#20188
Hali!

350km-el ezelott lett hatso fekbetet cserelve a monsteremen es az utolso esoben motorozas kozben/utan arra lettem figyelmes, hogy amikor fekezek lassu temponal, neha eleg fura hangot ad ki (mitha huhogna :D) es neha erzem a talpammal is rezeg a pedal. Valaki talalkozott hasonloval, esetleg otlet hogy mitol lehet?
Vagy a tárcsában van deformálódás, vagy csapágyas a hátsó kerék, vagy ha a kereket kivetted rosszul lett visszarakva, az esőben keletkezhet minimális rozsda, az is okozhatja, az olaj az nem hinném, autónál se szívnak le az olajból fékbetét csere után, lehet még rossz minőségű fékbetét, vagy szennyeződés....
#20187
Hali!

350km-el ezelott lett hatso fekbetet cserelve a monsteremen es az utolso esoben motorozas kozben/utan arra lettem figyelmes, hogy amikor fekezek lassu temponal, neha eleg fura hangot ad ki (mitha huhogna :D) es neha erzem a talpammal is rezeg a pedal. Valaki talalkozott hasonloval, esetleg otlet hogy mitol lehet?

Vissza lett nyomva cserekor a dugattyú rendesen és ennek megfelelően kicsit leszívtál a fékolajból a tartályból ?
Csak tippelek de ha tele volt a tartály a már kopott betétnél és most betettél újat ami jóval vastagabb akkor nincs hely hova tágulnia a tartályban a túl sok olaj miatt és lehet hogy egy picit fog mindig és lehet hogy ezt érzed a pedálon is. Nem meleg a tárcsa ha megállsz és megnézed ? (mármint akkor nézd meg amikor egy ideje nem fékeztél már hátul)
#20186
Hali!

350km-el ezelott lett hatso fekbetet cserelve a monsteremen es az utolso esoben motorozas kozben/utan arra lettem figyelmes, hogy amikor fekezek lassu temponal, neha eleg fura hangot ad ki (mitha huhogna :D) es neha erzem a talpammal is rezeg a pedal. Valaki talalkozott hasonloval, esetleg otlet hogy mitol lehet?
#20185
Thx a valaszokat! Holnap lecsapatom :-)
meg a gyertyapipak kornyeket se told nagynyomasuval, mert nehez lesz beinditani vagy ki fog hagyni egyik-masik henger
#20183
Hali,
Tegnap sikerült átesnem motoros életem legdurvább vízkeresztségén. Csontig áztam, de a motor is kapott rendesen. Annyira koszos lett, hogy azon gondolkodtam nem fog menni, hogy kézzel finoman letakarítgassam elemenként, hanem egyben le kellene veretni benzinkúton nagy nyomásúval és a láncot újra kenni. Vélemények?
Üdv,
SZ

Simán kúton csak messziről nyomd főleg a láncnál.
Ha előtte a láncspray -s dzsuvás masszát meg a környékét, láncot, láncekereket bekened Brigeciolal akkor meg új motorod is lesz kinézetre :)
#20182
Hali,
Tegnap sikerült átesnem motoros életem legdurvább vízkeresztségén. Csontig áztam, de a motor is kapott rendesen. Annyira koszos lett, hogy azon gondolkodtam nem fog menni, hogy kézzel finoman letakarítgassam elemenként, hanem egyben le kellene veretni benzinkúton nagy nyomásúval és a láncot újra kenni. Vélemények?
Üdv,
SZ
Simán lecsapatod kúton, csak a műszerfalat hagyd ki, azt inkább kézzel
#20181
Hali,
Tegnap sikerült átesnem motoros életem legdurvább vízkeresztségén. Csontig áztam, de a motor is kapott rendesen. Annyira koszos lett, hogy azon gondolkodtam nem fog menni, hogy kézzel finoman letakarítgassam elemenként, hanem egyben le kellene veretni benzinkúton nagy nyomásúval és a láncot újra kenni. Vélemények?
Üdv,
SZ
Nem voltál velünk a 2014-es WDW túrán, ott láthattál volna koszos motorokat.... :D
#20180
Hali,
Tegnap sikerült átesnem motoros életem legdurvább vízkeresztségén. Csontig áztam, de a motor is kapott rendesen. Annyira koszos lett, hogy azon gondolkodtam nem fog menni, hogy kézzel finoman letakarítgassam elemenként, hanem egyben le kellene veretni benzinkúton nagy nyomásúval és a láncot újra kenni. Vélemények?
Üdv,
SZ
#20178
Sziasztok !

