#20288
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
Ha minden igaz, akkor a képen látható tömitőgyűrűre gondolsz, igaz?
Amikor levettem, észre sem vettem... Előszőr a benzincsővet próbáltam levenni, utána vettem észre hogy ezt a spéci csatlakozót kell levarázsolni amin a tömítés is van.

Köszi, mostmár tudom mire figyeljek!
ha elmenne szólj,küldök!
Először en se vettem észre,mert amikor lehuztam a benzincsovet pont a szemebe spiccelt! :D
Köszi, elvileg nemsoká összerakom, majd igyekszek vigyázni erre.

Én csak a tankot benzineztem össze szerencsére amikor szétszedtem...

Viszont, megérkezett az új benzinszűrő, és elég erős oldószeres, ragasztós szaga van. Normális ez?
Avatar
 76
#20287
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
Ha minden igaz, akkor a képen látható tömitőgyűrűre gondolsz, igaz?
Amikor levettem, észre sem vettem... Előszőr a benzincsővet próbáltam levenni, utána vettem észre hogy ezt a spéci csatlakozót kell levarázsolni amin a tömítés is van.

Köszi, mostmár tudom mire figyeljek!
ha elmenne szólj,küldök!
Először en se vettem észre,mert amikor lehuztam a benzincsovet pont a szemebe spiccelt! :D
Avatar
 76
#20286
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
az sem árt ha megzsírozod mielőtt feltolod, hogy legyen kenése :P
ezt mar nem mertem írni!
Hagyok teret neked is! :)
#20285
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
Ha minden igaz, akkor a képen látható tömitőgyűrűre gondolsz, igaz?
Amikor levettem, észre sem vettem... Előszőr a benzincsővet próbáltam levenni, utána vettem észre hogy ezt a spéci csatlakozót kell levarázsolni amin a tömítés is van.

Köszi, mostmár tudom mire figyeljek!
Csatolmányok:
tomitogyuru.png
tomitogyuru.png (1003.69 KiB) Megtekintve 9803 alkalommal
#20284
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
az sem árt ha megzsírozod mielőtt feltolod, hogy legyen kenése :P
Avatar
 76
#20283
Nos, úgy néz ki, hogy megfelelő üzemanyagszűrőt és levegőszűrőt a műanyagtankos 620 ie-hez csak a Maráczinál tudok beszerezni, viszont Ők pont ma mentek szabira július 20-ig... E-bay se lenne sokkal gyorsabb, de viszont drágább.
Addig visszaszerelek mindent, és majd megrendelem amikor visszatérnek.

Kellett egy kis szívás, hogy megtanuljam mit kell és honnan lehet beszerezni a kisszervízhez, de legalább közelebb kerültünk egymáshoz a motorral, és a következő szervízre már felkészültebb leszek :-)
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
a tanknál nem a szuronel. Ha szépen merőlegesen tolod rá akkor nem lesz baj,de kopó eszköz es mivel olaj,benzin álló nem könnyű beszerezni,nekem anno Rosso Laci segített benne.
Még van belőle. :)
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (843.59 KiB) Megtekintve 9803 alkalommal
#20282
Válaszolok magamnak :-) Nem vészesen nagy macera, bár nem csináltam még végig.
Leszedtem a tankot, lekötöttem a két benzin vezetéket (a tankból ilyenkor nem folyik ki az összes benzin, csak annyi amennyi még a pumpában volt - ezt ezért említem, mert én arra számítottam, hogy mindet ki kell majd folyatnom), lecsavaroztam az alsó "egységet" ami magában hordozza a pumpát, szűrőt, elektronikát. Kicsit benzines lettem, de nem volt nagy bénázás.
Viszont, megint nem néztem elegendően utána és mivel személyesen még nem találkoztam a szürővel, így olyan szűrőt vettem/kaptam, ami lehet, hogy helyettesítőnek kidob a rendszer, de nagyon más. Az eredeti FIAAM-os/Ducati-s szűrő a műanyag tankos Monsterban műanyagházas, elég buci és van egy rögzítő fülecske az oldalán, ami egyben földelési pont is.
Amit vettem az fémházas, kisebb, és nincs rajta rögzítő/földelő fülecske.
Biztos ezt is fel lehet hókmecolni, de inkább itt megálltam. Plusz a két szorítóbilincs a szűrő előtt és után nem úgy nézett ki, mint amit újrahasználható állapotban le tudnék szedni.

