Avatar
 LM
#20788
Sziasztok! Ki szeretném venni az első teleszkópokat a Monster 821-ből, de nem tudom, hogyan kellene megemelni. Próbáltam úgy, hogy rajta hagyom a hátsó emelőn és a blokk alatt megemelem, de sajnos előre bukott, orrnehéz. De mivel bukik előre, így az első kereket sem tudom kivenni, hogy könnyítsek rajta. Első emelőm sajnos nincs. Valami hasznos ötlet vagy spéci emelő hell hozzá?

Másik kérdés, ugyancsak ehhez a típushoz: milyen dugókulccsal tudom meglazítani a hátsó kereket lánc feszítéshez? A 12 pólusú dugókulcs megfelelő hozzá? A neten 36mm-es méretet írnak, de én megmértem a kerék anyát és az 41mm-es. Tanácstalan vagyok.
Mondjuk ez: http://szvgtoolsshop.hu/index.php?optio ... t_id=12138


#20782
Sziasztok !

Generator dekli tomito paszta kene , addig megvagyok h Loctite , de meilyk kene , van ezust szinu 200 fokig meg rezszinu 400fokig mindketto olajallo meg minden , ill mennyisegre mennyit vegyek ?
three bond 1215 250 fokig 5700 ezt használja a ducati is

http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/ya ... mitopaszta

https://store.bevelheaven.com/Maintenan ... id-Gasket/



http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ngine-case
a gyári oempartsról 4500 LIQUID GASKET 1-000-667-479

Koszonom
Menetrögzítőt milyet használtál?
#20781
Sziasztok !

Generator dekli tomito paszta kene , addig megvagyok h Loctite , de meilyk kene , van ezust szinu 200 fokig meg rezszinu 400fokig mindketto olajallo meg minden , ill mennyisegre mennyit vegyek ?
three bond 1215 250 fokig 5700 ezt használja a ducati is

http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/ya ... mitopaszta

https://store.bevelheaven.com/Maintenan ... id-Gasket/



http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ngine-case
a gyári oempartsról 4500 LIQUID GASKET 1-000-667-479

Koszonom
#20780
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
Ezen a telefonszámon tudsz érdeklődni(06705283852) nekem is a Laci segített ilyen témában. De amúgy a fényezők le tudják olvastatni a színkódot mint később kiderült. Nagy Lászlót kell keresned ha esetleg egy Gabriella nevű hölgy venné fel a telefonját.

Köszönöm szépen, meglett a kód!!! A PPG színkód lett a jó, kész is van a fényező vele, olyan lett amilyet szerettem volna. Viszont a következő lépés a felni arany színűre fényezése lenne, de ehhez szintén csak a méregdrága 3 rétegű motorfesték gyári kódját találtam meg.
Van esetleg valaki aki már festette a kerekét aranyszínűre és megvan a kód hozzá?
Köszi!
Igazán nincs mit.
Ha volt gyári arany felni akkor azt is meg fogják tudni mondani a motorossoba ha nem akkor válassz egyet ami neked tetszik.
#20779
Sziasztok !

Generator dekli tomito paszta kene , addig megvagyok h Loctite , de meilyk kene , van ezust szinu 200 fokig meg rezszinu 400fokig mindketto olajallo meg minden , ill mennyisegre mennyit vegyek ?
three bond 1215 250 fokig 5700 ezt használja a ducati is

http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/ya ... mitopaszta

https://store.bevelheaven.com/Maintenan ... id-Gasket/



http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ngine-case
a gyári oempartsról 4500 LIQUID GASKET 1-000-667-479
#20778
Sziasztok !

Generator dekli tomito paszta kene , addig megvagyok h Loctite , de meilyk kene , van ezust szinu 200 fokig meg rezszinu 400fokig mindketto olajallo meg minden , ill mennyisegre mennyit vegyek ?
Csatolmányok:
img_1501.jpg
img_1501.jpg (1.23 MiB) Megtekintve 9495 alkalommal
#20777
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
Ezen a telefonszámon tudsz érdeklődni(06705283852) nekem is a Laci segített ilyen témában. De amúgy a fényezők le tudják olvastatni a színkódot mint később kiderült. Nagy Lászlót kell keresned ha esetleg egy Gabriella nevű hölgy venné fel a telefonját.

