#19587
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija :-) Milán egybol állít is rajta :-))
Profi a csavo! Egybol olajcserevel kezdi es a felesleges dolgokat lepattintja rola! :)
igen, tegyek hozza egy kis benzines rongyot, hogy illata is legyen...?
#19586
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija :-) Milán egybol állít is rajta :-))
Profi a csavo! Egybol olajcserevel kezdi es a felesleges dolgokat lepattintja rola! :)
#19585
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija :-) Milán egybol állít is rajta :-))
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (153.29 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
image.jpg
image.jpg (197.75 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
#19576
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat? :o
Előre is köszi!
Üdv.
#19575

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...

Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket :-)
Ricsiék biztosan szívesen beírják a Ducati FAQ-ba ha körbeudvaroljuk őket :)
ha valaki összeszedi, en iziben beirom!
#19574
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...

Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket :-)

Règi 900 monsterem van. A Te 750-esedbe azt hiszem ugyanez a szűrő. UFI 31.003.00. Èn helyettesítő terméket (Bosch) vettem. Kedvezmènnyel 1500 pènz.
#19573
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...

Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket :-)
Ricsiék biztosan szívesen beírják a Ducati FAQ-ba ha körbeudvaroljuk őket :)
#19572
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...

Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket :-)
#19571
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
#19567
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Csatolmányok:
ducati-olajnyomaskapcsolo.jpg
ducati-olajnyomaskapcsolo.jpg (18.02 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
facet-olajnyomaskapcsolo.jpg
facet-olajnyomaskapcsolo.jpg (154.97 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
#19566
http://issuu.com/ducatiomaha/docs/749_7 ... 3/10927041
Ez egy komplett robbantott könyv a motorodról,itt cikkszám alapján ki tudsz keresni gyakorlatilag bármit!
A 33.oldalon vannak a szíjfeszítők.A képek alapján szét lehet szedni és a 25-ös számú lesz maga a csapágy,amit cserélni kell.Ezt ha kiveszed és veszel SKF vagy más minőségi csapágyat,akkor legalább fele annyiba fog kerülni a 4 csapágy,mint a gyári. Az egész történetben a szíj visszafeszítése az, ami több figyelmet igényel,de az sem egy rocket science :) De arra tényleg figyelj oda,ha egy foggal elnézed a szíjat,akkor a vezérlésed,meg a hengerfejet is kuka lesz hirtelen...:)

Köszi. Erre gondoltam én is. Cikkszám alapján ez egy 20x42x12-es (6004) csapágy. A vezerlés fogakat a szíjakat természetesen a feszítővel együtt összejelölöm több helyen.
Nagyon köszönöm a segítsége(ke)t!
#19565
http://issuu.com/ducatiomaha/docs/749_7 ... 3/10927041
Ez egy komplett robbantott könyv a motorodról,itt cikkszám alapján ki tudsz keresni gyakorlatilag bármit!
A 33.oldalon vannak a szíjfeszítők.A képek alapján szét lehet szedni és a 25-ös számú lesz maga a csapágy,amit cserélni kell.Ezt ha kiveszed és veszel SKF vagy más minőségi csapágyat,akkor legalább fele annyiba fog kerülni a 4 csapágy,mint a gyári. Az egész történetben a szíj visszafeszítése az, ami több figyelmet igényel,de az sem egy rocket science :) De arra tényleg figyelj oda,ha egy foggal elnézed a szíjat,akkor a vezérlésed,meg a hengerfejet is kuka lesz hirtelen...:)
#19564
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény?
Én igen. Tetszik, jó kis cucc. Mire vagy kíváncsi?
Mivel sok kérdés jött privátban, arra jutottam, hogy csinálok egy összefoglaló leírást az egész cuccról, csak egyszerűen annyit dolgozok, hogy eddig nem jutott rá időm.

