- 8 years ago
#20238
Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig
én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet
amúgy S100 "fehér" Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon. Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni...
- 8 years ago
#20237
Íme...bár kicsit le van takarva papírral, de azon áll
Csatolmányok:
1463226115267.jpg (328.59 KiB) Megtekintve 9316 alkalommal
- 8 years ago
#20236
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?
http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html én az elsőt, a gumis, állíthatót. A srác amúgy jófej volt, írtam neki mailt, választ is kaptam, m az én Monsterem 97es. Teljesen jó és könnyű használni.
- 8 years ago
#20235
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán. Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?
http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
- 8 years ago
#20234
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig
én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet
amúgy S100 "fehér" Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon.
- 8 years ago
#20233
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb. igen, biztos, hogy jó alternatív megoldás, csak azért ajánlom az emelőt, mert pl. nekem nincs sok helyem a motor mellett és a téli tárolást is könnyen és stabilan meg lehet vele oldani. Még nem tettem le róla, hogy egyszer nekem is legyen emelőm, csak olyan helyen parkol a motor, ahol sztem nehézkessen tudnék ilyet haszálni (kicsi a hely elől/hátul/oldalra). Meg télen sem áll végig, bár értem, hogy a motornak kíméletesebb lenne.
- 8 years ago
#20232
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán. Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb. igen, biztos, hogy jó alternatív megoldás, csak azért ajánlom az emelőt, mert pl. nekem nincs sok helyem a motor mellett és a téli tárolást is könnyen és stabilan meg lehet vele oldani.
- 8 years ago
#20231
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán. Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb.
- 8 years ago
#20230
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig
én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet
amúgy S100 "fehér"
- 8 years ago
#20229
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig
- 8 years ago
#20228
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán. Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
- 8 years ago
#20227
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán. Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept.
- 8 years ago
#20226
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Én a következő receptet követem.
Alapvetően Motul Láncspray -t használok ránézésre kenem nem kilométerre.
Viszont évente kétszer kb. nekiesek zöld flakonos Brigeciollal és mindenhonnan kiszedem a dzsuvát az első lánckeréktől is, ilyenkor mindig mintha vadi új láncszett volna a motoron.
Ennyi, nem kell túlspirázni, de legyél jó gazdája.
- 8 years ago
#20225
Ami olcsó es mindent lehoz az a petroleum,utana jól töröld át es valvoline lancspray,az fent is marad.
- 8 years ago
#20223
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
- 8 years ago
#20222
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz? nincs benne sok olaj? Nincs, az olajszint most pl pont középen áll.
- 8 years ago
#20221
Nektek mennyit szokott elmenni egy lánc? multin 20at birt enyemen is 20nál cserélték
- 8 years ago
#20220
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz? nincs benne sok olaj?
- 8 years ago
#20219
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz?
- 8 years ago
#20217
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál. Most ugye ezt nem komolyan írod ugye? A lánc nem ott kopik ahol érintkezik a lánckerékkel hanem a kapcsoló szemeknél amik O vagy X gyűrűvel le van zárva, hogy ne menjen be a szmötyi. Namost oda nem tudsz befújni. Mellesleg azért kell figyelni a láncot, hogy nem legyen szakaszosan nyúlt! Az, hogy kened vagy sem ehhez semmi közi. Az is tény, hogy a lánczsírban könnyebben megragad a piszok ami smirgliként dörzsöli a láncot. Az nem zavar? Különben meg nem azt mondtam, hogy nem kell fújni, de ha mész vele 2000km autópályán száraz napos időben tök mindegy neki, hogy fújtad e vagy sem.
Tudom, hogy nem mondtad hogy nem kell fújni, senki nem mondta hogy nem kell fújni, és azzal én is egyetértek hogy nem kell feltétlenül 500km -ként fújni.
De nem csak erről szól a történet, ha nem fújod a láncot nem kened akkor az O és X gyűrűk megkeményednek és nem fognak rendesen zárni és akkor már megy a piszok oda is ahova nagyon nem kellene.
Elégtelen kenés rozsdásodást is eredményezhet, mivel a spray egy védőbevonatként is funkiconá.
De egyébként meg alapvetés hogy ami mozog és surlódik azt kenjük.
A Szakaszos nyúlást meg a büdös életbe nem tudod elkerülni, a párom volt motorján a VTR250-esen olyan durván szakaszosan nyúlt meg mint nekem soha a ducatin pedig az nem volt egy erőgép. Most az enyémre egyel erősebb láncot tettem talán 9000km lehet benne és már most látom a szakaszos nyúlás jeleit, nem tudom talán valami traktor láncot kéne rájuk tenni akkor talán nem nyúlnának összevissza.
- 8 years ago
#20216
Nektek mennyit szokott elmenni egy lánc? én 15.000-nél tartok, és Töki szerint még most van félúton a kuka felé. Mondjuk 100+Le a vas , de a lánc az. 500-1000 km-enként, vagy ahogy kéri fújom, és ha úgy látom, ( kb 2-3ekm) teljes tisztítás van.
