#19688
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R


Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik.
#19687
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R
Avatar
 PR
#19686
Sziasztok!

Multinál a teleszkópba milyen olajat ajánltok? Úgy tudom 600ml/szár...viszont a szimering száma is kellene, addig nem szedem szét.

Előre is köszi...
#19684
Sziasztok!

Vízhatlan USB-s töltőt szerelnék fel az S4R-re (túrázáskor navit tölteni), attól kérdezném, aki kötött már be, hogy azt hol tette be? Standard van egy 10mAh-es áramfelvétele, ezért fontos, hogy csak gyújtáson legyen aktív. Fesszabályzónak tudjátok esetleg, hogy melyik vezetékeit tudnám felhasználni? A neten gyors keresésben nem találtam megbízható kapcsolási rajzot... Köszönöm előre is!

Én nem szarakodtam rá van kötve az akksira direktbe (persze egy 10A -es biztostékkal közben), maga az aljzat el van rejtve nekem az akku mellé beledugva az USB töltő és csak a kábel megy fel a kormányhoz.

Én fogtam és kicsippantottam a ledjét hogy ne legyen fogyasztó, még ha van is egy kevés így is, nem szívja le az akksit hónapok alatt sem. Télen meg kiszedem úgy is az akksit melegedni szobába.
#19683
Sziasztok!

Vízhatlan USB-s töltőt szerelnék fel az S4R-re (túrázáskor navit tölteni), attól kérdezném, aki kötött már be, hogy azt hol tette be? Standard van egy 10mAh-es áramfelvétele, ezért fontos, hogy csak gyújtáson legyen aktív. Fesszabályzónak tudjátok esetleg, hogy melyik vezetékeit tudnám felhasználni? A neten gyors keresésben nem találtam megbízható kapcsolási rajzot... Köszönöm előre is!
Mi a szakmád? Inkább a biztosítéktáblába kösd :D
Ne is mond, először rá lett kötve hátsó helyzetjelzőre/féklámpára, mondván az a legegyszerűbb. Csak akkor töltötte a telefont, ha húztam a féket (akkor kapott megfelelő A-t ) :D Szeretek saját hibáimból tanulni, na!
#19682
Sziasztok!

Vízhatlan USB-s töltőt szerelnék fel az S4R-re (túrázáskor navit tölteni), attól kérdezném, aki kötött már be, hogy azt hol tette be? Standard van egy 10mAh-es áramfelvétele, ezért fontos, hogy csak gyújtáson legyen aktív. Fesszabályzónak tudjátok esetleg, hogy melyik vezetékeit tudnám felhasználni? A neten gyors keresésben nem találtam megbízható kapcsolási rajzot... Köszönöm előre is!
Mi a szakmád? Inkább a biztosítéktáblába kösd :D
#19681
Sziasztok!

Vízhatlan USB-s töltőt szerelnék fel az S4R-re (túrázáskor navit tölteni), attól kérdezném, aki kötött már be, hogy azt hol tette be? Standard van egy 10mAh-es áramfelvétele, ezért fontos, hogy csak gyújtáson legyen aktív. Fesszabályzónak tudjátok esetleg, hogy melyik vezetékeit tudnám felhasználni? A neten gyors keresésben nem találtam megbízható kapcsolási rajzot... Köszönöm előre is!
Csatolmányok:
20150716_071542.jpg
20150716_071542.jpg (1.04 MiB) Megtekintve 8132 alkalommal
#19678
ezzel a legnagyobb baj az, hogy nem találtam olyan manualt, amiben benne vannak a nyomatékok. :(

600 -as Monster ?
Aaaham.

Meglepett de marha nehéz a 600 -ashoz Service Manual -t találni.
De keresgéltem és egy eldugott orosz oldalon találtam egyet, német ugyan de benne vannak a nyomaték értéket. 17.3 -as fejezetben is a te konkrét esetedhez illetve máshol táblázatban is.

http://www.blackbears.ru/manual/files/D ... erman).zip
#19677

Erre a korrekt választ a szervízkönyvben találod, ott megvan mindenhez a meghúzési nyomaték. Persze ehhez kell egy nyomatékkulcs is.

