#20488
Az ecun egy ilyen számsor van 979000167, egy ebayes hirdetés szövege az alábbi::

Ducati Superbike 999S

Ducati OEM performance 5.9 ECU unit which is fits the performance slip-on exhaust systems such as the termignoni which asre supplied with the bike.

Part is fully functional in excellent condition

979000167


Description Model Year Kit # Ecu #
Asymmetric 749R 2004 96443004B NA
Asymmetric 749 03 , 04 96436403b 979000166 NA
asymmetric 999 4 96434303B 979000167 NA
Asymmetric 999S 4 96432403B 96510603B NA

999 Stock Asymmetric 03, '04 28640501B NA
999S Stock Asymmetric 05 28641181C NA

?999 Asymmetric Performance? 96516605B ?
ezek az ecu-k elég átbaszósak, nem tudom a 999-nél hogy van, de a legtöbb ducatinál nem mindegy, hogy eu vagy usa piacos. 998as meg 999es volt pl olyan ami eu spec szerint sima volt us spec szerint meg s-eshttp://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-alkatresz/bontott-ducati-999-motorvezerlo-2336.html
Itt árulnak egy vezérlőt, szerintem nem olcsó de legalább kit tudod próbálni.
Azt néztem ki
#20487

Szia! A végdob nem gyári, de az elődob/katalizátor ugyanúgy rajta van, szóval nem nyitott a rendszer.
Amúgy ma motoroztam megint egyet, menten vagy 70 km-t, megálltam pisiszünetet tartani. Majd ráadom a gyújtást, sárga motorkontrolllámpa felvillan, elalszik, indítok, lámpa már nem világít, megyek megint vagy 70 km-t, közben egyszer még meg is álltam, tehát megint leállít, gyújtás rá, indít stb., és minden oké.
Szóval teljesen rapszodikusnak tűnik a dolog. És mondom, a műszerfalon nem ír ki semmilyen hibaüzenetet. A könyve szerint ugyanis, ha ég ez a sárga, akkor a műszerfal ahhoz kapcsolódóan egy csomó féle hibaüzenenetet jeleníthet meg, de ez nálam nem áll fenn.

Isten hozott a véletlenszerűen felvillanó sárga lámpák világában :D Ez a feeling ezt keressük :)

Viccen kívül, a legtöbb esetben valami szenzorhiba vagy ilyesmi van, és ilyenkor a computer beáll egy alapértékre szóval nincs para, ha meg olyan komoly a dolog akkor úgy is piros villan mint pl. olaj de akkor ugye egyből megállunk...stb, esőben nekem a Lambda szonda miatt szokott sárga lámpa gyulladni aztán 20km és elalszik aztán megint kigyullad aztán megint elalszik... de ezen kívül semmi egyéb nem történik. Mindenképpen olvastasd ki valahol hogy mi adja le a hibajelzést és meglesz a válasz.


Szia Vicctor! És köszi szépen a választ :)
Én is abban bízom, hogy igazából nincs semmi (komoly) gond.
Egerben találtam egy szervizt, akik tudnak Ducatit olvasni. Jövő héten szabin van a szaki, de utána megyek. Szóval akkor már többet tudunk.
Mindenképpen beszámolok majd, hogy milyen eredmény született.
jo reggelt!
egerben hol melyik szerviz az?
csak azet mert egri vagyok és meglátogatnám öket én is a jövö héten.
üdv:
#20486
gyári kipufogód van, vagy nyitott rendszer? akkor szokott égni, amikor nyitott rendszert raknak rá, a kipufogószelep motorját viszont nem kötik be és az ECU sincs cserélve - ilyenkor hibának érzékeli.

Szia! A végdob nem gyári, de az elődob/katalizátor ugyanúgy rajta van, szóval nem nyitott a rendszer.
Amúgy ma motoroztam megint egyet, menten vagy 70 km-t, megálltam pisiszünetet tartani. Majd ráadom a gyújtást, sárga motorkontrolllámpa felvillan, elalszik, indítok, lámpa már nem világít, megyek megint vagy 70 km-t, közben egyszer még meg is álltam, tehát megint leállít, gyújtás rá, indít stb., és minden oké.
Szóval teljesen rapszodikusnak tűnik a dolog. És mondom, a műszerfalon nem ír ki semmilyen hibaüzenetet. A könyve szerint ugyanis, ha ég ez a sárga, akkor a műszerfal ahhoz kapcsolódóan egy csomó féle hibaüzenenetet jeleníthet meg, de ez nálam nem áll fenn.