Most megpróbálom beszerezni a pont megfelelő szűrőt és két bilincset hozzá, de az is megfordult a fejemben, hogy visszateszek mindent, és majd köv. nagyszervíznél lesz ez újra cserélve.
Szerintetek gané dolog lenne 20e km-t menni egy üzemanyagszűrővel?
Ti cserélitek ezt ha magatok csinljátok a kisszervízt?
Nos, úgy néz ki, hogy megfelelő üzemanyagszűrőt és levegőszűrőt a műanyagtankos 620 ie-hez csak a Maráczinál tudok beszerezni, viszont Ők pont ma mentek szabira július 20-ig... E-bay se lenne sokkal gyorsabb, de viszont drágább.
Addig visszaszerelek mindent, és majd megrendelem amikor visszatérnek.

Kellett egy kis szívás, hogy megtanuljam mit kell és honnan lehet beszerezni a kisszervízhez, de legalább közelebb kerültünk egymáshoz a motorral, és a következő szervízre már felkészültebb leszek :-)
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
Kiderült, hogy érdemes telefonálni :-)
A Motorossonál is lehetett volna, csak épp nem volt, de a Full Gas-nál igen, meg is rendeltem.
Ugyhogy köszi!
#20281
Válaszolok magamnak :-) Nem vészesen nagy macera, bár nem csináltam még végig.
Leszedtem a tankot, lekötöttem a két benzin vezetéket (a tankból ilyenkor nem folyik ki az összes benzin, csak annyi amennyi még a pumpában volt - ezt ezért említem, mert én arra számítottam, hogy mindet ki kell majd folyatnom), lecsavaroztam az alsó "egységet" ami magában hordozza a pumpát, szűrőt, elektronikát. Kicsit benzines lettem, de nem volt nagy bénázás.
Viszont, megint nem néztem elegendően utána és mivel személyesen még nem találkoztam a szürővel, így olyan szűrőt vettem/kaptam, ami lehet, hogy helyettesítőnek kidob a rendszer, de nagyon más. Az eredeti FIAAM-os/Ducati-s szűrő a műanyag tankos Monsterban műanyagházas, elég buci és van egy rögzítő fülecske az oldalán, ami egyben földelési pont is.
Amit vettem az fémházas, kisebb, és nincs rajta rögzítő/földelő fülecske.
Biztos ezt is fel lehet hókmecolni, de inkább itt megálltam. Plusz a két szorítóbilincs a szűrő előtt és után nem úgy nézett ki, mint amit újrahasználható állapotban le tudnék szedni.

Most megpróbálom beszerezni a pont megfelelő szűrőt és két bilincset hozzá, de az is megfordult a fejemben, hogy visszateszek mindent, és majd köv. nagyszervíznél lesz ez újra cserélve.
Szerintetek gané dolog lenne 20e km-t menni egy üzemanyagszűrővel?
Ti cserélitek ezt ha magatok csinljátok a kisszervízt?
Nos, úgy néz ki, hogy megfelelő üzemanyagszűrőt és levegőszűrőt a műanyagtankos 620 ie-hez csak a Maráczinál tudok beszerezni, viszont Ők pont ma mentek szabira július 20-ig... E-bay se lenne sokkal gyorsabb, de viszont drágább.
Addig visszaszerelek mindent, és majd megrendelem amikor visszatérnek.

Kellett egy kis szívás, hogy megtanuljam mit kell és honnan lehet beszerezni a kisszervízhez, de legalább közelebb kerültünk egymáshoz a motorral, és a következő szervízre már felkészültebb leszek :-)
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
Jogos kérdés. Kicsit beszűkült vagyok, és számomra csak az létezik amit viszonylag rövid időn belül, célzott kereséssel az interneten meg lehet találni... :-)
A Motorossoról azt sejteném, hogy nem árulnak alkatrészt, csak ha ott szerelteted, de akkor felhívom őket.

Arra jutottam, hogy más szűrőt inkább nem teszek bele, a gyári oly szépen ki van képezve rögzítésre és földelésre. Ha valamit bénázok, akkor csak úszkálnak dolgok a tankban feleslegsen.

