#20438
Ha beazott a monsteren a muszerfal van ra esely hogy kiszarad es mukodni fog? Esetleg valami otlet hogyan lehetne meggyogyitani? Jelenleg semmilyen viszajelzes nem mukodik rajta, illetve az index sem megy.
ne indexelj :D
szedd szét vagy tedd ki napra, persze kérdés, hogy a szellőző a hátulján működik e
A szellozo az a lapos dugoszeru cucc lenne?
#20437
Ha beazott a monsteren a muszerfal van ra esely hogy kiszarad es mukodni fog? Esetleg valami otlet hogyan lehetne meggyogyitani? Jelenleg semmilyen viszajelzes nem mukodik rajta, illetve az index sem megy.
ne indexelj :D
szedd szét vagy tedd ki napra, persze kérdés, hogy a szellőző a hátulján működik e
#20436
Megoldottam, hátha mást is érinthet ez, semmi köze nem volt a nagy esőhöz. Kerestem kutattam a hibát a hátsó lámpa, index, tájékán, stb, nem találtam hibát, majd végül utoljára maradt az első fényszóró. Szétszedtem azt is. ÉS a hiba az volt, hogy kirázódott a kis helyzetjelző izzó a lámpa tükörből és letestelt a fém lámpabúrával belülről és kiverte a 4-es jelű biztit folyton ami a műszerfalat, indexeket, helyzetjelzőket védi. Szigszalaggal megoldottam. Újra hibátlan :-)
#20435
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?mid=kormany_22
A 155008 számú kb megegyezik az eredeti méretűvel, csak a kezelőszervek elfordulás elleni rögzítő "bütykének" furata nincs benn.
En akkor mar rizomat vennek, az is kb ennyibe kerul.
A full-gas-nal szokott lenni.
#20434
Ha beazott a monsteren a muszerfal van ra esely hogy kiszarad es mukodni fog? Esetleg valami otlet hogyan lehetne meggyogyitani? Jelenleg semmilyen viszajelzes nem mukodik rajta, illetve az index sem megy.
#20433
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
http://www.nagyvas.hu/motoralkatresz.php?mid=kormany_22
A 155008 számú kb megegyezik az eredeti méretűvel, csak a kezelőszervek elfordulás elleni rögzítő "bütykének" furata nincs benn.
#20432
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
Motorbontó

Cím: 6440 Jánoshalma, Kápolna utca 75.

Tel.: 77/402-539
#20431
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
kérdezd meg a Moto Rosso-t...egy próbát megér..+ itt a partnerek közül még párat!
+ http://www.kepesmotor.hu/ducati-tura_sp ... &st=ducati
+ http://www.kepesmotor.hu/elektronika_mu ... &st=ducati
#20430
Sziasztok!
Ez lehet nem ideillő kérdés lesz, előre is elnézést érte - bár otthon fogom tákolni. :-)
Akadt egy olyan gondom, hogy baleseteztem és a kormányrudam elhajlott, viszont alkatrészt sehol sem találok. Egy Ducati Monster 600 (2001-es évjáratú) motorról lenne szó. Ha esetleg lenne valami tippetek hol juthatnék hozzá - akár használtan is, sőt inkább használtan -, megosztanátok velem? (Jófogáson nincs, csak kék meg piros :-( ) Tök jó lenne még idén azért közúton látni szegényt. :-)
(Fékkar is érdekel - az is elpattant, de annak még nem álltam neki nézelődni. Ettől függetlenül erre is hálásan fogadom a tippeket.)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel:
Andi
#20429
Francba, tegnap nem tudtam bevinni a garázsba ezért csak betoltam a nagy zuhi előtt az erkély alá, de kilógott a motor hátsó része a takarásból. Vizet kaphatott valahol, ma reggel óta kicsapja a 4-es biztit az M600-as, nincs helyzetjelző és index és műszerfal világítás. Bejöttem vele, de nem volt jó csak kézzel integetni.
#20428

Ertem! Köszönöm a válaszod!
Nincs mit!
Persze ha ez a baja, nekem 2x halt be 1x mosánál akkor teljesen és egyszer esőben akkor ment de csak nyélgázt ismert
a nyelgazast hogy vetted észre? :)
Kis gázon is úgy érzékelte, hogy 100%-ig nyitva van a folytószelep.
Nekem mikor szar volt a poti hidegen ment, melegen meg durrogott rángatott
Avatar
 76
#20427
nem mert tps reset kell neki

