- 7 years ago
#20538
Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam. rézpaszta Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
Forgatni a dugattyúkat ? Kizárt bazz, ilyet még nem láttam, simán szétcseszheted a gumitömítést.
Kell egy visszanyomó és kész, abszolut nem ördögtől való, hogy nem megy kézzel vissza és szerszám kell hozzá.
- 7 years ago
#20537
Nah, a test kábel dolog: 25mm2 kábel kell, 1600 ft métere, 440mm, 350mm, 395mm amire szükség van, az akkucsati vagy 500 ft, a réz/db, meg kell zsugorcső...
1185mm, 6 csat., = 5000 huf kb ez megegyezik a 120 dolláros szettel Rakján fel képet, ha összevarázsoltad!
- 7 years ago
#20536
Nah, a test kábel dolog: 25mm2 kábel kell, 1600 ft métere, 440mm, 350mm, 395mm amire szükség van, az akkucsati vagy 500 ft, a réz/db, meg kell zsugorcső...
1185mm, 6 csat., = 5000 huf kb ez megegyezik a 120 dolláros szettel igen kicsit olcsóbb
- 7 years ago
#20535
Nah, a test kábel dolog: 25mm2 kábel kell, 1600 ft métere, 440mm, 350mm, 395mm amire szükség van, az akkucsati vagy 500 ft, a réz/db, meg kell zsugorcső...
1185mm, 6 csat., = 5000 huf kb ez megegyezik a 120 dolláros szettel
1185mm, 6 csat., = 5000 huf kb ez megegyezik a 120 dolláros szettel
- 7 years ago
#20534
Más téma:
Valaki szokott a benzinhez injektor tisztító adalékot keverni? Én a legfullosabb benzint tankolom bele (OMW-Shell) és ha sokat áll (1-2 hét) akkor a benzinpumpa mintha kicsit jobban nyekegne-természetesen szűrő csere előtt vok. azért nyekereg mert lelevegősödik tudtam, hogy keveset megyek...de ennyire?
Vagy "csak" valahol törésem-repedésem van és azért...?
- 7 years ago
#20533
Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam. rézpaszta Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
ennyit sosem geciztem vele, egyszer a lanciáét szétszedtem kipucoltam de az állt 5 évet. Azért ha használod nem szabadna neki
- 7 years ago
#20532
Kicseréltem a fékbetéteket nem tűnik szarnak, de olyan extra jónak sem, mondjuk lehet ez csak pszichés. A jobb oldali féktárcsa lényegesen melegebb volt leállás után és a jobb oladi féktárcsa jobb oldali betétjei a többihez képest jobban is kopottak voltak. Valami baj van jobb oldalt hogy erősebben fékez? Valami baj van bal oldalt, hogy gyengébben fékez? Nektek van hasonló tapasztalatotok? Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam. rézpaszta Rézpaszta van, olyan amit a rosso használ a gyertyamenetre.
A videohoz képest az én dugattyúim mintha be lennének heggesztve..
A csávó használ egy célszerszámot, ami nekem viszont nincs, meg olajozza a dugattyút Militech-1 nevű cuccal amit nem ismerek.
- 7 years ago
#20531
Más téma:
Valaki szokott a benzinhez injektor tisztító adalékot keverni? Én a legfullosabb benzint tankolom bele (OMW-Shell) és ha sokat áll (1-2 hét) akkor a benzinpumpa mintha kicsit jobban nyekegne-természetesen szűrő csere előtt vok. azért nyekereg mert lelevegősödik
- 7 years ago
#20530
Kicseréltem a fékbetéteket nem tűnik szarnak, de olyan extra jónak sem, mondjuk lehet ez csak pszichés. A jobb oldali féktárcsa lényegesen melegebb volt leállás után és a jobb oladi féktárcsa jobb oldali betétjei a többihez képest jobban is kopottak voltak. Valami baj van jobb oldalt hogy erősebben fékez? Valami baj van bal oldalt, hogy gyengébben fékez? Nektek van hasonló tapasztalatotok? Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam. rézpaszta
- 7 years ago
#20529
Más téma:
Valaki szokott a benzinhez injektor tisztító adalékot keverni? Én a legfullosabb benzint tankolom bele (OMW-Shell) és ha sokat áll (1-2 hét) akkor a benzinpumpa mintha kicsit jobban nyekegne-természetesen szűrő csere előtt vok.
Valaki szokott a benzinhez injektor tisztító adalékot keverni? Én a legfullosabb benzint tankolom bele (OMW-Shell) és ha sokat áll (1-2 hét) akkor a benzinpumpa mintha kicsit jobban nyekegne-természetesen szűrő csere előtt vok.