Kerékanyát én csak előírt nyomatékkal húznék meg és nem érzésre.
ezzel a legnagyobb baj az, hogy nem találtam olyan manualt, amiben benne vannak a nyomatékok. :(

600 -as Monster ?
Aaaham.
#19676
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.

Erre a korrekt választ a szervízkönyvben találod, ott megvan mindenhez a meghúzési nyomaték. Persze ehhez kell egy nyomatékkulcs is.

Kerékanyát én csak előírt nyomatékkal húznék meg és nem érzésre.
ezzel a legnagyobb baj az, hogy nem találtam olyan manualt, amiben benne vannak a nyomatékok. :(

600 -as Monster ?
#19675
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.
Az ábrán a 10-es számú az egy szimering.
A másik oldalon. Balon a sebesség mérő van nekem.
#19674
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.
Az ábrán a 10-es számú az egy szimering.
#19670
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.

Erre a korrekt választ a szervízkönyvben találod, ott megvan mindenhez a meghúzési nyomaték. Persze ehhez kell egy nyomatékkulcs is.

Kerékanyát én csak előírt nyomatékkal húznék meg és nem érzésre.
ezzel a legnagyobb baj az, hogy nem találtam olyan manualt, amiben benne vannak a nyomatékok. :(
#19669
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.
Szia! Én híve vagyok az otthoni szerelésnek, de csak a megfelelő szerszámok és műszaki adatok birtokában. Ha nincsenek meg, ne is szedd szét, csak kárt teszel a motorodban. Az én S4rs-em első kerékanyáját 63 Nm nyomatékkal kell meghúzni.
#19668
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.

Erre a korrekt választ a szervízkönyvben találod, ott megvan mindenhez a meghúzési nyomaték. Persze ehhez kell egy nyomatékkulcs is.

Kerékanyát én csak előírt nyomatékkal húznék meg és nem érzésre.
#19667
Szevasztok!

A kérdéses anyát mennyire kell megtépni? Mert ekkora krova híján én fogtam egy csőfogót és meghúztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt nagyon meg kellett volna tépni a csapágyak jólléte miatt..

Illetve jobb oldalon nem kellene valami porvédőnek lennie? Mert az ábrán ott nincs semmi de nekem fura, hogy kilátszik a csapágy.
Csatolmányok:
untitled.jpg
untitled.jpg (57.17 KiB) Megtekintve 8132 alkalommal
#19666
Sziasztok!

Ismeri valaki őket? Rendeltetek már innen? Nekem kicsit gyanús, viszont van "E"-s lámpa - bár nem tudom milyen áron.

http://tutilampa.uw.hu/index.html
En anno rendeltem tole led-es hatso lampat. Nem volt gond. Viszont nem cserelheto a buraja, ragasztva van es nekem eltort, erre 12.000 Ft-os ajanlatot adott csak a burara. Ennyibol vettem ebay-en egy komplett uj lampat :D
#19663
Küldtem privátban linket az Owner's manualhoz (620, 800, 1000), és egy 620-as Spare cataloghoz amiben jó kis robbantott ábrák vannak.

Szólj, ha gond van a linkekkel.

A 400 ml-t elég konkrétnak írja, legalábbis ez a doksi.

Megjegyzés: én teljesen kezdő vagyok, nem szereltem még semmi komolyat a motoron, csak arra tudok hivatkozni/hagyatkozni amit a doksikban vagy itt a fórumon olvasok.
Amikor a Motorossoban volt a motor (vásárlás utáni + 20 eKm-es nagy szervíz), abban maradtunk a szerelőkkel, hogy inkább ne bolygassuk meg az első villát olaj csere miatt, ha még megfelelően működik.
Nagyon szépen köszönöm még1x!