Milyen tömítésre gondolsz, hol? Ahol a tank/egység csatlakozik a benzincsővekhez, vagy a szűrőnél? Egyik helyen se látok vékony tömítést, de lehet nem jó helyen keresem? A szűrőnél mindkét végén rá van húzva a benzincső és az rászorítva egy bilinccsel.
Köszi!
Avatar
 76
#20280
Sziasztok! Kérdezném, aki már csinált ilyet: nagy macera az üzemanyagszűrő csere 620-as műanyagtankos Monsteren?
Kisszervíz részeként csinálnám, és eddig azt hittem, hogy felülről tudom majd cserélni, egyszerűnek tűnt, de most, hogy ott vagyok, nem úgy néz ki, hogy itt felülről bejutnék, és ahogy kicsit jobban utánajártam, műanyag tank esetén csak alulról hozzáférhető ez...
Van valami amire különösképp kellene figyeljek, ha nekivágok?
Előre is köszi!
Válaszolok magamnak :-) Nem vészesen nagy macera, bár nem csináltam még végig.
Leszedtem a tankot, lekötöttem a két benzin vezetéket (a tankból ilyenkor nem folyik ki az összes benzin, csak annyi amennyi még a pumpában volt - ezt ezért említem, mert én arra számítottam, hogy mindet ki kell majd folyatnom), lecsavaroztam az alsó "egységet" ami magában hordozza a pumpát, szűrőt, elektronikát. Kicsit benzines lettem, de nem volt nagy bénázás.
Viszont, megint nem néztem elegendően utána és mivel személyesen még nem találkoztam a szürővel, így olyan szűrőt vettem/kaptam, ami lehet, hogy helyettesítőnek kidob a rendszer, de nagyon más. Az eredeti FIAAM-os/Ducati-s szűrő a műanyag tankos Monsterban műanyagházas, elég buci és van egy rögzítő fülecske az oldalán, ami egyben földelési pont is.
Amit vettem az fémházas, kisebb, és nincs rajta rögzítő/földelő fülecske.
Biztos ezt is fel lehet hókmecolni, de inkább itt megálltam. Plusz a két szorítóbilincs a szűrő előtt és után nem úgy nézett ki, mint amit újrahasználható állapotban le tudnék szedni.

Most megpróbálom beszerezni a pont megfelelő szűrőt és két bilincset hozzá, de az is megfordult a fejemben, hogy visszateszek mindent, és majd köv. nagyszervíznél lesz ez újra cserélve.
Szerintetek gané dolog lenne 20e km-t menni egy üzemanyagszűrővel?
Ti cserélitek ezt ha magatok csinljátok a kisszervízt?
Nos, úgy néz ki, hogy megfelelő üzemanyagszűrőt és levegőszűrőt a műanyagtankos 620 ie-hez csak a Maráczinál tudok beszerezni, viszont Ők pont ma mentek szabira július 20-ig... E-bay se lenne sokkal gyorsabb, de viszont drágább.
Addig visszaszerelek mindent, és majd megrendelem amikor visszatérnek.

