elnézést a rossz képminőségért, ha majd az új lánc is rajta lesz, akkor dobok fel az albumba pár aktuális képet).

+ 1 kérdés:
Valakinek esetleg elfekvőben nincs Monster 696-ra Arrow, Leo, Termi dobja?

Itt tudsz számolgatni változtatni, látod a kb. végsebesség változásokat is az egyes fokozatokban.

http://www.gearingcommander.com/

Nekem 695 van a tiéd elődje, és hasonlóan megcsináltam ezt én is.

Nekem 15/42 volt a gyári és ezt növeltem 15/44 -re. Vigyázz mert emiatt 2 szemmel hosszabb lánc kellett ezt tartsd észben mielőtt változtatsz.

Lehet a 15 -ös elsőt is 14 -re cserélni akkor a lánc hosszúság maradhat a gyári, de én külföldi fórumokban azt olvastam annó hogy a 14-es kerékkel lesz egy kis hangja mert túl kicsit fordul már a lánc, de ezen a fórumon erről megoszlanak a vélemények, én a biztosra mentem és inkább a hátsót növeltem.

És igen, sokkal kellemesebb lett a fokozatok eloszlása, szóval hajrá.
#20869
Sziasztok!

Egy korábbi (2016 októberi) kérdésemet szeretném kiegészíteni és a véleményeteket kérni.

Lánckerék-lánc csere lenne most aktuális a Monster 696-on. Ajánlottátok a JT lánckereket és DID láncokat (aranyozott lenne). Azt is kérdeztem, hogy ezt egy jó szerelő le tudná-e cserélni vagy csak márkaszerviz jöhetne szóba... de említettétek, hogy egy jó szerelő megoldja és nincs olyan extra, ami buktató lenne a történetben. Itt tartanék most és ebben a hónapban történne meg a csere, de...

Idő közben hallottam, hogy a Monster 696-on is szoktak az áttételen néha módosítani (márkaszervizes info), hogy kicsit jobban "ugorjon", de ez a végsebesség rovására megy, ami számomra abszolult nem probléma.

Kérdésem: van valakinek tapasztalat, hogy megéri-e ennél a típusnál konkrétan a gyári áttételen módosítani a vélhetően élvezetesebb menetteljesítményért? Ha igen, akkor meg tudnátok légy szíves mondani, hogy mi a gyári és mi az a módosított fogaskerék amire cserélnem kellene, hogy az áttétel módosuljon?

Köszönöm! :)

Idő közben csinosítgatom a mocit... pár alap matrica felhelyezésre került a felnire és a tankra is (elnézést a rossz képminőségért, ha majd az új lánc is rajta lesz, akkor dobok fel az albumba pár aktuális képet).

+ 1 kérdés:
Valakinek esetleg elfekvőben nincs Monster 696-ra Arrow, Leo, Termi dobja?
Csatolmányok:
imag2668.jpg
imag2668.jpg (461.14 KiB) Megtekintve 10902 alkalommal
imag2678.jpg
imag2678.jpg (940.66 KiB) Megtekintve 10902 alkalommal
#20868
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz

Köszi az ötletet, de a szerelő piszok gyors volt..Már meg is csinálta. Egyébként nekem hibátlan volt a teló, de úgy gondoltam, hogy 11 éves korára egy olajcsere már esedékes.
Ja, végül a Brembo betétek helyett EBC-t rendeltem, annak is egy 2015-ös fejlesztésű utcai modelljét. Kíváncsi leszek az eredményre!?
#20867
azt is hozzátenném a sztorihoz hogy nekem újáépítette a telómat baleset után, a gyári 12 klikkes állításból lett vagy 40 klikk, és 3 hónap múlva már könnyezett (0km megtétele után). gariban megcsinálta, de ő is tud hibázni.
Mindenki hibázik, de aki elismeri és kijavítja mondjuk gariban, azok a normális szerelők!!! Szerintem...
#20866
azt is hozzátenném a sztorihoz hogy nekem újáépítette a telómat baleset után, a gyári 12 klikkes állításból lett vagy 40 klikk, és 3 hónap múlva már könnyezett (0km megtétele után). gariban megcsinálta, de ő is tud hibázni.
megtuningolta :D
#20865
azt is hozzátenném a sztorihoz hogy nekem újáépítette a telómat baleset után, a gyári 12 klikkes állításból lett vagy 40 klikk, és 3 hónap múlva már könnyezett (0km megtétele után). gariban megcsinálta, de ő is tud hibázni.
#20864
igen, mert a baj nem akkor van amikor szivárog, hanem amikor egy túrán elfossa magát
Tudom én az előzőt tényleg komolyan gondolom a Déczivel kapcsolatban.
Vágom, különben valamit egyszer magyarázott nekem, hogy más szimmeringet tesz bele és valóban mert amikor cserélte utána több évig jó volt
Az az igazi gond, hogy a Déczi féle szakemberekből egyre kevesebb van. :(
#20863
És azt meg mindenki tudja, hogy amit a Déczi mond Öhlinssel kapcsolatban az gyakorlatilag a szentírás kategória...
igen, mert a baj nem akkor van amikor szivárog, hanem amikor egy túrán elfossa magát
Tudom én az előzőt tényleg komolyan gondolom a Déczivel kapcsolatban.
Vágom, különben valamit egyszer magyarázott nekem, hogy más szimmeringet tesz bele és valóban mert amikor cserélte utána több évig jó volt
#20862
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
És azt meg mindenki tudja, hogy amit a Déczi mond Öhlinssel kapcsolatban az gyakorlatilag a szentírás kategória...
igen, mert a baj nem akkor van amikor szivárog, hanem amikor egy túrán elfossa magát
Tudom én az előzőt tényleg komolyan gondolom a Déczivel kapcsolatban.
#20861
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
És azt meg mindenki tudja, hogy amit a Déczi mond Öhlinssel kapcsolatban az gyakorlatilag a szentírás kategória...
igen, mert a baj nem akkor van amikor szivárog, hanem amikor egy túrán elfossa magát
#20860
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
És azt meg mindenki tudja, hogy amit a Déczi mond Öhlinssel kapcsolatban az gyakorlatilag a szentírás kategória...
#20859
Engem most úgy néz ki, hogy ez a cucc mentett meg a telószimmering cserétől. Ha esetleg nem hallottatok még róla, érdemes adni neki egy esélyt mielőtt széthúzod/széthúzatod a telókat.

https://www.aliexpress.com/item/Univers ... 8.4.KNldmz
ezzel gyakorlatilag kitisztítod a szimmering alatt, illetve a visszagyűrődött gumit meg tudod vele igazítani. Krosszmotorokon szokták használni. Az öhlinsnél viszont nem ez a baj, a Déczi elmagyarázta nekem. Sajnos az öhlinsbe 2-3 évente új szimmering kell de nem egy olyan vészesen nagy pénz asszem 35ezer/pá új olajjal
#20857
Hali,

A villaolajok viszkozitása eléggé szór, sajna a szabvány túlontúl megengedő... A negyven fokos viszkozitást kell nézni. a 7.5-ös motullal nem lösz mellé. (Shell W7.5 = 22 ; Motul W7.5 = 24 [cSt]) Egyébként a kulcskérdés hogy mennyire töltik fel. Az adja meg a progresszió meredekségét. Érdemes pontosan annyit beletölteni amnnyit leszívtatok belőle..
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

Köszi szépen a választ! Sajnos W5-öt rendeltem, de kicserélem W7.5-re. A villát már kikaptam, de szerelő fogja cserélni az olajat...nem Ducatis, mert sima olaj cseréért nem akartam elvinnni 150 km-re.

Van egy másik kérdésem. Fékbetét: a Brembo több betét is ajánl, Van-e tapasztalata valakinek, hogy az utcai (Brembo 07BB0306), vagy az utcai-sport (Brembo 07BB03SA) viselkedik jobban? Van-e közöttük nagy különbség? Azért kérdezem, mert KTM-es barátomnak az 1190-es pont a sportosabb fékbetét vislekedett rosszabbul (mondjuk az pálya specifikációjú volt).

Ha utcára használod legyen utcai, ha pályanapozol is vele oda esetleg kellhet az utcai sport. (nekem ez volt a tapasztalat S4R-en)

Köszi, igazad van. Maradok az utcai változatnál, mert inkább tempós közúti motorozás a cél. Most néztem, hogy mindenképpen cserések, mert a kopó jelzés már teljesen eltűnt. Már rendelem is...:)
#20856
Sziasztok!

Az S2R 800 villájába melyik Motul olajat érdemes tenni? A szervízkönyv azt hiszem, hogy Shell Advance Fork 7,5 -öt ajánl?

Köszi: István
Hali,

A villaolajok viszkozitása eléggé szór, sajna a szabvány túlontúl megengedő... A negyven fokos viszkozitást kell nézni. a 7.5-ös motullal nem lösz mellé. (Shell W7.5 = 22 ; Motul W7.5 = 24 [cSt]) Egyébként a kulcskérdés hogy mennyire töltik fel. Az adja meg a progresszió meredekségét. Érdemes pontosan annyit beletölteni amnnyit leszívtatok belőle..
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

Köszi szépen a választ! Sajnos W5-öt rendeltem, de kicserélem W7.5-re. A villát már kikaptam, de szerelő fogja cserélni az olajat...nem Ducatis, mert sima olaj cseréért nem akartam elvinnni 150 km-re.