- 7 years ago
#20528
Kicseréltem a fékbetéteket nem tűnik szarnak, de olyan extra jónak sem, mondjuk lehet ez csak pszichés. A jobb oldali féktárcsa lényegesen melegebb volt leállás után és a jobb oladi féktárcsa jobb oldali betétjei a többihez képest jobban is kopottak voltak. Valami baj van jobb oldalt hogy erősebben fékez? Valami baj van bal oldalt, hogy gyengébben fékez? Nektek van hasonló tapasztalatotok? Léteznek a kocsiknál olyan teflonos krémek, amelyekkel illik bekenni a nyereg és a betét közötti részt, jobban csússzon-valamikor reszelik is. És természetesen a dugattyúkat is meg kell mozgatni, hiszen hátrébb került...sőt ha rozsdás a felülete akkor vízpapírral finoman be kell csiszolni.
De ezt autóknál szokás-"sokat megy-sokat áll"...motornál még én sem csináltam.
- 7 years ago
#20527
Kicseréltem a fékbetéteket nem tűnik szarnak, de olyan extra jónak sem, mondjuk lehet ez csak pszichés. A jobb oldali féktárcsa lényegesen melegebb volt leállás után és a jobb oladi féktárcsa jobb oldali betétjei a többihez képest jobban is kopottak voltak. Valami baj van jobb oldalt hogy erősebben fékez? Valami baj van bal oldalt, hogy gyengébben fékez? Nektek van hasonló tapasztalatotok? Lehet, hogy szorult kicsit a betét a munkahengerben vagy a dugattyúk nem mennek vissza rendesen. Tidztítsd ki. Motornál még nem de autónál volt nekem ilyen
- 7 years ago
#20526
Kicseréltem a fékbetéteket nem tűnik szarnak, de olyan extra jónak sem, mondjuk lehet ez csak pszichés. A jobb oldali féktárcsa lényegesen melegebb volt leállás után és a jobb oladi féktárcsa jobb oldali betétjei a többihez képest jobban is kopottak voltak. Valami baj van jobb oldalt hogy erősebben fékez? Valami baj van bal oldalt, hogy gyengébben fékez? Nektek van hasonló tapasztalatotok?
- 7 years ago
#20525
szabadonfutó? A problémám ehhez hasonló:
A srác leírása szerint új akksi meg feszszabályzó csere megoldotta a problémát, nekem az akksi új, ugyhogy marad a feszszabályzó csere, annyi, hogy nekem azért beindul, ritkán csinálja Nekem ma jott elo ez a hiba a 620-as monsteremen, otlet hogy mi lehet, mit nezzek meg? még nem álltam neki, de én villamos hibára tippelek, az akksival kezdem majd
- 7 years ago
#20524
Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más szabadonfutó? A problémám ehhez hasonló:
A srác leírása szerint új akksi meg feszszabályzó csere megoldotta a problémát, nekem az akksi új, ugyhogy marad a feszszabályzó csere, annyi, hogy nekem azért beindul, ritkán csinálja Nekem ma jott elo ez a hiba a 620-as monsteremen, otlet hogy mi lehet, mit nezzek meg?
- 7 years ago
#20523
Milyen foglalatú H4 kell a monsterbe (695)? Bárdinál ezeket látom 12V 60/55W-nál: P43t; P43t-38; P45t.
Bár lehet, hogy nem is arra lenne szükségem, de azért jó tudni. Elég hektikus a világítás az utóbbi két napban. Jelenleg csak a helyzetjelző világít. A távolsági visszajelző (kék) lámpa folyamatosan ég, akkor is ha a távolsági kapcsoló le van kapcsolva. Tegnap reggel kezdte, de mire beértem a melóhelyre, helyreállt a világítás. Este, amikor hazaindultam megint szar volt, de félúton megjavult és kibírta hazáig. Ma reggel végig szar volt. Délután lementem a garázsba, hogy kikapjam az izzót, de összeszedte magát. a kék távolsági visszajelző kicsit pislákolt (nem volt bekapcsolva a távolsági) és közben világított a lámpa rendesen. Kicsit megpiszkáltam a fénykürt kapcsolót, a pislákolás kialudt és a lámpa rendeltetésének megfelelően működött. A távolsági is. Fél órával később indultam haza és megint szar volt. Biztosítékot cserélgettem, de nem segített. Valakinek ötlet? Ki tud így égni egy halogén izzó vagy ez kontakthiba lesz?
Bár lehet, hogy nem is arra lenne szükségem, de azért jó tudni. Elég hektikus a világítás az utóbbi két napban. Jelenleg csak a helyzetjelző világít. A távolsági visszajelző (kék) lámpa folyamatosan ég, akkor is ha a távolsági kapcsoló le van kapcsolva. Tegnap reggel kezdte, de mire beértem a melóhelyre, helyreállt a világítás. Este, amikor hazaindultam megint szar volt, de félúton megjavult és kibírta hazáig. Ma reggel végig szar volt. Délután lementem a garázsba, hogy kikapjam az izzót, de összeszedte magát. a kék távolsági visszajelző kicsit pislákolt (nem volt bekapcsolva a távolsági) és közben világított a lámpa rendesen. Kicsit megpiszkáltam a fénykürt kapcsolót, a pislákolás kialudt és a lámpa rendeltetésének megfelelően működött. A távolsági is. Fél órával később indultam haza és megint szar volt. Biztosítékot cserélgettem, de nem segített. Valakinek ötlet? Ki tud így égni egy halogén izzó vagy ez kontakthiba lesz?
