#20838
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
hol légtelenítetted elöször?
#20837
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
Levegős,
#20836
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
Jó sokáig kell pumpálni,mire kinyomja.Sok folyadékot felvesz.
#20835
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
dugatyukat felpoliroztam, osszeraktam, uj olaj , lent jon a folyadék de nem szorít a fék ..
#20834
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
Mit is csináltál pontosan?
#20833
Sziasztok,

s4r brembot szétszedtem , rendberaktam...mind a 2 körön megy az olaj,viszont nem nyomja ki a dugatyúkat..Megakadtam..Tapasztalatokat szívesen fogadok..
#20832
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
:) (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb)
:D így is én vagyok mindig a legrészegebb ;)
#20831
lopni kell nem gyártatni :P
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
:) (a gyorsaság fontosabb mint a kidolgozás, de szerintem király lenne, Te lehetnél mindig a legrészegebb)
Csatolmányok:
dinobike06.jpg
dinobike06.jpg (157.03 KiB) Megtekintve 10366 alkalommal
#20830
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
lopni kell nem gyártatni :P
Mikor lesz már meg a Multi?? :D
nem tudom még mi lesz, lehet bicikli
#20828
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
lopni kell nem gyártatni :P
#20827
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...
Ok de tényleg óvatosan mert ha eltörik horror utángyártatni... :) Tapasztalat...
#20826
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban
Ok,THX!
#20825
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
igaza van Mihának be szokott rohadni, úgy a legjobb ha kiszeded, és max annyira tekered ki, higy mindkét g-szem 1-1 cm menet maradjon a rúdban
#20824
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
akkor kap egy kis előkezelést...
#20823
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...
Jó eséllyel be is van rohadva, az enyém el is tört egyszer...
#20822
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
kösz a választ!
Puding próbája...
#20821
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Igen, es nem mindig van jo hatasa :)
#20820
Üdv!
Mesterek véleményét kérném.Az ezredesem hátulján szeretnék kicsit emelni ( kellene még egy kis hely az új kipumnak). Jól gondolom, hogy ha növelem a himbarúd (kutyacsont) hosszát, akkor emelni fog?
Ha valaki csinálta már, válaszát köszönöm!
Csatolmányok:
img_1545.jpg
img_1545.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 10366 alkalommal
img_1544.jpg
img_1544.jpg (1017.52 KiB) Megtekintve 10366 alkalommal
#20819
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
#20818
Ma sikeresen befejeztem a gyors váltó installálást a 848-rá. A neten olvasható "tök egyszerű 20 perc alatt megvolt" egész egyszerűen kamu, kétszer két-két és fél óra izzadásba telt a folyamat. Ha valaki ilyesmin gondolkozik, akkor nyugodtan kérdezzen.
#20815
Elore is bocsi az ekezetek hianyaert.Ujitom fel az elso telokat.Ki milyen olajat hasznal bele?A gepkonyv automatavalto olajat ir.Az autosboltos cimboram szerint az nem jo,nala egy Monsteres haverja W10-eset vasarolt erre a celra.Ti mit hasznaltok?
#20814
Sziasztok !

Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje :) , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.

Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.

Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ;) ugyse sok St látok
Ismét köszönjük a segítséget! :)
#20813
Sziasztok !

Az enyémben 55e km van . Szerintem 10 év után ki lehet cserélni , sok függ attól, hogy milyen minőségű az út, meg mennyire mossa az ember rommá , vagy ázik el esőben. Csapágy nem drága ha van belső csapágykihuzó célszerszám , akkor gyorsan megy
Az st , a ducati egyterűje :) , simán befért az ülés alá minden tartalék cucc.
Amikor anno ujrapasztázták a blokkot , akkor gyönyörű volt a henger a gyűrű , a dugó , a kuplungját tavaly cseréltem mindenestül.

Nekem is akksirol kapja , át lett variálva , biztos ami biztos.