És ezt az állítást mire alapozták vajon? A méreg drága szimmering készletre, vagy voolt ennél jobb okuk is rá? :D

Igazából nekem most egy 900ss villa van a monsterben, de visszaraknám a gyárit egy felújítás után, mert az valahogy kellemesebb volt, szebben mozgott, csak az egyik folyik sajna.
Szívesen.
Ha minden igaz, a karbantartási útmutató 30 eKm-énk írja az első villa olajcseréjét, és mivel nem lehettünk biztosak, hogy tényleg 20 eKm volt a motorban amikor megvettük, felmerült, hogy cseréljük le ezt is. Mivel egyetértettem azzal a nézettel, hogy ha nincs vele gond (csillapít, nem szivárog) akkor kár piszkálni, végül maradt.
Hát, nálam a helyzet az, h folyik. Beletettem, egy 900SS villát addig, de az valahogy nem olyan. Ezért gondoltam felújítom a monsterét, aztán visszarakom.
#19662
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi

http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1496072
Én tőle vettem és nem bántam meg!

szia, írtam neki, de azt válaszolta h félkarúval nem foglalkozik. Te mennyiért jutottál hozzá?
Akkor rossz linket küldtem. Két hirdetés van, az egyik debreceni a másik bajai vagy valahol arra. Mndketten hirdetnek OLX-en, meg a kepesmotor.hu-n, írj nekik!
#19661
Füzi barátom Aprilia CapoNordjába a hétvégén cseréltem teló olajat. Azt mondta kapott egy új motort. Igaz 84700km volt az olajba.
Ne már...így se lehet követni,erre feltuningolod... :D

Én 20 000km-enként lecserélem a telóoljat és még így is minden alkalommal érezhető a különbség.
#19660
Füzi barátom Aprilia CapoNordjába a hétvégén cseréltem teló olajat. Azt mondta kapott egy új motort. Igaz 84700km volt az olajba.
Fordított villánál a magyar utakon hamarabb fossa el magát a szimering, mint hogy azon gondolkodjak, vajon hány km-t mentem már azzal az olajjal. Sajnos.
#19659
Füzi barátom Aprilia CapoNordjába a hétvégén cseréltem teló olajat. Azt mondta kapott egy új motort. Igaz 84700km volt az olajba.
#19658
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
Küldtem privátban linket az Owner's manualhoz (620, 800, 1000), és egy 620-as Spare cataloghoz amiben jó kis robbantott ábrák vannak.

Szólj, ha gond van a linkekkel.

A 400 ml-t elég konkrétnak írja, legalábbis ez a doksi.

Megjegyzés: én teljesen kezdő vagyok, nem szereltem még semmi komolyat a motoron, csak arra tudok hivatkozni/hagyatkozni amit a doksikban vagy itt a fórumon olvasok.
Amikor a Motorossoban volt a motor (vásárlás utáni + 20 eKm-es nagy szervíz), abban maradtunk a szerelőkkel, hogy inkább ne bolygassuk meg az első villát olaj csere miatt, ha még megfelelően működik.
Nagyon szépen köszönöm még1x!

És ezt az állítást mire alapozták vajon? A méreg drága szimmering készletre, vagy voolt ennél jobb okuk is rá? :D

Igazából nekem most egy 900ss villa van a monsterben, de visszaraknám a gyárit egy felújítás után, mert az valahogy kellemesebb volt, szebben mozgott, csak az egyik folyik sajna.
Szívesen.
Ha minden igaz, a karbantartási útmutató 30 eKm-énk írja az első villa olajcseréjét, és mivel nem lehettünk biztosak, hogy tényleg 20 eKm volt a motorban amikor megvettük, felmerült, hogy cseréljük le ezt is. Mivel egyetértettem azzal a nézettel, hogy ha nincs vele gond (csillapít, nem szivárog) akkor kár piszkálni, végül maradt.
#19657

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Szia! Én ilyet gyártottam. Ha nincs aki barátságból dolgozik, sokkal többe jön ki, mint ha megvennéd.