Mi az allasfoglalas a nyitott kuplung takarokkal kapcsolatban?

Gondolom en , h egyreszrol optikai tuning , hogy latszik ahogy forog mozog stb , masreszrol jobb a szellozese is , kerdes h ennek van e jelentosege nyugodt turas tempoban .
Mi van abban az esetben ha a motor esetleg eldol vagy enyhen elvsuszik vele az ember , a gyari zart kuplungtakaro mennyi vedelmet nyujt , esetleg van olyan nyitott kuplungfedel ami vedi is esetleg egy eldolesnel a kuplungot ?
Nezegettem ebayen kulonbozo szenszalas aluminium kuplungfedeleket (noname chia hong kong stb) eleg olcsok 15-20e ft korul vannak , neha bele lehet futni egy ket markasabb hasznalt jo allapotu cuccba (rizoma , metaltech )
Tehat van e ertelme , es milyet ajanlanatok es nikyet nem ? Udv
gizi vett anno S4R-re egy eloxalt alu fedelet, az eleg masszivnak tunt. Nem tudom az le lett--e tesztelve :) Majd nyilatkozik.

Egy csuszassal a gyari fedel is siman be tud nyomodni/elkopni annyira, hogy a rugokat ledaralja.
Helló mi?!
Általam nem lett tesztelve de Brezina Szabi dobott vele egy hátast és jól vizsgázott,nem sérült a kuplung!
Azért vásároltam annó én is de igencsak meg kell fizetni az árát!
#20177
Sziasztok !

Mi az allasfoglalas a nyitott kuplung takarokkal kapcsolatban?

Gondolom en , h egyreszrol optikai tuning , hogy latszik ahogy forog mozog stb , masreszrol jobb a szellozese is , kerdes h ennek van e jelentosege nyugodt turas tempoban .
Mi van abban az esetben ha a motor esetleg eldol vagy enyhen elvsuszik vele az ember , a gyari zart kuplungtakaro mennyi vedelmet nyujt , esetleg van olyan nyitott kuplungfedel ami vedi is esetleg egy eldolesnel a kuplungot ?
Nezegettem ebayen kulonbozo szenszalas aluminium kuplungfedeleket (noname chia hong kong stb) eleg olcsok 15-20e ft korul vannak , neha bele lehet futni egy ket markasabb hasznalt jo allapotu cuccba (rizoma , metaltech )
Tehat van e ertelme , es milyet ajanlanatok es nikyet nem ? Udv
gizi vett anno S4R-re egy eloxalt alu fedelet, az eleg masszivnak tunt. Nem tudom az le lett--e tesztelve :) Majd nyilatkozik.

Egy csuszassal a gyari fedel is siman be tud nyomodni/elkopni annyira, hogy a rugokat ledaralja.
#20176
Sziasztok !

Mi az allasfoglalas a nyitott kuplung takarokkal kapcsolatban?