Én is használom, tetszik is. Véleményre lennék kíváncsi. Akkor megvárom a leírást.
Már "magyarítottam" is annyira bejött. :)
#19563
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm.
szíjfeszítő

Köszi.
És szted ebben/ezekben a csapágy cserélhető?
Vagy vásárolnom kell 4 görgőt?
#19562
Ma elgurultam Ceglédre a Gál Tamáshoz megnezetni a kuplungot
Meghallgatta a motort és azt mondta nem csapágyas :-) :-) :-)
Hazafelé már bátrabban jöttem
Naggyon örülök

Viszont nem érnek rá megcsinálni a motoromat csak kb három hét múlva
Moto Rosso dettó
Pedig már nagyon csúszik...
#19561
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm.
szíjfeszítő
#19560
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény?
Én igen. Tetszik, jó kis cucc. Mire vagy kíváncsi?
Mivel sok kérdés jött privátban, arra jutottam, hogy csinálok egy összefoglaló leírást az egész cuccról, csak egyszerűen annyit dolgozok, hogy eddig nem jutott rá időm.
#19559
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm.
#19557

Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? :) Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked

Hát ma már nem megyek Pestre, most értem haza
Meg lehet esni is fog
De jövő héten valamikor mindenképpen számítanek a megszakertesre :-)
okés, majd jövő héten
#19556
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból

Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? :) Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked

Hát ma már nem megyek Pestre, most értem haza
Meg lehet esni is fog
De jövő héten valamikor mindenképpen számítanek a megszakertesre :-)
Avatar
 76
#19555

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból

Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
jaja,hozd el,Vodkát rátesszük a ringen azt menjen! :D
#19554

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból

Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? :) Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked
#19553

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
miért baj az?
Én már lattam olyat aki csapagyasan meg ment egy kört! :)
nem is az eszével keresi a kenyerét :D
#19552
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból

Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
#19551
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
:D - :D - :D
#19550
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....

Minek kell egyből egy bontott főtengely az árazásba ?
Avatar
 76
#19549
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
miért baj az?
Én már lattam olyat aki csapagyasan meg ment egy kört! :)
#19548
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
#19547
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
hol mondták ezt a 350et?

Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles

Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal

Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele

Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
#19546
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
hol mondták ezt a 350et?
#19545
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
#19544

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha a 25ezres lamellaszett az ebayről a 80€ newfren akkor meg se vedd! Mielőtt szétszeded tájékozódj, hogy hogy kell visszarakni a csúszólamellákat mert 2 fajta méret, plusz egy rugós van benne. Az sem biztos hogy most jól van összerakva. Segíteni próbálok nem fikázni

Hello, sziasztok!
Mi a gond ezzel a newfren lamellaszettel?
kicsit vastagabbak a fogai és míg be nem kopik nem emel ki rendesen. Konkrétan 2 szettel volt tapasztalat 3 motoron
#19543
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu
a koritest is meseld el! :)
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? :D

Ezzel a "performance" servicével nekem is volt "élményem"...
#19542
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha a 25ezres lamellaszett az ebayről a 80€ newfren akkor meg se vedd! Mielőtt szétszeded tájékozódj, hogy hogy kell visszarakni a csúszólamellákat mert 2 fajta méret, plusz egy rugós van benne. Az sem biztos hogy most jól van összerakva. Segíteni próbálok nem fikázni

Hello, sziasztok!
Mi a gond ezzel a newfren lamellaszettel?
Avatar
 76
#19541
De ha lenne video a Dino hatso kerek anya lazításrol akkor lehet beszarnatok!

És akkor még a hátsó féknek neki se álltunk!
:D
#19540
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? :D
volt valami beallt derekkal szereles a teraszon es nem te szereltel... :)
az a garázsban volt és lanc csere.
Team munka volt!
:)
(A szakik 3 hétre vállalták,de a meghuzasban segítettek).
;)
ja tenyleg! akkor osszekevertem :)
Avatar
 76
#19539
a koritest is meseld el! :)
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? :D
volt valami beallt derekkal szereles a teraszon es nem te szereltel... :)
az a garázsban volt és lanc csere.
Team munka volt!
:)
(A szakik 3 hétre vállalták,de a meghuzasban segítettek).
;)
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 61

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]