#20588
Kicseréltem a kábeleket, sajnos a hiba ugyan úgy megmaradt, de mikor normális indul, akkor tényleg hamarabb indul, nem teker annyit, tehát a kábel csere jó ötlet, csak nekem nem az a hiba :(




A kábel dolog pedig: akksi + ról megy egy az indító tekercshez, onnan az önindítóra, meg egy test a blokkra, a képen a tekercs van, meg a régi és az új kábel.
én nem értek hozzá, de szörnyen hangzik:) nem szabadonfutó lesz az??
azt utoljára hagynám, esetleg másik akksit mepróbálni....most banner 510 01/12V/10Ah van benne.... a szabadonfutónál elég csak a csapágyat cserélni vagy egyben kell mindent?
#20587
Kicseréltem a kábeleket, sajnos a hiba ugyan úgy megmaradt, de mikor normális indul, akkor tényleg hamarabb indul, nem teker annyit, tehát a kábel csere jó ötlet, csak nekem nem az a hiba :(




A kábel dolog pedig: akksi + ról megy egy az indító tekercshez, onnan az önindítóra, meg egy test a blokkra, a képen a tekercs van, meg a régi és az új kábel.
én nem értek hozzá, de szörnyen hangzik:) nem szabadonfutó lesz az??
#20585
Kicseréltem a kábeleket, sajnos a hiba ugyan úgy megmaradt, de mikor normális indul, akkor tényleg hamarabb indul, nem teker annyit, tehát a kábel csere jó ötlet, csak nekem nem az a hiba :(