Ertem! Köszönöm a válaszod!
Nincs mit!
Persze ha ez a baja, nekem 2x halt be 1x mosánál akkor teljesen és egyszer esőben akkor ment de csak nyélgázt ismert
a nyelgazast hogy vetted észre? :)
#20426
nem mert tps reset kell neki

Ertem! Köszönöm a válaszod!
Nincs mit!
Persze ha ez a baja, nekem 2x halt be 1x mosánál akkor teljesen és egyszer esőben akkor ment de csak nyélgázt ismert


nekem megy a motor csak 4000 és 5000 között dadog de ez is rapszodikus! Csak akkor csinálja ha "pöcsölök vele".... Alapjárat van rendesen! Néha leáll a motor ha felmegy a hőmérséklet ami azért kib idegesítő dolog de ezt csinálta akkor is amikor még nem ázott be!
#20425

Köszi a választ! Elég messze van a legközelebbi szerviz hozzam! Le tudom esetleg ellenőrizni valahogy házilag?? Vagy esetleg cserélni!?
nem mert tps reset kell neki

Ertem! Köszönöm a válaszod!
Nincs mit!
Persze ha ez a baja, nekem 2x halt be 1x mosánál akkor teljesen és egyszer esőben akkor ment de csak nyélgázt ismert
#20424
nekem a folytószelep poti szart be egyszer esőben az produkált ilyet, szervízben megnézik neked

Köszi a választ! Elég messze van a legközelebbi szerviz hozzam! Le tudom esetleg ellenőrizni valahogy házilag?? Vagy esetleg cserélni!?
nem mert tps reset kell neki

Ertem! Köszönöm a válaszod!
#20423
nekem a folytószelep poti szart be egyszer esőben az produkált ilyet, szervízben megnézik neked

Köszi a választ! Elég messze van a legközelebbi szerviz hozzam! Le tudom esetleg ellenőrizni valahogy házilag?? Vagy esetleg cserélni!?
nem mert tps reset kell neki
#20422
nekem a folytószelep poti szart be egyszer esőben az produkált ilyet, szervízben megnézik neked

Köszi a választ! Elég messze van a legközelebbi szerviz hozzam! Le tudom esetleg ellenőrizni valahogy házilag?? Vagy esetleg cserélni!?
#20420
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a minap elég nagy esőbe keveredtem a 2003 Ducati 999el! Természetesen az alsó henger beázott és a kisördög el kezdett "slusszolni" 4 es 5000 fordulat szám között! Nagyobb terhelés alatt nem csak amikor mondjuk autók mogott cammogtam! Azóta ki szárítottam és mind a két gyertyát kicsereltem de a jelenség nem tűnt el 100%ban!! Még az eredeti gyertya pipa van benne amit talán 2004ben mar nem használtak! Ha valakinek van tippje vagy ötlete azt nagyon szívesen fogadnam! Szép napot, széles utat!
#20418
Nekem is felment már 110ig dugóban. 106 nál kapcsolt a bal venti és 107-nél a jobb oldali is. Rosso állította be előtte 101-102 nél kapcsolt. Desmoquattro meg Testastretta blokknál másként van beállítva gyárilag.
Országúton 100-nál 70-80 nál stabilizálódik időjárástól függően.

@Robbie. Ez így viszont már felettébb gyanús, ha már nem is indul... Van egy üzemanyag pumpa relé aminek meg kell húznia. Biztosítékház mellett találod. Elvileg kettő van. Ha ugyan olyanok, akkor cseréld fel a kettőt és próbáld úgy.
ECU chippelés nem volt?
Régebben mennyi szokott lenni a stabil országúti vízhőfokod egyébként ?
Megvan a hiba!Megint bebizonyosodott,hogy a hibakeresést az alapoknál kell kezdeni.Kiment egy bizti :-) Az ok-okozatot viszont továbbra sem értem:ha kimegy a bizti,azt várnám,hogy nem megy a szivattyú.Ezzel szemben ez ment,csak nem állt le,mikor feltermelte a nyomást.
Most vettem a mocit,nincs még vele tapasztalatom,és általában a Ducati márkával sem.
Van egy relé, amit írtam lent. Mikor gyújtást adsz rá meghúzza a relét és pumpa addig forog amíg a benzinnyomás szenzor nem jelez, hogy megvan a szükséges nyomás, mert ekkor kikapcsol. Feltehetően ebben a körben szállt el a bizti és nem kapott jelet a relé hogy felépült a szükséges nyomás...
Ha ezután is kinyomogatja biztosítékot, akkor kezdj el mélyebb okora gyanakodni.