Köszönöm szépen, meglett a kód!!! A PPG színkód lett a jó, kész is van a fényező vele, olyan lett amilyet szerettem volna. Viszont a következő lépés a felni arany színűre fényezése lenne, de ehhez szintén csak a méregdrága 3 rétegű motorfesték gyári kódját találtam meg.
Van esetleg valaki aki már festette a kerekét aranyszínűre és megvan a kód hozzá?
Köszi!
azzal vigyázz mert könnyen el lehet b@szni :)
#20776
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
Ezen a telefonszámon tudsz érdeklődni(06705283852) nekem is a Laci segített ilyen témában. De amúgy a fényezők le tudják olvastatni a színkódot mint később kiderült. Nagy Lászlót kell keresned ha esetleg egy Gabriella nevű hölgy venné fel a telefonját.

Köszönöm szépen, meglett a kód!!! A PPG színkód lett a jó, kész is van a fényező vele, olyan lett amilyet szerettem volna. Viszont a következő lépés a felni arany színűre fényezése lenne, de ehhez szintén csak a méregdrága 3 rétegű motorfesték gyári kódját találtam meg.
Van esetleg valaki aki már festette a kerekét aranyszínűre és megvan a kód hozzá?
Köszi!
#20775
Típusbizonyítvány előtt 3000 órát kell szétesés nélkül járnia a motornak. Utcai használatot felételezve 70-es átlaggal 70*3000=21000km. 140-es átlagnál a fele. Tartamteszt ciklusok elég lightosak tehát ha kétszer jobban pörgeted annál, akkor minimum felezed az élettartamot. Ott van még számtalan faktor, gyártás minőségi stabilitás (Bologna focicsapat rossz időszakával egybevágóan) akkor szintén felezheted az élettartamot. Úgyhogy válasz valóban 20 000-200 000 ig

Én nem értem ezt az eszmefuttatást 2016 -ban.
Ezeket azért már nem kézzel gyártják a csepel művekben, szerintem baromi kicsi az emberi hangulat által okozott minőség különbség. Ha egyáltalán emberek csinálják...
Mármiint, ha ez igaz volna, hogy egy adott alkarésznek ekkora megbízhatósági szórása volna, ma nem létezne Ducati.
Bolognaban nem tudom hogy megy, de a Fiatnal kiürül a gyár, tehát tényleg kiürül, ha az olasz válogatott játszik. Munkatársam évekig velük dolgozott... Természetesen a norma nem csökkent azokon a napokon sem. Utána nem sokkal kaptak a márkaszervizek a egy listát "csendben" mely autókon mit kellene beállítgatni, meg után-húzogatni, mert éppen demotivált hangulatban voltak a dolgozók.
Az a vicc, hogy ez nem vicc.
Hát én nem tudom srácok, hogy mikor, hogy alakul az olaszok vércukorszintje, viszont nekem van egy 12 éves Fiat Stilom (1.4 16V) és egy 1997-es Szörnyecském...a Stiloval a kötelező szervízeken kívül egyszer volt bajom (trafókat kellett cserélni), aztán kész (persze megkap mindent). A Monster már kicsit kényesebb, de semmi komoly. Uh lehet, hogy igazatok van, de én nem tudom alátámasztani a híreszteléseket.
#20774

Én nem értem ezt az eszmefuttatást 2016 -ban.
Ezeket azért már nem kézzel gyártják a csepel művekben, szerintem baromi kicsi az emberi hangulat által okozott minőség különbség. Ha egyáltalán emberek csinálják...
Mármiint, ha ez igaz volna, hogy egy adott alkarésznek ekkora megbízhatósági szórása volna, ma nem létezne Ducati.
Bolognaban nem tudom hogy megy, de a Fiatnal kiürül a gyár, tehát tényleg kiürül, ha az olasz válogatott játszik. Munkatársam évekig velük dolgozott... Természetesen a norma nem csökkent azokon a napokon sem. Utána nem sokkal kaptak a márkaszervizek a egy listát "csendben" mely autókon mit kellene beállítgatni, meg után-húzogatni, mert éppen demotivált hangulatban voltak a dolgozók.
Az a vicc, hogy ez nem vicc.