A kábel dolog pedig: akksi + ról megy egy az indító tekercshez, onnan az önindítóra, meg egy test a blokkra, a képen a tekercs van, meg a régi és az új kábel.
#20584
Esetleg valaki tudja hogy milyen méretű fékmunkahenger légtelenítő csavar kell? Illetve hogy tudnám barmolás nélkül kiszedni ami beletőrt?!
Megfúrod a közepét, beleütsz egy torx bit-et és simán kitekered.
#20581
Esetleg valaki tudja hogy milyen méretű fékmunkahenger légtelenítő csavar kell? Illetve hogy tudnám barmolás nélkül kiszedni ami beletőrt?!
Csatolmányok:
photogrid_1475081132805.jpg
photogrid_1475081132805.jpg (823.12 KiB) Megtekintve 10544 alkalommal
#20580
A blokk hátulján, bal oldalon van az üres kapcsolója. Egy mélyedésben van. Egy vezeték ér megy rá, vagy az csúszott le, vagy ha visszaköveted a vezetéket elszakadt, szétcsúszott.
vagy a sztenderen a kapcsoló semmisült meg és azért nem indul
Az is lehet, de azt írta hogy az üreset nem jelzi.
köszi! Jót tett neki az 4hetes pihenés mert, most minden ok, az üres visszajelző kigyulladt és pöc-röf beindúlt. Előtte próbáltam váltogatni és minden kábelt átmozgatni.
#20579
A blokk hátulján, bal oldalon van az üres kapcsolója. Egy mélyedésben van. Egy vezeték ér megy rá, vagy az csúszott le, vagy ha visszaköveted a vezetéket elszakadt, szétcsúszott.
vagy a sztenderen a kapcsoló semmisült meg és azért nem indul
Az is lehet, de azt írta hogy az üreset nem jelzi.
szerintem ha az van elbaszódva akkor sem jelzi az üreset
#20578
Mi lehet az oka? Balesetet után nem jelzi a műszerfal az üres fokozatot , ezért nem tudom beindítani.
A blokk hátulján, bal oldalon van az üres kapcsolója. Egy mélyedésben van. Egy vezeték ér megy rá, vagy az csúszott le, vagy ha visszaköveted a vezetéket elszakadt, szétcsúszott.
vagy a sztenderen a kapcsoló semmisült meg és azért nem indul
Az is lehet, de azt írta hogy az üreset nem jelzi.
#20577
Mi lehet az oka? Balesetet után nem jelzi a műszerfal az üres fokozatot , ezért nem tudom beindítani.
A blokk hátulján, bal oldalon van az üres kapcsolója. Egy mélyedésben van. Egy vezeték ér megy rá, vagy az csúszott le, vagy ha visszaköveted a vezetéket elszakadt, szétcsúszott.
vagy a sztenderen a kapcsoló semmisült meg és azért nem indul
#20576
Köszi a videót ,a szíjak már fent vannak ,nekem csak pontos érték (Hz) kell a feszességüket illetően.
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
Egy gitáros gondolom nem az interneten keresett hangolóval hangol, hanem a zeneboltban vesz egyet..........és az annyira nem drága.......
igen, tényleg nem kell levenni, de akkor melyik csavarra gondol? a három csavar szár hosszabítóval kijön
#20575
Mi lehet az oka? Balesetet után nem jelzi a műszerfal az üres fokozatot , ezért nem tudom beindítani.
A blokk hátulján, bal oldalon van az üres kapcsolója. Egy mélyedésben van. Egy vezeték ér megy rá, vagy az csúszott le, vagy ha visszaköveted a vezetéket elszakadt, szétcsúszott.
#20574
Mi lehet az oka? Balesetet után nem jelzi a műszerfal az üres fokozatot , ezért nem tudom beindítani.
jeladó kábelt ellenőrizd le ne sért valahol meg!
#20572
És mivel méred a frekvenciát? A gyári mérőke az egy kicsit drága. Az interneten látható gitár hangoló program meg mikrofon nálam nem működött.
Egy gitáros gondolom nem az interneten keresett hangolóval hangol, hanem a zeneboltban vesz egyet..........és az annyira nem drága.......
igen, tényleg nem kell levenni, de akkor melyik csavarra gondol? a három csavar szár hosszabítóval kijön
lehet hogy az újabbnál kifér, mert nekem nem rémlik, hogy ennyire szét kellett volna szedni
#20571
Tudja valaki, hogy mivel vagy hogy lehet kiszedni 999ből a rohadt legelső csavart a légszűrőházból!!?? :D Nem akarom lebontani az elejét de kanyar csavarhúzóm meg nincs :D
szerintem az a tank altt van, ha leveszed a légcsatornát azt 3 csavar fogja, aztán meg kijön
#20570
Tudja valaki, hogy mivel vagy hogy lehet kiszedni 999ből a rohadt legelső csavart a légszűrőházból!!?? :D Nem akarom lebontani az elejét de kanyar csavarhúzóm meg nincs :D
#20569
Udv.
Ezt en is megtalaltam csak nem vagyok biztos benne h jo lesz ez nekem.
A gondom az h ketes informaciokat talalok , vhol azt irjak h jo mashol h nem ugyanaz a cikkszam es nem biztos , ezert vagyok gondban ....
maga az elektronika jó, a benne levő chip amit lát a lyukon az változik
#20568
Udv.
Ezt en is megtalaltam csak nem vagyok biztos benne h jo lesz ez nekem.
A gondom az h ketes informaciokat talalok , vhol azt irjak h jo mashol h nem ugyanaz a cikkszam es nem biztos , ezert vagyok gondban ....
#20567
Sziasztok !
Tud vki Ducati bontot , szuksegem lenne egy ST 2 Ecu ra .
Itt a forumon ill neten bogeszes kozbe 748 hoz talaltam . De mas a cikkszam ,kulfoldi oldalakon a748/916/996 st2 st4 ugyanazt a compitert adja csak az epromot kell kicserelni.
Szoval most jo lehet a 748 computer vagy nem , ill hol talalhatok magyarorszagon (ebayen, angol oldalakon talaltam).
Ha valakinek van otlete vagy tpasztalata kerem segitsen
Koszi
Itt! http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... n-taskaval
#20566
Sziasztok !
Tud vki Ducati bontot , szuksegem lenne egy ST 2 Ecu ra .
Itt a forumon ill neten bogeszes kozbe 748 hoz talaltam . De mas a cikkszam ,kulfoldi oldalakon a748/916/996 st2 st4 ugyanazt a compitert adja csak az epromot kell kicserelni.
Szoval most jo lehet a 748 computer vagy nem , ill hol talalhatok magyarorszagon (ebayen, angol oldalakon talaltam).
Ha valakinek van otlete vagy tpasztalata kerem segitsen
Koszi
#20565

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
Monster forumban, ha visszaolvasol megtalálod a részleteket...