Gondolom en , h egyreszrol optikai tuning , hogy latszik ahogy forog mozog stb , masreszrol jobb a szellozese is , kerdes h ennek van e jelentosege nyugodt turas tempoban .
Mi van abban az esetben ha a motor esetleg eldol vagy enyhen elvsuszik vele az ember , a gyari zart kuplungtakaro mennyi vedelmet nyujt , esetleg van olyan nyitott kuplungfedel ami vedi is esetleg egy eldolesnel a kuplungot ?
Nezegettem ebayen kulonbozo szenszalas aluminium kuplungfedeleket (noname chia hong kong stb) eleg olcsok 15-20e ft korul vannak , neha bele lehet futni egy ket markasabb hasznalt jo allapotu cuccba (rizoma , metaltech )
Tehat van e ertelme , es milyet ajanlanatok es nikyet nem ? Udv
#20173
Sziasztok! Tudna valaki bontott hátsó lanckereket komplett én?
Csatolmányok:
image-6ad49f0ec0581261fa0ce25ece544f6e9b853ded5dd71b2df24cba04686cc7c1-v.jpg
image-6ad49f0ec0581261fa0ce25ece544f6e9b853ded5dd71b2df24cba04686cc7c1-v.jpg (160.16 KiB) Megtekintve 8484 alkalommal
#20172
Beszkenneltem de nem értem miért rakta feje tetejére .
Köszönöm! A fejjel lefelé a legkevesebb! :-D
Egyik este nekiesek megint, ma nem volt kedvem szopni vele :-)
#20170
Sziasztok! Segítség kellene :-( hátha valaki rajtam kívül belefutott még ilyenbe :-)
Tavaly lecseréltem az első irányjelzőket ledesre, mert karcosak lettek ;-) és velük együtt az irányjelző relét is olyanra, ami 0,1 W-25W-ig jó, Hátul maradtak az ízzósak, működött is szépen.
Ma jött az ötlet hogy befejezem a bulit, felraktam hátra is a ledeseket, így most lett fasza elakadásjelzőm minden állásban!!! :-( De legalább jó ütemben :-D
Ha az egyikre visszakötöm a régit, akkor a másik oldal jól működik. Olyan, mintha hiányozna az ízzó pár Ohm ellenállása a rendszerből... :-((
Ötlet, valakinek?????? (nem, nincs itthon ellenállásom, ezért vettem másik relét... :-( )
Köszi!
Nem szeretek hosszan írni de . A helyzet az hogy ha balra ha jobbra indexelsz a műszerfalon lévő kis izzón keresztül kapja a földet tehát a pluszt kapcsolgatod jobbra vagy balra . ha találsz valahol egy kapcsolási rajzot akkor tiszta lesz minden . Én úgy oldottam meg hogy két visszajelzőt tettem a műszerfalba , külön a jobbnak és külön a balnak .
És nem kell ellenállás .
#20169
Sziasztok! Segítség kellene :-( hátha valaki rajtam kívül belefutott még ilyenbe :-)
Tavaly lecseréltem az első irányjelzőket ledesre, mert karcosak lettek ;-) és velük együtt az irányjelző relét is olyanra, ami 0,1 W-25W-ig jó, Hátul maradtak az ízzósak, működött is szépen.
Ma jött az ötlet hogy befejezem a bulit, felraktam hátra is a ledeseket, így most lett fasza elakadásjelzőm minden állásban!!! :-( De legalább jó ütemben :-D
Ha az egyikre visszakötöm a régit, akkor a másik oldal jól működik. Olyan, mintha hiányozna az ízzó pár Ohm ellenállása a rendszerből... :-((
Ötlet, valakinek?????? (nem, nincs itthon ellenállásom, ezért vettem másik relét... :-( )
Köszi!
#20168

Szia !
Van lamella :D
Van kopó és van acél , a kopó nem tudom miből van, lehet alu.
Acéllamella vastagság 2.00mm , ha vékonyabb csere ,
van egy darab 1.50mm vastag lamella , szintén ha vékonyabb csere.
Ha lefekteted egy üveglapra és nincs síkban csere.
Kopó lamella vastagsága 3.00mm (beépítési méret , a zsír új ilyen vastag :D )
2.50mm vagy annál vékonyabb akkor elkopott .
A kopó lamellának a fogai, ahol a kuplungkosárba kapaszkodik , ott is be tud verődni, ha a kuplungkosár és a lamella foga közt 0.6mm-nél nagyobb a rés csere ( bár ez annyira nincs kőbe vésve nagyon ne lötyögjön ).
Ha a lamella fogazásánál nagyon lötyög akkor lehet szétverte a kuplungkosarat is csere.
A kuplungagy ha mozog a váltótengelyen , tengelyirányú mozgása van elkopott csere , vagy ha a fogazásánál nagyon nagy beverődés van csere.
A kuplungrugó terheletlen állapotban 36,5 mm hosszú ha ennél rövidebb csere.
A kopó lamellákat, ha a fogazásuk ép fel lehet újítani pár ezer forintért .
A kuplungtakaró csavarok asszem 5 vagy 6 imbusz érzéssel meg kell húzni .
A kuplungrugó csavarokat teljesen betekered meghúzod érzéssel .
Ha le kell szedni a kuplungagyat szükséged lesz egy kuplungagy rögzítő szerszámra , ebay 5-10 e ft .
A kuplungagy tőcsavarja 32 hatlapfejű kb 200nm re van húzva és menetrőgzítőzve van , kézzel még a sportszeletes csávó se lazítja le.Légkulcs vagy elektromos kulcs kell hozzá , visszarakásnál menetrögzítőzni kell.

A HATÁRÉRTÉKEKET FEJBŐL MONDTAM SZERELÉS ELŐTT MINDENKÉPP NÉZZ UTÁNA A MOTORODHOZ TARTOZÓ MANUÁLBA!!! (neten megtalálod)

Üdv
Köszönöm, a lamellák milyen sorrendben vannak?

