#20688
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás
Várjuk! Filmet,képeket,mindent!
#20687
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás

jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?

Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van.

Amugy erezheto is menetkozben , vagy csak ramertel ? Hany km van a vasban?
#20686
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás

Reméljük csak a szelepeknél ereszt kicsit és akkor egyszerűbb dolgod, hengerfej gépműhely és rendberakják szépen.
#20685
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás

jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?

Semmi tuning, semmi extra, csak amire feltétlen szükség van.
 Vendég
#20684
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás

jol hangzik
köbölni is fogod a hengereket ?
#20683
Sziasztok,

Van egy kis (nagyobb, mint 1 bar) kompresszió különbség a két hengerem között, amit most télen fogok rendbe tenni, legyen az oka bármi is.
Noha eredetileg autószerelő vagyok, kb. 20 éve nem a pályán, tehát sima, "otthoni szerelő" módon fog az egész megtörténni.
Ha érdekel valakit, szívesen ledokumentálom itt, hogy miképp fog történni - néhány dolog biztosan okulásul fog szolgálni egy-egy probléma megoldására.

Üdv:

Tamás
#20682
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt :P
Viszont utána lesz egy mocskos jó motorod ;) Az olasz megérdemli a törődést :)
Bízom benne, mert már most hiányzik :P
#20681
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt :P
Viszont utána lesz egy mocskos jó motorod ;) Az olasz megérdemli a törődést :)
#20680
Nekem is 10ekm után kuka a láncszet. Mondjuk nálam annyi van még, hogy a légszűrő tetejének levágása után (620monster) és a sportdobokkal nagyon nyitott lett a rendszer, így a levegő-benzin keverék elég rossz lett (tiszta fehér a gyertya pld). Ezen az úrjaprogramozás segít már csak. Anélkül alacsony fordulaton rángat. Ami ugye nem tesz jót a láncnak ... most már téli álmot alszik és évnyitás a szervizben lesz. Láncszet csere, újraprogramozás és általános szezonnyitás ... röpködnek majd a 40-50eFt-os költségek és remélem megáll 150eFt alatt :P
#20679
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam ;). Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.

Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg

Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
Öcsém én ilyet még nem láttam :D
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül
nekem érthetetlen módon 24000km ment el,mondjuk 19000 nem en raktam bele! :)
Azaz 5000 volt neki a kegyelemdöfés.
Avatar
 76
#20678
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet :D
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam ;). Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.

Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg

Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
Öcsém én ilyet még nem láttam :D
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül
nekem érthetetlen módon 24000km ment el,mondjuk 19000 nem en raktam bele! :)
#20677
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet :D
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam ;). Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.

Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg

Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
Öcsém én ilyet még nem láttam :D
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül
Én sem méregetem ez csak idő húzás előbb utóbb úgyis venni kell , rajtad múlik mennyit bír ki a lánc ha sokat egy kerekezel vagy durván vissza váltogatsz akkor hamar
#20676

Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum.
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet :D
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam ;). Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.

Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg

Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
Öcsém én ilyet még nem láttam :D
Egyszerűen amikor össze vissza álltak a szemek, vagy laza volt és feszítés után 500km múlva újra a földön húztam, akkor lecseréltem. Ez kb 16ezer km környékén volt motortól függetlenül
#20675
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg

Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum.
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet :D
Nem mindenkinek kell!
Nekem szerencsére egyszerű dolgom van, mert pont ekkora farkam ;). Tavasszal, ősszel elég csak rá néznem, meg a láncra és tudom, hogy a limitben van.

Egyébként van ilyen ellenőrző szerszám is. Ajánlják sokan,, akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben mint én :)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... bb8ee6.jpg

Meg egyéb tudományos kézi készülékek, ha legörgetsz:
http://pardo.net/bike/pic/fail-004/000.html
#20674

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg

Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum.
az sem baj, ha elvégzel előtte egy műszaki egyetemet :D
#20673
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg

Talán egy vonalzó is megteszi, azért ez nem agysebészet, azt meg azért nem mondanám hogy ha a lánc valamely része nyúlottabb az rögtön kuka, ha szélsőségesen az akkor igen, de azért van egy intervallum.
#20672
jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj
Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi.
Tudom hogy létezik de legyünk őszinték nem mindenki vesz ekkorát
Mérőszalag is megteszi, ha nincs subler ;)
#20671
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok!
Baj van a motorral. Ezt rendesen át kell nézni. előtte cserélj légszűrőt, benzinszűrőt, gyertyákat. Szervízben kérj kompressziómérést és karburátor szinkron ellenőrzést, szelephézag ellenőrzést.
#20670
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok!
Az eredeti 15/46 ,én helyedben ki próbálnék 14/41 lánc kereket és (dúsítanám) adnék neki több benzint
#20669
Sziasztok. Tanácsot kérnek! Kérdésem a következő lenne 1998 600 monster (vegsebessege kevesnek" tűnik.....épp eleri a 140 km/h . De ezt mar 3. ban! 4.-5. mar nem tud gyorsulni! A gyári fogaskerek meret erdekelne!! mivel tobb oldalon megneztem miden hol mast írnak ..(Bár lehet hogy arány ugyan az) nekem 15/43 van igy vettem. Netes keresgetes 15/46 ír! Utanolvasas utjan jutottam el hogy mar lehet annyira hosszú az atetel hogy a motor nem képes kiforgatni ... pedig elvileg" gyorsabban tudna menni. Ezt a szakirodalom szepen leirja hogy vegtelensegig miért NEM lehet variálni... Ezért KERESEK használt 13-14első illetve 45..46hátsó fogaskereket illetve láncot. CSak próbára kellene hogy valós -e feltételezés? Köszönöm!!! Tolnamegye Szekszárd De természetesen tanácsot is várok!
#20668
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj
Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi.
Tudom hogy létezik de legyünk őszinték nem mindenki vesz ekkorát
#20667

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj
Létezik akkora,bár nekem nincs.Valahogy megoldom.Köszi.
#20666
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
jo nagy tolómerő kell ,hogy 256,5mm mérj
#20665
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Hivatalosan tolómérővel kell méricskélni. Itt egy kép ami segít, hogy maximum ilyen hosszú lehet 15 szemnyi lánc. Ha valamely része a láncnak ennél nyúlottabb, akkor kuka.

http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... ain/02.jpg
#20664
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
Köszi,meg is nézem most hétvégén.
#20663

A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?

Forgasd és mondjuk 20 centinként nézd meg a feszességet, ha komoly az eltérés és van ahol nagyon feszes van ahol nagyon laza akkor az bizony szakaszosan nyúlt meg.
Nem is a lánckereket bántja a feszes lánc (azt is) hanem inkább a lánkerék tengelyének a csapágyát cseszheti szét.
#20662

A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
Bocsánat,lánckerekeket...:)
#20661
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.

A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
Elmondanátok,hogy érdemes leellenőrizni a lánc nyúlását?
A megnyúlt lánc megeszi a fogaskerekeket?
#20660
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.

A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
haladj végig rajta és úgy nézd meg. Eddig 4x cseréltem láncot nagymotoron, mindig tapasztaltam hallható jelét annak, hogy valami nem stimmel és mindig a szakaszos megnyúlás volt a ludas. 2 henger.... :)
#20659
Legtöbbször semmilyet.Maximum csattog ha nagyon rossz állapotban van.Szerintem nem várd meg.

A lancfeszesseget eddig csak egy ponton ellenoriztem , nem haladtam vegig rajta , jonak tunt eddig .
Viszont visszavaltasoknal esetenkent elofordulo nagy csattanasokat hallok a kis lanckerek felol , eddig valtora gyanakodtam de akkor azt mindig csinalna , ezert gondolok erre bar meg nem ellenoriztem a lancot.
Amugy xgyuros aranyozott Did lanc kb 22-25e km van benne
Avatar
 76
#20656
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve
basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620
Oke jol van nem kell idegeskedni
hagyd,biztos sírós a kislány! ;)
Dinon rajta van a feszület! :)
#20655
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve
basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620
Oke jol van nem kell idegeskedni
:P
#20654
Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar

BOLT, SOCKET HEAD M6X20
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve
basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620
Oke jol van nem kell idegeskedni
#20653
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?
Az nem egy imbuszos csavar, csak koszos?

http://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/199 ... handle-bar

BOLT, SOCKET HEAD M6X20
Nem sajnos erre már én is gondoltam azóta.
Az enyém nem így van rögzítve
basszátok meg az egy berögzítőzött tőcsavar aminek a tetején van egy menet, az fogja a műanyag takarót amiben az immoantenna van, fogóval, de inkább patentfogóval lehet kiszedni. Ha ennyire balfasz vagy hozzá akkor inkább vidd szervízbe.
Petti a 2000 utániakon más a váz, ha jól tudom a 400as olyan vázas mint a 620
 Vendég
#20650
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?