Van egy másik kérdésem. Fékbetét: a Brembo több betét is ajánl, Van-e tapasztalata valakinek, hogy az utcai (Brembo 07BB0306), vagy az utcai-sport (Brembo 07BB03SA) viselkedik jobban? Van-e közöttük nagy különbség? Azért kérdezem, mert KTM-es barátomnak az 1190-es pont a sportosabb fékbetét vislekedett rosszabbul (mondjuk az pálya specifikációjú volt).

Ha utcára használod legyen utcai, ha pályanapozol is vele oda esetleg kellhet az utcai sport. (nekem ez volt a tapasztalat S4R-en)
#20855
Sziasztok!

Az S2R 800 villájába melyik Motul olajat érdemes tenni? A szervízkönyv azt hiszem, hogy Shell Advance Fork 7,5 -öt ajánl?

Köszi: István
Hali,

A villaolajok viszkozitása eléggé szór, sajna a szabvány túlontúl megengedő... A negyven fokos viszkozitást kell nézni. a 7.5-ös motullal nem lösz mellé. (Shell W7.5 = 22 ; Motul W7.5 = 24 [cSt]) Egyébként a kulcskérdés hogy mennyire töltik fel. Az adja meg a progresszió meredekségét. Érdemes pontosan annyit beletölteni amnnyit leszívtatok belőle..
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

Köszi szépen a választ! Sajnos W5-öt rendeltem, de kicserélem W7.5-re. A villát már kikaptam, de szerelő fogja cserélni az olajat...nem Ducatis, mert sima olaj cseréért nem akartam elvinnni 150 km-re.

Van egy másik kérdésem. Fékbetét: a Brembo több betét is ajánl, Van-e tapasztalata valakinek, hogy az utcai (Brembo 07BB0306), vagy az utcai-sport (Brembo 07BB03SA) viselkedik jobban? Van-e közöttük nagy különbség? Azért kérdezem, mert KTM-es barátomnak az 1190-es pont a sportosabb fékbetét vislekedett rosszabbul (mondjuk az pálya specifikációjú volt).


#20854
Hahó,

Tavaly Rossóék telóolajat cseréltek a 695 -ön.
Amióta elhoztam volt egy kis kopogás szerü hang amikor berugózik a teló.

De most egyre hangosabb, tapogattuk már meg minden de semmi konkrét nem lötyög, nincs kilazulva egyik csavar sem...stb. A teló belsejéből jön.

Ötlet valakinek hogy mi lehet ez ? Mennyire problémás ?
#20853
Tegnap kicseréltem a hátsó lánckerék tárcsát. Szétszereléskor nagyon kellemes meglepetés volt, hogy 30 ezer kilométer után a csillapító betétek gumi és fém részei kifogástalan, újszerű állapotban voltak. Könnyedén szétszerelhető volt minden.

CNC racing flansnit néztem ki én is csak pirosban ;) De feketében is nagyon szép.
#20852
Tegnap kicseréltem a hátsó lánckerék tárcsát. Szétszereléskor nagyon kellemes meglepetés volt, hogy 30 ezer kilométer után a csillapító betétek gumi és fém részei kifogástalan, újszerű állapotban voltak. Könnyedén szétszerelhető volt minden.
Csatolmányok:
dscf6635.jpg
dscf6635.jpg (1.56 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
dscf6631.jpg
dscf6631.jpg (1.49 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
dscf6621.jpg
dscf6621.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
dscf6619.jpg
dscf6619.jpg (1.23 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
#20851
Sziasztok!

Az S2R 800 villájába melyik Motul olajat érdemes tenni? A szervízkönyv azt hiszem, hogy Shell Advance Fork 7,5 -öt ajánl?

Köszi: István
Hali,

A villaolajok viszkozitása eléggé szór, sajna a szabvány túlontúl megengedő... A negyven fokos viszkozitást kell nézni. a 7.5-ös motullal nem lösz mellé. (Shell W7.5 = 22 ; Motul W7.5 = 24 [cSt]) Egyébként a kulcskérdés hogy mennyire töltik fel. Az adja meg a progresszió meredekségét. Érdemes pontosan annyit beletölteni amnnyit leszívtatok belőle..
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

#20850
Sziasztok!

Az S2R 800 villájába melyik Motul olajat érdemes tenni? A szervízkönyv azt hiszem, hogy Shell Advance Fork 7,5 -öt ajánl?