- 8 years ago
#20214
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál. Most ugye ezt nem komolyan írod ugye? A lánc nem ott kopik ahol érintkezik a lánckerékkel hanem a kapcsoló szemeknél amik O vagy X gyűrűvel le van zárva, hogy ne menjen be a szmötyi. Namost oda nem tudsz befújni. Mellesleg azért kell figyelni a láncot, hogy nem legyen szakaszosan nyúlt! Az, hogy kened vagy sem ehhez semmi közi. Az is tény, hogy a lánczsírban könnyebben megragad a piszok ami smirgliként dörzsöli a láncot. Az nem zavar? Különben meg nem azt mondtam, hogy nem kell fújni, de ha mész vele 2000km autópályán száraz napos időben tök mindegy neki, hogy fújtad e vagy sem.
- 8 years ago
#20213
Sziasztok!
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel? 1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál.
- 8 years ago
#20212
kb 100 Ft befújni a láncot, én ezen nem spórolok. Hallom mikor betolom a garázsba a motort, szinte megszűnik a lánc hangja a jobb kenés végett. Az fix, h ez nem árt neki, meg az sem ha rendszeresen letisztítom ha dzsuvás, aztán mindenki azt csinál a motorjával amit akar
Van itt egy szimpatikus fiatalember aki sok okosat mond a témában
csatlakozom. Mondjuk én sem kilométerre számolom, hanem "ránézésre" és "hallásra", viszont figyelni kell a mennyiségre és használj szennyeződésleszedőizét is mielőtt bekened (most nem jut eszembe milyen van nekem).
- 8 years ago
#20211
kb 100 Ft befújni a láncot, én ezen nem spórolok. Hallom mikor betolom a garázsba a motort, szinte megszűnik a lánc hangja a jobb kenés végett. Az fix, h ez nem árt neki, meg az sem ha rendszeresen letisztítom ha dzsuvás, aztán mindenki azt csinál a motorjával amit akar
Van itt egy szimpatikus fiatalember aki sok okosat mond a témában
Van itt egy szimpatikus fiatalember aki sok okosat mond a témában
- 8 years ago
#20210
Sziasztok!
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel? 1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más csatlakozom
- 8 years ago
#20209
Sziasztok!
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel? 1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
- 8 years ago
#20208
Veszprémben vagyok mostanság ha jó az idő...pl ma is!
Előre is köszi, akkor majd hívnálak.
Előre is köszi, akkor majd hívnálak.
- 8 years ago
#20207
Sziasztok!
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel? 1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak
- 8 years ago
#20206
Sziasztok!
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....
Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját...
Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
- 8 years ago
#20205
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.
-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg.., ugye....agiláé jó lesz bele (meg olcsóbb is..)
- 8 years ago
#20204
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.
-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,
Csörögj rá Maráczi Zsoltra meg a Rossoékra hátha van nekik bontott vagy új raktáron.
- 8 years ago
#20203
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.
-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,
Vedd ki és menj be egy Bárdi/Unix boltba! Nem ismerem ezt a blokkot, de sanszos hogy jó bele az 1,2 Opel Agila gombája.
- 8 years ago
#20202
Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.
-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,Csatolmányok:
img_3977.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 9316 alkalommal
- 8 years ago
#20201
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.
-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
- 8 years ago
#20200
De ami fura nekem, hogy 150km után jelentkezett, és mikor haza s kihűlt utánna újra minden rendben...
annyi még hogy a legegyszerűbb agip 10W40-et raktam bele semmi racing....
És elég racing módban közlekedtem, az nem lehetett hogy túl melegedett vagy ilyesmi?? passz csak ötletelek
annyi még hogy a legegyszerűbb agip 10W40-et raktam bele semmi racing....
És elég racing módban közlekedtem, az nem lehetett hogy túl melegedett vagy ilyesmi?? passz csak ötletelek
- 8 years ago
#20199
Paripát hagytam lehűlni.... állok be a garázsba és semmi.... minden ok
valakinek valami tippje.. azt köszönöm vagy nézd meg az olajnyomás gombát, nem tolt-e át olajat a csatijába... OK! megnézem
- 8 years ago
#20198
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
- 8 years ago
#20197
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött?? Nem azott meg a motor az utobbi napokban? megázni még múlt héten, de a lényeg hogy kb 150km után kezdett jelentkezni a probléma, ha meg valami beázott volna... gondolom rögtön jelentkezik...
- 8 years ago
#20196
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ?
- 8 years ago
#20195
Paripát hagytam lehűlni.... állok be a garázsba és semmi.... minden ok
valakinek valami tippje.. azt köszönöm vagy nézd meg az olajnyomás gombát, nem tolt-e át olajat a csatijába...
- 8 years ago
#20194
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött?? Nem azott meg a motor az utobbi napokban?
- 8 years ago
#20193
Paripát hagytam lehűlni.... állok be a garázsba és semmi.... minden ok
valakinek valami tippje.. azt köszönöm
valakinek valami tippje.. azt köszönöm
- 8 years ago
#20192
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
- 8 years ago
#20191
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb. Tudtok esetleg ajanlani hatso fekbetetet ami nem produkal ilyen hangokat? Monster 620 ie. 2004-hez kellene. Még mielőtt újat vennél, féklemosóval pucold meg, és esetleg a félbetét szélét csiszold meg egy picit körbe.....
- 8 years ago
#20190
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb. Tudtok esetleg ajanlani hatso fekbetetet ami nem produkal ilyen hangokat? Monster 620 ie. 2004-hez kellene.
- 8 years ago
#20189
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]