Kellett egy kis szívás, hogy megtanuljam mit kell és honnan lehet beszerezni a kisszervízhez, de legalább közelebb kerültünk egymáshoz a motorral, és a következő szervízre már felkészültebb leszek :-)
a benzincső csatinál van egy vékony tömítés,azzal óvatosan!
Nincs benzin szűrő se a diboscoban,motorossoban,cegleden,dokinal,pringen?
Sima benzin szűrő is jo lesz oda 2db bilinccsel,ezt nem kell pengetni! :D
#20279
Sziasztok! Kérdezném, aki már csinált ilyet: nagy macera az üzemanyagszűrő csere 620-as műanyagtankos Monsteren?
Kisszervíz részeként csinálnám, és eddig azt hittem, hogy felülről tudom majd cserélni, egyszerűnek tűnt, de most, hogy ott vagyok, nem úgy néz ki, hogy itt felülről bejutnék, és ahogy kicsit jobban utánajártam, műanyag tank esetén csak alulról hozzáférhető ez...
Van valami amire különösképp kellene figyeljek, ha nekivágok?
Előre is köszi!
Válaszolok magamnak :-) Nem vészesen nagy macera, bár nem csináltam még végig.
Leszedtem a tankot, lekötöttem a két benzin vezetéket (a tankból ilyenkor nem folyik ki az összes benzin, csak annyi amennyi még a pumpában volt - ezt ezért említem, mert én arra számítottam, hogy mindet ki kell majd folyatnom), lecsavaroztam az alsó "egységet" ami magában hordozza a pumpát, szűrőt, elektronikát. Kicsit benzines lettem, de nem volt nagy bénázás.
Viszont, megint nem néztem elegendően utána és mivel személyesen még nem találkoztam a szürővel, így olyan szűrőt vettem/kaptam, ami lehet, hogy helyettesítőnek kidob a rendszer, de nagyon más. Az eredeti FIAAM-os/Ducati-s szűrő a műanyag tankos Monsterban műanyagházas, elég buci és van egy rögzítő fülecske az oldalán, ami egyben földelési pont is.
Amit vettem az fémházas, kisebb, és nincs rajta rögzítő/földelő fülecske.
Biztos ezt is fel lehet hókmecolni, de inkább itt megálltam. Plusz a két szorítóbilincs a szűrő előtt és után nem úgy nézett ki, mint amit újrahasználható állapotban le tudnék szedni.

Most megpróbálom beszerezni a pont megfelelő szűrőt és két bilincset hozzá, de az is megfordult a fejemben, hogy visszateszek mindent, és majd köv. nagyszervíznél lesz ez újra cserélve.
Szerintetek gané dolog lenne 20e km-t menni egy üzemanyagszűrővel?
Ti cserélitek ezt ha magatok csinljátok a kisszervízt?
Nos, úgy néz ki, hogy megfelelő üzemanyagszűrőt és levegőszűrőt a műanyagtankos 620 ie-hez csak a Maráczinál tudok beszerezni, viszont Ők pont ma mentek szabira július 20-ig... E-bay se lenne sokkal gyorsabb, de viszont drágább.
Addig visszaszerelek mindent, és majd megrendelem amikor visszatérnek.

Kellett egy kis szívás, hogy megtanuljam mit kell és honnan lehet beszerezni a kisszervízhez, de legalább közelebb kerültünk egymáshoz a motorral, és a következő szervízre már felkészültebb leszek :-)

Csatolmányok:
img_20160627_200613.jpg
img_20160627_200613.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 9803 alkalommal
img_20160627_200306.jpg
img_20160627_200306.jpg (617.67 KiB) Megtekintve 9803 alkalommal
img_20160627_200259.jpg
img_20160627_200259.jpg (1.19 MiB) Megtekintve 9803 alkalommal
#20278
Sziasztok! Kérdezném, aki már csinált ilyet: nagy macera az üzemanyagszűrő csere 620-as műanyagtankos Monsteren?
Kisszervíz részeként csinálnám, és eddig azt hittem, hogy felülről tudom majd cserélni, egyszerűnek tűnt, de most, hogy ott vagyok, nem úgy néz ki, hogy itt felülről bejutnék, és ahogy kicsit jobban utánajártam, műanyag tank esetén csak alulról hozzáférhető ez...
Van valami amire különösképp kellene figyeljek, ha nekivágok?
Előre is köszi!
Válaszolok magamnak :-) Nem vészesen nagy macera, bár nem csináltam még végig.
Leszedtem a tankot, lekötöttem a két benzin vezetéket (a tankból ilyenkor nem folyik ki az összes benzin, csak annyi amennyi még a pumpában volt - ezt ezért említem, mert én arra számítottam, hogy mindet ki kell majd folyatnom), lecsavaroztam az alsó "egységet" ami magában hordozza a pumpát, szűrőt, elektronikát. Kicsit benzines lettem, de nem volt nagy bénázás.
Viszont, megint nem néztem elegendően utána és mivel személyesen még nem találkoztam a szürővel, így olyan szűrőt vettem/kaptam, ami lehet, hogy helyettesítőnek kidob a rendszer, de nagyon más. Az eredeti FIAAM-os/Ducati-s szűrő a műanyag tankos Monsterban műanyagházas, elég buci és van egy rögzítő fülecske az oldalán, ami egyben földelési pont is.
Amit vettem az fémházas, kisebb, és nincs rajta rögzítő/földelő fülecske.
Biztos ezt is fel lehet hókmecolni, de inkább itt megálltam. Plusz a két szorítóbilincs a szűrő előtt és után nem úgy nézett ki, mint amit újrahasználható állapotban le tudnék szedni.

