- 7 years ago
#20738
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni akkor marad a gyári méret, nincs mihez mérni gyári s4rs lendkerekem van ha ki nem dobtam
- 7 years ago
#20737
Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ? Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)
Várjál, pontosítsunk:
1. Csavar kinyit
2. Kar behúz
3. Kar behúzva tart és csavar visszazár közben
4. Kar elenged
5. Ellenőrzöd, hogy a tartályban van -e még elég anyag ha nincs utántöltesz
6. Ismétlés
Így csinálod ?
Igen ahogy írtad.
- 7 years ago
#20736
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni akkor marad a gyári méret, nincs mihez mérni
- 7 years ago
#20735
Sziasztok!
Multistrada 1000ds-hez keresek szervíz manualt. Tudnátok segíteni?
Köszönöm Szabolcs
Multistrada 1000ds-hez keresek szervíz manualt. Tudnátok segíteni?
Köszönöm Szabolcs
- 7 years ago
#20734
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne a lendkerék más a 1098ason az tuti, de ettől még lehet jó. Ki kéne venni és mellétenni
- 7 years ago
#20733
A szabadonfutóról kéne egy kis help.... Van pl a 1098 as, az jó 999 be? Mert ebayen úgy írják jó, a cikkszáma viszont más, de pl 2009 es 696 elvileg ugyan azzal a cikkszámmal van, tehát az megegyezik.... a fogaskerék 71 fogas mindegyikben, a 1098 mintha könnyített lenne
- 7 years ago
#20732
Megszámoltam 72 fogas és 18,5mm széles szíj van az 1100 Hyperen, az Unixtradenél lehet rendelni 71 fogasig és 74 fogastól (pár ezer forint), közte nincsen Úgy látszik csak a Ducatinak szállítja a Gates.
Na mindegy, megy rá a gyári szíj, csak körbejártam a lehetőségeket.
Na mindegy, megy rá a gyári szíj, csak körbejártam a lehetőségeket.
- 7 years ago
#20731
attól függ mibe, de az r6ba pont kell Úgy érted kell az elektronika? igen, mert az r6 gyujtását nem tudod hol megcsapolni. Legalábbis az én 2003as r6 osomon így volt. De hívd fel Agot nekem is ő csinálta anno meg a monstert is ő lőtte be Ok, köszi
- 7 years ago
#20730
Nem Ducatiba szerelném, de lenne egy kérdésem. A váltórudazatba építhető gyújtás megszakító kapcsoló önállóan is beszerelhető, vagy mindenképp kell hozzá elektronika.
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965
Karburátoros R6-ba menne. attól függ mibe, de az r6ba pont kell Úgy érted kell az elektronika? igen, mert az r6 gyujtását nem tudod hol megcsapolni. Legalábbis az én 2003as r6 osomon így volt. De hívd fel Agot nekem is ő csinálta anno meg a monstert is ő lőtte be
- 7 years ago
#20729
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik. sztem a gates gyártja
- 7 years ago
#20728
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik. A ducatinak a gates gyártja a szíjakat .
- 7 years ago
#20727
Nem Ducatiba szerelném, de lenne egy kérdésem. A váltórudazatba építhető gyújtás megszakító kapcsoló önállóan is beszerelhető, vagy mindenképp kell hozzá elektronika.
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965
Karburátoros R6-ba menne. attól függ mibe, de az r6ba pont kell Úgy érted kell az elektronika?
- 7 years ago
#20726
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik. A gyári szijat a Gates gyártja. Más gyártó is létezik.
Bár, szerintem nekik is gyártják.
- 7 years ago
#20725
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? http://www.ducatiklub.hu/users/kmpeter
Köszönöm.
- 7 years ago
#20724
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? http://www.ducatiklub.hu/users/kmpeter
- 7 years ago
#20723
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
Köszönöm.
Érdekes, ki gondolná, hogy a Ducati szíjat is gyárt, nem csak feliratozik.
- 7 years ago
#20722
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő? Szia!
Én a hyperemen leszámoltam a fogakat, nem lehet rá venni utángyártott szíjjat, csak a gyári létezik..
- 7 years ago
#20721
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
Oké, megrendeltem már hozzá a gyárit, csak megnéztem az unixtrade nagykeráros árait és kb. 70-74 fogas Dayco vagy Gates szíjak 1300-3000 Ft-ba kerülnek és kicsit bosszankodtam.
Régebben Debrecen környékén gyártott egy srác Ducatihoz motortartó állványt, elérhető még ő?
- 7 years ago
#20720
Sziasztok.
Tudnátok abban segíteni, hogy milyen fogszámú vezérműszíj van az 1100-as Hypermotardon?
Miért érdemes megvenni a gyári Ducati szíjat 22ezer/db.-ért? mert ha nem azt veszed, akkor utána jön a "szar a ducati, elromlik" nóta
- 7 years ago
#20719
Sziasztok.