Japan Motoroknal olyan rögzitö megoldas van, hogy az alulrol becsavart csavar tulhuzaskor beszakad. Szandekosan. Ezt alulrol kell közepen megfurni, hogy elerd a menetes reszt, ekkor felfele lehuzod a Gyujt.kapcsolt, majd a kilatszo menetet fogoval kicsavarod. kesz.
visszaepitesnel Imbus-csavart tezsel be-Hogy ez a Ducatinal is igy lehet-e , meg nem lattam, de gondolom .

Vannak akik Flex-el, masok kezigranattal szerelnek :)))
#20648
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?
patentfogóval letekered azt a csavart amire a két kipakos anya rá van tekerve
#20647
Lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan tudom leszedni a gyújtáskapcsolót a vázról?
Csatolmányok:
img_0055.jpg
img_0055.jpg (270.79 KiB) Megtekintve 8998 alkalommal
img_0054.jpg
img_0054.jpg (1013.7 KiB) Megtekintve 8998 alkalommal
#20646
ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere :P
ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni... ;-)
áhh a motor az mindegy, nekem pl most nincs is
még bármi lehet, de az biztos, hogy valami lesz! :-)
#20645
köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! :D
ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere :P
ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni... ;-)
áhh a motor az mindegy, nekem pl most nincs is
#20644
nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom :D
köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! :D
ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere :P
ez a cél, már "csak" egy klubspecifikus motort kéne összehozni... ;-)
#20643
Ha már a szerelésnél tartunk még egy nem ide illő kérdés :)

Láttam az apróhirdetések között tergminoni kipufogót 200e Ft-ért hirdetve... Szerintetek az reális ár használtan 2 dobért? Mert ugye én az elektronikát - a hirdetés alapján - a 696-hoz úgyse tudnám használni...

Köszi!
reális, ECU-val ilyen magasságban mozognak ezek, kb +50a tiedhez az elektronika. ebay-en ahogy nézem 250alatt nem kapsz ecu nélkülit jelenleg.
Köszi, ránézek!
#20642
Sziasztok, ha csak dobot cserélsz, nem komplett rendszert, akkor is van értelme cserélni az elektronikát, ad annyi pluszt? Illetve a gyárit nem lehet átprogramoztatni? Vagy árban akkor már ugyan ott vagyunk? Köszi!
nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom :D
köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! :D
ha meg subkultúrálódni, akkor meg találkozókra gyere :P
#20641
reális, ECU-val ilyen magasságban mozognak ezek, kb +50a tiedhez az elektronika. ebay-en ahogy nézem 250alatt nem kapsz ecu nélkülit jelenleg.
Sziasztok, ha csak dobot cserélsz, nem komplett rendszert, akkor is van értelme cserélni az elektronikát, ad annyi pluszt? Illetve a gyárit nem lehet átprogramoztatni? Vagy árban akkor már ugyan ott vagyunk? Köszi!
nem ad semmit csak kultúráltabb lesz, de a kultúra itt a klubban üres fogalom :D
köszi az infót! Majd ha kultúrát szeretnék, akkor elmegyek színházba! :D
Avatar
 76
#20640
Ha már a szerelésnél tartunk még egy nem ide illő kérdés :)

Láttam az apróhirdetések között tergminoni kipufogót 200e Ft-ért hirdetve... Szerintetek az reális ár használtan 2 dobért? Mert ugye én az elektronikát - a hirdetés alapján - a 696-hoz úgyse tudnám használni...

Köszi!
nekem is 696 volt,kompletten cseréld,jo lesz! ;)
Avatar
 76
#20639
Sziasztok!

Ti milyen láncot, lánckereket választanátok Monster 696-hoz?

Köszi!
lánckerék JT vagy AFAM, lánc RK, EK, DID amivel van tapsztalatom a gyárit leszámítva. Ezek nekem mind jól működtek. Érdemes az erősebbet venni és minimum X gyűrűst, az elég sokáig bírja ha nem kened akkor is
nekem 696-ön 16000 lett cserélve a lánc afam-re 33000 km adtam el es meg tökéletes volt.
Tehát az afam is jó a felsoroltak mellett.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]