Vízhőfok téma:
Találtam egy fasza leírást az ST2-ben is Weber injektorok vannak. Ha legörgetsz a táblázathoz,akkor láthatod, hogy milyen vízhőfoknál mennyire fecskendez be. Ez alapján a null pont 83 foknál van. Feltétezhetően ide méretezték a hűtőt. Ha ennél hidegebb a motor mondjuk 65 fok akkor 7,02% al többet fecskendez be például.
Itt link:
http://www.sigmaperformance.com/weber.html
Köszi,most már érthető.Most mentem egy karikát a városban,jónak tűnik...:-)
#20417
volt nekem 104 is kurva melegben városban
Nekem is felment már 110ig dugóban. 106 nál kapcsolt a bal venti és 107-nél a jobb oldali is. Rosso állította be előtte 101-102 nél kapcsolt. Desmoquattro meg Testastretta blokknál másként van beállítva gyárilag.
Országúton 100-nál 70-80 nál stabilizálódik időjárástól függően.

@Robbie. Ez így viszont már felettébb gyanús, ha már nem is indul... Van egy üzemanyag pumpa relé aminek meg kell húznia. Biztosítékház mellett találod. Elvileg kettő van. Ha ugyan olyanok, akkor cseréld fel a kettőt és próbáld úgy.
ECU chippelés nem volt?
Régebben mennyi szokott lenni a stabil országúti vízhőfokod egyébként ?
Megvan a hiba!Megint bebizonyosodott,hogy a hibakeresést az alapoknál kell kezdeni.Kiment egy bizti :-) Az ok-okozatot viszont továbbra sem értem:ha kimegy a bizti,azt várnám,hogy nem megy a szivattyú.Ezzel szemben ez ment,csak nem állt le,mikor feltermelte a nyomást.
Most vettem a mocit,nincs még vele tapasztalatom,és általában a Ducati márkával sem.
Van egy relé, amit írtam lent. Mikor gyújtást adsz rá meghúzza a relét és pumpa addig forog amíg a benzinnyomás szenzor nem jelez, hogy megvan a szükséges nyomás, mert ekkor kikapcsol. Feltehetően ebben a körben szállt el a bizti és nem kapott jelet a relé hogy felépült a szükséges nyomás...
Ha ezután is kinyomogatja biztosítékot, akkor kezdj el mélyebb okora gyanakodni.

Vízhőfok téma:
Találtam egy fasza leírást az ST2-ben is Weber injektorok vannak. Ha legörgetsz a táblázathoz,akkor láthatod, hogy milyen vízhőfoknál mennyire fecskendez be. Ez alapján a null pont 83 foknál van. Feltétezhetően ide méretezték a hűtőt. Ha ennél hidegebb a motor mondjuk 65 fok akkor 7,02% al többet fecskendez be például.
Itt link:
http://www.sigmaperformance.com/weber.html
#20416
Nekem 72 volt ma, de kánikulában 82.Szerintem 67 nem olyan gáz. Hűtővíz csere volt mostanában? Fagyálló és víz nem megfelelő aránya is elviheti picit...
volt nekem 104 is kurva melegben városban
Nekem is felment már 110ig dugóban. 106 nál kapcsolt a bal venti és 107-nél a jobb oldali is. Rosso állította be előtte 101-102 nél kapcsolt. Desmoquattro meg Testastretta blokknál másként van beállítva gyárilag.
Országúton 100-nál 70-80 nál stabilizálódik időjárástól függően.