Isten hozott a véletlenszerűen felvillanó sárga lámpák világában :D Ez a feeling ezt keressük :)

Viccen kívül, a legtöbb esetben valami szenzorhiba vagy ilyesmi van, és ilyenkor a computer beáll egy alapértékre szóval nincs para, ha meg olyan komoly a dolog akkor úgy is piros villan mint pl. olaj de akkor ugye egyből megállunk...stb, esőben nekem a Lambda szonda miatt szokott sárga lámpa gyulladni aztán 20km és elalszik aztán megint kigyullad aztán megint elalszik... de ezen kívül semmi egyéb nem történik. Mindenképpen olvastasd ki valahol hogy mi adja le a hibajelzést és meglesz a válasz.


Szia Vicctor! És köszi szépen a választ :)
Én is abban bízom, hogy igazából nincs semmi (komoly) gond.
Egerben találtam egy szervizt, akik tudnak Ducatit olvasni. Jövő héten szabin van a szaki, de utána megyek. Szóval akkor már többet tudunk.
Mindenképpen beszámolok majd, hogy milyen eredmény született.
#20485
Az ecun egy ilyen számsor van 979000167, egy ebayes hirdetés szövege az alábbi::

Ducati Superbike 999S

Ducati OEM performance 5.9 ECU unit which is fits the performance slip-on exhaust systems such as the termignoni which asre supplied with the bike.

Part is fully functional in excellent condition

979000167


Description Model Year Kit # Ecu #
Asymmetric 749R 2004 96443004B NA
Asymmetric 749 03 , 04 96436403b 979000166 NA
asymmetric 999 4 96434303B 979000167 NA
Asymmetric 999S 4 96432403B 96510603B NA

999 Stock Asymmetric 03, '04 28640501B NA
999S Stock Asymmetric 05 28641181C NA

?999 Asymmetric Performance? 96516605B ?
ezek az ecu-k elég átbaszósak, nem tudom a 999-nél hogy van, de a legtöbb ducatinál nem mindegy, hogy eu vagy usa piacos. 998as meg 999es volt pl olyan ami eu spec szerint sima volt us spec szerint meg s-eshttp://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-alkatresz/bontott-ducati-999-motorvezerlo-2336.html
Itt árulnak egy vezérlőt, szerintem nem olcsó de legalább kit tudod próbálni.
#20484
Az ecun egy ilyen számsor van 979000167, egy ebayes hirdetés szövege az alábbi::

Ducati Superbike 999S

Ducati OEM performance 5.9 ECU unit which is fits the performance slip-on exhaust systems such as the termignoni which asre supplied with the bike.

Part is fully functional in excellent condition

979000167


Description Model Year Kit # Ecu #
Asymmetric 749R 2004 96443004B NA
Asymmetric 749 03 , 04 96436403b 979000166 NA
asymmetric 999 4 96434303B 979000167 NA
Asymmetric 999S 4 96432403B 96510603B NA

