#20238

Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig :D


én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet :)

amúgy S100 "fehér"
Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon.
Melyik Valvoline-t használod??? Már nem emlékszem... Meg amikor a fűben van a motor akkor nehéz is megnézni... :D
#20236
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?

http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
én az elsőt, a gumis, állíthatót. A srác amúgy jófej volt, írtam neki mailt, választ is kaptam, m az én Monsterem 97es. Teljesen jó és könnyű használni.
#20235
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
Thx. Nem is drága. 11eFt + 2eFt a szállítás.
Veszek egy emelőt (télre amúgy is kelleni fog)
Te melyiket rendelted meg? Villást (+emelőszem) vagy a gumist?

http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... 337k1.html
#20234
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.

Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig :D


én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet :)

amúgy S100 "fehér"
Valvoline évek óta, soha egy szem olaj nincs máshol csak a láncon.
#20233
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb.
igen, biztos, hogy jó alternatív megoldás, csak azért ajánlom az emelőt, mert pl. nekem nincs sok helyem a motor mellett és a téli tárolást is könnyen és stabilan meg lehet vele oldani.
Még nem tettem le róla, hogy egyszer nekem is legyen emelőm, csak olyan helyen parkol a motor, ahol sztem nehézkessen tudnék ilyet haszálni (kicsi a hely elől/hátul/oldalra). Meg télen sem áll végig, bár értem, hogy a motornak kíméletesebb lenne.
#20232
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb.
igen, biztos, hogy jó alternatív megoldás, csak azért ajánlom az emelőt, mert pl. nekem nincs sok helyem a motor mellett és a téli tárolást is könnyen és stabilan meg lehet vele oldani.
#20231
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
Én emelő helyett egy megfelelő magasságú fadarabot használok, amit a villa alá teszek miközben ki van támasztva a motor és kicsit megemelem a seggét, hogy forogjon a kerék. Asszem a Youtube-on láttam; elég stabil a lánckezelés idejére. Nem elegáns megoldás, de a tologatásnál jobb.
#20230
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.

Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig :D


én akkor kenem, amikor kezd fényesedni a lánc, mert akkor már nincs rajta elég kenő anyag
tisztítani meg hébe-hóba, a centrifugális erő a nagy részét megoldja, amikor hajtom a gépet :)

amúgy S100 "fehér"
#20229
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.

Szia! Ahogy már írták, láncspray...Motul, vagy Castrol...elöször én is leszedem a mocskot aztán végigfújom szakaszonként, lehetöleg úgy, hogy jól lefedje a szemeket. Egy emelö sokat segít, mert forgatni kell a kereket és tologatva a motort elég körülményes végigcsinálni. én olyan 800 kilométerenként kenem vagy esös-sáros menet után. Kicsit koszos meló...egy kesztyü sem árt ha nem akarod hogy gyászkeretes legyen a összes körmöd 1 hétig :D
#20228
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
ja, én innen rendeltem az emelőt és meg vagyok vele elégedve: www.motorgumizala.hu
#20227
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
Először is végy egy emelőt! Hidd el, nagyon megkönnyíti az életed! Én Procycle tisztítósprayt és én is Motul láncápolót használok. Tuti recept. :)
#20226
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.

Én a következő receptet követem.
Alapvetően Motul Láncspray -t használok ránézésre kenem nem kilométerre.

Viszont évente kétszer kb. nekiesek zöld flakonos Brigeciollal és mindenhonnan kiszedem a dzsuvát az első lánckeréktől is, ilyenkor mindig mintha vadi új láncszett volna a motoron.

Ennyi, nem kell túlspirázni, de legyél jó gazdája.
#20223
Még mindig lánckenés a téma a Monsteremen. :P Most jöttem el motorosso-s srácoktól az új gumival. Baromi boldog vagyok az új gumival, viszont kaptam a lánc ápoltságáért ... :P Ahogy Töki mondta, elvileg 500km-enként vagy vizes járat után érdemes letisztítani és újrakenni. És nem a külső palástot (pogácsát), hanem a belsejét. Csak azt nem tudom, hogy miképpen tudok odaférni hátsókerék emelő nélkül. Van tipp esetleg? Youtube-on csak olyan videokat találtam ahol faszán hozzá lehet férni a lánchoz, mert nem megy mellette közvetlenül egy kályhacső, vagy volt a srácoknak hátsókerék emelőjük.
Illetve ki milyen lánckenő anyagot használ? Pár videoban wd40et láttam csak simán.
#20222
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz?
nincs benne sok olaj?
Nincs, az olajszint most pl pont középen áll.
Avatar
 76
#20220
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz?
nincs benne sok olaj?
#20219
Üdv! 2001-es Ducati monster 600-am füstöl. Ezt úgy kell elképzelni, hogy össze vissza csinálja, van, hogy indításkor, van, hogy alapjáraton is füstöl kissé, de van, hogy semmi. Kék füstöt ereget, így első gondolatom szelepszár szimmering vagy gyűrű volt. A héten 10W40 helyett 20W50-es olajat kap talán javít kicsit a dolgon, kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy ez a 2 hiba lehet az okozója? (Többen mondtak olyat is, hogy karbi szinkron megoldja de ezt nem nagyon hiszem el) Ha tényleg ez a 2 hiba lenne, külön gyűrűt lehet kapni a dugókhoz?
#20217
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más

Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál.
Most ugye ezt nem komolyan írod ugye? A lánc nem ott kopik ahol érintkezik a lánckerékkel hanem a kapcsoló szemeknél amik O vagy X gyűrűvel le van zárva, hogy ne menjen be a szmötyi. Namost oda nem tudsz befújni. Mellesleg azért kell figyelni a láncot, hogy nem legyen szakaszosan nyúlt! Az, hogy kened vagy sem ehhez semmi közi. Az is tény, hogy a lánczsírban könnyebben megragad a piszok ami smirgliként dörzsöli a láncot. Az nem zavar? Különben meg nem azt mondtam, hogy nem kell fújni, de ha mész vele 2000km autópályán száraz napos időben tök mindegy neki, hogy fújtad e vagy sem.

Tudom, hogy nem mondtad hogy nem kell fújni, senki nem mondta hogy nem kell fújni, és azzal én is egyetértek hogy nem kell feltétlenül 500km -ként fújni.

De nem csak erről szól a történet, ha nem fújod a láncot nem kened akkor az O és X gyűrűk megkeményednek és nem fognak rendesen zárni és akkor már megy a piszok oda is ahova nagyon nem kellene.
Elégtelen kenés rozsdásodást is eredményezhet, mivel a spray egy védőbevonatként is funkiconá.

De egyébként meg alapvetés hogy ami mozog és surlódik azt kenjük.

A Szakaszos nyúlást meg a büdös életbe nem tudod elkerülni, a párom volt motorján a VTR250-esen olyan durván szakaszosan nyúlt meg mint nekem soha a ducatin pedig az nem volt egy erőgép. Most az enyémre egyel erősebb láncot tettem talán 9000km lehet benne és már most látom a szakaszos nyúlás jeleit, nem tudom talán valami traktor láncot kéne rájuk tenni akkor talán nem nyúlnának összevissza.


#20216
Nektek mennyit szokott elmenni egy lánc?
én 15.000-nél tartok, és Töki szerint még most van félúton a kuka felé. Mondjuk 100+Le a vas :-D , de a lánc az. 500-1000 km-enként, vagy ahogy kéri fújom, és ha úgy látom, ( kb 2-3ekm) teljes tisztítás van.
#20214
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak :)
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más

Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál.
Most ugye ezt nem komolyan írod ugye? A lánc nem ott kopik ahol érintkezik a lánckerékkel hanem a kapcsoló szemeknél amik O vagy X gyűrűvel le van zárva, hogy ne menjen be a szmötyi. Namost oda nem tudsz befújni. Mellesleg azért kell figyelni a láncot, hogy nem legyen szakaszosan nyúlt! Az, hogy kened vagy sem ehhez semmi közi. Az is tény, hogy a lánczsírban könnyebben megragad a piszok ami smirgliként dörzsöli a láncot. Az nem zavar? Különben meg nem azt mondtam, hogy nem kell fújni, de ha mész vele 2000km autópályán száraz napos időben tök mindegy neki, hogy fújtad e vagy sem.
#20213
Sziasztok!

Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....

Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját... :-)

Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak :)
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más

Nem azért kenjük, hogy 1000km -el tovább menjen, hanem, hogy ne szakadjon el és nyirjon ki vagy vágja le a lábad motorozás közben 160 -nál.
#20212
kb 100 Ft befújni a láncot, én ezen nem spórolok. Hallom mikor betolom a garázsba a motort, szinte megszűnik a lánc hangja a jobb kenés végett. Az fix, h ez nem árt neki, meg az sem ha rendszeresen letisztítom ha dzsuvás, aztán mindenki azt csinál a motorjával amit akar :)

Van itt egy szimpatikus fiatalember aki sok okosat mond a témában
csatlakozom. Mondjuk én sem kilométerre számolom, hanem "ránézésre" és "hallásra", viszont figyelni kell a mennyiségre és használj szennyeződésleszedőizét is mielőtt bekened (most nem jut eszembe milyen van nekem).
#20211
kb 100 Ft befújni a láncot, én ezen nem spórolok. Hallom mikor betolom a garázsba a motort, szinte megszűnik a lánc hangja a jobb kenés végett. Az fix, h ez nem árt neki, meg az sem ha rendszeresen letisztítom ha dzsuvás, aztán mindenki azt csinál a motorjával amit akar :)

Van itt egy szimpatikus fiatalember aki sok okosat mond a témában
#20210
Sziasztok!

Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....

Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját... :-)

Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak :)
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
csatlakozom
#20209
Sziasztok!

Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....

Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját... :-)

Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak :)
faszság, én nem kenem max ha eszembe jut vagy szólnak és pont annyit megyek el vele mint más
#20207
Sziasztok!

Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....

Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját... :-)

Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
1000km az pont kétszerese az ajánlott kenési periódusnak. Egyszer ha Veszprémben jársz keress meg, ránézek szívesen. Elnyúztam már pár láncot, sokat bírtak :)
Avatar
 PR
#20206
Sziasztok!

Multinál a láncfeszítést ~38-42 mm lógást adtak meg. Terheletlen állapotban /2 keréken egyenesen állva/ kell ezt az értéket kellene, hogy produkája...nem-de? Mindezt csak azért kérdezem, mert nyilván egy V2-nél csattog a lánc ha ("finoman-egyesben indulásnál" mész vele, vagy visszakapcsolásnál-alacsony fordulatról nagyobb seb. fokozatban jön ez elő).
Remélem csak lazább...és nem nyúltabb....

Tudom nem szabad vele lassan motorozni...és akkor a hangját sem hallom a lánc csattogásnak, mert még a temi is elnyomja a hangját... :-)

Az előző lánckenés óta ~1000 km mentem vele és olyan érzésem van mintha újra kellene tisztítani és fújni...pedig sem esőben és poros úton nem használtam, ki hogyan van ezzel?
#20205
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség

Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.

-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,
ugye....agiláé jó lesz bele (meg olcsóbb is..)
#20204
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség

Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.

-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,

Csörögj rá Maráczi Zsoltra meg a Rossoékra hátha van nekik bontott vagy új raktáron.
#20203
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség

Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.

-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,


Vedd ki és menj be egy Bárdi/Unix boltba! Nem ismerem ezt a blokkot, de sanszos hogy jó bele az 1,2 Opel Agila gombája.
#20202

Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? :)
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség

Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.

-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
Szia! Köszi a tippet!!! az olaj nyomás jelző csatijában tocsog az olaj...
az oem-parts-on néztem 12000HUf..... valami gyorsabb esetleg olcsóbb megoldás? itt rendelt már valaki mennyi idő alatt jön meg..,
Csatolmányok:
img_3977.jpg
img_3977.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 9316 alkalommal
#20201
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??

Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? :)
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség

Hát, nem sok dolog miatt lehet ez.

-Olajnyomás jelző meghibásodott
-Maga az olajszivattyú elkopott
-Nem megfelelő viszkozitású olaj de erről nincs szó
-Esetleg vacak olajszűrő
-Végső esetben főtengely csapágy
#20200
De ami fura nekem, hogy 150km után jelentkezett, és mikor haza s kihűlt utánna újra minden rendben...
annyi még hogy a legegyszerűbb agip 10W40-et raktam bele semmi racing....
És elég racing módban közlekedtem, az nem lehetett hogy túl melegedett vagy ilyesmi?? passz csak ötletelek
#20199
Paripát hagytam lehűlni.... állok be a garázsba és semmi.... minden ok
valakinek valami tippje.. azt köszönöm
vagy nézd meg az olajnyomás gombát, nem tolt-e át olajat a csatijába...
OK! megnézem
#20198
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??

Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? :)
igen az rendben. friss olaj, gyári szűrő s megfelelő mennyiség
#20197
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Nem azott meg a motor az utobbi napokban?
megázni még múlt héten, de a lényeg hogy kb 150km után kezdett jelentkezni a probléma, ha meg valami beázott volna... gondolom rögtön jelentkezik...
#20196
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??

Felteszem az egyszerű kérdést, van benne elég olaj ? :)
#20195
Paripát hagytam lehűlni.... állok be a garázsba és semmi.... minden ok
valakinek valami tippje.. azt köszönöm
vagy nézd meg az olajnyomás gombát, nem tolt-e át olajat a csatijába...
#20194
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
Nem azott meg a motor az utobbi napokban?
#20192
Szaisztok!
Mai nap gurultam egy Balaton-felvidék kört... s olyat tapasztaltam: hogy megállásnál alapjáraton villogni kezdett az olajlámpa, gázadásra rögtön elaludt majd később... alapjáraton folyamatosan világít, de ahogy adok egy kis gázt elalszik, most cseréltem olajat... valamit elbasztam? vagy mi van a jelenség mögött??
#20191
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb.
Tudtok esetleg ajanlani hatso fekbetetet ami nem produkal ilyen hangokat? Monster 620 ie. 2004-hez kellene.
Még mielőtt újat vennél, féklemosóval pucold meg, és esetleg a félbetét szélét csiszold meg egy picit körbe.....
#20190
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb.
Tudtok esetleg ajanlani hatso fekbetetet ami nem produkal ilyen hangokat? Monster 620 ie. 2004-hez kellene.
#20189
Koszi a tippeket, nincs tele nagyon az olajtartály szóval az nem lehet a ludas, kerek nem lett cserelve és előző betétnél nem volt ez a jelenség. Lehet valami bekerült oda vagy a betét szarabb.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]