Tudnátok abban segíteni, hogy milyen fogszámú vezérműszíj van az 1100-as Hypermotardon?
Miért érdemes megvenni a gyári Ducati szíjat 22ezer/db.-ért?
Tudnátok abban segíteni, hogy milyen fogszámú vezérműszíj van az 1100-as Hypermotardon?
Miért érdemes megvenni a gyári Ducati szíjat 22ezer/db.-ért?
- 7 years ago
#20718
Sziasztok !
Hatso kerekcsapagyra lenne szuksegem (st2) .
Tud valaki olyan boltot ahol tipus szerint tudnak adni csapagyat , mert mindenhol kene vinni azt ami benne van de most januarig nem nagyon kesz idom szetszedni viszont a csapagyakat megvennem.
Koszi
Hatso kerekcsapagyra lenne szuksegem (st2) .
Tud valaki olyan boltot ahol tipus szerint tudnak adni csapagyat , mert mindenhol kene vinni azt ami benne van de most januarig nem nagyon kesz idom szetszedni viszont a csapagyakat megvennem.
Koszi
- 7 years ago
#20717
Nem Ducatiba szerelném, de lenne egy kérdésem. A váltórudazatba építhető gyújtás megszakító kapcsoló önállóan is beszerelhető, vagy mindenképp kell hozzá elektronika.
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965
Karburátoros R6-ba menne. attól függ mibe, de az r6ba pont kell
- 7 years ago
#20716
Nem Ducatiba szerelném, de lenne egy kérdésem. A váltórudazatba építhető gyújtás megszakító kapcsoló önállóan is beszerelhető, vagy mindenképp kell hozzá elektronika.
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965
Karburátoros R6-ba menne.
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... duct=16965
Karburátoros R6-ba menne.
- 7 years ago
#20715
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ? Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom) Szia! Az első lépés, hogy a felső kuplunghengert légtelenítsd. Ha nincs rajta légtelenítő csavar, akkor az átfolyócsavart lazítsd fel, miután felpumpáltad. Amíg felül levegős, alul hiába légteleníted.
- 7 years ago
#20714
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ? Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)
Várjál, pontosítsunk:
1. Csavar kinyit
2. Kar behúz
3. Kar behúzva tart és csavar visszazár közben
4. Kar elenged
5. Ellenőrzöd, hogy a tartályban van -e még elég anyag ha nincs utántöltesz
6. Ismétlés
Így csinálod ?
- 7 years ago
#20713
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ? Igen kinyitom. Tetszik a kérdés ! Igazad van nem lehet tudni ki hogy tudja mit kell csinálni. Kar be húz csavar ki majd be kar elenged. Eddig így csináltam. Az lehet a hiba hogy levettem a helyéről.
Holnap neki esek a hogy a videoban láttam. (azt hittem én vagyok ilyen csak beteg hogy ennyire tisztogatom)
- 7 years ago
#20711
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
Csak a biztonság kedvéért felteszem a kérdést, a légtelenítő csavart ugye kinyitod, behúzod a kart, majd elzárod és csak utána engeded fel a kart, és ezt ismételed addig amíg nincs bubi ?
- 7 years ago
#20710
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
Segítséget szeretnék kérni.
Ősszel vásároltam egy olasz M900ie-t.2001-es.
Elkezdem a fék olajokat lecserélni, de rögtön a kuplungnál elvéreztem.
Az a jelenség hogy nem keményedik fel a kuplung kar. Alul a munkahengernél tapasztaltam a rudazaton némi olajat. Nem merek megesküdni rá hogy nem fék olaj.
Ha leveszem a munkahengert akkor szépen jön a csőből az olaj ha pumpálom.
De amint vissza teszem egyszerűen nem tudom lelégteleníteni, nem akar megindulni az olaj a csőből. Próbáltam már fecskendővel szívni is de csak levegő jön.
Köszönöm hogy elolvastad.
Ákos
Van valakinek ötlete?
- 7 years ago
#20709
relé működteti, tank alatt van
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness
a 4-es
először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés? nah asszem megvan a szitu, az a relé amit írtam nem az, hanem elvileg integrálva van a műszerfalba 620 on.... ez azt jelenti, hogy lehet összefüggés...... oké. Köszi
- 7 years ago
#20708
mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani. relé működteti, tank alatt van
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness
a 4-es
először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés? nah asszem megvan a szitu, az a relé amit írtam nem az, hanem elvileg integrálva van a műszerfalba 620 on.... ez azt jelenti, hogy lehet összefüggés......
- 7 years ago
#20707
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani. relé működteti, tank alatt van
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness
a 4-es
először próbáld a gyári izzót
izzó is,relè is cserèlve. Mèg mindig ugyan az a hiba. A napi számlálót sem tudom váltani mióta ez a jelenség. Van össze függés?