999 Stock Asymmetric 03, '04 28640501B NA
999S Stock Asymmetric 05 28641181C NA

?999 Asymmetric Performance? 96516605B ?
#20483
Tudja e valaki, hogy 999 be ha raknék egy 5.9 Centralina X-SIL racing ecut, az csak rádugom és jó, vagy valahogy az imo-val párosítani kell? )slip on -hoz lenne(
nézd meg cikkszám szerint, hogy a race vagy a slipon. Elvileg mindkettő nyitott és nem kell az immoval baszakodni, nem is tudsz vele baszakodni mert ha nem nyitott az ecu nem tudsz másikat rátanítani, de tps reset kellhet (én nem úsztam meg eddig sosem)
#20482
Tudja e valaki, hogy 999 be ha raknék egy 5.9 Centralina X-SIL racing ecut, az csak rádugom és jó, vagy valahogy az imo-val párosítani kell? )slip on -hoz lenne(
nézd meg cikkszám szerint, hogy a race vagy a slipon. Elvileg mindkettő nyitott és nem kell az immoval baszakodni, nem is tudsz vele baszakodni mert ha nem nyitott az ecu nem tudsz másikat rátanítani, de tps reset kellhet (én nem úsztam meg eddig sosem)
#20481
Tudja e valaki, hogy 999 be ha raknék egy 5.9 Centralina X-SIL racing ecut, az csak rádugom és jó, vagy valahogy az imo-val párosítani kell? )slip on -hoz lenne(
#20480
Szerintetek csak úgy magától szét tud esni az Abus nagy féktárcsazár vagy valaki basztatta? Először nem ment bele a kis kulcs, sokat játszottam vele, mire sikerült kinyitni és akkor a kezemben maradt a hátlapja, csavar meg nincs benne. De ugye hiába szedi le valaki a hátlapot, max az elemekhez fér hozzá, hogy ne sípoljon, de a tárcsazárat nem lehet leszedni a tárcsáról kulcs nélkül. Abban a 15 percben leizzadtam, azt hittem én se tudom kinyitni, mert valaki beletört valamit a zárjába. Lehet megmentette a motoromat az Abus zár??
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (19.73 KiB) Megtekintve 9607 alkalommal
#20479


Lényegében 47175 oka volt amiért egyenlőre csak 1 darabot rendeltem belőle :) Egyenlőre...... Így kuplung csere után jobbnak láttam ha csak egyet veszek és kipróbálom, hogy ez e a gond vagy esetleg ismét valami nagyobb beruházásra lesz szükség!

Én kérek elnézést.
47175 egy kurva gyertyapipa ??? Inkább gyártanék egyet basszus,.
Ez nem csak gyertyapipa, gyújtótekercs....

Ja, az már más.
#20478
jó, de a te monstered még majdnem pedálos :D
tény, de ahhoz képest jól megy :) no és persze nem is kell az ECU-val meg a hibakódokkal foglalkoznom :)
Te hallod én azóta nem értem hogy voltál képes Veszprém - Tapolca távon leszakadni a csapattól :D Pedig két csaj is volt akik velünk ették a velős pirítóst :D ;)
Veszprém- Tapolca nem volt gond...ott még láttalak is titeket. Csak aztán Nemesgulács felé mentem el. Aztán már nem mentem vissza, mivel nem tudtam, h melyik az az étterem. Uh mentem tovább. Amúgy tényleg szép útvonal, nagyon jó volt arra kanyarogni!
#20477
Nekem a benzinlámpa az egyedüli sárga...az ér? :D Mondjuk az egyfolytában világít.... :)
jó, de a te monstered még majdnem pedálos :D
tény, de ahhoz képest jól megy :) no és persze nem is kell az ECU-val meg a hibakódokkal foglalkoznom :)
Te hallod én azóta nem értem hogy voltál képes Veszprém - Tapolca távon leszakadni a csapattól :D Pedig két csaj is volt akik velünk ették a velős pirítóst :D ;)
#20476
Nekem a benzinlámpa az egyedüli sárga...az ér? :D Mondjuk az egyfolytában világít.... :)
jó, de a te monstered még majdnem pedálos :D
tény, de ahhoz képest jól megy :) no és persze nem is kell az ECU-val meg a hibakódokkal foglalkoznom :)
#20472
@ syke: Nem az a sárga világít :)
@ dino74: nem tudom, hogy a lambdaszonda rendben van-e
Sajnos Miskolcon és környékén nem tudunk (én és motoros barátaim) senkit, aki Ducatit tudna kiolvasni, szóval marad valszeg Cegléd. Írtam nekik tegnap reggel egy mailt, de még nem kaptam választ, hátha a jövő hét folyamán.
Eddig japán motorjaim voltak, úgyhogy ilyen rapszodikusan felgyulladó visszajelzőkkel még nincs tapasztalatom :)
gyári kipufogód van, vagy nyitott rendszer? akkor szokott égni, amikor nyitott rendszert raknak rá, a kipufogószelep motorját viszont nem kötik be és az ECU sincs cserélve - ilyenkor hibának érzékeli.