Most megpróbálom beszerezni a pont megfelelő szűrőt és két bilincset hozzá, de az is megfordult a fejemben, hogy visszateszek mindent, és majd köv. nagyszervíznél lesz ez újra cserélve.
Szerintetek gané dolog lenne 20e km-t menni egy üzemanyagszűrővel?
Ti cserélitek ezt ha magatok csinljátok a kisszervízt?
#20277
Sziasztok! Kérdezném, aki már csinált ilyet: nagy macera az üzemanyagszűrő csere 620-as műanyagtankos Monsteren?
Kisszervíz részeként csinálnám, és eddig azt hittem, hogy felülről tudom majd cserélni, egyszerűnek tűnt, de most, hogy ott vagyok, nem úgy néz ki, hogy itt felülről bejutnék, és ahogy kicsit jobban utánajártam, műanyag tank esetén csak alulról hozzáférhető ez...
Van valami amire különösképp kellene figyeljek, ha nekivágok?
Előre is köszi!
#20274
Lánckerék márkák terén mi az ajánlott, valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, színes is érdekelne...? JT, AFAM, TALON...? ? Az alu lánckerék jobb mint az acél?
Van még a Sunstar is, az se rossz.
Avatar
 76
#20273
Lánckerék márkák terén mi az ajánlott, valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, színes is érdekelne...? JT, AFAM, TALON...? ? Az alu lánckerék jobb mint az acél?
nekem volt,jt es afam is,afambol lánc is.. Teljesen rendben van.
#20272
Lánckerék márkák terén mi az ajánlott, valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, színes is érdekelne...? JT, AFAM, TALON...? ? Az alu lánckerék jobb mint az acél?
#20271
Sziasztok!
Mondjatok meg nekem mi ez?
azt hiszem monster olaj hűtő előtti/utáni csap
Szia.
En csak franciaul talaltam meg es karburator futes csap-nak nevezik
de azt irjak forumokon, hogy nincs semmi ertelme.
van értelme annak aki télen is motorozik
#20270
Sziasztok!
Mondjatok meg nekem mi ez?
azt hiszem monster olaj hűtő előtti/utáni csap
Szia.
En csak franciaul talaltam meg es karburator futes csap-nak nevezik
de azt irjak forumokon, hogy nincs semmi ertelme.
#20268
Sziasztok!
Mondjatok meg nekem mi ez?
Csatolmányok:
robinet-durite-chauffage-carburateur-ducati-monster-carburateur-58840131a-83011192a.jpg
robinet-durite-chauffage-carburateur-ducati-monster-carburateur-58840131a-83011192a.jpg (98 KiB) Megtekintve 9803 alkalommal
#20264
Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült hozzájutni egy 99-es évjáratú 600-as Monster-hez.
Sok a gond, legalább 1 évet állt mozdulatlanul ma beröffent de fura az egész nagyon fura.
Most már alapjáraton ketyeg de néha kihagy a hátsó henger, a próbakörben még furább.
1-esben szépen megy, felváltok kettőbe kuplung ki motor lefullad kuplung be láss csodát alapjáraton ketyeg folytatom kuplung ki motor megy rohadtul rángat nem húz durrog kihagy. Váltok háromba kuplung ki fullad kuplung be alpjáraton ketyeg, óvatosba gyorsul de rángat még.
Vissza váltok fullad, megállok üresbe rakom rögtön leáll.
Tud valaki valamit mondani a jelenségről? Még nem csináltam vele semmit csak egy év után beindítottam és kipróbáltam.