Szia!
Blokktol kifele a sorrend
2 db 2.00mm acellamella
1db kopo lamella
1db 1.50mm acelamella
Aztan kopo es felvaltva igy tovabb az utcso lamella acel.
Ha szetszeded erdemes fektisztitoval kipucolni , az acellamellak feluletet picit erdesebbe tenni durvabb csiszvaszonnal.
Oké, köszönöm.
#20167
Száraz kuplungnál hogy is van a lamella? Van a kopó meg az acél lamella, a kopó alu? Cserélni egyben vagy külön is lehet? Rugókat szükséges cserélni, ha esetleg lecserélem? A csavarokat meddig kell húzni, vagy fix pontig engedi? Nincs semmi baj a kuplunggal csak nézelődök, és nem tudom, hogy hogy van...

Szia !
Van lamella :D
Van kopó és van acél , a kopó nem tudom miből van, lehet alu.
Acéllamella vastagság 2.00mm , ha vékonyabb csere ,
van egy darab 1.50mm vastag lamella , szintén ha vékonyabb csere.
Ha lefekteted egy üveglapra és nincs síkban csere.
Kopó lamella vastagsága 3.00mm (beépítési méret , a zsír új ilyen vastag :D )
2.50mm vagy annál vékonyabb akkor elkopott .
A kopó lamellának a fogai, ahol a kuplungkosárba kapaszkodik , ott is be tud verődni, ha a kuplungkosár és a lamella foga közt 0.6mm-nél nagyobb a rés csere ( bár ez annyira nincs kőbe vésve nagyon ne lötyögjön ).
Ha a lamella fogazásánál nagyon lötyög akkor lehet szétverte a kuplungkosarat is csere.
A kuplungagy ha mozog a váltótengelyen , tengelyirányú mozgása van elkopott csere , vagy ha a fogazásánál nagyon nagy beverődés van csere.
A kuplungrugó terheletlen állapotban 36,5 mm hosszú ha ennél rövidebb csere.
A kopó lamellákat, ha a fogazásuk ép fel lehet újítani pár ezer forintért .
A kuplungtakaró csavarok asszem 5 vagy 6 imbusz érzéssel meg kell húzni .
A kuplungrugó csavarokat teljesen betekered meghúzod érzéssel .
Ha le kell szedni a kuplungagyat szükséged lesz egy kuplungagy rögzítő szerszámra , ebay 5-10 e ft .
A kuplungagy tőcsavarja 32 hatlapfejű kb 200nm re van húzva és menetrőgzítőzve van , kézzel még a sportszeletes csávó se lazítja le.Légkulcs vagy elektromos kulcs kell hozzá , visszarakásnál menetrögzítőzni kell.

A HATÁRÉRTÉKEKET FEJBŐL MONDTAM SZERELÉS ELŐTT MINDENKÉPP NÉZZ UTÁNA A MOTORODHOZ TARTOZÓ MANUÁLBA!!! (neten megtalálod)

Üdv
Köszönöm, a lamellák milyen sorrendben vannak?

Szia!
Blokktol kifele a sorrend
2 db 2.00mm acellamella
1db kopo lamella
1db 1.50mm acelamella
Aztan kopo es felvaltva igy tovabb az utcso lamella acel.
Ha szetszeded erdemes fektisztitoval kipucolni , az acellamellak feluletet picit erdesebbe tenni durvabb csiszvaszonnal.
#20166
Száraz kuplungnál hogy is van a lamella? Van a kopó meg az acél lamella, a kopó alu? Cserélni egyben vagy külön is lehet? Rugókat szükséges cserélni, ha esetleg lecserélem? A csavarokat meddig kell húzni, vagy fix pontig engedi? Nincs semmi baj a kuplunggal csak nézelődök, és nem tudom, hogy hogy van...