Nagyon jól néz ki. Sajnos nekem nincs aki baráti alapon elkészítené. De nem is várom el. Csak keresem az ár/teljesítmény arányban legjobbat :)
Köszönöm!
bikelift azt hiszem 36ezer és egyszer kell megvenni
#19656
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
a legegyszerűbb ha kiszereled ki öntöd és megméred hány ml van benne !!!!!
Hát igen, de olyankor mindíg van némi járulékos veszteség :)
1-2 ml több nem szabad hogy legyen ,én 450ml tettem bele valamivel igy kicsit keményebb lett
#19655
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
a legegyszerűbb ha kiszereled ki öntöd és megméred hány ml van benne !!!!!
Hát igen, de olyankor mindíg van némi járulékos veszteség :)
#19654
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
Küldtem privátban linket az Owner's manualhoz (620, 800, 1000), és egy 620-as Spare cataloghoz amiben jó kis robbantott ábrák vannak.

Szólj, ha gond van a linkekkel.

A 400 ml-t elég konkrétnak írja, legalábbis ez a doksi.

Megjegyzés: én teljesen kezdő vagyok, nem szereltem még semmi komolyat a motoron, csak arra tudok hivatkozni/hagyatkozni amit a doksikban vagy itt a fórumon olvasok.
Amikor a Motorossoban volt a motor (vásárlás utáni + 20 eKm-es nagy szervíz), abban maradtunk a szerelőkkel, hogy inkább ne bolygassuk meg az első villát olaj csere miatt, ha még megfelelően működik.
Nagyon szépen köszönöm még1x!

És ezt az állítást mire alapozták vajon? A méreg drága szimmering készletre, vagy voolt ennél jobb okuk is rá? :D

Igazából nekem most egy 900ss villa van a monsterben, de visszaraknám a gyárit egy felújítás után, mert az valahogy kellemesebb volt, szebben mozgott, csak az egyik folyik sajna.
#19653
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Szia! Én ilyet gyártottam. Ha nincs aki barátságból dolgozik, sokkal többe jön ki, mint ha megvennéd.

Nagyon jól néz ki. Sajnos nekem nincs aki baráti alapon elkészítené. De nem is várom el. Csak keresem az ár/teljesítmény arányban legjobbat :)
Köszönöm!
#19652
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2002-es 620-as monster villájába (nem állítható) mennyi olaj megy bele? Illetve ha nem tévedek akkor 7,5W-t kell beletölteni, de valaki javítson ki ha tévedek!

R
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
a legegyszerűbb ha kiszereled ki öntöd és megméred hány ml van benne !!!!!
#19651
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2002-es 620-as monster villájába (nem állítható) mennyi olaj megy bele? Illetve ha nem tévedek akkor 7,5W-t kell beletölteni, de valaki javítson ki ha tévedek!

R
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
Küldtem privátban linket az Owner's manualhoz (620, 800, 1000), és egy 620-as Spare cataloghoz amiben jó kis robbantott ábrák vannak.

Szólj, ha gond van a linkekkel.

A 400 ml-t elég konkrétnak írja, legalábbis ez a doksi.

Megjegyzés: én teljesen kezdő vagyok, nem szereltem még semmi komolyat a motoron, csak arra tudok hivatkozni/hagyatkozni amit a doksikban vagy itt a fórumon olvasok.
Amikor a Motorossoban volt a motor (vásárlás utáni + 20 eKm-es nagy szervíz), abban maradtunk a szerelőkkel, hogy inkább ne bolygassuk meg az első villát olaj csere miatt, ha még megfelelően működik.
#19649
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Szia! Én ilyet gyártottam. Ha nincs aki barátságból dolgozik, sokkal többe jön ki, mint ha megvennéd.
Csatolmányok:
dsc_0385.jpg
dsc_0385.jpg (1.12 MiB) Megtekintve 8132 alkalommal
dsc_0387.jpg
dsc_0387.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 8132 alkalommal
#19648
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2002-es 620-as monster villájába (nem állítható) mennyi olaj megy bele? Illetve ha nem tévedek akkor 7,5W-t kell beletölteni, de valaki javítson ki ha tévedek!

R
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
Fú, az a service manual nekem nagyon kéne! Papíros, vagy elektronikus formában van meg Neked? Mert ha ez utóbbi, akkor nagyon megköszönném, ha feltöltenéd valahova.

