- 9 years ago
#19588
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag "Mivel később akár táska nélkül is használható lesz" jesszusom, csirkét akarsz rajta szállítani? Szerintem a horvat tengerparton halat fog pucolni rajta a kempingben
- 9 years ago
#19587
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija Milán egybol állít is rajta ) Profi a csavo! Egybol olajcserevel kezdi es a felesleges dolgokat lepattintja rola! igen, tegyek hozza egy kis benzines rongyot, hogy illata is legyen...?
- 9 years ago
#19586
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija Milán egybol állít is rajta ) Profi a csavo! Egybol olajcserevel kezdi es a felesleges dolgokat lepattintja rola!
- 9 years ago
#19585
Megérkezett Milánóból kisfiam elso Ducatija Milán egybol állít is rajta )
Csatolmányok:
image.jpg (153.29 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
image.jpg (197.75 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
- 9 years ago
#19584
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag ez nagyon füst...
- 9 years ago
#19583
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag "Mivel később akár táska nélkül is használható lesz" jesszusom, csirkét akarsz rajta szállítani? nincs tervben semmi, de a GoPro így rögzíthető lesz hátra is, egy kis GP seggelős videóhoz
- 9 years ago
#19582
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Inkább ittad volna el az árát csak időm ment rá, pénz semmi
- 9 years ago
#19581
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Megnéztem, 50 euroért már kapni fasza, vízálló tail bag-et. Gyomán, Simsonon meg TZ-n láttam utoljára ilyen megoldást. Engem lesokkoltál. :O Semmit sem akartam költeni, mert valószínűleg csak egyszer lesz használva
- 9 years ago
#19580
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag "Mivel később akár táska nélkül is használható lesz" jesszusom, csirkét akarsz rajta szállítani?
- 9 years ago
#19579
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Inkább ittad volna el az árát
- 9 years ago
#19578
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Megnéztem, 50 euroért már kapni fasza, vízálló tail bag-et. Gyomán, Simsonon meg TZ-n láttam utoljára ilyen megoldást. Engem lesokkoltál. :O
- 9 years ago
#19576
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat?
Előre is köszi!
Üdv.
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat?
Előre is köszi!
Üdv.
- 9 years ago
#19575
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető. Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...
Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket Ricsiék biztosan szívesen beírják a Ducati FAQ-ba ha körbeudvaroljuk őket ha valaki összeszedi, en iziben beirom!
- 9 years ago
#19574
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető. Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...
Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket
Règi 900 monsterem van. A Te 750-esedbe azt hiszem ugyanez a szűrő. UFI 31.003.00. Èn helyettesítő terméket (Bosch) vettem. Kedvezmènnyel 1500 pènz.
- 9 years ago
#19573
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető. Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...
Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket Ricsiék biztosan szívesen beírják a Ducati FAQ-ba ha körbeudvaroljuk őket
- 9 years ago
#19572
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető. Jó, hogy írtad, köszi! Most terveztem a cserét, de akkor már tudom, hogy mire.
Tavaly engem is megszívatott az olajnyomás gomba...
Lassan összeszedhetnénk ezeket a helyettesítő alkatrészeket
- 9 years ago
#19571
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
- 9 years ago
#19570
Nekem is az van benne (Opel Agila) és a legszebb az egészben, hogy Made in Italy!
- 9 years ago
#19567
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Csatolmányok:
ducati-olajnyomaskapcsolo.jpg (18.02 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
facet-olajnyomaskapcsolo.jpg (154.97 KiB) Megtekintve 9621 alkalommal
- 9 years ago
#19566
http://issuu.com/ducatiomaha/docs/749_7 ... 3/10927041
Ez egy komplett robbantott könyv a motorodról,itt cikkszám alapján ki tudsz keresni gyakorlatilag bármit!
A 33.oldalon vannak a szíjfeszítők.A képek alapján szét lehet szedni és a 25-ös számú lesz maga a csapágy,amit cserélni kell.Ezt ha kiveszed és veszel SKF vagy más minőségi csapágyat,akkor legalább fele annyiba fog kerülni a 4 csapágy,mint a gyári. Az egész történetben a szíj visszafeszítése az, ami több figyelmet igényel,de az sem egy rocket science De arra tényleg figyelj oda,ha egy foggal elnézed a szíjat,akkor a vezérlésed,meg a hengerfejet is kuka lesz hirtelen...
Köszi. Erre gondoltam én is. Cikkszám alapján ez egy 20x42x12-es (6004) csapágy. A vezerlés fogakat a szíjakat természetesen a feszítővel együtt összejelölöm több helyen.