Alternatíva 1: - YHC-036 - kínai
Alternatíva 2: - Shindengen Mosfet FH020AA - prémium japán
https://lh5.googleusercontent.com/-Iihz ... G_7488.JPG
ami a képen van nem az újabb modellekhez van? Már csak a csati miatt
A képen a mosfetes van.Az amerikaik esküsznek rá és nekem is faszán megy. Kábé 0,3-0,4 V-al többet tölt mint a gyári és azt stabilan! Rossó is áldását adta rá. A csatit rá kell hekkelni kell egy kicsit. Elvágod a régi fesszabi nyakánál a veztékeket. A sárgák értelemszerűen mennek a csatiba, zöld-zöld és a piros-piros vezetéketeket szinenként közösíteni kell. ÍGy lesz négy kábelből kettő piros-pirosból->piros; Zöld-zöld->fekete ahogy a képen van. Összeforrasztod, vagy egy vezetékközösítőt (mondjuk ilyen https://fns.csokolade.hu/files/2013/09/ ... bution.png) kell használni a többi szükséges szar, csati, saru jön a csomaggal.
#20564
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
Szerintem a féknyereg szétszerelése nem alap művelet, de egy kis segítség ha mégis szeretnéd magad megoldani: a legjobb lenne ha leszednéd a motorról a féknyerget, kivennéd az összes dugattyút, szépen kimosnád belőle a régi fékfolyadék maradványt, lerakódásokat. A karmantyúknál óvatosan kitörlöd az ajkak közül a koszt. A dugattyúkat 2-3000 -s vízpapírral megcsiszolnád ahol látszik az oxidáció, Az egészet féktisztítóval lemosni, kiöblíteni, aztán ha megszáradt akkor fékfolyadékkal átmosni 2x. Ha megvan akkor a dugattyúkat és a karmantyúkat fékfolyadékkal bekenve szépen visszanyomni, és ha a helyén van mind, akkor kívülről lemosni féktisztítóval. És kész is. Ha fent van a motoron a nyereg, a fékcső csatlakoztatása előtt töltsd fel egy fecskendő segítségével fékfolyadékkal, A fékcső csatlakozáshoz vegyél új réz tömítéseket. Légtelenítés, és örülés :)
Széptkaptam és össze is raktam a féket, nagyjából a leírásod szerint. Csiszolni szerencsére nem kellett, mert a szappan és féktisztító levitte a mocskot a dugattyúkról. és igen kellett egy ultrahangos mosó meg a fogkefe is a makacs szennyeződésekre. Csatolva a kép. Beszereztem egy célszerszámot is a dugyattyú kivételéhez és bizony kicsit forgatni is kellett, ahogy a videoban is, másként esélytelen a kiszerelés. Noha a fékolaj rendszeresen cserélve volt a múltban mégis úszkált a mocsok a dugyattyú alatt, szóval érdemes 8 év után a gyári fékbetét csere során legkésőbb teljesen szétszedni és kimosni rendesen...
A légtelenítéssel nagyot szoptam. Azt hittem már soha nem fejezi be a bugyborékolást fent a főfékhengernél. Egy próbakör után úgy érzem a fékkar kicsit bentebb kezd el fogni, ami picit zavar. Megpróbálkozok majd további légtelenítéssel, hátha bent maradt még ki levegő.
Grat :) Ha levegősnek érzed, egy csavarhúzó műanyag részével kocogtasd végig a zárt rendszer, a megragadt buborékot kilökheti. Ha így sem lesz jobb, kezd el a zárt rendszernél gyorsan behúzni, kiengedni a fékkart, mintha a fékpedált "rugdosnád". És igen, alul-felül kell légteleníteni amíg jó nem lesz.
#20563
kész a kábel, végül 2500 forintba került, már csak be kell varázsolni
Akkor hogy ha jól értem... Akkuhoz egy piros meg egy fekete, a harmadik fekete meg megy az indítómotorhoz?
yes
#20562
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
Monster forumban, ha visszaolvasol megtalálod a részleteket...