És pont 400ml, vagy ez egy kb adat? Nem kevés gúglizás után én két számot láttam: az egyik 440ml/láb, a másik 410ml/láb. De persze van kapásból 3 féle villa (legalábbis állíthatóság tekintetében), kérdés, hogy most ez melyikre vonatkozik, vagy esetleg mindbe ugyanannyi megy bele...
#19647

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Eredetileg ilyet akartam én is de sokkal egyszerűbbet csinált a végén (amit a kép bal oldalán látsz egy pitbull lett lemásolva képről) kevesebb anyagból és nagyon stabilan áll rajta a gép egész télen. Holnap megkérdezem Tőle mennyiből lehetne kihozni ha akarod leméretezem az enyém és egy sima lakatos-hegesztő-esztergályos simán megcsinálja felétek is.
A pitbull másolatot én is csak ajánlani tudom nekem is olyan van, előre döntve az emelőt is meg lehet vele emelni a motort így mondjuk egy sarokba is be tudod tenni.

köszi!
#19646
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Eredetileg ilyet akartam én is de sokkal egyszerűbbet csinált a végén (amit a kép bal oldalán látsz egy pitbull lett lemásolva képről) kevesebb anyagból és nagyon stabilan áll rajta a gép egész télen. Holnap megkérdezem Tőle mennyiből lehetne kihozni ha akarod leméretezem az enyém és egy sima lakatos-hegesztő-esztergályos simán megcsinálja felétek is.
A pitbull másolatot én is csak ajánlani tudom nekem is olyan van, előre döntve az emelőt is meg lehet vele emelni a motort így mondjuk egy sarokba is be tudod tenni.
#19645
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2002-es 620-as monster villájába (nem állítható) mennyi olaj megy bele? Illetve ha nem tévedek akkor 7,5W-t kell beletölteni, de valaki javítson ki ha tévedek!

R
Szia! A 620-as Owner's manualom azt írja, hogy 0.4 l oldalanként, SHELL Advance Fork 7.5 vagy Donax TA
#19644
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2002-es 620-as monster villájába (nem állítható) mennyi olaj megy bele? Illetve ha nem tévedek akkor 7,5W-t kell beletölteni, de valaki javítson ki ha tévedek!

R
#19643
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Eredetileg ilyet akartam én is de sokkal egyszerűbbet csinált a végén (amit a kép bal oldalán látsz egy pitbull lett lemásolva képről) kevesebb anyagból és nagyon stabilan áll rajta a gép egész télen. Holnap megkérdezem Tőle mennyiből lehetne kihozni ha akarod leméretezem az enyém és egy sima lakatos-hegesztő-esztergályos simán megcsinálja felétek is.
#19642
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....

köszönöm a tippet! Ha készítene másnak is :), milyen árban lenne szted egy ilyen?
Csatolmányok:
20150220_133905.jpg
20150220_133905.jpg (1.17 MiB) Megtekintve 8132 alkalommal
#19641
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Ciao!
Nekem bent a melóban csinált egy kolléga kép alapján és tök jó töredékébe került a boltinak....
Csatolmányok:
dscf2094.jpg
dscf2094.jpg (1004.01 KiB) Megtekintve 8132 alkalommal
#19640
Sziasztok,

A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)

A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
Én is az S4R-be sima SKF csapágyat raktam, a C3 egy kicsit túl lett gondolva szerintem is. Hozzá teszem teljesen jól működik.
Neked mennyit bírtak ki az első csapágyak - mikor kellett cserélned?
A télen gumit cseréltem rajta, hosszabb állás után az egyik csapágy kicsit nehezebben forgott, szerintem vizet kaphatott és utolérte a rozsda, lehet, hogy nem kellett volna kicserélni, de nekem nem tetszett meg nem is volt drága így kicseréltem. 23e km körül lehetett, szóval tuti nem használódott el, az előző motoromban 72e volt mikor eladtam a gyári csapággyal.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 61

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]