- 7 years ago
#20688
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás Várjuk! Filmet,képeket,mindent!
- 7 years ago
#20687
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?
Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van.
Amugy erezheto is menetkozben , vagy csak ramertel ? Hany km van a vasban?
- 7 years ago
#20686
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
Reméljük csak a szelepeknél ereszt kicsit és akkor egyszerűbb dolgod, hengerfej gépműhely és rendberakják szépen.
- 7 years ago
#20685
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?
Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van.
- 7 years ago
#20684
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?
- 7 years ago
#20683
Sziasztok,
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.
Üdv:
Tamás
- 7 years ago
#20682
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt Viszont utána lesz egy mocskos jó motorod Az olasz megérdemli a törődést Bízom benne, mert már most hiányzik
- 7 years ago
#20681
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt Viszont utána lesz egy mocskos jó motorod Az olasz megérdemli a törődést
- 7 years ago
#20680
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt
- 7 years ago
#20679
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam . Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.
Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg
Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html Öcsém én ilyet még nem láttam
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül nekem érthetetlen módon 24000km ment el,mondjuk 19000 nem en raktam bele! Azaz 5000 volt neki a kegyelemdöfés.
- 7 years ago
#20678
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam . Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.
Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg
Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html Öcsém én ilyet még nem láttam
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül nekem érthetetlen módon 24000km ment el,mondjuk 19000 nem en raktam bele!
- 7 years ago
#20677
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam . Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.
Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg
Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html Öcsém én ilyet még nem láttam
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül Én sem méregetem ez csak idő húzás előbb utóbb úgyis venni kell , rajtad múlik mennyit bír ki a lánc ha sokat egy kerekezel vagy durván vissza váltogatsz akkor hamar
- 7 years ago
#20676
Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum. az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam . Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.
Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg
Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html Öcsém én ilyet még nem láttam
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül
- 7 years ago
#20675
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum. az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam . Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.
Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg
Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
- 7 years ago
#20674
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum. az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet
- 7 years ago
#20673
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum.
- 7 years ago
#20672
jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi. Tudom hogy létezik de legyünk őszinték nem mindenki vesz ekkorát Mérőszalag is megteszi, ha nincs subler
- 7 years ago
#20671
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok! Baj van a motorral. Ezt rendesen át kell nézni. előtte cserélj légszűrőt, benzinszűrőt, gyertyákat. Szervízben kérj kompressziómérést és karburátor szinkron ellenőrzést, szelephézag ellenőrzést.
- 7 years ago
#20670
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok! Az eredeti 15/46 ,én helyedben ki próbálnék 14/41 lánc kereket és (dúsítanám) adnék neki több benzint
- 7 years ago
#20669
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok!
- 7 years ago
#20668
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi. Tudom hogy létezik de legyünk őszinték nem mindenki vesz ekkorát
- 7 years ago
#20667
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi.
- 7 years ago
#20666
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj
- 7 years ago
#20665
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.
http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
- 7 years ago
#20664
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét. Köszi,meg is nézem most hétvégén.
- 7 years ago
#20663
A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
- 7 years ago
#20662
A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket? Bocsánat,lánckerekeket...
- 7 years ago
#20661
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.
A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
- 7 years ago
#20660
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.
A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger....
- 7 years ago
#20659
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.
A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
- 7 years ago
#20658
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.
- 7 years ago
#20657
Sziasztok !
Szakaszosan megnyult lanc milyen jelensegeket produkalhat menet kozben?
Szakaszosan megnyult lanc milyen jelensegeket produkalhat menet kozben?
- 7 years ago
#20656
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620 Oke jol van nem kell idegeskedni hagyd,biztos sírós a kislány!
Dinon rajta van a feszület!
- 7 years ago
#20655
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620 Oke jol van nem kell idegeskedni
- 7 years ago
#20654
Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar
BOLT, SOCKET HEAD M6X20 Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620 Oke jol van nem kell idegeskedni
- 7 years ago
#20653
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról? Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar
BOLT, SOCKET HEAD M6X20 Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620
- 7 years ago
#20652
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról? Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar
BOLT, SOCKET HEAD M6X20 Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve
- 7 years ago
#20651
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról? Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?
http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar
BOLT, SOCKET HEAD M6X20
- 7 years ago
#20650
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?