Én értem, hogy ha egy válogatott meccs miatt egy Fiat ajtókárpitja mondjuk nem áll tökéletesen, oké, benne van, és az olaszok tényleg ilyenek nekem is van hasonló tapasztalatom a melóból, nem bassza szét őket a menetszél ha munkáról van szó. De egy hajtókar csapágy ? Még ha szarul is gyártják le a meccs miatt, a minőség ellenőrzésen csak megbukik, mármint azért egy hajtókar csapágyról beszélünk nem egy ajtókárpitról.

Vagy én gondolom ezt túl ?
nem, tökre igazad van. ráadásul azt nem giogio gyártja hanem a csapággyári beszállító és valszeg ráadásul robot
#20773
Típusbizonyítvány előtt 3000 órát kell szétesés nélkül járnia a motornak. Utcai használatot felételezve 70-es átlaggal 70*3000=21000km. 140-es átlagnál a fele. Tartamteszt ciklusok elég lightosak tehát ha kétszer jobban pörgeted annál, akkor minimum felezed az élettartamot. Ott van még számtalan faktor, gyártás minőségi stabilitás (Bologna focicsapat rossz időszakával egybevágóan) akkor szintén felezheted az élettartamot. Úgyhogy válasz valóban 20 000-200 000 ig

Én nem értem ezt az eszmefuttatást 2016 -ban.
Ezeket azért már nem kézzel gyártják a csepel művekben, szerintem baromi kicsi az emberi hangulat által okozott minőség különbség. Ha egyáltalán emberek csinálják...
Mármiint, ha ez igaz volna, hogy egy adott alkarésznek ekkora megbízhatósági szórása volna, ma nem létezne Ducati.
Bolognaban nem tudom hogy megy, de a Fiatnal kiürül a gyár, tehát tényleg kiürül, ha az olasz válogatott játszik. Munkatársam évekig velük dolgozott... Természetesen a norma nem csökkent azokon a napokon sem. Utána nem sokkal kaptak a márkaszervizek a egy listát "csendben" mely autókon mit kellene beállítgatni, meg után-húzogatni, mert éppen demotivált hangulatban voltak a dolgozók.
Az a vicc, hogy ez nem vicc.

Én értem, hogy ha egy válogatott meccs miatt egy Fiat ajtókárpitja mondjuk nem áll tökéletesen, oké, benne van, és az olaszok tényleg ilyenek nekem is van hasonló tapasztalatom a melóból, nem bassza szét őket a menetszél ha munkáról van szó. De egy hajtókar csapágy ? Még ha szarul is gyártják le a meccs miatt, a minőség ellenőrzésen csak megbukik, mármint azért egy hajtókar csapágyról beszélünk nem egy ajtókárpitról.

Vagy én gondolom ezt túl ?
#20772
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
ezzel:
http://m.ebay.it/itm/201601332212

Ez is jó, de ez már 250 eur. :)
jojo, azon az 50euron nem akadok fenn ha jo a cucc... :)
Egyébként! Lehet, hogy én téged kereslek? :D mármint, vettem egy Remus rendszert az s4emre és akitől vettem (Lukács Laci) azt ajánlotta, hogy fűzzelek meg téged, hogy lődd hozzá nekem az új kipufogót. Meg van egy alacsony fordulaton rángatásos gondom is, szóval egy szó mint száz, kereshetlek ezek miatt? Köszi! :)
#20771
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
ezzel:
http://m.ebay.it/itm/201601332212

Ez is jó, de ez már 250 eur. :)
#20770
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
remélem nem nézem be, ezt néztem
http://m.ebay.it/itm/162265836695

jó minőség jó áron. Ha Adige-vel párosítod, akkor kicsit szoros lesz, a lamellát kicsit reszelned kell majd. Ferodo-val OK lesz
#20769