Alternatíva 1: - YHC-036 - kínai
Alternatíva 2: - Shindengen Mosfet FH020AA - prémium japán
https://lh5.googleusercontent.com/-Iihz ... G_7488.JPG
ami a képen van nem az újabb modellekhez van? Már csak a csati miatt
#20561
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
Szerintem a féknyereg szétszerelése nem alap művelet, de egy kis segítség ha mégis szeretnéd magad megoldani: a legjobb lenne ha leszednéd a motorról a féknyerget, kivennéd az összes dugattyút, szépen kimosnád belőle a régi fékfolyadék maradványt, lerakódásokat. A karmantyúknál óvatosan kitörlöd az ajkak közül a koszt. A dugattyúkat 2-3000 -s vízpapírral megcsiszolnád ahol látszik az oxidáció, Az egészet féktisztítóval lemosni, kiöblíteni, aztán ha megszáradt akkor fékfolyadékkal átmosni 2x. Ha megvan akkor a dugattyúkat és a karmantyúkat fékfolyadékkal bekenve szépen visszanyomni, és ha a helyén van mind, akkor kívülről lemosni féktisztítóval. És kész is. Ha fent van a motoron a nyereg, a fékcső csatlakoztatása előtt töltsd fel egy fecskendő segítségével fékfolyadékkal, A fékcső csatlakozáshoz vegyél új réz tömítéseket. Légtelenítés, és örülés :)
Széptkaptam és össze is raktam a féket, nagyjából a leírásod szerint. Csiszolni szerencsére nem kellett, mert a szappan és féktisztító levitte a mocskot a dugattyúkról. és igen kellett egy ultrahangos mosó meg a fogkefe is a makacs szennyeződésekre. Csatolva a kép. Beszereztem egy célszerszámot is a dugyattyú kivételéhez és bizony kicsit forgatni is kellett, ahogy a videoban is, másként esélytelen a kiszerelés. Noha a fékolaj rendszeresen cserélve volt a múltban mégis úszkált a mocsok a dugyattyú alatt, szóval érdemes 8 év után a gyári fékbetét csere során legkésőbb teljesen szétszedni és kimosni rendesen...
A légtelenítéssel nagyot szoptam. Azt hittem már soha nem fejezi be a bugyborékolást fent a főfékhengernél. Egy próbakör után úgy érzem a fékkar kicsit bentebb kezd el fogni, ami picit zavar. Megpróbálkozok majd további légtelenítéssel, hátha bent maradt még ki levegő.
felül és alul is légtelenítsd, ha alul ok, fent mégegyszer szoktam
#20560
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
Szerintem a féknyereg szétszerelése nem alap művelet, de egy kis segítség ha mégis szeretnéd magad megoldani: a legjobb lenne ha leszednéd a motorról a féknyerget, kivennéd az összes dugattyút, szépen kimosnád belőle a régi fékfolyadék maradványt, lerakódásokat. A karmantyúknál óvatosan kitörlöd az ajkak közül a koszt. A dugattyúkat 2-3000 -s vízpapírral megcsiszolnád ahol látszik az oxidáció, Az egészet féktisztítóval lemosni, kiöblíteni, aztán ha megszáradt akkor fékfolyadékkal átmosni 2x. Ha megvan akkor a dugattyúkat és a karmantyúkat fékfolyadékkal bekenve szépen visszanyomni, és ha a helyén van mind, akkor kívülről lemosni féktisztítóval. És kész is. Ha fent van a motoron a nyereg, a fékcső csatlakoztatása előtt töltsd fel egy fecskendő segítségével fékfolyadékkal, A fékcső csatlakozáshoz vegyél új réz tömítéseket. Légtelenítés, és örülés :)
Széptkaptam és össze is raktam a féket, nagyjából a leírásod szerint. Csiszolni szerencsére nem kellett, mert a szappan és féktisztító levitte a mocskot a dugattyúkról. és igen kellett egy ultrahangos mosó meg a fogkefe is a makacs szennyeződésekre. Csatolva a kép. Beszereztem egy célszerszámot is a dugyattyú kivételéhez és bizony kicsit forgatni is kellett, ahogy a videoban is, másként esélytelen a kiszerelés. Noha a fékolaj rendszeresen cserélve volt a múltban mégis úszkált a mocsok a dugyattyú alatt, szóval érdemes 8 év után a gyári fékbetét csere során legkésőbb teljesen szétszedni és kimosni rendesen...
A légtelenítéssel nagyot szoptam. Azt hittem már soha nem fejezi be a bugyborékolást fent a főfékhengernél. Egy próbakör után úgy érzem a fékkar kicsit bentebb kezd el fogni, ami picit zavar. Megpróbálkozok majd további légtelenítéssel, hátha bent maradt még ki levegő.
Csatolmányok:
wp_20160923_14_41_55_pro_1.jpg
wp_20160923_14_41_55_pro_1.jpg (901.31 KiB) Megtekintve 10544 alkalommal
#20559
kész a kábel, végül 2500 forintba került, már csak be kell varázsolni
Akkor hogy ha jól értem... Akkuhoz egy piros meg egy fekete, a harmadik fekete meg megy az indítómotorhoz?
#20555
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
Monster forumban, ha visszaolvasol megtalálod a részleteket...