Általába egyedül, barátnőmmel, vagy régi barátokkal megyek akikkel 10 éve együtt motorozunk.
Nem zártkörű a buli de egy két hetes túrára vmiylen szinten nem jó ötlet "ismeretelen" emberrel menni. Majd jön a jó idő motorozunk együtt és kialakul ;) ugyse sok St látok

#20812
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Hibátlan! Ügyes vagy! A szelephézag állításba nem merek belefogni... Portugália egyéni túra? vagy lehetcsatléakozni
#20811
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Köszönjük a kimerítő választ! :) Az ősszel zúgni kezdett 80 felett valami hátul,nyilván a kerékcsapágy az első számú jelölt.Viszont kiszerelt keréknél gyönyörűen,akadásmentesen forgatható.Lehet,hogy csak túlhúztam.
Fesszabályzóról:egy márkatárs itt a fórumon azt ajánlotta,ha az ECU a tápfeszt nem a fesszabályzóról,hanem direktben az akksiról kapja,az akksi pufferként működve megvédheti az ECU-t a hibás fesszabályzótól jövő túláramtól.Hozzáértő véleménye érdekelne.
#20810
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
Hát teljes motorelktronikát updatelni, meg taskaban vinni nem egyszerű mutatvány, Aztán Murphy törvény szerint ilyenkor minden fasza az árammal,de jön a mechanikus hiba.

A kerékcsapágy témakör viszont érdekes. Olvastam balesetveszélyes csapágydöglésről is, ahol a kormánygátló mentette meg a bukástól.
Valaki nem tud/olvasott ajánlásokat a csereintervallumra vonatkozóan? Tiédben hány kilóméter van?
#20809
Sziasztok !

Robi , az első kerékcsapágyam széthullott darabjaira ,nyáron a rakparton , úgy gondoltam erre a szezonra kicserélem a hátsót is . Semmi jelét nem mutatta, hogy gond lenne vele, amikor kiszereltem akkor lehetett érezni hogy " homokosan " mozog .
A feszültség szabályzót még nem fizettem ki :)
Tomi , mindent magamnak csináltam, az első villát én csak kiszerelem és elviszem . A villamosági hibakeresésnél segitettek , az nekem már túl magas volt.
Negga ,tavaly nagy szarba kerültem villamoság ügyileg , ha bővebben érdekel kifejtem , de szerintem itt mindenki tud a régebbi Ducatik tervezési vagy konstrukciós hibájáról.
A lényeg , elfingott a szabályzóm , elfingta az akksim , majd rottyantott egyet a computer (Ecu) , mire erre rájöttünk, hogy ez történt és mi okozta eltelt fél év , szerencsém volt a computer javitható volt, sőt jobb lett (ellenállób eseteleges tultöltés esetén ) , lett új szabályzó (specko már irtam) , és ugy voltam vele vettem egy nagy levegőt és minden relét csatlakozót amit lehetett cseréltem , mivel az állórészt senki nem vállalja (régi ducatik 98 ig) tekercselni , mert állítolag lehetetlen nem elbaszni , ezért rendeltem egy újat ($$$) (elvileg a régi is jó , megnézettem ) , persze lett új akksi is , egyedül az indexrelé maradt. Aztán úgy voltam vele h a biztonság kedvéért legyen nálam két trafó pipával, meg egy jeladó egy benzinpumpa , meg egy légmennyiségmérő :D(ebay oem) , tudom idiótanak gondoltok , de nyáron Portugália a cél , nem szeretném hazatolni :)
Van még kérdés ? :D
#20808
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Reléket miért cserélted le? Állórésszel mi volt a gond?
#20807
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Egy ilyen az enyémre is rá fér, mindent magad csináltál?
#20806
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Szia!Miből vetted észre,hogy csereérettek a hátsó kerékcsapágyak?
Mennyibe volt a fesszabályzó?Köszönöm.
#20805
T.m.k. 2017
- hatso kerekcsapagy csere
- hatso fekbetet csere
- olajcsere
- legszuro csere
- uzemanyag szuro csere
- szelephezag ellenorzes allitas
- kuplungmunkahenger rud tisztitas zsirzas
- kuplung nyomolap csapagy csere
- kuplung nyomolap rugok csereje
- goodridge fek es kuplungcso
- uj vizcsovek uj bikincsek
- uj alloresz
- uj toktesfigyelos egyedileg gyartott fesz szab (tultoltes eseten lekapcsol , tulmelegedes eseten lekapcsol) motobees.hu
- uj onindito rele
- osszes rele uj
- elso villa teljes szetszerelese elmosasa (deczi suspension)
- uj hutofolyadek
- meg ezer aprosag
Csatolmányok:
img_1836.jpg
img_1836.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 10366 alkalommal
#20804
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.
az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni :(
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/