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
ezzel:
http://m.ebay.it/itm/201601332212
#20768

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
remélem nem nézem be, ezt néztem
http://m.ebay.it/itm/162265836695
#20767
na szokásomhoz híven nagyon szépen fogalmaztam... szóval jó áron érdekelne a cucc, ami legalább ugyanazt tudja mint az átlag ebayes. Köszi! :)

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
Ha 200EUR-bol megvan az alu kosar es az alu lamalla, akkor arra csapj le gyorsan!
#20766
Sziasztok! Kuplung javítás előtt/közben vagyok. Érdekelne van-e valami tuti vonal lamellára és kosárra vagy rendeljem meg az eBay-ről az adige lamellát a bármilyen Alu kosárral? Most acél volt benne (gyári) de megpróbálkoznék egy alu párossal.
Bevált tipp a forrásról valakinek? Köszi!
na szokásomhoz híven nagyon szépen fogalmaztam... szóval jó áron érdekelne a cucc, ami legalább ugyanazt tudja mint az átlag ebayes. Köszi! :)

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv

Az Adige szar? Kitől hallottad ezt a sületlenséget? A gyár szerinted miért azt rak bele?
#20765
Sziasztok! Kuplung javítás előtt/közben vagyok. Érdekelne van-e valami tuti vonal lamellára és kosárra vagy rendeljem meg az eBay-ről az adige lamellát a bármilyen Alu kosárral? Most acél volt benne (gyári) de megpróbálkoznék egy alu párossal.
Bevált tipp a forrásról valakinek? Köszi!
na szokásomhoz híven nagyon szépen fogalmaztam... szóval jó áron érdekelne a cucc, ami legalább ugyanazt tudja mint az átlag ebayes. Köszi! :)

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv
acél nem kell nincs megégve és nem is hullámos. Kosár kell meg kopó lamella mert szétverték egymást. Csak ha már cserélem akkor a gyári acél helyett alut szeretnék, állítólag jobb picit. Ebayen van kb 200eur a kosár meg a kopó. Ha sehol nem olcsóbb akkor megrendelem, gondoltam feldobom hátha valakinek van jobb ötlete.
#20764
Sziasztok! Kuplung javítás előtt/közben vagyok. Érdekelne van-e valami tuti vonal lamellára és kosárra vagy rendeljem meg az eBay-ről az adige lamellát a bármilyen Alu kosárral? Most acél volt benne (gyári) de megpróbálkoznék egy alu párossal.
Bevált tipp a forrásról valakinek? Köszi!
na szokásomhoz híven nagyon szépen fogalmaztam... szóval jó áron érdekelne a cucc, ami legalább ugyanazt tudja mint az átlag ebayes. Köszi! :)

Ha csak kopo kell , es a fogazasa ep a lamellaknak akkor fel lehet ujitani par ezer forintbol.
Az Adige es a newfren allitolag szar , ferodo barnett jobb.
Ha acellamella is kell , akkor nem lesz olcso a moka , bar azt lehet darabra is lehet venni bar ritkan kopik el el csak egy darab , nekem 50e km nel meg gyari erteken voltak az acellamellak de eleg nyugdijasba van hasznalva a motor
Udv
#20763
Sziasztok! Kuplung javítás előtt/közben vagyok. Érdekelne van-e valami tuti vonal lamellára és kosárra vagy rendeljem meg az eBay-ről az adige lamellát a bármilyen Alu kosárral? Most acél volt benne (gyári) de megpróbálkoznék egy alu párossal.
Bevált tipp a forrásról valakinek? Köszi!
na szokásomhoz híven nagyon szépen fogalmaztam... szóval jó áron érdekelne a cucc, ami legalább ugyanazt tudja mint az átlag ebayes. Köszi! :)
#20762
Sziasztok! Kuplung javítás előtt/közben vagyok. Érdekelne van-e valami tuti vonal lamellára és kosárra vagy rendeljem meg az eBay-ről az adige lamellát a bármilyen Alu kosárral? Most acél volt benne (gyári) de megpróbálkoznék egy alu párossal.
Bevált tipp a forrásról valakinek? Köszi!
#20761
nekem 34ezernél nem volt jó formában, csabának 33nál elment borért
Típusbizonyítvány előtt 3000 órát kell szétesés nélkül járnia a motornak. Utcai használatot felételezve 70-es átlaggal 70*3000=21000km. 140-es átlagnál a fele. Tartamteszt ciklusok elég lightosak tehát ha kétszer jobban pörgeted annál, akkor minimum felezed az élettartamot. Ott van még számtalan faktor, gyártás minőségi stabilitás (Bologna focicsapat rossz időszakával egybevágóan) akkor szintén felezheted az élettartamot. Úgyhogy válasz valóban 20 000-200 000 ig