Köszi: István
#20849
Jó reggelt sziasztok !
Valaki segitsen igazságot tenni , láncfeszesség ügyben, ugyanis más az ábra a lengővillán , és mást ir a kézikönyv. A kézikönyv ábrája szerint , középtámaszra állitva , a 30mm lehet a lánc mozgása , de ábra szerint úgy hogy abba nincs benne a lánc vastagsága (amikb 1,5 cm) , tehát lánccal együtt a legalsó és legfelső pont közt 60mm lenne (ez nagyon laza szerintem) , csapdossa is se lábra se hangra nem jó

A motor lengővilláján , oldaltámaszra állítva , a láncszemek vastagságát is beleszámítva ad meg 30mm.(ez véleményem szerint jobbnak tűnik , de túlfesziteni se szeretném)
Most oldaltámaszra téve beállítottam 33mm-re ez így okés lesz , csak nem értem miért van egyiken helyen így másikon úgy.
Azt is megpróbáltam, hogy beállítottam a kézikönyv szerintit, aztán oldaltámaszra tettem , de nem jön ki se így se úgy :)
a lánc közepe a referencia és onnan 3cm öszesen tehát 1,5 le 1,5 fel
#20848
Jó reggelt sziasztok !
Valaki segitsen igazságot tenni , láncfeszesség ügyben, ugyanis más az ábra a lengővillán , és mást ir a kézikönyv. A kézikönyv ábrája szerint , középtámaszra állitva , a 30mm lehet a lánc mozgása , de ábra szerint úgy hogy abba nincs benne a lánc vastagsága (amikb 1,5 cm) , tehát lánccal együtt a legalsó és legfelső pont közt 60mm lenne (ez nagyon laza szerintem) , csapdossa is se lábra se hangra nem jó

A motor lengővilláján , oldaltámaszra állítva , a láncszemek vastagságát is beleszámítva ad meg 30mm.(ez véleményem szerint jobbnak tűnik , de túlfesziteni se szeretném)
Most oldaltámaszra téve beállítottam 33mm-re ez így okés lesz , csak nem értem miért van egyiken helyen így másikon úgy.
Azt is megpróbáltam, hogy beállítottam a kézikönyv szerintit, aztán oldaltámaszra tettem , de nem jön ki se így se úgy :)
Csatolmányok:
img_1908.jpg
img_1908.jpg (1.16 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
img_1907.jpg
img_1907.jpg (1.33 MiB) Megtekintve 10902 alkalommal
#20847
Sziasztok! Megjött a Motul olajam :-) és a fékfolyadékom. Viszont most néztem, hogy a folyadék DOT5.1es, azt a 695ös monsterbe nyugodtan beletölthetem? mert a könyv csak 4est ír elő...
Ezt viccnek szántad ?
kissé megkavarodtam az 5 és 5.1 el :-). De már tisztult a kép - utánaolvastam, csak a hirtelen képzavar, és hogy vazzeg biztos rosszat rendeltem ,küldtek.... :-)
#20846
Sziasztok! Megjött a Motul olajam :-) és a fékfolyadékom. Viszont most néztem, hogy a folyadék DOT5.1es, azt a 695ös monsterbe nyugodtan beletölthetem? mert a könyv csak 4est ír elő...
Ezt viccnek szántad ?
#20845
Sziasztok! Megjött a Motul olajam :-) és a fékfolyadékom. Viszont most néztem, hogy a folyadék DOT5.1es, azt a 695ös monsterbe nyugodtan beletölthetem? mert a könyv csak 4est ír elő...
bele, monst is az van benne ;)
#20844
Sziasztok! Megjött a Motul olajam :-) és a fékfolyadékom. Viszont most néztem, hogy a folyadék DOT5.1es, azt a 695ös monsterbe nyugodtan beletölthetem? mert a könyv csak 4est ír elő...
#20843
lent , bal oldalon
fent a karnál is légtelenítsd mert különben lepumpálja a levegőt, én legalább is ezze szoptam
Ja .. siker! Köszönöm !! Az volt a ludas!
na bitte ;)
#20842
hol légtelenítetted elöször?
lent , bal oldalon
fent a karnál is légtelenítsd mert különben lepumpálja a levegőt, én legalább is ezze szoptam
Ja .. siker! Köszönöm !! Az volt a ludas!
#20841
hol légtelenítetted elöször?
lent , bal oldalon
fent a karnál is légtelenítsd mert különben lepumpálja a levegőt, én legalább is ezze szoptam
azt mikor?
#20840
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
hol légtelenítetted elöször?
lent , bal oldalon
fent a karnál is légtelenítsd mert különben lepumpálja a levegőt, én legalább is ezze szoptam
#20839
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
hol légtelenítetted elöször?
lent , bal oldalon
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 61

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]