@Robbie. Ez így viszont már felettébb gyanús, ha már nem is indul... Van egy üzemanyag pumpa relé aminek meg kell húznia. Biztosítékház mellett találod. Elvileg kettő van. Ha ugyan olyanok, akkor cseréld fel a kettőt és próbáld úgy.
ECU chippelés nem volt?
Régebben mennyi szokott lenni a stabil országúti vízhőfokod egyébként ?
Megvan a hiba!Megint bebizonyosodott,hogy a hibakeresést az alapoknál kell kezdeni.Kiment egy bizti :-) Az ok-okozatot viszont továbbra sem értem:ha kimegy a bizti,azt várnám,hogy nem megy a szivattyú.Ezzel szemben ez ment,csak nem állt le,mikor feltermelte a nyomást.
Most vettem a mocit,nincs még vele tapasztalatom,és általában a Ducati márkával sem.
#20415
Sziasztok.Országúti 100-as krúzolásnál 66-67 fokra áll be a vízhőfok ventillátor nélkül.
Nem kevés ez?
Nekem 72 volt ma, de kánikulában 82.Szerintem 67 nem olyan gáz. Hűtővíz csere volt mostanában? Fagyálló és víz nem megfelelő aránya is elviheti picit...
volt nekem 104 is kurva melegben városban
Nekem is felment már 110ig dugóban. 106 nál kapcsolt a bal venti és 107-nél a jobb oldali is. Rosso állította be előtte 101-102 nél kapcsolt. Desmoquattro meg Testastretta blokknál másként van beállítva gyárilag.
Országúton 100-nál 70-80 nál stabilizálódik időjárástól függően.

@Robbie. Ez így viszont már felettébb gyanús, ha már nem is indul... Van egy üzemanyag pumpa relé aminek meg kell húznia. Biztosítékház mellett találod. Elvileg kettő van. Ha ugyan olyanok, akkor cseréld fel a kettőt és próbáld úgy.
ECU chippelés nem volt?
Régebben mennyi szokott lenni a stabil országúti vízhőfokod egyébként ?
#20414
Sziasztok.Országúti 100-as krúzolásnál 66-67 fokra áll be a vízhőfok ventillátor nélkül.
Nem kevés ez?
Nekem 72 volt ma, de kánikulában 82.Szerintem 67 nem olyan gáz. Hűtővíz csere volt mostanában? Fagyálló és víz nem megfelelő aránya is elviheti picit...
Kellene cserélnem,nem is halasztom tovább.Nem tudom mikori a cucc benne.
Viszont lenne más:tegnap megkergettem a kicsikét,rendben haza is hozott,de a kapun belül leállt és azóta nem indul.Egyetlen fura tünetet produkál:gyújtás ráadásakor elindul a benzinszivattyú,és nem áll le,folyamatosan megy.Lehúztam a nyomócsövet,gyönyörűen nyomja a benzint.Szivárgás sehol.Találkoztatok már ilyennel?
#20413
Sziasztok.Országúti 100-as krúzolásnál 66-67 fokra áll be a vízhőfok ventillátor nélkül.
Nem kevés ez?
Nekem 72 volt ma, de kánikulában 82.Szerintem 67 nem olyan gáz. Hűtővíz csere volt mostanában? Fagyálló és víz nem megfelelő aránya is elviheti picit...
volt nekem 104 is kurva melegben városban
#20412
Sziasztok.Országúti 100-as krúzolásnál 66-67 fokra áll be a vízhőfok ventillátor nélkül.
Nem kevés ez?
Nekem 72 volt ma, de kánikulában 82.Szerintem 67 nem olyan gáz. Hűtővíz csere volt mostanában? Fagyálló és víz nem megfelelő aránya is elviheti picit...
#20407
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy javított-e már valaki Monster-en üzemanyag tartály zsanért. Sajnos az enyémnek a hegesztés alól szivárog a benzin.Úgy tudom ez egy úgynevezett típusbetegség Monster-nél. Meg fogjuk vizsgálni és megpróbáljuk megjavítani, de érdekelne, hogy volt-e már valakinek ilyen javítással tapasztalata. Találtam a youtube-on videót, ott valami kétkomponensű ragasztóval javították. Köszönöm előre is a segítséget. :-)
#20405
Üdv
Volna egy kis problémám! A helyzet az hogy sikerült elfektetnem a motort és most az elemeket újra kell fényeztetnem. Elkezdtem levenni az elemeket a motorról de elektronikához nem nyúltam csak az indexeket cseréltem ki gyárira meg levettem az első lámpát és a motor a videóban látható hibát produkálja. A vicc az hogy azt írja hogy 110 fokos a motor pedig kb egy hónapja nem mentem vele és még a jobbos index is villog. Valakinek van valami hasznos tippje?