Én nem értem ezt az eszmefuttatást 2016 -ban.
Ezeket azért már nem kézzel gyártják a csepel művekben, szerintem baromi kicsi az emberi hangulat által okozott minőség különbség. Ha egyáltalán emberek csinálják...
Mármiint, ha ez igaz volna, hogy egy adott alkarésznek ekkora megbízhatósági szórása volna, ma nem létezne Ducati.
Bolognaban nem tudom hogy megy, de a Fiatnal kiürül a gyár, tehát tényleg kiürül, ha az olasz válogatott játszik. Munkatársam évekig velük dolgozott... Természetesen a norma nem csökkent azokon a napokon sem. Utána nem sokkal kaptak a márkaszervizek a egy listát "csendben" mely autókon mit kellene beállítgatni, meg után-húzogatni, mert éppen demotivált hangulatban voltak a dolgozók.
Az a vicc, hogy ez nem vicc.
#20760
Tiédben 55000km, az enyémben 60000km és tökéletes ,800ie. ismeretlen előélettel, úgyhogy még biztos kibír 30000-et. A Palermói lakos az biztos, a Római egyetem is hihető, de lehet, hogy pizzafutár volt Rómában, akkor meg aztán kapott bőven :-)
#20759
Itt arrol lenne szo , hogy van egy st2-m , tudom sokak szerint nem ez a tipus a gyar kremje , de en imadom es amiota meglattam egy kereskedesbe azota vagyam volt es jo par eve huseges tarsam , csak kulfoldi turakra hasznalom , 20eves mar , es nem fogyaszt olajat , hutovizet pormentes a blokkja , minden tomites pasztazas ki lett cserelve rajta . 55.000km nel jarunk , amikor a tomitesek ki lettek cserelve a dugo a gyuro a henger ujszeru allapotban volt. Egyszeruen szeretem es nem tudnek mas motort szeretni . Sajnos az idomos sportmotornak kinezo de inkabb sporttura motorokat nem divat gyartani mindenki "turaenduro"-t gyart , nekem az a vonal nem fekszik , ugyhogy marad az st . Es ez az egyetlen olyan dolog amitol tartok h mit bir ez a bizonyos csapagy . Mondjuk nem egy tulhuzott blokk a maga 83 loerejevel....
#20758
150-200 ezer kilóméter
nekem 34ezernél nem volt jó formában, csabának 33nál elment borért
Típusbizonyítvány előtt 3000 órát kell szétesés nélkül járnia a motornak. Utcai használatot felételezve 70-es átlaggal 70*3000=21000km. 140-es átlagnál a fele. Tartamteszt ciklusok elég lightosak tehát ha kétszer jobban pörgeted annál, akkor minimum felezed az élettartamot. Ott van még számtalan faktor, gyártás minőségi stabilitás (Bologna focicsapat rossz időszakával egybevágóan) akkor szintén felezheted az élettartamot. Úgyhogy válasz valóban 20 000-200 000 ig