Köszönöm szépen. Nekem így első látásra elég rémisztő, de a szakembör azt mondja nem lesz gond, celszerszam is van nála elvileg. :)
#20803
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.
az a baj, hogy célszerszámok kellenek hozzá, azt meg nem fogod tudni letölteni :(
egyébként itt vanank videók http://emsduc.com/product-resources/
#20802
Sziasztok!
Jo regen nem írtam mar a fórumra, elnézést is kívánok, de nem voltam internet közelben lassan hónapok óta.
A kérdés a következő: szelephezagot kellene állítani a 2000-es évjáratú 600-as Dark Monsteremen. Tudna valaki bármilyen dokumentációval segíteni a dologban?
Mert nekem a nemi műszaki affinitasomon kívül semmim nincs hozza, csak egy motivált, szerelő szakmájú motoros barátom aki francia, es en is franciaorszagban vagyok. Szóval az sem lenne baj ha francia nyelvű lenne a dolog, de ha magyar vagy angol az sem feltétlenül baj. Csak ugye azt sem tudom mit keressek. :)
Előre is köszönöm.
#20798
És a tervből végre valóság lett ...
Csatolmányok:
dscf6573.jpg
dscf6573.jpg (1.49 MiB) Megtekintve 10366 alkalommal
emelogp1.jpg
emelogp1.jpg (1.53 MiB) Megtekintve 10366 alkalommal
emelogp.jpg
emelogp.jpg (499.15 KiB) Megtekintve 10366 alkalommal
#20796
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati
Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet!
csak elfelejtik kinek mit hazudtak ;)
#20795
Sziasztok!
Tud valaki erről valami infót?
http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszi ... &st=ducati
Szia! Ercsiben van egy Szerelő aki Ducatival foglalkozik! Haverommal voltunk nála mikor alkatrészt kerestünk a motorjához! Érti a dolgát ahogy elbeszélgettünk vele! Mikor ott voltunk egy Hyper-en dolgozott de ahogy láttam volt ott még egy vagy két pályamotor is és patika rend!
Szerintem ő hirdet!
#20793
Üdv mindenkinek.Új tag vagyok.Vízhűtéses márkatársak tapasztalatát szeretném kikérni.A felső kiegyenlítőtartály...minden előzmény nélkű,keletkezett rajta egy gombostűnyi lyuk.Megragasztottam,erre pár hét után,ujra lesprccelte a bal csuklóm bent a városba.A ragasztás mellet újra apró lyuk.Járt már így valaki?
#20792
Először is Boldog Karácsonyt minden márkatársnak!
Tanács kellene:a mocin egy jó állapotú Tsubaki lánc van,egy kis bibivel.A toldószem rohadtul ki van kopva.Foglalkoznak a szerelők láncjavítással?Nem szívesen vennék meg egy komplett láncszettet,ha amúgy menthető.Persze csak szakszerűen,nem kockáztatnék meg egy szakadást.
#20791
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138


Miért akarsz ilyeneket csinálni egy szinte új motorral ?
Avatar
 LM
#20790
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138

Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell
Ezt tettszik! Köszönöm!!! :) van csuklós létrám, megpróbálom így (remélem eléggé szét tudom nyitni, hogy a motor is beférjen közé)
#20789
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138

Az emeléshez ötlet: egy létra meg két spanifer kell
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]