Bukás után minden rendben volt vele? Ha igen akkor mégiscsak Te idézted elő valahogy a szerlésénél. Valami nincs bedugva, félredugva, zárlat, elektromos szakadás? Dugj vissza mindent úgy is produkálja? Húzd le az akkuról a sarut fél percre és dugd vissza. Biztosítékok rendben vannak?
Bukás után simán hazajöttem vele csak esztétikai sérülései lettek a motornak semmi ilyesmit nem észleltem rajta. De akkor megfogadom a tanácsod és összerakom hátha csak az miatt van hogy szét van húzva pár csatlakozó
#20404
Üdv
Volna egy kis problémám! A helyzet az hogy sikerült elfektetnem a motort és most az elemeket újra kell fényeztetnem. Elkezdtem levenni az elemeket a motorról de elektronikához nem nyúltam csak az indexeket cseréltem ki gyárira meg levettem az első lámpát és a motor a videóban látható hibát produkálja. A vicc az hogy azt írja hogy 110 fokos a motor pedig kb egy hónapja nem mentem vele és még a jobbos index is villog. Valakinek van valami hasznos tippje?

Bukás után minden rendben volt vele? Ha igen akkor mégiscsak Te idézted elő valahogy a szerlésénél. Valami nincs bedugva, félredugva, zárlat, elektromos szakadás? Dugj vissza mindent úgy is produkálja? Húzd le az akkuról a sarut fél percre és dugd vissza. Biztosítékok rendben vannak?
#20403
Üdv
Volna egy kis problémám! A helyzet az hogy sikerült elfektetnem a motort és most az elemeket újra kell fényeztetnem. Elkezdtem levenni az elemeket a motorról de elektronikához nem nyúltam csak az indexeket cseréltem ki gyárira meg levettem az első lámpát és a motor a videóban látható hibát produkálja. A vicc az hogy azt írja hogy 110 fokos a motor pedig kb egy hónapja nem mentem vele és még a jobbos index is villog. Valakinek van valami hasznos tippje?

#20400
Megnéztem a képeidet és nagyon tetszik. Hol csináltattad? Festés előtt volt felületkezelés a hűtőn homokfúvás? Mennyire tartós, erős a szinterezés. Félek hogy lepatog. A blokk baloldala meg a vízcső is vele együtt lett szinterezve?
a vízcső elox a többi szinter. Semmit sem csináltam vele, leszereltrm elvittem kész. Az a fontos, hogy megfelelően legyen zsírtalanítva, figyleni kell hogy a hűtőből ne follyon ki a víz vagy az olaj, én ledugóztam. Arra nagyon figylejetek hogy még véletlenül se szórjátok homokkal vagy ilyesmivel
Oké. Hol csináltattad? Megbízható helyre vinném, és tetszik a matt feketéd!
újpsten az attila utcában a porlakk kft, de nekem basztak el nem egy dolgot, főleg amikor matt fketét kértem és selyemfényű lett :(
Nagyon a lelkükre kell kötni mindent
#20399
én szintereztettem matt feketére
Megnéztem a képeidet és nagyon tetszik. Hol csináltattad? Festés előtt volt felületkezelés a hűtőn homokfúvás? Mennyire tartós, erős a szinterezés. Félek hogy lepatog. A blokk baloldala meg a vízcső is vele együtt lett szinterezve?
a vízcső elox a többi szinter. Semmit sem csináltam vele, leszereltrm elvittem kész. Az a fontos, hogy megfelelően legyen zsírtalanítva, figyleni kell hogy a hűtőből ne follyon ki a víz vagy az olaj, én ledugóztam. Arra nagyon figylejetek hogy még véletlenül se szórjátok homokkal vagy ilyesmivel
Oké. Hol csináltattad? Megbízható helyre vinném, és tetszik a matt feketéd!
#20398
Valaki festette már le a vízhűtőt/olajhűtőt feketére? Ez az ezüst már mintha kopna. A kézi sprézős megoldásokban nem bízok, mert nem tartósak.
Eloxálásra, esetleg szinterezésre gondoltam. Valakinek tapasztalata, esetleg tud olyan műhelyt, ahol megcsinálnák igényesen, tartósan?
én szintereztettem matt feketére
Megnéztem a képeidet és nagyon tetszik. Hol csináltattad? Festés előtt volt felületkezelés a hűtőn homokfúvás? Mennyire tartós, erős a szinterezés. Félek hogy lepatog. A blokk baloldala meg a vízcső is vele együtt lett szinterezve?
a vízcső elox a többi szinter. Semmit sem csináltam vele, leszereltrm elvittem kész. Az a fontos, hogy megfelelően legyen zsírtalanítva, figyleni kell hogy a hűtőből ne follyon ki a víz vagy az olaj, én ledugóztam. Arra nagyon figylejetek hogy még véletlenül se szórjátok homokkal vagy ilyesmivel
#20397
Sziasztok!