- 7 years ago
#20706
De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani. relé működteti, tank alatt van
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness
a 4-es
először próbáld a gyári izzót
2db van egymás mellett. Teljesen ugyan azok. Próbáltam a megcserèlèsükkel. Semmi siker. Ok. Szerzek akkor gyári èrtèküt ès jelentkezem. Köszönöm.
- 7 years ago
#20705
Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit. De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani. relé működteti, tank alatt van
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ng-harness
a 4-es
először próbáld a gyári izzót
- 7 years ago
#20704
12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik? Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit. De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs mind a 4et kicseréltem. Teljesen megegyezik a jelenség. Láttam már rosszul működő irányjelzôt,ez normálisan villant csak 10s-ènt 1et. Mi irányítja ezt? Az óra csoport,az ecu? Érdekes hogy működött utánna nem. Elôtte meg mikor milyen kedvében volt. A compjutert hogy lehet hibakód mentesíteni. A környèkemen nincs szerelő aki ezt meg tudná nekem oldani.
- 7 years ago
#20703
Sziasztok !
ST2-ben eltort a H3 izzot tarto rogzito rugo ami a foglalaton van.
Hol tudnek ilyet szerezni ? Vagy gyartatni vagy barmi?
Odadrotozni nem akarom . http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ing-system
Szia ezt mar neztem , nem szerepel az abran ,ami kene , de azert kosz
- 7 years ago
#20702
igen....és próbáltam vele is. Semmi változás 12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik? Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit. De mind a 4 izzó ugyan olyan? ha lassan villog akkor nagy az ellenállás, ha gyorsan akkor kicsi...... több ötletem nincs
- 7 years ago
#20701
Sziasztok !
ST2-ben eltort a H3 izzot tarto rogzito rugo ami a foglalaton van.
Hol tudnek ilyet szerezni ? Vagy gyartatni vagy barmi?
Odadrotozni nem akarom . http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/200 ... ing-system
- 7 years ago
#20700
Az ellenállást kivetted? igen....és próbáltam vele is. Semmi változás 12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik? Az este kaptam 12v4w izzót. Más nem volt. Bele tettem és semmi változás. Elméletileg ez már nem befolyásolhatná ezt a problémát.?De ha igen akkor beszerzem a gyári adat szerintit.
- 7 years ago
#20699
Sziasztok !
ST2-ben eltort a H3 izzot tarto rogzito rugo ami a foglalaton van.
Hol tudnek ilyet szerezni ? Vagy gyartatni vagy barmi?
Odadrotozni nem akarom .
ST2-ben eltort a H3 izzot tarto rogzito rugo ami a foglalaton van.
Hol tudnek ilyet szerezni ? Vagy gyartatni vagy barmi?
Odadrotozni nem akarom .
- 7 years ago
#20698
Az ellenállást kivetted? igen....és próbáltam vele is. Semmi változás 12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik? ez már opció. Meg néztem. 12v23w van benne. Veszek bele 12v10w. Holnap kiderül. És írok mi történt. Köszönöm.
- 7 years ago
#20697
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget. Az ellenállást kivetted? igen....és próbáltam vele is. Semmi változás 12v 10w izzó van gyárilag benne, az is megegyezik?
- 7 years ago
#20696
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget. Az ellenállást kivetted? igen....és próbáltam vele is. Semmi változás
- 7 years ago
#20695
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget. Az ellenállást kivetted?
- 7 years ago
#20694
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget. álló és járó motornál van különbség? semmi. Ugyan azt csinálja.
- 7 years ago
#20693
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget. álló és járó motornál van különbség?
- 7 years ago
#20692
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Csatolmányok:
14449039_940249326080460_8185142182010188172_n.jpg (407.71 KiB) Megtekintve 8846 alkalommal
- 7 years ago
#20691
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hátsó indexlámpát szeretnék a féklámpa helyére a Monster 821-esembe extra rövíd rendszámtábla tartóval és hol tudnám ezeket beszerezni és ki tudná nekem megcsinálni?? Köszönöm!!!
Monster témába válaszoltam...
- 7 years ago
#20690
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hátsó indexlámpát szeretnék a féklámpa helyére a Monster 821-esembe extra rövíd rendszámtábla tartóval és hol tudnám ezeket beszerezni és ki tudná nekem megcsinálni?? Köszönöm!!!
- 7 years ago
#20689
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?
Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van. Ez nagyon kritikus, érdekes probléma,amiről nagyon kevés info van, és egyik a gyártók nem szeretnek beszélni róla. Engem is érdekelne hány kilóméter van benne. hányadik tulaj, van-e info, hogy bejáratást korrektül csinálták, szervizelték? Mennyi, az annyi pontosan barban? Több műszerrel is megnéztétek, nem mérési hiba-e? Hátsó henger a gyengébb? Megnéztétek a szelephézagot mielőtt megbontjátok? Korábban kellett állítani?
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]