- 7 years ago
#20522
Az lesz akkor, kipróbálom sorban, előszőr egy másik akkuval kezdem Van még egy olyan lehetőség, mert rengeteg helyen olvasom, hogy az önindító test kábele alulméretezett, így amiatt lehet indítási probléma, és pont a legtöbb videón ducati van, abból is inkább 999.... lehet azt is kicserélem
http://www.motolectric.com/products/hicap.detail.html
999 több ismerősnek is szarul indul .
Viszont ez nagyon biztató cuccnak néz ki.
Ha megrendelted informálj már a tapasztalatról. 120 dollárt biztos nem adok egy test kábelért, leveszem a régit, és veszek egy vastagabbat, mint a videón, még ha egy bikakábelt méretre vágok, azzal is olcsóbban jövök ki
- 7 years ago
#20521
Ha töltés jó, akkor fesszabot nem kell cserélni. Nem tudom mennyire hihető amit kiír én rámérnék multiméterrel, nem nagy kunszt. Nekem pont így csinált, mondjuk zarlatos akkuval . Esetleg tedd vissza a régit, vagy kérj kölcsön valakitől, hogy azzal is előjön-e. hogy kizárd nem e az új akku szivat valahogy...
dino. Szerinted szabdonfutó diagnosztikára ez működhet: felváltasz öt-hatig kábé kicsit megfutsz a motorral, felugrasz rá kuplungot kiengeded gyujtás nélkül, ez elég ahhoz, hogy a főtengelyt kicsit megforgassa és a beékelődött szabadonfutót a szar pozícióból elforgassa kicsit. Ha ezután gyújtást ad rá és indul akkor mechanikus hiba, ha ezután is szarakodik, akkor elektromos. Az lesz akkor, kipróbálom sorban, előszőr egy másik akkuval kezdem Van még egy olyan lehetőség, mert rengeteg helyen olvasom, hogy az önindító test kábele alulméretezett, így amiatt lehet indítási probléma, és pont a legtöbb videón ducati van, abból is inkább 999.... lehet azt is kicserélem
http://www.motolectric.com/products/hicap.detail.html
999 több ismerősnek is szarul indul .
Viszont ez nagyon biztató cuccnak néz ki.
Ha megrendelted informálj már a tapasztalatról.
- 7 years ago
#20520
A motor írja a feszültséget, a töltés jó, az indító árammal lehet gond, de mivel indul pöccre is, így gondolom nem az akksi a ludas Ha töltés jó, akkor fesszabot nem kell cserélni. Nem tudom mennyire hihető amit kiír én rámérnék multiméterrel, nem nagy kunszt. Nekem pont így csinált, mondjuk zarlatos akkuval . Esetleg tedd vissza a régit, vagy kérj kölcsön valakitől, hogy azzal is előjön-e. hogy kizárd nem e az új akku szivat valahogy...
dino. Szerinted szabdonfutó diagnosztikára ez működhet: felváltasz öt-hatig kábé kicsit megfutsz a motorral, felugrasz rá kuplungot kiengeded gyujtás nélkül, ez elég ahhoz, hogy a főtengelyt kicsit megforgassa és a beékelődött szabadonfutót a szar pozícióból elforgassa kicsit. Ha ezután gyújtást ad rá és indul akkor mechanikus hiba, ha ezután is szarakodik, akkor elektromos. Az lesz akkor, kipróbálom sorban, előszőr egy másik akkuval kezdem Van még egy olyan lehetőség, mert rengeteg helyen olvasom, hogy az önindító test kábele alulméretezett, így amiatt lehet indítási probléma, és pont a legtöbb videón ducati van, abból is inkább 999.... lehet azt is kicserélem
http://www.motolectric.com/products/hicap.detail.html
- 7 years ago
#20519
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot? A motor írja a feszültséget, a töltés jó, az indító árammal lehet gond, de mivel indul pöccre is, így gondolom nem az akksi a ludas Ha töltés jó, akkor fesszabot nem kell cserélni. Nem tudom mennyire hihető amit kiír én rámérnék multiméterrel, nem nagy kunszt. Nekem pont így csinált, mondjuk zarlatos akkuval . Esetleg tedd vissza a régit, vagy kérj kölcsön valakitől, hogy azzal is előjön-e. hogy kizárd nem e az új akku szivat valahogy...