Egy kisebb fajta óriási segítséget kérnék :)

Tehát, a Monster 696-om sztender tartójának egyik csavarja kiesett (a képeken látható).... Szerintetek a másik tartja-e annyira, hogy lehessen vele motorozni, legalább a városban? Illetve tudja valaki pontosan milyen csavar kell bele? Hol tudom esetleg megrendelni?

Köszönöm!

Üdv,
Sanyi
http://oem-parts.hu/hu/ innen ki tudod keresni, addig valami csavart tekerj be, én nem mennék vele.
Köszi a linket, keresem.
#20396
Valaki festette már le a vízhűtőt/olajhűtőt feketére? Ez az ezüst már mintha kopna. A kézi sprézős megoldásokban nem bízok, mert nem tartósak.
Eloxálásra, esetleg szinterezésre gondoltam. Valakinek tapasztalata, esetleg tud olyan műhelyt, ahol megcsinálnák igényesen, tartósan?
én szintereztettem matt feketére
Megnéztem a képeidet és nagyon tetszik. Hol csináltattad? Festés előtt volt felületkezelés a hűtőn homokfúvás? Mennyire tartós, erős a szinterezés. Félek hogy lepatog. A blokk baloldala meg a vízcső is vele együtt lett szinterezve?
#20395
Sziasztok!

Egy kisebb fajta óriási segítséget kérnék :)

Tehát, a Monster 696-om sztender tartójának egyik csavarja kiesett (a képeken látható).... Szerintetek a másik tartja-e annyira, hogy lehessen vele motorozni, legalább a városban? Illetve tudja valaki pontosan milyen csavar kell bele? Hol tudom esetleg megrendelni?

Köszönöm!

Üdv,
Sanyi
Menni lehet vele, csak a sztendert ne használd.
#20394
Sziasztok!

Egy kisebb fajta óriási segítséget kérnék :)

Tehát, a Monster 696-om sztender tartójának egyik csavarja kiesett (a képeken látható).... Szerintetek a másik tartja-e annyira, hogy lehessen vele motorozni, legalább a városban? Illetve tudja valaki pontosan milyen csavar kell bele? Hol tudom esetleg megrendelni?

Köszönöm!

Üdv,
Sanyi
http://oem-parts.hu/hu/ innen ki tudod keresni, addig valami csavart tekerj be, én nem mennék vele.
#20393
Sziasztok!

Egy kisebb fajta óriási segítséget kérnék :)

Tehát, a Monster 696-om sztender tartójának egyik csavarja kiesett (a képeken látható).... Szerintetek a másik tartja-e annyira, hogy lehessen vele motorozni, legalább a városban? Illetve tudja valaki pontosan milyen csavar kell bele? Hol tudom esetleg megrendelni?

Köszönöm!

Üdv,
Sanyi
Csatolmányok:
imag2145.jpg
imag2145.jpg (859.99 KiB) Megtekintve 8801 alkalommal
imag2144.jpg
imag2144.jpg (881.3 KiB) Megtekintve 8801 alkalommal
imag2143.jpg
imag2143.jpg (879.08 KiB) Megtekintve 8801 alkalommal
imag2142.jpg
imag2142.jpg (872.2 KiB) Megtekintve 8801 alkalommal
#20392
Valaki festette már le a vízhűtőt/olajhűtőt feketére? Ez az ezüst már mintha kopna. A kézi sprézős megoldásokban nem bízok, mert nem tartósak.
Eloxálásra, esetleg szinterezésre gondoltam. Valakinek tapasztalata, esetleg tud olyan műhelyt, ahol megcsinálnák igényesen, tartósan?
én szintereztettem matt feketére
#20391
Valaki festette már le a vízhűtőt/olajhűtőt feketére? Ez az ezüst már mintha kopna. A kézi sprézős megoldásokban nem bízok, mert nem tartósak.
Eloxálásra, esetleg szinterezésre gondoltam. Valakinek tapasztalata, esetleg tud olyan műhelyt, ahol megcsinálnák igényesen, tartósan?
#20390
Vigyel egy robogót is csalinak,ha lehet az ülést húzd át zebrara,hátha elhiszik győzi van ott es akkor meghagyják.
Ráadásul arany (sárgaréz?!) színű a váz és a kerekek.Ajaj,hogy vonzza majd a tezsvíreket...
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]