Alternatíva 1: - YHC-036 - kínai
Alternatíva 2: - Shindengen Mosfet FH020AA - prémium japán
https://lh5.googleusercontent.com/-Iihz ... G_7488.JPG
Koszonom szepen !
#20554
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?
és az is csak azért,mert nem volt rendesen meghuzva a + az akksin!
Egyébként attól tönkremehet?
persze, az impulzus nem tesz neki jót
Avatar
 76
#20553
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?
és az is csak azért,mert nem volt rendesen meghuzva a + az akksin!
Egyébként attól tönkremehet?
#20552
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
Persze, hogy szídják mikor tönkre megy. Nekem soha nem ment tönkre egyik motoromon sem ezért én nem tudok rosszat mondani róla
#20551
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
Monster forumban, ha visszaolvasol megtalálod a részleteket...

Alternatíva 1: - YHC-036 - kínai
Alternatíva 2: - Shindengen Mosfet FH020AA - prémium japán
https://lh5.googleusercontent.com/-Iihz ... G_7488.JPG
#20550
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?

Szia
Tobb helyen kulfoldi forumokon is szidjak es itt is olvastam rola rosszakat.
Ill. 100e ft koruli ara elgondolkodtat ha meg nem is jo annyira...
#20549
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
Miért nem jó a gyári? Nekem az s4rs-en 8 év után szart be, mi vele a gond?
#20548
Udv.!

Segitsetek nekem , milyen fesz. szabalyzot vegyek a gyari draga es allitolag nem az igazi , de annyi utangyartott van es ebayen is annyi fajta h donteskeptelen vagyok .
Ha valaki tud ajanlani ami neki esetleg bevallt kerem irja le a tapasztalatat.
Koszonom
#20547
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
Szerintem a féknyereg szétszerelése nem alap művelet, de egy kis segítség ha mégis szeretnéd magad megoldani: a legjobb lenne ha leszednéd a motorról a féknyerget, kivennéd az összes dugattyút, szépen kimosnád belőle a régi fékfolyadék maradványt, lerakódásokat. A karmantyúknál óvatosan kitörlöd az ajkak közül a koszt. A dugattyúkat 2-3000 -s vízpapírral megcsiszolnád ahol látszik az oxidáció, Az egészet féktisztítóval lemosni, kiöblíteni, aztán ha megszáradt akkor fékfolyadékkal átmosni 2x. Ha megvan akkor a dugattyúkat és a karmantyúkat fékfolyadékkal bekenve szépen visszanyomni, és ha a helyén van mind, akkor kívülről lemosni féktisztítóval. És kész is. Ha fent van a motoron a nyereg, a fékcső csatlakoztatása előtt töltsd fel egy fecskendő segítségével fékfolyadékkal, A fékcső csatlakozáshoz vegyél új réz tömítéseket. Légtelenítés, és örülés :)

Ezt szépen leírtad nem lehet mit hozzátenni :)
#20546

Forgatni a dugattyúkat ? Kizárt bazz, ilyet még nem láttam, simán szétcseszheted a gumitömítést.
Kell egy visszanyomó és kész, abszolut nem ördögtől való, hogy nem megy kézzel vissza és szerszám kell hozzá.
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
Szerintem a féknyereg szétszerelése nem alap művelet, de egy kis segítség ha mégis szeretnéd magad megoldani: a legjobb lenne ha leszednéd a motorról a féknyerget, kivennéd az összes dugattyút, szépen kimosnád belőle a régi fékfolyadék maradványt, lerakódásokat. A karmantyúknál óvatosan kitörlöd az ajkak közül a koszt. A dugattyúkat 2-3000 -s vízpapírral megcsiszolnád ahol látszik az oxidáció, Az egészet féktisztítóval lemosni, kiöblíteni, aztán ha megszáradt akkor fékfolyadékkal átmosni 2x. Ha megvan akkor a dugattyúkat és a karmantyúkat fékfolyadékkal bekenve szépen visszanyomni, és ha a helyén van mind, akkor kívülről lemosni féktisztítóval. És kész is. Ha fent van a motoron a nyereg, a fékcső csatlakoztatása előtt töltsd fel egy fecskendő segítségével fékfolyadékkal, A fékcső csatlakozáshoz vegyél új réz tömítéseket. Légtelenítés, és örülés :)
#20545