dino. Szerinted szabdonfutó diagnosztikára ez működhet: felváltasz öt-hatig kábé kicsit megfutsz a motorral, felugrasz rá kuplungot kiengeded gyujtás nélkül, ez elég ahhoz, hogy a főtengelyt kicsit megforgassa és a beékelődött szabadonfutót a szar pozícióból elforgassa kicsit. Ha ezután gyújtást ad rá és indul akkor mechanikus hiba, ha ezután is szarakodik, akkor elektromos. Az lesz akkor, kipróbálom sorban, előszőr egy másik akkuval kezdem
- 7 years ago
#20518
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot? A motor írja a feszültséget, a töltés jó, az indító árammal lehet gond, de mivel indul pöccre is, így gondolom nem az akksi a ludas Ha töltés jó, akkor fesszabot nem kell cserélni. Nem tudom mennyire hihető amit kiír én rámérnék multiméterrel, nem nagy kunszt. Nekem pont így csinált, mondjuk zarlatos akkuval . Esetleg tedd vissza a régit, vagy kérj kölcsön valakitől, hogy azzal is előjön-e. hogy kizárd nem e az új akku szivat valahogy...
dino. Szerinted szabdonfutó diagnosztikára ez működhet: felváltasz öt-hatig kábé kicsit megfutsz a motorral, felugrasz rá kuplungot kiengeded gyujtás nélkül, ez elég ahhoz, hogy a főtengelyt kicsit megforgassa és a beékelődött szabadonfutót a szar pozícióból elforgassa kicsit. Ha ezután gyújtást ad rá és indul akkor mechanikus hiba, ha ezután is szarakodik, akkor elektromos. fogalmam sincs, ha nem áll fenn folyamatosan a hiba akkor gondolom igen, mondjuk én hátrafelé mozdítanám mert abba az irányba kellene szabadon futnia. Bízzunk benne, hogy nem az, egy fesszabályzót kölcsön kérni nem nagy dolog
- 7 years ago
#20517
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot? A motor írja a feszültséget, a töltés jó, az indító árammal lehet gond, de mivel indul pöccre is, így gondolom nem az akksi a ludas Ha töltés jó, akkor fesszabot nem kell cserélni. Nem tudom mennyire hihető amit kiír én rámérnék multiméterrel, nem nagy kunszt. Nekem pont így csinált, mondjuk zarlatos akkuval . Esetleg tedd vissza a régit, vagy kérj kölcsön valakitől, hogy azzal is előjön-e. hogy kizárd nem e az új akku szivat valahogy...
dino. Szerinted szabdonfutó diagnosztikára ez működhet: felváltasz öt-hatig kábé kicsit megfutsz a motorral, felugrasz rá kuplungot kiengeded gyujtás nélkül, ez elég ahhoz, hogy a főtengelyt kicsit megforgassa és a beékelődött szabadonfutót a szar pozícióból elforgassa kicsit. Ha ezután gyújtást ad rá és indul akkor mechanikus hiba, ha ezután is szarakodik, akkor elektromos.
- 7 years ago
#20516
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot? az nem megoldás! Nekem nem kerregett a szabadonfutó, hanem amikor leállítottam volt egy csattanás mintha visszaprüszkölt volna a légszűrőbe de nem mindig. Aztán egyre nehezebben indult, elöször új aksi, aztán a végén bika, cseréltem önindítórelét minden szart aztán a végén szabadonfutó volt.
- 7 years ago
#20515
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot? A motor írja a feszültséget, a töltés jó, az indító árammal lehet gond, de mivel indul pöccre is, így gondolom nem az akksi a ludas
- 7 years ago
#20514
Miert nem mered meg a toltes fszultseget. Lehet hogy semmi baja, feleslegesen venni meg draga. Vegyel bele 12 AH as akkut legkozelebb nagyobb inditoarammal.
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot?
Dino. Ez a szabado futo ha kezd beszarni nem ad kerrego hangot?
- 7 years ago
#20513
A feszültségszabályzó minden ducatiba ugyan olyan? Indítási problémám van, néha nehez indul, néha pöccre, akksi jó, önindító jó, fesszabályzó hibára gyanakodom, de nem tudom milyen kell bele. 1098, 848, 749, 999 ben van azonos, a többibe másik fajta, vagy mindegyik ugyanaz? Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más szabadonfutó? A problémám ehhez hasonló:
A srác leírása szerint új akksi meg feszszabályzó csere megoldotta a problémát, nekem az akksi új, ugyhogy marad a feszszabályzó csere, annyi, hogy nekem azért beindul, ritkán csinálja
- 7 years ago
#20512
Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más szabadonfutó? rá gondolsz? Aha pontosan!