Megtréfálhat még a Standard kapcsoló is ha már nem okés vagy kontaktos, velem egyszer ez előfordult.
#20263
én első körben ennyi állás után karbi takarításal kezdeném illetve beállításal meg üzemanyag szűrő csere
Szia, köszi a választ.
Nem bírtam ki hogy minél hamarabb beindítsam, de az üresben azonnali leállás az furcsa meg a föl-le váltásoknál.
kevés az alapjárat, karbinál előfordul, húzd rá a szivatót félig vagy teljesen ha úgy nem fullad akkor biztos az a baj. karbiszinkron állítás is elférhet
Koszi !
#20262
Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült hozzájutni egy 99-es évjáratú 600-as Monster-hez.
Sok a gond, legalább 1 évet állt mozdulatlanul ma beröffent de fura az egész nagyon fura.
Most már alapjáraton ketyeg de néha kihagy a hátsó henger, a próbakörben még furább.
1-esben szépen megy, felváltok kettőbe kuplung ki motor lefullad kuplung be láss csodát alapjáraton ketyeg folytatom kuplung ki motor megy rohadtul rángat nem húz durrog kihagy. Váltok háromba kuplung ki fullad kuplung be alpjáraton ketyeg, óvatosba gyorsul de rángat még.
Vissza váltok fullad, megállok üresbe rakom rögtön leáll.
Tud valaki valamit mondani a jelenségről? Még nem csináltam vele semmit csak egy év után beindítottam és kipróbáltam.
én első körben ennyi állás után karbi takarításal kezdeném illetve beállításal meg üzemanyag szűrő csere
Szia, köszi a választ.
Nem bírtam ki hogy minél hamarabb beindítsam, de az üresben azonnali leállás az furcsa meg a föl-le váltásoknál.
kevés az alapjárat, karbinál előfordul, húzd rá a szivatót félig vagy teljesen ha úgy nem fullad akkor biztos az a baj. karbiszinkron állítás is elférhet
#20261
Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült hozzájutni egy 99-es évjáratú 600-as Monster-hez.
Sok a gond, legalább 1 évet állt mozdulatlanul ma beröffent de fura az egész nagyon fura.
Most már alapjáraton ketyeg de néha kihagy a hátsó henger, a próbakörben még furább.
1-esben szépen megy, felváltok kettőbe kuplung ki motor lefullad kuplung be láss csodát alapjáraton ketyeg folytatom kuplung ki motor megy rohadtul rángat nem húz durrog kihagy. Váltok háromba kuplung ki fullad kuplung be alpjáraton ketyeg, óvatosba gyorsul de rángat még.
Vissza váltok fullad, megállok üresbe rakom rögtön leáll.
Tud valaki valamit mondani a jelenségről? Még nem csináltam vele semmit csak egy év után beindítottam és kipróbáltam.
én első körben ennyi állás után karbi takarításal kezdeném illetve beállításal meg üzemanyag szűrő csere
Szia, köszi a választ.
Nem bírtam ki hogy minél hamarabb beindítsam, de az üresben azonnali leállás az furcsa meg a föl-le váltásoknál.
#20260
Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült hozzájutni egy 99-es évjáratú 600-as Monster-hez.
Sok a gond, legalább 1 évet állt mozdulatlanul ma beröffent de fura az egész nagyon fura.
Most már alapjáraton ketyeg de néha kihagy a hátsó henger, a próbakörben még furább.
1-esben szépen megy, felváltok kettőbe kuplung ki motor lefullad kuplung be láss csodát alapjáraton ketyeg folytatom kuplung ki motor megy rohadtul rángat nem húz durrog kihagy. Váltok háromba kuplung ki fullad kuplung be alpjáraton ketyeg, óvatosba gyorsul de rángat még.
Vissza váltok fullad, megállok üresbe rakom rögtön leáll.
Tud valaki valamit mondani a jelenségről? Még nem csináltam vele semmit csak egy év után beindítottam és kipróbáltam.
én első körben ennyi állás után karbi takarításal kezdeném illetve beállításal meg üzemanyag szűrő csere
#20259
Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült hozzájutni egy 99-es évjáratú 600-as Monster-hez.
Sok a gond, legalább 1 évet állt mozdulatlanul ma beröffent de fura az egész nagyon fura.
Most már alapjáraton ketyeg de néha kihagy a hátsó henger, a próbakörben még furább.
1-esben szépen megy, felváltok kettőbe kuplung ki motor lefullad kuplung be láss csodát alapjáraton ketyeg folytatom kuplung ki motor megy rohadtul rángat nem húz durrog kihagy. Váltok háromba kuplung ki fullad kuplung be alpjáraton ketyeg, óvatosba gyorsul de rángat még.
Vissza váltok fullad, megállok üresbe rakom rögtön leáll.
Tud valaki valamit mondani a jelenségről? Még nem csináltam vele semmit csak egy év után beindítottam és kipróbáltam.
#20258
Srácok, pár hete cseréltem NGK iridiumosra a gyertyákat M600-ban. Jól megy, de olvastam valahol, hogy 0,6mm hézag kell, ez meg gyárilag 0,8mm-es. Most szedjem ki őket és nyomjam vissza valahogy? Mit számít ez egyébként? Azt is olvastam valahol, hogy az iridiumosnak vékonyabb az elektródája alul és azt nem nagyon szabad nyomkodni. Mit tanácsoltok? Mi baj történik, ha így marad?
#20257
én is onnan vettem, elég hulladék. A szorítást biztosító anya letört, pedig nem húztam meg erőből.