Szia !
Van lamella :D
Van kopó és van acél , a kopó nem tudom miből van, lehet alu.
Acéllamella vastagság 2.00mm , ha vékonyabb csere ,
van egy darab 1.50mm vastag lamella , szintén ha vékonyabb csere.
Ha lefekteted egy üveglapra és nincs síkban csere.
Kopó lamella vastagsága 3.00mm (beépítési méret , a zsír új ilyen vastag :D )
2.50mm vagy annál vékonyabb akkor elkopott .
A kopó lamellának a fogai, ahol a kuplungkosárba kapaszkodik , ott is be tud verődni, ha a kuplungkosár és a lamella foga közt 0.6mm-nél nagyobb a rés csere ( bár ez annyira nincs kőbe vésve nagyon ne lötyögjön ).
Ha a lamella fogazásánál nagyon lötyög akkor lehet szétverte a kuplungkosarat is csere.
A kuplungagy ha mozog a váltótengelyen , tengelyirányú mozgása van elkopott csere , vagy ha a fogazásánál nagyon nagy beverődés van csere.
A kuplungrugó terheletlen állapotban 36,5 mm hosszú ha ennél rövidebb csere.
A kopó lamellákat, ha a fogazásuk ép fel lehet újítani pár ezer forintért .
A kuplungtakaró csavarok asszem 5 vagy 6 imbusz érzéssel meg kell húzni .
A kuplungrugó csavarokat teljesen betekered meghúzod érzéssel .
Ha le kell szedni a kuplungagyat szükséged lesz egy kuplungagy rögzítő szerszámra , ebay 5-10 e ft .
A kuplungagy tőcsavarja 32 hatlapfejű kb 200nm re van húzva és menetrőgzítőzve van , kézzel még a sportszeletes csávó se lazítja le.Légkulcs vagy elektromos kulcs kell hozzá , visszarakásnál menetrögzítőzni kell.

A HATÁRÉRTÉKEKET FEJBŐL MONDTAM SZERELÉS ELŐTT MINDENKÉPP NÉZZ UTÁNA A MOTORODHOZ TARTOZÓ MANUÁLBA!!! (neten megtalálod)

Üdv
Köszönöm, a lamellák milyen sorrendben vannak?
#20165
Száraz kuplungnál hogy is van a lamella? Van a kopó meg az acél lamella, a kopó alu? Cserélni egyben vagy külön is lehet? Rugókat szükséges cserélni, ha esetleg lecserélem? A csavarokat meddig kell húzni, vagy fix pontig engedi? Nincs semmi baj a kuplunggal csak nézelődök, és nem tudom, hogy hogy van...

Szia !
Van lamella :D
Van kopó és van acél , a kopó nem tudom miből van, lehet alu.
Acéllamella vastagság 2.00mm , ha vékonyabb csere ,
van egy darab 1.50mm vastag lamella , szintén ha vékonyabb csere.
Ha lefekteted egy üveglapra és nincs síkban csere.
Kopó lamella vastagsága 3.00mm (beépítési méret , a zsír új ilyen vastag :D )
2.50mm vagy annál vékonyabb akkor elkopott .
A kopó lamellának a fogai, ahol a kuplungkosárba kapaszkodik , ott is be tud verődni, ha a kuplungkosár és a lamella foga közt 0.6mm-nél nagyobb a rés csere ( bár ez annyira nincs kőbe vésve nagyon ne lötyögjön ).
Ha a lamella fogazásánál nagyon lötyög akkor lehet szétverte a kuplungkosarat is csere.
A kuplungagy ha mozog a váltótengelyen , tengelyirányú mozgása van elkopott csere , vagy ha a fogazásánál nagyon nagy beverődés van csere.
A kuplungrugó terheletlen állapotban 36,5 mm hosszú ha ennél rövidebb csere.
A kopó lamellákat, ha a fogazásuk ép fel lehet újítani pár ezer forintért .
A kuplungtakaró csavarok asszem 5 vagy 6 imbusz érzéssel meg kell húzni .
A kuplungrugó csavarokat teljesen betekered meghúzod érzéssel .
Ha le kell szedni a kuplungagyat szükséged lesz egy kuplungagy rögzítő szerszámra , ebay 5-10 e ft .
A kuplungagy tőcsavarja 32 hatlapfejű kb 200nm re van húzva és menetrőgzítőzve van , kézzel még a sportszeletes csávó se lazítja le.Légkulcs vagy elektromos kulcs kell hozzá , visszarakásnál menetrögzítőzni kell.