Szia! A végdob nem gyári, de az elődob/katalizátor ugyanúgy rajta van, szóval nem nyitott a rendszer.
Amúgy ma motoroztam megint egyet, menten vagy 70 km-t, megálltam pisiszünetet tartani. Majd ráadom a gyújtást, sárga motorkontrolllámpa felvillan, elalszik, indítok, lámpa már nem világít, megyek megint vagy 70 km-t, közben egyszer még meg is álltam, tehát megint leállít, gyújtás rá, indít stb., és minden oké.
Szóval teljesen rapszodikusnak tűnik a dolog. És mondom, a műszerfalon nem ír ki semmilyen hibaüzenetet. A könyve szerint ugyanis, ha ég ez a sárga, akkor a műszerfal ahhoz kapcsolódóan egy csomó féle hibaüzenenetet jeleníthet meg, de ez nálam nem áll fenn.
nekem az ezres Multimon a sárga kis check engine lámpa csinált hasonlót Rossonál került r új szoftver a nyitott kipuff miatt és azóta jó!
#20471

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.


Lényegében 47175 oka volt amiért egyenlőre csak 1 darabot rendeltem belőle :) Egyenlőre...... Így kuplung csere után jobbnak láttam ha csak egyet veszek és kipróbálom, hogy ez e a gond vagy esetleg ismét valami nagyobb beruházásra lesz szükség!

Én kérek elnézést.
47175 egy kurva gyertyapipa ??? Inkább gyártanék egyet basszus,.
Ez nem csak gyertyapipa, gyújtótekercs....
#20470

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.


Lényegében 47175 oka volt amiért egyenlőre csak 1 darabot rendeltem belőle :) Egyenlőre...... Így kuplung csere után jobbnak láttam ha csak egyet veszek és kipróbálom, hogy ez e a gond vagy esetleg ismét valami nagyobb beruházásra lesz szükség!

Én kérek elnézést.
47175 egy kurva gyertyapipa ??? Inkább gyártanék egyet basszus,.
#20469
@ syke: Nem az a sárga világít :)
@ dino74: nem tudom, hogy a lambdaszonda rendben van-e
Sajnos Miskolcon és környékén nem tudunk (én és motoros barátaim) senkit, aki Ducatit tudna kiolvasni, szóval marad valszeg Cegléd. Írtam nekik tegnap reggel egy mailt, de még nem kaptam választ, hátha a jövő hét folyamán.
Eddig japán motorjaim voltak, úgyhogy ilyen rapszodikusan felgyulladó visszajelzőkkel még nincs tapasztalatom :)
gyári kipufogód van, vagy nyitott rendszer? akkor szokott égni, amikor nyitott rendszert raknak rá, a kipufogószelep motorját viszont nem kötik be és az ECU sincs cserélve - ilyenkor hibának érzékeli.

Szia! A végdob nem gyári, de az elődob/katalizátor ugyanúgy rajta van, szóval nem nyitott a rendszer.
Amúgy ma motoroztam megint egyet, menten vagy 70 km-t, megálltam pisiszünetet tartani. Majd ráadom a gyújtást, sárga motorkontrolllámpa felvillan, elalszik, indítok, lámpa már nem világít, megyek megint vagy 70 km-t, közben egyszer még meg is álltam, tehát megint leállít, gyújtás rá, indít stb., és minden oké.
Szóval teljesen rapszodikusnak tűnik a dolog. És mondom, a műszerfalon nem ír ki semmilyen hibaüzenetet. A könyve szerint ugyanis, ha ég ez a sárga, akkor a műszerfal ahhoz kapcsolódóan egy csomó féle hibaüzenenetet jeleníthet meg, de ez nálam nem áll fenn.

Isten hozott a véletlenszerűen felvillanó sárga lámpák világában :D Ez a feeling ezt keressük :)

Viccen kívül, a legtöbb esetben valami szenzorhiba vagy ilyesmi van, és ilyenkor a computer beáll egy alapértékre szóval nincs para, ha meg olyan komoly a dolog akkor úgy is piros villan mint pl. olaj de akkor ugye egyből megállunk...stb, esőben nekem a Lambda szonda miatt szokott sárga lámpa gyulladni aztán 20km és elalszik aztán megint kigyullad aztán megint elalszik... de ezen kívül semmi egyéb nem történik. Mindenképpen olvastasd ki valahol hogy mi adja le a hibajelzést és meglesz a válasz.
#20467
@ syke: Nem az a sárga világít :)
@ dino74: nem tudom, hogy a lambdaszonda rendben van-e
Sajnos Miskolcon és környékén nem tudunk (én és motoros barátaim) senkit, aki Ducatit tudna kiolvasni, szóval marad valszeg Cegléd. Írtam nekik tegnap reggel egy mailt, de még nem kaptam választ, hátha a jövő hét folyamán.
Eddig japán motorjaim voltak, úgyhogy ilyen rapszodikusan felgyulladó visszajelzőkkel még nincs tapasztalatom :)
gyári kipufogód van, vagy nyitott rendszer? akkor szokott égni, amikor nyitott rendszert raknak rá, a kipufogószelep motorját viszont nem kötik be és az ECU sincs cserélve - ilyenkor hibának érzékeli.

