- 7 years ago
#20838
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok.. Mit is csináltál pontosan? dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék .. hol légtelenítetted elöször?
- 7 years ago
#20837
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok.. Mit is csináltál pontosan? dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék .. Levegős,
- 7 years ago
#20836
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok.. Mit is csináltál pontosan? dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék .. Jó sokáig kell pumpálni,mire kinyomja.Sok folyadékot felvesz.
- 7 years ago
#20835
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok.. Mit is csináltál pontosan? dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
- 7 years ago
#20834
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok.. Mit is csináltál pontosan?
- 7 years ago
#20833
Sziasztok,
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
- 7 years ago
#20832
Mikor lesz már meg a Multi?? nem tudom még mi lesz, lehet bicikli (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb) így is én vagyok mindig a legrészegebb
- 7 years ago
#20831
lopni kell nem gyártatni Mikor lesz már meg a Multi?? nem tudom még mi lesz, lehet bicikli (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb)Csatolmányok:
dinobike06.jpg (157.03 KiB) Megtekintve 11016 alkalommal
- 7 years ago
#20830
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... Tapasztalat... lopni kell nem gyártatni Mikor lesz már meg a Multi?? nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
- 7 years ago
#20829
akkor kap egy kis előkezelést... Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... Tapasztalat... lopni kell nem gyártatni Mikor lesz már meg a Multi??
- 7 years ago
#20828
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer... akkor kap egy kis előkezelést... Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... Tapasztalat... lopni kell nem gyártatni
- 7 years ago
#20827
kösz a választ!
Puding próbája... Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer... akkor kap egy kis előkezelést... Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... Tapasztalat...
- 7 years ago
#20826
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm! igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban Ok,THX!
- 7 years ago
#20825
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm! igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban
- 7 years ago
#20824
Igen, es nem mindig van jo hatasa kösz a választ!
Puding próbája... Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer... akkor kap egy kis előkezelést...
- 7 years ago
#20823
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm! Igen, es nem mindig van jo hatasa kösz a választ!
Puding próbája... Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
- 7 years ago
#20822
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm! Igen, es nem mindig van jo hatasa kösz a választ!
Puding próbája...
- 7 years ago
#20821
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm! Igen, es nem mindig van jo hatasa
- 7 years ago
#20820
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Csatolmányok:
img_1545.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 11016 alkalommal
img_1544.jpg (1017.52 KiB) Megtekintve 11016 alkalommal
- 7 years ago
#20819
Sziasztok,
Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?
Köszönöm,
Kp
Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?
Köszönöm,
Kp
- 7 years ago
#20818
Ma sikeresen befejeztem a gyors váltó installálást a 848-rá. A neten olvasható "tök egyszerű 20 perc alatt megvolt" egész egyszerűen kamu, kétszer két-két és fél óra izzadásba telt a folyamat. Ha valaki ilyesmin gondolkozik, akkor nyugodtan kérdezzen.
- 7 years ago
#20817
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok? Esetleg telóolaj?
pl: https://motoralkatresz.eu/termekek/Motu ... villaolaj/ Vegul is,miert ne?
- 7 years ago
#20816
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok? Esetleg telóolaj?
pl: https://motoralkatresz.eu/termekek/Motu ... villaolaj/
- 7 years ago
#20815
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok?
- 7 years ago
#20814
Sziasztok !
Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.
Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.
Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ugyse sok St látok
Ismét köszönjük a segítséget!
- 7 years ago
#20813
Sziasztok !
Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.
Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.
Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ugyse sok St látok
Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.
Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.
Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ugyse sok St látok
- 7 years ago
#20812
Sziasztok !
Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő (ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni
Van még kérdés ? Hibátlan! Ügyes vagy! A szelephézag állításba nem merek belefogni... Portugália egyéni túra? vagy lehetcsatléakozni
- 7 years ago
#20811
Sziasztok !
Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő (ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni
Van még kérdés ? Köszönjük a kimerítő választ! Az ősszel zúgni kezdett 80 felett valami hátul,nyilván a kerékcsapágy az első számú jelölt.Viszont kiszerelt keréknél gyönyörűen,akadásmentesen forgatható.Lehet,hogy csak túlhúztam.