- 7 years ago
#20511
A feszültségszabályzó minden ducatiba ugyan olyan? Indítási problémám van, néha nehez indul, néha pöccre, akksi jó, önindító jó, fesszabályzó hibára gyanakodom, de nem tudom milyen kell bele. 1098, 848, 749, 999 ben van azonos, a többibe másik fajta, vagy mindegyik ugyanaz? Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más szabadonfutó? rá gondolsz?Csatolmányok:
image.jpeg (138.11 KiB) Megtekintve 10511 alkalommal
- 7 years ago
#20510
A feszültségszabályzó minden ducatiba ugyan olyan? Indítási problémám van, néha nehez indul, néha pöccre, akksi jó, önindító jó, fesszabályzó hibára gyanakodom, de nem tudom milyen kell bele. 1098, 848, 749, 999 ben van azonos, a többibe másik fajta, vagy mindegyik ugyanaz? Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más szabadonfutó?
- 7 years ago
#20509
A feszültségszabályzó minden ducatiba ugyan olyan? Indítási problémám van, néha nehez indul, néha pöccre, akksi jó, önindító jó, fesszabályzó hibára gyanakodom, de nem tudom milyen kell bele. 1098, 848, 749, 999 ben van azonos, a többibe másik fajta, vagy mindegyik ugyanaz? Közbe meglett, oemparts szerint 1098, 848, 749, 999 ugyan az, M600 -tól s4rs-ig másik fajta. 1199, ms1200 megint más
- 7 years ago
#20508
A feszültségszabályzó minden ducatiba ugyan olyan? Indítási problémám van, néha nehez indul, néha pöccre, akksi jó, önindító jó, fesszabályzó hibára gyanakodom, de nem tudom milyen kell bele. 1098, 848, 749, 999 ben van azonos, a többibe másik fajta, vagy mindegyik ugyanaz?
- 7 years ago
#20507
Hello mindenki! Meg van a diagnózis a 999 problémájáról! Gáz állás érzékelő a probléma... 2 dolgot tudok róla.... Az első az, hogy a légszűrő házban van és azt, hogy rohadt drága a cseréje!!! Nem csinálja mindig a fesztivált szóval nem tudom mi lesz vele de előbb vagy utóbb nyilván meg fogja adni magát.... Természetesen valahol 1000 kilométerre otthonról!! Találkozott valaki mar hasonlóval??
= TPS (throttle position sensor)
A tavalyi szezonomat elcseszte. Nem hirtelen szart be, fokozatosan lett egyre szarabb, a végén vinni kellett a szervizbe. Kis durrogással kezdődött, majd visszadurrogás a légszűrőházba, és egyre inkább csak intenzív gyorsításnál ment simán, egyenletes gázon durrogott, rángatott. Először Rossoban állítgatták, jó volt kb 500km-t, majd ugyanaz, aztán már nem is tudom, mit csináltak vele, és megint 5-600km-ig használható volt, de a szlovén túrát félbe kellett szakítanom, mert már kínlódás volt. Végül már fel sem tudtam menni vele Moto Rossoba.
- 7 years ago
#20506
A generátor tekercs oldali zárlatra gondolnék (akkor kuka a genrátor) vagy generátor három sárga test kábel testzárlatra. Fordulatszám növekedésével az indukált áram nő és valahol a szigetelőn, ahol nem kéne neki áthúz. Ellenőrizd végig a vezetéket, nincs e megsérülve, szakadva. Húzd szét a hármas csatit, kontaktspré, meg ott bent a sarukat nyomkodd kicsit össze hogy feszesen álljanak. testkábel testzárlat? Sok lett picit a testből. Nem tehetek róla freudi elszólás
Így lehet homemade módon kimérni a generátort:
http://doktorchopper.blog.hu/2010/02/09 ... agnosztika Köszönöm a tippeket.Holnap beviszem melóhelyre,hátha lesz időm foglalkozni vele.Hála az előző tulaj(ok)nak,elég káoszos az elektromos rendszer,össze-vissza mennek a kábelek.Télen terveztem átfésülni,de lehet hogy nem halogathatom addig.Mindenesetre a mai motorozást inkább halasztottam
- 7 years ago
#20505
Sziasztok.
Lerágott csont itt a fórumban a fesszabályzó téma,de még ilyennel nem találkoztam.
A fordulatszám emelkedésével csökken a töltőfeszültség!
Alapjáraton 13,5-14,2Volt,a fordulatszám növelésével lemegy akár 12,5-ig.
Valami fordítva van bekötve?A csati nem látszik bütyköltnek. A generátor tekercs oldali zárlatra gondolnék (akkor kuka a genrátor) vagy generátor három sárga test kábel testzárlatra. Fordulatszám növekedésével az indukált áram nő és valahol a szigetelőn, ahol nem kéne neki áthúz. Ellenőrizd végig a vezetéket, nincs e megsérülve, szakadva. Húzd szét a hármas csatit, kontaktspré, meg ott bent a sarukat nyomkodd kicsit össze hogy feszesen álljanak. testkábel testzárlat? Sok lett picit a testből. Nem tehetek róla freudi elszólás
Így lehet homemade módon kimérni a generátort:
http://doktorchopper.blog.hu/2010/02/09 ... agnosztika
- 7 years ago
#20504
Sziasztok.