Nagyon köszönöm a segítsége(ke)t!
- 9 years ago
#19565
http://issuu.com/ducatiomaha/docs/749_7 ... 3/10927041
Ez egy komplett robbantott könyv a motorodról,itt cikkszám alapján ki tudsz keresni gyakorlatilag bármit!
A 33.oldalon vannak a szíjfeszítők.A képek alapján szét lehet szedni és a 25-ös számú lesz maga a csapágy,amit cserélni kell.Ezt ha kiveszed és veszel SKF vagy más minőségi csapágyat,akkor legalább fele annyiba fog kerülni a 4 csapágy,mint a gyári. Az egész történetben a szíj visszafeszítése az, ami több figyelmet igényel,de az sem egy rocket science De arra tényleg figyelj oda,ha egy foggal elnézed a szíjat,akkor a vezérlésed,meg a hengerfejet is kuka lesz hirtelen...
Ez egy komplett robbantott könyv a motorodról,itt cikkszám alapján ki tudsz keresni gyakorlatilag bármit!
A 33.oldalon vannak a szíjfeszítők.A képek alapján szét lehet szedni és a 25-ös számú lesz maga a csapágy,amit cserélni kell.Ezt ha kiveszed és veszel SKF vagy más minőségi csapágyat,akkor legalább fele annyiba fog kerülni a 4 csapágy,mint a gyári. Az egész történetben a szíj visszafeszítése az, ami több figyelmet igényel,de az sem egy rocket science De arra tényleg figyelj oda,ha egy foggal elnézed a szíjat,akkor a vezérlésed,meg a hengerfejet is kuka lesz hirtelen...
- 9 years ago
#19564
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény? Én igen. Tetszik, jó kis cucc. Mire vagy kíváncsi?
Mivel sok kérdés jött privátban, arra jutottam, hogy csinálok egy összefoglaló leírást az egész cuccról, csak egyszerűen annyit dolgozok, hogy eddig nem jutott rá időm.
Én is használom, tetszik is. Véleményre lennék kíváncsi. Akkor megvárom a leírást.
Már "magyarítottam" is annyira bejött.
- 9 years ago
#19563
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm. szíjfeszítő
Köszi.
És szted ebben/ezekben a csapágy cserélhető?
Vagy vásárolnom kell 4 görgőt?
- 9 years ago
#19562
Ma elgurultam Ceglédre a Gál Tamáshoz megnezetni a kuplungot
Meghallgatta a motort és azt mondta nem csapágyas
Hazafelé már bátrabban jöttem
Naggyon örülök
Viszont nem érnek rá megcsinálni a motoromat csak kb három hét múlva
Moto Rosso dettó
Pedig már nagyon csúszik...
Meghallgatta a motort és azt mondta nem csapágyas
Hazafelé már bátrabban jöttem
Naggyon örülök
Viszont nem érnek rá megcsinálni a motoromat csak kb három hét múlva
Moto Rosso dettó
Pedig már nagyon csúszik...
- 9 years ago
#19561
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm. szíjfeszítő
- 9 years ago
#19560
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény? Én igen. Tetszik, jó kis cucc. Mire vagy kíváncsi?
Mivel sok kérdés jött privátban, arra jutottam, hogy csinálok egy összefoglaló leírást az egész cuccról, csak egyszerűen annyit dolgozok, hogy eddig nem jutott rá időm.
- 9 years ago
#19559
Még vmi..
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm.
A 749-emen vezérlés oldalon fura habg hallható. (Nem a nyitott kuplung...)
Olyan hang mint amikor egy aztó vízpumpás. Fordulatra emelkedik a hang magasság is...
Kicsit berreg a kakirelé mi lehet, mert mikor levettem a burkolatot nem sikerült megállapítani a hang pontos forrását.
Feszítő/vezető görgő lehet?
Vagy vez.tengely?
Vhonnan onnan hallani...
Vki vmi vélemény?
Esetleg hasonló (szomorú) tapasztalat?
Előre is köszönöm.
- 9 years ago
#19558
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény?
Köszi a válaszokat!
Lenne még itt pár dolog...
Jpdiag-ot használ vki?
Vélemény?
- 9 years ago
#19557
Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ... de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked
Hát ma már nem megyek Pestre, most értem haza
Meg lehet esni is fog
De jövő héten valamikor mindenképpen számítanek a megszakertesre okés, majd jövő héten
- 9 years ago
#19556
Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ... de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked
Hát ma már nem megyek Pestre, most értem haza
Meg lehet esni is fog
De jövő héten valamikor mindenképpen számítanek a megszakertesre
- 9 years ago
#19555
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ... jaja,hozd el,Vodkát rátesszük a ringen azt menjen!