A HATÁRÉRTÉKEKET FEJBŐL MONDTAM SZERELÉS ELŐTT MINDENKÉPP NÉZZ UTÁNA A MOTORODHOZ TARTOZÓ MANUÁLBA!!! (neten megtalálod)

Üdv
#20164
Száraz kuplungnál hogy is van a lamella? Van a kopó meg az acél lamella, a kopó alu? Cserélni egyben vagy külön is lehet? Rugókat szükséges cserélni, ha esetleg lecserélem? A csavarokat meddig kell húzni, vagy fix pontig engedi? Nincs semmi baj a kuplunggal csak nézelődök, és nem tudom, hogy hogy van...
#20163
Motorosso-s srácok jelezték a motor nagy karbantartásakor, hogy az elektronika nincs hozzáigazítva a nyitott légszűrőhöz és a nyitott dobhoz. Így a keverékarány sem jó. Tiszta fehérek pld a gyertyák, illetve a motor járása sem egyenletes (mintha különböző mennyiségű üzemanyagot robbantana be néhány ütem esetén).
Monster 620ie-nél ez a hozzáigazítás mint jelent? Powercommander beszerelését?
nem, ECU-t kell cserélni (írni).
#20162
Motorosso-s srácok jelezték a motor nagy karbantartásakor, hogy az elektronika nincs hozzáigazítva a nyitott légszűrőhöz és a nyitott dobhoz. Így a keverékarány sem jó. Tiszta fehérek pld a gyertyák, illetve a motor járása sem egyenletes (mintha különböző mennyiségű üzemanyagot robbantana be néhány ütem esetén).
Monster 620ie-nél ez a hozzáigazítás mint jelent? Powercommander beszerelését?
#20160
főtengelyt kell gyártatni, a deklit vagy maratni vagy venni egy bontottat + egyebek amit dino is mond.
a motorossoban pár éve keszult egy 620 és egy 800-as monster, nagyságrendileg 250ezer forint volt akkor az atalakitas.
meg a szakembereknek sem volt egyertelmu, szerintem elegge nagy falat belevagni otthon
#20159
Annyira sok munka van vele . ? :( Hogy mik kellenek hozzá azt honnan tudom leinformálni ? Köszönöm ( a munkát gondoltam magam végezném ) ha nem annyira bonyolult
ki kell cikkaszámozni, a főtengely más ezért ott gyártani kell valamit. Szerintem ha neki állsz sosem rakod össze, bár nem ismerlek, de nem árt ha láttad már mindkettőt szétszedve
#20158
Annyira sok munka van vele . ? :( Hogy mik kellenek hozzá azt honnan tudom leinformálni ? Köszönöm ( a munkát gondoltam magam végezném ) ha nem annyira bonyolult
#20157
Sziasztok . Segitségeteket szeretném kérni . monster 620 at mennyire bonyolult átalakitani szárazkuplungra? Na és persze mibe fájna ? Elöre is köszönöm Ez jó valamire ?
ha használt cuccokból összeszeded kb anyag meg van 150ből, munkadíj biztos lesz 60-80 plusz amit még le kell hozzá gyártani és egy olajcsere a végére, vagy vissza öntöd ami benne volt
#20156
Sziasztok . Segitségeteket szeretném kérni . monster 620 at mennyire bonyolult átalakitani szárazkuplungra? Na és persze mibe fájna ? Elöre is köszönöm Ez jó valamire ?
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (129.96 KiB) Megtekintve 8484 alkalommal
#20155

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
elméletileg kell hogy kapj hozzá egy kis tubus zsírt , mint itt a képen http://motopartsshop.hu/?oldal=2&kat=208&termek=57784
Nem emlékszem hogy kaptam volna, bár a fene tudja, lehet hogy aztán csak nem tulajdonítottam neki jelentőséget, gondolom a szélét kéne bekenni vele ahol felfekszik, bár a fedél olyan masszívan szorítja oda hogy nem hiszem hogy bármit számítana.
ez a monsterhez nem kell.
@Angel911 a motokrosszosok szivacsszűrőt használnak és kicsit nagyobb retekben mennek mint mi :D
#20154

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
elméletileg kell hogy kapj hozzá egy kis tubus zsírt , mint itt a képen http://motopartsshop.hu/?oldal=2&kat=208&termek=57784
Nem emlékszem hogy kaptam volna, bár a fene tudja, lehet hogy aztán csak nem tulajdonítottam neki jelentőséget, gondolom a szélét kéne bekenni vele ahol felfekszik, bár a fedél olyan masszívan szorítja oda hogy nem hiszem hogy bármit számítana.
én sem kaptam a mostanihoz, de még sohasem használta
#20153
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
Az endurós barátaim megfújják belülről még zsír (lánc) sprével a légszűrőház belső felületét, az is fog valamit...