Forgatni a dugattyúkat ? Kizárt bazz, ilyet még nem láttam, simán szétcseszheted a gumitömítést.
Kell egy visszanyomó és kész, abszolut nem ördögtől való, hogy nem megy kézzel vissza és szerszám kell hozzá.
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
könnyen össze lehet rakni, csak a karmantyúnál vigyázz a féktisztítóval
#20544
Diavel es uj Multi tulajoknak jo tanacs:
Elvileg jelzi a muszerfal, ha kezd merulni az elem az aktiv kulcsban.
Tavaly igy is volt kicsereltem vadi uj Duracell elemre.
Iden tokban hordtam a kulcsot. Egeszen eddig minden fasza volt. Majd egyszer csak volt olyan hogy a gyujtas kis fazis kesessel kapcsolt be ahogy raadtam. Mostanra meg nem adta ra a gyujtast. A muszerfal nem jelzett elore semmit.
Pin kodra minden faszan ment. Ekkor kiprobaltam hogy leszedtem az ulest es kozel tettem a kulcsot az antennahoz es lass csodat minden faszan mukodott.
Vettem uj elemet es megint minden fasza.
Ami erdekes hogy a kormanyzar is stabilan jelez ha gyujtas levetel utan elforditom a kormanyt, ami eleg hektikusan mukodik Rosso Laci elmondasa szerint is ezeken a modelleken. Olyan mintha akkor is csekkolna a kulcsot amikor ezt a funkciot aktivalja es gyenge elemnel mar nem venne tokeletesen a jelet.
Szoval ha valakinek szarakodik a kulcs nelkuli inditas vagy a kormanyzar, akkor annak ellenere erdemes cserelni az elemet hogy a muszerfal azt jelezne. Plusz szerintem gyorsabban merul az elem, ha valamilyen tokban tartjuk a kulcsot es azon keresztul kommunikal a motorral.
#20543
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.

Forgatni a dugattyúkat ? Kizárt bazz, ilyet még nem láttam, simán szétcseszheted a gumitömítést.
Kell egy visszanyomó és kész, abszolut nem ördögtől való, hogy nem megy kézzel vissza és szerszám kell hozzá.
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
rézpaszta
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
Vissza tudtam nyomni a dugyattyúkat, csak a jobb oldalt kurva nehezen a bal oldalihoz képest és pont ott jobban is kopott a betét meg melegebb is a tárcsa. Tehát ott picit szorul szerintem. De visszanyomtam már az oxidot... :S. Munkatársam otthon kinyomkodja a dugattyúkat betét cserénél teljesen, amig kiesik, és úgy pucolja meg, de az úszónyerges. félek, hogy a négydugattyús brembonál nehéz lesz visszatuszkolni.
Eddig még mindig a szerelők okozták a legtöbb gondot a járműveimen, szóval inkább maradok magamnál, hol lehet. Szelephézagolás mondjuk már nwm fér bele, de fékpucolás azért alap dolog.
#20542
Van valakinek Budapesten egy felesleges mukodo akksija amit elhozhatok tole egy kiprobalas erejeig? Nem akar indulni a 620as monsterem az akksi pedig a tolto szerint fel van toltve maxra de megsem inditozik..
#20540
Nah, a test kábel dolog: 25mm2 kábel kell, 1600 ft métere, 440mm, 350mm, 395mm amire szükség van, az akkucsati vagy 500 ft, a réz/db, meg kell zsugorcső...

1185mm, 6 csat., = 5000 huf kb ez megegyezik a 120 dolláros szettel
Rakján fel képet, ha összevarázsoltad!
okk
#20539
rézpaszta
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.

Forgatni a dugattyúkat ? Kizárt bazz, ilyet még nem láttam, simán szétcseszheted a gumitömítést.
Kell egy visszanyomó és kész, abszolut nem ördögtől való, hogy nem megy kézzel vissza és szerszám kell hozzá.
Van olyan féknyereg amiben forgatva kell visszanyomni a dugattyúkat, igaz nem motoron. A visszanyomó jó dolog, de ha egy ilyen kis nyeregben nem mozdul a dugattyú akkor ott baj van. Visszatoláskor beletolod az oxidréteget és a koszt a karmantyúba és az cseszi szét.
Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam.
rézpaszta
Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
Ha a dugattyúkat nem tudod visszanyomni kézzel ( pl. keresztben ráfektetsz egy csavarhúzót és úgy nyomod), akkor jobb ha nem otthon próbálkozol vele, vidd szerelőhöz. A fékberendezés nem játék.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]