Japan Motoroknal olyan rögzitö megoldas van, hogy az alulrol becsavart csavar tulhuzaskor beszakad. Szandekosan. Ezt alulrol kell közepen megfurni, hogy elerd a menetes reszt, ekkor felfele lehuzod a Gyujt.kapcsolt, majd a kilatszo menetet fogoval kicsavarod. kesz.
visszaepitesnel Imbus-csavart tezsel be-Hogy ez a Ducatinal is igy lehet-e , meg nem lattam, de gondolom .
Vannak akik Flex-el, masok kezigranattal szerelnek ))
- 7 years ago
#20649
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról? Flex ?
- 7 years ago
#20648
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról? patentfogóval letekered azt a csavart amire a két kipakos anya rá van tekerve
- 7 years ago
#20647
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?
Csatolmányok:
img_0055.jpg (270.79 KiB) Megtekintve 8998 alkalommal
img_0054.jpg (1013.7 KiB) Megtekintve 8998 alkalommal
- 7 years ago
#20646
ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni... áhh a motor az mindegy, nekem pl most nincs is még bármi lehet, de az biztos, hogy valami lesz!
- 7 years ago
#20645
köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni... áhh a motor az mindegy, nekem pl most nincs is
- 7 years ago
#20644
nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni...
- 7 years ago
#20643
Ha már a szerelésnél tartunk még egy nem ide illő kérdés
Láttam az apróhirdetések között tergminoni kipufogót 200e Ft-ért hirdetve... Szerintetek az reális ár használtan 2 dobért? Mert ugye én az elektronikát - a hirdetés alapján - a 696-hoz úgyse tudnám használni...
Köszi! reális, ECU-val ilyen magasságban mozognak ezek, kb +50a tiedhez az elektronika. ebay-en ahogy nézem 250alatt nem kapsz ecu nélkülit jelenleg. Köszi, ránézek!
- 7 years ago
#20642
Sziasztok, ha csak dobot cserélsz, nem komplett rendszert, akkor is van értelme cserélni az elektronikát, ad annyi pluszt? Illetve a gyárit nem lehet átprogramoztatni? Vagy árban akkor már ugyan ott vagyunk? Köszi! nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere
- 7 years ago
#20641
reális, ECU-val ilyen magasságban mozognak ezek, kb +50a tiedhez az elektronika. ebay-en ahogy nézem 250alatt nem kapsz ecu nélkülit jelenleg. Sziasztok, ha csak dobot cserélsz, nem komplett rendszert, akkor is van értelme cserélni az elektronikát, ad annyi pluszt? Illetve a gyárit nem lehet átprogramoztatni? Vagy árban akkor már ugyan ott vagyunk? Köszi! nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba!
- 7 years ago
#20640
Ha már a szerelésnél tartunk még egy nem ide illő kérdés
Láttam az apróhirdetések között tergminoni kipufogót 200e Ft-ért hirdetve... Szerintetek az reális ár használtan 2 dobért? Mert ugye én az elektronikát - a hirdetés alapján - a 696-hoz úgyse tudnám használni...
Köszi! nekem is 696 volt,kompletten cseréld,jo lesz!
- 7 years ago
#20639
Sziasztok!
Ti milyen láncot, lánckereket választanátok Monster 696-hoz?
Köszi! lánckerék JT vagy AFAM, lánc RK, EK, DID amivel van tapsztalatom a gyárit leszámítva. Ezek nekem mind jól működtek. Érdemes az erősebbet venni és minimum X gyűrűst, az elég sokáig bírja ha nem kened akkor is nekem 696-ön 16000 lett cserélve a lánc afam-re 33000 km adtam el es meg tökéletes volt.
Tehát az afam is jó a felsoroltak mellett.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]