Fesszabályzóról:egy márkatárs itt a fórumon azt ajánlotta,ha az ECU a tápfeszt nem a fesszabályzóról,hanem direktben az akksiról kapja,az akksi pufferként működve megvédheti az ECU-t a hibás fesszabályzótól jövő túláramtól.Hozzáértő véleménye érdekelne.
- 7 years ago
#20810
Sziasztok !
Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő (ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni
Van még kérdés ? Hát teljes motorelktronikát updatelni, meg taskaban vinni nem egyszerű mutatvány, Aztán Murphy törvény szerint ilyenkor minden fasza az árammal,de jön a mechanikus hiba.
A kerékcsapágy témakör viszont érdekes. Olvastam balesetveszélyes csapágydöglésről is, ahol a kormánygátló mentette meg a bukástól.
Valaki nem tud/olvasott ajánlásokat a csereintervallumra vonatkozóan? Tiédben hány kilóméter van?
- 7 years ago
#20809
Sziasztok !
Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő (ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni
Van még kérdés ?
Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő (ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni
Van még kérdés ?
- 7 years ago
#20808
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag Reléket miért cserélted le? Állórésszel mi volt a gond?
- 7 years ago
#20807
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag Egy ilyen az enyémre is rá fér, mindent magad csináltál?
- 7 years ago
#20806
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag Szia!Miből vetted észre,hogy csereérettek a hátsó kerékcsapágyak?
Mennyibe volt a fesszabályzó?Köszönöm.
- 7 years ago
#20805
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Csatolmányok:
img_1836.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 11016 alkalommal
- 7 years ago
#20804
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek.
Előre is köszönöm. az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/
Köszönöm szépen. Nekem így első látásra elég rémisztő, de a szakembör azt mondja nem lesz gond, celszerszam is van nála elvileg.
- 7 years ago
#20803
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek.
Előre is köszönöm. az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/
- 7 years ago
#20802
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek.
Előre is köszönöm.
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek.
Előre is köszönöm.
- 7 years ago
#20798
És a tervből végre valóság lett ...
Csatolmányok:
dscf6573.jpg (1.49 MiB) Megtekintve 11016 alkalommal
emelogp1.jpg (1.53 MiB) Megtekintve 11016 alkalommal
emelogp.jpg (499.15 KiB) Megtekintve 11016 alkalommal
- 7 years ago
#20796
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet! csak elfelejtik kinek mit hazudtak
- 7 years ago
#20795
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet!
- 7 years ago
#20794
- 7 years ago
#20793
Üdv mindenkinek.Új tag vagyok.Vízhűtéses márkatársak tapasztalatát szeretném kikérni.A felső kiegyenlítőtartály...minden előzmény nélkű,keletkezett rajta egy gombostűnyi lyuk.Megragasztottam,erre pár hét után,ujra lesprccelte a bal csuklóm bent a városba.A ragasztás mellet újra apró lyuk.Járt már így valaki?
- 7 years ago
#20792
Először is Boldog Karácsonyt minden márkatársnak!
Tanács kellene:a mocin egy jó állapotú Tsubaki lánc van,egy kis bibivel.A toldószem rohadtul ki van kopva.Foglalkoznak a szerelők láncjavítással?Nem szívesen vennék meg egy komplett láncszettet,ha amúgy menthető.Persze csak szakszerűen,nem kockáztatnék meg egy szakadást.
Tanács kellene:a mocin egy jó állapotú Tsubaki lánc van,egy kis bibivel.A toldószem rohadtul ki van kopva.Foglalkoznak a szerelők láncjavítással?Nem szívesen vennék meg egy komplett láncszettet,ha amúgy menthető.Persze csak szakszerűen,nem kockáztatnék meg egy szakadást.
- 7 years ago
#20791
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?
Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138
Miért akarsz ilyeneket csinálni egy szinte új motorral ?
- 7 years ago
#20790
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?
Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138
Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell Ezt tettszik! Köszönöm!!! van csuklós létrám, megpróbálom így (remélem eléggé szét tudom nyitni, hogy a motor is beférjen közé)
- 7 years ago
#20789
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?
Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138
Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]