Érdekes gondolat, jó ragadóssá teszik hogy odatapadjon a kosz ?
Mondjuk azt tisztítani utána Brigeciollal egy mocskos dolog lehet a minimum hogy kiszeded az egész házat.
#20152
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
elméletileg kell hogy kapj hozzá egy kis tubus zsírt , mint itt a képen http://motopartsshop.hu/?oldal=2&kat=208&termek=57784
Nem emlékszem hogy kaptam volna, bár a fene tudja, lehet hogy aztán csak nem tulajdonítottam neki jelentőséget, gondolom a szélét kéne bekenni vele ahol felfekszik, bár a fedél olyan masszívan szorítja oda hogy nem hiszem hogy bármit számítana.
#20151

Nagyon finom por volt, nem is az eltömődés miatt aggódom mert az egy orvosolható probléma hanem inkább a motor kopás miatt miatt. (na nem mintha bármi gondja volna így 29.000 -nél).

Na mindegy most jól kitörlöm, kiporszívószom tutira, aztán majd ránézek néhány hónap múlva, simán lehet hogy ez évek óta benne van csak most szúrtam ki mert van végre rendes világítás a garázsban :)))
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
elméletileg kell hogy kapj hozzá egy kis tubus zsírt , mint itt a képen http://motopartsshop.hu/?oldal=2&kat=208&termek=57784
#20150

Nagyon finom por volt, nem is az eltömődés miatt aggódom mert az egy orvosolható probléma hanem inkább a motor kopás miatt miatt. (na nem mintha bármi gondja volna így 29.000 -nél).

Na mindegy most jól kitörlöm, kiporszívószom tutira, aztán majd ránézek néhány hónap múlva, simán lehet hogy ez évek óta benne van csak most szúrtam ki mert van végre rendes világítás a garázsban :)))
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
Az endurós barátaim megfújják belülről még zsír (lánc) sprével a légszűrőház belső felületét, az is fog valamit...
#20149
nekem 2004 óta van a monsteremben és más ducatiban sportlégszűrő. K&N, BMC és TWIN AIR. Minden motorban volt por a szűrő mögött. Nekem akkoriban úgymagyarázta aki Árpi, hogy a vizbül veszi ki a zokszigént. Komolyra fordítva, a szűrő nem minden port kell, hogymegszűrjön, hanem csak azt ami a fúvókákat eltömítheti illetve a hengerben kárt trhet. Tiszta sor különben, hogy kevesebbet szűr mint a papír. Ettől függetlenül lehet hogy nálad speciális eset és nem volt jól belerakva, vagy kevés volt rajta az olaj (nem kell rá sok)

Nagyon finom por volt, nem is az eltömődés miatt aggódom mert az egy orvosolható probléma hanem inkább a motor kopás miatt miatt. (na nem mintha bármi gondja volna így 29.000 -nél).

Na mindegy most jól kitörlöm, kiporszívószom tutira, aztán majd ránézek néhány hónap múlva, simán lehet hogy ez évek óta benne van csak most szúrtam ki mert van végre rendes világítás a garázsban :)))
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"

"Elégeti mint a szart", jeee :))

Na megyek beolajozom aztán visszarakom végre megszáradt.
#20148
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
nekem 2004 óta van a monsteremben és más ducatiban sportlégszűrő. K&N, BMC és TWIN AIR. Minden motorban volt por a szűrő mögött. Nekem akkoriban úgymagyarázta aki Árpi, hogy a vizbül veszi ki a zokszigént. Komolyra fordítva, a szűrő nem minden port kell, hogymegszűrjön, hanem csak azt ami a fúvókákat eltömítheti illetve a hengerben kárt trhet. Tiszta sor különben, hogy kevesebbet szűr mint a papír. Ettől függetlenül lehet hogy nálad speciális eset és nem volt jól belerakva, vagy kevés volt rajta az olaj (nem kell rá sok)

Nagyon finom por volt, nem is az eltömődés miatt aggódom mert az egy orvosolható probléma hanem inkább a motor kopás miatt miatt. (na nem mintha bármi gondja volna így 29.000 -nél).

Na mindegy most jól kitörlöm, kiporszívószom tutira, aztán majd ránézek néhány hónap múlva, simán lehet hogy ez évek óta benne van csak most szúrtam ki mert van végre rendes világítás a garázsban :)))
azt elégeti mint a szart, lehet égéstermék is amit "visszaprüszköl"
#20147
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
nekem 2004 óta van a monsteremben és más ducatiban sportlégszűrő. K&N, BMC és TWIN AIR. Minden motorban volt por a szűrő mögött. Nekem akkoriban úgymagyarázta aki Árpi, hogy a vizbül veszi ki a zokszigént. Komolyra fordítva, a szűrő nem minden port kell, hogymegszűrjön, hanem csak azt ami a fúvókákat eltömítheti illetve a hengerben kárt trhet. Tiszta sor különben, hogy kevesebbet szűr mint a papír. Ettől függetlenül lehet hogy nálad speciális eset és nem volt jól belerakva, vagy kevés volt rajta az olaj (nem kell rá sok)

Nagyon finom por volt, nem is az eltömődés miatt aggódom mert az egy orvosolható probléma hanem inkább a motor kopás miatt miatt. (na nem mintha bármi gondja volna így 29.000 -nél).