Szia! A végdob nem gyári, de az elődob/katalizátor ugyanúgy rajta van, szóval nem nyitott a rendszer.
Amúgy ma motoroztam megint egyet, menten vagy 70 km-t, megálltam pisiszünetet tartani. Majd ráadom a gyújtást, sárga motorkontrolllámpa felvillan, elalszik, indítok, lámpa már nem világít, megyek megint vagy 70 km-t, közben egyszer még meg is álltam, tehát megint leállít, gyújtás rá, indít stb., és minden oké.
Szóval teljesen rapszodikusnak tűnik a dolog. És mondom, a műszerfalon nem ír ki semmilyen hibaüzenetet. A könyve szerint ugyanis, ha ég ez a sárga, akkor a műszerfal ahhoz kapcsolódóan egy csomó féle hibaüzenenetet jeleníthet meg, de ez nálam nem áll fenn.
#20466
@ syke: Nem az a sárga világít :)
@ dino74: nem tudom, hogy a lambdaszonda rendben van-e
Sajnos Miskolcon és környékén nem tudunk (én és motoros barátaim) senkit, aki Ducatit tudna kiolvasni, szóval marad valszeg Cegléd. Írtam nekik tegnap reggel egy mailt, de még nem kaptam választ, hátha a jövő hét folyamán.
Eddig japán motorjaim voltak, úgyhogy ilyen rapszodikusan felgyulladó visszajelzőkkel még nincs tapasztalatom :)
gyári kipufogód van, vagy nyitott rendszer? akkor szokott égni, amikor nyitott rendszert raknak rá, a kipufogószelep motorját viszont nem kötik be és az ECU sincs cserélve - ilyenkor hibának érzékeli.
#20465
@ syke: Nem az a sárga világít :)
@ dino74: nem tudom, hogy a lambdaszonda rendben van-e
Sajnos Miskolcon és környékén nem tudunk (én és motoros barátaim) senkit, aki Ducatit tudna kiolvasni, szóval marad valszeg Cegléd. Írtam nekik tegnap reggel egy mailt, de még nem kaptam választ, hátha a jövő hét folyamán.
Eddig japán motorjaim voltak, úgyhogy ilyen rapszodikusan felgyulladó visszajelzőkkel még nincs tapasztalatom :)
#20464
Sziasztok!

A segítségetket szeretném kérni. Kb. egy hete vettem egy Hypermotard 796-ost. Lecseréltem rajta a gyertyákat, légszűrőt, fékfolyadékot és a motorolajat és szűrőt.
Azóta (az olajcsere óta) motoroztam vele kb. 150-200 km-t és a műszerfalon kigyulladt a sárga figyelmeztető lámpa. Érzésre azonban minden rendben. Az előző tulaj mondta, hogy ha olajcserekor nem szedi le az ember az akkusarukat és veszi ki az olajgombát, akkor a motor agya olyan jelet kap, mintha kifogyott volna az olaj, és valószínűleg ez okozza a hibajelet.
Állítólag a szervizben ezt ki tudják "ütni".

Nektek van esetleg erre vonatkozó tapasztalatotok? Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Peti
ki volt aki ilyet mondott? :D
Lambdaszonda rendben van?
#20463
Sziasztok!

A segítségetket szeretném kérni. Kb. egy hete vettem egy Hypermotard 796-ost. Lecseréltem rajta a gyertyákat, légszűrőt, fékfolyadékot és a motorolajat és szűrőt.
Azóta (az olajcsere óta) motoroztam vele kb. 150-200 km-t és a műszerfalon kigyulladt a sárga figyelmeztető lámpa. Érzésre azonban minden rendben. Az előző tulaj mondta, hogy ha olajcserekor nem szedi le az ember az akkusarukat és veszi ki az olajgombát, akkor a motor agya olyan jelet kap, mintha kifogyott volna az olaj, és valószínűleg ez okozza a hibajelet.
Állítólag a szervizben ezt ki tudják "ütni".