http://www.motorgumizala.hu/uploads/6/5 ... 8_orig.jpg
az fasza :-( gari?
Biztos volt rá, de nem is akartam érvényesíteni. Küldözgetni a cuccot annyiba lett volna, mint egy fokkal drágább emelőt venni Pesten. Így is használható, nem teljesen kuka szerencsére. Valami fémragasztóval megpróbálkozom majd.
beállítod, átfúrod, és egy csavarral ami átér rögzíted
#20256
Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?

http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
én is onnan vettem, elég hulladék. A szorítást biztosító anya letört, pedig nem húztam meg erőből.

http://www.motorgumizala.hu/uploads/6/5 ... 8_orig.jpg
az fasza :-( gari?
Biztos volt rá, de nem is akartam érvényesíteni. Küldözgetni a cuccot annyiba lett volna, mint egy fokkal drágább emelőt venni Pesten. Így is használható, nem teljesen kuka szerencsére. Valami fémragasztóval megpróbálkozom majd.
#20255
ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?

http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
én is onnan vettem, elég hulladék. A szorítást biztosító anya letört, pedig nem húztam meg erőből.

http://www.motorgumizala.hu/uploads/6/5 ... 8_orig.jpg
az fasza :-( gari?
#20254
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?

http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
én is onnan vettem, elég hulladék. A szorítást biztosító anya letört, pedig nem húztam meg erőből.

http://www.motorgumizala.hu/uploads/6/5 ... 8_orig.jpg
#20252
azért mert fűben a zöldet használom, hogy ne vedd észre ;)
De most komolyan.. Melyik Valvoline?
te, olyan ritkán kenem, hogy nem emlékszem de azt hiszem kék kupakos, és fehér a spray
azaz!
#20251
Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni... :D
azért mert fűben a zöldet használom, hogy ne vedd észre ;)
De most komolyan.. Melyik Valvoline?
te, olyan ritkán kenem, hogy nem emlékszem de azt hiszem kék kupakos, és fehér a spray
#20250
Első villanyak emelő adapter ducati 999 hez vett már valaki valahonnan nem 18 ezer forintért :) ? Mert a probléma az, hogy van egy emelőm, de a 999 nél valamiért a villanyaknál nem hagytak lyukat, így az ahhoz meglévő adapterek használhatatlanok.....holnap azért nekiugrok tákolni egyet, da ha van valahol pár ezer forintért arra beruháznék... 18 ért ezt a slagcsöves megoldást árulják amúgy....
Avatar
 76
#20247
Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni... :D
azért mert fűben a zöldet használom, hogy ne vedd észre ;)
De most komolyan.. Melyik Valvoline?
Csatolmányok:
image.png
image.png (98.01 KiB) Megtekintve 9803 alkalommal
#20246
Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon.
Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni... :D
azért mert fűben a zöldet használom, hogy ne vedd észre ;)
De most komolyan.. Melyik Valvoline?
#20245
Íme...bár kicsit le van takarva papírral, de azon áll :)
egy lánckenésért nem kell szétbontani a vasat (:
sajnos nem azért kellett szétbontani, de ha már így alakult, megcsináltam azt is :)
#20243


én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet :)

amúgy S100 "fehér"
Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon.
Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni... :D
azért mert fűben a zöldet használom, hogy ne vedd észre ;)
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]