Lerágott csont itt a fórumban a fesszabályzó téma,de még ilyennel nem találkoztam.
A fordulatszám emelkedésével csökken a töltőfeszültség!
Alapjáraton 13,5-14,2Volt,a fordulatszám növelésével lemegy akár 12,5-ig.
Valami fordítva van bekötve?A csati nem látszik bütyköltnek. A generátor tekercs oldali zárlatra gondolnék (akkor kuka a genrátor) vagy generátor három sárga test kábel testzárlatra. Fordulatszám növekedésével az indukált áram nő és valahol a szigetelőn, ahol nem kéne neki áthúz. Ellenőrizd végig a vezetéket, nincs e megsérülve, szakadva. Húzd szét a hármas csatit, kontaktspré, meg ott bent a sarukat nyomkodd kicsit össze hogy feszesen álljanak. testkábel testzárlat?
- 7 years ago
#20503
Sziasztok.
Lerágott csont itt a fórumban a fesszabályzó téma,de még ilyennel nem találkoztam.
A fordulatszám emelkedésével csökken a töltőfeszültség!
Alapjáraton 13,5-14,2Volt,a fordulatszám növelésével lemegy akár 12,5-ig.
Valami fordítva van bekötve?A csati nem látszik bütyköltnek. A generátor tekercs oldali zárlatra gondolnék (akkor kuka a genrátor) vagy generátor három sárga test kábel testzárlatra. Fordulatszám növekedésével az indukált áram nő és valahol a szigetelőn, ahol nem kéne neki áthúz. Ellenőrizd végig a vezetéket, nincs e megsérülve, szakadva. Húzd szét a hármas csatit, kontaktspré, meg ott bent a sarukat nyomkodd kicsit össze hogy feszesen álljanak.
- 7 years ago
#20502
Hello mindenki! Meg van a diagnózis a 999 problémájáról! Gáz állás érzékelő a probléma... 2 dolgot tudok róla.... Az első az, hogy a légszűrő házban van és azt, hogy rohadt drága a cseréje!!! Nem csinálja mindig a fesztivált szóval nem tudom mi lesz vele de előbb vagy utóbb nyilván meg fogja adni magát.... Természetesen valahol 1000 kilométerre otthonról!! Találkozott valaki mar hasonlóval?? Az a tps szerintem. Ki nézte cegléden a Doki?
- 7 years ago
#20501
Hello mindenki! Meg van a diagnózis a 999 problémájáról! Gáz állás érzékelő a probléma... 2 dolgot tudok róla.... Az első az, hogy a légszűrő házban van és azt, hogy rohadt drága a cseréje!!! Nem csinálja mindig a fesztivált szóval nem tudom mi lesz vele de előbb vagy utóbb nyilván meg fogja adni magát.... Természetesen valahol 1000 kilométerre otthonról!! Találkozott valaki mar hasonlóval??
- 7 years ago
#20500
Sziasztok.
Lerágott csont itt a fórumban a fesszabályzó téma,de még ilyennel nem találkoztam.
A fordulatszám emelkedésével csökken a töltőfeszültség!
Alapjáraton 13,5-14,2Volt,a fordulatszám növelésével lemegy akár 12,5-ig.
Valami fordítva van bekötve?A csati nem látszik bütyköltnek.
Lerágott csont itt a fórumban a fesszabályzó téma,de még ilyennel nem találkoztam.
A fordulatszám emelkedésével csökken a töltőfeszültség!
Alapjáraton 13,5-14,2Volt,a fordulatszám növelésével lemegy akár 12,5-ig.
Valami fordítva van bekötve?A csati nem látszik bütyköltnek.
- 7 years ago
#20499
annyira nagy kockázat, hogy dobhatod ki vagy flashelheted 60ezeré! Nekem pl a GYÁRI performance ecu a monsterhez gyári dobozban MTS1000 feliratot és annak a cikkszámát viselte, a dobozon meg a performance cikkszám volt. Levert a víz, nem is működött míg nem reselteltük a tps-t talán Süni még emlékszik rá
Szóval az, hogy mi van ráírva egy dolog. Ettől még lehet persze jó Rájuk írtam, nincs már meg az ecu flasheltesd meg az lesz a vége
- 7 years ago
#20498
Az cinkes, mert Törökbálinton vannak, én meg Nyíregyi vagyok meg megpróbálom lealkudni az árát, és még utána olvasok jobban.....ha olcsón veszem annyira nem nagy kockázat.... annyira nagy kockázat, hogy dobhatod ki vagy flashelheted 60ezeré! Nekem pl a GYÁRI performance ecu a monsterhez gyári dobozban MTS1000 feliratot és annak a cikkszámát viselte, a dobozon meg a performance cikkszám volt. Levert a víz, nem is működött míg nem reselteltük a tps-t talán Süni még emlékszik rá
Szóval az, hogy mi van ráírva egy dolog. Ettől még lehet persze jó Rájuk írtam, nincs már meg az ecu flasheltesd meg
- 7 years ago
#20497
Szia!