Nektek van esetleg erre vonatkozó tapasztalatotok? Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Peti
nekem a sarga 140km utan szokott vilagitani, es azt jelzi, hogy kifogyott a benzin :)
#20462
Sziasztok!

A segítségetket szeretném kérni. Kb. egy hete vettem egy Hypermotard 796-ost. Lecseréltem rajta a gyertyákat, légszűrőt, fékfolyadékot és a motorolajat és szűrőt.
Azóta (az olajcsere óta) motoroztam vele kb. 150-200 km-t és a műszerfalon kigyulladt a sárga figyelmeztető lámpa. Érzésre azonban minden rendben. Az előző tulaj mondta, hogy ha olajcserekor nem szedi le az ember az akkusarukat és veszi ki az olajgombát, akkor a motor agya olyan jelet kap, mintha kifogyott volna az olaj, és valószínűleg ez okozza a hibajelet.
Állítólag a szervizben ezt ki tudják "ütni".

Nektek van esetleg erre vonatkozó tapasztalatotok? Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Peti
#20461

Szia!

Szerintem is TPS, rengeteget szoptam vele tavaly. Nekem visszadurrogassal kezdődött, a végén el sem tudtam vinni Rossoba keréken.

Köszönöm a válaszod! Ezt majd csak szept 5 után tudjuk meg! De mindenképpen megírom a hiba okát ha megtaláljuk!!! Ha tps akkor nagyjából mennyi lehet a javítás??


Hát, passz. Lehet, hogy csak a csati szarakodik, lehet, hogy meg lehet pucolni a szenzort, esetleg van bontott csere, rosszabb esetben kell egy gyári új. A cseréje kb 10 perc, aztán jöhet a beállítás.
nekem 70 volt a csere kpl
#20460
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi

Szia!

Szerintem is TPS, rengeteget szoptam vele tavaly. Nekem visszadurrogassal kezdődött, a végén el sem tudtam vinni Rossoba keréken.

Köszönöm a válaszod! Ezt majd csak szept 5 után tudjuk meg! De mindenképpen megírom a hiba okát ha megtaláljuk!!! Ha tps akkor nagyjából mennyi lehet a javítás??


Hát, passz. Lehet, hogy csak a csati szarakodik, lehet, hogy meg lehet pucolni a szenzort, esetleg van bontott csere, rosszabb esetben kell egy gyári új. A cseréje kb 10 perc, aztán jöhet a beállítás.
#20459
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi

Szia!

Szerintem is TPS, rengeteget szoptam vele tavaly. Nekem visszadurrogassal kezdődött, a végén el sem tudtam vinni Rossoba keréken.

Köszönöm a válaszod! Ezt majd csak szept 5 után tudjuk meg! De mindenképpen megírom a hiba okát ha megtaláljuk!!! Ha tps akkor nagyjából mennyi lehet a javítás??
#20458
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi

Szia!

Szerintem is TPS, rengeteget szoptam vele tavaly. Nekem visszadurrogassal kezdődött, a végén el sem tudtam vinni Rossoba keréken.
#20457
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
remélhetőleg csak ez lesz a baja

Reméljük ;) Köszi
#20456
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
remélhetőleg csak ez lesz a baja
#20455

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.
Szerintem ugyan az a kettő, csak a csatlakozó ment odébb, + kapott az újabb ecu miatt még egy csatlakozót, de mivel azt nem használja, ugyan az...
nincs belőle újabb ecu, a rendszer ugyanaz csak a szoftver más rajta
#20454
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.
Szerintem ugyan az a kettő, csak a csatlakozó ment odébb, + kapott az újabb ecu miatt még egy csatlakozót, de mivel azt nem használja, ugyan az...
#20453
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.