Én nem értem ezt az eszmefuttatást 2016 -ban.
Ezeket azért már nem kézzel gyártják a csepel művekben, szerintem baromi kicsi az emberi hangulat által okozott minőség különbség. Ha egyáltalán emberek csinálják...
Mármiint, ha ez igaz volna, hogy egy adott alkarésznek ekkora megbízhatósági szórása volna, ma nem létezne Ducati.
#20757
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
150-200 ezer kilóméter
nekem 34ezernél nem volt jó formában, csabának 33nál elment borért
Típusbizonyítvány előtt 3000 órát kell szétesés nélkül járnia a motornak. Utcai használatot felételezve 70-es átlaggal 70*3000=21000km. 140-es átlagnál a fele. Tartamteszt ciklusok elég lightosak tehát ha kétszer jobban pörgeted annál, akkor minimum felezed az élettartamot. Ott van még számtalan faktor, gyártás minőségi stabilitás (Bologna focicsapat rossz időszakával egybevágóan) akkor szintén felezheted az élettartamot. Úgyhogy válasz valóban 20 000-200 000 ig
#20756
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
monster 800 ie. 60000km-nél semmi problémája sem volt, szép volt a hangja, szerintem bontatlan volt a motorja, Palermoi első tulajtól(ez tényleg igaz). Kereskedő szerint egyetemista srác Palermo Róma autópályás útvonalon járt vele hetente.
nem akarlak lelombozni, de érdemes az ilyen kereskedős sztorikat óvatosan kezelni. itt most 900km-ről beszélünk, valami elmebeteg az, aki ezt hetente kétszer bevállalja egy motoron :)
Hát, olyat ismertem, aki az Ajka-Székesfehérvárt csinálta 125-ös MZ-vel, két személlyel. Szerintem kb egál ;)
#20755
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
monster 800 ie. 60000km-nél semmi problémája sem volt, szép volt a hangja, szerintem bontatlan volt a motorja, Palermoi első tulajtól(ez tényleg igaz). Kereskedő szerint egyetemista srác Palermo Róma autópályás útvonalon járt vele hetente.
nem akarlak lelombozni, de érdemes az ilyen kereskedős sztorikat óvatosan kezelni. itt most 900km-ről beszélünk, valami elmebeteg az, aki ezt hetente kétszer bevállalja egy motoron :)
#20754
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
monster 800 ie. 60000km-nél semmi problémája sem volt, szép volt a hangja, szerintem bontatlan volt a motorja, Palermoi első tulajtól(ez tényleg igaz). Kereskedő szerint egyetemista srác Palermo Róma autópályás útvonalon járt vele hetente.
#20753
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
150-200 ezer kilóméter
nekem 34ezernél nem volt jó formában, csabának 33nál elment borért
#20752
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?
150-200 ezer kilóméter
#20751
Sziasztok !
Nagyjabol mi a becsult elettartama a hajturud(kar) csapagyaknak , feltetelezve utcai hasznalatot , es megfelelo olajcsereket , milyen elojele lehet esetleg?

#20750
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
a ducati piros PPG kódja 473.101
#20749
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
Ezen a telefonszámon tudsz érdeklődni(06705283852) nekem is a Laci segített ilyen témában. De amúgy a fényezők le tudják olvastatni a színkódot mint később kiderült. Nagy Lászlót kell keresned ha esetleg egy Gabriella nevű hölgy venné fel a telefonját.
#20748
Sziasztok!
Fényezőhöz került az ST3-as motorom, ami előzőleg ezüst színű volt de pirosra szeretném. egy színkód kellene hozzá sűrgősen mert holnap kevernék ki a festéket. A neten WAR3B-t találtam de a festékboltban nem találják ez alapján.
Köszi!
#20742
Sziasztok!
Multistrada 1000ds-hez keresek szervíz manualt. Tudnátok segíteni?
Köszönöm Szabolcs
owners manual és parts list-en van hozzá!
#20740
Megszámoltam 72 fogas és 18,5mm széles szíj van az 1100 Hyperen, az Unixtradenél lehet rendelni 71 fogasig és 74 fogastól (pár ezer forint), közte nincsen :-) Úgy látszik csak a Ducatinak szállítja a Gates.
Na mindegy, megy rá a gyári szíj, csak körbejártam a lehetőségeket.
A dayco is gyárt hozzá megfelelő szíjakat .
#20739
a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni
akkor marad a gyári méret, nincs mihez mérni
gyári s4rs lendkerekem van ha ki nem dobtam
az is megegyezik az enyémmel
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]