- 9 years ago
#19554
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ... de ha már elment 800 kilcsit csak nem az? Vagy igen? Ha pesten jársz és kibírja odaáig akkor megnézem neked
- 9 years ago
#19553
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból miért baj az?
Én már lattam olyat aki csapagyasan meg ment egy kört! nem is az eszével keresi a kenyerét
- 9 years ago
#19552
hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
Teljesen igazad van
De azt a 800km t
úgy tettem bele hogy nem is gondoltam arra hogy ez a kerrego hang ekkora probléma
Ez az első Ducatim
Meg a nyitott száraz kuplung elnyom minden egyéb zajt ...
- 9 years ago
#19551
hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból - -
- 9 years ago
#19550
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb) hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
Minek kell egyből egy bontott főtengely az árazásba ?
- 9 years ago
#19549
hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból miért baj az?
Én már lattam olyat aki csapagyasan meg ment egy kört!
- 9 years ago
#19548
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb) hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul.... Ne haragudj, de gyanítod, hogy csapágyas és mész vele? Biztosan megvárod míg főtengelyes és hajtókaros lesz? A csapágyazást megúszod kb 200ból
- 9 years ago
#19547
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb) hol mondták ezt a 350et?
Az egyik forumtars motorja van náluk főtengely hibával
Hajtokarcsapagy tömítések munkadij
Ez kb 250e plusz a kuplunglamellaszet 80e meg a beszereles
Desmodoki 350e mondott csak a főtengely problémára
Mondjuk ebben benne lenne egy bontott főtengely új csapagyakkal
Na mindegy
Az én motorom még nem biztos hogy főtengelyes, csak a kerrego hang utal arra meg az hogy kb egy percig járt a motor az oldalára borulva mikor pereceltem vele
Mondjuk azóta mentem vele kb 7-800km t
Ma is beleraktam egy százast csúszó kuplunggal nagyon óvatosan
Reménykedem hátha más okozza a kerrego hangot
Jövő héten viszem szervízbe, majd kiderul....
- 9 years ago
#19546
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb) hol mondták ezt a 350et?
- 9 years ago
#19545
Lehet hogy a kuplung felújításbol nem lesz semmi...
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
Ha tényleg hajtokarcsapagyas a motor akkor el kell gondolkodnom hogy érdemes-e rakolteni ennyit (kb 350000Ft plusz az egyeb)
- 9 years ago
#19544
Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít ha a 25ezres lamellaszett az ebayről a 80€ newfren akkor meg se vedd! Mielőtt szétszeded tájékozódj, hogy hogy kell visszarakni a csúszólamellákat mert 2 fajta méret, plusz egy rugós van benne. Az sem biztos hogy most jól van összerakva. Segíteni próbálok nem fikázni
Hello, sziasztok!
Mi a gond ezzel a newfren lamellaszettel? kicsit vastagabbak a fogai és míg be nem kopik nem emel ki rendesen. Konkrétan 2 szettel volt tapasztalat 3 motoron
- 9 years ago
#19543
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu a koritest is meseld el! melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi?
Ezzel a "performance" servicével nekem is volt "élményem"...
- 9 years ago
#19542
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább
Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít ha a 25ezres lamellaszett az ebayről a 80€ newfren akkor meg se vedd! Mielőtt szétszeded tájékozódj, hogy hogy kell visszarakni a csúszólamellákat mert 2 fajta méret, plusz egy rugós van benne. Az sem biztos hogy most jól van összerakva. Segíteni próbálok nem fikázni
Hello, sziasztok!
Mi a gond ezzel a newfren lamellaszettel?
- 9 years ago
#19541
De ha lenne video a Dino hatso kerek anya lazításrol akkor lehet beszarnatok!
És akkor még a hátsó féknek neki se álltunk!
És akkor még a hátsó féknek neki se álltunk!
- 9 years ago
#19540
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? volt valami beallt derekkal szereles a teraszon es nem te szereltel... az a garázsban volt és lanc csere.
Team munka volt!
(A szakik 3 hétre vállalták,de a meghuzasban segítettek).
ja tenyleg! akkor osszekevertem
- 9 years ago
#19539
a koritest is meseld el! melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? volt valami beallt derekkal szereles a teraszon es nem te szereltel... az a garázsban volt és lanc csere.
Team munka volt!
(A szakik 3 hétre vállalták,de a meghuzasban segítettek).
The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]