Na mindegy most jól kitörlöm, kiporszívószom tutira, aztán majd ránézek néhány hónap múlva, simán lehet hogy ez évek óta benne van csak most szúrtam ki mert van végre rendes világítás a garázsban :)))
#20146
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
Én amikor a ház tetejét levágtam, egy harisnyát ráhúztam pluszba, így nekem nem nagyon volt por...

Nekem nincs levágva a ház, és ez annál finomabb por amit találtam minthogy egy harisnya megfogja.
#20145
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
Én amikor a ház tetejét levágtam, egy harisnyát ráhúztam pluszba, így nekem nem nagyon volt por...
#20144
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
nekem 2004 óta van a monsteremben és más ducatiban sportlégszűrő. K&N, BMC és TWIN AIR. Minden motorban volt por a szűrő mögött. Nekem akkoriban úgymagyarázta aki Árpi, hogy a vizbül veszi ki a zokszigént. Komolyra fordítva, a szűrő nem minden port kell, hogymegszűrjön, hanem csak azt ami a fúvókákat eltömítheti illetve a hengerben kárt trhet. Tiszta sor különben, hogy kevesebbet szűr mint a papír. Ettől függetlenül lehet hogy nálad speciális eset és nem volt jól belerakva, vagy kevés volt rajta az olaj (nem kell rá sok)
#20143
Eljött a nap hogy a K&N légszűrőt átolajozzam, 5000 -el ezelőtt olajoztam utoljára másfél éve.
Amikor kiszedtem arra lette figyelmes, hogy a szűrő alatt a légszűrőházban konkrétan por van, nagyon finom por, majdnem azt mondtanám mintha állati finom homokszerű cucc lenne, persze nem rengeteg de azért konkrétan le kellett törölgetnem.

Ez most mit jelent ? Vacak a K&N ? Szarul olajoztam be ? Vagy nem zár rendesen a széleken ?
Vagy ez azért normális mert nem egy hermetikusan elszeparált dolgoról beszélünk ?

Nekem soknak tűnt a por.

Vélemények ?
#20142
Hátha más is hasonló cipőben jár és hasznára lehet, így megosztanék egy egyszerű adapter tervet. Ami egyben önfényezés vagy égetés is hiszen saját tervezés és kivitelezés lett a vége. Nemrég megvettem életem első clip on kormánnyal szerelt motorját ami persze egy Ducati és itt kellett szembesülnöm azzal, hogy letörik a derekam, csuklóm, nyakam...ja ez egy másik történet :-D szóval a csőkörmányhoz vásárolt adaptereimmel nem igazán tudok mit kezdeni. Amilyen alternatívákat találtam a netem az vagy olyan helyre akarta tetetni velem a cuccaimat ami nekem nem tetszett vagy le kellett volna cserélnem gyári alkatrészeket amit meg nem akartam, így a saját kivitelezés mellett döntöttem.
Az eredmény szabadon felhasználható amíg nem kértek érte pénzt, részletek az albumban.
http://www.ducatiklub.hu/suraki/album/g ... on-adapter
Csatolmányok:
20160415_183111.jpg
20160415_183111.jpg (1.01 MiB) Megtekintve 8484 alkalommal
#20141
Köszönöm . Mi alapján tudom hogy pontosan a helyén van ..?
Szemmel látható hogy merőleges a kormány a kerékhez viszonyítva ám ha a kormány görbült akkor nem . Ha rendben van minden akkor mint ahogy írtam visszaugrik a helyére elvégre nem bicikli hogy állíthasd .
köszönöm . Vettem ujj kormányt hogy legyen mihez nézni ..
#20139
Sziasztok! Tudnátok ajánlani 999hez fékbetétet?? Tempós utcai motorozásra használom leginkabb! Előre is köszönöm! Széles utat
Én nemrég cseréltem, brembot vettem, a simát.

Köszi a választ! Tudnál típust vagy színt írni vagy képet küldeni vagy bármit??? :)
07BB05SA
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]