Lényegében 47175 oka volt amiért egyenlőre csak 1 darabot rendeltem belőle :) Egyenlőre...... Így kuplung csere után jobbnak láttam ha csak egyet veszek és kipróbálom, hogy ez e a gond vagy esetleg ismét valami nagyobb beruházásra lesz szükség!
#20452
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?mid=kormany_22
A 155008 számú kb megegyezik az eredeti méretűvel, csak a kezelőszervek elfordulás elleni rögzítő "bütykének" furata nincs benn.
En akkor mar rizomat vennek, az is kb ennyibe kerul.
A full-gas-nal szokott lenni.

Egyetértés, én is Rizomát vettem olcsóbb volt asszem mint a gyári, viszont cserébe faxa fekete és dupla olyan vastag anyag mint a gyári, 3 fúrót beletörtem mire kifúrtam a furatokat benne olyan durva anyag,
#20451
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???

Miért is nem rendeltél kettőt ? Biztos, hogy nem tökéletes megoldás, hogy különböző gyertyapipa lesz a két hengeren.
#20450

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
Most az újábbnál módosítottak a pipán?

Ez a régi típusú pipa
Értem, hátha megoldja...
#20449
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
Most az újábbnál módosítottak a pipán?

Ez a régi típusú pipa
Csatolmányok:
duc_regi.jpg
duc_regi.jpg (149.97 KiB) Megtekintve 9607 alkalommal
#20448
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
Most az újábbnál módosítottak a pipán?

Elvileg ez a 2004es modellekben használt pipa! A 2003 (nem találtam képet) annyiban más, hogy a pipán van +1 csatlakozó! Nekem beázott az alsó hengerem és a Ducati Prágában mondta a szerelő srác, hogy azt cseréltessem ki ilyenre
Csatolmányok:
duc_uj.jpg
duc_uj.jpg (551.79 KiB) Megtekintve 9607 alkalommal
#20447
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
Most az újábbnál módosítottak a pipán?
#20446
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
nekem még mindig tps szenzornak tűnik

Ma rendeltem hozzá egy 2004es pipát! Azt kicserélem aztán meglátjuk! Ha megjavul nyertem ha nem akkor Tamás megnézi majd a szenzort.... Apropó! Nem lesz baj, hogy az alsó és felső hengeren másmilyen a pipa???
#20445
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
kérdezd meg a Moto Rosso-t...egy próbát megér..+ itt a partnerek közül még párat!
+ http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... &st=ducati
+ http://www.kepesmotor.hu/elektronika_mu ... &st=ducati
Köszönöm szépen! :)
#20444
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
Motorbontó

Cím: 6440 Jánoshalma, Kápolna utca 75.

Tel.: 77/402-539
Kösziii!! :)
#20443
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?mid=kormany_22
A 155008 számú kb megegyezik az eredeti méretűvel, csak a kezelőszervek elfordulás elleni rögzítő "bütykének" furata nincs benn.
Köszönöm!!!! :)
#20442
ne indexelj :D
szedd szét vagy tedd ki napra, persze kérdés, hogy a szellőző a hátulján működik e
A szellozo az a lapos dugoszeru cucc lenne?
aha, elvileg kifelé jön a pára de befelé nem megy a víz
jelenleg nem nagyon akar kijonni a viz :D neha mukodik az index de elegge paras meg vizcseppes, remelem helyre jon.
#20441
Ha beazott a monsteren a muszerfal van ra esely hogy kiszarad es mukodni fog? Esetleg valami otlet hogyan lehetne meggyogyitani? Jelenleg semmilyen viszajelzes nem mukodik rajta, illetve az index sem megy.
ne indexelj :D
szedd szét vagy tedd ki napra, persze kérdés, hogy a szellőző a hátulján működik e
A szellozo az a lapos dugoszeru cucc lenne?
aha, elvileg kifelé jön a pára de befelé nem megy a víz
#20440
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
nekem még mindig tps szenzornak tűnik
#20439
Sziasztok! "Előrelépés" a szaggatásom ügyében! Mostmár alacsony fordulaton is csinálja és le is fullad néha! Utána Pöccre indul és ha behúzott kuplunggal felpörgetem akkor egy időre elmúlik!! Még a gyári első kiadású gyertya pipa van benne ami be is ázott eléggé nehány hete.... Erre gondolok vagy vízre a tankban vagy már fogalmam sincs.... Van időpontom DesmoDokinál csak sajnos elég közel esik egy motoros túrához ezért gyűjtök előre infót! Előre is köszi
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]