Erről lenne szó: http://dynamicmotors.hu/
Ismered őket esetleg? igen.
ismerem. miota van nekik hozzá gépük?
jövö héten beugrok megnézem.
esetleg öszze futhatunk ha gondolod??
Szia!
Azt nem tudom, hogy mióta van, de felhívtam őket, és van. Csak jövő héten szabin lesz a szerelőjük, ezért céloztam meg a jövő utáni hetet.
Mivel én Miskolcon dolgozom, nem tudom, hogy hétköznap eljutok-e oda nyitvatartási időben.
Persze, örülnék, ha együtt mennénk. Mit szólnál hozzá, ha 16-át (péntek), vagy 17-ét (szombat) céloznánk meg. Pénteken már el tudok jönni ui. egy kicsit hamarabb is a melóból.
A számom amúgy harminc 421 8190
Reméljük, hogy értenek is hozzá mert tulajdonképpen a computer kiolvasás nem nagy szám pár dollárért te is össze tudod legozni a hozzávaló kábeleket csatlakozókat és Androidra meg Windows -ra is van szoftver.
Szóval szinte akárki ki tudja olvasni tulajdonképpen.
- 7 years ago
#20496
Szeretném megemelni a motorom hátulját. (S4) Ki kéne vennem a kutyacsontot ehhez a művelethez. Valaki szedte már ki Monsterből otthoni körülmények között? Nem akarom hogy szétessen valami amit aztán nem tudok összerakni
Van hozzá minden szerszámom , viszont csak magyarul beszélek (angol service manualom van hozzá)
Jó lenne egy kis segítség, ha vki megosztaná a tapasztalatait... kösz
Van hozzá minden szerszámom , viszont csak magyarul beszélek (angol service manualom van hozzá)
Jó lenne egy kis segítség, ha vki megosztaná a tapasztalatait... kösz
- 7 years ago
#20495
szerintem úgy vedd meg, hogy ott a helyszínen kipróbálod, ha megy akkor ok. Kb 20 perc idombontásal együtt. Az cinkes, mert Törökbálinton vannak, én meg Nyíregyi vagyok meg megpróbálom lealkudni az árát, és még utána olvasok jobban.....ha olcsón veszem annyira nem nagy kockázat.... annyira nagy kockázat, hogy dobhatod ki vagy flashelheted 60ezeré! Nekem pl a GYÁRI performance ecu a monsterhez gyári dobozban MTS1000 feliratot és annak a cikkszámát viselte, a dobozon meg a performance cikkszám volt. Levert a víz, nem is működött míg nem reselteltük a tps-t talán Süni még emlékszik rá
Szóval az, hogy mi van ráírva egy dolog. Ettől még lehet persze jó Rájuk írtam, nincs már meg az ecu
- 7 years ago
#20494
jo reggelt!
egerben hol melyik szerviz az?
csak azet mert egri vagyok és meglátogatnám öket én is a jövö héten.
üdv:
Szia!
Erről lenne szó: http://dynamicmotors.hu/
Ismered őket esetleg? igen.
ismerem. miota van nekik hozzá gépük?
jövö héten beugrok megnézem.
esetleg öszze futhatunk ha gondolod??
Szia!
Azt nem tudom, hogy mióta van, de felhívtam őket, és van. Csak jövő héten szabin lesz a szerelőjük, ezért céloztam meg a jövő utáni hetet.
Mivel én Miskolcon dolgozom, nem tudom, hogy hétköznap eljutok-e oda nyitvatartási időben.
Persze, örülnék, ha együtt mennénk. Mit szólnál hozzá, ha 16-át (péntek), vagy 17-ét (szombat) céloznánk meg. Pénteken már el tudok jönni ui. egy kicsit hamarabb is a melóból.
A számom amúgy harminc 421 8190
- 7 years ago
#20493
Szia Vicctor! És köszi szépen a választ
Én is abban bízom, hogy igazából nincs semmi (komoly) gond.
Egerben találtam egy szervizt, akik tudnak Ducatit olvasni. Jövő héten szabin van a szaki, de utána megyek. Szóval akkor már többet tudunk.
Mindenképpen beszámolok majd, hogy milyen eredmény született. jo reggelt!
egerben hol melyik szerviz az?
csak azet mert egri vagyok és meglátogatnám öket én is a jövö héten.
üdv:
Szia!
Erről lenne szó: http://dynamicmotors.hu/
Ismered őket esetleg? igen.
ismerem. miota van nekik hozzá gépük?
jövö héten beugrok megnézem.
esetleg öszze futhatunk ha gondolod??
- 7 years ago
#20492
Azt néztem ki szerintem úgy vedd meg, hogy ott a helyszínen kipróbálod, ha megy akkor ok. Kb 20 perc idombontásal együtt. Az cinkes, mert Törökbálinton vannak, én meg Nyíregyi vagyok meg megpróbálom lealkudni az árát, és még utána olvasok jobban.....ha olcsón veszem annyira nem nagy kockázat.... annyira nagy kockázat, hogy dobhatod ki vagy flashelheted 60ezeré! Nekem pl a GYÁRI performance ecu a monsterhez gyári dobozban MTS1000 feliratot és annak a cikkszámát viselte, a dobozon meg a performance cikkszám volt. Levert a víz, nem is működött míg nem reselteltük a tps-t talán Süni még emlékszik rá
Szóval az, hogy mi van ráírva egy dolog. Ettől még lehet persze jó
- 7 years ago
#20491
ezek az ecu-k elég átbaszósak, nem tudom a 999-nél hogy van, de a legtöbb ducatinál nem mindegy, hogy eu vagy usa piacos. 998as meg 999es volt pl olyan ami eu spec szerint sima volt us spec szerint meg s-eshttp://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-alkatresz/bontott-ducati-999-motorvezerlo-2336.html
Itt árulnak egy vezérlőt, szerintem nem olcsó de legalább kit tudod próbálni. Azt néztem ki szerintem úgy vedd meg, hogy ott a helyszínen kipróbálod, ha megy akkor ok. Kb 20 perc idombontásal együtt. Az cinkes, mert Törökbálinton vannak, én meg Nyíregyi vagyok meg megpróbálom lealkudni az árát, és még utána olvasok jobban.....ha olcsón veszem annyira nem nagy kockázat....
- 7 years ago
#20490
Az ecun egy ilyen számsor van 979000167, egy ebayes hirdetés szövege az alábbi::
Ducati Superbike 999S
Ducati OEM performance 5.9 ECU unit which is fits the performance slip-on exhaust systems such as the termignoni which asre supplied with the bike.
Part is fully functional in excellent condition
979000167
Description Model Year Kit # Ecu #
Asymmetric 749R 2004 96443004B NA
Asymmetric 749 03 , 04 96436403b 979000166 NA
asymmetric 999 4 96434303B 979000167 NA
Asymmetric 999S 4 96432403B 96510603B NA
999 Stock Asymmetric 03, '04 28640501B NA
999S Stock Asymmetric 05 28641181C NA
?999 Asymmetric Performance? 96516605B ? ezek az ecu-k elég átbaszósak, nem tudom a 999-nél hogy van, de a legtöbb ducatinál nem mindegy, hogy eu vagy usa piacos. 998as meg 999es volt pl olyan ami eu spec szerint sima volt us spec szerint meg s-eshttp://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-alkatresz/bontott-ducati-999-motorvezerlo-2336.html
Itt árulnak egy vezérlőt, szerintem nem olcsó de legalább kit tudod próbálni. Azt néztem ki szerintem úgy vedd meg, hogy ott a helyszínen kipróbálod, ha megy akkor ok. Kb 20 perc idombontásal együtt.
- 7 years ago
#20489
Isten hozott a véletlenszerűen felvillanó sárga lámpák világában Ez a feeling ezt keressük
Viccen kívül, a legtöbb esetben valami szenzorhiba vagy ilyesmi van, és ilyenkor a computer beáll egy alapértékre szóval nincs para, ha meg olyan komoly a dolog akkor úgy is piros villan mint pl. olaj de akkor ugye egyből megállunk...stb, esőben nekem a Lambda szonda miatt szokott sárga lámpa gyulladni aztán 20km és elalszik aztán megint kigyullad aztán megint elalszik... de ezen kívül semmi egyéb nem történik. Mindenképpen olvastasd ki valahol hogy mi adja le a hibajelzést és meglesz a válasz.
Szia Vicctor! És köszi szépen a választ
Én is abban bízom, hogy igazából nincs semmi (komoly) gond.
Egerben találtam egy szervizt, akik tudnak Ducatit olvasni. Jövő héten szabin van a szaki, de utána megyek. Szóval akkor már többet tudunk.
Mindenképpen beszámolok majd, hogy milyen eredmény született. jo reggelt!
egerben hol melyik szerviz az?
csak azet mert egri vagyok és meglátogatnám öket én is a jövö héten.
üdv:
Szia!
Erről lenne szó: http://dynamicmotors.hu/
Ismered őket esetleg?
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]
The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]